<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
kopcos | Adatlap | 258717 | 2011. december 10. 17:09 | ![]() | |
:-) én még sütivel is épphogy... 1szer buktam is belőle.Bár nem mintha érdekelt volna a Tavarisok nyelve...:-P Előzmény: (258715) p-51 2011. december 10. 16:51 | |||||
kopcos | Adatlap | 258716 | 2011. december 10. 17:06 | ![]() | |
Szerintem is.A HMMWV,MaxxPro és Cugarokat fegyvereznék fel vele amin torony van. Kiképzéshez meg a PRT tábor megerősítésére jó volna.Nem is baj ha vesznek mert ez a fegyvertípus nagyon hiányzik az rendszerből.A DSK-k lőszerellátása meg nehézkes gondolom ami meg kint van a T-55-T-72-esekről megmaradt ,,légvédelmi". És nem NATO kompatibilis.Arra a 2 évre még elég lesz ez a mennyiség... Amúgy nem is olyan rég a Regimentben olvastam készül a SERO-nál (Hiúz) egy magyar nehéz géppuska is vagy legalábbis tervezik. | |||||
p-51 | Adatlap | 258715 | 2011. december 10. 16:51 | ![]() | |
Én is csak azért kaptam év végén hármast, mert vittem süteményt, mikor Kunmadarasra mentünk... De legalább ültem MiG-27-esben, megérte a süti. | |||||
kopcos | Adatlap | 258714 | 2011. december 10. 16:40 | ![]() | |
Bocsi mindig is kettes alá voltam oroszból...:-) | |||||
p-51 | Adatlap | 258713 | 2011. december 10. 16:25 | ![]() | |
Abramsza van oda írva. | |||||
kopcos | Adatlap | 258712 | 2011. december 10. 15:38 | ![]() | |
kopcos | Adatlap | 258711 | 2011. december 10. 15:32 | ![]() | |
kopcos | Adatlap | 258710 | 2011. december 10. 15:29 | ![]() | |
kopcos | Adatlap | 258709 | 2011. december 10. 15:25 | ![]() | |
Biztos fél a Magyaroktól...:-P | |||||
romeo | Adatlap | 258708 | 2011. december 10. 14:46 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 258707 | 2011. december 10. 11:50 | ![]() | |
silent8 | Adatlap | 258706 | 2011. december 10. 08:02 | ![]() | |
silent8 | Adatlap | 258705 | 2011. december 8. 18:52 | ![]() | |
Ezt érdemes végignézni. Érdekes ahogy a terepen közlekedés közben látszik a lovegstabilizátor állandó célratartása... T-90-es. www.youtube.com/watch | |||||
Ronin | Adatlap | 258704 | 2011. december 8. 18:27 | ![]() | |
Sajna képek nincsenek. A Kettenkradról anyámtól hallottam, aki akkoriban, (,,megboldogult" leány korában):) önkéntes tűzoltó volt, és gyakorlatokon látta. A ,,német úszóautóról, hátulján propellerrel,"(ők csak így nevezték) nagyszüleim meséltek. Ronin | |||||
Indiana73 | Adatlap | 258703 | 2011. december 8. 12:23 | ![]() | |
vincus80 | Adatlap | 258702 | 2011. december 7. 18:25 | ![]() | |
Szia! Ezekre azért kíváncsi lennék élőben :D ...bár kicsit messze vannak tőlem. Fénykép nincs róluk? Üdv: V | |||||
Freddy | Adatlap | 258701 | 2011. december 7. 15:47 | ![]() | |
Repülő érdekes festéssel: d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/913729_700b.jpg | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 258699 | 2011. december 7. 08:50 | ![]() | |
Így van. A szódás üzlete Lövőház utca, Fény utca sarkától nem messze volt. Hozzánk a Fillér utcába is hordta a szódát. | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 258698 | 2011. december 6. 23:17 | ![]() | |
Ronin | Adatlap | 258697 | 2011. december 6. 20:37 | ![]() | |
a 70-es években, a körmendi tűzoltóknak is volt egy kettenkrad-ja. utánna még sokáig a hegyhátsáli önkéntes tűzoltó szertárban tartották. Nádasdon pedig egy Swimwagen működött, cirkulának (korongfűrész vazsiassan...:) ) átalakítva. A hajócsavart leszerelték, és a kihajtása forgatta meg a fűrészlapot, a kocsi hátuljára szerelt asztalon. üdv:Ronin | |||||
olizsoli | Adatlap | 258696 | 2011. december 6. 19:53 | ![]() | |
olizsoli | Adatlap | 258695 | 2011. december 6. 19:52 | ![]() | |
Egy kis érdekesség! http://www.youtube.com/watch?v=bfR-iDufq8Y&feature=related | |||||
Elnar | Adatlap | 258694 | 2011. december 5. 21:57 | ![]() | |
roncskutatas.hu Azt hiszem erről a járműről szól a sztori: "2006, március 29 - 18:45 NDI Nem szorosan a témához tartozik ez az anekdotába illő történet, de a sógorom ismerte a magyar szereplőt. Volt Budán egy szódás-kisiparos, aki egy úgy-ahogy rendbehozott Kübelwagenen szállította a szódát. Valamikor - amikor már járhattak erre német túristák - egy idős német férfi megállt a kocsi mellett, és szinte zokogva mondta: "Meine Wagen!" Először a szódás azt hitte, hogy el akarja vinni a kocsit. Aztán a német elmagyarázta, hogy katonakorában a háborúban ezt vezette, és üzemenyaghiány miatt ott kellett hagynia. Nem hittek neki. De amikor megmondta a motorszámot és alvázszámot, és azok egyeztek, kénytelenek voltak elhinni neki." | |||||
miles Christi | Adatlap | 258693 | 2011. december 5. 21:25 | ![]() | |
Ha megkeresed itt a Sonntagberges múzeumról szóló cikket, ott is van pár kép. | |||||
Gabusch | Adatlap | 258689 | 2011. december 5. 20:55 | ![]() | |
Járt az motorral is, azt meg én láttam. Naponta. :) | |||||
Wrecker | Adatlap | 258688 | 2011. december 5. 20:47 | ![]() | |
Ha már szódás Kübelwagen... | |||||
The_Ori | Adatlap | 258687 | 2011. december 5. 19:58 | ![]() | |
>AZ eke szerintem egyértelműen állathoz való, nem látom be, miért ne lehetett volna >kettenkrad után kötni. :) Valahol láttam Quad-ot ekével... Majd megkeresem a fotómat. Ez lehetett az őse :) | |||||
Csodabogár2 | Adatlap | 258686 | 2011. december 5. 19:40 | ![]() | |
A szódás konkrétan Kübelwagennel járt, saját szememmel láttam még a '80-as években. :-) | |||||
Gabusch | Adatlap | 258685 | 2011. december 5. 17:50 | ![]() | |
Arra írtam, hogy legjobb tudomásom szerint valaki még Magyarországon is használta a '80-as években, ugyanerre a célra. Ahogy egy oldalkocsis BMW v. Zündap motort még a '70-es évek elején is lehetett látni napi rendszerességgel a VI-VII. kerületben. Azzal járt a szódás. :) Meg állítólag Sinkovits is a Tizedes meg a többiekben. Valószínűleg a háború után maradt néhány példány itt-ott, aztán ha valakinek sikerült rátenni a kezét, felhasználta. AZ eke szerintem egyértelműen állathoz való, nem látom be, miért ne lehetett volna kettenkrad után kötni. :) Azt is hallottam, hogy az '50-es években a roppant kevés civil járművet a háború előtti és alatti mindenféle romok tették ki, ideértve a Kübeleket is. | |||||
punyam97 | Adatlap | 258684 | 2011. december 5. 17:17 | ![]() | |
létezett a p1011es képen látható kettenkrad? | |||||
Gabusch | Adatlap | 258681 | 2011. december 5. 12:24 | ![]() | |
Tessék parancsolj, ez az összes, mindenféle múzeumokból. | |||||
Gordon | Adatlap | 258680 | 2011. december 5. 11:17 | ![]() | |
Szia Gabusch A kettenkradokról nincs esetleg több képed? Megköszönném! | |||||
Zsóti | Adatlap | 258679 | 2011. december 5. 11:03 | ![]() | |
Elég komoly! Milyen jó lehet ott dolgozni! :D indavideo.hu/video/A_vilag_legnagyobb_modellvasut_terepasztala | |||||
romeo | Adatlap | 258678 | 2011. december 5. 10:28 | ![]() | |
De talán csak a MILES rendszer gyakorló változata ... | |||||
romeo | Adatlap | 258677 | 2011. december 5. 10:27 | ![]() | |
Üdv! Valószínűleg AT-4 páncéltörő gránátvető a honvédségnél. 1. fotó: img10.hvg.hu/image.aspx 2. fotó: img3.hvg.hu/image.aspx | |||||
Gabusch | Adatlap | 258676 | 2011. december 5. 09:08 | ![]() | |
Köszönöm szépen, igazán hiánypótló darab, mivel a múzeum nagyon tetszett anno. | |||||
T.Csaba | Adatlap | 258675 | 2011. december 5. 08:35 | ![]() | |
Sziasztok! Négy évet éltem Speyerben. Rendszeresen látogattam a speyerit és a sinsheimit is.Mindig nagy élmény volt.Négy év alatt néhány csodás új darab jelent meg mindkettőben szinte az orrunk előtt!Sinsheimben mikor megjelent a Concorde a Tu-144 mellé,futottam csodálni.Talán a világon nincs még egy hely,ahol egymás mellett vannak. Azóta is visszavágyok. Gavallér írtad a parkolót.Gondolom ez nem a múzeum parkoló,mert az -ha jól emlékszem- sorompós volt.Talán a közelben lévő "nagyparkoló"? Mi csak így hívtuk. Szóval itt történt egy érdekes eset,talán 2003-2004-ben. A parkoló a speyeri reptér leszálló irányában fekszik.Egy kis egymotoros gép vitt vissza egy orvost,de megállt a motor.A pilóta rájött,hogy siklással már nem éri el a repteret,úgyhogy letette a parkoló kocsik közé a gépet.Az orvos még a helyi lapban is hálás volt az életéért.Ha jól emlékszem feltöltötték a gépet és onnan is szállt fel. | |||||
Sennás | Adatlap | 258674 | 2011. december 5. 07:27 | ![]() | |
Szia átküldtem! | |||||
atu71 | Adatlap | 258673 | 2011. december 5. 07:16 | ![]() | |
Sziasztok! Tehat erdemes megnezni mind kettot,de ezzel mar a tavaszt megvarom. | |||||
Gavallér | Adatlap | 258672 | 2011. december 4. 22:14 | ![]() | |
Nekem így is megfelelt, mert számomra az Anteusz volt a lényeg. Amúgy mi inkább a parkolóban csöveltünk egy éjszakát, persze miután bejártuk a várost. Természetesen rendesen el is tévedtünk :) | |||||
Gabusch | Adatlap | 258671 | 2011. december 4. 22:10 | ![]() | |
Az utóbbit szerintem erősen sajnálhatod. :( Szerintem az a jobb - még akkor is, ha a tengeralattjáró Speyerben van. | |||||
Gabusch | Adatlap | 258670 | 2011. december 4. 22:09 | ![]() | |
A Speyeri múzeum kb. egy délután (cirka 4-6 óra), Sinnsheim inkább egésznapos program. Nyilván attól is függ, hogy ki mennyire autóbuzi, mert ha nagyon, akkor azért a többszáz autó végignézése mindkét helyen baromi sok időt fog igényelni. Továbbá én egy árva szót sem szólhatok a feleségemre, mert igazán rendesen jön velem mindenhova (pl. nászúton is Munsterben, Laboeben az U-995 miatt, meg az Ardennekben voltunk többek között), de azért egy idő után szerintem már unta veszettül a dolgot. Speyerben volt egy kempingje a múzeumnak, de csak lakókocsival lehetett igénybe venni, sátorral nem. Mindkét múzeumnak van szállója, horribilis áron (2006-ban Speyer 82 EUR, Sinnsheim 120, ha jól emlékszem kétágyas szoba / éj). A kemping 30 euró volt, de adtak kupont félárú belépéshez, így a két éjszakából az egyik kb. ingyen is volt. | |||||
Gavallér | Adatlap | 258669 | 2011. december 4. 22:08 | ![]() | |
Szia, Idén én is eljutottam Speyerbe, meg Sinsheimet is megnéztem, igaz csak kívülről. Üdv.: Gábor | |||||
Gabi | Adatlap | 258668 | 2011. december 4. 21:49 | ![]() | |
Szia! Ha Luxemburg felé jössz haza, vagy mész viszza, akkor célszerű Mannheim felé jönni, és akkor az autópálya ott visz el a sinsheimi múzeum mellett, de a speyeri miatt is csak kb 15 km-t kell letérni a pályáról. Mi mindig arra megyünk Belgiumba, mert nincs dugó mint Frankfurt és Köln felé, meg sokkal olcsóbb Luxemburgban tankolni. Nagyon látványos mindkét múzeum, a sinsheimi nagyobb szerintem, ha rendesen végig akarod nézni őket bőven szánjál rá időt. Gabi | |||||
Gabusch | Adatlap | 258667 | 2011. december 4. 21:38 | ![]() | |
Nem lehetne, hogy legyen nekem is? :) | |||||
Gabusch | Adatlap | 258666 | 2011. december 4. 21:38 | ![]() | |
Mondhatnám, hogy útbaesnek. :) Mintha tavaly is elmentünk volna mellettük Verdun felé menet, bár nem tenném le rá a nagyesküt. :) | |||||
Sennás | Adatlap | 258665 | 2011. december 4. 20:42 | ![]() | |
Ha ha nekem van egy ilyen 88Mb könyvem a benti cuccokról:) | |||||
Sennás | Adatlap | 258664 | 2011. december 4. 20:41 | ![]() | |
Ha ha nekem van egy ilyen 88Mb könyvem a benti cuccokról:) | |||||
atu71 | Adatlap | 258663 | 2011. december 4. 20:39 | ![]() | |
atu71 | Adatlap | 258662 | 2011. december 4. 20:37 | ![]() | |
Hello! Ezekkel a kepekkel nagyon felkeltetted a kedvemet,fantasztikus muzeumok lehetnek.Es meg kozelebb is vannak mint Saumur. Most mar csak a felesegem kell ra beszelnem:-) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |