/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
Sempi 257982 2011. augusztus 30. 21:19
Válasz erre
Van egy pár hibám a nagybetűkkel, elnézést.
Sempi 257981 2011. augusztus 30. 20:57
Válasz erre
Szia!
Az a régi Kossuth (a hivatalos neve gregus, de senki nem használja:), onnan pakoltunk/pakolunk ki, át a tóalj út másik oldalára, a régi József attilába.
(Lázár jános atyánk iskolaköltöztetős kedvében van, szinte az összes vhelyi iskola költözik.)
Mostanában annyi katonai jármű mászkál a városban a pakolások miatt, mintha valami nagy városi-harcászat gyakorlat lenne.
Vannak Ivecok, Mercedesek, Rábák, minden ami szem-száj nak ingere. :)
Tegnap pedig mindszenten volt kirakva egy ház mellé egy M30-as tarack, még mezőfalvi pecséttel, majd rakok fel képeket.
silent8 257980 2011. augusztus 30. 19:33
Válasz erre
Szia Sempi!

Ma jártam Hódmezővásárhely felé, és a Tóalj út mellett van egy régi iskola. Ott láttam egy Honvédségi Mercedes teherautót. Ott pakoltál te is? 

üdv.
silent8
romeo 257978 2011. augusztus 28. 10:46
Válasz erre
Üdv Törpokoska!

Most vagy az orosz páncéltörő eszközök jók, vagy az orosz harckocsik nem érnek semmit... :)
törpokoska 257977 2011. augusztus 28. 08:49
Válasz erre
1
1
2
2

Orosz eszközök "kipróbálás" után
matetamas13 257976 2011. augusztus 27. 19:51
Válasz erre
vlevi 257975 2011. augusztus 26. 09:32
Válasz erre
Sétáljatok egyet az USAF múzeumában : www.nmusafvirtualtour.com/full/tour-pkg.html
búza 257974 2011. augusztus 25. 19:36
Válasz erre
Szia Laci!
Emlékeztem rá, a dátumra persze nem, csak azt tudtam, hogy régi! A kérdés, hogy kire mit festettek, az autóra a sast, vagy a sasra az autót?
Üdv: Búza
Rumcájsz_52 257973 2011. augusztus 25. 17:00
Válasz erre
Szia búza
Az eredeti fotó 2006 ápr. 5.-én került fel a netre, úgyhogy tíz éves se nagyon lehet az esemény (mindenesetre kíváncsi vagyok, vajon a Sasmadárra felfestették-e a rendőrkocsit mint győzelmi jelzést!).
Üdv R.
búza 257972 2011. augusztus 25. 16:46
Válasz erre
Kb. húsz évvel ezelőtt, de lehet, hogy csak tíz!
p-51 257971 2011. augusztus 25. 15:40
Válasz erre
059h.
059h.

Eglin, Florida
Ronin 257970 2011. augusztus 24. 11:41
Válasz erre
Akár Tripla X, háromcsövű Abrams tankjai... Gondolom brainstorming közben, nem győztek egymásra licitálni.

Ronin
silent8 257969 2011. augusztus 24. 01:46
Válasz erre
Sziasztok!

Igen pár jelenetben előkerülnek 4 rotoros MV-22-esnek kinéző repülő szerkezetek. :D
Ernyősök ugrálnak abból is. De lelövik/széttépik a gépeket... 

silent8
Mauser 257968 2011. augusztus 23. 15:57
Válasz erre
Nézzétek meg a filmet. Egyszerűbb, mint itt tanakodni. :D
Egyébként repkednek benne össze-vissza 4 rotorral ellátott V-22-esek a normálisak között. Miért is kerestek valóságos dolgokat egy fantasztikus filmben?
Kamovos 257967 2011. augusztus 23. 15:39
Válasz erre
V-22
V-22

Szia!

Nekem így sikerült a képet le venni!
Ezen a képen V-22-nek tűnik!

Üdv: kamovos
Sziráki 257966 2011. augusztus 23. 10:56
Válasz erre
DE ennyire a másik egészséges meg ott repül mellette!
unicellular 257965 2011. augusztus 23. 10:50
Válasz erre
Ha nem fake, akkor vannak autóvá változó óriásrobotok is? :D
Altengernagy 257964 2011. augusztus 23. 10:33
Válasz erre
Az is lehet elk*ták a 3D modellt.. :) a nagy sieccségbe... :DD
előfordult már jobb helyen is :)
Neo954 257963 2011. augusztus 23. 10:31
Válasz erre
4rotq
4rotq

Ez lemaradt.
Neo954 257962 2011. augusztus 23. 10:29
Válasz erre
Halihó!

Tényleg 4 rotor van rajta. :)

Kicsi a kép, de látszik.

Osprey+Chinook = Ospnook, Chiprey :)

Üdv.:Neo
Sziráki 257961 2011. augusztus 23. 10:24
Válasz erre
Többet a videón látottból én sem tudtam megállapítani de az biztos hogy az ott szereplő gép 2 szárnyú!
Altengernagy 257960 2011. augusztus 23. 10:21
Válasz erre
hát én ebből semmit nem tudtam kinézni :) CGI világ van, minden lehetséges...
Sziráki 257959 2011. augusztus 23. 10:05
Válasz erre
Ha nem tudsz értelmes válasz adni inkább ne ír bele a topic-ba mellékesen meg nem kéne a örülöttedlévő embereket hülyének nézni kis taknyos létedre!
sulyid 257958 2011. augusztus 23. 10:02
Válasz erre
Sziráki 257957 2011. augusztus 23. 10:01
Válasz erre
AAA Nem a lezúgásra gondoltam hanem a dupla szárnyára!
sulyid 257956 2011. augusztus 23. 09:08
Válasz erre
Facepalm / headshot, tiéd a választás...
Szerinted egy játékfilmbe igazi Ospery-t zúgatnak le!
Sziráki 257955 2011. augusztus 23. 08:18
Válasz erre
Akkor a link még egyszer:www.youtube.com/watch
Sziráki 257954 2011. augusztus 23. 08:16
Válasz erre
http://www.youtube.com/watch
Képnek nem kép de nekem keményen birizgálja a fantáziámat a videó végén lezúgó Osprey..! Vagy fake lenne ? Valakinek infó?
Miller 257953 2011. augusztus 22. 21:07
Válasz erre
Hát igen! valahogy le kell ásni a D-20 talpszárait:)
romeo 257952 2011. augusztus 22. 21:03
Válasz erre
x1
x1

Csákányt, ásót elfelejteni...
silent8 257951 2011. augusztus 22. 19:53
Válasz erre
Igen mondjuk az igaz, hogy akkor meg nem valószínű, hogy megmozdult volna a gép. Akkor valami erőnléti probléma lehetett. A homokot meg jól használta a pilóta poroltónak.:D
Valószínűleg örök rejtély marad mi okozta ezt a rep.eseményt. :D

üdv.
silent8
Kamovos 257950 2011. augusztus 22. 19:48
Válasz erre
Szia silent8!

Nehéz ezt így eldönteni!
Tény, hogy felpörgetéskor be van húzva a fékkar.
Azt azért nem hiszem, hogy a hajtóművek, eltudták volna indítani a gépet előre ekkora sebességgel.
Olyan mintha erőtlen lenne a felszálláshoz, ez a gép.
Ezért gondoltam a bal külső hajtómű hibára.
Abban azért szerencséje volt, hogy a laza talaj nem csak lefékezte a gépet, de a tüzet is kioltotta.

Üdv: kamovos
silent8 257949 2011. augusztus 22. 19:34
Válasz erre
De az is lehet, hogy a hajtóműveknek semmi baja nem volt, hanem egyszerűen a kerekeknél lett valami hiba. Nekifutás előtt a nagyobb teljesítmény eléréséhez lefékezték a kerekeket. Aztán a nekifutásnál nem engedett el a fék. Egyenesen odavezetett, hogy kigyulladt a futómű a kerekekkel együtt. 
silent8 257948 2011. augusztus 22. 19:30
Válasz erre
Szia Kamovos.

Igen szerintem is valami ilyesmi lehet, mert a nekifutás után közvetlenül elkezd fékezni, a bal külső hajtómű pedig mintha önállósította volna magát. A másik három hajtóművön látszik az erőlködés. Aztán meg már a fék gyullad ki a keréknél, a nagy hőhatás miatt. Viszont a homok elég jól lelassította a gépet. Mindenesetre érdekes. 

silent8
Kamovos 257947 2011. augusztus 22. 19:13
Válasz erre
Ja!

A végén látni, hogy a pilóta eléggé felhúzta magát!

Üdv: kamovos
Kamovos 257946 2011. augusztus 22. 19:12
Válasz erre
Sziasztok!

Szerintem műszaki meghibásodása van a balszárny külső hajtóművének!
Bal 2?
Úgy tudom, hogy ez a típus, a légcsavarral is tud fékezni.
Gondolom ezt azért, mert mikor elkezd fékezni, akkor a másik három hajtóműből dől a füst csak a bal külsőből nem látni, hogy jönne.
Lehet, hogy felszálláskor nem adta le a megfelelő teljesítményt, vagy valami egyéb hiba, Forgácsjelző, gáz hő, üzemanyag, olajnyomás stb.

Ezért a pilóta megszakította a felszállást.
A pályáról pedig valószínűleg azért futott le jobbra, hogy a laza talaj segítse a fékezést.

Más vélemény?

Üdv: kamovos
Lajos 257945 2011. augusztus 22. 18:53
Válasz erre
silent8 257943 2011. augusztus 22. 18:05
Válasz erre
www.youtube.com/watch

A link lemaradt. :DDD

Hoppá.
silent8 257942 2011. augusztus 22. 18:04
Válasz erre
Sziasztok!

IL-18 kerekek kigyulladnak a nagy fékhatástól és túlfut a kifutón.
Jakesz 257941 2011. augusztus 21. 13:06
Válasz erre
Bár fel is vettelek msn-re.
Paul 257940 2011. augusztus 21. 12:57
Válasz erre
Akit érdekelne ez a klubos dolog azzal esetleg tarthatjuk a kapcsolatot.
Esetleg összejöhetünk valamikor.
Itt az msn-em : arvaadam911@windowslive.com
tel.:06305793374
e-mail:sdkfz@citromail.hu
Jakesz 257939 2011. augusztus 21. 12:55
Válasz erre
Remélem, hogy törekvéseitek hamarosan megvalósulnak, és létrejön az a klub. Az adatlapodon már meg is néztem a klub logóját, ami tetszik is. Javasolnám még, hogy készítsetek egy honlapot, ahol létre hoznátok egy csevegőt is, és ott lehetne tartani heti rendszerességgel, megbeszéléseket.
Jakesz 257938 2011. augusztus 21. 12:39
Válasz erre
Igaza van Paulnak, régen volt egy makett klub ami ha jól emlékszem 2 hetente csütörtökön, tartotta összejöveteleit a tiszti klubban.
Paul!
Én is Péterről beszéltem, csak a neve nem ugrott be. Jó lenne Vásárhelyen is egy makett klub, csak nem tudom, hogy mennyi érdeklődőt vonzana. Több katonát is ismerek, illetve van olyan rendőr, orvos akikről tudom, hogy űzik ezt a remek hobbit.
Paul 257937 2011. augusztus 21. 12:38
Válasz erre
Mi a Csongrád Megyei Makettezők Baráti Körét akartuk megalapítani.
Annyit értünk el hogy megismertünk pár embert,van egy logónk meg sok tervünk.
Paul 257936 2011. augusztus 21. 12:30
Válasz erre
Én ismerem a Toldi makett klubot és a vezetőjét Szabó Pétert is,ott is összeszoktunk jönni néha de végső soron az is kereslet híján megszűnt.
Jakesz 257935 2011. augusztus 21. 12:28
Válasz erre
Én voltam már, nagyon rendes ember a vezetője, de már kétszer is voltam nála, és hiába érdekelt a klub, nem adott felvilágosítást a tagságot illetően. Tehát van is, nincs is klub.
Sempi 257934 2011. augusztus 21. 12:22
Válasz erre
Amennyire tudom van egy Toldi makett klub Vhelyen, de az csak folyóíratok fénymásolásából áll (de csak hallomásból tudom, sose jártam náluk)
Paul 257933 2011. augusztus 21. 12:13
Válasz erre
Pedig volt egy régi klub is,de én erről nemtudok semmit ugyanis 20 éve még nem is éltem.
Altengernagy 257932 2011. augusztus 21. 11:58
Válasz erre
Én 20 évig voltam vásárhelyen :) De nem emlékszem hogy lett volna makettezés... :(
Paul 257931 2011. augusztus 21. 11:41
Válasz erre
De természetesen mindenkit örömmel fogadunk,nem vagyunk sokan de összejöveteleinken jó hangulat szokott uralkodni.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.