<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
G-cart | Adatlap | 260488 | 2007. augusztus 12. 21:48 | ||
Gébics | Adatlap | 260487 | 2007. augusztus 12. 21:47 | ||
Sziasztok! Nagyon kérlek titeket,hogy hagyjátok abba!Elolvastam a hozzászólásokat tegnap óta,és ez már sok.Nem értetek egyet a szervezést,megvalósítást illetően,még egymásnak is ugrotok (pl. táblák miatt)!!Ahelyett,hogy vitatkoznátok egymással,rájöhetnétek:MINDEGYIKÖTÖK SZERETI A REPÜLŐKET ÉS A TECHNIKÁT,A MŰSZAKI DOLGOKAT,ÉS EZ TART ÖSSZE BENNETEKET,NEM PEDIG ELVÁLASZT!!Sokat gondolkodtam,hogy hozzászóljak-e a vitátokhoz,de úgy éreztem muszály.Kössetek békét,fogadjátok el,hogy néhányotoknak ez a program,szervezés kevés volt,másnak meg elég.Virtuálisan fogjatok kezet. Előre is köszönöm! Buza Gábor Attila | |||||
vityazi | Adatlap | 260486 | 2007. augusztus 12. 21:42 | ||
molnibalage: A mirage f1 és az usaf f-15 is statik lesz Brnoban. Ha a bemutató csapatok menetrendje érdekel nézz szét az airshow.extra.hu-n. Az AWACS rengeteg késett pénteken valszeg azért került oda ahova. (este 7kor jött meg, addigra már minden statikot betoltak a helyére valszeg) | |||||
Archy | Adatlap | 260485 | 2007. augusztus 12. 21:39 | ||
haggyátok már abba, nem lesz jobb, ha egymást győzköditek. ez a fórum azért van, hogy elmondjuk a véleményünket, és beszélgessünk a repnapról. Aszem ezt mindenki megette, nagyjából látszik kinek mi teccet, és mi nem. a beszélgetés kezdett ezen túllépni, és végre visszazökkeni az eredeti, nyugodalmas mederbe. Szal légyszíves lépjetek rajta túl ti is, és beszélgessünk olyanokról, mint pl a pénteki spotterkedés. Mert ha valóban repült pénteken a harrier, akkor mindenképpen érdemes kimeni pénteken is. Meg hát akkor garantátlan látsz minden gépet a levegőben is :) | |||||
molnibalage | Adatlap | 260484 | 2007. augusztus 12. 21:34 | ||
"az "én csípőből háromszor jobbat csinálnék" Öcsém itt senki nem tud olvasni? Én nem a kevés repülő miatt siránkozok főleg hanem azokon hináyosságokon amiket "csípőből" meg lehetne szüntetni. Pl. egy eligazítás az ÖSSZES rendezőnek, hogy MINDENKI tudjon legalább egy kicsit segíteni, ha akarok valamit, táblák és info-k hiánya a helyszínen. Fura mindenki beszól, hogy kritizálok, de a jó pontjaimmal amiket említek nem erősítitek meg hogy akkor most tényleg jó volt -e az vagy sem, tehát ti is csak a "flémeltek", csak nem raktam kéne, mert NEM én szervetem... Mellesleg pénz kérdés kapcsán. Hát akkor becsülgessünk. A forrásokban amiket olvastam az elmúlt években a MIG-29-nél kb. 10-16 ezer dolláros repült órát emlegettek. Akkor legyen modjuk az F-15C-nél vagy E-nél kb. 15 minden apróság és egyéb miatt ami miatt idejönne és repülne 2x10 percet és idejönne valahonnan. Ez lenne kb. 100 ezer dollár. Ez kb. 20 millió forint. Ebből itt lenne egy olyan gép ami itthon igazi ritkaság, ha repül! Akkor ez mennyiben emelné meg a jegyárakat? A 700 milliós költségvetés lenne 720. Ez hány százalék is? Kb. 2% ! Na ettől nem menne fel nagyon a jegyár, de akkor még hívjunk még 2-3 ilyen fizetős gépet ritka gépet és akkor én 5-8 ropit is kipengetnék, ha ilyeneket láthatnék repülni és, ha láthatnám statikuson is! Persze ez csak elmélkedés. Na ennyit a pénzkérdésről. Mibe került volna kinyomtatni kb. 40 db A0-ás térképet és kirakni? Hát nem millókba... | |||||
halaci | Adatlap | 260483 | 2007. augusztus 12. 20:57 | ||
Nem szeretném a flamet éleszteni, de úgy érzem molnibalage, hogy több szempontból sincs igazad. "...agyonreklámozták és dicsőítették ELŐRE az egészet, hogy fúúú ez mekkora repnap lesz, mikor ELŐRE látszott, hogy ez nem lesz olyan". Először is, a program régóta elérhető volt - a nete legalábbis -, tehát tudható volt, hogy maximum mi lesz. Ha ez kevés, akkor valóban nem kell elmenni. A reklámban pedig ugye te sem gondolod, hogy olyanokat fognak mondani, hogy "ugyan sokkal kevesebb látnivaló lesz, mint x éve, de azért jöjjenek el"! "... nem pénz kérdése." Tévedsz. Amit reklamálsz, a térképtől az F-15-ig, az mind pénzkérdés. A repülőnap egy drága buli, a katonai még drágább, ráadásul egy olyan honvédségnél, aminél a fejlesztések is folyamatos leépítést jelentenek, egy ilyen rendezvénynek már a léte is öröm. Ez nem azt jelenti, hogy minden tökéletes volt (mivel én csak a neten néztem, nem is tudom megítélni), de ez az "én csípőből háromszor jobbat csinálnék" hozzáállás távol áll az ú.n. építő kritikától. Egyébként szerintem a szervezők örömmel veszik, ha jelentkezel náluk és felajánlod segítségedet a jövő évi rendezvényhez. A tapasztalatom szerint minden ilyen rendezvényhez számtalan megszállott lelkesedése kell, akik a kulimunkát végzik a háttérben, sokszor ingyen, sokszor csak névleges költségtérítésért. Be lehet szállni és segíteni jobbá tenni, az adott eszközökkel. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 260482 | 2007. augusztus 12. 20:29 | ||
zsolesz | Adatlap | 260481 | 2007. augusztus 12. 20:01 | ||
A kifutó eleje kb 100-150 m-re van a drótkerítéstől,pénteken rengetegen voltak kinn,több százan,ráadásul onnan belátni az egész repteret. Amúgy ha repülés van hétköznap,oda szoktak kijárni,kis túlzással már a fákat súrolják a leszálló gépek. Régebben amúgy stabilan megvoltak a repülési napok,nyáron éjszakába nyúlóan,mostanában nagyon rapszodikus. | |||||
Archy | Adatlap | 260477 | 2007. augusztus 12. 19:29 | ||
Az tök jó. Ez pénteken milyen időben volt? Délután? mert akkor érdemes lenne legközelebb már pénteken lemenni, nézni valami szállást, és délután kimenni a kifutó végébe. | |||||
zsolesz | Adatlap | 260476 | 2007. augusztus 12. 19:21 | ||
Volt egy kis időm pénteken,kiszaladtam a kifutó végéhez/spotterhely/. Akkor érkeztek a Galebek,a Mig-21,ami hatalmas élmány volt számomra,meg a spanyolok nagy propelleres gépe,meg vagy egy tucat másik gép. Más. Szomorú idők lesznek,amikor végleg eltűnnek a Migek,lezárul egy korszak. Amúgy is Grippen-ellenes vagyok,meg minden eurokonform számítógép-tervezésű műanyag tucat-ellenző... Éljenek a régi nagyvasak! | |||||
snus | Adatlap | 260475 | 2007. augusztus 12. 19:16 | ||
Rumcájsz, Archy! Mindkettőtöknek köszönöm az infót! Üdv: Andris | |||||
molnibalage | Adatlap | 260474 | 2007. augusztus 12. 19:02 | ||
A Gripen vásárlásról 2001-ben döntöttek... | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 260473 | 2007. augusztus 12. 18:21 | ||
Eredeti tipusjelzése Soko P-2 Kraguj, de lehet,hogy ez már valami továbbfejlesztés vagy tipusvariáns, a 60-as évek második felében kezdték gyártani.Az akkori hirek/ti- pusismertetők nem úgy emlitik,hogy kukacbombázó-átalakitás lenne, hanem célzatosan kifejlesztett tipusról irnak. | |||||
Podva | Adatlap | 260471 | 2007. augusztus 12. 18:15 | ||
Életemben 4x voltam Kecskeméten, ebből kétszer gyerekként, de most simán odataláltam, egy szimpla bezinkuti térkép alapján. Az hozzá tartozik a történtekhez, hogy 4 évvel ezelőtt még nem dőlt el a Grippen vásárlás, ezért mindenki úgy igyekezett benyalni nekünk ahogyan csak bírt. Úgy könnyű volt különleges gépeket idehozni, hogy hogy az egész európa a kegyeinket kereste. De ez a vonat már elment. Annak ellenére nagyon szívonalas Show-t kaptunk, hogy magyar gépeket nemigen lehet látni külföldi repnapokon, így viszonzás képp se tolong senki. Amit a szervezők megtettek az szerintem a maximum volt. Köszönet jár érte! Nagyon sok hívet szereztek a repülésnek Fodi meg nem idős, de Pilotka az,(bocsi) ez is mutatja, hogy a kor itt indiferens tényező Podva | |||||
Archy | Adatlap | 260470 | 2007. augusztus 12. 18:08 | ||
a típusát Gcart tudná neked megmondani, mejd biztos meg is teszi. Nekem azt mondta, hogy valami mezőgazdasági gép, egy "kicsit" átalakítva, bombákat, nem irányított hordozhat. | |||||
snus | Adatlap | 260469 | 2007. augusztus 12. 17:49 | ||
Sziasztok! Meg tudja mondani valaki a statikus soron a Galeb mellett kiállított légcsavaros szerb felségjelü gép típusát? Üdv: Andris | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 260466 | 2007. augusztus 12. 17:32 | ||
Csillagvadász | Adatlap | 260465 | 2007. augusztus 12. 17:31 | ||
Hmmm.. Namindegy,üdv Urak! Voltam, ma, sz***á áztam, de mégis végigvigyorogtam az egészet, élveztem, a hiányosságok nem tüntek fel, de biztos úgyvan:) Túlzottan lekötöttek a gépek:))) Fotók alább: kep.tar.hu/tar/galeriaim/50514935 Vééégre közel kerültem a Phantomhoz egy kedves német pilótának köszönhetően. Pedig szinte az összes alkalommal ott voltam, de ilyen közel még soha:D Most hullafáradt (1 percet sem ültem), sajnos korán le kellett lépni, de megérte elmenni:) Éljenek a repülő szerkezetek:) CSV | |||||
kocka | Adatlap | 260464 | 2007. augusztus 12. 17:26 | ||
Hali! Nem kívánok belefolyni ebbe az egészbe, nem is ohajtok senkit se megbántani, de ezt most fejezzétek be.Én se láttalak még molni, de ha most kezdesz el majd forumozni stb... talán nem kellene az idősebbeknek beszólni és heccelni őket,mert nem ez a leghatásosabb belépő az oldalra. Akinek tetszett annak tetszett akinek nem annak meg nem. Kész ennyi. Ha pedig valakinek problémája van valakivel azt magánba intézze. Kb. ennyi senkit sem akartam megbántani de nekem ez már sok volt amit ide irtatok. Zárjátok le ezt az egészet aztán irány festeni. Üdv:kocka | |||||
hofi | Adatlap | 260461 | 2007. augusztus 12. 16:32 | ||
No. Szerintem max. 1 millió ember van a több, mint 6 milliárdból, aki látott repülni DC-6B-t. Kb. még vagy 10 millióan láttak helikoptertől loopingot. A metszethalmaz kb. 700 ezer ember. Aki a tegnapi napot végignézte, az már közéjük tartozik. Max. négyezerért. 10 sörért a Zöld Pardonban. Persze, mér' nem jött a Millenium Falcon, meg a 7fejű sárkány... Ja, és még valami: MINDEN repülőnapon MINDEN pilóta úgy száll föl az átlagos repülésnél sokkal veszélyesebb bemutatójára, hogy arra készül: Ha kell, inkább meghal, minthogy ránk ejtse a gépet (volt is rá példa, nem is egyszer). A minimum a tisztelet, ha már "köszönömre" nem fussa. | |||||
Tophatters | Adatlap | 260459 | 2007. augusztus 12. 14:39 | ||
Nem tudom ki hogy van vele, de nekem nagyon tetszett tegnap a repnap, jó bemutatók voltak, talán csak a Baby Blue volt egy kissé gyenge. Viszont kedvenceim közé bekerült a Hornet (tavaly is láttam, de azóta nagyon sokat fejlődött) valamint a Chinook helikopter, ami előtt egész nap voltunk :) | |||||
molnibalage | Adatlap | 260457 | 2007. augusztus 12. 14:15 | ||
Na ez a tipikus magyar válasz. "Csináljatok jobbat". Hát részben tudnék és az elődök tudtak is... EGYETLEN egy térképet vagy információs táblát sem talátam, hogyan juthattam volna az E-3-ashoz és a szerbezők sem tudták megmondani. Térképet sem láttam egyet sem, a régi repnapon annyi volt, hogy mire kimentem már fejből tudtam mi hol parkol és mibe lehet bemászni. Ez NEM pénz kérdése ez butaság, miért nem gondolt erre senki. Ha ezeket kerseni kell az már baj, ezeket olyan sűrűn kell kitenni, hogy NE lehessen mellettük elmenni. Ez nekem hiányzott. | |||||
Podva | Adatlap | 260456 | 2007. augusztus 12. 14:05 | ||
Az oda látogató emberek közül 10-ből 9-nek fogalma sincs mi a különbség az F-16 meg a Grippen között. Amit látnak az lenyűgözi a közönség nagyrészét. Az a család akivel tegnap voltunk, azok azt mondták, hogy legszivesebben ma is elmennének, annyira tetszett nekik. A két éves lányomat úgy kellett elráncigálni, pedig a legvégén jöttünk el. Én is ma egész idő alatt a közvetítést, ill. az ismétlést nézem. A színvonalra nem lehet panasz, de akinek nem tetszett az legközeleb majd nem megy... Senkinek nem fognak hiányozni. Üdv Podva | |||||
Miggyuri | Adatlap | 260454 | 2007. augusztus 12. 13:48 | ||
Tegnap voltam a csapat egy részével. Tetszett. Látszott a ygaerekeken, hogy megcsapta őket valami, amit csak igazi - nem hangszóróból kiszűrődő - hajtóműzaj adhat, amiko az ember alatt a föld is remeg egy-egy áthúzásnál. Magam részéről köszönöm, hogy láthattam! Köszönte mindenkinek, aki ezt lehetővé tette. Még valami. A műsor programterve, hár jó ideje a neten is fenn volt. Mit csodálkoztok? Miggyuri (Mit fikáztok, ha esetleg ez sem lesz?) | |||||
Fodi | Adatlap | 260452 | 2007. augusztus 12. 11:45 | ||
Csináljatok jobbat. Pofázni mindig könnyű, tenni valamiért már nehezebb. Magyar betegség. Na mindegy, a topic olvasását határozatlan időre berekesztem... Abban egyetértek, hogy ha nem tetszik, akkor nem mész. Ennyi. Észre kell venni, hogy Kelet-Európában vagyunk, a kutya nem kíváncsi ránk és minden köteléknek, "sláger" gépnek van olyan felkérése, ahova szívesebben megy, vagy épp annyiért jön el, amit nem tudnak kigazdálkodni a szervezők. Ha ilyen környezetben tud valaki jobbat szervezni, akkor ígérem, hogy befogom a számat. | |||||
Highlander | Adatlap | 260449 | 2007. augusztus 12. 11:27 | ||
Sziasztok! Szóval azon lehet keseregni, hogy milyen gép repült, meg milyen nem. Végül is, egy repülő azért van, hogy repüljön, vagy nem? Ez ízlés dolga, én hiányoltam sok-sok gépet. Viszont, hogy Borossal meg a haverjával kell a repülőnapot elrontani, az kicsit sok. Számoljatok egy kicsit. Kb 100.000 ember, az kb 400.000 millió forint. Meg a szponzor pénzek. Nem hiszem, hogy a Sláger rádió akkora pénzzel száll be, hogy el kelljen rondítani a napot. A reptér egyharmadán ráadásul kikapcsolták a hivatalos kommentátorokat, akik azért szakértő beszélgetéseikkel igencsak fedobták (volna) a programot. Ezen a bizonyos 1/3-on a slágereseket lehetett "fogni". Én és a csapatunk pont ott ültünk. Persze ok., mehettünk volna odébb is. De ezek miatt ne essünk egymásnak, tényleg. Nézem a weben az élő közvetítést. Esik az eső. Ezzel fejeztem be az elősző HSZ-t: "Amúgy meg, legközelebb is el fogok menni. Ki nem hagynék egyet sem!" Engem most is ez vezérel. Highlander | |||||
Fodi | Adatlap | 260447 | 2007. augusztus 12. 10:43 | ||
Én nem voltam idén ott Kecskeméten (csak a pályán vártam egy órát a dugóban és mentem tovább a dolgomra) és jó 20 évvel is fiatalabb is vagyok Pilotkánál, de tudom mit jelent repülőnapot szervezni és napokkal előtte már robotolni, hogy minden jól menjen. Pedig azok nem voltak összemérhetőek ezzel a repülőnappal... Aki nem tudja milyen meló ez, az fogja be a száját! A sírást tényleg be lehet fejezni, legalább ennyi volt idén. A semminél több, a belépőről meg annyi, hogy az idióta amerikai autók fesztiválon Komáromban is uyanennyi volt a beugró. Na azt meg egy esős repülőnappal sem lehet összahasonlítani mégis ugyanannyit nyúltak le a néptől... | |||||
Gabi | Adatlap | 260446 | 2007. augusztus 12. 10:38 | ||
Sziasztok! Figyelmetekbe ajánlom Mekett 263-as beírását, lezárva a sértő hangvételű hozzászólásokat. Gabi | |||||
molnibalage | Adatlap | 260445 | 2007. augusztus 12. 10:30 | ||
Nevetni fogsz, de nekem tesztett az alacsony felhőalap, mert láthattnuk olyat is amit még soha. Nagyon látványos volt a párakicsapódás a magasabb páratartalom és a felhőzet miatt. A legtöbb gépet egyébként nem zavarta úgy láttam az alacsony felhőzet és tiszta idő is volt bőven, hála istennek, pont mikor a nagyvasak repültek. Nem leszólni akartam csak közöltem, hogy volt már jobb is. Az a zavart inkább, hogy agyonreklámozták és dicsőítették ELŐRE az egészet, hogy fúúú ez mekkora repnap lesz, mikor ELŐRE látszott, hogy ez nem lesz olyan, mint a régen közel sem. Ezt tartom undorítónak és nem nagynon érdekel, mit gondoltok erről. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 260444 | 2007. augusztus 12. 09:14 | ||
Gyerekek! Én/mi tegnap a gyerekkel kint voltunk.Nekünk ez volt az első! A Kobra repülését már a rétről néztük mivel simán túljutottunk M5-ön,parkolón,buszozáson, beléptetésen. Bessenyei Petit már a kerítésen kívülről láttuk. A kettő közt végigjártunk sok helyet,találkoztunk ismerősökkel, megnéztünk pár "nekünk" érdekesnek/újdonságnak tünő dolgot. Azt tudom nekem lehet ez volt az ucsó is egyben, de ez betudható annak is hogy alapból sosem fogtak meg a gépek és inkább érdekelnek a földi vasak! De ennek ellenére nem hőbörgök,nem szólom le a rendezvényt. Saját levont konzekvenciám,hogy megnéztem ott voltam,meguntam eljöttem! ENNYI!!! DE! Minden tiszteletem ezoké akik ezt az egészet létrehozták NEKÜNK! Ezt csak azért írtam, mert tényleg nagyon rossz irányba mennek el a dolgok már itt a topickban. Üdv:Elektro U.i:nálam inkább programnak marad a Hungaroring 8):) | |||||
lucky | Adatlap | 260443 | 2007. augusztus 12. 09:02 | ||
Uraim! Felhőszagúak és akik nem olyanok! Amit írtam azt nem azt nem rosszindulatból a belefeketetett munkát nem tisztelve írtam.Egyszerűen a jobbítás szándéka vezetett. Tudomásul veszem, h : "Kicsit sárga kicsit savanyú, de a minenk!" Ezért voltam, és leszek is mindegyiken, ha a Jóisten nem szól közbe. | |||||
Topi | Adatlap | 260442 | 2007. augusztus 12. 08:32 | ||
Hali! Úgy látom, ez a "Repüőnapok" topic csak az indulatok felszítására való. Privát véleményem, hogy nem kell ölre menni ezen a dolgon.Van akinek tetszett a műsor és természetesen olyan is akad, akinek nem.Ízlések és pofonok ugye különbözőek. A kilencvenes években voltak Taszáron repülőnapok és ott nagyobb volt a felhozatal. A Thunderbirds bemutatót nyiván nem lehet összevetni a törökökével.Akkoriban szinte minden repült, amit elhoztak bemutatni. Azóta spórolós lett a világ és ahogy egy ma már legendás focista mondta: Kis pénz, kis foci. Szóval makettezzünk inkább! Üdv: Topi | |||||
pilotka | Adatlap | 260441 | 2007. augusztus 12. 07:39 | ||
engedjétek meg a közel 48 évemnek, és kecskeméti lévén, és 15 évet lenyomónak a kecskeméti reptér tornyában:-jelzem, nem voltam kint, mert dolgoztam, és láttam pár ilyet hivatalból is, már az új érában is. -fogjátok vissza magatokat !!!, örüljetek, hogy kaptatok vmit a szétvert ország állapotától fűggően a levegőben! és ez így van! -időjárás! csökkentett programot repültek, a felhőalap és a várható zivatarok miatt ! -programok szintje: -nem'tom hányan vagytok igazi repülők, v. voltatok felhőszagúak, de van fogalmatok mit görcsölnek ezek ott fenn? -ilyen időben, kicsi ország, kevés péz, kevés figura ! nna! -boros-bochkor: én sem bírom őket, de ez kell a globális média világban, nem néhány száz "igazi hozzáértőnek" (sic) szól a műsor, hanem a több tízezernek. archy-nak igaza van. -summa: ha nem teccik, hazamész program közben és kész, a belépő ára pedig sztem nem lök hanyatt senkit, többet eliszol pl egy szombat éjjeli diszkóba' ! uff, beszéltem, és a koromat tiszteljétek legalább és a tapasztalataimat! desok buta van köztetek, édes istenem, mi lesz tibelőletek? mosogatni jók lesztek itáliába egy pzzériába pilotka pintér árpád nagyon felpörgettetek | |||||
Archy | Adatlap | 260440 | 2007. augusztus 11. 23:48 | ||
jah, és annyit még, hogy a törökök szerintem másnaposak voltak :) | |||||
Archy | Adatlap | 260439 | 2007. augusztus 11. 23:47 | ||
Nem volt türelmem mindent végigolvasni, de most betelt a pohár. Már tegnap és tegnap előtt is begépeltem egy hasonlót, de végül nem küldtem el. Jó volt. És kész. Itt az alább szólók többsége (kinek nem inge...) csak a rosz dolgokra helyezi a hangsúlyt. Ahelyett, hogy örülne. - Különleges típusok? Igen nektek ez az igényetek, de a többi 200ezer laikus azt sem tudja, hogy amit lát, az ALCA vagy Gripen. - Bochkorék? Van fogalmatok róla mennyi pénz hotak bele ebbe? Szerintetek e nélkül lett volna AH-1-es? Vagy az a fantasztikus BO-105-ös bemutató. Vagy DC-6? Igen keresnek is rajta, és szórakoznak is. De mi lenne jobb, a redbul csapat visszafogott szereplése (besenyei aztán ennyi), vagy az hogy ennyi élményen a Bochiék is keresnek, szórakoznak? Lehet őket nem szeretni (engem is idegesítet egy idő után a Boros), de egy kicsit túlzásba estek. -közlekedés: Mi speciel sec-perc alatt bent voltunk, és kifelé dettó. És végül személyeskedésként: mit hőbörög az aki, F/A-18C-nek képezli a Spanyol C.15-ös (egyébként felújjított F/A-18A) Hornetet? És a NATO jelölése EF-18. HORNET forever :) Üdv: Áron | |||||
Mpower | Adatlap | 260438 | 2007. augusztus 11. 22:51 | ||
Cébés | Adatlap | 260437 | 2007. augusztus 11. 22:17 | ||
Szerintem elég nagy :D | |||||
molnibalage | Adatlap | 260436 | 2007. augusztus 11. 22:14 | ||
Valamiért a böngésző automatikusan kitöltöti az előzmény részt és elfelejtettem kitörölni. Elnézést. Egyébként mennyi az esélye, hogy mész a CIAF-ra? | |||||
Cébés | Adatlap | 260435 | 2007. augusztus 11. 22:10 | ||
Bocsi de ezt most miért nekem címezted??? | |||||
molnibalage | Adatlap | 260434 | 2007. augusztus 11. 22:10 | ||
Igen, leesett közben. Sajnos az USA hajlamos eljátszani, hog elviszi a gépeket, de nem repülnek. Remélhetőleg a csehek tisztázzák, még jó előre, hogy repülnek -e vagy sem, mert ha repülnek, akkor sokan CSAK az F-15 miatt már kimennek (C vagy E? Valszeg C, de mit lehet tudni?). Ha még repül a Mirage F-1 az már csak a hab a tortán és a többi is. Az fura, hogy a meghívott országok közül még ők sem törölték a svájci köteléket. Lehet, hogy addigra felépül a lábtöréses pilóta, de fura lenne nekem, ha engednék repülni így. Sajnos onnan is kiesnek valószínűleg. :( | |||||
Mpower | Adatlap | 260433 | 2007. augusztus 11. 22:09 | ||
Hazaérkeztünk! Most. Lehet amatőr a kérdés, de: Hova tünt Bagira,stb. Azok a nagy nevek akik igazán megmutatták mit tud a 29-es. Mert nekem az elmult évekhez képest sovány volt a programjuk. Ámde a cobra reggeli felszállásánál ettem füvet, az marhajó volt. Sajna de a grippen nálam nem teljesíti a repülők iránt támasztott elvárásaimat. Amikor az első két alkalommal voltunk (01,03-ban) nem voltam a hangároknál mert a program nem engedett. Hát most mindent megnéztem. A redbullos BO nem volt semmi:) | |||||
Cébés | Adatlap | 260432 | 2007. augusztus 11. 22:05 | ||
Az alatta lévő hozzászólást ha megnézed akkor láthatod hogy a CIAF-ról beszéltem nem Kecskemétről | |||||
molnibalage | Adatlap | 260431 | 2007. augusztus 11. 22:03 | ||
Ez nem mocskolódás, leírtam mi a jó és mit ferdítenek el. Jobb helyen ezt hívják korrekt tájékoztatásnak. Ja és pár dolgoból amit írtam, talán lehetne okulni. A régi repnapokról CSAK jó emlékem vannak ez az EGYETLEN, amiről meg sajnos olyan amilyen a véleményem. Ha ez nem teszik sajnálom, de ez elvileg szabad ország és véleményszabadság van. Ja és mint láthatod, nem én vagyok az egyetlen akinek nem jött be ez annyira. | |||||
ati27 | Adatlap | 260430 | 2007. augusztus 11. 21:56 | ||
biza meg a harrier "üvöltése" vagy mikor a 111-es begyujtotta a vészleereszőn kifolyt kerozint, és hűzott 100 méteres lángcsóvát! | |||||
MattHeafy | Adatlap | 260429 | 2007. augusztus 11. 21:56 | ||
Molnibalage! Bocsi, hogy belepofázok, de nem birnád abbahagyni a mocskolódást?! Elveszed annak is a kedvét akinek tetszett v aki esetleg holnap ki szeretne menni, mert mondjuk még nem volt ilyenen... Matyi | |||||
molnibalage | Adatlap | 260428 | 2007. augusztus 11. 21:50 | ||
"KINEK VAN SZÜKSÉGE PALIKRA, BOCHKORRA, BOROSRA??? Az ő jelenlétüket követelték meg a szponzorok? Na ne má'..." Hát ezzel PONTOSAN így vagyok. Az itt jelenlevők közül BÁRKI jobban megérdemelné, hogy minket vigyenek fel, ne azt a paraszt Bochkort... Mi legalább valamennyire értünk a repüléshez. A spanyol F/A-18C (és nem EF-18) meg harmatgyenge volt a svájcihoz képest (ami nem jött) amit Zeltweg-ben láttam. Ott LAPOSDUGÓBA tette a gépet a pilóta 2 pörgés erejéig aztán szépen kivette és volt még pár kunsztja. Úgy variált a két hajtómű tolóerejével a helvét pilóta, pár laikus azt hitte tolóerővektorált a gép. :) SOHA olyan jó Hornet bemutatót nem repült előttem még senki. A 2003-as F-15C-t ki látta? Na AZ ott volt! Ha jól emlékszem a felszállás után a kommentátor mondta, hogy most ő akkor csendben marad. Hát igen. Nem mitha hallottnuk volna bármit is a hangjából. :) A zajról jut eszmbe pár embert mindig meglep a környékünkön a repnapon, hogy ej de hangosak a gépek. Apám hallott/látott SU-24-est még a PG-ben. Kb. így írta le az "élményt". "Hát mikor gáz adott azt hittük összedől a hangár és megremegett a tüdőnk! Na erről ennyit. :) Szeintem a gázturbina dübörgése kifejezetten szép rövid távon. | |||||
ati27 | Adatlap | 260427 | 2007. augusztus 11. 21:42 | ||
ja és egy vélemény az első taszári napok voltak a legjobbak. Sokkal színesebb volt, még a szervezés hiánya ellenére is. Sajna a legelsőre nem jutottam el de a másodikon ott voltam. Akkor még olyanok is voltak hogy alig volt WC!:) | |||||
ati27 | Adatlap | 260426 | 2007. augusztus 11. 21:38 | ||
jam meg jaguár tükörrepülés, meg dranken hát igen f15, ja meg régen f111 tornádó mig23 sky hussars, f4 phantom, mirage 2000 midig nagyon jó volt, no meg harrier | |||||
Highlander | Adatlap | 260425 | 2007. augusztus 11. 21:36 | ||
Sziasztok! Jó volt, de... Sajnos az utóbbi 10 év leggyengébb repülőnapja volt ez a Kecskeméti. Jó pontok: 1. Reggel gyors parkolás, és bejutás a reptérre. 2. Több, mint húsz ország hozta el a gépeiket. 3. Egész jó MiG-29, Gripen és EF-18 program. A spanyol srácé nálam a fődíjas!!! Szuper volt! Jó francia kötelék. A helikopteresek is kitettek magukért!!! 4. Szép L-39-es és Mi-24-es festés. 5. DC-6, a király! 6. Kibírta az eső, míg be nem szálltunk a kaocsiba. 7. Rengeteg sörsátor:) Rossz pontok: 1. A sör meleg volt:( 2. A törökök tényleg egyre gyengébbek. Egyetlen szemberepülés plussz néhány figura. 3. Az E-3-as a reptér legmesszebb levő sarkában volt szépen eldugva. Nyílván féltették a kíváncsi látogatóktól. 4. A svájciak és a görögök nem jöttek el. 5. Valóban túl sok L-39 repült. 7. A kijutás a reptérről egy rémálom volt, feljutni a buszra, ami a parkolóba visz, na az meg egy tortúra. És sajnos még sorolhatnám. Valóban érthetetlen dolog, hogy a rakás statikus gépből miért nem repült még egy-kettő, netán több is? Miért nem volt Mirage? Miért láthattunk A-10-et, F-15-öt, Eurofightert, még több old timert (Messert, Spitet, stb)? Alig voltak kitéve a statikus soron és a hangároknál bemutató tablók, amiről a laikusok is megtudtak volna pár érdekes dolgot. KINEK VAN SZÜKSÉGE PALIKRA, BOCHKORRA, BOROSRA??? Az ő jelenlétüket követelték meg a szponzorok? Na ne má'... Lenne még mit írnom, de inkább nem. Amúgy meg, legközelebb is el fogok menni. Ki nem hagynék egyet sem! Highlander | |||||
molnibalage | Adatlap | 260424 | 2007. augusztus 11. 21:29 | ||
Hol? Kecsón? Egy darab sincs ezelből még staikuson sem! F-15 az elmúlt 15 évben kétszer repült ihhon repnapon. '92 és 2003! 2003-ban lemosott simán mindent az égről, olyat repült és akkor volt Mirage-2000 is emlékeim szerint. Hát akkor az a kettő volt messze a király! A Mirage most is hiányzott, a franciák az ÚGY megrángatják, hogy öröm nézni, az átmeneti forduló szögsebessége messze veri még a MIG-29-et is! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Üdv: G'