<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111. |
Lacc | Adatlap | 289176 | 2006. február 8. 17:06 | ![]() | |
Már én is mondtam nem is olyan régen, hogy hogy felpörögtünk hozzászólások terén:) Úgy tudom a kamionosok állnak az élen ebben, szóval őket kell utólérni:D Előzmény: (289175) Stefan 2006. február 8. 16:25 | |||||
Stefan | Adatlap | 289175 | 2006. február 8. 16:25 | ![]() | |
Vagy inkább "vásár-lányát" ? :-D Majd 1939-45 között csak második vh.-s képeket rakunk fel :-) | |||||
flamman | Adatlap | 289174 | 2006. február 8. 16:24 | ![]() | |
Sebaj. Hozz valami más meglepetést. Vásárfiát...:-) (tényleg, nemrég még 500 körül volt) | |||||
Stefan | Adatlap | 289173 | 2006. február 8. 16:18 | ![]() | |
"von Richthofen" hogy örülne... | |||||
Stefan | Adatlap | 289172 | 2006. február 8. 16:17 | ![]() | |
Hozzászólások számát figyeli valaki? :-) Már az aranybullánál tartunk :-) | |||||
Stefan | Adatlap | 289171 | 2006. február 8. 16:16 | ![]() | |
Viszont akkor holnap nem hozok Hornet-et :-) | |||||
flamman | Adatlap | 289170 | 2006. február 8. 16:14 | ![]() | |
Köszi, már töltődik is! Más: népszerű lehet a KRAZ a Moduninál, mert a minap még 16-17 Euró közt volt, most 22, és még hiánycikk is... | |||||
warbirds | Adatlap | 289169 | 2006. február 8. 15:38 | ![]() | |
Nem tudom, hogy ugyanarról beszélünk-e, de itt van nálam egy Halinski F-18...:) Olyan jól eltémázgattok itt a fórumon, hogy kedvet kaptam hozzá, hogy kipróbáljam. Az albérletben ugyanis nem tudok műanyag makettekkel foglalkozni, de sztem a papírokkal igen. Már ha van rá időm... üdv: warbirds www.2big.hu/module/2BIG/action/Download/hash/0c3e09e7fd81bce88269e2245a9dbdde | |||||
flamman | Adatlap | 289168 | 2006. február 8. 14:57 | ![]() | |
Rendben, köszi! | |||||
Stefan | Adatlap | 289167 | 2006. február 8. 14:52 | ![]() | |
Flamman! Nekem is mostmár csak otthon van meg, úgyhogy holnapra tudom feltenni, amit mindenképpen megteszek, hátha neked nem az van meg, ill. hátha valaki másnak is kell. | |||||
flamman | Adatlap | 289166 | 2006. február 8. 14:47 | ![]() | |
Stefan! Feltennéd mégegyszer a Halinsky Hornetet? Azt írja a 2big, hogy már nincs fent, valószínűleg elérte a letöltések száma a határt. Köszi (tegnap nem szedtem le, mert otthon megvan tán, de a melóhelyre is kéne) | |||||
Bazsi | Adatlap | 289165 | 2006. február 8. 12:24 | ![]() | |
Hát igen a pillanatragasztó ilyen, egy pillanat és ... :) Nekem jó tapasztalataim vannak ezzel az UHU-val, bár a Palma fa expreszt még nem próbáltam, de itt többen dícsérték... | |||||
flamman | Adatlap | 289164 | 2006. február 8. 11:46 | ![]() | |
Pont tegnap leltem meg egy nagyon erős pillanatragasztó-fajtát a fiókomban, még a haveromtól kaptam régebben. Nem is a hosszúkás kis szokásos tubusban van, hanem nagyobb dobozban. Majd kipróbálom, az biztos jól megfogja a gyenge részeket. Igaz, valószínűleg óvatosan kell bánni vele, mert ha valamit összeillesztek, elsőre pontosan kell, különben kezdhetem újra a kivágástól... | |||||
Bazsi | Adatlap | 289163 | 2006. február 8. 11:22 | ![]() | |
Láttam valahol, hogy a gyenge részeket pillanatragastzóba áztatják, úgy erősítik meg. A Renova Kraz összerakási utasításában is írnak ilyeneket... | |||||
Stefan | Adatlap | 289162 | 2006. február 8. 11:05 | ![]() | |
Elsősorban maketteket :-) Egyébként köszi! | |||||
Lajos | Adatlap | 289161 | 2006. február 8. 11:03 | ![]() | |
szenko | Adatlap | 289160 | 2006. február 8. 09:57 | ![]() | |
egy zeneletöltögetős fórumon valaki léeirta már, sajna nem mentettem le a módszert, de megpróbálom megkeresni. | |||||
Stefan | Adatlap | 289159 | 2006. február 8. 09:45 | ![]() | |
Ezt én is szeretném tudni. Elég jó lenne mazsolázgatni mindenféle feltöltések között. :-) | |||||
Lacc | Adatlap | 289158 | 2006. február 8. 09:43 | ![]() | |
Ezen a Rapidshare-n hogy lehet keresni? | |||||
Stefan | Adatlap | 289157 | 2006. február 8. 09:28 | ![]() | |
Igenis! Szánom-bánom :-) | |||||
szenko | Adatlap | 289156 | 2006. február 8. 09:26 | ![]() | |
tessék megtanulni rendsen lengyelül :) | |||||
Stefan | Adatlap | 289155 | 2006. február 8. 09:20 | ![]() | |
De tudom már miért nem találtam. Mert elfelejtettem, hogy dupla V -vel írják a Gawron-t. | |||||
Stefan | Adatlap | 289154 | 2006. február 8. 09:06 | ![]() | |
és azt kellett megadni a rapidshare-n azonosítónak, hogy: "WIN" :-) | |||||
Stefan | Adatlap | 289153 | 2006. február 8. 09:06 | ![]() | |
Hú, én ezt mennyit kerestem... Köszi. | |||||
szenko | Adatlap | 289152 | 2006. február 8. 08:19 | ![]() | |
volt valaki, akinek -velem együtt- hiányosan volt meg a gpm pzl-101 gawron. nos itt a teljes modell, 15 mega, jpg, jó minőség: rapidshare.de/files/12765468/_GPM_171__PZL-101_Gawron_FULL_.rar.html | |||||
flamman | Adatlap | 289151 | 2006. február 8. 08:13 | ![]() | |
Én is tegnap este az egyik alkatrészbe belevágtam, ahol van rajta egy nagy fehér folt, először azt hittem, azt ki kell onnan vágni, de aztán nem, így ma egy oldalnyi nyomtatás is következik. | |||||
Lacc | Adatlap | 289150 | 2006. február 8. 07:47 | ![]() | |
Rendben, akkor ezt megbeszéltük! Én most elakadtam egy kicsit az autómmal, mert nem jól raktam fel egy alkatrészt, és vissza kellene bontanom és újranyomtatnom azt az alkatrészt, csak épp nincs megfelelő papírom. Így most amíg nem lesz papír, addig várakozó állásponton vagyok | |||||
flamman | Adatlap | 289149 | 2006. február 8. 07:44 | ![]() | |
Persze, de csak este (amúgy béna vagyok és tök úgy emlékeztem, Lajos volt, de végül is mindegy) :-)) | |||||
Lacc | Adatlap | 289148 | 2006. február 8. 07:41 | ![]() | |
:))) Igen, én voltam az! De elég lett volna, ha szimplán rákérdezel és mondtam volna, hogy én voltam!;) Igényt tarthatok rá? | |||||
flamman | Adatlap | 289147 | 2006. február 8. 07:25 | ![]() | |
Lacc, hú mire visszakerestem a 897-es hozzászólást, hogy megtudjam ki kereste a cápafogas F-4-et...:-)) Nos nekem megvan, GPM-kiadvány... | |||||
flamman | Adatlap | 289146 | 2006. február 8. 07:16 | ![]() | |
Helló! Ja, elég későn fekszem általában. :-) Köszi a dicséretet. A test készítése következik, lesznek benne elég macerás dolgok... | |||||
Lacc | Adatlap | 289145 | 2006. február 8. 07:00 | ![]() | |
Jó reggelt! Látom éjjeli bagoly vagy!:) Amúgy nagyon szép, amit eddig csináltál, csak így tovább! | |||||
flamman | Adatlap | 289144 | 2006. február 8. 00:03 | ![]() | |
A 2222-es képen látható, hogy a "h" jelű alkatrészt (ami ott van fölötte) csak úgy a hengerhez kéne ragasztani, azon lógna az egész bombástul, mindenestül. Én kis erősítésnek úgy oldottam meg a dolgot, hogy belevágtam a hengerbe, s papírékeket tettem bele, arra húztam a "h"-t. (gyakran teszek ékeket láthatatlan helyekre) 2223: egy orrkarika szemlélteti, mennyi fülecskét teszek rá. 2224 és 2227: bombatartó alkatrész, ebben van a-s-ig sok minden, s mindenből több. 2228: két bombatartó, egyik félkészen még. (majd 3 lesz). 2230: a gép orra. 2231: orr, bombatartók és vonalzó. | |||||
Adam | Adatlap | 289143 | 2006. február 7. 16:16 | ![]() | |
Stefan | Adatlap | 289142 | 2006. február 7. 14:48 | ![]() | |
Valaki keresett a múltkor Hornet-et. Találtam egy jól szkennelt Halinski-t: www.2big.hu/module/2BIG/action/Download/hash/c2b95bdaea94832d4ee6f5253f2231f4 A3-as, de ügyesen van szkennelve, néhány oldal többször, hogy ami lemaradt, az is meg legyen darabolódás nélkül. | |||||
Stefan | Adatlap | 289141 | 2006. február 7. 14:39 | ![]() | |
Azért megnyugtató dolgok ezek... :-) | |||||
Bazsi | Adatlap | 289140 | 2006. február 7. 14:17 | ![]() | |
Sziasztok! A ragasztó témához hozzászólva: Én kipróbáltam ezt az UHU mindenragasztót. Szerintem tök olyan mint a technokol, csak a fotopapír fényes felületéhez valahogy nem nagyon jó, de elmegy. Amúgy én mellette szavaznék. A rendelés dologhoz hozzászólva: tényleg adnak ezek a nyugatiak a randelésre, én is úgy kaptam a csomagot, hogy keménypapír, nagy piros felirat 2 nyelven, hogy ne hajtsd össze! | |||||
Stefan | Adatlap | 289139 | 2006. február 7. 13:48 | ![]() | |
Látom a remake-es linkem már nem él, úgyhogy íme az új: 2big.hu/module/2BIG/action/Download/hash/f7e9bf93324cb626cc65080cb1a96f12 | |||||
flamman | Adatlap | 289138 | 2006. február 7. 13:48 | ![]() | |
Sajnos én is a makettet hiányolom, és van egy elég jó konstrukció-riport a német fórumon róla. (küldöm majd) | |||||
Stefan | Adatlap | 289137 | 2006. február 7. 13:42 | ![]() | |
Halinski:2big.hu/module/2BIG/action/Download/hash/cd7c3835c281a432b106524d8bc1af32 MalyModelarz:2big.hu/module/2BIG/action/Download/hash/f424b853298ce712fc853e19bc99fc64 JT-Magazine (újrarajzoltam, de fekete-fehér): lásd:hozzászólás:839 | |||||
Adam | Adatlap | 289136 | 2006. február 7. 13:40 | ![]() | |
De, én írtam. Megköszönöm ha elküldöd. Mondjuk egy chinook makett is jól jönne, ha van elfekvőben... | |||||
flamman | Adatlap | 289135 | 2006. február 7. 13:36 | ![]() | |
Nekem úgy rémlik, hogy van. Este megnézem otthon. Már elég sok mindent kéne megnéznem, múltkor nem te írtad, hogy küldjek Chinook pdf-et? (mármint csak amolyan kézikönyv-féleségem van) | |||||
Adam | Adatlap | 289134 | 2006. február 7. 13:14 | ![]() | |
Ha már hiénázás... Nincs véletlenül valakinek SU 27-ese? Valami korrekt minőségű scannelés, meg korrekt minőségű makett kellene. Thx előre is: Á | |||||
Stefan | Adatlap | 289133 | 2006. február 7. 12:41 | ![]() | |
Használjátok egészséggel! :-) | |||||
Stefan | Adatlap | 289132 | 2006. február 7. 12:40 | ![]() | |
Na, akkor a Tomcat darabok: part1: 2big.hu/module/2BIG/action/Download/hash/2ebb15f1c0f704049318f6cb05455a1e part2: 2big.hu/module/2BIG/action/Download/hash/ea846a6b3a496d0a5ccde249a372ffca part3: 2big.hu/module/2BIG/action/Download/hash/d9b80e8159febd463229934b1fb45046 part4: 2big.hu/module/2BIG/action/Download/hash/c9026e9d18dfd608497556f9899f94ec | |||||
Lacc | Adatlap | 289131 | 2006. február 7. 12:39 | ![]() | |
Engem igen! Van néhány F-14-em, de az pont nincs meg. | |||||
flamman | Adatlap | 289130 | 2006. február 7. 12:36 | ![]() | |
Kit érdekel...:-S Ne viccelj, hát persze...!! :-) AN-225? Eddig nem ismertem, de nem semmi!! Azonnal szerezni kell egyet!! :-) | |||||
Stefan | Adatlap | 289129 | 2006. február 7. 12:36 | ![]() | |
Na igen, hajóval azért jobban lehet aratni... :-) | |||||
Adam | Adatlap | 289128 | 2006. február 7. 12:35 | ![]() | |
Ha már megalománia, akkor szerintem a CVA-60-as Saratoga a maga 1,7m-ével pont elegendő... | |||||
Stefan | Adatlap | 289127 | 2006. február 7. 12:34 | ![]() | |
Érdekel valakit egy 300dpi -s MalyModelarz (2004-7-8-9) -os F-14 Tomcat? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111. |