/ Fórumok /

Repülőnapok

Minden ami repülőnap... :D
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69.
Sennás 261176 2009. december 25. 22:16
Válasz erre
Képek egyéb 008
Képek egyéb 008
Képek egyéb 009
Képek egyéb 009
Képek egyéb 006
Képek egyéb 006
Képek egyéb 007
Képek egyéb 007

Pozsonyban voltam én is de már nemtudom mikor láthatod ez nem az a lajstromú mint a tied Zoli de akkor is ilyen ködös idő volt.Ezeken a képeken meg a két nap közti külömbséget látni párás meg napsütés.Ááá!tartod a gépet pont középen van erre bejön egy felhő tiszta sötét,árnyékos lesz minden.
VO101_Papi 261175 2009. december 25. 21:59
Válasz erre
2005 Kecskemét 024
2005 Kecskemét 024
2005 Kecskemét 026
2005 Kecskemét 026
2005 Kecskemét 007
2005 Kecskemét 007
2005 Kecskemét 008
2005 Kecskemét 008

Nekem 2005-ben sikerült egy kis belső segítséggel bejutnom a 0-dik napra, de nagyon nem volt egyszerű. Igazából sajtós nap, csak az akreditáltak mehetnek be, akkor érkeznek a vasak stb, nagy a hercehurca, földön kevés még a látnivaló, illetve még sok rész le van zárva. Nekem szerencsém volt, mert amint látható bemehettem a fogadási zónába az érkező gépek közé, illetve láttam néhány gyakorlást a levegőben. Tavaj viszont király volt, kaptam kettő V.I.P jegyet, így már az asszony is eljött:)
zoli1989 261174 2009. december 25. 21:44
Válasz erre
_IGP4510
_IGP4510
_IGP4509
_IGP4509

Ha már Szu-27-nél tartottunk az előbb...
Egy kis retró a jó kis SIAD-ról 2004-ből.
Sennás 261173 2009. december 25. 21:40
Válasz erre
Szia Levi hogy mentél Ausztriába?Mármint vezettél egész úton áltál egész nap meg vezettél vissza végig?Az akkor komoly lehetett.Én Forgóékkal voltam de a buszon meg elültem a seggem.Az se jobb.
zoli1989 261172 2009. december 25. 21:36
Válasz erre
_IGP3545
_IGP3545
_IGP3537
_IGP3537
_IGP3278
_IGP3278
_IGP3591
_IGP3591
_IGP4626
_IGP4626
IMGP3096
IMGP3096

Pénteken se repült sokkal többet a P-38.
A háttér viszont tényleg gyönyörű volt.
Berakok néhány képet, hátha valaki még nem ismeri a környéket :)
vlevi 261171 2009. december 25. 21:04
Válasz erre
Zeltweg nekem is nagyon tetszett! Ráadásul a völgy hátteret nem lehet überelni semmivel.
2003-ban és 2009-ben voltam, mindkettő nagyon ott volt a szeren. Idén a Messzer és a P-38 miatt mentem ki, de sajnos szombaton a "villásfarkú ördög" csak pár áthúzást csinált, ellenben a 109-es kitett magáért.
De azért az sem mellékes, hogy ingyenes, igaz Nyíregyházától kicsit (nagyon) messze van, de kecsó sincs a szomszédban, ráadásul idén el is maradt, idén viszont nem akartam repülőnap nélkül maradni :)
Sennás 261170 2009. december 25. 20:55
Válasz erre
A 0.napra amúgy milyen különleges engedély kell? Az csak a fotosoknak meg a riportereknek van fentartva?
Monox 261169 2009. december 25. 20:46
Válasz erre
Erre való az amit Kecskeméten csak a 0. napnak neveznek. Azt már elhatároztam, hogy Kecsón nem fog több ilyen 0. nap nélkülem elmúlni, de már az azt megelőző napok is hoznak szép meglepiket. Sajnos az a legnagyobb baj, hogy pl. a nyílt napok híre sosem jelenik meg időben nálam.
Nyuggernek amúgy hálás vagyok a májusi súgásáért amikor a Malackán renddezett nyílt napról hozott hírt. Az idei év egyik legemlékezetesbb repülő napját/emlékét adta vele - ezúton is köszönet neki érte.
Sennás 261168 2009. december 25. 20:04
Válasz erre
Monox igazad van az erő a dinamika a lényeg meg a ZAJ!Én elsősorban fényképezni járok a repnapra Tudod első sor 8-10 óra vigyáz állás STB de amig a légcsavarosak repkednek van idő bedobni egy szenyát stb.Viszont itt meg zolinak van igaza a változatosság is kell mert így van {lenne}látogató.Viszont több nyílt nap kellene {tipusnap} amin csak a te kedvenc géped van kint.Miért nem csinálnak olyat mint a focicsapatoknál edzésre is ki lehet menni.Nekik amúgy is "edzeni" kell igy meg nézné öket pár ezer ember.
zoli1989 261167 2009. december 25. 18:46
Válasz erre
Azért annyira az a zeltwegi sem lightos. Voltam néhány repnapon, de eddig azthiszem az idei zeltwegi vitte a prímet. Elég változatos program volt reggel 9-től este 8-ig egyhuzamban!
Szerintem neked is tetszett volna ha ottlettél volna. (bár az tény hogy manapság ott inkább nyugati technikákkal lehet találkozni)
Monox 261166 2009. december 25. 18:41
Válasz erre
Szeretem a zajt, az erőt, a dinamikát... a veterán és polgári gépek emiatt nem igazán keltik fel az érdeklődésem.
balaton 261165 2009. december 25. 18:38
Válasz erre
A 16-os képen látható orosz bombázót azért csak meg tudnák fizetni, hogy eljöjjön... :DDD
Sennás 261164 2009. december 25. 18:10
Válasz erre
Monox 261163 2009. december 25. 17:58
Válasz erre
Moszkva nagyon sok pénzbe kerül (kb.300/fő), pedig aki a keleti technikához vonzódik, annak egyszer kötelező lenne legalább egyszer részt venni rajta. Jövőre nem lesz MAKS (kétévente rendezik) ezért valószínűsítem, hogy 2010-ben Csehország felé eső vidékeken fogunk repülőnapokat látogatni. Egyébként Zeltweig valamiképp egyáltalán nem vonz, talán tulságosan is lightos technikai felhozatal miatt.
Sennás 261162 2009. december 25. 17:29
Válasz erre
moscow
moscow
16
16
433815
433815
putin372
putin372

Ha már Moszkva.Ezek inkább csak érdekesek mint látványosak.
turpiurfi79 261161 2009. december 25. 17:06
Válasz erre
Hát igen sorstársak:-)
Sajna csak beharangozzák és a meghívottak nem látnak bennünk fantáziát vagy túl sokba kerül nekik ebbe a szomszédba repülni...?Hozd balaton legalább az ott lesz:-)
Sennás 261160 2009. december 25. 17:02
Válasz erre
Igaz!Tavaly lemaradtam a Zeltweg-i repnapról{bánom mint a kutya} és milyen érdekes ott nem kellet belépő mégis voltak kb 250ezren.Megnézem az idén{2010} mit kínál a Mr. Forgót és utánna osztok szorzok hova érdemes elmenni.Kecsó az biztos csak legyen! Tényleg van olyan szerencsés köztünk mondjuk egy Moszkvai AirShown már részt vett?Az kemény legalább 100 ezret egy repnapra!
Monox 261159 2009. december 25. 16:47
Válasz erre
Azt hiszem jövőre is a külföldi repülőnapokra leszünk kénytelenek a hangsúlyt fektetni.
HUJBI 261158 2009. december 25. 16:33
Válasz erre
minden alkalommal beharangozzák őket.
Sennás 261157 2009. december 25. 15:58
Válasz erre
Megint csak Hofit idézném:"Ha megfizetlek tudsz úszni?" Euro,Dolcsi,Font mindegy csak a pénz forogjon!
balaton 261156 2009. december 25. 15:49
Válasz erre
Milyen méretarányban? Majd leviszem az 1/48-as Szuhojomat és a beton fölé tartom, oszt lehet fotózni :DDD

Magyar vadászgépek szoktak vendégeskedni ukrán repülőnapon? Mert, ha nem, akkor mi is hiába várjuk.
Sennás 261155 2009. december 25. 15:07
Válasz erre
Igaz Fönök!Pár éve itt a szomszédba volt egy ukrán vas de szar idő meg alacsony felhőalap nemigazán volt élvezhető.De a hangja az beszarás.Valami tengerentúli köteléket is szívesen látnék.
turpiurfi79 261154 2009. december 25. 11:18
Válasz erre
Azért egy SU-27-est is megnéznénk már szerintem jópáran a kecsói beton felett.:-)
zoli1989 261153 2009. december 25. 11:14
Válasz erre
Norvégia kapásból nem mindennapos. :)
Monox 261152 2009. december 25. 09:50
Válasz erre
Hát igen. Annyira jó lenne, ha nemcsak azt látnánk azon az oldalon amit mindig és mindenhol... Vannak igéretes pontok rajtq, de zöldre sosem váltanak...
balaton 261151 2009. december 24. 23:07
Válasz erre
Ideje leporolni ezt a topikot!

A 2010-es kecskeméti repülőnap meghívott-listája: repulonap.hu/airshow/rovatok/hu/2010/meghivottak/

Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Tibor 261149 2009. szeptember 16. 05:38
Válasz erre
Jó reggelt!
A Radomi repülőnapról, többek között a katasztrófát szenvedett Szu-27-ről jó pár fotó található a HUNAVIA-n. A képre klikkelve előjönnek a részletek.
Üdv.
mirazsmarci 261148 2009. szeptember 4. 20:20
Válasz erre
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 087
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 087
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 100
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 100
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 116
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 116
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 219
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 219
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 224
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 224
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 227
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 227
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 230
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 230

Jönnek a beloruszok!

Ezzel a felkiáltással ocsudtunk fel Csipkerózsika- álmunkból csütörtökön, a Radom melletti repülőtér keleti végénél. A gépek valamivel dél előttre voltak a papírforma szerint várhatóak, de végül pár óra késéssel, de megérkeztek. Én a fűben, a nap elől a kabátommal takarózva próbáltam kipihenni az éjszakai autózás fáradalmait, amikor tekintélyparancsoló hajtóműhang hallatszott a távolból. Focimeccsre jellemző üdvrivalgással fogadták az érkezőket a jelenlevők. A gépek kötelékben áthúztak nagyobb magasságban a reptér felett, majd mégegyszer kicsit alacsonyabban, és egymást követően leszálltak.
Másnap a Su-27 UBM tartott egy fantasztikus gyakorlórepülést, akkor még nem gondoltam, hogy az utolsónak feltöltött kép az utolsó leszállást örökíti majd meg... :( .
Tibcsi 261147 2009. augusztus 26. 18:53
Válasz erre
Oppsz... :)) Csak a bal oldalát néztem. :)))
zoli1989 261146 2009. augusztus 26. 18:50
Válasz erre
IMGP5253
IMGP5253

Tibcsi!

Pedig az Francia volt. Nézd a lajstromot.
(amúgy "kétarcú" festése van a gépnek, egyik oldal Air France, másik KLM :) )
Tibcsi 261145 2009. augusztus 26. 17:34
Válasz erre
Tetszik a "francia" DC-3-as a cikkben. Ami valójában holland. "The Flying Dutchman".
Fóka 261144 2009. augusztus 26. 14:24
Válasz erre
"megtudjuk, hogy pl. igaz-e az a tétel, hogy egyszerűen nem adtak be 2009 aug.20-ra repülési tervet"

Nos, az alábbiakból kiderül, hogy bizony nem igaz. Aug.5-én beadták, amit a Hatóság írásban jóvá is hagyott. Csak aztán visszavonták 19.-én. No comment.
Fóka 261143 2009. augusztus 26. 14:17
Válasz erre
romeo 261141 2009. augusztus 23. 15:29
Válasz erre
Üdv Zoli1989!

Nagyon szép sorozat, köszönet!
Fodi 261140 2009. augusztus 23. 15:15
Válasz erre
IMG_1032m
IMG_1032m
IMG_1045m
IMG_1045m
IMG_1057m
IMG_1057m
IMG_1127m
IMG_1127m
IMG_1175m
IMG_1175m
IMG_1178m
IMG_1178m
IMG_1186m
IMG_1186m
IMG_1192m
IMG_1192m
IMG_1232m
IMG_1232m
IMG_1524m
IMG_1524m
IMG_1741m
IMG_1741m
IMG_1745m
IMG_1745m
IMG_1762m
IMG_1762m
IMG_1826m
IMG_1826m

Nézegettem a képeket, válogattam még párat. Ezekhez már jobban hozzá kellett nyúlni, van amit nem sikerült tökéletesen kihúzni, de remélem élvezhetőek lettek.
Fodi 261136 2009. augusztus 22. 22:28
Válasz erre
IMG_1036m
IMG_1036m
IMG_1047m
IMG_1047m
IMG_1049m
IMG_1049m
IMG_1084m
IMG_1084m
IMG_1088m
IMG_1088m
IMG_1095m
IMG_1095m
IMG_1114m
IMG_1114m
IMG_1204m
IMG_1204m
IMG_1272m
IMG_1272m
IMG_1344m
IMG_1344m
IMG_1375m
IMG_1375m
IMG_1382m
IMG_1382m
IMG_1401m
IMG_1401m
IMG_1409m
IMG_1409m
IMG_1418m
IMG_1418m
IMG_1661m
IMG_1661m
IMG_1684m
IMG_1684m
IMG_1781m
IMG_1781m
IMG_1760m
IMG_1760m
IMG_1871m
IMG_1871m

Ma volt a roskildei repülős hétvége első napja. Családias hangulatú, inkább civil és veterán gépeket bemutató rendezvény, pár, nem túl intenzív katonai bemuatóval.
Egyetlen kellemetlen dolog volt, a közönséget a kelet-nyugati pálya északi felén helyezték el, ez pedig ugye azt jelenti, hogy a nap végig szembe sütött. A levegőben lévő gépeket sem lehetett rendesen látni a tűző nap miatt, a fotózás meg különösen bajos volt.
Érdekes volt, hogy a helyi, dán légierő pár F-16 áthúzáson kívűl nem szerepelt.
Fura módon a holland F-16 nem szállhatott le Rosklidében valami fura helyi törvények miatt, ezért Koppenhágából, a Kastrupról repült át - ott viszont nem szállhatott le feltöltött infracsapdákkal, ezért ezt nélkülöznünk kellett a bemutatóból. A svéd Gripen és a hollandok szállítógépe viszont leszállhatott Roskildében, én ezt nem értem... :)
Holnap lesz Red Arrows is, ők hiányoztak a mai programból.
zoli1989 261134 2009. augusztus 22. 20:45
Válasz erre
IMGP5117
IMGP5117
IMGP5122
IMGP5122
IMGP5123
IMGP5123
IMGP5128
IMGP5128
IMGP5132
IMGP5132
IMGP5135
IMGP5135
IMGP5143
IMGP5143
IMGP5149
IMGP5149
IMGP5150
IMGP5150
IMGP5152
IMGP5152
IMGP5155
IMGP5155
IMGP5285
IMGP5285

Én is voltam az Air Racén, de idő előtt eljöttem. Nem volt rossz, de annyira nem is jött be. Teszek viszont azért pár képet én is.
mig23papa 261132 2009. augusztus 22. 19:00
Válasz erre
Heló Gabi !

Jók a képek. Cserébe lenne egy ajánlatom repülős témában, ha felhívnál a 06 30 327 88 04 számon.
Laci
SIG 261131 2009. augusztus 22. 18:53
Válasz erre
DSCN9038
DSCN9038
RSCN8738
RSCN8738
RSCN8756
RSCN8756
RSCN8882
RSCN8882
RSCN9052
RSCN9052

És egy pár fotó szintén onnan, csak nem a műanyag, hanem a fém cucc :)
SIG 261130 2009. augusztus 22. 18:42
Válasz erre
RSCN8500
RSCN8500
RSCN8609
RSCN8609
RSCN8626
RSCN8626
RSCN8868
RSCN8868
RSCN8898
RSCN8898

Hello Urak ! Itt van pár kép az AirRace-ről ha valakit érdekel...
Nyugger 261129 2009. augusztus 21. 21:01
Válasz erre
T. Olvtársak,
Honnan, kitől származik esetleg megbizható forrásból az a hír, hogy RB tiltatta le a MRSZ rep. blokkját 11ó 15p-11ó 45p között ? Mindenféle sületlenségek jelennek meg itt. Az elmúlt években bezzeg de kasa volt a program az RB részéről. Nagyon remélem, hogy lesz per -amit beigért az MRSZ- és megtudjuk, hogy pl. igaz-e az a tétel, hogy egyszerűen nem adtak be 2009 aug.20-ra repülési tervet, így aztán, fájdalom nincs is mit engedélyezni! Ha nem csal az emlékezetem ilyen rendezvényre 10 nappal előbb kell beadni. Fóka ! egy kicsit csiszolni kellene még a meterológiai ismereteiden. Egy ORSZÁGOS vihar érte el a fővárost 2006-ban, az operatív bizottságnak kellett volna ezt felismernie és időben leállítania a rendezvényt, megfelelő tájékoztatás mellett. /és ez független a fellőtt tűzijáték rakéta színétől/
Fóka 261128 2009. augusztus 21. 08:07
Válasz erre
...és még valami, ha már morgok, a mai világ siralmas gagyiságához egy adalék: a TV2 nevű kereskedelmi kanális híradójában a tisztavatás alatti Mig-29-es áthúzásáról szóló hírhez egy láthatólag legalább 25 éves felvételt vágtak be az annak idején klasszikus, An-26-osból és két Delfinből álló kötelékkel. Kit érdekel a korrektség, bizonyára olcsóbb volt konzervből dolgozni. A pár hozzáértő meg le van ... sajnálva.

Az esti tűzijátékot már ki is hagytam - az EGÉSZTŐL elment a kedvem :-(((
Fóka 261127 2009. augusztus 21. 08:00
Válasz erre
Érdekességképp még álljon itt egy link az Index vonatkozó cikkére, ami 20-án hajnalban jelent meg, tehát még azelőtt, hogy kiderült volna: a RB letilttatta a légiparádét:

index.hu/velemeny/menonemmeno/2009/08/20/red_bull_air_race_nem_meno/
Fóka 261126 2009. augusztus 21. 07:55
Válasz erre
Az egész a piszkos üzletről szól, szó sincs itt biztonsági megfontolásokról. Két éve a tűzijáték egy felelőtlen és végtelenül ostoba döntés miatt vezetett katasztrófához: ezek a barmok képesek voltak alapvető biztonsági szabályokat meghágva pirotechnikai tölteteket belelövöldözni átvonuló zivatarfelhőkbe - hát persze, hogy leszakadt az ég. A Szovjetunióban annak idején pontosan így (mesterséges kondenzációs magok képzése rakétákkal) csináltak mesterséges felhőszakadásokat szárazság idején a termőföldek felett. Ferihegyen még tankolni sem szabad zivatarzóna átvonulása idején az esetleges szikraképződés miatt, nemhogy tűzijátékot lövöldözni... Mindezt azért, mert drága lett volna a kötbér, amit a Szent Vállalkozónak kellett volna fizetni. 5 ember ráment, de biztosan megérte.

Ez a tegnapi eset meg a Red Bull sara: hát 2009-re eljutottunk odáig, hogy egy cég letilttathat egy patinás rendezvényt, csak azért, hogy a saját -egyébként valóban veszélyes!- játékát nézzék meg az emberek, sőt: az eredeti programból még arcátlanul el is lophatták az oldtimer átrepülést, mert bizonyára délután más biztonsági rendelkezések érvényesek.

Itt már régen nem az erkölcs, a biztonság és a szakmaiság az első, hanem a kőkemény Piac. Ez van, ezt akartuk, akkor élvezzük hát a vadkapitalizmust.

Csak azokat a kisgyerekeket sajnálom, akiknek többé nem adatik meg az, ami nekem, hogy aug.20-án szájtátva bámuljam a valóban látványos légiparádét, mert lenyomta egy érdektelen, reklámcélből a Belváros fölé pofátlanodó gyorsasági verseny (hát igen, ez a mai világ lényege, a versenytéboly), aminek a látványértéke szerintem elhanyagolható ilyen környezetben. Ja, és VALÓBAN veszélyes. Ezek ugyanis nemcsak áthúznak a Duna felett.

Fóka
Muzzy 261125 2009. augusztus 20. 22:25
Válasz erre
Nem ismerem a pontos részleteket, de azért emlékeztetőül néhány dolog. Két évvel ezelőtt a tüzijáték idején kirobban viharban többen megsérültek, és haláleset is történt. Ez után kezdtek jobban foglalkozni a dologal. Azért a között, hogy normál időben, vagy tömegrendezvény felett hajt végre valaki repülést, van egy kis különbség, ráadásul az R1-es légteret is igénybe vették, ha jól sejtem.
Tehát alapvetően a felelősségben van különbség. Bármely repülőnapna megvannak a szabájai, hol lehet repülni, hol áll a tömeg, mi az eljárás veszély esetére, (esetleges baleset, tömegmentés, katasztrófa elhárítása, mentők biztosítása, stb. Nem tudom, hogy ezek közül önnállóan bármelyik kelrendelkezett-e az MRSZ. Így viszont már érthető, hogy a központi szervezés miért szól bele a repülésbe.
Muzzy
Solo 261124 2009. augusztus 20. 20:35
Válasz erre
Nem ismerem a pontos okokat, de ha belegondolsz ez minden rendezvénnyel így van. Ahhoz, hogy egyfajta rendezvényt szervezhess rendelkezned kell bizonyos engedélyekkel. Gondolom ha odamegyek, hogy rendeznék egy repülőbemutatót, akkor annak megvannak a jogi feltételei. Nem a gépekkel és a pilótákkal lehetett a baj, hanem a programot szervező szervezettel.
Solo 261123 2009. augusztus 20. 20:31
Válasz erre
Asszem erre nem mondok semmit. :) Kár , hogy sört se ihatok, mert szolgálatban vagyok. :)

Repkedj csak nyugodtan bármikor korlátozott légtérben, tömegrendezvény felett. Csak ne felejts el előtte engedélyt kérni a hatóságtól. :) Nyugodt lehetsz, egy szakember fogja aláírni az engedélyt. Ha nem írja alá, mert úgy gondolja nem biztonságos, lehetsz nagyon pipa rá, de attól még repülni ott nem fogsz repülni(max egyszer). :)
NGPETI 261122 2009. augusztus 20. 20:02
Válasz erre
én tök laikusként kérdezem...

mi a különbség,ha X vagy Y cég kér engedélyt a légiparádéra,ha ugyan azokról a gépekről és pilótákról van szó,ugyan azon a helyen?
mig23papa 261121 2009. augusztus 20. 19:23
Válasz erre
Heló Tibor !

Igazad van, vagy mégsem? Ha valóban egy ilyen, milliós város szíve felett végrehajtott repülésnél első az emberek BIZTONSÁGA, akkor miért repülhetnek egyéb napokon a repcsik az operatív törzs vezetője engedélye nélkül is , ahogy eddig is.
Vagy meg kéne tiltani nekik ezután? Volt alkalmam keresztül repülni a város felett, eszembe sem jutott, meg a pilcsiknek sem , hogy mi lenne ha...

Repülőnap szervezésében eddig csak azért nem vettem részt felelős döntéshozóként, mert eddig nem kértek meg rá.

Ha olyan jól készítették elő a SZAKEMBEREK a döntés, akkor mi változott az utolsó percekben, ami alapján mégis repülhettek a gépek.

" Előbb nem árt gondolkozni. " ? Valóban, de nem nekem , hanem a döntéshozó SZAKEMBEREK-nek. Volt elég idejük rá, nem?, már egy évvel ezelőtt is tudták, hogy dönteniük kell, és újabb egy év kezdett ketyegni, talán lesz idejük 2100 aug 20.-áig beszerezni a szükséges infókat, hogy dönteni tudjanak.

" Ezen a napon minden esemény kapcsán az Ő szerszámával veri minden szereplő a csalánt. " Valóban, de miután elfogadta ezt a nemes lehetőséget, ha már elfogadta ne panaszkodjon.

Üdvözlettel : Laci

Ez nem csípőből tüzelés, csupán elmondtam , én hogy látom az esetet, bár lehet én ittam kicsit sok sört. :-)) ja , mi is az a sör?

Lehet, hogy mégis csak jobban járna ez az ország a több fogadatlan prókátorral, min a sok fogadatlan SZAKEMBER-rel?
Tibor 261120 2009. augusztus 20. 18:09
Válasz erre
Szevasz!
Mindenki tudja, hogy láttál már repülőt közelebbről is, de azért megkérdezném hány repülőnap szervezésében vettél részt felelős döntéshozóként? Lehet, hogy Solo ivott ebben a hőségben sört, de Neki és nem Neked van iagaza.
Ebben az esetben az operatív törzs vezetője legfeljebb döntött, de a döntést a SZAKEMBEREK készítették elő. És egy ilyen, milliós város szíve felett végrehajtott repülésnél első az emberek BIZTONSÁGA.
Ezért kár csipőből tüzelni. Előbb nem árt gondolkozni. Ennyit "a bársonyszékben pöffeszkedő kitudja hogyan odajutott ember." fogadatlan prókátoraként. És még annyit: Ezen a napon minden esemény kapcsán az Ő szerszámával veri minden szereplő a csalánt.
Üdvözlettel: Tibor
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69.