<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Wrecker | Adatlap | 261229 | 2010. február 23. 15:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gknight | Adatlap | 261228 | 2010. február 23. 14:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! időről-időre nézegetem a kecskeméti repülőnap honlapját. Az hogy elmegyek már rég eldőlt, már majd fél éve, hogy lefoglaltam a szállásomat, de szeretem nézni az alakuló programot... Nos ma vettem észre, hogy Ukrajna, ha nem tévedés, visszaigazolta részvételi szándékát. Az pedig barátaim csak egy dolgot jelenthet :) :) :) :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MoMi | Adatlap | 261227 | 2010. január 20. 08:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos! Biztos jó a honlap amit adtál? Szerintem 2010 húsvét vasárnap április 04. Ott más dátum szerepel. Nem átverés? momi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261226 | 2010. január 15. 20:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Kamovos!Nézegettem a régi képeket jók.Érdemes elmenni de Nyírből?Akkor marad Kecsó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 261225 | 2010. január 15. 20:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! No közben továbbléptem! Már megint átt akarnak verni, mert mégiscsak van magyar szöveg! new.europairventure.hu/rovatok/europairventure_2010/2010_prelozetes/ Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 261224 | 2010. január 15. 20:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Ezt találtam! De mivel az én nyelvemen nincsen találta, ezért tovább adom kiértékelésre! Amint látni itt a linkben is, már tavaly is megtartották ugyan ott! Szerintem valakik tettek fel ide a honlapra is képeket róla! www.google.hu/search Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 261223 | 2010. január 15. 19:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Főképpen civil gépek, repültetés jó pénzért, a földön pedig motoros és autós bemutatók! De biztos lessz erről még később több cik is! Én most ültem ide, még csak olvasgatok, de később szétnézek a neten mit írnak róla! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261222 | 2010. január 15. 19:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De mi az ilyesmi?Fogószárnyas,Egymotoros,Retrós? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 261221 | 2010. január 15. 19:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Mintha már tavaly is lett volna ilyesmi! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261220 | 2010. január 15. 19:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok!Találtam egy olyat MILAVIA Air Show ezen a honlapon irnak Jun11-13 ra Kalocsa-Foktő? Europ Air Vanture 2010 műsort.Tud erről valaki pontosabbat? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261218 | 2010. január 14. 21:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is úgy tudtam, hogy kétévente rendezik, ezért kérdeztem rá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 261217 | 2010. január 14. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jogos a kérdés. Szívesen látnék pl. Szu-25-öst bármelyik légierőtől. Olasz Mangusta-t, vagy Super Hornet-et... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261216 | 2010. január 14. 21:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen, 2006-ban el kellett volna menni Leeuwardenbe... Forgó Travellel lehetett volna. Lehet az volt az első és utolsó lehetőségem Blue Angels-re... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 261215 | 2010. január 14. 18:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Az eddigi zeltwegi repülőnapok: 1997, 2000, 2003, 2005, 2009. Idén biztosan nem lesz... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261214 | 2010. január 14. 18:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lesz Zeltweg 2010-ben is? Igaz, igény az lenne rá :D Részemről is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
exec | Adatlap | 261213 | 2010. január 14. 15:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azon túl, hogy a blue angels fennállása során max ötször lépett fel külföldön, de tán annyiszor sem, ha jól tudom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
maverick | Adatlap | 261212 | 2010. január 14. 15:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sajnálom igazán. Biztosan nagy durranás lett volna! Ettől függetlenül valószínüleg ottleszek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 261211 | 2010. január 14. 11:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Illetve ZelTweg... Bocsánat! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 261210 | 2010. január 14. 11:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor megint Zelweg marad... :-))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gknight | Adatlap | 261209 | 2010. január 14. 09:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Se a Blue Angels, se a Thunderbirds! Azért merem kijelenteni mert a saját honlapjukon már fent van a 2010-es programjuk, és aznap mindkettőnek honi fellépés van beírva. Szóval itt tutira nem lesznek. Sajnos. Üdv! Gknight | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lalas | Adatlap | 261208 | 2010. január 14. 09:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Más országokból nem lehet meghívni senkit vagy nem tudnak meghívni onnan valamilyen repülőket? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 261207 | 2010. január 14. 08:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mirazsmarci, Rosszul tudod, a mai napig aktivak a kevéske tengerészeti Rafale mellett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 261206 | 2010. január 13. 22:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv A Super Etendardokat legjobb tudomásom szerint már kivonták. Sok fals adatot tudnak felrakni a várható típusok oldalára. Nagyjából ugyanaz várható, mint az utóbbi években. F-16, F-16, F-16, Gripen, cseh Gripen,és nagy szenzációként egy norvég F-16.. de azért biztos jó lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261205 | 2010. január 13. 18:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ácsi :D Ez csak a meghívottak listája... A zöld pötty jelenti a már tutit. A sárga azt hogy visszaigazolt, de még nincs eldöntve hogy mivel jön, a piros meg azt jelenti hogy még vissza se szólt. Ja és a típusoknál meg az a biztos amelyik géptípus ki van emelve sötéttel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 261204 | 2010. január 13. 17:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Super Etendard? Az finom... Magyar színekben mi fog repülni? Pápai C-17? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
maverick | Adatlap | 261202 | 2010. január 13. 16:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy kis ízelítő annak aki még nem tudja mire is számíthat idén Kecskeméten! Szerintem elég impozáns. Kíváncsi leszek az USA mivel jön. Thunderbirds vagy Blue Angels? :) (ha már kivesézett téma elnézést) repulonap.hu/airshow/rovatok/hu/2010/ Üdv maverick | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 261201 | 2010. január 6. 17:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia G-cart! Mindenképpen menj be, érdemes! Ez egy mintapéldája annak, hogyan kellene emléket állítani a múltnak! üdv.: Rob! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-cart | Adatlap | 261200 | 2010. január 5. 22:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát erre legközelebb feltétlenül benevezek. A Draken a kedvencem, de a nyáron valahogy nem került a látókörömbe a múzeum. Példa értékű a gyűjtemény, ahogy elnézem. Üdv: G' | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 261199 | 2010. január 5. 21:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az utolsó képen a fényviszonyok miat jól látszik a gép lemezelése. Ilyen "nehézkezűek" a Szuhoj gyárban?:) Mondjuk láttam már Tomcat-ot is hasonlóan csúnya felülettel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261198 | 2010. január 5. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 261197 | 2010. január 4. 14:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Még mindíg egy kis Zeltweg... :-) Már rég fel akartam ezeket a képeket rakni, de egyéb okból ez még nem sikerült. Eddig! Mindenki gyönyörű szép képeket tett ide fel, ezért köszönet mindenkinek! Viszont senkitől nem láttam egy képet sem a hangármúzeumról! Én voltam benne, és mondhatom érdemes volt benézni! Szóval íme néhány fotó róla! A minőségért előre elnézést, nem mindet én csináltam... :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 261196 | 2009. december 26. 17:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261195 | 2009. december 26. 15:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen ha magam elé képzelem értem a "dobbantást".Az angolokról semmi jó nem jut eszembe.JA DE!Samantha Fox | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 261194 | 2009. december 26. 14:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem igen közel jársz az igazsághoz, ismereteim szerint is a vonszolószerkezet húzza össze az orrfutó rugóstagját mégpedig kettős fungcióval. Az első az, hogy nekifutás közben netudjon a gép hosszirányba "belengeni" mivel az ha egy negatív amplitudóval hagyná el a fedélzetet a pilóta nehezen tudná elkerűlni a vízbecsapódást. A másik pedig a "dobbantó" effektus mely a lekapcsolódás pillanatában mindenképpen pozitív álásszögre kényszeríti a gépet függetlenűl a pilóta mentális álapotától és így időt hagy a "sofőrnek" az irányítás teljeskörű átvételére. Az angolok a inkább a fedélzet végén lévő dobbantó rámpát alkalmazták mint ezt a bonyolúlt megoldást. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261193 | 2009. december 26. 12:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én nemértek az "állásszöghöz" de nem a katapúltnak az abeakasztós része húzza le{össze} a hadraulikát?Tényleg nem toom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261192 | 2009. december 26. 12:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen, de digitálisaknál már nincs film, ez megkönnyíti a dolgokat. Persze előtte egy próba nyilván nem árt, akkor könnyen kiderülnek a dolgok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 261190 | 2009. december 26. 12:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha megnéztek egy képet Tomcat-ről közvetlenűl anyahajós katapultálás elöttről, akkor látszik, hogy összenyomódik az orrfutó rugóstagja, a megfelelő állásszög miatt, de análam okosabbak megmondják a tutit. A 29-es azon a képen húzza a féket, és nyomja a gázt | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261189 | 2009. december 26. 12:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen ha mákod van. Igen ha mákod van.Meg ha olyannal mész vásárolni aki ért hozzá.Kollega járt úgy pont egy Pen.-al "azért villog az a kis ikon mert merül az ellem!"Hazahozta kiderült kiszakitották a filmet belöle igy a motor teljesen megment benne.Háll istennek mi a Panákkal már több mint 7000 képet löttünk el 2000feb. óta de jól muzsikálnak még mindig. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261188 | 2009. december 26. 12:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen, nem egy olcsó mulatság. Én a Pentax-ot ballagásra kaptam tavaly. Egyébként nem új volt, hanem sikerült egy jó hirdetést találni az aproneten. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261187 | 2009. december 26. 11:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva Zoli!Egy időbe én is birtam az 5500-ast de ugyanaz a baja mint nekem volt a Pana FZ20-al egybe volt a zoom+esütö és érdekes dolgok jöttek ki belöle amúgy jó gép.Amikor Kanadából hazajöttem hoztam én is egy Pentax-ot utána fejlödtünk még két komolyabb tipussal majd amikor jött a digitech.váltottunk a Panára.Most egy FZ30 van ezt én nagyon szeretem most meg nincs lehetőség cserélni.Pedig egy cserélhető obj.-es ,külsö TTL vakú,3féle obj.el de így meg több 100 ezer lenne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 261186 | 2009. december 26. 11:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Átkozottúl kiváncsi vagyok hogy mit reagált az Indiai Légierő amikor olvasták a meghívást... Oké, az tuti hogy szép és érdekes, de ha azt nézzük kopoghatnának pl. Dániában, a Baltikum kis légierőihez is és talán nem röhögne rajtunk a fél világ - ezen is... Ennyi erővel elhívhatnák az izraeli F-15-öst, vagy tongai C-45-öst is. Egyébként remélem hogy nem nekem van/lesz igazam és azt mondták/mondják: Oké, srácok megyünk! Kellemes Ünnepeket Mindenkinek! Sanyi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261185 | 2009. december 26. 11:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez a Tomcat szerintem tartja a féket, közben odanyomta egy kicsit a hajtóműteljesítményt (de ha mégse akkor majd kijavítanak, de akkor szoktak így bólintani) Én is fotóztam ilyet még 2007-ben. A kis filmes gép után lett egy Fuji S5500, 2008 óta pedig egy Pentax K100D Super-rel (objektív Pentax-F 100-300) fotózok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261184 | 2009. december 25. 23:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkoris nézz el Zeltwegbe, Eurofighter párban az már 4 hajtómű egyszerre :D Egy kicsit valóban hangosabb, mint a másik véglet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261183 | 2009. december 25. 23:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kocsival mentünk, de 3 napig tartott. Első nap oda, este ottalvás, szombaton repnap nézés, aztán vasárnap délelőtt indulás haza. Úgy egész kibírható volt. Forgóékkal 2003-ban voltam, és akkor rájöttem, hogy az a 2-3 napnyi majdnem folyamatos ébrenlét nem nekem való :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261182 | 2009. december 25. 22:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valami ilyesmit csináltak vele nemtudom láthato-e a lényeg? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261181 | 2009. december 25. 22:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Észrevettem elkurtam.Azóta milyen géppel nyomulsz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261180 | 2009. december 25. 22:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tomcat-et meg Hamiltonban löttem repült is egy alacsony észlelésü változat sőt befordult szembe valahogy összébb húzta az orr futót{meghajolt} máshogy nemtudom elmondani meg még mindkétféle szárnypozicióban repült. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261179 | 2009. december 25. 22:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Félreértetted! Én arra írtam, hogy nem volt olyan vészes az idő amikor én ottvoltam, kicsit felhős volt és ennyi, de nem ködös :) Arra írtam hogy az én akkori fényképezőm amivel a képeket készítettem, még elég kezdetleges volt, azért lett a kép olyan amilyen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261178 | 2009. december 25. 22:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neeem.A gépem jó meg a kezem is biztos csak ezek a képek még nincsennek cd-re irva szkenerem meg még nincs!Igy a mobillal csináltam a fényképről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261177 | 2009. december 25. 22:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én 2004-ben láttam. Akkor jó idő volt, csak a masina volt még nagyon kezdetleges, azért ilyen a kép :) ÚÚÚ te láttál Tomcat-et ? De komoly ! (a Thunderbirds se gyengébb :) ) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Csak akkor hidd el, ha ott áll már a betonon...