/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
Gabusch 259216 2012. április 25. 16:11
Válasz erre
Szia!

Az enyém is csal, de nem 30 km-t és főleg nem felfelé. Van egy, az mindig többet mutat vagy 10 km/h-val, de az meg szerintem idiótán van direkte beállítva, hogy fékezz.

Az előző sztoriban szerintem az ellenfelet mérte be hátulról, bár ebben nem vagyok biztos, hogy ilyen ügyes lenne. Sajnos elég messze van, nem tudom kipróbálni.
kopcos 259214 2012. április 25. 13:53
Válasz erre
Svéd hadgyakorlat...www.youtube.com/watch
Kamovos 259213 2012. április 25. 10:44
Válasz erre
Szia rod666!

Akkor elképzelhető, hogy amikor én a km óra szerint 90-el tépek folyamatosan, és GPS 80-at mutat, tényleg csak 80-al mennék?
Mert én általában betartom a kihelyezett 20-30-40 sebesség korlátozó táblákat, és ott is a GPS 10 km-el kevesebbet mutat, akkor ezek szerint mindenhol 10 km-el kevesebbel megyek?
Ez lehetséges?
Sajnos nincs Fehérváron ismerősöm aki utánam tudna jönni, és mérné hogy mennyivel megyek. :(
Olyant meg nem hallottam, hogy Km óra hitelesítés. :(
Bár, mivel tanultam fizikát, út idő szorzatával azért ki lehetne számolni az autó pályán. :)

Üdv: kamovos
rod666 259212 2012. április 25. 10:30
Válasz erre
Az autókba beépített kilóméterórában van egy kb. 10%-os csalás, annyival mutat többet. A GPS által mért sebesség pontos, de kicsit késve reagál.
Kamovos 259211 2012. április 25. 10:04
Válasz erre
Szia Gabusch!

Egy ilyen a sebesség kijelzős tábla is kivan helyezve Velencén, és nekem is mindig 10-el kevesebbet mutat mint a sebesség mérő a kocsiban, de így van ez GPS-el is.

Azt hallottam, hogy ezek a sebesség jelző táblák is rendelkezhetnek kamerával, és ez alapján is lehet büntit kiszabni. :(
Holnap készítek közelebbi képeket róluk.

Üdv: kamovos
Gabusch 259210 2012. április 24. 23:01
Válasz erre
Szia!

Ha van egy 60-as tábla, akkor ez nyugodtan lehet traffi, ami befelé mér. Nem tűnik ez olyan széles útnak, hogy ne tudja röhögve megtenni.

Néhol ki van téve itt sebességjelző traffi, csorgok felé 30-cal, mutat vagy 62-t. Mondom, ez hülye. :) Erre eldönget mellettem szembe egy kocsi. :)
csehszko 259209 2012. április 24. 16:44
Válasz erre
Sziasztok!
Azzal a különleges kéréssel fordulok hozzátok:
Szeretném a szobám falát is ékesíteni képekkel , magyar második világháborús vonatkozású vadászgépekkel -bombázókkal, lényeg ,hogy színes legyen és magyar vonatkozású! Egy-két képet találtam neten ,de hátha van a birtokotokban olyan is ami nincs fent,de egy kép keretben nagyon szépen mutatna!

Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv
Csehszkó
kopcos 259208 2012. április 24. 14:57
Válasz erre
Úgy 4624 db Orosz kép tára...vegyesen...fotki.yandex.ru/users/wait4me90/album/71829/
Sennás 259206 2012. április 23. 21:40
Válasz erre
Kamovos 259205 2012. április 23. 21:39
Válasz erre
Száguldás!
Száguldás
Szemébe villantottam.
Szemébe...
Meg bokrosogot, és gyorsítani kezdett, az eleje egészen ki emelkedet a nagy gyorsulástól! :D
Meg bokrosogot, és...

Ezt is ma lőttem!
Kamovos 259204 2012. április 23. 21:35
Válasz erre
Szia rod666!

Zebra nincs a közelben.
Simán csak lakot területre vonatkozó szabályok, vagyis 50Km/H, szemből pedig a 60-as tábla.

Megyek még arra a héten valamikor akkor közelebbről is le fotozóm.
Ezt menet közben lőttem! :D

Üdv: kamovos
Kamovos 259203 2012. április 23. 21:32
Válasz erre
Tata
Tata

Szia Sennás!

Ha technikát keresel nézelődjél itt a rep leszálló alatti részen!
De a réten is kint áll 4 ágyú az erdő mellet padig két technikai eszköz.

Üdv: kamovos
Grande 259202 2012. április 23. 21:19
Válasz erre
Nem tudom, manapság hogy van, de lábon (mentek maguk oda) vagy tréleren.

A vezetési és egyéb (szakasz, századgyakorlatok) a "tankos" gyakolrópályán folynak
maps.google.hu/maps
A lövészetek pedig a szomódi lőtéren
maps.google.hu/maps
Sennás 259201 2012. április 23. 21:12
Válasz erre
OK megvan! És oda a lőtérre hogy mennek át a tankok?Vagonírozva vagy utánfutón?
Grande 259200 2012. április 23. 21:05
Válasz erre
rod666 259195 2012. április 23. 20:52
Válasz erre
Nincs a közelben egy zebra, ahol kiírják a sebességed? Egyébként simán lehet, hogy traffipax, de pl. csak forgalombiztonsági okból mér, és nem büntiért (bár ezen azért a rendőrséget ismerve, meglepődnék).
Sennás 259194 2012. április 23. 20:47
Válasz erre
TATA
TATA

Helló!Kérdezni akartam már a TATAi bázis ez lenne?A bal felsőben?Jól el vannak dugva a gépek nem igen lehet kivenni semmi használhatót.
Kamovos 259193 2012. április 23. 20:35
Válasz erre
Sukoró
Sukor

No nem sikerült! :(

Itt a képen kinagyítottam a helyét és bejelöltem.

Üdv: kamovos
Kamovos 259192 2012. április 23. 20:27
Válasz erre
Szia Gabusch!

A kép lakot területről kifelé készült.
Ugyan itt befelé, 60-as korlátozó tábla van kitéve!
Befelé jövet emelkedő, és kanyar is van, már későn veszi észre mindenki. :(
A szerkezet Sukorón van kitéve.
Remélem a link jól sikerül!
Útvonal végénél az "A" betűnél található.

maps.google.hu/maps

Üdv: kamovos
Gabusch 259191 2012. április 23. 20:05
Válasz erre
Nem tudom mi ez, de ez nem egy nyolcsávos, osztottpályás út, azaz ha traffipax, nyugodtan mérheti a befelé jövőket is. Különösen, hogy úgy tűnik, mintha kanyarodna kissé az út is, így a másik oldalról kevesebbet látna.
Azt sem ártana tudni, milyen sebességhatár van érvényben az adott útszakaszon, stb.
Kamovos 259190 2012. április 23. 20:03
Válasz erre
Szia rod666!

Ennek mind két oldalon ott van a két lencse pár.
Elég messziről rálát a kifelé menőkre, a befelé jövőknek pedig 60-as táblájuk van.
De még lakot területen kívül.

A két lencsét valami dopler szerű antennának néztem, először.
A lepke szerű antennát pedig relé antennának néztem.

Üdv: kamovos
rod666 259189 2012. április 23. 19:51
Válasz erre
Szerintem nem. Véleményem szerint - ha ez egy telepített trafi - kkor a másik irányba mér. A településről kifelé tartókat nem sok értelme van mérni, csk aki befelé jön.
Kamovos 259188 2012. április 23. 19:36
Válasz erre
Mi ez?
Mi ez

Sziasztok!

Ez mire Jó?
Veszélyes lehet a pénztárcámra? :)

Üdv: kamovos
notarius 259187 2012. április 23. 13:40
Válasz erre
polomalev 259186 2012. április 20. 21:26
Válasz erre
mirageF-1+Kh-29
mirageF-1+Kh-29
Kh-29
Kh-29
MiG-23+exocet
MiG-23+exocet
mirage F-1+R-73
mirage F-1+R-73

Nagyon érdekes, ha valódi a kép.
De ezek is.
kopcos 259185 2012. április 20. 21:14
Válasz erre
Bunkerfaust...www.youtube.com/watch
Tibcsi 259184 2012. április 20. 16:17
Válasz erre
Érdekesen mutat a 29-es fegyvertartója a Kandúron...
kopcos 259183 2012. április 20. 13:28
Válasz erre
kopcos 259182 2012. április 20. 13:11
Válasz erre
Weizi 259181 2012. április 19. 10:08
Válasz erre
atu71 259180 2012. április 18. 17:59
Válasz erre
Hali!
Na ezek oda b...k rendesen:-)))
kopcos 259179 2012. április 18. 13:14
Válasz erre
Close combat egyveleg...www.youtube.com/watch
Freddy 259178 2012. április 18. 13:03
Válasz erre
kopcos 259177 2012. április 18. 12:51
Válasz erre
Huey ajtó lövész...www.youtube.com/watch
pintair 259176 2012. április 17. 18:16
Válasz erre
ru-aviation.livejournal.com/2245245.html

első repülése angolnak
badgo 259175 2012. április 17. 17:23
Válasz erre
Csaó.. Valahogy népszerű téma volt az első világháborús fotósok körében. legalább 4 hasonlóval találkoztam röpke fél óra alatt... azért gondoltam talán nem sértő kirakni a képet...
mirazsmarci 259174 2012. április 17. 17:07
Válasz erre
Üdv!

Erről régen mesélt a nagyapám. A hadifogságban ilyen körülmények között kellett hajnalban mínusz huszon-harminc fokokban parancsra sz@rni.
sanyi 259173 2012. április 17. 15:59
Válasz erre
Hmmm...
www.seymourjohnson.af.mil/news/story.asp
Nem semmi lehetett 70 felszálló gép egymás után...
W123qp 259172 2012. április 17. 14:15
Válasz erre
Ebbe a budiba gyárilag volt a fenyő illatú illatosító beépítve.
Sőt! Ha sikerült a kifolyt gyantába beleülni, akkor a szőrtelenítés is megvolt.
badgo 259171 2012. április 16. 18:24
Válasz erre
x
x

dioráma téma... :)
Weizi 259170 2012. április 16. 10:20
Válasz erre
133919_157765360936671_100001096239249_274235_5171566_o
133919_1577653609366...

Érdekes!
sárkányos 259169 2012. április 15. 18:50
Válasz erre
Szevasz csehszko! A C-17 tegnap nem a botlábú focisták miatt repült el a pálya felett hanem a Boeing és NAMA által rendezett családi futónap miatt a Várkertben. Üdv
csehszko 259168 2012. április 15. 14:17
Válasz erre
556157_331173120271499_100001364405586_817987_1823295386_n
556157_3311731202714...

Ja ... a kép lemaradt.
csehszko 259167 2012. április 15. 14:16
Válasz erre
Tegnap a C-17 -es Pápán a stadion felett...a nyomorult pápai focicsapat tiszteletére...
erre van pénz és igény. Szerintem borzalmas...
kopcos 259166 2012. április 15. 13:49
Válasz erre
M-113 Gatling...www.youtube.com/watch
kopcos 259165 2012. április 15. 13:28
Válasz erre
B-52 tréning bombázás...www.youtube.com/watch
kopcos 259164 2012. április 15. 13:21
Válasz erre
B-52 bomba ellenőrzés...www.liveleak.com/view
kopcos 259163 2012. április 13. 22:24
Válasz erre
silent8 259162 2012. április 12. 18:11
Válasz erre
Itt egy másik kamera állásból a sikeres leszállás :))
www.youtube.com/watch
Rumcájsz_52 259161 2012. április 12. 18:01
Válasz erre
Szia Szállító
Talán azért, hogy legyen ami tartja a vizszintes vezérsíkot! Ugyanis a NatGeo erről csinált egy tesztfilmet, vagyis megépítették a "madarat" nagyobb méretben, rádió-távirányítású repülőmodellként. Ugyanebben a kivitelben repülésképtelen, kormányozhatatlan volt. Amikor azonban tettek a függőleges tetejére egy vizszintes vezérsíkot, tökéletesen repült és vezethető volt a modell. Éa láss csodát: ha jobban megnézed a farkát, ott az illesztési nyoma a hiányzó vezérsíknak! Ebből következik a legnagyobb kérdés: milyen repülőt láthatott, minek alapján dolgozott az egyiptomi modellező, ki repült azon a gépen! Az egyiptomi istenek!
Üdv R.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.