<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
atu71 | Adatlap | 256959 | 2011. február 24. 19:50 | ![]() | |||||||||||
romeo | Adatlap | 256958 | 2011. február 24. 09:36 | ![]() | |||||||||||
Az új orosz 2B23"hosszúcsövű" 120mm aknavető lőtávolsága 12,8 km (!). | |||||||||||||||
mykman | Adatlap | 256957 | 2011. február 23. 22:40 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok ! Van valakinek fényképe a Belgrádi hadtörténeti múzeumban levő 2 cm es Flakvierlingről esetleg ? | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 256956 | 2011. február 23. 21:32 | ![]() | |||||||||||
romeo | Adatlap | 256955 | 2011. február 23. 07:08 | ![]() | |||||||||||
Üdv! Abu-Dhabiban nemzetközi haditechnikai kiállítás zajlik, itt található rengeteg fotó: www.armyrecognition.com/ | |||||||||||||||
elmo | Adatlap | 256954 | 2011. február 22. 10:24 | ![]() | |||||||||||
Airmax | Adatlap | 256953 | 2011. február 22. 07:52 | ![]() | |||||||||||
Szervusz Elmo Járt az öreg ördög :D Feltételezed hogy élnék még? Netán aggastány altábornagyként itt pötyögnék? Az MN légierő küldöttsége tette anno tiszteletét laosz-ban. Sorry de félreérthető a fotó aláírása. Üdv: András | |||||||||||||||
elmo | Adatlap | 256952 | 2011. február 21. 22:59 | ![]() | |||||||||||
...ez galadsag, a kerdojel lemaradt a vegerol! | |||||||||||||||
elmo | Adatlap | 256951 | 2011. február 21. 22:56 | ![]() | |||||||||||
us fighter | Adatlap | 256950 | 2011. február 21. 19:36 | ![]() | |||||||||||
Üdv Mindenkinek! Ez nem kép meg a hír is régi de az F-14 Tomcat a kedvenc gépem így itt a régi hír.Érdekes.:www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/humor/tomcat/ | |||||||||||||||
Marci | Adatlap | 256948 | 2011. február 21. 19:29 | ![]() | |||||||||||
Köszi! Sajnos nem tudok letölteni, mert nem értem mit kell csinálni. Elég zavaros. | |||||||||||||||
Jakesz | Adatlap | 256946 | 2011. február 21. 14:27 | ![]() | |||||||||||
romeo | Adatlap | 256945 | 2011. február 21. 12:53 | ![]() | |||||||||||
Amon | Adatlap | 256944 | 2011. február 21. 09:52 | ![]() | |||||||||||
Marci | Adatlap | 256943 | 2011. február 21. 09:45 | ![]() | |||||||||||
sziasztok! F-4 C/D Phantom II szeretnék építeni. Azt szeretném kérni, hogy akinek van anyaga róla képek, leírások, hogy milyen ország állította harcrendbe küldje el nekem emilbe. A párját a másik oldalról, azt a MIGet is megépítem amelyik típussal csatázott. Előre is köszönöm: Marci | |||||||||||||||
Airmax | Adatlap | 256942 | 2011. február 20. 19:28 | ![]() | |||||||||||
Anno 1982-ben Laosz-ban... makettinfo.hu/upload/201102/1227303_26373_lplaaf_mig21bis_with_ungarian_delegation.jpg | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 256941 | 2011. február 20. 18:31 | ![]() | |||||||||||
matador | Adatlap | 256940 | 2011. február 20. 17:23 | ![]() | |||||||||||
erről az phantom-ról van egy érdekes sztori az osprey iráni f-14-esekről szoló könyvében. Szóval az irak-iráni háború alatt, a CIA szervezett egy kampányt, ami arra irányult, hogy iráni pilótákat bírjanak dezertálásra gépeikkel, hogy felmérjék, mennyire sikerült a gépeket üzemben tartani. Az eredmény egy F-14A, egy F-4E és két F-4D volt. A gépek mind irakba dezertáltak. A gépekkel, amerikai pilóták Szaud-Arábiába repültek, ahol a műszakiak kiszerelték az általuk fontosnak/érdekesnek tartott alkatrészeket tanulmányozásra. A maradékot a szaudi légierő célként a földön szétlőtte. Ez alól egy F-4D volt a kívétel, ami annyira rossz állapotban érkezett irakba, hogy már nem tudták átrepülni, ezt a gépet az amerikaiak végleg rep- és harcképtelenné tették, majd az irakiak lőtték szét. Ez a gép látható a fotón. Még egy érdekesség a Tomcatről: a két tagú személyzet közül csak a pilóta volt benne a buliban, a RIO nem, ő Irakban maradt hadifogolyként a háború után szabadult. A pilóta Svájc próbált új életet kezdeni a fizetségből, de Genfben ismeretlen tettesek meggyilkolták. üdv Balázs | |||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 256939 | 2011. február 20. 17:21 | ![]() | |||||||||||
Egyébként ha valaki nem értené, ezt Irakban találták, dezertáltak vele. F-14-el is dezertáltak és állítólag az oroszoknál van. | |||||||||||||||
sdsdaf | Adatlap | 256938 | 2011. február 20. 17:10 | ![]() | |||||||||||
Remelem nem igy vegeztek az F 14 esek... | |||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 256937 | 2011. február 20. 16:56 | ![]() | |||||||||||
No comment: www.abpic.co.uk/photo/1011396/ | |||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 256936 | 2011. február 19. 12:05 | ![]() | |||||||||||
Ez jó! Gyors építés, nincs ragasztás, tömítés, festés, nincs ezekkel járó illatfelhő, - emiatt esetleg cirkusz -, miért nem jutott eddig eszembe?:) | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 256934 | 2011. február 17. 22:18 | ![]() | |||||||||||
romeo | Adatlap | 256933 | 2011. február 17. 22:15 | ![]() | |||||||||||
romeo | Adatlap | 256932 | 2011. február 17. 22:13 | ![]() | |||||||||||
Phoenix | Adatlap | 256931 | 2011. február 17. 21:59 | ![]() | |||||||||||
Nekem a lezuhant Stuka képe jön jól, tervben van egy ilyen megépítése. | |||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 256930 | 2011. február 17. 21:54 | ![]() | |||||||||||
Nagyon jó képek :) 32-es kép jó kis dioráma lenne :P | |||||||||||||||
Indiana73 | Adatlap | 256929 | 2011. február 17. 21:21 | ![]() | |||||||||||
Weizi | Adatlap | 256928 | 2011. február 17. 20:43 | ![]() | |||||||||||
Igen ötletes!:-)www.britmodeller.com/forums/lofiversion/index.php/t21023.html | |||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 256927 | 2011. február 16. 20:45 | ![]() | |||||||||||
Freddy | Adatlap | 256926 | 2011. február 16. 17:59 | ![]() | |||||||||||
Van egy kínai harckocsi, ami hasonlít a T-54-esre, viszont sokkal kisebb, vékonyabb. Én úgy emlékszem, hogy ez annak a tornya, nem a T-54-é. | |||||||||||||||
gábor76 | Adatlap | 256925 | 2011. február 16. 17:51 | ![]() | |||||||||||
Kínai valóban Type 63 néven ismert. | |||||||||||||||
ruszi | Adatlap | 256924 | 2011. február 16. 17:30 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Bocsánat, hogy itt kérdezek rá. Valaki meg tudná mondani, hogy eme járműnek mi a neve. Orosz gépekben nem vagyok jártas. De meg lehet, hogy ez egy kínai valami. Számomra, a torony a T54 a test PT-76-ra hasonlít. | |||||||||||||||
BaTTka1 | Adatlap | 256923 | 2011. február 15. 21:59 | ![]() | |||||||||||
Mit szépek...gyönyörűek! | |||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 256921 | 2011. február 15. 20:43 | ![]() | |||||||||||
Üdv Indiana! Örülök neki :) Próbáltam válogatni, de biztos van olyan amelyik volt már korábban. K | |||||||||||||||
Indiana73 | Adatlap | 256920 | 2011. február 15. 20:35 | ![]() | |||||||||||
p-51 | Adatlap | 256919 | 2011. február 15. 20:34 | ![]() | |||||||||||
AIM-54: 2004-ben vonták ki F-14: 2006-ban vonták ki. | |||||||||||||||
Indiana73 | Adatlap | 256918 | 2011. február 15. 20:33 | ![]() | |||||||||||
Kontár | Adatlap | 256917 | 2011. február 15. 20:32 | ![]() | |||||||||||
us fighter | Adatlap | 256916 | 2011. február 15. 20:23 | ![]() | |||||||||||
us fighter | Adatlap | 256915 | 2011. február 15. 20:21 | ![]() | |||||||||||
ja most éppen képet keresek a last flightosra | |||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 256914 | 2011. február 15. 20:20 | ![]() | |||||||||||
p-51 | Adatlap | 256913 | 2011. február 15. 20:19 | ![]() | |||||||||||
p-51 | Adatlap | 256912 | 2011. február 15. 20:17 | ![]() | |||||||||||
Amúgy a vf-103 a vf 84 megszűnése után használta a jolly rogers jelzést f-14b/d-vel, de arra inkább szürke festést kentek. | |||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 256911 | 2011. február 15. 20:16 | ![]() | |||||||||||
Szerintem az is sántít ám, hogy a last flight dobozon ott figyelnek a phoenixek. Nem vagyok nagy kandúr szakértő, de mintha úgy emlékeznék, a phoenixeket hamarabb kivonták a hadrendből, mint a kandúrokat. Persze egy last flightra aszért fel lehetett pakolni párat. | |||||||||||||||
us fighter | Adatlap | 256909 | 2011. február 15. 20:10 | ![]() | |||||||||||
bocs a képek miatt jobbat nem találtam | |||||||||||||||
us fighter | Adatlap | 256908 | 2011. február 15. 20:09 | ![]() | |||||||||||
Tibcsi ha jobban megnézed rajta van a fékhorog a jobb kerék mögött közvetlen. | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 256907 | 2011. február 15. 20:09 | ![]() | |||||||||||
Legközelebb még kisebb képeket tegyél be. :) | |||||||||||||||
us fighter | Adatlap | 256906 | 2011. február 15. 20:07 | ![]() | |||||||||||
Naaa jóóó! 1. kép mint ahogy látjuk a gép baloldali kereke a pótartálytól jobbra van és a jobb keréknél nem!=lehetetlen 2.kép ez egy F-14 A Tomcat (a dobozon) aminek két TF-30 P-414-es hajtóműve volt ami a dobozon szerepel pedig a F-110 GE-400 típusú hajtómű ami csak a B,D változatokon voltak!=lehetetlen 3.kép a doboztetőn egy D változat látható és összesen két gép van a dobozon a másik a "nagy" Tomcat függőleges vezérsíkjai között van aminek ugyanolyan festése van (sőt még a szám is ugyanaz) mint a nagy F-14-esnek!=lehetetlen | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 256905 | 2011. február 15. 20:05 | ![]() | |||||||||||
Még szerencse, hogy megvannak itthon az eredeti dobozok, így meg tudtam nézni mikroszkóp nélkül is. :P Az Italerin nincs kint a fékezőhorog. A Revell VF-84-es nem "A" változatot ábrázol, hanem B-t, vagy D-t. A harmadik doboz nincs meg, De gondolom a bombatartók... illetve, hogy nincsenek. Na? :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!
Erdekes kepek a tema irant erdeklodoknek.
Udv.