<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
kopcos | Adatlap | 258615 | 2011. december 1. 23:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ez egész úgy 2kg...www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 258614 | 2011. december 1. 13:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 258613 | 2011. december 1. 00:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Az 5. képen az az M-18 Hellcat gányolás nagyon durva. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 258612 | 2011. november 30. 22:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 258611 | 2011. november 30. 21:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vagy még itt van 2 jó videó a hatásáról...ha fel robbannak ilyen lőszer raktárak.www.youtube.com/watch" target="_blank" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 258610 | 2011. november 30. 21:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Az valahogy így néz ki...de sok ilyen volt az oroszoknál is.www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 258609 | 2011. november 30. 20:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 258608 | 2011. november 30. 19:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Én a Bakonyban '85-ben is láttam, de csak a végeredményt! Botrzasztó volt látni a nyomokat, a robbanások, és írtózatos hőfok után. Szó szerint csak egy darab vas volt semmi több! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Indiana73 | Adatlap | 258607 | 2011. november 30. 18:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 258606 | 2011. november 30. 17:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pár éve Ukrajnában kigyulladt egy ilyen, egy hétig nemhogy eloltani nem lehetett, de közel menni se a repkedő, felrobbanó bombák és lövedékek miatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 258605 | 2011. november 30. 17:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 258604 | 2011. november 30. 17:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 258603 | 2011. november 30. 16:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 258602 | 2011. november 30. 13:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ilyet kérünk a következő kecskeméti repnapra! Persze ilyen közel közlekedjen a nézőktől...:) www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||||||||
fidel | Adatlap | 258601 | 2011. november 30. 11:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Szállító! Van erről a roncsról bővebb információd, hogy merre lehet, milyen mélységben...stb? (Egy a repülésre és makettezésre is fogékony buvár hölgyismerősömet erős izgalmi állapot fogta el a kép láttán...) Előre is köszönöm, fidel | |||||||||||||||||||||||||||||||||
sógor | Adatlap | 258600 | 2011. november 29. 20:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 258599 | 2011. november 29. 16:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||
NASA F/A-18, ha valaki különleges diorámaötleteket keres:) index.hu/tech/2011/11/29/a_repulogepek_frankensteinjevel_tesztel_a_nasa/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||
tomy | Adatlap | 258598 | 2011. november 29. 13:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ez egy Douglas féle C-47-es ha jól látom? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Szállító | Adatlap | 258597 | 2011. november 29. 13:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 258596 | 2011. november 26. 16:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 258595 | 2011. november 26. 12:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 258594 | 2011. november 25. 20:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Valamiért a főoldalt dobja ki... Szóval november 23-án van egy T-1A Jayhawk... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 258593 | 2011. november 25. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ez a makett kompletten 3D nyomtatással készült. www.aircraftresourcecenter.com/ Lehet gyakorolni a rajzprogramokon!:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
sógor | Adatlap | 258592 | 2011. november 25. 18:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szerbusztok , megtaláltam bővebb változatban az Amerikai pontonos gyakorlat képeit (slavonski Brod) felrakom őket (hátha egyszer valaki ilyet épít) üdv sógor. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
sógor | Adatlap | 258591 | 2011. november 18. 21:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, látván a Magyar "mazsinot" vonal képeit eszembe jutott valahol van pár fényképem . Arra gondoltam megosztom veletek ,bár csak egy erődöt fényképeztünk ,de az Út mellett azon a részen 3 ilyen betonerőd volt ,és a határtól ezek már messzebb voltak ,de miközben végigautóztunk a határ mellett láttuk egy helyen ,hogy hasonló erődöket kiforgattak a dombtetőn és lehúzták őket az út mellé. üdv sógor. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 258590 | 2011. november 18. 12:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 258589 | 2011. november 17. 00:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A kép aláírásokat is nézegesd meg, érdekeseket írnak. :) Az a vezérsík pl. a Burané, de azt írja valami hőmérséklettel kapcsolatos dolgot tesztelnek rajta. De egyéb más fontos project is fut az üzemben: " Right now they are testing the SSJ-100, the T-50 and the MS-21. Here they also construct flying testbeds, project the Il-476, and test the reconstructed legendary attack plane Il-2." Szóval eléggé élettel teli gyár ez :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 258588 | 2011. november 16. 23:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Na akkor viszont vajon milyen űrrepülő vezérsíkját próbálják. Kiváncsi lennék mihez készül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 258587 | 2011. november 16. 23:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszönöm! Ez egész jó hír.. Már amennyire érint minket. :) A szöveget nem olvastam, bár ha jól láttam, angolul is oda van írva. De köszönöm a segítséged. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
gluer | Adatlap | 258586 | 2011. november 16. 23:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
gluer | Adatlap | 258585 | 2011. november 16. 23:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A szövegből az derül ki, hogy ez egy működő intézet, de a képeken is látszik , hogy pl. a Szuhoj Szuperjeten (SSJ100) végeznek teszteket Azok a roncsok egy hátsó udvaron ledobott maradékok. Itt van egyébként az intézet weboldala egy nagyobb áttekintő képpel a címoldalon | |||||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 258584 | 2011. november 16. 23:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Hát ha megnézed az utolsó képet, ahol a csarnok bejáratához csak úgy oda van dobva pár gép megmaradt darabjai. Plusz még a bennt maradt gépek elég ramaty állapotban vannak. Ahogy a külső részét nézem az épületnek, nem valószínű, hogy sűrűn használnák az épület bármely részét. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 258583 | 2011. november 16. 21:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Sajnos itthon már-már tradíciója van a csapnivaló HM kommunikációnak, tájékoztatásnak. Amúgy nem harcolni mennek oda, hanem mentorálni, de előfordulhat hogy ezen tevékenységük közben összecsapásokba keverednek. Mondjuk 4 magyar elkísér 50 afgánt egy rajtaütésbe, alapvetően segítik őket, koordinálnak, de ha kell, használják a fegyvereiket. Nem ők fognak ajtókat rárugdosni afgán vénemberekre. Röviden :) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Spike | Adatlap | 258582 | 2011. november 16. 21:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Csak nekem tűnik úgy mintha ezt itthon agyonkussolnák, hogy Afgánban a magyarok harcolnak is? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 258581 | 2011. november 16. 21:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 258580 | 2011. november 16. 20:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ez miért "volt" ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 258579 | 2011. november 16. 18:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Érdemes megnézni ezeket a képeket. Volt Orosz repülőgépkísérleti központ. Buran függőleges vezérsík, Su-27, Su-35 és egyéb szépség. Csak sajnos elég megviselt állapotban hagyták el az üzemet. englishrussia.com/2011/11/16/aeronautical-research-institute-named-after-chaplygin/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 258578 | 2011. november 16. 18:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Én ezt részesíteném előnyben! A puska valahogy nem megy a szemem színéhez! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Indiana73 | Adatlap | 258577 | 2011. november 16. 16:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 258576 | 2011. november 16. 11:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 258575 | 2011. november 16. 11:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Újrakezdõ | Adatlap | 258574 | 2011. november 15. 20:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Tisztelt Urak ! köszönöm a gyors és precíz válaszokat ! Most már csak az a feladat, hogy ezeket szépen sorban beszerezzem és megépítsem. talán 2012. márciusában a szolnoki börzén valami a "horogra" akad. Még egyszer köszönöm ! Újrakezdő | |||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 258573 | 2011. november 15. 19:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, pilótája pedig Rudolf Peresin volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 258572 | 2011. november 15. 18:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szép, ez dobbantott a 90-es évek elején az Osztrákokhoz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
sempi | Adatlap | 258571 | 2011. november 15. 15:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 258570 | 2011. november 15. 12:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ez sem sokkal "komplettebb" mutatvány:www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 258569 | 2011. november 15. 10:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Hm, most nézem, hogy van nekik MiG-21R átalakító is. Remélem a 48-as Eduard MF-hez is lesz majd idővel. (Nem pont erre a cégre gondolok itt, inkább valami könnyebben beszerezhető kiegészítő gyártóra.) Idén a zeltwegi múzeumban volt szerencsém egy ilyen, eredeti felségjelzéseit viselő géphez, amelynek története is érdekes. (Láttam már csehszlovák R-t is, de azt most nem ide illő téma :) ) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 258568 | 2011. november 15. 10:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Zoli1989, igen a Lift Here (http://lifthereserbia.50webs.com/) matricagyártó dobozol műgyanta G-2 GALEB-et, (lifthereserbia.wordpress.com/2010/12/21/lhm011-african-soko-galeb/) saját matricával, de az ilyenekért el kell utazni Szerbiába, esetleg Horvátországba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 258567 | 2011. november 15. 10:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||
a dobozbontás linkje: wp-reviewacr.atw.hu/ARC_JET/g4.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 258566 | 2011. november 15. 10:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Újrakezdő! Szervusz! Igen, az L&M Resin kiadta korábban az ORAO-t, J-20 KARGUJ-t illetve a közelmúltban a J-21-et és a G-2 GALEB-et műgyantából. Én az ORAO-val találkoztam egy varasdi versenyen pár éve, csak épp nem volt nálam erre kb. 7-8ezer forintnyi Kuna. Az ORAO-t gyártja még az AEROPROXI, de drága, nem néz ki túl jól és beszerezhetetlen, csakúgy mint az L&M makettjei. Nemrég voltunk a zágrábi makettversenyen és ott sem lehetett kapni L&M Resin maketteket. (Mondta az eladó, hogy most nem hozott! Ja, én meg ezért (is) mentem:) ) A G-4 SUPER GALEB-hez könnyebb hozzájutni valamivel. Ezt a makettet régen a YUMO gyártotta és az utóbbi időben ismét előkerült újradobozolva. Sajnos az újradobozolt G-4-hez már sokkal kevesebb matricát adnak, mint az első, eredeti kiadáshoz. Én már építettem G-4-et de még mindig vadászok rájuk. Szolnoki versenyen volt egy újradobozolt kb. 3500 Ft-ért, illetve nemrég egy kolléga hirdette itt a cserebere rovatban 1000 Ft ! -ért. :))) Én évekkel ezelőtt a Vaterán egy első kiadásra 7200 Ft-ot költöttem, de egyáltalán nem bántam meg. Ja, nemrég megjelent egy olyan G-4 kiadás, amihez még rézmaratást is adnak! Persze azért így is lesz dolga bőven annak aki megveszi. www.lindenhillimports.com/liftheremodels.htm G-4 dobozbontás: http://wp-reviewacr.atw.hu/ARC_JET/g4.html u.i.: a fent említett makettek méretaránya mind 1/72. Üdv Zsolt |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |