<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111. |
Stefan | Adatlap | 289076 | 2006. február 6. 17:04 | ![]() | |
Egyetértünk. :-) Előzmény: (289075) Bazsi 2006. február 6. 16:58 | |||||
Bazsi | Adatlap | 289075 | 2006. február 6. 16:58 | ![]() | |
Persze én is be fogom szkennelni, mielőtt elkezdem. A szokásos gyűjtögetési láz bennem is élt addig, amíg nem találkoztam eredeti modellekkel. Szerintem megéri megvenni eredetiben, ha lesz lehetőségem én meg is fogom tenni. Ha az ember ennyit dolgozik vele, akkor inkább eredetit csinálok. | |||||
Stefan | Adatlap | 289074 | 2006. február 6. 16:50 | ![]() | |
Az a baj, hogy mire megküldik, addigra elmegy a kedvem, viszont, ha megvan és kedvem is van hozzá, akkor nem hagyom abba, ha már elkezdtem :-) Egyébként igazad van, csak a szokásos gyűjtögetés beszél belőlünk, de azért ha van rá lehetőség azért meg lehet osztani. Ha meglesz a Cessna nekem az az első, hogy beszkennelem, már csak azért is, hogyha elrontok valamit, akkor legyen lehetőségem javítani. | |||||
Bazsi | Adatlap | 289073 | 2006. február 6. 16:46 | ![]() | |
Szerintem, ha ekkora munkába szeretnétek belevágni, akkor inkább vegyétek meg. Ezen nem gondolkodtatok még? | |||||
lucky | Adatlap | 289072 | 2006. február 6. 16:35 | ![]() | |
flamman! Közben megnéztem a postát... | |||||
lucky | Adatlap | 289071 | 2006. február 6. 16:31 | ![]() | |
flamman! Váltsunk magánra! mail ment! | |||||
flamman | Adatlap | 289070 | 2006. február 6. 16:30 | ![]() | |
Hát persze, az az üzlet, hogy azt vegyük meg...:-) Köszi a többit | |||||
Stefan | Adatlap | 289069 | 2006. február 6. 16:18 | ![]() | |
Na jó, ha nagyon nem boldogultok a szlovák nyelvezettel: 2big.hu/module/2BIG/action/Download/hash/a6a15fb58775a67c39d8439b90d81278 2big.hu/module/2BIG/action/Download/hash/c464a5d45087c7505eb9e56fd73cab90 Sajnos a full Kraz nincs fent :-( Pedig elég meggyőzőek a képek. | |||||
Stefan | Adatlap | 289068 | 2006. február 6. 16:12 | ![]() | |
Ja, Maly Modelarz-os Zlin-26: 2big.hu/module/2BIG/action/Download/hash/cf3e18ef800834d6ca9d21dfad0b7bc5 | |||||
flamman | Adatlap | 289067 | 2006. február 6. 16:09 | ![]() | |
Én nem lelem, hogy hol lehet Kraz-os dolgokat letölteni a honlapon... | |||||
Stefan | Adatlap | 289066 | 2006. február 6. 16:03 | ![]() | |
Érdekelné a bandát :-) | |||||
flamman | Adatlap | 289065 | 2006. február 6. 15:58 | ![]() | |
Valami szkennelésen nem gondolkodtál...? :-)) | |||||
Stefan | Adatlap | 289064 | 2006. február 6. 15:56 | ![]() | |
És nem is lesz? :-) | |||||
Stefan | Adatlap | 289063 | 2006. február 6. 15:56 | ![]() | |
A múltkor volt egy kisebb vita/eszmecsere a gumi mintázatról. A Renova honlapjáról le lehet tölteni a Kraz-hoz kiegészítéseket (lámpa, gumiminta, gitár-bár ez nem igazán a teherautóhoz tartozik :-) ), szóval ott lehet látni, hogy hogyan is gondolják. Elég kemény. Minden egyes kidudorodást megcsinálni... Azt hiszem ha én csinálnám, lehet, hogy slick gumit kapna :-) | |||||
Bazsi | Adatlap | 289062 | 2006. február 6. 15:55 | ![]() | |
Azt gondoltam :))) Elektronikusan nincs meg sajnos... | |||||
Stefan | Adatlap | 289061 | 2006. február 6. 15:54 | ![]() | |
Digitális formában nincs meg véletlenül? Érdekelne. | |||||
Bazsi | Adatlap | 289060 | 2006. február 6. 15:51 | ![]() | |
Na, ez sikerült kétszer is... | |||||
Bazsi | Adatlap | 289059 | 2006. február 6. 15:51 | ![]() | |
Nekem meg van eredetiben a KRAZ, de asszem még fel kell hozzá nőnöm ,mert nagyon durva. | |||||
Bazsi | Adatlap | 289058 | 2006. február 6. 15:50 | ![]() | |
Nekem meg van eredetiben a KRAZ, de asszem még fel kell hozzá nőnöm ,mert nagyon durva. | |||||
Lacee | Adatlap | 289057 | 2006. február 6. 15:44 | ![]() | |
Ige hát valami fizetös munkára gondoltam :) 98-as es mclaren lenne amugy ha lenne :) | |||||
Adam | Adatlap | 289056 | 2006. február 6. 15:37 | ![]() | |
Hali Mindenkinek! Jó sok dolog történt, amíg nem voltam... Reagálok először a fül-nem fül kérdésre. Én régen csak az elemekhez kapcsolódó fülekkel ragasztottam. Mostmár csak pótfüllel, vagy fül nélküli ragasztásokkal dolgozom. Ezeket talán nevezhetnénk élragasztásnak is. Az, hogy fülekkel ragasztassz, biztosan strapabíróbbá teszi a makettet, de nem hiszem ,hogy olyan drasztikus igénybevételeket kap egy-egy makett, amit egy jól kivitelezett élragasztással elérhetsz. Sokkal szebb lesz a végeredmény fülek nélkül, persze megfelelő mennyiségű gyakorlás után... Azmeg, hogy a fülek legyártása nagyon sok időt emészt fel, egy dolog. A papírmakett "pöcsölősebb" dolog, mint bármi. A fülkészítés, meg a ragasztások előkészítése csak 1 dolog... Akkor még nem beszéltünk az egyes alkatrészek vastagításáról és azok szép és pontos vágásáról és hajlításáról... Mindenki tudja, hogy sok időt kell belerakni, de ha nem sajnálod tőle, akkor a végeredmény majd kárpótol érte (remélhetőleg). Köszi az UH1-et akárki is rakta fel, nekem is jól jött :) A nyomtatók meg sztem is simán kiviszik a dipa vastagságot, mert névjegykártyát is lehet velük csinálni, annak a kartonja meg még vastagabb is a dipánál. Üdvözlet: Ádám | |||||
flamman | Adatlap | 289055 | 2006. február 6. 14:43 | ![]() | |
Lucky! Disznó voltam ugyan, és nem néztem meg otthon a páncélvonatokat, de a neten úgy látom, a GPM-esek mind 1:25-ösök. Szerintem vagy 10 db biztos van belőlük nekem, tán még több is. | |||||
Stefan | Adatlap | 289054 | 2006. február 6. 14:43 | ![]() | |
Azért elég hiénák vagyunk (én is, úgyhogy nehogy magatokra vegyétek!!!), egy zseni csinál valami szép makettet, mi meg lenyúljuk. Dehát farkastörvények vannak :-) | |||||
Lacc | Adatlap | 289053 | 2006. február 6. 14:38 | ![]() | |
Ezt már én is várom régóta, hogy valahol feltegyék! | |||||
flamman | Adatlap | 289052 | 2006. február 6. 14:38 | ![]() | |
Vajon a múltkor csodált KRAZ mikor kerül fájlcserélőre? A Renova cég 001-ese, remélem, a többi is ilyen minőségű lesz, ezzel elég magasra tették a mércét maguknak... (Az e-papermodels-nél 16,9 Euróért lehet kapni, ebből pl. nem volna rossz egy eredeti) | |||||
Lacc | Adatlap | 289051 | 2006. február 6. 14:37 | ![]() | |
6 év? Akkor ez 1999-es vagy 2000-es McLaren ha jól gondolom:) Az enyém 1:24-es és 2000-es évjáratú. Abból is lehetne szép 1:1-est csinálni, a méretek adottak, csak fel kéne nagyítani! | |||||
Stefan | Adatlap | 289050 | 2006. február 6. 14:18 | ![]() | |
Munkát azt tudnék, pl. megcsinálhatnád a makettet ;-) De gondolom te inkább pénzt szeretnél keresni :-) | |||||
Lacee | Adatlap | 289049 | 2006. február 6. 14:13 | ![]() | |
Köszönöm szépen a biztatást, a fülke egy elég vastag müanyag ládábol készült amugy és bele is lehet ülni csak hát télleg ideális pilota mérettel mert 170cm és ugy 70 kilo ami belefér én meg ezt kinöttem már...anyagiakkal annyi a gond hogy nekem és a haveromnak sincs munkája pillanatnyilag ugyhogy ha lesz akkor lesz pénz a folytatásra.szoval ha valaki tud munkák szoljon :) | |||||
Stefan | Adatlap | 289048 | 2006. február 6. 13:51 | ![]() | |
Ez nagyon állat lenne, ha össze tudnád rakni, ha még a "pilótafülkét" stabilabbra csinálnátok (pl. fából), akkor bele is tudnátok ülni. El tudom képzelni, hogy mekkor meló lehet. Főleg, hogy gyakorlatilag neked kell méretre tervezni az alkatrészeket. Az azt hiszem mindenkinek probléma, hogy ha egyszer félre lett téve egy makett, modell, valahogy nem jut idő rá. Én csak bátorítani tudlak, hogyha van rá lehetőséged akkor folytasd (persze nyílván nem bármi áron). | |||||
Lacee | Adatlap | 289047 | 2006. február 6. 13:27 | ![]() | |
Aztán a köv kép egy kicsinyitett más miliméterpapirbol... Elsö szárny és társai... végülis a képek magukért beszélnek, látszik hogy sokat kéne dolgozni rajta még...3-4 éve nyultam utoljára hozzá , egy haverommal épitem, néha egy egy könyv ráesett a gépre ugyhogy van mit rajta kijavitani illetve folytatni is kéne de ez elmaradt az utobbi években pénz és idö hiány miatt. ja és természetesen sok helyen eltér egy igazi mclarentöl de kartonbol elég nehéz alkotni ien nagyban.És kb 6 éve kezdtük épiteni akkor még 14 évesen...nah enm jártatom a számat fölöslegesen ...akit érdekel nézze meg. UI: a háttérben igen jol látszik van lopakodo is meg f18 is meg papir troli is meg minden állatság...föleg kupi... | |||||
Stefan | Adatlap | 289046 | 2006. február 6. 13:27 | ![]() | |
Az is korrekt szerintem, főleg ha valaki nem rendelkezik dombornyomatos arany visa kártyával. | |||||
Bazsi | Adatlap | 289045 | 2006. február 6. 13:26 | ![]() | |
Asszem úgy működik, hogy rendelsz, kiküldenek egy proforma számlát, és ahogy az beérkezett hozzájuk, úgy adják postára a csomagot, szóval nem utánvétes a dolog. | |||||
Lacc | Adatlap | 289044 | 2006. február 6. 13:20 | ![]() | |
Volt az a cseh oldal, amit hétvégén találtam. Keresd vissza, valahol megvan a cím. Amúgy veled ellentétben én inkább kicsinyteni szoktam:) Bár ez egyrészt az otthoni helyhiány miatt is van. | |||||
Stefan | Adatlap | 289043 | 2006. február 6. 13:14 | ![]() | |
Innen is lehet utánvétellel? | |||||
Bazsi | Adatlap | 289042 | 2006. február 6. 13:13 | ![]() | |
A moduni sztem drága. | |||||
Bazsi | Adatlap | 289041 | 2006. február 6. 13:13 | ![]() | |
A www.gpm.pl-ről is elég sokmindent lehet rendelni... | |||||
flamman | Adatlap | 289040 | 2006. február 6. 13:09 | ![]() | |
Srácok, a moduni.de oldalon kívül nem tudtok online shopokat (vagy micsodákat), ahonnan lehet rendelni dolgokat? Jó múltkor egyszer találtam vmit, ahol töménytelen mennyiségú dolog volt, csak nem emléxem rá... | |||||
flamman | Adatlap | 289039 | 2006. február 6. 13:02 | ![]() | |
Hm., hát én meg pont azt tapasztalom, hogy a legjobbak A/3-asok volnának... (talán azért tartom a legjobbaknak ezeket, mert megalomániás vagyok? ... Nem tudom, szeretem, ha minél nagyobb...:-) | |||||
Stefan | Adatlap | 289038 | 2006. február 6. 12:59 | ![]() | |
Hát igen, kinézek az ablakon és látom, hogy süt a nap, nekem sincs sok kedvem a szobában ücsörögni. Ami nagyobb, mint A4, azt általában a gyártók több darabban csinálják (legalábbis eddig ezt tapasztaltam). | |||||
flamman | Adatlap | 289037 | 2006. február 6. 12:55 | ![]() | |
Sajna a Mack is A/3-as volna, így egyelőre nem jön szóba a kinyomtatása, de a tartály kb. egy lapnyi hosszú... | |||||
flamman | Adatlap | 289036 | 2006. február 6. 12:53 | ![]() | |
Mivel autókkal még keveset foglalkoztam, így nem emlékszem, hogy az Octavia belsős-e vagy sem, de este megnézem. Ma este 9-kor fogok kb. hazaérni, utána aktivizálom magamat. Annyi kivágó van, hogy egy élet is kevés lesz még a legnagyobb kedvencek megépítéséhez is. Szerintem most az F-15-ösöm is hónapokig fog tartani, ha abból indulok ki, hogy a JU-87 is kb. egyhónapos meló volt. Ráadásul jönnek a jobb idők, amikor igyekszem több időt a szabadban is tölteni... | |||||
Bazsi | Adatlap | 289035 | 2006. február 6. 12:49 | ![]() | |
Azt néztétek, hogy a Betexás eredeti Peterbilt kamionnak ezüst színű nyomatai vannak? Elég jój néz ki! | |||||
Lacee | Adatlap | 289034 | 2006. február 6. 12:47 | ![]() | |
Épp töltögetem a telorol a képeket csak ez elég lassu de "édesdrágaállat" növérem elvitte a fényképezgépet...na a nyomtatásrol meg annyit hogy arra gondoltam hogy ha valaki mondjuk egy kamiont épit és a vontatott eszköz jo hosszu , hosszabb mint egy a4 es lap hossza akkor hogy oldja meg vagy akinek inncs nyomtatoja az pl hogy oldja meg , erre voltam kiváncsi de ugytünik mindkinek van otthoni szines nyomtatoja... | |||||
Stefan | Adatlap | 289033 | 2006. február 6. 12:41 | ![]() | |
Nekem Betexa, meg Modelis -es Peterbilt-em van, az a Mack érdekelne. | |||||
Lacc | Adatlap | 289032 | 2006. február 6. 12:37 | ![]() | |
Belső térrel rendelkező Octaviád van? Mert az lenne nekem a lényeg... A két kamcsi megvan nekem is:) Király mindkettő! Sőt, van egy harmadik, piros amerikai is, annak most nem tudom a márkáját, de lehet Peterbilt. Amúgy ha ilyen civil dolgok kellenek, csak szóljatok! Van egész sok belőlük! | |||||
Stefan | Adatlap | 289031 | 2006. február 6. 12:35 | ![]() | |
Ezeket ugye megosztod velünk is? :-) | |||||
Stefan | Adatlap | 289030 | 2006. február 6. 12:34 | ![]() | |
Akkor több darabból lehet megcsinálni, pont ezért csodálkoztunk az 1:1-en, már alig várom a képeket (nem baj, ha csak félkész). Fura lehet, hogy pl. egy stabilizáló szárny, ami mondjuk egy "csipesszel alig megfogható" darab (kisebb méretnél), az nálad több lapot is igénybe vesz :-) | |||||
flamman | Adatlap | 289029 | 2006. február 6. 12:33 | ![]() | |
Ha kell, este rakok fel egy Octaviát én is. Sőt, tudjátok, mit töltöttem le? Egy Fly Modeles, elég jó minőségű Mack Super Liner-t, egy amerikai kamion (tartály pótkocsival). És van egy Betexa Peterbiltem is, az sem tűnik rossznak. | |||||
Lacee | Adatlap | 289028 | 2006. február 6. 12:25 | ![]() | |
igen 1:1 majd rakok fel képet mindjárt csak csinálni kéne. És mi van akkor ha a nyomtatando kép nagyobb mint A4 ... oankor hogy nyomtattok? vagy oat nem csináltok inkább? | |||||
Lacc | Adatlap | 289027 | 2006. február 6. 12:11 | ![]() | |
Azt az Octaviát el tudnád nekem küldeni? Nagyon megköszönném és tudok cserébe adni egyéb más autókat vagy ami érdekel. A képeket pedig akkor várjuk mindannyian:) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111. |