/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
Kamovos 259203 2012. április 23. 21:32
Válasz erre
Tata
Tata

Szia Sennás!

Ha technikát keresel nézelődjél itt a rep leszálló alatti részen!
De a réten is kint áll 4 ágyú az erdő mellet padig két technikai eszköz.

Üdv: kamovos
Grande 259202 2012. április 23. 21:19
Válasz erre
Nem tudom, manapság hogy van, de lábon (mentek maguk oda) vagy tréleren.

A vezetési és egyéb (szakasz, századgyakorlatok) a "tankos" gyakolrópályán folynak
maps.google.hu/maps
A lövészetek pedig a szomódi lőtéren
maps.google.hu/maps
Sennás 259201 2012. április 23. 21:12
Válasz erre
OK megvan! És oda a lőtérre hogy mennek át a tankok?Vagonírozva vagy utánfutón?
Grande 259200 2012. április 23. 21:05
Válasz erre
rod666 259195 2012. április 23. 20:52
Válasz erre
Nincs a közelben egy zebra, ahol kiírják a sebességed? Egyébként simán lehet, hogy traffipax, de pl. csak forgalombiztonsági okból mér, és nem büntiért (bár ezen azért a rendőrséget ismerve, meglepődnék).
Sennás 259194 2012. április 23. 20:47
Válasz erre
TATA
TATA

Helló!Kérdezni akartam már a TATAi bázis ez lenne?A bal felsőben?Jól el vannak dugva a gépek nem igen lehet kivenni semmi használhatót.
Kamovos 259193 2012. április 23. 20:35
Válasz erre
Sukoró
Sukoró

No nem sikerült! :(

Itt a képen kinagyítottam a helyét és bejelöltem.

Üdv: kamovos
Kamovos 259192 2012. április 23. 20:27
Válasz erre
Szia Gabusch!

A kép lakot területről kifelé készült.
Ugyan itt befelé, 60-as korlátozó tábla van kitéve!
Befelé jövet emelkedő, és kanyar is van, már későn veszi észre mindenki. :(
A szerkezet Sukorón van kitéve.
Remélem a link jól sikerül!
Útvonal végénél az "A" betűnél található.

maps.google.hu/maps

Üdv: kamovos
Gabusch 259191 2012. április 23. 20:05
Válasz erre
Nem tudom mi ez, de ez nem egy nyolcsávos, osztottpályás út, azaz ha traffipax, nyugodtan mérheti a befelé jövőket is. Különösen, hogy úgy tűnik, mintha kanyarodna kissé az út is, így a másik oldalról kevesebbet látna.
Azt sem ártana tudni, milyen sebességhatár van érvényben az adott útszakaszon, stb.
Kamovos 259190 2012. április 23. 20:03
Válasz erre
Szia rod666!

Ennek mind két oldalon ott van a két lencse pár.
Elég messziről rálát a kifelé menőkre, a befelé jövőknek pedig 60-as táblájuk van.
De még lakot területen kívül.

A két lencsét valami dopler szerű antennának néztem, először.
A lepke szerű antennát pedig relé antennának néztem.

Üdv: kamovos
rod666 259189 2012. április 23. 19:51
Válasz erre
Szerintem nem. Véleményem szerint - ha ez egy telepített trafi - kkor a másik irányba mér. A településről kifelé tartókat nem sok értelme van mérni, csk aki befelé jön.
Kamovos 259188 2012. április 23. 19:36
Válasz erre
Mi ez?
Mi ez?

Sziasztok!

Ez mire Jó?
Veszélyes lehet a pénztárcámra? :)

Üdv: kamovos
notarius 259187 2012. április 23. 13:40
Válasz erre
polomalev 259186 2012. április 20. 21:26
Válasz erre
mirageF-1+Kh-29
mirageF-1+Kh-29
Kh-29
Kh-29
MiG-23+exocet
MiG-23+exocet
mirage F-1+R-73
mirage F-1+R-73

Nagyon érdekes, ha valódi a kép.
De ezek is.
kopcos 259185 2012. április 20. 21:14
Válasz erre
Bunkerfaust...www.youtube.com/watch
Tibcsi 259184 2012. április 20. 16:17
Válasz erre
Érdekesen mutat a 29-es fegyvertartója a Kandúron...
kopcos 259183 2012. április 20. 13:28
Válasz erre
kopcos 259182 2012. április 20. 13:11
Válasz erre
Weizi 259181 2012. április 19. 10:08
Válasz erre
atu71 259180 2012. április 18. 17:59
Válasz erre
Hali!
Na ezek oda b...k rendesen:-)))
kopcos 259179 2012. április 18. 13:14
Válasz erre
Close combat egyveleg...www.youtube.com/watch
Freddy 259178 2012. április 18. 13:03
Válasz erre
kopcos 259177 2012. április 18. 12:51
Válasz erre
Huey ajtó lövész...www.youtube.com/watch
pintair 259176 2012. április 17. 18:16
Válasz erre
ru-aviation.livejournal.com/2245245.html

első repülése angolnak
badgo 259175 2012. április 17. 17:23
Válasz erre
Csaó.. Valahogy népszerű téma volt az első világháborús fotósok körében. legalább 4 hasonlóval találkoztam röpke fél óra alatt... azért gondoltam talán nem sértő kirakni a képet...
mirazsmarci 259174 2012. április 17. 17:07
Válasz erre
Üdv!

Erről régen mesélt a nagyapám. A hadifogságban ilyen körülmények között kellett hajnalban mínusz huszon-harminc fokokban parancsra sz@rni.
sanyi 259173 2012. április 17. 15:59
Válasz erre
Hmmm...
www.seymourjohnson.af.mil/news/story.asp
Nem semmi lehetett 70 felszálló gép egymás után...
W123qp 259172 2012. április 17. 14:15
Válasz erre
Ebbe a budiba gyárilag volt a fenyő illatú illatosító beépítve.
Sőt! Ha sikerült a kifolyt gyantába beleülni, akkor a szőrtelenítés is megvolt.
badgo 259171 2012. április 16. 18:24
Válasz erre
x
x

dioráma téma... :)
Weizi 259170 2012. április 16. 10:20
Válasz erre
133919_157765360936671_100001096239249_274235_5171566_o
133919_157765360936671_100001096239249_274235_5171566_o

Érdekes!
sárkányos 259169 2012. április 15. 18:50
Válasz erre
Szevasz csehszko! A C-17 tegnap nem a botlábú focisták miatt repült el a pálya felett hanem a Boeing és NAMA által rendezett családi futónap miatt a Várkertben. Üdv
csehszko 259168 2012. április 15. 14:17
Válasz erre
556157_331173120271499_100001364405586_817987_1823295386_n
556157_331173120271499_100001364405586_817987_1823295386_n

Ja ... a kép lemaradt.
csehszko 259167 2012. április 15. 14:16
Válasz erre
Tegnap a C-17 -es Pápán a stadion felett...a nyomorult pápai focicsapat tiszteletére...
erre van pénz és igény. Szerintem borzalmas...
kopcos 259166 2012. április 15. 13:49
Válasz erre
M-113 Gatling...www.youtube.com/watch
kopcos 259165 2012. április 15. 13:28
Válasz erre
B-52 tréning bombázás...www.youtube.com/watch
kopcos 259164 2012. április 15. 13:21
Válasz erre
B-52 bomba ellenőrzés...www.liveleak.com/view
kopcos 259163 2012. április 13. 22:24
Válasz erre
silent8 259162 2012. április 12. 18:11
Válasz erre
Itt egy másik kamera állásból a sikeres leszállás :))
www.youtube.com/watch
Rumcájsz_52 259161 2012. április 12. 18:01
Válasz erre
Szia Szállító
Talán azért, hogy legyen ami tartja a vizszintes vezérsíkot! Ugyanis a NatGeo erről csinált egy tesztfilmet, vagyis megépítették a "madarat" nagyobb méretben, rádió-távirányítású repülőmodellként. Ugyanebben a kivitelben repülésképtelen, kormányozhatatlan volt. Amikor azonban tettek a függőleges tetejére egy vizszintes vezérsíkot, tökéletesen repült és vezethető volt a modell. Éa láss csodát: ha jobban megnézed a farkát, ott az illesztési nyoma a hiányzó vezérsíknak! Ebből következik a legnagyobb kérdés: milyen repülőt láthatott, minek alapján dolgozott az egyiptomi modellező, ki repült azon a gépen! Az egyiptomi istenek!
Üdv R.
atu71 259160 2012. április 12. 17:46
Válasz erre
Haloi!
Azt is mondhatnank hogy nem volt zokkenomentes a leszallas:-)))
silent8 259159 2012. április 12. 17:40
Válasz erre
Nem semmi. Egy kicsit benézte a Cobra pilótája..

www.youtube.com/watch
Szállító 259158 2012. április 11. 19:22
Válasz erre
A fura az benne, hogy miért van egy madárnak függőleges vezérsík formájú farka...?
atu71 259157 2012. április 11. 18:35
Válasz erre
Hali!
Talan Horusz kepzeletbeli szarnyain,sokmindent nem tudunk roluk.
Szállító 259156 2012. április 11. 18:25
Válasz erre
saqqara_bird
saqqara_bird

Saqqarq bird!

Repültek az ókori Egyiptomiak?
A makettet nézve lehet benne valami...túl jó az aerodinamikai kialakítása.

Ti mit gondoltok?
dieselheaven 259155 2012. április 11. 07:19
Válasz erre
kopcos 259154 2012. április 10. 18:15
Válasz erre
Sennás 259153 2012. április 10. 17:29
Válasz erre
sanyi 259152 2012. április 10. 17:17
Válasz erre
Kép az új ámérikai horrorból a Gyilkos óriásgalambok támadásából! A történet vége a mozikban.:)
Sennás 259151 2012. április 10. 17:05
Válasz erre
Galamg VS. Delfin
Galamg VS. Delfin

Éhes galambok mire rá nem fanyalodnak.
doky3 259150 2012. április 10. 15:46
Válasz erre
MP40 Schmeisser tártáskák, meg térdvédő. Szerintem.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.