<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68. |
Gknight | Adatlap | 261209 | 2010. január 14. 09:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lalas | Adatlap | 261208 | 2010. január 14. 09:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Más országokból nem lehet meghívni senkit vagy nem tudnak meghívni onnan valamilyen repülőket? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 261207 | 2010. január 14. 08:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mirazsmarci, Rosszul tudod, a mai napig aktivak a kevéske tengerészeti Rafale mellett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 261206 | 2010. január 13. 22:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv A Super Etendardokat legjobb tudomásom szerint már kivonták. Sok fals adatot tudnak felrakni a várható típusok oldalára. Nagyjából ugyanaz várható, mint az utóbbi években. F-16, F-16, F-16, Gripen, cseh Gripen,és nagy szenzációként egy norvég F-16.. de azért biztos jó lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261205 | 2010. január 13. 18:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ácsi :D Ez csak a meghívottak listája... A zöld pötty jelenti a már tutit. A sárga azt hogy visszaigazolt, de még nincs eldöntve hogy mivel jön, a piros meg azt jelenti hogy még vissza se szólt. Ja és a típusoknál meg az a biztos amelyik géptípus ki van emelve sötéttel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 261204 | 2010. január 13. 17:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Super Etendard? Az finom... Magyar színekben mi fog repülni? Pápai C-17? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
maverick | Adatlap | 261202 | 2010. január 13. 16:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy kis ízelítő annak aki még nem tudja mire is számíthat idén Kecskeméten! Szerintem elég impozáns. Kíváncsi leszek az USA mivel jön. Thunderbirds vagy Blue Angels? :) (ha már kivesézett téma elnézést) repulonap.hu/airshow/rovatok/hu/2010/ Üdv maverick | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 261201 | 2010. január 6. 17:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia G-cart! Mindenképpen menj be, érdemes! Ez egy mintapéldája annak, hogyan kellene emléket állítani a múltnak! üdv.: Rob! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-cart | Adatlap | 261200 | 2010. január 5. 22:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát erre legközelebb feltétlenül benevezek. A Draken a kedvencem, de a nyáron valahogy nem került a látókörömbe a múzeum. Példa értékű a gyűjtemény, ahogy elnézem. Üdv: G' | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 261199 | 2010. január 5. 21:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az utolsó képen a fényviszonyok miat jól látszik a gép lemezelése. Ilyen "nehézkezűek" a Szuhoj gyárban?:) Mondjuk láttam már Tomcat-ot is hasonlóan csúnya felülettel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261198 | 2010. január 5. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 261197 | 2010. január 4. 14:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Még mindíg egy kis Zeltweg... :-) Már rég fel akartam ezeket a képeket rakni, de egyéb okból ez még nem sikerült. Eddig! Mindenki gyönyörű szép képeket tett ide fel, ezért köszönet mindenkinek! Viszont senkitől nem láttam egy képet sem a hangármúzeumról! Én voltam benne, és mondhatom érdemes volt benézni! Szóval íme néhány fotó róla! A minőségért előre elnézést, nem mindet én csináltam... :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 261196 | 2009. december 26. 17:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261195 | 2009. december 26. 15:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen ha magam elé képzelem értem a "dobbantást".Az angolokról semmi jó nem jut eszembe.JA DE!Samantha Fox | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 261194 | 2009. december 26. 14:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem igen közel jársz az igazsághoz, ismereteim szerint is a vonszolószerkezet húzza össze az orrfutó rugóstagját mégpedig kettős fungcióval. Az első az, hogy nekifutás közben netudjon a gép hosszirányba "belengeni" mivel az ha egy negatív amplitudóval hagyná el a fedélzetet a pilóta nehezen tudná elkerűlni a vízbecsapódást. A másik pedig a "dobbantó" effektus mely a lekapcsolódás pillanatában mindenképpen pozitív álásszögre kényszeríti a gépet függetlenűl a pilóta mentális álapotától és így időt hagy a "sofőrnek" az irányítás teljeskörű átvételére. Az angolok a inkább a fedélzet végén lévő dobbantó rámpát alkalmazták mint ezt a bonyolúlt megoldást. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261193 | 2009. december 26. 12:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én nemértek az "állásszöghöz" de nem a katapúltnak az abeakasztós része húzza le{össze} a hadraulikát?Tényleg nem toom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261192 | 2009. december 26. 12:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen, de digitálisaknál már nincs film, ez megkönnyíti a dolgokat. Persze előtte egy próba nyilván nem árt, akkor könnyen kiderülnek a dolgok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 261190 | 2009. december 26. 12:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha megnéztek egy képet Tomcat-ről közvetlenűl anyahajós katapultálás elöttről, akkor látszik, hogy összenyomódik az orrfutó rugóstagja, a megfelelő állásszög miatt, de análam okosabbak megmondják a tutit. A 29-es azon a képen húzza a féket, és nyomja a gázt | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261189 | 2009. december 26. 12:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen ha mákod van. Igen ha mákod van.Meg ha olyannal mész vásárolni aki ért hozzá.Kollega járt úgy pont egy Pen.-al "azért villog az a kis ikon mert merül az ellem!"Hazahozta kiderült kiszakitották a filmet belöle igy a motor teljesen megment benne.Háll istennek mi a Panákkal már több mint 7000 képet löttünk el 2000feb. óta de jól muzsikálnak még mindig. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261188 | 2009. december 26. 12:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen, nem egy olcsó mulatság. Én a Pentax-ot ballagásra kaptam tavaly. Egyébként nem új volt, hanem sikerült egy jó hirdetést találni az aproneten. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261187 | 2009. december 26. 11:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva Zoli!Egy időbe én is birtam az 5500-ast de ugyanaz a baja mint nekem volt a Pana FZ20-al egybe volt a zoom+esütö és érdekes dolgok jöttek ki belöle amúgy jó gép.Amikor Kanadából hazajöttem hoztam én is egy Pentax-ot utána fejlödtünk még két komolyabb tipussal majd amikor jött a digitech.váltottunk a Panára.Most egy FZ30 van ezt én nagyon szeretem most meg nincs lehetőség cserélni.Pedig egy cserélhető obj.-es ,külsö TTL vakú,3féle obj.el de így meg több 100 ezer lenne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 261186 | 2009. december 26. 11:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Átkozottúl kiváncsi vagyok hogy mit reagált az Indiai Légierő amikor olvasták a meghívást... Oké, az tuti hogy szép és érdekes, de ha azt nézzük kopoghatnának pl. Dániában, a Baltikum kis légierőihez is és talán nem röhögne rajtunk a fél világ - ezen is... Ennyi erővel elhívhatnák az izraeli F-15-öst, vagy tongai C-45-öst is. Egyébként remélem hogy nem nekem van/lesz igazam és azt mondták/mondják: Oké, srácok megyünk! Kellemes Ünnepeket Mindenkinek! Sanyi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261185 | 2009. december 26. 11:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez a Tomcat szerintem tartja a féket, közben odanyomta egy kicsit a hajtóműteljesítményt (de ha mégse akkor majd kijavítanak, de akkor szoktak így bólintani) Én is fotóztam ilyet még 2007-ben. A kis filmes gép után lett egy Fuji S5500, 2008 óta pedig egy Pentax K100D Super-rel (objektív Pentax-F 100-300) fotózok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261184 | 2009. december 25. 23:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkoris nézz el Zeltwegbe, Eurofighter párban az már 4 hajtómű egyszerre :D Egy kicsit valóban hangosabb, mint a másik véglet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261183 | 2009. december 25. 23:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kocsival mentünk, de 3 napig tartott. Első nap oda, este ottalvás, szombaton repnap nézés, aztán vasárnap délelőtt indulás haza. Úgy egész kibírható volt. Forgóékkal 2003-ban voltam, és akkor rájöttem, hogy az a 2-3 napnyi majdnem folyamatos ébrenlét nem nekem való :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261182 | 2009. december 25. 22:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valami ilyesmit csináltak vele nemtudom láthato-e a lényeg? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261181 | 2009. december 25. 22:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Észrevettem elkurtam.Azóta milyen géppel nyomulsz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261180 | 2009. december 25. 22:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tomcat-et meg Hamiltonban löttem repült is egy alacsony észlelésü változat sőt befordult szembe valahogy összébb húzta az orr futót{meghajolt} máshogy nemtudom elmondani meg még mindkétféle szárnypozicióban repült. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261179 | 2009. december 25. 22:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Félreértetted! Én arra írtam, hogy nem volt olyan vészes az idő amikor én ottvoltam, kicsit felhős volt és ennyi, de nem ködös :) Arra írtam hogy az én akkori fényképezőm amivel a képeket készítettem, még elég kezdetleges volt, azért lett a kép olyan amilyen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261178 | 2009. december 25. 22:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neeem.A gépem jó meg a kezem is biztos csak ezek a képek még nincsennek cd-re irva szkenerem meg még nincs!Igy a mobillal csináltam a fényképről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261177 | 2009. december 25. 22:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én 2004-ben láttam. Akkor jó idő volt, csak a masina volt még nagyon kezdetleges, azért ilyen a kép :) ÚÚÚ te láttál Tomcat-et ? De komoly ! (a Thunderbirds se gyengébb :) ) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261176 | 2009. december 25. 22:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pozsonyban voltam én is de már nemtudom mikor láthatod ez nem az a lajstromú mint a tied Zoli de akkor is ilyen ködös idő volt.Ezeken a képeken meg a két nap közti külömbséget látni párás meg napsütés.Ááá!tartod a gépet pont középen van erre bejön egy felhő tiszta sötét,árnyékos lesz minden. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 261175 | 2009. december 25. 21:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem 2005-ben sikerült egy kis belső segítséggel bejutnom a 0-dik napra, de nagyon nem volt egyszerű. Igazából sajtós nap, csak az akreditáltak mehetnek be, akkor érkeznek a vasak stb, nagy a hercehurca, földön kevés még a látnivaló, illetve még sok rész le van zárva. Nekem szerencsém volt, mert amint látható bemehettem a fogadási zónába az érkező gépek közé, illetve láttam néhány gyakorlást a levegőben. Tavaj viszont király volt, kaptam kettő V.I.P jegyet, így már az asszony is eljött:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261174 | 2009. december 25. 21:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha már Szu-27-nél tartottunk az előbb... Egy kis retró a jó kis SIAD-ról 2004-ből. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261173 | 2009. december 25. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Levi hogy mentél Ausztriába?Mármint vezettél egész úton áltál egész nap meg vezettél vissza végig?Az akkor komoly lehetett.Én Forgóékkal voltam de a buszon meg elültem a seggem.Az se jobb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261172 | 2009. december 25. 21:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pénteken se repült sokkal többet a P-38. A háttér viszont tényleg gyönyörű volt. Berakok néhány képet, hátha valaki még nem ismeri a környéket :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261171 | 2009. december 25. 21:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zeltweg nekem is nagyon tetszett! Ráadásul a völgy hátteret nem lehet überelni semmivel. 2003-ban és 2009-ben voltam, mindkettő nagyon ott volt a szeren. Idén a Messzer és a P-38 miatt mentem ki, de sajnos szombaton a "villásfarkú ördög" csak pár áthúzást csinált, ellenben a 109-es kitett magáért. De azért az sem mellékes, hogy ingyenes, igaz Nyíregyházától kicsit (nagyon) messze van, de kecsó sincs a szomszédban, ráadásul idén el is maradt, idén viszont nem akartam repülőnap nélkül maradni :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261170 | 2009. december 25. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 0.napra amúgy milyen különleges engedély kell? Az csak a fotosoknak meg a riportereknek van fentartva? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261169 | 2009. december 25. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erre való az amit Kecskeméten csak a 0. napnak neveznek. Azt már elhatároztam, hogy Kecsón nem fog több ilyen 0. nap nélkülem elmúlni, de már az azt megelőző napok is hoznak szép meglepiket. Sajnos az a legnagyobb baj, hogy pl. a nyílt napok híre sosem jelenik meg időben nálam. Nyuggernek amúgy hálás vagyok a májusi súgásáért amikor a Malackán renddezett nyílt napról hozott hírt. Az idei év egyik legemlékezetesbb repülő napját/emlékét adta vele - ezúton is köszönet neki érte. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261168 | 2009. december 25. 20:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox igazad van az erő a dinamika a lényeg meg a ZAJ!Én elsősorban fényképezni járok a repnapra Tudod első sor 8-10 óra vigyáz állás STB de amig a légcsavarosak repkednek van idő bedobni egy szenyát stb.Viszont itt meg zolinak van igaza a változatosság is kell mert így van {lenne}látogató.Viszont több nyílt nap kellene {tipusnap} amin csak a te kedvenc géped van kint.Miért nem csinálnak olyat mint a focicsapatoknál edzésre is ki lehet menni.Nekik amúgy is "edzeni" kell igy meg nézné öket pár ezer ember. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261167 | 2009. december 25. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért annyira az a zeltwegi sem lightos. Voltam néhány repnapon, de eddig azthiszem az idei zeltwegi vitte a prímet. Elég változatos program volt reggel 9-től este 8-ig egyhuzamban! Szerintem neked is tetszett volna ha ottlettél volna. (bár az tény hogy manapság ott inkább nyugati technikákkal lehet találkozni) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261166 | 2009. december 25. 18:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeretem a zajt, az erőt, a dinamikát... a veterán és polgári gépek emiatt nem igazán keltik fel az érdeklődésem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 261165 | 2009. december 25. 18:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 16-os képen látható orosz bombázót azért csak meg tudnák fizetni, hogy eljöjjön... :DDD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261164 | 2009. december 25. 18:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs mit értesz light-oson? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261163 | 2009. december 25. 17:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Moszkva nagyon sok pénzbe kerül (kb.300/fő), pedig aki a keleti technikához vonzódik, annak egyszer kötelező lenne legalább egyszer részt venni rajta. Jövőre nem lesz MAKS (kétévente rendezik) ezért valószínűsítem, hogy 2010-ben Csehország felé eső vidékeken fogunk repülőnapokat látogatni. Egyébként Zeltweig valamiképp egyáltalán nem vonz, talán tulságosan is lightos technikai felhozatal miatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261162 | 2009. december 25. 17:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
turpiurfi79 | Adatlap | 261161 | 2009. december 25. 17:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen sorstársak:-) Sajna csak beharangozzák és a meghívottak nem látnak bennünk fantáziát vagy túl sokba kerül nekik ebbe a szomszédba repülni...?Hozd balaton legalább az ott lesz:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261160 | 2009. december 25. 17:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz!Tavaly lemaradtam a Zeltweg-i repnapról{bánom mint a kutya} és milyen érdekes ott nem kellet belépő mégis voltak kb 250ezren.Megnézem az idén{2010} mit kínál a Mr. Forgót és utánna osztok szorzok hova érdemes elmenni.Kecsó az biztos csak legyen! Tényleg van olyan szerencsés köztünk mondjuk egy Moszkvai AirShown már részt vett?Az kemény legalább 100 ezret egy repnapra! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261159 | 2009. december 25. 16:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt hiszem jövőre is a külföldi repülőnapokra leszünk kénytelenek a hangsúlyt fektetni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 261158 | 2009. december 25. 16:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
minden alkalommal beharangozzák őket. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68. |
Se a Blue Angels, se a Thunderbirds! Azért merem kijelenteni mert a saját honlapjukon már fent van a 2010-es programjuk, és aznap mindkettőnek honi fellépés van beírva. Szóval itt tutira nem lesznek.
Sajnos.
Üdv!
Gknight