/ Fórumok /

Repülőnapok

Minden ami repülőnap... :D
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68.
Fóka 261126 2009. augusztus 21. 07:55
Válasz erre
Az egész a piszkos üzletről szól, szó sincs itt biztonsági megfontolásokról. Két éve a tűzijáték egy felelőtlen és végtelenül ostoba döntés miatt vezetett katasztrófához: ezek a barmok képesek voltak alapvető biztonsági szabályokat meghágva pirotechnikai tölteteket belelövöldözni átvonuló zivatarfelhőkbe - hát persze, hogy leszakadt az ég. A Szovjetunióban annak idején pontosan így (mesterséges kondenzációs magok képzése rakétákkal) csináltak mesterséges felhőszakadásokat szárazság idején a termőföldek felett. Ferihegyen még tankolni sem szabad zivatarzóna átvonulása idején az esetleges szikraképződés miatt, nemhogy tűzijátékot lövöldözni... Mindezt azért, mert drága lett volna a kötbér, amit a Szent Vállalkozónak kellett volna fizetni. 5 ember ráment, de biztosan megérte.

Ez a tegnapi eset meg a Red Bull sara: hát 2009-re eljutottunk odáig, hogy egy cég letilttathat egy patinás rendezvényt, csak azért, hogy a saját -egyébként valóban veszélyes!- játékát nézzék meg az emberek, sőt: az eredeti programból még arcátlanul el is lophatták az oldtimer átrepülést, mert bizonyára délután más biztonsági rendelkezések érvényesek.

Itt már régen nem az erkölcs, a biztonság és a szakmaiság az első, hanem a kőkemény Piac. Ez van, ezt akartuk, akkor élvezzük hát a vadkapitalizmust.

Csak azokat a kisgyerekeket sajnálom, akiknek többé nem adatik meg az, ami nekem, hogy aug.20-án szájtátva bámuljam a valóban látványos légiparádét, mert lenyomta egy érdektelen, reklámcélből a Belváros fölé pofátlanodó gyorsasági verseny (hát igen, ez a mai világ lényege, a versenytéboly), aminek a látványértéke szerintem elhanyagolható ilyen környezetben. Ja, és VALÓBAN veszélyes. Ezek ugyanis nemcsak áthúznak a Duna felett.

Fóka
Muzzy 261125 2009. augusztus 20. 22:25
Válasz erre
Nem ismerem a pontos részleteket, de azért emlékeztetőül néhány dolog. Két évvel ezelőtt a tüzijáték idején kirobban viharban többen megsérültek, és haláleset is történt. Ez után kezdtek jobban foglalkozni a dologal. Azért a között, hogy normál időben, vagy tömegrendezvény felett hajt végre valaki repülést, van egy kis különbség, ráadásul az R1-es légteret is igénybe vették, ha jól sejtem.
Tehát alapvetően a felelősségben van különbség. Bármely repülőnapna megvannak a szabájai, hol lehet repülni, hol áll a tömeg, mi az eljárás veszély esetére, (esetleges baleset, tömegmentés, katasztrófa elhárítása, mentők biztosítása, stb. Nem tudom, hogy ezek közül önnállóan bármelyik kelrendelkezett-e az MRSZ. Így viszont már érthető, hogy a központi szervezés miért szól bele a repülésbe.
Muzzy
Solo 261124 2009. augusztus 20. 20:35
Válasz erre
Nem ismerem a pontos okokat, de ha belegondolsz ez minden rendezvénnyel így van. Ahhoz, hogy egyfajta rendezvényt szervezhess rendelkezned kell bizonyos engedélyekkel. Gondolom ha odamegyek, hogy rendeznék egy repülőbemutatót, akkor annak megvannak a jogi feltételei. Nem a gépekkel és a pilótákkal lehetett a baj, hanem a programot szervező szervezettel.
Solo 261123 2009. augusztus 20. 20:31
Válasz erre
Asszem erre nem mondok semmit. :) Kár , hogy sört se ihatok, mert szolgálatban vagyok. :)

Repkedj csak nyugodtan bármikor korlátozott légtérben, tömegrendezvény felett. Csak ne felejts el előtte engedélyt kérni a hatóságtól. :) Nyugodt lehetsz, egy szakember fogja aláírni az engedélyt. Ha nem írja alá, mert úgy gondolja nem biztonságos, lehetsz nagyon pipa rá, de attól még repülni ott nem fogsz repülni(max egyszer). :)
NGPETI 261122 2009. augusztus 20. 20:02
Válasz erre
én tök laikusként kérdezem...

mi a különbség,ha X vagy Y cég kér engedélyt a légiparádéra,ha ugyan azokról a gépekről és pilótákról van szó,ugyan azon a helyen?
mig23papa 261121 2009. augusztus 20. 19:23
Válasz erre
Heló Tibor !

Igazad van, vagy mégsem? Ha valóban egy ilyen, milliós város szíve felett végrehajtott repülésnél első az emberek BIZTONSÁGA, akkor miért repülhetnek egyéb napokon a repcsik az operatív törzs vezetője engedélye nélkül is , ahogy eddig is.
Vagy meg kéne tiltani nekik ezután? Volt alkalmam keresztül repülni a város felett, eszembe sem jutott, meg a pilcsiknek sem , hogy mi lenne ha...

Repülőnap szervezésében eddig csak azért nem vettem részt felelős döntéshozóként, mert eddig nem kértek meg rá.

Ha olyan jól készítették elő a SZAKEMBEREK a döntés, akkor mi változott az utolsó percekben, ami alapján mégis repülhettek a gépek.

" Előbb nem árt gondolkozni. " ? Valóban, de nem nekem , hanem a döntéshozó SZAKEMBEREK-nek. Volt elég idejük rá, nem?, már egy évvel ezelőtt is tudták, hogy dönteniük kell, és újabb egy év kezdett ketyegni, talán lesz idejük 2100 aug 20.-áig beszerezni a szükséges infókat, hogy dönteni tudjanak.

" Ezen a napon minden esemény kapcsán az Ő szerszámával veri minden szereplő a csalánt. " Valóban, de miután elfogadta ezt a nemes lehetőséget, ha már elfogadta ne panaszkodjon.

Üdvözlettel : Laci

Ez nem csípőből tüzelés, csupán elmondtam , én hogy látom az esetet, bár lehet én ittam kicsit sok sört. :-)) ja , mi is az a sör?

Lehet, hogy mégis csak jobban járna ez az ország a több fogadatlan prókátorral, min a sok fogadatlan SZAKEMBER-rel?
Tibor 261120 2009. augusztus 20. 18:09
Válasz erre
Szevasz!
Mindenki tudja, hogy láttál már repülőt közelebbről is, de azért megkérdezném hány repülőnap szervezésében vettél részt felelős döntéshozóként? Lehet, hogy Solo ivott ebben a hőségben sört, de Neki és nem Neked van iagaza.
Ebben az esetben az operatív törzs vezetője legfeljebb döntött, de a döntést a SZAKEMBEREK készítették elő. És egy ilyen, milliós város szíve felett végrehajtott repülésnél első az emberek BIZTONSÁGA.
Ezért kár csipőből tüzelni. Előbb nem árt gondolkozni. Ennyit "a bársonyszékben pöffeszkedő kitudja hogyan odajutott ember." fogadatlan prókátoraként. És még annyit: Ezen a napon minden esemény kapcsán az Ő szerszámával veri minden szereplő a csalánt.
Üdvözlettel: Tibor
mig23papa 261119 2009. augusztus 20. 17:49
Válasz erre
Solo

Sok volt a sör? :-))Nemtudom miről beszélsz. Lehet összetévesztesz valakivel, én a katonai repülésben éltem sok évig, de a polgáriba is volt alkalmam bepillantani.Nem írtam olyant, amit te állítasz itten. Én arról beszélek, hogy nem a gépek és a kiszolgáló személyzet (hajózó-műszaki) papírjaival volt a gond, hanem azzal a bársonyszékében pöffeszkedő, kitudja hogyan odajutott emberrel, aki most éppen fontos ember (operatív törzs vezetője) lehetett, akinek szerintem a repülésről, és az azzal járó biztonsági intézkedésekről (amit nem csak a mai napon aktuálisak)fogalma sincs.

Bizonyíték erre hogy mégiscak megszületett az az engedély. Mi változott az előtte levő percekben szerinted?

" Juhász Gábor, az igazságügyi és rendészeti minisztérium államtitkára elmondta: a gépek repülésére azért van mégis lehetőség, mert a MasterSky nevű magyar cég - amely rendelkezik az érvényes repülési engedéllyel és garantálni tudja a kormányhatározatban rögzített biztonsági feltételek betartását - megállapodott a kuriózumnak számító különleges repülőgépek repüléséről. Mivel a feltételek biztosítottá váltak, a légügyi hatóság hozzájárult a gépek repüléséhez - tette hozzá. "

Amúgy a repülés biztonsági szabályok nem a kormányhatározatban vannak rögzítve, azok ugyanolyanok bármilyen kormány is própálkozik a kormányzással.
Solo 261118 2009. augusztus 20. 17:23
Válasz erre
Látom nálad csak a katonai pilóta hibázhat. A civil biztos hibátlanul repül. Nem kell garancia a felkészültségére, repülhet amerre akar. :)A civil műszaki is jobb, mint a katonai. Az is dolgozhat papír nélkül. Sőt a civil gépnek sem kell semmi engedély. Az operatív törzs vezetője felel a lebonyolításért. Te sem tettél volna másképp ha a te fejedről van szó. :)
mig23papa 261117 2009. augusztus 20. 17:16
Válasz erre
NGPETI

Ki ez a nagyokos, az operatív törzs vezetője. Nem vette észre hogy minden nap, nemcsak augusztus 20.-án repülnek repülők Budapest egén, a lehető legnagyobb biztonságban?
NGPETI 261116 2009. augusztus 20. 16:52
Válasz erre
ez van,ez Magyarország...
www.stop.hu/articles/article.php
NGPETI 261115 2009. augusztus 19. 20:15
Válasz erre
Sulaco 261114 2009. augusztus 6. 01:09
Válasz erre
Hello Mindenki!

Nem tud esetleg valaki valamit az augusztus 20.-i ünnepségről. Tisztavatáson lesz-e valami nagyobb banzáj (MiG, Gripen, stb). Vagy mehetek a Duna-partra hallgatni a hülye Palikot és talán láthatok egy B-25-öst! Neten nem találok semmit ezzel kapcsolatban, viszont jó lenne tudni mi, mikor, hol történik, hogy időben oda lehessen érni.
Lehet, hogy nem a legmegfelelőbb topikba írtam, akkor bocs.

Köszi: Sulaco
PTAmas 261113 2009. június 30. 19:23
Válasz erre
közel
közel
DSC00773
DSC00773
DSC00782
DSC00782
DSC00785
DSC00785
DSC00821
DSC00821
DSC00837
DSC00837
DSC00927
DSC00927
DSC00934
DSC00934
DSC00949
DSC00949

Ja,egy pár kép, sajna nagyon kompakt 3X-os zoomos gépem van,látszik is néhány képen.:)
Inkább az érzést próbálom átadni,ne számítsatok művészi képekre.:)
PTAmas 261112 2009. június 30. 19:01
Válasz erre
Sziasztok!
Mi most először buszotunk. Hát volt egy varázsa az biztos. Mármint, aludtam a buszon oda-vissza összesen 4 órát.:)
A repülőnap számomra leírhatatlanul jó volt. Már eleve amiatt,hogy nem csak a szokásos "kecskeméti" repülőket láttam. Életemben először élőben Messert, ráadásul még repült is! vagy mondjuk a blachawk-ok fenyőfa reptetését.
Remélem sok szervező volt kinn Kecskemétről. Remek öteletek amiket átvehetnének. a 3 nagy kivetítő a pálya mellett. Sok kisebb sör és kajasátor ami nem takarja a kilátást. NAgyon jó hangosítás mindenütt. szinte minden repülés alatt vmi odaillő zene. A statikuson kiállított gépek nem egy nagy sorban, hanem külön külön. Sokkal közelebb lehetett menni mindenhez,mink Kecsón. Építeni kellene dombot a nézőknek.:)
Kiváló parkoltatás, a módszert nem tudom, de mi a busszal is kevesebb mint egy óra alatt parkoltunk, hazafelé pedig csak percekre volt az autópálya. Jó ehhez nyilván kellene több pálya és nagyobb utak Kecskemétre is.
Amiben jobb volt Kecsó: a kaja - itt csak ser és virsli,semmi más, és délutánra a kukák nagyon megteltek és minden teli volt szeméttel, sztem Kecsón ezt jobban intézték. Ja ,itt a katonák hordták teherautóval a söröshordókat. EStefelé már nem győzték. :)
Mi összesen egy makettárust találtunk,de ott elég elborzasztó árak voltak, pedig nagyon kedvet kaptam egy blackhawk-hoz.
Amúgy elég rendes kis bázist kaptak az eurofighter-ek, a torony annyira új,hogy még el sem készült teljesen.
Na ennyi hirtelen, mi biztos megyünk a következőre is , a buszozás sem olyan vészes,de azért lehet inkább beülünk 4-en egy autóba.:)
Üdv!
PTAmas
Rob79 261111 2009. június 29. 17:17
Válasz erre
Sziasztok! Már írtam egyszer, hogy én is kint voltam Zeltwegben szombaton, és nagyon tuti volt az egész! Örülök, hogy ennyi honfitársam kint volt...:-))) Jó Jó, ilyenkor mindenki a show-t dícséri meg minden, de én megjegyezném itt, hogy nekem nagyon tetszett az osztrák légierő múzeuma a hangárban! Szerintem érdemes volt oda is benézni! Vagy nektek annyira nem jött be?
Gknight 261108 2009. június 29. 09:49
Válasz erre
Sziasztok!

Szerintem ez a buszos utazás olyan, hogy egyszer meg kell tapasztalni, ami után az ember eldönti, hogy soha többet az életben ilyet nem csinál. Nem az utazási irodát akarom bántani, nem az ő hibájuk.
Azért túléltük, és ha a lábamból eltűnik végre a zsibbadás, talán már csak a szép emlékek maradnak :)
Tass-Lee 261107 2009. június 29. 09:43
Válasz erre
Szia vlevi!
Ti honnan mentetek? Legközelebb majd egyeztetünk és akkor nem lesz ilyen probléma.
Szerintem innen fehérvárról is biztos jönnének pedig páran és akkor nekem is egyszerűbb lenne. Lenne navigátor is. Bár egy GPS ilyen esetekre tervbe van véve...
Tass-Lee 261106 2009. június 29. 09:32
Válasz erre
Teljesen jogos... Én is mentem volna kocsival, csak nem volt utasom. Egyedül meg nem éri meg annyira... De majd legközelebb inkább szerzek embereket és ottalszok a reptér mellett mint ne aludjak napokig.
vlevi 261105 2009. június 29. 09:28
Válasz erre
vlevi 261104 2009. június 29. 09:27
Válasz erre
"Legközelebb inkább összeszedek egy kocsira való embert "
Miért nem jöttél velünk? Mi hárman mentünk, ott aludtunk péntek, szombat este is, és kényelmesen hazajöttünk.
A Forgó féle út tényleg durva. Mármint az a része, hogy kábé 3 napot ébrenvan az ember. De hát ezt lehet előre tudni, csak az emberfia nem hiszi el, hogy tényleg olyan lesz. Én 2003-ban voltam velük, és én is úgy voltam vele, hogy többet nem megyek velük Zeltwegbe. Nem azért, mert bajom lett volna az úttal, szó sincs róla, az a rész abszolút rendben volt. Csak a 3 nap ébrenlét, az az, amit nem kívánok senkinek.
vlevi 261103 2009. június 29. 09:20
Válasz erre
A török csillagok után elvonult a feketeség, csak pár csepp eső esett. De tényleg nagyon csúnyán néztek ki azok a felhők, abból is rakok fel egyet. Najó, ez egy kissé alul van exponálva, de legalább hatásos :)
vlevi 261102 2009. június 29. 09:19
Válasz erre
Valaki itt Bleriot-t kért. Lőttem róla én is párat, gyorsan feldobtam a picasára : picasaweb.google.com/vlevi70/Airpower09
12Megapixeles méretben.
Tass-Lee 261100 2009. június 29. 08:21
Válasz erre
Sziasztok,

Én is jelen voltam szombaton. Mindenkinek csak ajánlani tudom a részvételt a legközelebbi alkalommal. 280,000 ember nem tévedhet... :D
Az általam készült képek megtekinthetők emitt 1024-re átméretezve:
picasaweb.google.com/schaller.peter84/AirPower2009Zeltweg

Legközelebb inkább összeszedek egy kocsira való embert és azzal megyek, mint busszal, mert azt nagyon nem bírom... :S
Miggyuri 261099 2009. június 29. 06:38
Válasz erre
Hali!
A Blériot-kép nincs meg nagyobban? (MG9613) Ha igen, kérlek küldd el nekem!
Miggyuri
G-cart 261098 2009. június 29. 06:28
Válasz erre
Gknight: Szombaton estére megjött a zuhé, vagy elkerülte a repteret? Mi a Török Csillagok alatt indultunk haza, mert baromi sötét felhők jöttek keletről.
Üdv: G'
Gknight 261096 2009. június 29. 01:30
Válasz erre
_MG_9246
_MG_9246
_MG_9281
_MG_9281
_MG_9291
_MG_9291
_MG_9303
_MG_9303
_MG_9356
_MG_9356
_MG_9375
_MG_9375
_MG_9397
_MG_9397
_MG_9439
_MG_9439
_MG_9453
_MG_9453
_MG_9464
_MG_9464
_MG_9479
_MG_9479
_MG_9481
_MG_9481
_MG_9501
_MG_9501
_MG_9530
_MG_9530
_MG_9534
_MG_9534
_MG_9544
_MG_9544
_MG_9551
_MG_9551
_MG_9555
_MG_9555
_MG_9569
_MG_9569
_MG_9580
_MG_9580
_MG_9599
_MG_9599
_MG_9604
_MG_9604
_MG_9613
_MG_9613
_MG_9620
_MG_9620
_MG_9628
_MG_9628
_MG_9643
_MG_9643
_MG_9670
_MG_9670
_MG_9672
_MG_9672
_MG_9695
_MG_9695
_MG_9713
_MG_9713
_MG_9719
_MG_9719
_MG_9721
_MG_9721
_MG_9741
_MG_9741
_MG_9778
_MG_9778
_MG_9812
_MG_9812

Szombaton nagyon jó idő volt Zeltwegben, egy félórás záport leszámítva. Néhány képem, 1600x1000 pixelre lebutítva, fogadjátok szeretettel
Rag 261095 2009. június 28. 21:45
Válasz erre
máshova is feltehetitek, ha ide nem megy végülis :)
G-cart 261094 2009. június 28. 21:37
Válasz erre
Saab 105Ö
Saab 105Ö
Bal oldalt látható a beszállólétra
Bal oldalt látható a beszállólétra
Színes indián
Színes indián
Szlovén kopter
Szlovén kopter
Zsírozott villám
Zsírozott villám
Reptéri járgány
Reptéri járgány
Hogy mik vannak?
Hogy mik vannak?
A Red Bull egyik Alpha-ja
A Red Bull egyik Alpha-ja
Az osztrák Herk
Az osztrák Herk
3 óriás videofal segített
3 óriás videofal segített

Sziasztok!
Én csak kompakt géppel voltam, igaz 6x-os optikai zoom-mal. Sajnos tiszta képet tényleg nehéz volt készíteni, a nagy tömegben valaki állandóan belegyalogolt, vagy egyszerűen csak nem tudtam olyan távolról készíteni a felvételeket, hogy minden rá fért volna a kockákra. Ennek ellenére azt tapasztaltam, hogy az osztrákok roppant udvariasan megálltak, ha észrevették, hogy becéloztál valamit.
Az AWACS-ben én nem voltam, mindenhol akkora sor volt, hogy lusta voltam bármelyikbe is beállni.
Üdv: G'
Ps:A képeket tényleg át kell méretezni, én általában az 1280-as szélességig le szoktam venni, úgy már feltülthető, meg a képernyős nézegetéshez elegendő is.
SIG 261093 2009. június 28. 20:12
Válasz erre
Nekem is le kell butítani a képeket és még így is csak több részletben engedi feltenni, ezért vannak így szétcincálva. De azért próbálj felrakosgatni Te is légyszi, mert érdekel, hogy ki mit fotózott valami másik helyről, meg mi nekem nem sikerült, másnak lehe fullos lett :)
SIG 261092 2009. június 28. 20:06
Válasz erre
RSCN5980
RSCN5980
RSCN6729
RSCN6729
RSCN7021
RSCN7021
RSCN7058
RSCN7058
RSCN7175
RSCN7175
RSCN7185
RSCN7185
RSCN7205
RSCN7205
RSCN7217
RSCN7217
RSCN7219
RSCN7219
RSCN7249
RSCN7249

Pár kattintás a gurulóútról...
mirazsmarci 261091 2009. június 28. 19:31
Válasz erre
Sziasztok!

Voltunk páran mi is Zeltwegben, de sajnos nem engedi hogy feltöltsem a képeket, mert túl nagyok (?) ,pedig azt írja hogy 19ezer valahány méretig lehet. Kéne valamit újítani ezügyben.
A parkolóban hozzám senki nem jött oda, hogy fizessek 7 eurót, pedig én is a kijelölt puszta-parkolóban álltam meg.
SIG 261090 2009. június 28. 19:23
Válasz erre
Én egy kicsit baromarcú módon fotózom, úgyhogy kicsit több mint 1000 képet készítettem, de nem akarom elárasztani az oldalt a hülye képeimmel. Ezek csak jó időben elkapott pillanatok voltak, de majd akkor rakok fel földön álló csillogó másssinákat is :)
Rag 261089 2009. június 28. 19:14
Válasz erre
Bocsi a dupla postért, de ha van még képetek akkor felfelé vele :)
Rag 261088 2009. június 28. 19:14
Válasz erre
Irigyellek titeket :)

AWACS belsejében fotózni is lehetett? :)
G-cart 261087 2009. június 28. 16:45
Válasz erre
Magyar szárnyak
Magyar szárnyak
Az egyik kedvencem
Az egyik kedvencem
Kígyó
Kígyó
Bele is lehetett menni
Bele is lehetett menni
Amerikai terület
Amerikai terület
Dioráma téma
Dioráma téma
346
346
Dr I.
Dr I.
Ez a Bleriot XI is repült
Ez a Bleriot XI is repült
Ez is hazai
Ez is hazai
A fűrész
A fűrész
Repülés elött
Repülés elött
A kicsi is tud repülni 1:5
A kicsi is tud repülni 1:5
Kigurul a Typhoon
Kigurul a Typhoon
Máshol ilyet nem látsz
Máshol ilyet nem látsz
Tigris
Tigris
Beöltözve
Beöltözve
A bizonyíték
A bizonyíték
A faszállítás egyik költséges módja
A faszállítás egyik költséges módja

Sziasztok!
Szombati napon voltam én is, a végére a veszély miatt már nem maradtunk. Így sajnos nem láttam repülni a Messert és a Lighning-ot, a Huntereket. De az addigiak nagyon jók voltak. Egy csomó gépet most láttam először élőben. A Red Bull elött le a kalappal. Több gépet üzemeltetnek lassan, mint a Magyar Légierő. A környezet, a háttér csodálatos. A szervezés, a körítés elsőrangú volt. Mi pl. kb a 20 km-re eső parkolóban álltunk meg, onnan ingyenesen vonattal be a Zeltweg-i vasútállomásra, majd 10 perc séta, és bent is voltunk a reptéren. A parkolás volt csak fizetős, 7 euro. De mindenkinek adtak egy menetrendet!
Megérte elmenni. A www.airpower09.at honlapon van pár jól sikerült video, amelyeket szombaton készítettek, érdemes megnézni őket!
Üdv: G'
SIG 261086 2009. június 28. 15:40
Válasz erre
RSCN7090
RSCN7090
RSCN7116
RSCN7116
RSCN7147
RSCN7147
RSCN7188
RSCN7188
RSCN7214
RSCN7214
RSCN7229
RSCN7229
RSCN7271
RSCN7271
RSCN7281
RSCN7281
RSCN7296
RSCN7296

és még egy kicsi...
SIG 261085 2009. június 28. 15:33
Válasz erre
DSCN6133
DSCN6133
RSCN6492
RSCN6492
RSCN6736
RSCN6736
RSCN6976
RSCN6976
RSCN7010
RSCN7010
RSCN7045
RSCN7045

Halihó ! Itt van egy pár jól elkapott pillanat Zeltweg-ből azoknak, akik lemaradtak róla...
zoli1989 261084 2009. június 28. 11:42
Válasz erre
_IGP3537
_IGP3537
_IGP3591
_IGP3591

Íme a magyar Griff:
Rob79 261083 2009. június 28. 10:17
Válasz erre
Sziasztok! Voltunk Zeltwegben! Rengetegen voltak szombaton, volt napsütés, volt eső minden! Később mellékelek képeket is.
G-cart 261082 2009. június 26. 10:04
Válasz erre
Sziasztok!
Előretolt helyőrségünk jelenti Zeltwegből: süt a nap, felhő van, de nem esik. A parkoló 7 ajró/autó, onnan gyalog bejutottak 15 perc alatt a reptérre. (elviekben vannak buszok is, de a negyedóra nem vészes)
G'
PTAmas 261081 2009. június 25. 21:33
Válasz erre
Üdv!
Menni kell emberek,az eső nem akadály!:)
Most néztem a repülő programot, csak a gripent írták repülni a 29-est nem.
De hátha!

PTamas
vlevi 261080 2009. június 25. 20:34
Válasz erre
Ja, hát onnan könnyű csak úgy kimenni. Nyíregyházáról kicsit macerásabb :)
Rob79 261079 2009. június 25. 18:09
Válasz erre
Reméljük a legjobbakat! Valószínű kimegyünk,de majd meglátjuk! Kössz a segítséget Levi! Amúgy beletaláltál, pont Kőszegről mennénk...
vlevi 261078 2009. június 25. 17:28
Válasz erre
Szombatra nem ír esőt.
www.wetter.at/wetter/oesterreich/steiermark/zeltweg/ Péntekre egy kicsit több napsütést rajzolnak, de eső elvileg egyik nap sem lesz. Legalább nem rohadsz oda a betonra, mint kecsón :) www.airpower09.at/EN/ , ja és itt nem írják, hogy elmaradna.
Az viszont igaz, hogy nagyon nem jött jól ez a fehőszakadásos izé. Persze mikor is jöhet jól, ha a Kőszeget elárasztja a sár?
Rob79 261077 2009. június 25. 17:20
Válasz erre
Szerintetek ilyen időben lesz Zeltwegben repülőnap? Érdemes lesz belevágni? Én mennék, de ilyen időben ami Ausztriábvan van? Valakinek van konkrét infója?
ptamas 261076 2009. június 12. 16:59
Válasz erre
Szia!
A lényeget már tudom ! :) KÖszi

ÜDv
Ptamas
Zoli 261075 2009. június 10. 16:39
Válasz erre
Szia!
Repnapon még nem voltam a sógoroknál, de Bécsben asszem olyan 3 euro a sör. A többire nem emlékszem...
z
ptamas 261074 2009. június 9. 21:42
Válasz erre
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy Ausztriába mennyi pénzzel illik menni repülőnapra?
Úgy kb. hány euro lehet 1 sör,kávé,kaja,makett? :)
Üdv : Ptamas
polyatamas@gmail.com
Fodi 261073 2009. május 31. 18:04
Válasz erre
A MI-4-es 1956-os festése nagyon jó ötlet volt.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68.