/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
szezsolt 257641 2011. június 15. 17:59
Válasz erre
Jó az a gyors reagálású (irodai)gurulószékes légvédelmem! 
A 25-ös képen vajon milyen kézifegyver van? Honnan szerezhette? :)
Tamás 257640 2011. június 15. 17:39
Válasz erre
Hát köszönjük HUJBI

Van közte egy pár érdekes .
Meg mostantól kedvenc :)

Az irodai székes az jó lenne diorámának .
Az hagyján hogy a líbiai felkelők mindent szétszednek és fegyvert csinálnak belőle de azért van egy két merész húzás a képeken .
HUJBI 257638 2011. június 15. 14:14
Válasz erre
Marci7 257636 2011. június 13. 19:57
Válasz erre

:)
MAZHL2005 257634 2011. június 13. 18:10
Válasz erre
_1_50_3_1mGbjg013[1]
_1_50_3_1mGbjg013[1]

Üdv.

Én nem is állítottam az ellenkezőjét, csak olvastam hogy a németek ilyen titulussal is illették.

mellesleg erről a képről mi a véleményed, engem már régóta foglalkoztat
Béla 257633 2011. június 13. 17:48
Válasz erre
2108447qht
2108447qht
isu152-a
isu152-a
isu152-b
isu152-b
152
152

Ő is nyitható.
Levix 257632 2011. június 13. 16:42
Válasz erre
MAZHL2005 257631 2011. június 13. 16:19
Válasz erre
tn_800x600_622359_11292_SU152_Vs_Ferdinand
tn_800x600_622359_11292_SU152_Vs_Ferdinand

Üdv. Egy fórumon találtam ahol a SZU-152-vel foglalkoztak. A kép állítólag a típus tesztelése, lőgyakorlata után készült. Ferdinándon is tesztelték. Nem csoda, hogy a németek konzervnyítónak hívták a SZU-152-t
zaran 257630 2011. június 13. 16:15
Válasz erre
Ha megfigyeled a luk széleit, egyes helyeken láthatóan kifelé hajlanak. Ez arra utal, hogy belső detonáció nyitotta a rést. Már amennyire meg tudtam állapítani.
Elnar 257629 2011. június 13. 15:48
Válasz erre
Hoppá!

Ez a Párduc vajon telitalálatot kapott, vagy "hatástalanították" a kezelői?
MAZHL2005 257628 2011. június 13. 15:37
Válasz erre
untitled
untitled

No comment
Fodi 257626 2011. június 12. 11:33
Válasz erre
Igen, mint pl. régi kedvencem, az örök életű Ta-183, ehh Saab J-29, ooo, IAe 33 Pulqui II. :D Nem ennyire közvetlenül, de a jellemző arányokat és jegyeket több más gépen is látni.
Az argentín gépet nem titkoltan német mérnökök tervezték, a Saab meg beszerezte a németek pár tanumálmányát a nyilazott szárnyakról.
en.wikipedia.org/wiki/FMA_IAe_33_Pulqui_II

Ez az "ugyanarra a követelményre ugyanazt dobja ki a gép" elv meg egy elég gyenge lábakon álló érvelés, főleg azokban az országokban szoktak rá hivatkozni, ahol érdekes módon "ugyanazokat az eredmémyeket dobta ki a számítógép mint valahol máshol". :) Mérnökként láttam már rengeteg ugyanarra a célra tervezett berendezést és közük sem volt egymáshoz. :)
silent8 257624 2011. június 11. 16:53
Válasz erre
És ha már makettezünk, nézzük meg makett formájában a stealth black hawk-ot.

www.youtube.com/watch

silent8
HUJBI 257623 2011. június 11. 16:52
Válasz erre
"FMA obtained assistance from Dornier on the project." - ezen nincs mit ragozni.

a második világháborút követően (de már előtte is) rengeteg német (és magyar) szakember telepedett le Latin-Amerikában és helyezkedett el az argentin, mexikói és brazil repülőgépiparban.

így született meg a Pucara vagy a Tucano is.

a '60-as, '70-es években (és ma is) ezek az országok jó kapcsolatokat ápoltak a németekkel.
silent8 257621 2011. június 11. 16:39
Válasz erre
Hopp! a link lemaradt :DDD
www.youtube.com/watch

silent8
silent8 257620 2011. június 11. 16:39
Válasz erre
Sziasztok!

Egy kisvideó a youtube-on a lezuhant Stealth Black Hawk-ról.

Üdv.
silent8
jerry82 257619 2011. június 11. 16:10
Válasz erre
18848_615838008_Bombers
18848_615838008_Bombers
18848_615838008_Bombers 2
18848_615838008_Bombers 2
Kingman _Arizona_World_War_2_Bomber_Boneyard
Kingman _Arizona_World_War_2_Bomber_Boneyard
Kingman_B-17storage1947
Kingman_B-17storage1947
Kingmanaaf-storage
Kingmanaaf-storage
b24skingmancloseup_copy_j2bl
b24skingmancloseup_copy_j2bl
b-17lineupclose_copycrop_copy_zxgj
b-17lineupclose_copycrop_copy_zxgj
carloselmersphoto_copy
carloselmersphoto_copy

Hello
1945 nov -1947 jun között Kingman Arizona ban több mint 10000 repülő várta hogy eladjákvagy bezuzák

irányár:

* BT-13 $450
* P-38 $1,250
* AT-6 $1,500
* A-26 $2,000
* P-51 $3,500
* B-25 $8,250
* B-17 $13,750
* B-24 $13,750
* B-32 $32,500
Elnar 257614 2011. június 11. 14:50
Válasz erre
dl.ziza.ru/other/062011/09/fotopodborka/005.jpg

Ezt nem akarja megépíteni valaki? :D
silent8 257613 2011. június 11. 12:54
Válasz erre
Egyébként Levix igazad van. 

silent8
silent8 257612 2011. június 11. 12:53
Válasz erre
Sziasztok! 
Olvasom amit írtatok, szinte hihetetlen amit műveltek :DDD
Azt hiszem egy s más embernek hiányzik az életéből a balhé, és vita. :DD
Eleve így kezdtem, "nem akarok vitafórumot nyitni" mert tudtam, hogy azonnal ugranak a nagy vadak, ha valami olyat olvasnak amit egy laikus ír. :DDD Azt azért nem mondanám, hogy csak azért hasonlít 2 gép egymásra, mert a szélcsatorna próbák után ezt a formát hozták össze. Nem az a lényeg, hogy kinek van igaza. Nem is azért írtam :DDD
Ez csak egy észrevétel volt. :DDD De ha ezzel valaki lelki világába beletapostam, akkor elnézését kérném! :DDD

Üdv és jó makettezést!
silent8
Levix 257610 2011. június 10. 21:11
Válasz erre
unicellular!
Szerintem a másolat definícióján múlik, hogy elfogadjuk-e amit állítasz. A másolat szerintem akkor állna meg, ha a tervdokumentációt adják át. De erről nem volt szó. Ez a két gép hasonlít, hasonló volt a koncepció, de ez két eltérő gép. Az Alpha Jet Lite meg amolyan költői elnevezés. Ahogyan a MiG-29 és a Szu-27 aerodinamikai alapjai is azonosak voltak mégis két különböző gép született. A másolat az amit az oroszok csináltak az amerikai gépekkel a 2. vh után, meg amit a kínaiak csináltak, csinálnak. Szerintem.
Levix 257608 2011. június 10. 20:19
Válasz erre
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/84/Iryda_NTW_11_93.jpg

Oldalról a lengyel Irydara is hasonlít. Mégsem rokonok, ahogy igazából az Alpha Jettel sem. Ráadásul a Pampa csak egyhajtóműves.
p-51 257607 2011. június 10. 20:15
Válasz erre
Úgy azért még halkan megírnám (bár én sem szeretnék vitafórumot nyitni), hogy két szárny hasonlóságát alapvetően egy szárnyszelvényből, vagy keresztmetszetből/ szárnyprofilból lehet megállapítani. Két fénykép az édeskevés.
Üdv:p-51
unicellular 257606 2011. június 10. 19:05
Válasz erre
p-51 257605 2011. június 10. 19:02
Válasz erre
Felsoroljunk Neked még kb. 150 olyan gépet, ami nagyon hasonlít egymásra?
Azért van, mert egy törvénynek kell megfelelniük: aerodinamika a neve.
Semmi köze a másoláshoz. Egyszerűen, ha hasonló feladatra terveznek gépet, nagy valószínűséggel ugyanazt az alakot dobja ki a szélcsatorna/számítógép.
Üdv:
p-51
The_Ori 257604 2011. június 10. 18:58
Válasz erre
Az ebbe a kategóriába tartozó gépek mind hasonlítanak egymásra valamnnyire.
Neo954 257603 2011. június 10. 18:49
Válasz erre
Pampa_diagram
Pampa_diagram

Rumcájsz-nak van igaza!

Üdv.:Neo
Rumcájsz_52 257602 2011. június 10. 18:42
Válasz erre
Szia silent8
Mintha azt írtam volna, hogy "nagyon hasonlít oldalnézetből",ezután jött a "de viszont"...! Keress alul- vagy felülnézeti fotókat, rajzokat, azokat is hasonlítsd össze, aztán olvasd el újra, mit írtam!
Üdv R.
silent8 257601 2011. június 10. 18:19
Válasz erre
300px-Alpha_jet_zj646_arp
300px-Alpha_jet_zj646_arp
IA-63.1
IA-63.1

Szia Rumcájsz 52! Nem szeretnék vitafórumot indítani. Nyilván igazad van, de ha megnézed a két gépet jelentős hasonlóságokat lehet észrevenni. A szárnynál alapvető hasonlóság, hogy mind2 gép felső vállszárnyas. Mindkettő szárnyai azonos szöget zárnak be. Itt van 2 kép. Hasonlítsd össze.Azt ne mond nekem, hogy jelentős eltérés van a 2 gép között. :DDD
Rumcájsz_52 257600 2011. június 9. 09:31
Válasz erre
silent8
Ez azért egy kicsit erős túlzás. Oldalnézetben ugyan tényleg nagyon hasonlít a Pampa az Alphajet-re, de a repülőgépek tulajdonságainak elsőszámú és meghatározó fő része a szárny, itt pedig már lényeges eltérés van. Az Alphajet nyilazott szárnyú tipus, míg a Pampa-nak - bár jóval későbbi gyártású - egyenes szárnyai vannak, tehát jóval hagyományosabb konstrukció (egyébként nem véletlen, nyilazott szárnyat tervezni jóval nehezebb, bonyolultabb aerodinamikai munka).
Üdv R.
Lala 257599 2011. június 9. 07:57
Válasz erre
Szia!
Elméletileg az..
FMA AT-63 Pampa
silent8 257598 2011. június 8. 21:51
Válasz erre
IA-63.1
IA-63.1
Moron08011
Moron08011

Szia! Ez egy Alphajet másolat. Argentinában van rendszeresítve.
Matróz 257597 2011. június 8. 20:39
Válasz erre
Lala 257596 2011. június 8. 19:56
Válasz erre
Itt a videó is...
www.youtube.com/watch
Freddy 257595 2011. június 8. 18:21
Válasz erre
Ez egy reklámvideó volt a ledekhez, szóval azért nem teljesen spontán ötlet. De ötletesnek ötletes:)
Zsolti1537 257594 2011. június 8. 18:10
Válasz erre
Freddy 257593 2011. június 8. 18:04
Válasz erre
De nem sok hiányzott ahhoz, hogy ma fejezze be:P
SENNÁS 257592 2011. június 8. 17:02
Válasz erre
total-madness2
total-madness2

Nem ma kezdte a srác!
sanyi 257591 2011. június 8. 17:01
Válasz erre
No comment:)
www.youtube.com/watch
romeo 257590 2011. június 8. 09:33
Válasz erre
9k111_fagot_at-4_spigot_mounted on wolf_4x4_Quick_reaction_force_qrf_hungary_hungarian_armed_fprces_02
9k111_fagot_at-4_spigot_mounted on wolf_4x4_Quick_reaction_force_qrf_hungary_hungarian_armed_fprces_02

improvizált páncélvédelem...
romeo 257589 2011. június 7. 12:46
Válasz erre
Aligator eredeti
Aligator eredeti
Aligator új
Aligator új

A szlovák hadiipar kifejlesztette a már rendszeresített Aligator könnyű páncélozott jármű új változatát.
romeo 257588 2011. június 6. 22:37
Válasz erre
M-98  98mm  Lengyelország
M-98 98mm Lengyelország
M-98  98mm  Lengyelország (1)
M-98 98mm Lengyelország (1)
M-98  98mm  Lengyelország (2)
M-98 98mm Lengyelország (2)
vz.97  98mm  Szlovákia
vz.97 98mm Szlovákia
vz.97  98mm  Szlovákia (1)
vz.97 98mm Szlovákia (1)
vz.97  98mm  Szlovákia (2)
vz.97 98mm Szlovákia (2)
vz.97  98mm  Szlovákia (3)
vz.97 98mm Szlovákia (3)

Üdv!
Az utóbbi időben a lengyel-, és szlovák hadsereg rendszeresített saját fejlesztésú 98mm-es aknavetőt. A CFE fegyverkorlátozási szerződés a 100mm feletti tüzérségi eszközökez szabályozza, ezért a szokatlan űrméret. A 98mm-es aknavetők figyelemreméltó lőtávval rendelkeznek 7000-8000m.
romeo 257587 2011. június 6. 22:09
Válasz erre
HSW
HSW

Üdv!
Érdemes átlapozni a lengyel HSW hadiipari cég katalógusát:
www.hsw.pl/files/HSW_katalog_a4X44__PL-1.pdf
börni_75 257586 2011. június 6. 21:01
Válasz erre
Szuper képek! Köszönjük!
Üdv!
HUJBI 257585 2011. június 6. 15:53
Válasz erre
zaran 257584 2011. június 6. 14:09
Válasz erre
Ezek aztán az érdekes képek. Amúgy amit kérdőjellel jelöltél az egy orvosi droid a Star Wars-ból. Egy ilyen készített új kezet Luke-nak.
Freddy 257583 2011. június 6. 12:32
Válasz erre
Kontár 257582 2011. június 6. 11:07
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
17
17
18
18
19
19
20
20
21
21
22
22
23
23
24
24

Jónapot!
Van még.
romeo 257581 2011. június 6. 08:12
Válasz erre
romeo 257580 2011. június 6. 08:11
Válasz erre
09 (W)
09 (W)
images
images
po
po
Czołg PT-91Ex
Czołg PT-91Ex
cc3f7f4b8f1d
cc3f7f4b8f1d

Legynel PT-91Ex exportváltozat, az NSzVT helyett amerikai M2 12,7mm nehézgéppuskával szerelték fel.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.