/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
Visi 258733 2011. december 13. 10:07
Válasz erre
orig
orig

:)
Visi 258732 2011. december 13. 09:52
Válasz erre
Visi 258731 2011. december 13. 09:51
Válasz erre
Ez elég érdekes!
...vagy látványos.
Murmuc 258730 2011. december 12. 10:35
Válasz erre
Üdv Silent8!
Azt írták hogy a JSF program teszteléséhez készült ez a belépő csatorna.
Mint tudjuk az F-16-os szívócsatorna a szubszonikus tartományra van optimalizálva, ezen a teszten viszont a szuperszonikus kialakítást tesztelték!
silent8 258729 2011. december 12. 09:13
Válasz erre
Na ennek az F-16-osnak milyen a szívócsatornája? Hasonlít a Boeing X-32 szívócsatornályára.  Egész jól mutat így...
Lucky13 258728 2011. december 12. 00:15
Válasz erre
Sziasztok!

Fém makettek, amelyek egyedileg készültek. Én dobtam egy hátast...
www.youtube.com/watch
olizsoli 258727 2011. december 11. 21:24
Válasz erre
olizsoli 258726 2011. december 11. 21:21
Válasz erre
p-51 258725 2011. december 11. 10:59
Válasz erre
atu71 258724 2011. december 11. 08:11
Válasz erre
IMG_3975
IMG_3975
IMG_3976
IMG_3976

Sziasztok!

Szemlelteto,mikent mukodnek.
Indiana73 258723 2011. december 10. 19:23
Válasz erre
Szevasztok!

Az igazság odaát van. X-47B

www.youtube.com/watch
kopcos 258722 2011. december 10. 19:00
Válasz erre
tanks at kiev_03
tanks at kiev_03

,,Peace"...
kopcos 258721 2011. december 10. 18:48
Válasz erre
Combat1
Combat1
combat_rez1
combat_rez1
combat_rez2
combat_rez2

Na szóval ez csinálta ezeket...Egyébként egy felforrósított tűvel el lehet készíteni
a nyomát a maketten a becsapódásnak...
kopcos 258720 2011. december 10. 18:41
Válasz erre
snioerdivisionphotos-38
snioerdivisionphotos-38

Önjelző indul...
kopcos 258719 2011. december 10. 18:02
Válasz erre
Minden bizonnyal.De nem hallottam róla hogy gyártanánk még.Lőszergyárunk is csak az MFS 2000 létezik még azt is eladták a RUAG cégcsoportnak.Olyanról már olvastam,hogy
vakaróznak viszont a .50 Broving gyártásáról...A 12.7 DSK-at itthon kivonták vagy
nagyon keveset használnak a T-72-esen.Ahhoz meg megéri jobban a import.
A videón meg amikor lőnek az OMLT-sek két féle fényjelzős látszik zöld és piros.
Ami két különböző gyáré lehet.Valószínű Kínai vagy Orosz gyártásúak.Amit valahogy a
ANA-tól kaphatnak szerintem.www.youtube.com/watch
sógor 258718 2011. december 10. 17:22
Válasz erre
Szia,
szerintem ha van megrendelés akkor a DSKk-hoz a szükséges lőszert minden további nélkül le tudják idehaza gyártani,
üdv sógor.
kopcos 258717 2011. december 10. 17:09
Válasz erre
:-) én még sütivel is épphogy... 1szer buktam is belőle.Bár nem mintha érdekelt volna a Tavarisok nyelve...:-P
kopcos 258716 2011. december 10. 17:06
Válasz erre
Szerintem is.A HMMWV,MaxxPro és Cugarokat fegyvereznék fel vele amin torony van.
Kiképzéshez meg a PRT tábor megerősítésére jó volna.Nem is baj ha vesznek mert ez a
fegyvertípus nagyon hiányzik az rendszerből.A DSK-k lőszerellátása meg nehézkes
gondolom ami meg kint van a T-55-T-72-esekről megmaradt ,,légvédelmi".
És nem NATO kompatibilis.Arra a 2 évre még elég lesz ez a mennyiség...
Amúgy nem is olyan rég a Regimentben olvastam készül a SERO-nál (Hiúz) egy magyar
nehéz géppuska is vagy legalábbis tervezik.
p-51 258715 2011. december 10. 16:51
Válasz erre
Én is csak azért kaptam év végén hármast, mert vittem süteményt, mikor Kunmadarasra mentünk...
De legalább ültem MiG-27-esben, megérte a süti.
kopcos 258714 2011. december 10. 16:40
Válasz erre
Bocsi mindig is kettes alá voltam oroszból...:-)
p-51 258713 2011. december 10. 16:25
Válasz erre
kopcos 258712 2011. december 10. 15:38
Válasz erre
2533463
2533463

,,Avramsza"...
kopcos 258711 2011. december 10. 15:32
Válasz erre
2a28gromonimprovisedcar
2a28gromonimprovisedcar

Made in Libia...BMP ágyújának újrahasznosítása.
kopcos 258710 2011. december 10. 15:29
Válasz erre
01b82491f7465xl
01b82491f7465xl

Búvárok elleni gránátvető...
kopcos 258709 2011. december 10. 15:25
Válasz erre
romeo 258708 2011. december 10. 14:46
Válasz erre
22
22

Az "elnöki" harckocsi (Bolívia). :)
romeo 258707 2011. december 10. 11:50
Válasz erre
M2   12,7mm
M2 12,7mm

A honvédség 70 db amerikai M2-es néhézgéppuskát vásárolt.

magánvélemény: szerintem az Afganisztánban használt DSK-k leváltására
silent8 258706 2011. december 10. 08:02
Válasz erre
Ecsetes festés vs. retus pisztoly...

www.youtube.com/watch
silent8 258705 2011. december 8. 18:52
Válasz erre
Ezt érdemes végignézni. Érdekes ahogy a terepen közlekedés közben látszik a lovegstabilizátor állandó célratartása... T-90-es.

www.youtube.com/watch
Ronin 258704 2011. december 8. 18:27
Válasz erre
  Sajna képek nincsenek. A Kettenkradról anyámtól hallottam, aki akkoriban, (,,megboldogult" leány korában):) önkéntes tűzoltó volt, és gyakorlatokon látta. A ,,német úszóautóról, hátulján propellerrel,"(ők csak így nevezték) nagyszüleim meséltek. 
  Ronin
Indiana73 258703 2011. december 8. 12:23
Válasz erre
1a
1a
2a
2a
3a
3a
4a
4a
5a
5a
6a
6a
7a
7a
8a
8a
9a
9a
10a
10a
11a
11a
12a
12a
14a
14a
13a
13a
15a
15a
16a
16a
17a
17a
18a
18a
19a
19a
20a
20a
21a
21a
22a
22a
23a
23a
17
17
18
18

Szevasztok!

Gyűjtögetőknek:)
vincus80 258702 2011. december 7. 18:25
Válasz erre
Szia!

Ezekre azért kíváncsi lennék élőben :D
...bár kicsit messze vannak tőlem.
Fénykép nincs róluk?

Üdv:
V
Freddy 258701 2011. december 7. 15:47
Válasz erre
Varjúbácsi 258699 2011. december 7. 08:50
Válasz erre
Így van. A szódás üzlete Lövőház utca, Fény utca sarkától nem messze volt. Hozzánk a Fillér utcába is hordta a szódát.
KapusiZoli 258698 2011. december 6. 23:17
Válasz erre
Ronin 258697 2011. december 6. 20:37
Válasz erre
  a 70-es években, a körmendi tűzoltóknak is volt egy kettenkrad-ja. utánna még sokáig a hegyhátsáli önkéntes tűzoltó szertárban tartották. Nádasdon pedig egy Swimwagen működött, cirkulának (korongfűrész vazsiassan...:) ) átalakítva. A hajócsavart leszerelték, és a kihajtása forgatta meg a fűrészlapot, a kocsi hátuljára szerelt asztalon. 
  üdv:Ronin 
olizsoli 258696 2011. december 6. 19:53
Válasz erre
Egy kis érdekesség!

www.youtube.com/watch
olizsoli 258695 2011. december 6. 19:52
Válasz erre
Egy kis érdekesség!

http://www.youtube.com/watch?v=bfR-iDufq8Y&feature=related
Elnar 258694 2011. december 5. 21:57
Válasz erre
roncskutatas.hu
Azt hiszem erről a járműről szól a sztori:

"2006, március 29 - 18:45
NDI

Nem szorosan a témához tartozik ez az anekdotába illő történet, de a sógorom ismerte a magyar szereplőt.
Volt Budán egy szódás-kisiparos, aki egy úgy-ahogy rendbehozott Kübelwagenen szállította a szódát. Valamikor - amikor már járhattak erre német túristák - egy idős német férfi megállt a kocsi mellett, és szinte zokogva mondta: "Meine Wagen!"
Először a szódás azt hitte, hogy el akarja vinni a kocsit. Aztán a német elmagyarázta, hogy katonakorában a háborúban ezt vezette, és üzemenyaghiány miatt ott kellett hagynia.
Nem hittek neki. De amikor megmondta a motorszámot és alvázszámot, és azok egyeztek, kénytelenek voltak elhinni neki."
miles Christi 258693 2011. december 5. 21:25
Válasz erre
Ha megkeresed itt a Sonntagberges múzeumról szóló cikket, ott is van pár kép.
Gabusch 258689 2011. december 5. 20:55
Válasz erre
Járt az motorral is, azt meg én láttam. Naponta. :)
Wrecker 258688 2011. december 5. 20:47
Válasz erre
DSCF0047
DSCF0047
DSCF00481
DSCF00481
DSCF00482
DSCF00482

Ha már szódás Kübelwagen...
The_Ori 258687 2011. december 5. 19:58
Válasz erre
>AZ eke szerintem egyértelműen állathoz való, nem látom be, miért ne lehetett volna >kettenkrad után kötni. :)

Valahol láttam Quad-ot ekével... Majd megkeresem a fotómat.

Ez lehetett az őse :)
Csodabogár2 258686 2011. december 5. 19:40
Válasz erre
A szódás konkrétan Kübelwagennel járt, saját szememmel láttam még a '80-as években. :-)
Gabusch 258685 2011. december 5. 17:50
Válasz erre
Arra írtam, hogy legjobb tudomásom szerint valaki még Magyarországon is használta a '80-as években, ugyanerre a célra. Ahogy egy oldalkocsis BMW v. Zündap motort még a '70-es évek elején is lehetett látni napi rendszerességgel a VI-VII. kerületben. Azzal járt a szódás. :) Meg állítólag Sinkovits is a Tizedes meg a többiekben.

Valószínűleg a háború után maradt néhány példány itt-ott, aztán ha valakinek sikerült rátenni a kezét, felhasználta. AZ eke szerintem egyértelműen állathoz való, nem látom be, miért ne lehetett volna kettenkrad után kötni. :)

Azt is hallottam, hogy az '50-es években a roppant kevés civil járművet a háború előtti és alatti mindenféle romok tették ki, ideértve a Kübeleket is.
punyam97 258684 2011. december 5. 17:17
Válasz erre
létezett a p1011es képen látható kettenkrad?
Gabusch 258681 2011. december 5. 12:24
Válasz erre
P1010388
P1010388
P1010395
P1010395
p1011
p1011
P1010244
P1010244
img782
img782
P1140368
P1140368

Tessék parancsolj, ez az összes, mindenféle múzeumokból.
Gordon 258680 2011. december 5. 11:17
Válasz erre
Szia Gabusch
A kettenkradokról nincs esetleg több képed? Megköszönném!
Zsóti 258679 2011. december 5. 11:03
Válasz erre
Elég komoly! Milyen jó lehet ott dolgozni! :D
indavideo.hu/video/A_vilag_legnagyobb_modellvasut_terepasztala
romeo 258678 2011. december 5. 10:28
Válasz erre
De talán csak a MILES rendszer gyakorló változata ...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.