<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111. |
szenko | Adatlap | 288676 | 2006. január 31. 14:30 | ![]() | |
Lacc | Adatlap | 288675 | 2006. január 31. 14:02 | ![]() | |
Hi! Nálam megvan, ha kell. Én is sokáig vadásztam rá;) | |||||
Stefan | Adatlap | 288674 | 2006. január 31. 14:01 | ![]() | |
gondoltam letesztelem ezeket a betűtípusokat is :-) | |||||
Stefan | Adatlap | 288673 | 2006. január 31. 14:00 | ![]() | |
Hi Flamman! Megvan neked Maly Modelarz-ból a Zlin-26 (1958/3) -os és/vagy az L-29 (1963/8) -es? =-STF-= | |||||
flamman | Adatlap | 288672 | 2006. január 31. 13:57 | ![]() | |
Szia! Őszintén megmondva nagyon ismerős, este írok tényleges infót. (Bár nem 100%, de sok hasonló dolgom van, az biztos, lehet keverem valamivel...). flam. | |||||
Adam | Adatlap | 288671 | 2006. január 31. 13:53 | ![]() | |
Szia Flamman! Ez nincs meg véletlenül? www.moduni.de/product_info.php/cPath/10000000_10300000_10302001_10302030/products_id/1310103 Mert erre nagyon fájna a fogam. Tán a Jelcz után neki is állnék... Üdvözlet: Ádám | |||||
flamman | Adatlap | 288670 | 2006. január 31. 13:48 | ![]() | |
Adam, szép a gép!! :-) Lehet valamikor én is összerakom, mert ez is megvan, bár biztos nem lesz ilyen szép, hisz én utólagos festéssel maximum a fekete felületeket dolgozom meg picit, a többi az maradna, amit készen kaptam... Este megpróbálok valami normálisabb fotókat készíteni a JU-87-emről, mert az is kb. 95 százalékos állapotban van. A kerekei hiányoznak, és kiműtöttem a géppuskát belőle, de visszarakom, csak egy új ablakfelületet is ki kell vágnom hozzá. Valamint a gép hasára még nem raktam össze a bombát (1 db). S bemutatom itt a képeket. (egyébként nekem tetszik :-) ) | |||||
flamman | Adatlap | 288669 | 2006. január 31. 13:43 | ![]() | |
Hi Lajos! Este írok egy listát a GPM-es cuccaimról, esetleg a Maly Modelarzosokról is, bár utóbbiból szerintem kb. az 59-60-as évektől mind megvan...). GPM-ből talán csak pár hiányozhat, viszont néhány meglévővel az a gondom, hogy A/3 lap A/4-ben lett szkennelve, így dupla oldalszám, meg félbevágott alkatrészek, ez szörnyű...:-( Vannak Fly Modellek, Betexa-k, Modelik-ek, stb. stb. Mintegy 8-10 giga körül lehet. Néhány GPM kiadványnak majd utánanézek, ami engem érdekelne, de kétoldalasan van meg, s rákérdezek itt a fórumon, nincs-e valakinek normálisan meg (mint ahogy volt a Dragon Wagon is). Mellesleg ez a Pisludczyk vonat épp egyoldalas, normális. | |||||
Adam | Adatlap | 288668 | 2006. január 31. 13:26 | ![]() | |
thx. Igyekszem helytállni | |||||
Lajos | Adatlap | 288667 | 2006. január 31. 13:25 | ![]() | |
Az lehet matt fekete is, vagy szürke. Ilyeneket látok néha a nagyok alatt. | |||||
Adam | Adatlap | 288666 | 2006. január 31. 13:21 | ![]() | |
És milyen színűre fessem? Ezen problémáztam egyébként, miközben raktam. | |||||
Lajos | Adatlap | 288665 | 2006. január 31. 13:20 | ![]() | |
Ádám! A 2. képen az az u alakú stabilizátor amit drótból készítettél azt is fessed le az ilyen alkatrészt nem készítik króm bevonattal, túl fényes.Amúgy tényleg derekas munkát végeztél, nem akarlak agyon dícsérni,de az én mellkasom is dagadna a büszkeségtől ha ilyen képeket tudnék bemutatni. | |||||
Adam | Adatlap | 288664 | 2006. január 31. 13:13 | ![]() | |
Lajos | Adatlap | 288663 | 2006. január 31. 13:13 | ![]() | |
Atesz én is kipróbáltam. Nekem nem műxik!Mi a titok? Letöltöttem, elindítottam, linket behelyeztem aztán ennyi. Indítás után beugrik vmi csak barátoknak ez a trükk felirat és utána gond. Szóval megosztanád??? | |||||
Lajos | Adatlap | 288662 | 2006. január 31. 13:10 | ![]() | |
Nem teccik! Itt ott a vörös szín alól pici fehér foltocskák, a laprugók lehetnének fémesebb esetleg gépzsír utánzatúak. | |||||
Atesz | Adatlap | 288661 | 2006. január 31. 13:00 | ![]() | |
Kipróbáltam, atomjó és műxik. | |||||
Adam | Adatlap | 288660 | 2006. január 31. 12:38 | ![]() | |
Hali! A vágólap nem Olfa. Még kb 1-1,5 éve vettem a rossmannban. Valami gagyi szikével volt egybecsomizva és nagyon kedvező volt az ára. Ha jól emléxem, akkor kb 1000 HUF volt. A vágólap miatt mindenképp megérte. Azóta viszont nem láttam ilyet. Márkát nem tudok mondani, de az Olfa télleg jó, csakhát 1 cseppet borsos árai vannak. Viszont az olfa szikéket javaslom használatra. Én vettem, illetve kaptam ;) egy AK-4-es jelzésűt és tényleg élmény vele dolgozni. Köszi az elismeréseket, de azért még várom a kritikákat kicsit talán részletesebben is, mint a "teccik" szint ;) Üdv: Ádám | |||||
Lajos | Adatlap | 288659 | 2006. január 31. 11:53 | ![]() | |
Heló flamman! Közben már le tudtam csalogatni az egészet. Érdekel minden a nevesebb kiadók remekei közül.Van nekem is sok hála az itt jelenlevőknek.Most inkább már csak a hiányzó kiadványokat vadászom. Meg lehet tudni konkrétan mi is szerepel a repertoárodban, akár magánba is? Üdv. | |||||
Lajos | Adatlap | 288658 | 2006. január 31. 11:50 | ![]() | |
Heló Ádám! Jó a sárkány!További kitartás! Érdekelne a vágólap amin dolgozol!Olfa vagy valami más? Meg lehet tudni hol vetted és mennyiért? Üdv,L. | |||||
Lacc | Adatlap | 288657 | 2006. január 31. 11:27 | ![]() | |
Elnézést kérek, valóban elsiklottam a dolog felett. Így, hogy már nagyban látom a képet, már értem miről is van szó! Én csak a linket néztem meg és ott eléggé kicsiben volt a kép. Lényeg, én másra gondoltam, arra a technikára, amit képen is csatoltam:P Remélem azért még nem dobtok ki a fórumról!;) Ádám, ez valami fantasztikus, amit kreáltál! Ezen nincs mit kritizálni, le a kalappal! Remélem a műanyagos kollégák is benéznek ide, néha-néha! | |||||
Lajos | Adatlap | 288656 | 2006. január 31. 11:25 | ![]() | |
atya! Viszont engem az érdekelne, hogy a képsorozat végén ahol már össze van állítva a kasztni, mi az a fehér anyag amivel bevonta gondolom festés előtt az eredeti karton nem túl előnyös színeit.Tömitőpaszta lehet vagy vmi más alapozó, vagy mifene? | |||||
Lajos | Adatlap | 288655 | 2006. január 31. 10:52 | ![]() | |
Az a módszer is jó, hogy először sikban megcsinálni a futófelületet és utána felragasztani a kész csíkot /mint az igazi gumifutózás/ de a képek alapján ismét felvetődik a kérdés a fehér keréken minek a futófelület rajza? | |||||
atya2001 | Adatlap | 288654 | 2006. január 31. 10:48 | ![]() | |
Aha akkor ez is egy jó meló lehetet, mindet egyessével felragasztani. csaio atya | |||||
Lajos | Adatlap | 288653 | 2006. január 31. 10:45 | ![]() | |
És sztem a fehér keréken eleve azért van a mintázat megrajzolva, hogy a mókus tudja hova kell ragasztani a bütyköket.Máskülönben ha kész sablont kellene csak felragasztani akkor minek a mintázat vonalrajza a sík lapon ha úgyis el lesz takarva. | |||||
Lajos | Adatlap | 288652 | 2006. január 31. 10:40 | ![]() | |
Heló atya2001! Köszi, már azt hittem baj van a felfogó képességemmel. Szerintem nem sablon mert akkor a gumik futófelületén mindenhol tök szabályosan futna a gumik bordázata.Megnézve azt a képet amin lógnak mint a sonkák, néhol lászik is hangyányi eltérés a barázdák közt. | |||||
atya2001 | Adatlap | 288651 | 2006. január 31. 10:36 | ![]() | |
Ádám ezért legközelebb fegyelmi fog indulni, festetlen alkatrészt ejnye-bejnye:DDD csaio atya | |||||
atya2001 | Adatlap | 288650 | 2006. január 31. 10:30 | ![]() | |
Hali Ádám Gratu nagyon szép lett, nagyon tetszik csak igy tovább szeretném már készen látni;) Emelem kalapom, szerintem a Kartonbau-s srácok is szivesen megnéznék tedd fel őket, vagy linkeld be nekik, hadd essen le az álluk hogy Magyaroszágon is vannak akik komolyan foglalkoznak a papirmakettezéssel. csaio atya | |||||
Adam | Adatlap | 288649 | 2006. január 31. 10:25 | ![]() | |
Köszi Stefan! Ja még annyi, hogy bocsi, de a lengéscsillapító tetején a kis gyűrű még nincs festve... Sorry Á | |||||
Stefan | Adatlap | 288648 | 2006. január 31. 10:22 | ![]() | |
Adam, ez egy makett fórum, igazit nem ér fotózni ;-) Szóval, szép lesz :-) =-STF-= | |||||
atya2001 | Adatlap | 288647 | 2006. január 31. 10:14 | ![]() | |
Hali Na ugylátom elég nagy lavinát sikerült elinditanom. Ezért ujra megkérdezem, hátha igy érthetöbb. Tehát vannak a képek felsorolva, és az egyik képen még fehér szinüek és barázda nélküliek a kerekek, a másik képen megmár festve vannak és barázdázottak a kerekek. Na én a köztes részre lettem volna kiváncsi, hogy hogyan csinálta meg a barázdát, tehát egyessével ragasztotta fel vagy van erre valamilyen sablon féleség. Ez ahogy észrevettem Lajos és Kalóz megértette, viszont Lacc elsiklott a dolog mellet.:D 1. kép i18.photobucket.com/albums/b112/marekb2211/hummer/Obraz6.jpgMég nincs barázda. 2. kép i18.photobucket.com/albums/b112/marekb2211/Obraz423007.jpg Már van barázda. És én nem azt kérdeztem hogyan lehet vastagitani, mert azt azért én is tudom, hanem hogy hogyan csinálta a barázdát. Az én elgondolásom, hogy lehet kapni egy ilyen lézerrel, vagy valamilyen más technikával kivágott barázdázatot, ami rávan eleve ragasztva egy papircsikra amit csak méretre kell vágni és ráragasztani a futófelületre, szerintem ezért maradt ki a képek közül, mert ez azért csökkent a nehézségeken, mintha egyessével lett volna kivágva a kis rombusz minták. Ja ha esetleg valaki értené a szöveget az nagy segitség lenne. csaio atya | |||||
Adam | Adatlap | 288646 | 2006. január 31. 10:14 | ![]() | |
Felrakom akkor a képeket. Hát nem sikerültek a legjobban, meg nincs itt mind, amit fel akartam rakni, de sebaj... Az első felfüggesztést természetesen kormányozhatóra csináltam meg. Még nincs készen, ugyanis, ahogy a képekből is látható, nincs készen az első agy. Ami egy kicsit kevésbé szembetűnő, hogy a kormányzásátalakító mechanika is egyenlőre hiányzik. A 4-es képen látszik a hiánya, az agyat tartó fejen van egy kis kar, amibe egy rúd fog csatlakozni, aminek a másik vége a kormányzásátalakító lesz. Az átalakító helye a bal oldalon lévő 3szög alakú tartón 28g-vel van jelölve. Huhh. Egy cseppet bonyolultan írtam le, de majd ha kész lesz, rakok fel képeket és akkor tán érthetőbb lesz ;) Várom az őszinte véleményeket, bíróm a kőkemény fikázást is ;) Üdvözlet: Ádám | |||||
Stefan | Adatlap | 288645 | 2006. január 31. 09:46 | ![]() | |
Lacc: Köszi, ezek nekem már régebb óta össze vannak rakva. Most csinálok egy Piaggo P-180 Avanti -t, de nem igazán haladok vele (félre van rakva). Adam: Várjuk a képeket, és kitartást! :-) Egyébként egy kicsit a témához szólva, nekem a kevésbé vastag kartonpapír vált be, mint amibe a teasüteményeket is csomagolják. Elég vastag, de nincs annyi bordázat közötte, hogy összeessen, elcsússzon, amikor kivágom. Ha többet összeragasztok, akkor elég jó vastagságot is ki lehet hozni. =-STF-= | |||||
Lacc | Adatlap | 288644 | 2006. január 31. 09:31 | ![]() | |
Várjuk a képeket! Valóban, úgy is lehet, ahogy te mondod, csak nekem úgy nem nagyon sikerült, mert túl vastag volt az átvágandó réteg és deformálódott nagyon, ahogy próbáltam vágni. Végül is attól függ milyen vastagot akarsz,nekem max. 3 réteg műszaki rajzlap megy egy rétegben, amit még normálisan el tudok vágni. Stefan: jók a képek nagyon! Nekem is van egy hasonlóm, de még legnkább csak a kivágás szintjén tart, most félre van rakva egyenlőre. | |||||
Adam | Adatlap | 288643 | 2006. január 31. 09:13 | ![]() | |
Sziasztok! Ezt a gumimintázatos vitát olvasva, kicsit olyan érzésem van, mintha mindenki kb ua-t mindaná, mégsem érti meg senki a másikat... Na mindegy. Én még annyit hozzáteszek, hogy a vastagítást szerintem úgy is meg lehet csinálni, hogy először a kivágatlan létraszerű cuccra ráragasztjátok a kellő vastagságot, majd aztán egy körben vágod ki az egészet, nem rétegenként. Nekem ez jött be, mondjuk azt hozzá kell tegyem, hogy tényleg nagyon jó szike kell hozzá, különben elég gázul fog festeni a végeredmény. Hamarosan, ha lesz egy kis időm, teszek fel néhány képet az első felfüggesztésről. Addig is üdvözlet, meg ilyenek: Ádám | |||||
Stefan | Adatlap | 288642 | 2006. január 31. 08:58 | ![]() | |
bár nem igazán illik a barázdamélység témájához :-)) Modellfestékkel lett festve a gép, és sajátkészítésű matricával vannak rajta a jelzések. | |||||
Lacc | Adatlap | 288641 | 2006. január 31. 07:32 | ![]() | |
Hi! Látom jó kis vitaindító lett ez a barázdamélység:) Igen, én több réteg papírból ragasztanám össze, úgy csinálnám. Már dolgoztam ezzel a módszerrel, és jó, azért merem mondani. Van egy épülő BF-109-em és annak a törzsmerevítéseit vastagítottam így. Szóval a kerékmintánál: -Fogod az alapmintát, a cikk-cakkos gumirovátkát és kivágod formára. Ekkor ugye van egy elcsúsztatott létraformájú(kis túlzással) sík csíkod. -Ezután fogod ezt a csíkot és ráragasztod egy újabb lapra, és kivágod, hogy a minta továbbra is megmaradjon. Egy jó szikével gyerekjáték, ezt is tapasztalatból mondom. -Aztán ezt addig ismétled, amíg el nem éred a kellő vastagságot. Ez szerintem azért jó módszer, mert így mindig csak 1 réteg papírt kell vágni. -Végül,ha megvan a kellő vastagság, festékkel, filccel, bármivel kifested az éleket és ráragasztod a futófelületre. Így már érthetőbb?:) | |||||
flamman | Adatlap | 288640 | 2006. január 31. 01:04 | ![]() | |
Hi Lajos! Rendben, holnap megpróbálom elküldeni akkor. Lényegében van minden:-) Mi érdekel? | |||||
Lajos | Adatlap | 288639 | 2006. január 30. 22:29 | ![]() | |
Hello flamman. 2big.hu-nak meg se kottyan 132megácska. Esetleg van még más is ami esetleg? Üdv. | |||||
flamman | Adatlap | 288638 | 2006. január 30. 22:11 | ![]() | |
Nekem megvan, ha esetleg nem sikerült letölteni, csak hát132 megabájt... (pisludczyk vonat) | |||||
Lajos | Adatlap | 288637 | 2006. január 30. 22:05 | ![]() | |
Oké ezt is vágom, hogy lehet rétegvastagságot növelni,de tényleg nézzétek meg jobban a képeket.Mitől keletkezik a gumi barázdáinak mélysége??Gondolom az általad is említett valamely módszerrel. | |||||
Kalóz | Adatlap | 288636 | 2006. január 30. 21:47 | ![]() | |
Lajos! Lacc több réteg papírból ragasztja össze a 2 milis kartont. | |||||
Lajos | Adatlap | 288635 | 2006. január 30. 21:20 | ![]() | |
Végül is a képen látszik is a mintázat mélysége és sztem atya2001 erre lett volna kíváncsi. | |||||
Lajos | Adatlap | 288634 | 2006. január 30. 21:19 | ![]() | |
Hi Kalóz! Én is ezt a módszert írtam, de Lacc-ét nem értem. | |||||
Kalóz | Adatlap | 288633 | 2006. január 30. 21:10 | ![]() | |
Lajosbácsi! Veszel egy 2 mm vastag kartoncsíkot (amilyen széles a kerékgumi), megsenderíted a kerék átmérőjére, összeragasztod, aztán kívülről ráragasztod a mintát tartalmazó papiruszt. Ha a mintázatot mélységében is szeretnéd megmutatni, akkor vagy kivésed a rovátkákat (macerás), vagy egy sík kartoncsíkra ragasztod (még a senderítés előtt), egyenként körbevágod a mintázat elemeit, majd a vékonyabb kartonból készített kerékre ragasztgatod egyenként (még macerásabb). Esetleg rendelsz egy lézerrel vágott kerék-sorozatot a cseh úriembertől. A címe valahol itt lejjebb. Üdv: Kalózbácsi | |||||
Lajos | Adatlap | 288632 | 2006. január 30. 21:05 | ![]() | |
Heló Lacc. Valami vizuális instrukcíót tudnál prezentálni, mert akárhogy töröm a fejem nem értem??? | |||||
Lacc | Adatlap | 288631 | 2006. január 30. 21:00 | ![]() | |
Annyi réteg papírra ragasztod a mintát a kerékre való ragasztás előtt, amilyen vastag mintát akarsz. | |||||
Lajos | Adatlap | 288630 | 2006. január 30. 20:55 | ![]() | |
Heló Kalózbácsi! Köszi a tippt! Rögtön kipróbálom. Üdv.L. | |||||
Kalóz | Adatlap | 288629 | 2006. január 30. 20:37 | ![]() | |
A rapid sajna sok mindent elég hamar töröl, ráadásul 30 megával korlátoz egy-egy letöltésnél. Ha a feltett anyag véletlenül meghaladja a 30 megát, az életben le nem töltöd. Esetleg az előző hsz-emben ajánlott grabber segíthet. | |||||
szenko | Adatlap | 288628 | 2006. január 30. 20:35 | ![]() | |
nem saját feltöltés. egy orosz fórumon találtam, szinte naponta új modelek kerülnek fel csak sietni kell, mert a rapid elég hamar törli őket. www.bronarm.ru/forum//index.php regisztrálni kell. | |||||
Kalóz | Adatlap | 288627 | 2006. január 30. 20:34 | ![]() | |
Egy másik oldalon találtam, rapidhoz ajánlották. spongebob.trancebaz.com/ "A neve The Grabber 1.4.Beirjátok a linket, grab, pici szünet és mehet a letöltés vezérlőnek." Még ne próbáltam ki, de letöltöttem, hátha lesz időm rá. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111. |
a zlin-26 nekem is nagyon jól jönne, ha esetleg megvan.