/ Fórumok /

Repülőnapok

Minden ami repülőnap... :D
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69.
Wrecker 261229 2010. február 23. 15:10
Válasz erre
Mivel régi "motoros" vagyok a "szakmában" egy jó tanács!
Csak akkor hidd el, ha ott áll már a betonon...
Gknight 261228 2010. február 23. 14:39
Válasz erre
Sziasztok!

időről-időre nézegetem a kecskeméti repülőnap honlapját. Az hogy elmegyek már rég eldőlt, már majd fél éve, hogy lefoglaltam a szállásomat, de szeretem nézni az alakuló programot...
Nos ma vettem észre, hogy Ukrajna, ha nem tévedés, visszaigazolta részvételi szándékát.
Az pedig barátaim csak egy dolgot jelenthet :) :) :) :)
 
MoMi 261227 2010. január 20. 08:02
Válasz erre
Szia Kamovos!

Biztos jó a honlap amit adtál? Szerintem 2010 húsvét vasárnap április 04.
Ott más dátum szerepel. Nem átverés?
momi
Sennás 261226 2010. január 15. 20:21
Válasz erre
Hello Kamovos!Nézegettem a régi képeket jók.Érdemes elmenni de Nyírből?Akkor marad Kecsó.
Kamovos 261225 2010. január 15. 20:06
Válasz erre
Szia Sennás!

No közben továbbléptem!
Már megint átt akarnak verni, mert mégiscsak van magyar szöveg!

new.europairventure.hu/rovatok/europairventure_2010/2010_prelozetes/

Üdv: kamovos
Kamovos 261224 2010. január 15. 20:02
Válasz erre
Szia Sennás!

Ezt találtam!
De mivel az én nyelvemen nincsen találta, ezért tovább adom kiértékelésre!
Amint látni itt a linkben is, már tavaly is megtartották ugyan ott!

Szerintem valakik tettek fel ide a honlapra is képeket róla!

www.google.hu/search

Üdv: kamovos
Kamovos 261223 2010. január 15. 19:39
Válasz erre
Szia Sennás!

Főképpen civil gépek, repültetés jó pénzért, a földön pedig motoros és autós bemutatók!
De biztos lessz erről még később több cik is!

Én most ültem ide, még csak olvasgatok, de később szétnézek a neten mit írnak róla!

Üdv: kamovos
Sennás 261222 2010. január 15. 19:33
Válasz erre
De mi az ilyesmi?Fogószárnyas,Egymotoros,Retrós?
Kamovos 261221 2010. január 15. 19:16
Válasz erre
Szia Sennás!

Mintha már tavaly is lett volna ilyesmi!

Üdv: kamovos
Sennás 261220 2010. január 15. 19:13
Válasz erre
Sziasztok!Találtam egy olyat MILAVIA Air Show ezen a honlapon irnak Jun11-13 ra Kalocsa-Foktő? Europ Air Vanture 2010 műsort.Tud erről valaki pontosabbat?
vlevi 261218 2010. január 14. 21:50
Válasz erre
Én is úgy tudtam, hogy kétévente rendezik, ezért kérdeztem rá.
balaton 261217 2010. január 14. 21:34
Válasz erre
Jogos a kérdés. Szívesen látnék pl. Szu-25-öst bármelyik légierőtől. Olasz Mangusta-t, vagy Super Hornet-et...
zoli1989 261216 2010. január 14. 21:28
Válasz erre
Hát igen, 2006-ban el kellett volna menni Leeuwardenbe... Forgó Travellel lehetett volna. Lehet az volt az első és utolsó lehetőségem Blue Angels-re...
Nyugger 261215 2010. január 14. 18:47
Válasz erre
Sziasztok,

Az eddigi zeltwegi repülőnapok: 1997, 2000, 2003, 2005, 2009. Idén biztosan nem lesz...
vlevi 261214 2010. január 14. 18:23
Válasz erre
Lesz Zeltweg 2010-ben is?
Igaz, igény az lenne rá :D
Részemről is.
exec 261213 2010. január 14. 15:24
Válasz erre
Azon túl, hogy a blue angels fennállása során max ötször lépett fel külföldön, de tán annyiszor sem, ha jól tudom.
maverick 261212 2010. január 14. 15:10
Válasz erre
Sajnálom igazán. Biztosan nagy durranás lett volna! Ettől függetlenül valószínüleg ottleszek.
Rob79 261211 2010. január 14. 11:52
Válasz erre
Illetve ZelTweg... Bocsánat!
Rob79 261210 2010. január 14. 11:51
Válasz erre
Akkor megint Zelweg marad... :-)))
Gknight 261209 2010. január 14. 09:03
Válasz erre
Sziasztok!

Se a Blue Angels, se a Thunderbirds! Azért merem kijelenteni mert a saját honlapjukon már fent van  a 2010-es programjuk, és aznap mindkettőnek honi fellépés van beírva. Szóval itt tutira nem lesznek.
Sajnos.

Üdv!
Gknight
Lalas 261208 2010. január 14. 09:01
Válasz erre
Más országokból nem lehet meghívni senkit vagy nem tudnak meghívni onnan valamilyen repülőket?
Nyugger 261207 2010. január 14. 08:48
Válasz erre
Mirazsmarci,
Rosszul tudod, a mai napig aktivak a kevéske tengerészeti Rafale mellett.
mirazsmarci 261206 2010. január 13. 22:39
Válasz erre
Üdv

A Super Etendardokat legjobb tudomásom szerint már kivonták. Sok fals adatot tudnak felrakni a várható típusok oldalára. Nagyjából ugyanaz várható, mint az utóbbi években.
F-16, F-16, F-16, Gripen, cseh Gripen,és nagy szenzációként egy norvég F-16.. de azért biztos jó lesz.
zoli1989 261205 2010. január 13. 18:11
Válasz erre
Ácsi :D

Ez csak a meghívottak listája...
A zöld pötty jelenti a már tutit. A sárga azt hogy visszaigazolt, de még nincs eldöntve hogy mivel jön, a piros meg azt jelenti hogy még vissza se szólt.
Ja és a típusoknál meg az a biztos amelyik géptípus ki van emelve sötéttel.
balaton 261204 2010. január 13. 17:52
Válasz erre
Super Etendard? Az finom... Magyar színekben mi fog repülni? Pápai C-17?
maverick 261202 2010. január 13. 16:44
Válasz erre
Sziasztok!

Egy kis ízelítő annak aki még nem tudja mire is számíthat idén Kecskeméten! Szerintem elég impozáns. Kíváncsi leszek az USA mivel jön. Thunderbirds vagy Blue Angels? :) (ha már kivesézett téma elnézést)

repulonap.hu/airshow/rovatok/hu/2010/

Üdv maverick
Rob79 261201 2010. január 6. 17:31
Válasz erre
Szia G-cart! Mindenképpen menj be, érdemes! Ez egy mintapéldája annak, hogyan kellene emléket állítani a múltnak! üdv.: Rob!
G-cart 261200 2010. január 5. 22:01
Válasz erre
Hát erre legközelebb feltétlenül benevezek. A Draken a kedvencem, de a nyáron valahogy nem került a látókörömbe a múzeum. Példa értékű a gyűjtemény, ahogy elnézem.
Üdv: G'
doky3 261199 2010. január 5. 21:21
Válasz erre
Az utolsó képen a fényviszonyok miat jól látszik a gép lemezelése. Ilyen "nehézkezűek" a Szuhoj gyárban?:) Mondjuk láttam már Tomcat-ot is hasonlóan csúnya felülettel.
Sennás 261198 2010. január 5. 20:42
Válasz erre
60008
60008
64633
64633
59869
59869
74786
74786

Uraim!Az idei évre kivánok mindenkinek legalább ilyen "közeli élményt" akár KECSÓN is!Az utolsó képhez 1 kérdés. A háttérben lévő Tgk. valami modern APA kocsi lehet?
Rob79 261197 2010. január 4. 14:26
Válasz erre
Kép 159
Kép 159
Kép 160
Kép 160
Kép 162
Kép 162
Kép 165
Kép 165
Kép 166
Kép 166
Kép 167
Kép 167
Kép 168
Kép 168
Kép 169
Kép 169
Kép 170
Kép 170
Kép 171
Kép 171
Kép 174
Kép 174
Kép 175
Kép 175
Kép 176
Kép 176
Kép 178
Kép 178
Kép 179
Kép 179
Kép 180
Kép 180
Kép 181
Kép 181
Kép 182
Kép 182

Sziasztok! Még mindíg egy kis Zeltweg... :-) Már rég fel akartam ezeket a képeket rakni, de egyéb okból ez még nem sikerült. Eddig! Mindenki gyönyörű szép képeket tett ide fel, ezért köszönet mindenkinek! Viszont senkitől nem láttam egy képet sem a hangármúzeumról! Én voltam benne, és mondhatom érdemes volt benézni! Szóval íme néhány fotó róla! A minőségért előre elnézést, nem mindet én csináltam... :-)
Daala 261196 2009. december 26. 17:03
Válasz erre
F-14 001
F-14 001

A rúgóstagot nem a vonószerkezet nyomja össze.
Sennás 261195 2009. december 26. 15:43
Válasz erre
Igen ha magam elé képzelem értem a "dobbantást".Az angolokról semmi jó nem jut eszembe.JA DE!Samantha Fox
A-3 261194 2009. december 26. 14:52
Válasz erre
Szerintem igen közel jársz az igazsághoz, ismereteim szerint is a vonszolószerkezet húzza össze az orrfutó rugóstagját mégpedig kettős fungcióval. Az első az, hogy nekifutás közben netudjon a gép hosszirányba "belengeni" mivel az ha egy negatív amplitudóval hagyná el a fedélzetet a pilóta nehezen tudná elkerűlni a vízbecsapódást. A másik pedig a "dobbantó" effektus mely a lekapcsolódás pillanatában mindenképpen pozitív álásszögre kényszeríti a gépet függetlenűl a pilóta mentális álapotától és így időt hagy a "sofőrnek" az irányítás teljeskörű átvételére. Az angolok a inkább a fedélzet végén lévő dobbantó rámpát alkalmazták mint ezt a bonyolúlt megoldást.
Sennás 261193 2009. december 26. 12:38
Válasz erre
Én nemértek az "állásszöghöz" de nem a katapúltnak az abeakasztós része húzza le{össze} a hadraulikát?Tényleg nem toom.
zoli1989 261192 2009. december 26. 12:31
Válasz erre
Hát igen, de digitálisaknál már nincs film, ez megkönnyíti a dolgokat. Persze előtte egy próba nyilván nem árt, akkor könnyen kiderülnek a dolgok.
VO101_Papi 261190 2009. december 26. 12:13
Válasz erre
1123706
1123706

Ha megnéztek egy képet Tomcat-ről közvetlenűl anyahajós katapultálás elöttről, akkor látszik, hogy összenyomódik az orrfutó rugóstagja, a megfelelő állásszög miatt, de análam okosabbak megmondják a tutit. A 29-es azon a képen húzza a féket, és nyomja a gázt
Sennás 261189 2009. december 26. 12:12
Válasz erre
Igen ha mákod van.

Igen ha mákod van.Meg ha olyannal mész vásárolni aki ért hozzá.Kollega járt úgy pont egy Pen.-al "azért villog az a kis ikon mert merül az ellem!"Hazahozta kiderült kiszakitották a filmet belöle igy a motor teljesen megment benne.Háll istennek mi a Panákkal már több mint 7000 képet löttünk el 2000feb. óta de jól muzsikálnak még mindig.
zoli1989 261188 2009. december 26. 12:01
Válasz erre
Hát igen, nem egy olcsó mulatság. Én a Pentax-ot ballagásra kaptam tavaly. Egyébként nem új volt, hanem sikerült egy jó hirdetést találni az aproneten.
Sennás 261187 2009. december 26. 11:49
Válasz erre
Szeva Zoli!Egy időbe én is birtam az 5500-ast de ugyanaz a baja mint nekem volt a Pana FZ20-al egybe volt a zoom+esütö és érdekes dolgok jöttek ki belöle amúgy jó gép.Amikor Kanadából hazajöttem hoztam én is egy Pentax-ot utána fejlödtünk még két komolyabb tipussal majd amikor jött a digitech.váltottunk a Panára.Most egy FZ30 van ezt én nagyon szeretem most meg nincs lehetőség cserélni.Pedig egy cserélhető obj.-es ,külsö TTL vakú,3féle obj.el de így meg több 100 ezer lenne.
sanyi 261186 2009. december 26. 11:47
Válasz erre
Hali!
Átkozottúl kiváncsi vagyok hogy mit reagált az Indiai Légierő amikor olvasták a meghívást... Oké, az tuti hogy szép és érdekes, de ha azt nézzük kopoghatnának pl. Dániában, a Baltikum kis légierőihez is és talán nem röhögne rajtunk a fél világ - ezen is... Ennyi erővel elhívhatnák az izraeli F-15-öst, vagy tongai C-45-öst is.
Egyébként remélem hogy nem nekem van/lesz igazam és azt mondták/mondják: Oké, srácok megyünk!
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!
Sanyi
zoli1989 261185 2009. december 26. 11:39
Válasz erre
DSCF7640
DSCF7640

Szia!

Ez a Tomcat szerintem tartja a féket, közben odanyomta egy kicsit a hajtóműteljesítményt (de ha mégse akkor majd kijavítanak, de akkor szoktak így bólintani)
Én is fotóztam ilyet még 2007-ben.

A kis filmes gép után lett egy Fuji S5500, 2008 óta pedig egy Pentax K100D Super-rel (objektív Pentax-F 100-300) fotózok.
vlevi 261184 2009. december 25. 23:20
Válasz erre
IMG_1170
IMG_1170
IMG_1276
IMG_1276

Akkoris nézz el Zeltwegbe, Eurofighter párban az már 4 hajtómű egyszerre :D
Egy kicsit valóban hangosabb, mint a másik véglet.
vlevi 261183 2009. december 25. 23:16
Válasz erre
Kocsival mentünk, de 3 napig tartott. Első nap oda, este ottalvás, szombaton repnap nézés, aztán vasárnap délelőtt indulás haza. Úgy egész kibírható volt. Forgóékkal 2003-ban voltam, és akkor rájöttem, hogy az a 2-3 napnyi majdnem folyamatos ébrenlét nem nekem való :)
Sennás 261182 2009. december 25. 22:48
Válasz erre
Képek egyéb
Képek egyéb

Valami ilyesmit csináltak vele nemtudom láthato-e a lényeg?
Sennás 261181 2009. december 25. 22:34
Válasz erre
Észrevettem elkurtam.Azóta milyen géppel nyomulsz?
Sennás 261180 2009. december 25. 22:33
Válasz erre
Tomcat-et meg Hamiltonban löttem repült is egy alacsony észlelésü változat sőt befordult szembe valahogy összébb húzta az orr futót{meghajolt} máshogy nemtudom elmondani meg még mindkétféle szárnypozicióban repült.
zoli1989 261179 2009. december 25. 22:28
Válasz erre
Félreértetted! Én arra írtam, hogy nem volt olyan vészes az idő amikor én ottvoltam, kicsit felhős volt és ennyi, de nem ködös :)

Arra írtam hogy az én akkori fényképezőm amivel a képeket készítettem, még elég kezdetleges volt, azért lett a kép olyan amilyen.
Sennás 261178 2009. december 25. 22:26
Válasz erre
Neeem.A gépem jó meg a kezem is biztos csak ezek a képek még nincsennek cd-re irva szkenerem meg még nincs!Igy a mobillal csináltam a fényképről.
zoli1989 261177 2009. december 25. 22:18
Válasz erre
Én 2004-ben láttam. Akkor jó idő volt, csak a masina volt még nagyon kezdetleges, azért ilyen a kép :)

ÚÚÚ te láttál Tomcat-et ? De komoly ! (a Thunderbirds se gyengébb :) )
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69.