<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Lucky13 | Adatlap | 258728 | 2011. december 12. 00:15 | ||
olizsoli | Adatlap | 258727 | 2011. december 11. 21:24 | ||
Ez ám a vasaló! www.keptelenseg.hu/kozlekedes/tank-vs-skoda-7538 | |||||
olizsoli | Adatlap | 258726 | 2011. december 11. 21:21 | ||
p-51 | Adatlap | 258725 | 2011. december 11. 10:59 | ||
atu71 | Adatlap | 258724 | 2011. december 11. 08:11 | ||
Sziasztok! Szemlelteto,mikent mukodnek. | |||||
Indiana73 | Adatlap | 258723 | 2011. december 10. 19:23 | ||
kopcos | Adatlap | 258722 | 2011. december 10. 19:00 | ||
kopcos | Adatlap | 258721 | 2011. december 10. 18:48 | ||
kopcos | Adatlap | 258720 | 2011. december 10. 18:41 | ||
kopcos | Adatlap | 258719 | 2011. december 10. 18:02 | ||
Minden bizonnyal.De nem hallottam róla hogy gyártanánk még.Lőszergyárunk is csak az MFS 2000 létezik még azt is eladták a RUAG cégcsoportnak.Olyanról már olvastam,hogy vakaróznak viszont a .50 Broving gyártásáról...A 12.7 DSK-at itthon kivonták vagy nagyon keveset használnak a T-72-esen.Ahhoz meg megéri jobban a import. A videón meg amikor lőnek az OMLT-sek két féle fényjelzős látszik zöld és piros. Ami két különböző gyáré lehet.Valószínű Kínai vagy Orosz gyártásúak.Amit valahogy a ANA-tól kaphatnak szerintem.www.youtube.com/watch | |||||
sógor | Adatlap | 258718 | 2011. december 10. 17:22 | ||
Szia, szerintem ha van megrendelés akkor a DSKk-hoz a szükséges lőszert minden további nélkül le tudják idehaza gyártani, üdv sógor. | |||||
kopcos | Adatlap | 258717 | 2011. december 10. 17:09 | ||
:-) én még sütivel is épphogy... 1szer buktam is belőle.Bár nem mintha érdekelt volna a Tavarisok nyelve...:-P | |||||
kopcos | Adatlap | 258716 | 2011. december 10. 17:06 | ||
Szerintem is.A HMMWV,MaxxPro és Cugarokat fegyvereznék fel vele amin torony van. Kiképzéshez meg a PRT tábor megerősítésére jó volna.Nem is baj ha vesznek mert ez a fegyvertípus nagyon hiányzik az rendszerből.A DSK-k lőszerellátása meg nehézkes gondolom ami meg kint van a T-55-T-72-esekről megmaradt ,,légvédelmi". És nem NATO kompatibilis.Arra a 2 évre még elég lesz ez a mennyiség... Amúgy nem is olyan rég a Regimentben olvastam készül a SERO-nál (Hiúz) egy magyar nehéz géppuska is vagy legalábbis tervezik. | |||||
p-51 | Adatlap | 258715 | 2011. december 10. 16:51 | ||
Én is csak azért kaptam év végén hármast, mert vittem süteményt, mikor Kunmadarasra mentünk... De legalább ültem MiG-27-esben, megérte a süti. | |||||
kopcos | Adatlap | 258714 | 2011. december 10. 16:40 | ||
Bocsi mindig is kettes alá voltam oroszból...:-) | |||||
p-51 | Adatlap | 258713 | 2011. december 10. 16:25 | ||
Abramsza van oda írva. | |||||
kopcos | Adatlap | 258712 | 2011. december 10. 15:38 | ||
kopcos | Adatlap | 258711 | 2011. december 10. 15:32 | ||
kopcos | Adatlap | 258710 | 2011. december 10. 15:29 | ||
kopcos | Adatlap | 258709 | 2011. december 10. 15:25 | ||
Biztos fél a Magyaroktól...:-P | |||||
romeo | Adatlap | 258708 | 2011. december 10. 14:46 | ||
romeo | Adatlap | 258707 | 2011. december 10. 11:50 | ||
silent8 | Adatlap | 258706 | 2011. december 10. 08:02 | ||
silent8 | Adatlap | 258705 | 2011. december 8. 18:52 | ||
Ezt érdemes végignézni. Érdekes ahogy a terepen közlekedés közben látszik a lovegstabilizátor állandó célratartása... T-90-es. www.youtube.com/watch | |||||
Ronin | Adatlap | 258704 | 2011. december 8. 18:27 | ||
Sajna képek nincsenek. A Kettenkradról anyámtól hallottam, aki akkoriban, (,,megboldogult" leány korában):) önkéntes tűzoltó volt, és gyakorlatokon látta. A ,,német úszóautóról, hátulján propellerrel,"(ők csak így nevezték) nagyszüleim meséltek. Ronin | |||||
Indiana73 | Adatlap | 258703 | 2011. december 8. 12:23 | ||
vincus80 | Adatlap | 258702 | 2011. december 7. 18:25 | ||
Szia! Ezekre azért kíváncsi lennék élőben :D ...bár kicsit messze vannak tőlem. Fénykép nincs róluk? Üdv: V | |||||
Freddy | Adatlap | 258701 | 2011. december 7. 15:47 | ||
Repülő érdekes festéssel: d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/913729_700b.jpg | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 258699 | 2011. december 7. 08:50 | ||
Így van. A szódás üzlete Lövőház utca, Fény utca sarkától nem messze volt. Hozzánk a Fillér utcába is hordta a szódát. | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 258698 | 2011. december 6. 23:17 | ||
Ronin | Adatlap | 258697 | 2011. december 6. 20:37 | ||
a 70-es években, a körmendi tűzoltóknak is volt egy kettenkrad-ja. utánna még sokáig a hegyhátsáli önkéntes tűzoltó szertárban tartották. Nádasdon pedig egy Swimwagen működött, cirkulának (korongfűrész vazsiassan...:) ) átalakítva. A hajócsavart leszerelték, és a kihajtása forgatta meg a fűrészlapot, a kocsi hátuljára szerelt asztalon. üdv:Ronin | |||||
olizsoli | Adatlap | 258696 | 2011. december 6. 19:53 | ||
olizsoli | Adatlap | 258695 | 2011. december 6. 19:52 | ||
Egy kis érdekesség! http://www.youtube.com/watch?v=bfR-iDufq8Y&feature=related | |||||
Elnar | Adatlap | 258694 | 2011. december 5. 21:57 | ||
roncskutatas.hu Azt hiszem erről a járműről szól a sztori: "2006, március 29 - 18:45 NDI Nem szorosan a témához tartozik ez az anekdotába illő történet, de a sógorom ismerte a magyar szereplőt. Volt Budán egy szódás-kisiparos, aki egy úgy-ahogy rendbehozott Kübelwagenen szállította a szódát. Valamikor - amikor már járhattak erre német túristák - egy idős német férfi megállt a kocsi mellett, és szinte zokogva mondta: "Meine Wagen!" Először a szódás azt hitte, hogy el akarja vinni a kocsit. Aztán a német elmagyarázta, hogy katonakorában a háborúban ezt vezette, és üzemenyaghiány miatt ott kellett hagynia. Nem hittek neki. De amikor megmondta a motorszámot és alvázszámot, és azok egyeztek, kénytelenek voltak elhinni neki." | |||||
miles Christi | Adatlap | 258693 | 2011. december 5. 21:25 | ||
Ha megkeresed itt a Sonntagberges múzeumról szóló cikket, ott is van pár kép. | |||||
Gabusch | Adatlap | 258689 | 2011. december 5. 20:55 | ||
Járt az motorral is, azt meg én láttam. Naponta. :) | |||||
Wrecker | Adatlap | 258688 | 2011. december 5. 20:47 | ||
Ha már szódás Kübelwagen... | |||||
The_Ori | Adatlap | 258687 | 2011. december 5. 19:58 | ||
>AZ eke szerintem egyértelműen állathoz való, nem látom be, miért ne lehetett volna >kettenkrad után kötni. :) Valahol láttam Quad-ot ekével... Majd megkeresem a fotómat. Ez lehetett az őse :) | |||||
Csodabogár2 | Adatlap | 258686 | 2011. december 5. 19:40 | ||
A szódás konkrétan Kübelwagennel járt, saját szememmel láttam még a '80-as években. :-) | |||||
Gabusch | Adatlap | 258685 | 2011. december 5. 17:50 | ||
Arra írtam, hogy legjobb tudomásom szerint valaki még Magyarországon is használta a '80-as években, ugyanerre a célra. Ahogy egy oldalkocsis BMW v. Zündap motort még a '70-es évek elején is lehetett látni napi rendszerességgel a VI-VII. kerületben. Azzal járt a szódás. :) Meg állítólag Sinkovits is a Tizedes meg a többiekben. Valószínűleg a háború után maradt néhány példány itt-ott, aztán ha valakinek sikerült rátenni a kezét, felhasználta. AZ eke szerintem egyértelműen állathoz való, nem látom be, miért ne lehetett volna kettenkrad után kötni. :) Azt is hallottam, hogy az '50-es években a roppant kevés civil járművet a háború előtti és alatti mindenféle romok tették ki, ideértve a Kübeleket is. | |||||
punyam97 | Adatlap | 258684 | 2011. december 5. 17:17 | ||
létezett a p1011es képen látható kettenkrad? | |||||
Gabusch | Adatlap | 258681 | 2011. december 5. 12:24 | ||
Tessék parancsolj, ez az összes, mindenféle múzeumokból. | |||||
Gordon | Adatlap | 258680 | 2011. december 5. 11:17 | ||
Szia Gabusch A kettenkradokról nincs esetleg több képed? Megköszönném! | |||||
Zsóti | Adatlap | 258679 | 2011. december 5. 11:03 | ||
Elég komoly! Milyen jó lehet ott dolgozni! :D indavideo.hu/video/A_vilag_legnagyobb_modellvasut_terepasztala | |||||
romeo | Adatlap | 258678 | 2011. december 5. 10:28 | ||
De talán csak a MILES rendszer gyakorló változata ... | |||||
romeo | Adatlap | 258677 | 2011. december 5. 10:27 | ||
Üdv! Valószínűleg AT-4 páncéltörő gránátvető a honvédségnél. 1. fotó: img10.hvg.hu/image.aspx 2. fotó: img3.hvg.hu/image.aspx | |||||
Gabusch | Adatlap | 258676 | 2011. december 5. 09:08 | ||
Köszönöm szépen, igazán hiánypótló darab, mivel a múzeum nagyon tetszett anno. | |||||
T.Csaba | Adatlap | 258675 | 2011. december 5. 08:35 | ||
Sziasztok! Négy évet éltem Speyerben. Rendszeresen látogattam a speyerit és a sinsheimit is.Mindig nagy élmény volt.Négy év alatt néhány csodás új darab jelent meg mindkettőben szinte az orrunk előtt!Sinsheimben mikor megjelent a Concorde a Tu-144 mellé,futottam csodálni.Talán a világon nincs még egy hely,ahol egymás mellett vannak. Azóta is visszavágyok. Gavallér írtad a parkolót.Gondolom ez nem a múzeum parkoló,mert az -ha jól emlékszem- sorompós volt.Talán a közelben lévő "nagyparkoló"? Mi csak így hívtuk. Szóval itt történt egy érdekes eset,talán 2003-2004-ben. A parkoló a speyeri reptér leszálló irányában fekszik.Egy kis egymotoros gép vitt vissza egy orvost,de megállt a motor.A pilóta rájött,hogy siklással már nem éri el a repteret,úgyhogy letette a parkoló kocsik közé a gépet.Az orvos még a helyi lapban is hálás volt az életéért.Ha jól emlékszem feltöltötték a gépet és onnan is szállt fel. | |||||
Sennás | Adatlap | 258674 | 2011. december 5. 07:27 | ||
Szia átküldtem! | |||||
atu71 | Adatlap | 258673 | 2011. december 5. 07:16 | ||
Sziasztok! Tehat erdemes megnezni mind kettot,de ezzel mar a tavaszt megvarom. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Fém makettek, amelyek egyedileg készültek. Én dobtam egy hátast...
www.youtube.com/watch