<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Sennás | Adatlap | 261176 | 2009. december 25. 22:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 261175 | 2009. december 25. 21:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem 2005-ben sikerült egy kis belső segítséggel bejutnom a 0-dik napra, de nagyon nem volt egyszerű. Igazából sajtós nap, csak az akreditáltak mehetnek be, akkor érkeznek a vasak stb, nagy a hercehurca, földön kevés még a látnivaló, illetve még sok rész le van zárva. Nekem szerencsém volt, mert amint látható bemehettem a fogadási zónába az érkező gépek közé, illetve láttam néhány gyakorlást a levegőben. Tavaj viszont király volt, kaptam kettő V.I.P jegyet, így már az asszony is eljött:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261174 | 2009. december 25. 21:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha már Szu-27-nél tartottunk az előbb... Egy kis retró a jó kis SIAD-ról 2004-ből. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261173 | 2009. december 25. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Levi hogy mentél Ausztriába?Mármint vezettél egész úton áltál egész nap meg vezettél vissza végig?Az akkor komoly lehetett.Én Forgóékkal voltam de a buszon meg elültem a seggem.Az se jobb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261172 | 2009. december 25. 21:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pénteken se repült sokkal többet a P-38. A háttér viszont tényleg gyönyörű volt. Berakok néhány képet, hátha valaki még nem ismeri a környéket :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261171 | 2009. december 25. 21:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zeltweg nekem is nagyon tetszett! Ráadásul a völgy hátteret nem lehet überelni semmivel. 2003-ban és 2009-ben voltam, mindkettő nagyon ott volt a szeren. Idén a Messzer és a P-38 miatt mentem ki, de sajnos szombaton a "villásfarkú ördög" csak pár áthúzást csinált, ellenben a 109-es kitett magáért. De azért az sem mellékes, hogy ingyenes, igaz Nyíregyházától kicsit (nagyon) messze van, de kecsó sincs a szomszédban, ráadásul idén el is maradt, idén viszont nem akartam repülőnap nélkül maradni :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261170 | 2009. december 25. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 0.napra amúgy milyen különleges engedély kell? Az csak a fotosoknak meg a riportereknek van fentartva? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261169 | 2009. december 25. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erre való az amit Kecskeméten csak a 0. napnak neveznek. Azt már elhatároztam, hogy Kecsón nem fog több ilyen 0. nap nélkülem elmúlni, de már az azt megelőző napok is hoznak szép meglepiket. Sajnos az a legnagyobb baj, hogy pl. a nyílt napok híre sosem jelenik meg időben nálam. Nyuggernek amúgy hálás vagyok a májusi súgásáért amikor a Malackán renddezett nyílt napról hozott hírt. Az idei év egyik legemlékezetesbb repülő napját/emlékét adta vele - ezúton is köszönet neki érte. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261168 | 2009. december 25. 20:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox igazad van az erő a dinamika a lényeg meg a ZAJ!Én elsősorban fényképezni járok a repnapra Tudod első sor 8-10 óra vigyáz állás STB de amig a légcsavarosak repkednek van idő bedobni egy szenyát stb.Viszont itt meg zolinak van igaza a változatosság is kell mert így van {lenne}látogató.Viszont több nyílt nap kellene {tipusnap} amin csak a te kedvenc géped van kint.Miért nem csinálnak olyat mint a focicsapatoknál edzésre is ki lehet menni.Nekik amúgy is "edzeni" kell igy meg nézné öket pár ezer ember. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261167 | 2009. december 25. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért annyira az a zeltwegi sem lightos. Voltam néhány repnapon, de eddig azthiszem az idei zeltwegi vitte a prímet. Elég változatos program volt reggel 9-től este 8-ig egyhuzamban! Szerintem neked is tetszett volna ha ottlettél volna. (bár az tény hogy manapság ott inkább nyugati technikákkal lehet találkozni) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261166 | 2009. december 25. 18:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeretem a zajt, az erőt, a dinamikát... a veterán és polgári gépek emiatt nem igazán keltik fel az érdeklődésem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 261165 | 2009. december 25. 18:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 16-os képen látható orosz bombázót azért csak meg tudnák fizetni, hogy eljöjjön... :DDD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261164 | 2009. december 25. 18:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs mit értesz light-oson? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261163 | 2009. december 25. 17:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Moszkva nagyon sok pénzbe kerül (kb.300/fő), pedig aki a keleti technikához vonzódik, annak egyszer kötelező lenne legalább egyszer részt venni rajta. Jövőre nem lesz MAKS (kétévente rendezik) ezért valószínűsítem, hogy 2010-ben Csehország felé eső vidékeken fogunk repülőnapokat látogatni. Egyébként Zeltweig valamiképp egyáltalán nem vonz, talán tulságosan is lightos technikai felhozatal miatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261162 | 2009. december 25. 17:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
turpiurfi79 | Adatlap | 261161 | 2009. december 25. 17:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen sorstársak:-) Sajna csak beharangozzák és a meghívottak nem látnak bennünk fantáziát vagy túl sokba kerül nekik ebbe a szomszédba repülni...?Hozd balaton legalább az ott lesz:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261160 | 2009. december 25. 17:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz!Tavaly lemaradtam a Zeltweg-i repnapról{bánom mint a kutya} és milyen érdekes ott nem kellet belépő mégis voltak kb 250ezren.Megnézem az idén{2010} mit kínál a Mr. Forgót és utánna osztok szorzok hova érdemes elmenni.Kecsó az biztos csak legyen! Tényleg van olyan szerencsés köztünk mondjuk egy Moszkvai AirShown már részt vett?Az kemény legalább 100 ezret egy repnapra! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261159 | 2009. december 25. 16:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt hiszem jövőre is a külföldi repülőnapokra leszünk kénytelenek a hangsúlyt fektetni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 261158 | 2009. december 25. 16:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
minden alkalommal beharangozzák őket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261157 | 2009. december 25. 15:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megint csak Hofit idézném:"Ha megfizetlek tudsz úszni?" Euro,Dolcsi,Font mindegy csak a pénz forogjon! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 261156 | 2009. december 25. 15:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen méretarányban? Majd leviszem az 1/48-as Szuhojomat és a beton fölé tartom, oszt lehet fotózni :DDD Magyar vadászgépek szoktak vendégeskedni ukrán repülőnapon? Mert, ha nem, akkor mi is hiába várjuk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261155 | 2009. december 25. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz Fönök!Pár éve itt a szomszédba volt egy ukrán vas de szar idő meg alacsony felhőalap nemigazán volt élvezhető.De a hangja az beszarás.Valami tengerentúli köteléket is szívesen látnék. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
turpiurfi79 | Adatlap | 261154 | 2009. december 25. 11:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért egy SU-27-est is megnéznénk már szerintem jópáran a kecsói beton felett.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261153 | 2009. december 25. 11:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Norvégia kapásból nem mindennapos. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261152 | 2009. december 25. 09:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen. Annyira jó lenne, ha nemcsak azt látnánk azon az oldalon amit mindig és mindenhol... Vannak igéretes pontok rajtq, de zöldre sosem váltanak... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 261151 | 2009. december 24. 23:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ideje leporolni ezt a topikot! A 2010-es kecskeméti repülőnap meghívott-listája: repulonap.hu/airshow/rovatok/hu/2010/meghivottak/ Boldog Karácsonyt mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 261149 | 2009. szeptember 16. 05:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó reggelt! A Radomi repülőnapról, többek között a katasztrófát szenvedett Szu-27-ről jó pár fotó található a HUNAVIA-n. A képre klikkelve előjönnek a részletek. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 261148 | 2009. szeptember 4. 20:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jönnek a beloruszok! Ezzel a felkiáltással ocsudtunk fel Csipkerózsika- álmunkból csütörtökön, a Radom melletti repülőtér keleti végénél. A gépek valamivel dél előttre voltak a papírforma szerint várhatóak, de végül pár óra késéssel, de megérkeztek. Én a fűben, a nap elől a kabátommal takarózva próbáltam kipihenni az éjszakai autózás fáradalmait, amikor tekintélyparancsoló hajtóműhang hallatszott a távolból. Focimeccsre jellemző üdvrivalgással fogadták az érkezőket a jelenlevők. A gépek kötelékben áthúztak nagyobb magasságban a reptér felett, majd mégegyszer kicsit alacsonyabban, és egymást követően leszálltak. Másnap a Su-27 UBM tartott egy fantasztikus gyakorlórepülést, akkor még nem gondoltam, hogy az utolsónak feltöltött kép az utolsó leszállást örökíti majd meg... :( . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 261147 | 2009. augusztus 26. 18:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oppsz... :)) Csak a bal oldalát néztem. :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261146 | 2009. augusztus 26. 18:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Pedig az Francia volt. Nézd a lajstromot. (amúgy "kétarcú" festése van a gépnek, egyik oldal Air France, másik KLM :) ) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 261145 | 2009. augusztus 26. 17:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tetszik a "francia" DC-3-as a cikkben. Ami valójában holland. "The Flying Dutchman". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261144 | 2009. augusztus 26. 14:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"megtudjuk, hogy pl. igaz-e az a tétel, hogy egyszerűen nem adtak be 2009 aug.20-ra repülési tervet" Nos, az alábbiakból kiderül, hogy bizony nem igaz. Aug.5-én beadták, amit a Hatóság írásban jóvá is hagyott. Csak aztán visszavonták 19.-én. No comment. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261143 | 2009. augusztus 26. 14:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 261141 | 2009. augusztus 23. 15:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 261140 | 2009. augusztus 23. 15:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 261136 | 2009. augusztus 22. 22:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma volt a roskildei repülős hétvége első napja. Családias hangulatú, inkább civil és veterán gépeket bemutató rendezvény, pár, nem túl intenzív katonai bemuatóval. Egyetlen kellemetlen dolog volt, a közönséget a kelet-nyugati pálya északi felén helyezték el, ez pedig ugye azt jelenti, hogy a nap végig szembe sütött. A levegőben lévő gépeket sem lehetett rendesen látni a tűző nap miatt, a fotózás meg különösen bajos volt. Érdekes volt, hogy a helyi, dán légierő pár F-16 áthúzáson kívűl nem szerepelt. Fura módon a holland F-16 nem szállhatott le Rosklidében valami fura helyi törvények miatt, ezért Koppenhágából, a Kastrupról repült át - ott viszont nem szállhatott le feltöltött infracsapdákkal, ezért ezt nélkülöznünk kellett a bemutatóból. A svéd Gripen és a hollandok szállítógépe viszont leszállhatott Roskildében, én ezt nem értem... :) Holnap lesz Red Arrows is, ők hiányoztak a mai programból. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261134 | 2009. augusztus 22. 20:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 261132 | 2009. augusztus 22. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Heló Gabi ! Jók a képek. Cserébe lenne egy ajánlatom repülős témában, ha felhívnál a 06 30 327 88 04 számon. Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 261131 | 2009. augusztus 22. 18:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 261130 | 2009. augusztus 22. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 261129 | 2009. augusztus 21. 21:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T. Olvtársak, Honnan, kitől származik esetleg megbizható forrásból az a hír, hogy RB tiltatta le a MRSZ rep. blokkját 11ó 15p-11ó 45p között ? Mindenféle sületlenségek jelennek meg itt. Az elmúlt években bezzeg de kasa volt a program az RB részéről. Nagyon remélem, hogy lesz per -amit beigért az MRSZ- és megtudjuk, hogy pl. igaz-e az a tétel, hogy egyszerűen nem adtak be 2009 aug.20-ra repülési tervet, így aztán, fájdalom nincs is mit engedélyezni! Ha nem csal az emlékezetem ilyen rendezvényre 10 nappal előbb kell beadni. Fóka ! egy kicsit csiszolni kellene még a meterológiai ismereteiden. Egy ORSZÁGOS vihar érte el a fővárost 2006-ban, az operatív bizottságnak kellett volna ezt felismernie és időben leállítania a rendezvényt, megfelelő tájékoztatás mellett. /és ez független a fellőtt tűzijáték rakéta színétől/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261128 | 2009. augusztus 21. 08:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
...és még valami, ha már morgok, a mai világ siralmas gagyiságához egy adalék: a TV2 nevű kereskedelmi kanális híradójában a tisztavatás alatti Mig-29-es áthúzásáról szóló hírhez egy láthatólag legalább 25 éves felvételt vágtak be az annak idején klasszikus, An-26-osból és két Delfinből álló kötelékkel. Kit érdekel a korrektség, bizonyára olcsóbb volt konzervből dolgozni. A pár hozzáértő meg le van ... sajnálva. Az esti tűzijátékot már ki is hagytam - az EGÉSZTŐL elment a kedvem :-((( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261127 | 2009. augusztus 21. 08:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Érdekességképp még álljon itt egy link az Index vonatkozó cikkére, ami 20-án hajnalban jelent meg, tehát még azelőtt, hogy kiderült volna: a RB letilttatta a légiparádét: index.hu/velemeny/menonemmeno/2009/08/20/red_bull_air_race_nem_meno/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261126 | 2009. augusztus 21. 07:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az egész a piszkos üzletről szól, szó sincs itt biztonsági megfontolásokról. Két éve a tűzijáték egy felelőtlen és végtelenül ostoba döntés miatt vezetett katasztrófához: ezek a barmok képesek voltak alapvető biztonsági szabályokat meghágva pirotechnikai tölteteket belelövöldözni átvonuló zivatarfelhőkbe - hát persze, hogy leszakadt az ég. A Szovjetunióban annak idején pontosan így (mesterséges kondenzációs magok képzése rakétákkal) csináltak mesterséges felhőszakadásokat szárazság idején a termőföldek felett. Ferihegyen még tankolni sem szabad zivatarzóna átvonulása idején az esetleges szikraképződés miatt, nemhogy tűzijátékot lövöldözni... Mindezt azért, mert drága lett volna a kötbér, amit a Szent Vállalkozónak kellett volna fizetni. 5 ember ráment, de biztosan megérte. Ez a tegnapi eset meg a Red Bull sara: hát 2009-re eljutottunk odáig, hogy egy cég letilttathat egy patinás rendezvényt, csak azért, hogy a saját -egyébként valóban veszélyes!- játékát nézzék meg az emberek, sőt: az eredeti programból még arcátlanul el is lophatták az oldtimer átrepülést, mert bizonyára délután más biztonsági rendelkezések érvényesek. Itt már régen nem az erkölcs, a biztonság és a szakmaiság az első, hanem a kőkemény Piac. Ez van, ezt akartuk, akkor élvezzük hát a vadkapitalizmust. Csak azokat a kisgyerekeket sajnálom, akiknek többé nem adatik meg az, ami nekem, hogy aug.20-án szájtátva bámuljam a valóban látványos légiparádét, mert lenyomta egy érdektelen, reklámcélből a Belváros fölé pofátlanodó gyorsasági verseny (hát igen, ez a mai világ lényege, a versenytéboly), aminek a látványértéke szerintem elhanyagolható ilyen környezetben. Ja, és VALÓBAN veszélyes. Ezek ugyanis nemcsak áthúznak a Duna felett. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 261125 | 2009. augusztus 20. 22:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem ismerem a pontos részleteket, de azért emlékeztetőül néhány dolog. Két évvel ezelőtt a tüzijáték idején kirobban viharban többen megsérültek, és haláleset is történt. Ez után kezdtek jobban foglalkozni a dologal. Azért a között, hogy normál időben, vagy tömegrendezvény felett hajt végre valaki repülést, van egy kis különbség, ráadásul az R1-es légteret is igénybe vették, ha jól sejtem. Tehát alapvetően a felelősségben van különbség. Bármely repülőnapna megvannak a szabájai, hol lehet repülni, hol áll a tömeg, mi az eljárás veszély esetére, (esetleges baleset, tömegmentés, katasztrófa elhárítása, mentők biztosítása, stb. Nem tudom, hogy ezek közül önnállóan bármelyik kelrendelkezett-e az MRSZ. Így viszont már érthető, hogy a központi szervezés miért szól bele a repülésbe. Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 261124 | 2009. augusztus 20. 20:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem ismerem a pontos okokat, de ha belegondolsz ez minden rendezvénnyel így van. Ahhoz, hogy egyfajta rendezvényt szervezhess rendelkezned kell bizonyos engedélyekkel. Gondolom ha odamegyek, hogy rendeznék egy repülőbemutatót, akkor annak megvannak a jogi feltételei. Nem a gépekkel és a pilótákkal lehetett a baj, hanem a programot szervező szervezettel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 261123 | 2009. augusztus 20. 20:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Asszem erre nem mondok semmit. :) Kár , hogy sört se ihatok, mert szolgálatban vagyok. :) Repkedj csak nyugodtan bármikor korlátozott légtérben, tömegrendezvény felett. Csak ne felejts el előtte engedélyt kérni a hatóságtól. :) Nyugodt lehetsz, egy szakember fogja aláírni az engedélyt. Ha nem írja alá, mert úgy gondolja nem biztonságos, lehetsz nagyon pipa rá, de attól még repülni ott nem fogsz repülni(max egyszer). :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 261122 | 2009. augusztus 20. 20:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
én tök laikusként kérdezem... mi a különbség,ha X vagy Y cég kér engedélyt a légiparádéra,ha ugyan azokról a gépekről és pilótákról van szó,ugyan azon a helyen? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 261121 | 2009. augusztus 20. 19:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Heló Tibor ! Igazad van, vagy mégsem? Ha valóban egy ilyen, milliós város szíve felett végrehajtott repülésnél első az emberek BIZTONSÁGA, akkor miért repülhetnek egyéb napokon a repcsik az operatív törzs vezetője engedélye nélkül is , ahogy eddig is. Vagy meg kéne tiltani nekik ezután? Volt alkalmam keresztül repülni a város felett, eszembe sem jutott, meg a pilcsiknek sem , hogy mi lenne ha... Repülőnap szervezésében eddig csak azért nem vettem részt felelős döntéshozóként, mert eddig nem kértek meg rá. Ha olyan jól készítették elő a SZAKEMBEREK a döntés, akkor mi változott az utolsó percekben, ami alapján mégis repülhettek a gépek. " Előbb nem árt gondolkozni. " ? Valóban, de nem nekem , hanem a döntéshozó SZAKEMBEREK-nek. Volt elég idejük rá, nem?, már egy évvel ezelőtt is tudták, hogy dönteniük kell, és újabb egy év kezdett ketyegni, talán lesz idejük 2100 aug 20.-áig beszerezni a szükséges infókat, hogy dönteni tudjanak. " Ezen a napon minden esemény kapcsán az Ő szerszámával veri minden szereplő a csalánt. " Valóban, de miután elfogadta ezt a nemes lehetőséget, ha már elfogadta ne panaszkodjon. Üdvözlettel : Laci Ez nem csípőből tüzelés, csupán elmondtam , én hogy látom az esetet, bár lehet én ittam kicsit sok sört. :-)) ja , mi is az a sör? Lehet, hogy mégis csak jobban járna ez az ország a több fogadatlan prókátorral, min a sok fogadatlan SZAKEMBER-rel? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 261120 | 2009. augusztus 20. 18:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz! Mindenki tudja, hogy láttál már repülőt közelebbről is, de azért megkérdezném hány repülőnap szervezésében vettél részt felelős döntéshozóként? Lehet, hogy Solo ivott ebben a hőségben sört, de Neki és nem Neked van iagaza. Ebben az esetben az operatív törzs vezetője legfeljebb döntött, de a döntést a SZAKEMBEREK készítették elő. És egy ilyen, milliós város szíve felett végrehajtott repülésnél első az emberek BIZTONSÁGA. Ezért kár csipőből tüzelni. Előbb nem árt gondolkozni. Ennyit "a bársonyszékben pöffeszkedő kitudja hogyan odajutott ember." fogadatlan prókátoraként. És még annyit: Ezen a napon minden esemény kapcsán az Ő szerszámával veri minden szereplő a csalánt. Üdvözlettel: Tibor |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Pozsonyban voltam én is de már nemtudom mikor láthatod ez nem az a lajstromú mint a tied Zoli de akkor is ilyen ködös idő volt.Ezeken a képeken meg a két nap közti külömbséget látni párás meg napsütés.Ááá!tartod a gépet pont középen van erre bejön egy felhő tiszta sötét,árnyékos lesz minden.