<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68. |
ltom74 | Adatlap | 261852 | 2010. augusztus 9. 09:50 | ||||||||||||||||||||||||
Lőttem vagy 10 képet a 23-asról az is fent van | |||||||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 261851 | 2010. augusztus 9. 09:47 | ||||||||||||||||||||||||
Na felkúszott az összes kép kep.tar.hu/ltom74/50679980 | |||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 261850 | 2010. augusztus 9. 09:43 | ||||||||||||||||||||||||
Oke, koszonom, megnezem. Hu itt nincs jo allapotban a 12-es. Nagy kar, hogy a gepek fulketetojere annakidejen nem tettek valami ponyvat a selejtezeskor. udv. | |||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 261849 | 2010. augusztus 9. 09:30 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Mindenki hibázhat... Igen nekem is tetszik a 10-es, nagyon szép, biztos Józsi bá'-nak is tetszene... (S. J. a volt mechanikus) Jó volt újra látni élőben! A 15-ös is szép lehet a régi festéssel! Igen a 12-es is Szolnokon van, a tanhangárban volt. Ha iwiwen fent vagy, nézd meg a Mig-23-as oldalt amit csináltam, oda raktam fel képeket a gépek mai helyéről, de már kéne frissíteni, mert már voltak változások... | |||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 261848 | 2010. augusztus 9. 09:19 | ||||||||||||||||||||||||
Hello Rob79, Igen, ez csunya hiba volt... Elnezest. Pont a szamomra legmegrazobb katasztrofa.. Koszonom a korrekciot. Nem tudom miert irtam ezt bele. A 12-es is Szolnokon van? Nem is tudtam. A parkban a masik kettovel? Ez a 10-es gyonyoru, meg a 15-os a masik, ami szerintem van ilyen szep allapotban. Udv | |||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 261847 | 2010. augusztus 9. 09:09 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Tyimosenko! Pápán már csak a 02, 03 , 08 van , ha jól tudom. Lehet már azóta még vittek el. A 01-est nemrég vitték le Zamárdiba, az ottani parkba. A felsorolásodban van egy elég NAGY HIBA... Remélem csak elírtad! A 14-es 95'-ben leesett... Amúgy ha minden igaz itt vannak a gépek: 01 Zamárdi 02 Pápa 03 Pápa 06 Szolnok 07 Kecel 08 Pápa 10 Kecskemét 11 Nagyatád 12 Szolnok 15 szolnok 20 Kecel Remélem nem írtam semmi hülyeséget... Ha igen , javítsatok ki! Üdv.: Rob | |||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 261846 | 2010. augusztus 9. 08:30 | ||||||||||||||||||||||||
Koszi a valaszt. Ez nagyon jo, akkor mar ki van allitva az 1,6,7,10,11,14,15,20-as, mar csak 1-2 db lehet Papan max. | |||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 261845 | 2010. augusztus 9. 08:09 | ||||||||||||||||||||||||
Főleg azért is, mert a svájciak is ezt használják. | |||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 261844 | 2010. augusztus 9. 08:08 | ||||||||||||||||||||||||
Állandó kiállítási tárgy. | |||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 261843 | 2010. augusztus 9. 08:02 | ||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261842 | 2010. augusztus 8. 22:42 | ||||||||||||||||||||||||
Király volt ez a repülőnap :) Sok képem lett, péntek szombat vasárnap ott voltam :) A mai nap az egyik legnagyobb meglepetés számomra a Sufák és a C-130-as nyitása volt. Természetesen be is néztem az F-16I kabinjába (beülni nem lehetett, pilóta ott volt), és kicsit beszélgettem is vele. A Szu-27 gyömyörű volt... A repülőprogram is nagyon jó volt szerintem. Mindkét nap végig ott voltam. a képességbemutató nekem nagyon tetszett, bár a Gripenek túl "egyszerűen" győztek :) (ma az egyik Gripen a meglepi áthúzással úgy rámhozta a frászt mint a fene :) ) Megint lett újabb személyes kedvenc is a "listámon" :), mégpedig a Mirage F1 és az F-16I. Utóbbi azért, mert :D, a Mirage pedig a levegőben egyszerűen gyönyörű. Tudom hogy vállszárnyas, és nem T vezérsíkos, de egy picit azért az F-104 jutott eszembe róla (főleg alulról). | |||||||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 261841 | 2010. augusztus 8. 22:30 | ||||||||||||||||||||||||
Hátha érdekel valakit, feltöltöm ide az összes képem (180db) elég nagy méretben. Csak kicsit lassan megy a dolog...úgyhogy darabokban. kep.tar.hu/ltom74/50679980 | |||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261840 | 2010. augusztus 8. 22:18 | ||||||||||||||||||||||||
Szerintem 2 év múlva lesz ismét, hamarabb aligha hinném. Talán most nem abba az irányba megyünk, amikor mindent leépítünk... A fotókon nekem is feltűnt a 574-esen az időközben leselejtezett 714-es egyik rotorlapátja. Érdekes volt, hogy egyetlen darab, nyilván jó okkal került oda. Gondolom a lapátoknak még nem járt le az üzemideje... Egyébként szerintem még két év és Szolnokon üdvözölhetjük, főleg, ha addig a Mi-24-es is megszűnik létezni a Légierőnkben. | |||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 261839 | 2010. augusztus 8. 22:09 | ||||||||||||||||||||||||
Basszus de szepen megcsinaltak a 10-es Mig-23-ast. Ez nagy meglepetes. Nem tudja eletlenul valaki honnan vittek Kecskemetre? Vagy itt van a repteren amugy is? | |||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261838 | 2010. augusztus 8. 21:59 | ||||||||||||||||||||||||
"sajnos jövőre nem lesz repülőnap, a nagy költségek miatt nem tudják vállalni. " Akkor irány Zeltweg, állítólag lesz. www.austrianwings.info/aw/ Igazából nem is bánnám, egyik évben Kecsó, másik évben Zeltweg. Csak ne lenne olyan messze... Nekem több, mint 600km | |||||||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 261837 | 2010. augusztus 8. 21:56 | ||||||||||||||||||||||||
Turkish stars-t még megvártuk, egész jó volt, de azért upgrade-elhetnének F-16 -ra, úgy is van nekik egy csomó :-) | |||||||||||||||||||||||||||
bgyasoldier | Adatlap | 261836 | 2010. augusztus 8. 21:37 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A képességbemutatós egyik Mi-24-esnek az egyik rotorlapátja a 714-es csodaszarvasé volt? Akkor Kannibalizmus és nem lesz kiállítva? | |||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 261835 | 2010. augusztus 8. 21:28 | ||||||||||||||||||||||||
A "Kb mint egy "átlagember" aki azt hiszi hogy nagyon vágja.."-ról jut eszembe, h egy srác, remélem, és bízom benne hogy nem közülünk való, fingom nincs milyen technológiával, de be tudott szivárogni a fekete/sárga 16-oshoz, és hallottam amint angolul kérdezi a pilótát a gépben, hogy akkor: -ez most melyik gép is? Az mondja: 16-os -Ja azt hittem ez a 15-ös. -Nem, az lentebb áll. Szegény pilóta, remélem nem ez marad meg benne a magyarokról. | |||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 261834 | 2010. augusztus 8. 21:21 | ||||||||||||||||||||||||
Én a Rafale után haza mentem. Volt még utána valami érdekes? | |||||||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 261833 | 2010. augusztus 8. 21:19 | ||||||||||||||||||||||||
Ja a svajci hornet jol nyomta, de nekem a rafale is tetszett | |||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 261832 | 2010. augusztus 8. 21:13 | ||||||||||||||||||||||||
Ha nő volt, akkor a férfiak elbújhatnak, mert ma kétszer is repűlt, és nem parázott attól, hogy többször is hasra rántsa a botot. Ilyen téren a Rafale volt a legnagyobb csalódás gyorsan lerepűlte a programját mint egy légy, minden extra nélkül, és az is tisztán látszott, hogy ebben a gépben sokkal több van. | |||||||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 261831 | 2010. augusztus 8. 21:12 | ||||||||||||||||||||||||
Hali Nagyon bejott ez a repulonap. Nagy elmeny volt latni a su-27-est, f-15e-t es az izraeli f-16i-t. A dinamikus programban a rafale tetszett a legjobban szinte ki se kapcsolta a fakjat nem ugy mint a spanyol hornet stb akik ugy tudtek sporolnak a kerozinnal elukon az osztrak tajfunnal... Az 1ik sufan nem eles volt a deliah robotrepulo? Amcsi gepeken, fegyvereken a sarga csik eles harci reszt jelent, az izraelin nem vagyok biztos. Eleg erdekes lenne. | |||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 261830 | 2010. augusztus 8. 20:57 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Jól hallottam én tegnap, hogy a svájci F-18-ban egy női pilóta ült? Üdv, Ádám | |||||||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 261829 | 2010. augusztus 8. 20:52 | ||||||||||||||||||||||||
Köszi a képeket én marha nem mentem el holmi forint-bajok miatt, jövőre meg nem mehetek el mer nem lesz... Szóval legalább a képek jók! | |||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 261828 | 2010. augusztus 8. 20:49 | ||||||||||||||||||||||||
Jaja.. Én is online néztem végig, a távolság miatt.. A riporter felkészületlen volt de legalább magabiztosan kérdezett, néha elég nagy hülyeségeket. Kb mint egy "átlagember" aki azt hiszi hogy nagyon vágja.. Az operatőri munka egész jó volt. A zene pedig.. alapvetően hallgatható volt, de a nagy problémám, hogy nem a háttérben ment, mintegy a repülés "zaja" allat, hanem teljes mértékben elnyomták azt.. Sajnos így elég illúzió romboló volt. Legközelebb "éppen csak" aláfestésként keverjék be.. Az imitált légi harc elég langyi, és szaga volt. A 29-esek elég félgőzzel nyomták. Ahhoz képest, ahogy a szlovák srác szólózott.. A gripen is jó gép.. Értem én, hogy a 29 nem "győzhetett" mert akkor nehéz "elmarketingelni" hogy miért is vonják ki. A pilótasrác elég diplomatikusan hárított, és igaza volt, hogy a gépágyús dogfight a "legvégső" eset.. Szóval ennek kifejtésére 1 órás boncolgatás is kevés lenne.. És akkor is csak a felszín lenne boncolgatva. De ha diplomatikusak lettek volna akkor egy 1-1-es eredményt prezentálnak.. :) | |||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 261827 | 2010. augusztus 8. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||
Ez az olasz két motoros szállítógép volt a legkirályabb, olyan figurákat csinált mint egy vadászgép. Én a kifutó északi végén voltam, ott többen paráztak, hogy a fejünkre esik.:-))) A Typhoon pilótája meg bekaphatja, mert végül is miatta mentem ki, de fél perc repülésen kívűl semmit nem mutatott. Ott úgy hallottam, hogy műszaki hiba miatt kellett neki ilyen gyorsan elpucolnia a légtérből. Esetleg valaki nem tudja mi történt? | |||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 261825 | 2010. augusztus 8. 18:56 | ||||||||||||||||||||||||
Sámán | Adatlap | 261824 | 2010. augusztus 8. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||
Off Vége az online közvetítésnek... Egy kis zagyvaság a repülőcsapatok konferálásaiból saját szavakkal kiegészítve. Most nezzenek elore - Lantos Csaba fiatalember - Kosse fel a gatjajat, mert békeszerető ember létemre úgy megverem, hogy megháborodik. Ilyen kommentálást! Még jó hogy a zene szólt. A Megadeth-nek kimondottam örültem. Legalább nem hallottam a baromságait. Ha a repülőnapról behívtak volna egy makettezőt az különb felkészültséggel rendelkezett volna. Lantos úrfi - Hajdúdorogra be ne tedd a lábad... Elnézést az indulatért Mindenki mástól. Lovas - Sámán - Zoltán | |||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 261823 | 2010. augusztus 8. 18:16 | ||||||||||||||||||||||||
Monox! Gondolom nem a "batár nagy"-al van gondod, hanem a "lom"-mal:) Nézd el nekem az elírást, egyébként is az egyik kedvencem a gép, csak hajnal 4-kor keltem, és este már kicsit fáradt voltam, minden szavamat átgondolni. Kedvenc képeim: | |||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 261822 | 2010. augusztus 8. 18:00 | ||||||||||||||||||||||||
Szerintem nem kell Harwardi végzettség hogy összeszámoljuk: átlag 2500Ft-os jegyár X 200ezer ember = 500 misi... Nem tudom mennyi a kerozin, de szerintem nem ennyi, a legtöbb csapat pedig gondolom nem kér eszméletlen pénzeket. Arról meg nem is beszélve hogy az adónkból rendezik, tehát legalább a nép a saját pénzén szórakozik. Egyébként pedig ha tényleg 3-5 évente lenne repnap, akkor azon sem lepődnék meg, mert nehogy már így ne b@sszanak ki a jónéppel... Ha pedig mégis sokat kérnek, akkor lehetne vadászni olcsóbb csapatokat is. | |||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 261821 | 2010. augusztus 8. 17:56 | ||||||||||||||||||||||||
Sejtettem, hogy nem Te találtad ki:) Csak szerintem a 3-5 év nem fog összejönni nekik, valami csak lesz:) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 261820 | 2010. augusztus 8. 17:52 | ||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 261819 | 2010. augusztus 8. 17:43 | ||||||||||||||||||||||||
Hmm...ha ezt előre tudom, kint maradok sátorozni...:( Mondjuk a 3-5 évet túlzásnak tartom... | |||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 261818 | 2010. augusztus 8. 17:23 | ||||||||||||||||||||||||
Végh Ferenc és Fodor Lajos, a Magyar Honvédség két egykori vezérkari főnöki is kint volt a vasárnapi repülőnapon, mindketten elismeréssel nyilatkoztak a látottakról. Fodor Lajos, a a honvédelmi tárca közigazgatási államtitkára elmondta, hogy sajnos jövőre nem lesz repülőnap, a nagy költségek miatt nem tudják vállalni. De mindenképpen javasolni fogják, hogy három vagy ötévente tartsák meg a rendezvényt. | |||||||||||||||||||||||||||
joe1967 | Adatlap | 261817 | 2010. augusztus 8. 15:51 | ||||||||||||||||||||||||
A mai napon (vasárnap) a program és a bemutatók ugyanazok mint tegnap (szombaton)? | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 261814 | 2010. augusztus 8. 14:31 | ||||||||||||||||||||||||
Őrjárat az égen, első rész a tv-1-en. | |||||||||||||||||||||||||||
uly | Adatlap | 261813 | 2010. augusztus 8. 14:20 | ||||||||||||||||||||||||
Tudom hogy kell írni, ez csak poénból volt :) Akinek megér 3000Ft-ot ne sajnálja. Tegnap ennyiért lehetett feketén, kéz alatt:) beülni a Szu-27-be... Nagyon szép "kis" dög. Eddig nem láttam élőben, de mostantól egyik kedvencemnek fogom tekinteni. Kár, hogy az amcsik nem csinálnak ilyen kéz alatti F-15-ös "kabinba pattanásokat" :) Szerintem nagyon jó kis repnap volt. Nekem még külön élmény volt látni az egyik hangárban az I.VH-s kiállítást. Legjobban a svájci F-18-as, és a Rafale bemutatója tetszett. Kár, hogy az amcsik csak kiállítani hoznak F-15-t... Uly | |||||||||||||||||||||||||||
joe1967 | Adatlap | 261812 | 2010. augusztus 8. 14:16 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Nálam áll a közvetítés :-( Nálatok is? | |||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261811 | 2010. augusztus 8. 14:07 | ||||||||||||||||||||||||
Az én képeim. picasaweb.google.hu/vlevi70/20100807KecskemetiRepulonap A szombati nap valóban elég érdekesen indult. Nyíregyházáról reggel 6-kor startoltunk, és már rögtön a városból kiérve hatalmas köd fogadott minket, ami kb Püspökladányig ki is tartott. De azután sem akart nyári tikkasztó meleg lenni, Kecskeméten már azon gondolkodtunk, hogy a szandál-rövidnadrág- 1 szál póló kevésnek tűnik :) A szervezőket dícséret illeti, hogy több nagy parkolót kijelöltek (mi a 44-es felől mentünk), és onnan busz vitte a kapukhoz az embereket. Ott persze elég nagy tömeg próbált már bejutni, de ezzel sem volt gond, nem a világvége, ha 20-30 percet sorba kell állni. A gépekért pedig mindenképpen megérte elmenni. Szu-27, Rafale, satöbbi, mindet jó volt látni. Arról viszont sem a szervezők, sem a kecsói állomány nem tehetnek, hogy az utolsó programhoz a légierő 1/3-át be kellett vetni (2 MiG, 4 Gripen). Kicsit égő :( | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 261810 | 2010. augusztus 8. 14:05 | ||||||||||||||||||||||||
Még jó, hogy mellette szakember ül, és ki is igazítja, ha kell. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 261809 | 2010. augusztus 8. 14:04 | ||||||||||||||||||||||||
"Speaker" te! :-) Amúgy eléggé "szakértelmetlen" figura, mondott sok zöldséget össze-vissza, legalább felkészítették volna rá. 1 évre előre tudni lehetett az időpontot, az elég idő felkészülni. | |||||||||||||||||||||||||||
uly | Adatlap | 261808 | 2010. augusztus 8. 13:51 | ||||||||||||||||||||||||
Ezt elfelejtettem: Köszönöm(és szerintem aki nézi mindenki nevében írhatom) tehát köszönjük, hogy élőben interneten is nyomon lehet követni a repülőnapot. Vannak kis bakik, de a lényeg, hogy láthatjuk otthonról is. Uly | |||||||||||||||||||||||||||
uly | Adatlap | 261807 | 2010. augusztus 8. 13:48 | ||||||||||||||||||||||||
Ez a spíker gyerek elég fogalmatlan a repülőkről :) Még szerencse, hogy egy gripen pilótával beszélget, aki kiigazítja...Amúgy jókat kuncog a spíker hiányosságain...:) Uly | |||||||||||||||||||||||||||
Repy | Adatlap | 261806 | 2010. augusztus 8. 13:38 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Mi is a szombatot válaszottuk, ahogy nézem az eget lehet jobban is jártunk így. Bár ott is döcögősen indult a nap. Nem ez volt életem repülőnapja, ezzel ellentétben viszont nagyon jól éreztem magam. Tiszta libabőr voltam mikor az elején a Spanyol F18as áthúzott felettünk. Igen a Rafael nagyon komolyat repült, valamint a C-27es olasz, pislogtam is miket csinált a kis herculessel. Emelte a színvonalat a Globemaster látogatása, és természetesen a magyar pilóták repülése. A többi dinamikus program szerintem csak megtette a kötelezőt, így gondolom a freccéről is, anno sokkal jobbat repültek. Hamár évforduló, nekem nagyon bejött az, hogy a MIGeket egymásmellé rakták, ugyanígy a helikopterekkel-amibe lehetett bele is ültem és fényképeztem mindent-. A statikus kiállításról annyit, hogy kicsit kevés gép volt nekem...Viszont az F-15 és a SZU-27es nekem mindent kárpótolt, mindkettő szép nagy vas és jó lenne őket látni egyszer repülni. Az izraeli Sufáknak pedig ugye a festése volt lenyügőző. Végtére nehezen de sikerült nekem mindent egy napba besűríteni. A makett kirendeltségeket is megnéztem, volt egy nagyon komoly italeri stand ahol szinte mindent lehetett kapni. Szóval már várom a következő repülőnapot | |||||||||||||||||||||||||||
uly | Adatlap | 261805 | 2010. augusztus 8. 13:35 | ||||||||||||||||||||||||
A zene valóban nem kellene alá...Jobb volna hallani a gép valódi hangját :) Ilyenkor mondom azt, aki teheti menjen el és élőben nézze meg ott hallani igazán jól..Szerencsére én tegnap ott voltam...:) Uly | |||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 261804 | 2010. augusztus 8. 12:51 | ||||||||||||||||||||||||
moriarty | Adatlap | 261803 | 2010. augusztus 8. 12:37 | ||||||||||||||||||||||||
Miért kell a közvetítésre zenét keverni! | |||||||||||||||||||||||||||
Vargapeter | Adatlap | 261802 | 2010. augusztus 8. 10:49 | ||||||||||||||||||||||||
Igazad van, tenyleg nem lehet mindent egy nap! Tegnap delelott szinte semmi nem tortent, aztan ebed es ugy fel 2 korul elindultam korbe a statikus kiallitasra... kozben csak ugy fel-fel pillaztam az egre, hogy mik repulnek, de igy is fel 6 volt mire visszaertem az elejere! Nagyon sok latnivalo van, jovore ugy csinalom, hogy szombaton statikus kiallitast, vasarnap meg csak az eget nezem! :P Oriasi elmeny volt! Meg nem emlitettetek az amcsi F-15-osoket, amik nekem nagyon tetszettek! Na meg a Flanker... | |||||||||||||||||||||||||||
mrbaracus | Adatlap | 261800 | 2010. augusztus 8. 10:23 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Én is tegnap voltam a repülőnapon, hát mit mondjak délig a sírógörcs kerülgetett. Aztán helyre billent a világ egyensúlya. Amit sajnálok az a Breitling kötelék, őket jó lett volna látni. Ami nagyon tetszett az a Rafale, a C-27, valamint a Turkish. ők szerintem verték a svájciakat, évről évre jobb lesz a programjuk. A Frecce hozta a saját színvonalát. Amit sajnálok, hogy egy szóló 29-es nem tudott repülni. Legközelebb már tényleg két napra kellene menni, mert normálisan nem lehet mindent megnézni egy nap alatt. összességében tetszett a repülőnap, remélem jövőre újra megrendezik. | |||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 261799 | 2010. augusztus 8. 10:15 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Hát a reggeli köd(szitálást), meg a sajtóregisztráció kisebb tortúráját leszámítva, szép kis nap volt ez (szombat). A programokkal ugyan volt egy kis kavar. A legnagyobb bajom még mindig az, hogy egyszerűen lehetetlen minden érdekességet egy napba belesűríteni. Most, hogy kitekintek az ablakon, úgy vélem, a szombattal jobban jártunk. De nagyon drukkolok a maiaknak, mert tegnap is így indult. Üdv! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68. |