<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
silent8 | Adatlap | 257540 | 2011. május 29. 15:51 | ||||||||||||||||||||||
Csinos! :DDD | |||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 257538 | 2011. május 29. 13:12 | ||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 257537 | 2011. május 29. 09:38 | ||||||||||||||||||||||
Inkább az első felénél! :DDD | |||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 257536 | 2011. május 29. 09:37 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Magyar KFOR BTR az egyik külföldi honlapon. Kb középtájt. weapons.technology.youngester.com/2009/06/russian-armoured-personnel-carrier-btr.html | |||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 257534 | 2011. május 27. 18:19 | ||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 257533 | 2011. május 27. 13:48 | ||||||||||||||||||||||
az a kis azbeszt, ami benne van. | |||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 257532 | 2011. május 27. 13:14 | ||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 257531 | 2011. május 27. 12:39 | ||||||||||||||||||||||
Mindennel magyarázzák, csak vezetési hibával nem. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 257525 | 2011. május 27. 09:50 | ||||||||||||||||||||||
Icebreaker | Adatlap | 257524 | 2011. május 27. 07:53 | ||||||||||||||||||||||
Nagggyon süti!:-D | |||||||||||||||||||||||||
pipi | Adatlap | 257523 | 2011. május 27. 07:40 | ||||||||||||||||||||||
pzpeti | Adatlap | 257522 | 2011. május 26. 23:38 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok!Elgondolkodtató dolog, hogy defekttől felborul egy autó ami tömlő nélküli gumival van szerelve. Egy ilyen gumi nem kaphat durrdefektet, kvázi nem borul fel tőle.m A másik, én nem vezettem sajna ilyen "amcsi fost" idéztem a lengyel katonákat, de BTR-t azt igen. Na mármost, egy harcjárműnek, vagy egy ilyen célra tervezett terepjáró páncélosnak alapból központi kerékfúvató rendszere van ha jól tévedek. Azaz kizárt a durrdefekt és az ezzel együtt járó kellemetlenségek. Mint pl. a fölborulás. Lehet nem mondják el mi történt ott? Javítsatok ki ha tévedek. A korzaar kérdésére meg 3.5 millát. | |||||||||||||||||||||||||
korzaar | Adatlap | 257519 | 2011. május 26. 21:06 | ||||||||||||||||||||||
Szerintem meg mit keresnek ott magyar katonák?:( | |||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 257518 | 2011. május 26. 19:38 | ||||||||||||||||||||||
Hát ezen már én is gondolkodtam, szerintem ezek tömör gumik, nem? | |||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 257517 | 2011. május 26. 19:36 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A MaxxPro-kat kölcsön kaptuk, és ha jól emlékszem a költség annyi volt, hogy beleszereljük (harctéri körülmények közt) a mi géppuskáinkat. Azért ez így elég más. Amúgy ha komolyan gondolják, hogy a missziózgatásé a jövő, akkor állandóra is vehetnénk pár, multifunkciós agyonpáncélozott izét. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||
The_Ori | Adatlap | 257516 | 2011. május 26. 19:25 | ||||||||||||||||||||||
Ezeknél van olyan durrdefekt? | |||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 257515 | 2011. május 26. 10:46 | ||||||||||||||||||||||
előre szólok, nem értek hozzá. :))) amit a Luchs-hoz adnak, az teljesen más méret? mert ahhoz van egy csomó gyanta. | |||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 257514 | 2011. május 26. 07:29 | ||||||||||||||||||||||
ja, ezek itthon voltak. Kecskemétre is elhozták tavaly. | |||||||||||||||||||||||||
Icebreaker | Adatlap | 257513 | 2011. május 26. 07:27 | ||||||||||||||||||||||
Ezúton is elnézést kérek, hogy kicsit szétOFFoltam a topikot! | |||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 257511 | 2011. május 26. 06:58 | ||||||||||||||||||||||
Szia Icebreaker! Az nem a Maxxpro-k voltak, hanem a Cougar-ok, amiket a tűzszerészek kaptak. Ezekhez történt meg a kiképzés nálunk. Üdv. silent8 | |||||||||||||||||||||||||
Icebreaker | Adatlap | 257510 | 2011. május 26. 06:45 | ||||||||||||||||||||||
Nekem valamiért úgy rémlik, hogy ezeket a dögöket nem ott vettük át, itthon volt a kiképzés, ha jól emlékszem. Az árakról meg annyit, hogy most egy Maxpro minuszban vagyunk, ha a Dingoval megúszták volna, akkor viszont már jobban megéri, az emberéletről nem is beszélve... Be kellene már látnia a világnak, hogy igazán jó haditechnikát csak a németek tudnak csinálni!:-D ...és még az amik is a Leopard futóművét vették át, a löveggel és még ki tudja mennyi mindennel együtt. Csak nekünk kell a tengeren túlról vásárolni, ahelyett, hogy a "szomszédtól" vennénk. | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 257509 | 2011. május 25. 22:40 | ||||||||||||||||||||||
,,Konkrétan én sem éretem, hogy ami jó a Németeknek az nekünk miért nem felelmeg. A mi másnál bevált, miért nem azt használjuk mi is?" Gondolom az árban és az egyéb kondíciókban is van különbség (a 3 Maxpro 1,3, három Dingo 1,5 millió dollár). A Dingo kisebb is, és pl nem biztos, hogy könnyen meg lehetne oldani benne a robotok szállítását. A Maxxprokat egyébként nem az amerikai hadsereg adta át? mert akkor a szállítás (elég tetemes) költsége is meg lett spórolva. | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 257508 | 2011. május 25. 22:14 | ||||||||||||||||||||||
Magyar Unimogokon, főleg a Mistral változatokon mindegyiken ez a gumi van. | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 257507 | 2011. május 25. 22:13 | ||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 257506 | 2011. május 25. 20:16 | ||||||||||||||||||||||
a Mr Models-nek van kétféle, de azt hiszem, az a régi. | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 257505 | 2011. május 25. 19:44 | ||||||||||||||||||||||
A Dingo lényegében egy Unimog. Apropó, adott már ki valaki Unimog kereket, Continental MPT-80-as gumival, 1/35 méretben? | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 257504 | 2011. május 25. 16:33 | ||||||||||||||||||||||
Konkrétan én sem éretem, hogy ami jó a Németeknek az nekünk miért nem felelmeg. A mi másnál bevált, miért nem azt használjuk mi is? | |||||||||||||||||||||||||
Icebreaker | Adatlap | 257503 | 2011. május 25. 13:47 | ||||||||||||||||||||||
Lehet, hogyha Az amcsi szutykok helyet inkább egy jó Dingo használtak volna a mi jó katonáink, akkor most nem temetnének kettőt közülük? | |||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 257502 | 2011. május 25. 10:57 | ||||||||||||||||||||||
Ez a cikk elmenne április elsejei tréfának hotel és bevásárló központban terroristák ellen :)) max földszinten liftbe úgyse fér el mozgólépcsőröl már nem is beszélve | |||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 257501 | 2011. május 25. 10:43 | ||||||||||||||||||||||
Első ránézésre rendkívül instabilnak tűnik, a magas súlypont miatt. Olvasva: szállodafolyosókra tervezték. Nade akkor hogy fordul meg, ha rossz irányba ment? Amúgy elmés egy jószág. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 257500 | 2011. május 25. 10:37 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Golfautóból kifejlesztett indiai páncélozott jármű. totalcar.hu/magazin/hirek/2010/02/18/ettol_feljenek_a_terroristak/ | |||||||||||||||||||||||||
The_Ori | Adatlap | 257499 | 2011. május 24. 23:27 | ||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 257498 | 2011. május 24. 09:24 | ||||||||||||||||||||||
nemhiába van a cseheknél a Panasonic összeszerelő üzeme. | |||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 257497 | 2011. május 24. 09:23 | ||||||||||||||||||||||
punyam97 | Adatlap | 257496 | 2011. május 23. 18:47 | ||||||||||||||||||||||
igaz nem kép:www.getpersonas.com/hu/persona/123722 | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 257494 | 2011. május 23. 15:30 | ||||||||||||||||||||||
A cseh IDT olyan, mint nálunk volt a C+D. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 257493 | 2011. május 23. 15:29 | ||||||||||||||||||||||
sdsdaf | Adatlap | 257492 | 2011. május 23. 14:21 | ||||||||||||||||||||||
Ezeket a kiallitasokat civilek is latogathatjak? | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 257491 | 2011. május 23. 08:45 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Néhány fotó az idei cseh IDET-2011 haditechnikai kiállításról. | |||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 257490 | 2011. május 22. 21:48 | ||||||||||||||||||||||
Ez a II. sz páncélvonat lesz a mellékelt kép alapján. A 140914-es sorszám jól látszik az oldalán. | |||||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 257489 | 2011. május 22. 20:54 | ||||||||||||||||||||||
Nagyon jó képek, köszi! Van még? :)) | |||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 257488 | 2011. május 22. 20:14 | ||||||||||||||||||||||
Indiana73 | Adatlap | 257487 | 2011. május 22. 20:11 | ||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 257486 | 2011. május 22. 17:55 | ||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 257485 | 2011. május 22. 13:23 | ||||||||||||||||||||||
Egy érdekes felvétel!Francia Rafale a USS Enterprise-on. www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 257484 | 2011. május 21. 20:40 | ||||||||||||||||||||||
index.hu/belfold/2011/05/21/egy_siklo_majdnem_vonatbalesetet_okozott/ Régebben eléggé gyakori volt Szolnok Cegléd felőli végén, hasonló okból a rövidzár a bizt. ber.-ben. | |||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 257483 | 2011. május 21. 13:47 | ||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 257482 | 2011. május 20. 18:58 | ||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 257481 | 2011. május 20. 18:37 | ||||||||||||||||||||||
olasz eurofighter walkaround. www.modellismosalento.it/index.php/Walkaround-Aerei/ef-2000-a-36d-stormo-qhelmut-sedilq.html | |||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 257480 | 2011. május 20. 16:18 | ||||||||||||||||||||||
Szia Sanjurjo! Itt van a link, az oldal közepe felé van a kép: airfixtributeforum.myfastforum.org/archive/nuclear-aircraft__o_t__t_26419.html Itt pedig egy kis plusz - kattints a pdf-re. www.belcherbits.com/lines/172conv/bl3.htm Ez tuti hogy egy nukleárisbomba, ugyanis a gép felszerelése is érdekes: felfüggesztett bombával fedezékben, a bombából csak egy van, ezzel szemben három póttankot is cipel. Valóban, hasonlít az angol 1000fontos hagyományos bombára első pillantásra ebből a szögből, de az rövidebb és másak az arányai. Sajnos most nincs róla képem, keresni pedig nem érek rá... Az a baj hogy a szovjet bombákról nincs kép, jó lenne egy nukleáris -21SMT... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |