/ Fórumok /

Repülőnapok

Minden ami repülőnap... :D
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68.
Propellerfanatic 260496 2007. augusztus 13. 08:04
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11

Halihó!

1: Bomb által felfedezett, konkrétumokat tartalmazó, rejtélyes tábla.
2: Miután Bomb kiröhögte a táblát, bezárták egy rács mögé, és innét kellett végignéznie a repnapot.
3-4: Mivel eláztunk, megnéztük a maketteseket, és M. Károlyt. (Magasztos Károly)
5. Bomb rosszban sántikál.
6-8: A mentőhelikopteresek idegesítése. Elég jól bírták.
9-10: F-18, és F-16. Legalábbis én célba vettem őket. :)
11: A végére szép napos idő lett, és vidáman tolták a csíkok a repülőket.

Szóval jó volt!
molnibalage 260495 2007. augusztus 12. 23:03
Válasz erre
Az óránként 15 millió nagyon fura érték, a Grpient azzal reklámozták a svédek, hogy óránként 3000-3500 dollárból lehet majd üzemeltetni... Valaki megint nagyot hazudott vagy itt vagy ott.

Puffyn megintcsak ismételni tudom magam, nem a műszakikakkal van a gond és nem azt írtam hogy rossz volt, hanemhogy gyengébb az eddigiekhez képest. Komolyan mondom itt SENKI nem figyel arra amit írok? Mellesleg talán ha küzdenénk legalább egy kicsit, akkor talán váltzona a helyzet. A gond az, hogy a NATO-ben nem nagyon vesznek már minket túl komolyan, ezen csak úgy lehetne változtatni, ha annyit költenénk a honvédelemre amit elvárnak tőlünk és nem mindenfélével túlvállalni magunkat és szétfolyatni a forrásokat.

Mivel NATO tagok vagyunk megoldhatnánk, hogy hol mi hol a csehek vinnének Gripent külföldre és akkor ide és ode is jönne talán gép. A lengyel-magyar barátság is úgy látom már a múlté, már ebből sem tudunk profitálni. Némi együttműködés kéne, ha már egyazon szövetségben vagyunk. Vagy nem? Az Alba repült órája nagyságrenddel olcsóbb és ilyen festéssel nyugodtan mehet kintre is.

A felső vezetés részéről 0 kezdeményezést és fantázit látok, vegyétek már észre nekem nem azokkal van bajom akik a legvégén vannak a láncnak. A műszakiak és rendezők és a többi "kishal" (most jobb szó nem jut eszembe) megteszik amire csak képesek és ez igen dícséretes. Ez olyan mint a katonai kiképzés. A katonától akkor várhatok el jó teljesítményt, ha megefelelő kiképzést kap. Aki nem tudta, hogy juthatok el az E-3-hoz nem hibás, mert a feljebbvalói nem gondoskodtak arról, hogy Ő tudja és esetleg más is! Ez szervezési probléma és az a fura, hogy a buszos szállítást csillagos 5-ös szinten megszervezték (mint írtam is) , annyi idő alatt felértünk Bp-re, mint legutóbb kiértünk a parkolóból! Fura ez a kettősség.
Cébés 260494 2007. augusztus 12. 22:41
Válasz erre
üdv!

Mondhatom kellemesen csalódtam.A délelőtti/utáni eső miatt kicsit csúszó program az előzetes rémhírek ellenére egyáltalán nem volt rossz.Úgy vettem észre hogy a szervezők igyekeztek úgy oldani az eső okozta feszültséget hogy aránylag elég sűrűn dübörögjön odafenn egy vadászgép.Nem voltak unalmas hosszú percek.Nagyon tetszett a 6 Gripen felszállása,pláne,hogy a 30-ast egy barátom vezette.Minden elismerésem a pilótáké és a műszakiaké!

Cébés
Zebi 260493 2007. augusztus 12. 22:40
Válasz erre
Nem csak az óránként 15 millió forint a korlátozó tényező. Arra is gondolni kell, hogy a szerződés szerint 10 év alatt max 16800 órát lehet beletenni a Gripenekbe, ez évente átlagosan 1680 óra. Lehet számolgatni hogy ez mire elég, főleg ha még bemutatókra is akarnának járni. Ja, meg légi-utántöltést gyakorolni, ami vicc-kategória a repült órák, és a magyar tankerek számát figyelembe véve.
Ehhez hozzájárul az, hogy ha jól tudom nem (csak) "öregek" repülik az új típust, akik elvegetálhatnak minimális repült órával a régi tudásukból.
Tehát örüljünk, ha tudnak repülni.
Puffyn 260492 2007. augusztus 12. 22:09
Válasz erre
Sziasztok!

Rittal! Köszönöm hogy megemlítetted a műszakiakat is mert mint aktív résztvevője (rep.műszakiként) a repnapnak nem volt egyszerű dolog hogy minden rendben menjen!
Arról meg hogy milyen gépek tudnak eljönni a repnapra sokszor az dönt hogy a mieink hova tudnak - akarnak - elmenni viszonzás gyanánt.Pl. idén Dánia, Belgium, Szlovénia.

Molnibalage!!
Ha ennyire sz*r volt a repnap akkor legközelebb nem kell eljönni!! Ilyen egyszerü!!
Nekünk magyaroknak ez van és kész!

Üdv!
Toth_Gabor 260490 2007. augusztus 12. 22:06
Válasz erre
Hali!

Én nem szólhatok sokat a szervezők munkájával, a látogatók panaszaival kapcsolatban, mert sikerült VIP jegyhez jutnunk. Ugyan ez biztosít egy kevés előjogot (jobb közlekedés, parkoló a hangár megett, kaja ) de azért sz*rrá áztunk mire a statikustól visszabandukoltunk.
Tulajdonképpen egy dologgal kapcsolatban nem jutottam dülőre: ha felemeltek 6 gripent, 2 29-est, és 2 albát a nyitóképhez, miért percnyi különbséggel húztak át? Azt hittem, lesz egy áthúzás úgy, hogy egy nagy köteléket alkotva, egyszerre fotózhatóak lesznek.
Tudom, a szoros kötelékhez kell a rep. óra, minősítés, stb. De a lazához nem hiszem, hogy lehetetlen lett volna. Ahogy a bennfentes hangárban polemizáltak egyesek, a Gripenen 1 óra 15 millió forint. (bérlet része, keró, munkaóra, kiképzés, adminisztráció stb) Nem tudom, igaz-e, de lehet számolni,a repnap csak Gripen fronton mennyibe "fájt"...
Nem számítva a felkészülést, gyakorlást, amit biztos a kiképzés kárára lehetett csak kigazdálkodni...
A felhozatal problémáját már többen megfogalmazták: itt vadászgépet lehet, hogy évtizedekig senki sem fog eladni! A mi pilótáink sem juthatnak el külföldre szerepelni. Most itt volt majd két század angol, de egy lufit se küldtek fel. Amikor láttam a magyar miget Cottesmore-ban elhozni a trófeát - 100 méteres felhőalap ellenére - volt angol bemutató "Kecsón" is.
A szervezéssel kapcsolatban csak egy gond volt: az AWACS. Mi a VIP területről sem jutottunk el oda, pedig 1,5 órát vártunk az ígért buszra. (ott állt az orrunk előtt) Az minket felvenni, ehelyett a mindenről jól informált "szekuriti" tájékoztatása ellenére elment felvenni néhány "szerencsést" a nyílt részről. Ha tudtuk volna, ott álltuk volna ki a sorunkat, ahol a mindenki más. Kár, hogy a gép egyáltalán nem volt látható, fotózható.
Azt nem értem, hogy ennyi év után sincs több állóhely nagy gépeknek? Ez mindig probléma volt a reptéren, és sok-sok éve nem voltam úgy bent, hogy láthattam volna az apron és gurulóút változásokat. Aki bejáratos, mit tud erről?
Én "hardcore" katonai repülőnap látogató vagyok igen behatárolt "büdzsével" ami azt jelenti, hogy évek óta nekem Kecskemét jelenti az egyetlen lehetőséget. Pusztán e miatt mindig el fogok menni! A többit sajnos el kell fogadni.
Van egy olyan érzésem, hogy a résztvevők nem "pénzért" jöttek, hanem "összetarttásból" (a csehektől se vettünk ALCA-t, pedig jó lenne az Albák helyett!) szemben a világjáró "ruszkikkal" akik pénzért bármit. (ahogy sikerül :-) )
Nekem is hiányzik a Szu-27, F-15, Eurofighter, Rafale, de talán egyszer...

Üdv,
T.G.
rittal 260489 2007. augusztus 12. 21:56
Válasz erre
Sziasztok!

Sajnos nem tudtam az idei repnapra kimenni és az E-3A és Alpha Jet miatt nagyon „fáj a szivem” Ha valakinek vannak részlet fotói kérem, hogy ossza meg!

Az alanti vitához annyi megjegyzést tehessek, hogy minden tisztelet és köszönet a pilótáknak és véletlenül se feledjük a kiszolgáló műszakiakat se!! Akik a háttérben állandó kemény munkával küzdenek, hogy „flottul” (eseménymentesen) menjenek dolgok (bocsi, egykor RT-s voltam:)

Annyit viszont érdemes tudni, hogy vannak unfair dolgok: amig Kkmét-en güriznek hogy simán lemenjen minden, addig az MH VK –ban vannak „tányérsapkások” akik évközben nagyívben tojnak az egészre. Merthogy a vendégeknél is, a repnapokon való szereplés költséges buli, minden országban fix éves keret van rá, de általában szivességi alapon történik, tehát eljönnek, ha hozzájuk is küldünk ki egy team-et. (A Gripen vásárlás elötti marketing az más tészta) Az elején még úgy-ahogy ment is a kölcsönös vendégeskedés, de mostanség a MH-nál (vagy a HM-nél) csak az igérgetések mennek, de gépek, pilóták nem. És való igaz a kezdeti reklámokban olyan vendégek (tipusok, csoportok) is fel voltak tüntetve akikröl akkor egyértelmüen tudtuk: formálisan meghívtuk, de nem fognak jönni.. :(

Sajnos ez a hozzá állás, az igérketés, szönyeg alá söprés, elkenés a MH-nál (is) komoly probléma és sajnos semmi jele a válozásnak. A számtalan be nem tartott igéret miatt a brittek már a NATO-ból akarnak kirakni minket...
Alkalmanként szerencsém és lehetöségem van a közös NATO hadgyakorlatok adatainak utóelemzésén dolgozni és mindezt nem a magyar fél oldaláról. Aztán meg olvasom az AS –ben hogy már megint mennyire... és hű, de nagyon... (hej Sztálin elvtárs hát te élsz?) közben meg elsírom magam.. mert az nem lehet elmondani –fórumokan sem, sajtóban leírni meg pláne nem, hogy a fiúk tényleg jók (tényleg!) de siralmasan kevés a rep. idő –jó ezt megpendítik- és ugyanilyen mély „szintű” illetmény is, a vk-ban a fejeseket mennyire nem érdekli a személyi állomány, néha katasztrófális a technika állapota, csak a műszakiak bűvészmutatványainak köszönhető a rep képesség és fent masszívan senki nem tesz semmmit stb. stb.

Bocs a hosszúságért, csak a sok göz... :))

Aki teheti igenis menjen Kecskemétre jövőre is, aki ennél is többre teheti, az menjen el még külhoni repnapra is, mert nincs szebb muzsika a forszázs döbörgésénél!
G-cart 260488 2007. augusztus 12. 21:48
Válasz erre
A légcsavaros gép egy SOKO J-20 Kraguj volt. 30 darab készült összesen. A mezőgazdasági használat valóban nem igaz, kimondottan COIN feladatokra tervezték. Valszeg csak a formája alapján hírtelen "összemostam" a dromedárral.
Üdv: G'
Gébics 260487 2007. augusztus 12. 21:47
Válasz erre
Sziasztok!
Nagyon kérlek titeket,hogy hagyjátok abba!Elolvastam a hozzászólásokat tegnap óta,és ez már sok.Nem értetek egyet a szervezést,megvalósítást illetően,még egymásnak is ugrotok (pl. táblák miatt)!!Ahelyett,hogy vitatkoznátok egymással,rájöhetnétek:MINDEGYIKÖTÖK SZERETI A REPÜLŐKET ÉS A TECHNIKÁT,A MŰSZAKI DOLGOKAT,ÉS EZ TART ÖSSZE BENNETEKET,NEM PEDIG ELVÁLASZT!!Sokat gondolkodtam,hogy hozzászóljak-e a vitátokhoz,de úgy éreztem muszály.Kössetek békét,fogadjátok el,hogy néhányotoknak ez a program,szervezés kevés volt,másnak meg elég.Virtuálisan fogjatok kezet.
Előre is köszönöm!
Buza Gábor Attila
vityazi 260486 2007. augusztus 12. 21:42
Válasz erre
molnibalage:

A mirage f1 és az usaf f-15 is statik lesz Brnoban. Ha a bemutató csapatok menetrendje érdekel nézz szét az airshow.extra.hu-n.

Az AWACS rengeteg késett pénteken valszeg azért került oda ahova. (este 7kor jött meg, addigra már minden statikot betoltak a helyére valszeg)
Archy 260485 2007. augusztus 12. 21:39
Válasz erre
haggyátok már abba, nem lesz jobb, ha egymást győzköditek. ez a fórum azért van, hogy elmondjuk a véleményünket, és beszélgessünk a repnapról. Aszem ezt mindenki megette, nagyjából látszik kinek mi teccet, és mi nem. a beszélgetés kezdett ezen túllépni, és végre visszazökkeni az eredeti, nyugodalmas mederbe. Szal légyszíves lépjetek rajta túl ti is, és beszélgessünk olyanokról, mint pl a pénteki spotterkedés. Mert ha valóban repült pénteken a harrier, akkor mindenképpen érdemes kimeni pénteken is. Meg hát akkor garantátlan látsz minden gépet a levegőben is :)
molnibalage 260484 2007. augusztus 12. 21:34
Válasz erre
"az "én csípőből háromszor jobbat csinálnék"

Öcsém itt senki nem tud olvasni? Én nem a kevés repülő miatt siránkozok főleg hanem azokon hináyosságokon amiket "csípőből" meg lehetne szüntetni. Pl. egy eligazítás az ÖSSZES rendezőnek, hogy MINDENKI tudjon legalább egy kicsit segíteni, ha akarok valamit, táblák és info-k hiánya a helyszínen. Fura mindenki beszól, hogy kritizálok, de a jó pontjaimmal amiket említek nem erősítitek meg hogy akkor most tényleg jó volt -e az vagy sem, tehát ti is csak a "flémeltek", csak nem raktam kéne, mert NEM én szervetem...

Mellesleg pénz kérdés kapcsán. Hát akkor becsülgessünk. A forrásokban amiket olvastam az elmúlt években a MIG-29-nél kb. 10-16 ezer dolláros repült órát emlegettek. Akkor legyen modjuk az F-15C-nél vagy E-nél kb. 15 minden apróság és egyéb miatt ami miatt idejönne és repülne 2x10 percet és idejönne valahonnan. Ez lenne kb. 100 ezer dollár. Ez kb. 20 millió forint. Ebből itt lenne egy olyan gép ami itthon igazi ritkaság, ha repül! Akkor ez mennyiben emelné meg a jegyárakat? A 700 milliós költségvetés lenne 720. Ez hány százalék is? Kb. 2% ! Na ettől nem menne fel nagyon a jegyár, de akkor még hívjunk még 2-3 ilyen fizetős gépet ritka gépet és akkor én 5-8 ropit is kipengetnék, ha ilyeneket láthatnék repülni és, ha láthatnám statikuson is! Persze ez csak elmélkedés. Na ennyit a pénzkérdésről.

Mibe került volna kinyomtatni kb. 40 db A0-ás térképet és kirakni? Hát nem millókba...
halaci 260483 2007. augusztus 12. 20:57
Válasz erre
Nem szeretném a flamet éleszteni, de úgy érzem molnibalage, hogy több szempontból sincs igazad.

"...agyonreklámozták és dicsőítették ELŐRE az egészet, hogy fúúú ez mekkora repnap lesz, mikor ELŐRE látszott, hogy ez nem lesz olyan". Először is, a program régóta elérhető volt - a nete legalábbis -, tehát tudható volt, hogy maximum mi lesz. Ha ez kevés, akkor valóban nem kell elmenni. A reklámban pedig ugye te sem gondolod, hogy olyanokat fognak mondani, hogy "ugyan sokkal kevesebb látnivaló lesz, mint x éve, de azért jöjjenek el"!

"... nem pénz kérdése." Tévedsz. Amit reklamálsz, a térképtől az F-15-ig, az mind pénzkérdés. A repülőnap egy drága buli, a katonai még drágább, ráadásul egy olyan honvédségnél, aminél a fejlesztések is folyamatos leépítést jelentenek, egy ilyen rendezvénynek már a léte is öröm.

Ez nem azt jelenti, hogy minden tökéletes volt (mivel én csak a neten néztem, nem is tudom megítélni), de ez az "én csípőből háromszor jobbat csinálnék" hozzáállás távol áll az ú.n. építő kritikától. Egyébként szerintem a szervezők örömmel veszik, ha jelentkezel náluk és felajánlod segítségedet a jövő évi rendezvényhez. A tapasztalatom szerint minden ilyen rendezvényhez számtalan megszállott lelkesedése kell, akik a kulimunkát végzik a háttérben, sokszor ingyen, sokszor csak névleges költségtérítésért. Be lehet szállni és segíteni jobbá tenni, az adott eszközökkel.
Elektrolakatos 260482 2007. augusztus 12. 20:29
Válasz erre
zsolesz 260481 2007. augusztus 12. 20:01
Válasz erre
A kifutó eleje kb 100-150 m-re van a drótkerítéstől,pénteken rengetegen voltak kinn,több százan,ráadásul onnan belátni az egész repteret.
Amúgy ha repülés van hétköznap,oda szoktak kijárni,kis túlzással már a fákat súrolják a leszálló gépek.
Régebben amúgy stabilan megvoltak a repülési napok,nyáron éjszakába nyúlóan,mostanában nagyon rapszodikus.
Archy 260477 2007. augusztus 12. 19:29
Válasz erre
Az tök jó. Ez pénteken milyen időben volt? Délután? mert akkor érdemes lenne legközelebb már pénteken lemenni, nézni valami szállást, és délután kimenni a kifutó végébe.
zsolesz 260476 2007. augusztus 12. 19:21
Válasz erre
Volt egy kis időm pénteken,kiszaladtam a kifutó végéhez/spotterhely/.
Akkor érkeztek a Galebek,a Mig-21,ami hatalmas élmány volt számomra,meg a spanyolok nagy propelleres gépe,meg vagy egy tucat másik gép.
Más.
Szomorú idők lesznek,amikor végleg eltűnnek a Migek,lezárul egy korszak.
Amúgy is Grippen-ellenes vagyok,meg minden eurokonform számítógép-tervezésű műanyag tucat-ellenző...
Éljenek a régi nagyvasak!
snus 260475 2007. augusztus 12. 19:16
Válasz erre
Rumcájsz, Archy!
Mindkettőtöknek köszönöm az infót!
Üdv:

Andris
molnibalage 260474 2007. augusztus 12. 19:02
Válasz erre
A Gripen vásárlásról 2001-ben döntöttek...
Rumcájsz 260473 2007. augusztus 12. 18:21
Válasz erre
Eredeti tipusjelzése Soko P-2 Kraguj, de lehet,hogy ez már valami továbbfejlesztés vagy tipusvariáns, a 60-as évek második felében kezdték gyártani.Az akkori hirek/ti-
pusismertetők nem úgy emlitik,hogy kukacbombázó-átalakitás lenne, hanem célzatosan kifejlesztett tipusról irnak.
Podva 260471 2007. augusztus 12. 18:15
Válasz erre
Életemben 4x voltam Kecskeméten, ebből kétszer gyerekként, de most simán odataláltam, egy szimpla bezinkuti térkép alapján.
Az hozzá tartozik a történtekhez, hogy 4 évvel ezelőtt még nem dőlt el a Grippen vásárlás, ezért mindenki úgy igyekezett benyalni nekünk ahogyan csak bírt. Úgy könnyű volt különleges gépeket idehozni, hogy hogy az egész európa a kegyeinket kereste. De ez a vonat már elment. Annak ellenére nagyon szívonalas Show-t kaptunk, hogy magyar gépeket nemigen lehet látni külföldi repnapokon, így viszonzás képp se tolong senki. Amit a szervezők megtettek az szerintem a maximum volt. Köszönet jár érte! Nagyon sok hívet szereztek a repülésnek

Fodi meg nem idős, de Pilotka az,(bocsi) ez is mutatja, hogy a kor itt indiferens tényező
Podva
Archy 260470 2007. augusztus 12. 18:08
Válasz erre
a típusát Gcart tudná neked megmondani, mejd biztos meg is teszi. Nekem azt mondta, hogy valami mezőgazdasági gép, egy "kicsit" átalakítva, bombákat, nem irányított hordozhat.
snus 260469 2007. augusztus 12. 17:49
Válasz erre
Sziasztok!

Meg tudja mondani valaki a statikus soron a Galeb mellett kiállított légcsavaros szerb felségjelü gép típusát?

Üdv:

Andris
Csillagvadász 260466 2007. augusztus 12. 17:32
Válasz erre
A jó link...bocsi...
kep.tar.hu/kallair/50514935
CSV
Csillagvadász 260465 2007. augusztus 12. 17:31
Válasz erre
Hmmm..
Namindegy,üdv Urak!
Voltam, ma, sz***á áztam, de mégis végigvigyorogtam az egészet, élveztem, a hiányosságok nem tüntek fel, de biztos úgyvan:) Túlzottan lekötöttek a gépek:)))
Fotók alább:
kep.tar.hu/tar/galeriaim/50514935
Vééégre közel kerültem a Phantomhoz egy kedves német pilótának köszönhetően. Pedig szinte az összes alkalommal ott voltam, de ilyen közel még soha:D
Most hullafáradt (1 percet sem ültem), sajnos korán le kellett lépni, de megérte elmenni:)
Éljenek a repülő szerkezetek:)
CSV
kocka 260464 2007. augusztus 12. 17:26
Válasz erre
Hali!
Nem kívánok belefolyni ebbe az egészbe, nem is ohajtok senkit se megbántani, de ezt most fejezzétek be.Én se láttalak még molni, de ha most kezdesz el majd forumozni stb... talán nem kellene az idősebbeknek beszólni és heccelni őket,mert nem ez a leghatásosabb belépő az oldalra.
Akinek tetszett annak tetszett akinek nem annak meg nem. Kész ennyi.
Ha pedig valakinek problémája van valakivel azt magánba intézze.
Kb. ennyi senkit sem akartam megbántani de nekem ez már sok volt amit ide irtatok.
Zárjátok le ezt az egészet aztán irány festeni.
Üdv:kocka
hofi 260461 2007. augusztus 12. 16:32
Válasz erre
No. Szerintem max. 1 millió ember van a több, mint 6 milliárdból, aki látott repülni DC-6B-t.
Kb. még vagy 10 millióan láttak helikoptertől loopingot. A metszethalmaz kb. 700 ezer ember. Aki a tegnapi napot végignézte, az már közéjük tartozik. Max. négyezerért. 10 sörért a Zöld Pardonban. Persze, mér' nem jött a Millenium Falcon, meg a 7fejű sárkány...
Ja, és még valami:
MINDEN repülőnapon MINDEN pilóta úgy száll föl az átlagos repülésnél sokkal veszélyesebb bemutatójára, hogy arra készül: Ha kell, inkább meghal, minthogy ránk ejtse a gépet (volt is rá példa, nem is egyszer). A minimum a tisztelet, ha már "köszönömre" nem fussa.
Tophatters 260459 2007. augusztus 12. 14:39
Válasz erre
Nem tudom ki hogy van vele, de nekem nagyon tetszett tegnap a repnap, jó bemutatók voltak, talán csak a Baby Blue volt egy kissé gyenge. Viszont kedvenceim közé bekerült a Hornet (tavaly is láttam, de azóta nagyon sokat fejlődött) valamint a Chinook helikopter, ami előtt egész nap voltunk :)
molnibalage 260457 2007. augusztus 12. 14:15
Válasz erre
Na ez a tipikus magyar válasz. "Csináljatok jobbat". Hát részben tudnék és az elődök tudtak is...

EGYETLEN egy térképet vagy információs táblát sem talátam, hogyan juthattam volna az E-3-ashoz és a szerbezők sem tudták megmondani. Térképet sem láttam egyet sem, a régi repnapon annyi volt, hogy mire kimentem már fejből tudtam mi hol parkol és mibe lehet bemászni. Ez NEM pénz kérdése ez butaság, miért nem gondolt erre senki. Ha ezeket kerseni kell az már baj, ezeket olyan sűrűn kell kitenni, hogy NE lehessen mellettük elmenni. Ez nekem hiányzott.
Podva 260456 2007. augusztus 12. 14:05
Válasz erre
Az oda látogató emberek közül 10-ből 9-nek fogalma sincs mi a különbség az F-16 meg a Grippen között. Amit látnak az lenyűgözi a közönség nagyrészét. Az a család akivel tegnap voltunk, azok azt mondták, hogy legszivesebben ma is elmennének, annyira tetszett nekik. A két éves lányomat úgy kellett elráncigálni, pedig a legvégén jöttünk el. Én is ma egész idő alatt a közvetítést, ill. az ismétlést nézem.
A színvonalra nem lehet panasz, de akinek nem tetszett az legközeleb majd nem megy... Senkinek nem fognak hiányozni.
Üdv Podva
Miggyuri 260454 2007. augusztus 12. 13:48
Válasz erre
Tegnap voltam a csapat egy részével. Tetszett. Látszott a ygaerekeken, hogy megcsapta őket valami, amit csak igazi - nem hangszóróból kiszűrődő - hajtóműzaj adhat, amiko az ember alatt a föld is remeg egy-egy áthúzásnál. Magam részéről köszönöm, hogy láthattam! Köszönte mindenkinek, aki ezt lehetővé tette. Még valami. A műsor programterve, hár jó ideje a neten is fenn volt. Mit csodálkoztok?
Miggyuri (Mit fikáztok, ha esetleg ez sem lesz?)
Fodi 260452 2007. augusztus 12. 11:45
Válasz erre
Csináljatok jobbat. Pofázni mindig könnyű, tenni valamiért már nehezebb. Magyar betegség. Na mindegy, a topic olvasását határozatlan időre berekesztem...

Abban egyetértek, hogy ha nem tetszik, akkor nem mész. Ennyi.

Észre kell venni, hogy Kelet-Európában vagyunk, a kutya nem kíváncsi ránk és minden köteléknek, "sláger" gépnek van olyan felkérése, ahova szívesebben megy, vagy épp annyiért jön el, amit nem tudnak kigazdálkodni a szervezők. Ha ilyen környezetben tud valaki jobbat szervezni, akkor ígérem, hogy befogom a számat.
Highlander 260449 2007. augusztus 12. 11:27
Válasz erre
Sziasztok!

Szóval azon lehet keseregni, hogy milyen gép repült, meg milyen nem. Végül is, egy repülő azért van, hogy repüljön, vagy nem? Ez ízlés dolga, én hiányoltam sok-sok gépet.
Viszont, hogy Borossal meg a haverjával kell a repülőnapot elrontani, az kicsit sok. Számoljatok egy kicsit. Kb 100.000 ember, az kb 400.000 millió forint. Meg a szponzor pénzek. Nem hiszem, hogy a Sláger rádió akkora pénzzel száll be, hogy el kelljen rondítani a napot. A reptér egyharmadán ráadásul kikapcsolták a hivatalos kommentátorokat, akik azért szakértő beszélgetéseikkel igencsak fedobták (volna) a programot. Ezen a bizonyos 1/3-on a slágereseket lehetett "fogni". Én és a csapatunk pont ott ültünk. Persze ok., mehettünk volna odébb is.

De ezek miatt ne essünk egymásnak, tényleg.

Nézem a weben az élő közvetítést. Esik az eső.

Ezzel fejeztem be az elősző HSZ-t: "Amúgy meg, legközelebb is el fogok menni. Ki nem hagynék egyet sem!"

Engem most is ez vezérel.

Highlander
Fodi 260447 2007. augusztus 12. 10:43
Válasz erre
Én nem voltam idén ott Kecskeméten (csak a pályán vártam egy órát a dugóban és mentem tovább a dolgomra) és jó 20 évvel is fiatalabb is vagyok Pilotkánál, de tudom mit jelent repülőnapot szervezni és napokkal előtte már robotolni, hogy minden jól menjen. Pedig azok nem voltak összemérhetőek ezzel a repülőnappal... Aki nem tudja milyen meló ez, az fogja be a száját!
A sírást tényleg be lehet fejezni, legalább ennyi volt idén. A semminél több, a belépőről meg annyi, hogy az idióta amerikai autók fesztiválon Komáromban is uyanennyi volt a beugró. Na azt meg egy esős repülőnappal sem lehet összahasonlítani mégis ugyanannyit nyúltak le a néptől...
Gabi 260446 2007. augusztus 12. 10:38
Válasz erre
Sziasztok!
Figyelmetekbe ajánlom Mekett 263-as beírását, lezárva a sértő hangvételű hozzászólásokat.
Gabi
molnibalage 260445 2007. augusztus 12. 10:30
Válasz erre
Nevetni fogsz, de nekem tesztett az alacsony felhőalap, mert láthattnuk olyat is amit még soha. Nagyon látványos volt a párakicsapódás a magasabb páratartalom és a felhőzet miatt. A legtöbb gépet egyébként nem zavarta úgy láttam az alacsony felhőzet és tiszta idő is volt bőven, hála istennek, pont mikor a nagyvasak repültek.

Nem leszólni akartam csak közöltem, hogy volt már jobb is. Az a zavart inkább, hogy agyonreklámozták és dicsőítették ELŐRE az egészet, hogy fúúú ez mekkora repnap lesz, mikor ELŐRE látszott, hogy ez nem lesz olyan, mint a régen közel sem. Ezt tartom undorítónak és nem nagynon érdekel, mit gondoltok erről.
Elektrolakatos 260444 2007. augusztus 12. 09:14
Válasz erre
Gyerekek!

Én/mi tegnap a gyerekkel kint voltunk.Nekünk ez volt az első!
A Kobra repülését már a rétről néztük mivel simán túljutottunk M5-ön,parkolón,buszozáson, beléptetésen.
Bessenyei Petit már a kerítésen kívülről láttuk.

A kettő közt végigjártunk sok helyet,találkoztunk ismerősökkel, megnéztünk pár "nekünk" érdekesnek/újdonságnak tünő dolgot.

Azt tudom nekem lehet ez volt az ucsó is egyben, de ez betudható annak is hogy alapból sosem fogtak meg a gépek és inkább érdekelnek a földi vasak!

De ennek ellenére nem hőbörgök,nem szólom le a rendezvényt.

Saját levont konzekvenciám,hogy megnéztem ott voltam,meguntam eljöttem!

ENNYI!!!

DE! Minden tiszteletem ezoké akik ezt az egészet létrehozták NEKÜNK!

Ezt csak azért írtam, mert tényleg nagyon rossz irányba mennek el a dolgok már itt a topickban.

Üdv:Elektro

U.i:nálam inkább programnak marad a Hungaroring 8):)
lucky 260443 2007. augusztus 12. 09:02
Válasz erre
Uraim! Felhőszagúak és akik nem olyanok!
Amit írtam azt nem azt nem rosszindulatból a belefeketetett munkát nem tisztelve írtam.Egyszerűen a jobbítás szándéka vezetett.
Tudomásul veszem, h : "Kicsit sárga kicsit savanyú, de a minenk!"
Ezért voltam, és leszek is mindegyiken, ha a Jóisten nem szól közbe.
Topi 260442 2007. augusztus 12. 08:32
Válasz erre
Hali!
Úgy látom, ez a "Repüőnapok" topic csak az indulatok felszítására való.
Privát véleményem, hogy nem kell ölre menni ezen a dolgon.Van akinek
tetszett a műsor és természetesen olyan is akad, akinek nem.Ízlések és
pofonok ugye különbözőek. A kilencvenes években voltak Taszáron repülőnapok
és ott nagyobb volt a felhozatal. A Thunderbirds bemutatót nyiván nem lehet
összevetni a törökökével.Akkoriban szinte minden repült, amit elhoztak
bemutatni. Azóta spórolós lett a világ és ahogy egy ma már legendás focista
mondta: Kis pénz, kis foci. Szóval makettezzünk inkább!
Üdv: Topi
pilotka 260441 2007. augusztus 12. 07:39
Válasz erre
engedjétek meg a közel 48 évemnek, és kecskeméti lévén, és 15 évet lenyomónak a kecskeméti reptér tornyában:-jelzem, nem voltam kint, mert dolgoztam, és láttam pár ilyet hivatalból is, már az új érában is.

-fogjátok vissza magatokat !!!, örüljetek, hogy kaptatok vmit a szétvert ország állapotától fűggően a levegőben! és ez így van!
-időjárás! csökkentett programot repültek, a felhőalap és a várható zivatarok miatt !
-programok szintje: -nem'tom hányan vagytok igazi repülők, v. voltatok felhőszagúak, de
van fogalmatok mit görcsölnek ezek ott fenn? -ilyen időben, kicsi ország, kevés péz, kevés figura ! nna!
-boros-bochkor: én sem bírom őket, de ez kell a globális média világban, nem néhány száz "igazi hozzáértőnek" (sic) szól a műsor, hanem a több tízezernek. archy-nak igaza van.
-summa: ha nem teccik, hazamész program közben és kész, a belépő ára pedig sztem nem lök hanyatt senkit, többet eliszol pl egy szombat éjjeli diszkóba' !

uff, beszéltem, és a koromat tiszteljétek legalább és a tapasztalataimat! desok buta van köztetek, édes istenem, mi lesz tibelőletek? mosogatni jók lesztek itáliába egy pzzériába

pilotka
pintér árpád

nagyon felpörgettetek
Archy 260440 2007. augusztus 11. 23:48
Válasz erre
jah, és annyit még, hogy a törökök szerintem másnaposak voltak :)
Archy 260439 2007. augusztus 11. 23:47
Válasz erre
Nem volt türelmem mindent végigolvasni, de most betelt a pohár. Már tegnap és tegnap előtt is begépeltem egy hasonlót, de végül nem küldtem el.
Jó volt. És kész. Itt az alább szólók többsége (kinek nem inge...) csak a rosz dolgokra helyezi a hangsúlyt. Ahelyett, hogy örülne.
- Különleges típusok? Igen nektek ez az igényetek, de a többi 200ezer laikus azt sem tudja, hogy amit lát, az ALCA vagy Gripen.
- Bochkorék? Van fogalmatok róla mennyi pénz hotak bele ebbe? Szerintetek e nélkül lett volna AH-1-es? Vagy az a fantasztikus BO-105-ös bemutató. Vagy DC-6? Igen keresnek is rajta, és szórakoznak is. De mi lenne jobb, a redbul csapat visszafogott szereplése (besenyei aztán ennyi), vagy az hogy ennyi élményen a Bochiék is keresnek, szórakoznak? Lehet őket nem szeretni (engem is idegesítet egy idő után a Boros), de egy kicsit túlzásba estek.
-közlekedés: Mi speciel sec-perc alatt bent voltunk, és kifelé dettó.
És végül személyeskedésként: mit hőbörög az aki, F/A-18C-nek képezli a Spanyol C.15-ös (egyébként felújjított F/A-18A) Hornetet? És a NATO jelölése EF-18.

HORNET forever :)

Üdv: Áron
Mpower 260438 2007. augusztus 11. 22:51
Válasz erre
ennek nagyon tecc a hangja
ennek nagyon tecc a hangja
ez határozott
ez határozott
ezegyizé
ezegyizé
hazafelé
hazafelé
ígynéznekkirajzonabukfencek
ígynéznekkirajzonabukfencek
mánkibiznissz
mánkibiznissz
Még gyakorolnom kell a festést
Még gyakorolnom kell a festést
Mikor még csak reméltük hogy jó idő lesz
Mikor még csak reméltük hogy jó idő lesz
Nem értem hogy ez miért nem repült
Nem értem hogy ez miért nem repült
Spanom
Spanom
Valami kígyó
Valami kígyó

nehány kép.
Cébés 260437 2007. augusztus 11. 22:17
Válasz erre
molnibalage 260436 2007. augusztus 11. 22:14
Válasz erre
Valamiért a böngésző automatikusan kitöltöti az előzmény részt és elfelejtettem kitörölni. Elnézést. Egyébként mennyi az esélye, hogy mész a CIAF-ra?
Cébés 260435 2007. augusztus 11. 22:10
Válasz erre
Bocsi de ezt most miért nekem címezted???
molnibalage 260434 2007. augusztus 11. 22:10
Válasz erre
Igen, leesett közben. Sajnos az USA hajlamos eljátszani, hog elviszi a gépeket, de nem repülnek. Remélhetőleg a csehek tisztázzák, még jó előre, hogy repülnek -e vagy sem, mert ha repülnek, akkor sokan CSAK az F-15 miatt már kimennek (C vagy E? Valszeg C, de mit lehet tudni?). Ha még repül a Mirage F-1 az már csak a hab a tortán és a többi is. Az fura, hogy a meghívott országok közül még ők sem törölték a svájci köteléket. Lehet, hogy addigra felépül a lábtöréses pilóta, de fura lenne nekem, ha engednék repülni így. Sajnos onnan is kiesnek valószínűleg. :(
Mpower 260433 2007. augusztus 11. 22:09
Válasz erre
Hazaérkeztünk! Most.
Lehet amatőr a kérdés, de: Hova tünt Bagira,stb. Azok a nagy nevek akik igazán megmutatták mit tud a 29-es. Mert nekem az elmult évekhez képest sovány volt a programjuk. Ámde a cobra reggeli felszállásánál ettem füvet, az marhajó volt. Sajna de a grippen nálam nem teljesíti a repülők iránt támasztott elvárásaimat. Amikor az első két alkalommal voltunk (01,03-ban) nem voltam a hangároknál mert a program nem engedett. Hát most mindent megnéztem. A redbullos BO nem volt semmi:)
Cébés 260432 2007. augusztus 11. 22:05
Válasz erre
Az alatta lévő hozzászólást ha megnézed akkor láthatod hogy a CIAF-ról beszéltem nem Kecskemétről
molnibalage 260431 2007. augusztus 11. 22:03
Válasz erre
Ez nem mocskolódás, leírtam mi a jó és mit ferdítenek el. Jobb helyen ezt hívják korrekt tájékoztatásnak. Ja és pár dolgoból amit írtam, talán lehetne okulni. A régi repnapokról CSAK jó emlékem vannak ez az EGYETLEN, amiről meg sajnos olyan amilyen a véleményem. Ha ez nem teszik sajnálom, de ez elvileg szabad ország és véleményszabadság van. Ja és mint láthatod, nem én vagyok az egyetlen akinek nem jött be ez annyira.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68.