<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111. |
flamman | Adatlap | 289426 | 2006. február 15. 00:29 | ![]() | |
Nofene, tehát csak nekem volt új a dolog. Mint a csecsemőknek...:-) | |||||
Zebi | Adatlap | 289425 | 2006. február 14. 23:54 | ![]() | |
Orvosi műszerből szikenyél kb 1500 ft, penge 50ft/db alatt. Garantáltan éles :-) | |||||
tray | Adatlap | 289424 | 2006. február 14. 23:14 | ![]() | |
Nekem is van hasonló, sőt, két készlet is :) Az a baj ezekkel, hogy szinte kizárólag a nyél és a szokásos hegyes penge használható belőlük. A többi pengét tudjátok valamire használni? | |||||
Lajos | Adatlap | 289423 | 2006. február 14. 22:56 | ![]() | |
Heló flamman! Nekem Praktikeres készlet van 7 nyél, 42 penge, pillrag, fenőkő. És csak 2000 huf volt, tudom ajánlani. | |||||
warbirds | Adatlap | 289422 | 2006. február 14. 22:25 | ![]() | |
Nekem hasonló van 3 nyéllel és 10-féle pengével, kis kék dobozban. Az is Tecsós, egy nyél már el is törött...:S De a pengék miatt akkor is jó üzlet volt! :) | |||||
flamman | Adatlap | 289421 | 2006. február 14. 21:59 | ![]() | |
(lehet, mások már ilyet használnak, de nekem új) Nem reklámnak szánom: de teszkós... | |||||
Kalóz | Adatlap | 289420 | 2006. február 14. 16:54 | ![]() | |
Hali! A JPG tömörített fájl, azaz a minőség mellett színét is változtathatja. BMP-ben ilyen gond kevéásbé fordul elő (szebben is lehet korrigálni, mert éles határvonalakkal dolgozik), viszont hátránya a nagy fájlméret. Nekem Adobe-ban .pdd fájlok vannak, ami minden megnyitáskor változatlan minőséget garantál és rengeteg mindent lehet vele csinálni, de egyrész igen nagy a mérete, másrészt a kontúrok szintén nem élesek. | |||||
Lacc | Adatlap | 289419 | 2006. február 14. 16:37 | ![]() | |
Akár mindkettő:)) | |||||
Adam | Adatlap | 289418 | 2006. február 14. 16:35 | ![]() | |
Mármint a nyomtató és monitor "összeállításáról" kérdezel? Vagy a színtér érdekel? | |||||
Lacc | Adatlap | 289417 | 2006. február 14. 16:33 | ![]() | |
Köszi az infót! És hol lehet ilyen beállításokat elvégezni? Nyomtatási beállításoknál vagy merrefelé? | |||||
Adam | Adatlap | 289416 | 2006. február 14. 16:28 | ![]() | |
Szerintem inkább használjatok Photoshopot, ha tehetitek, mert sokkal biztosabb, pontosabb. Ott be tudjátok állítani a megfelelő színteret is, össze tudjátok állítani a monitoron megjelenő színeket a nyomtatón megjelenőkkel. Azzal tuti pontos lesz. Ha valaki fotózik, ezt használja. Márpedig a fotósok nagyon kényesek a színek helyességére. Üdvözlettel: Ádám | |||||
Lacc | Adatlap | 289415 | 2006. február 14. 15:59 | ![]() | |
Akkor ezekszerint nem vagyok egyedül ezzel a dologgal. Azért ez egy kicsit megnyugtat, ha nem baj, hogy ezt mondom:S Majd kísérletezek JPG-vel is, mostmár kíváncsi vagyok miért lehet ez. Én arra gondoltam, hogy a nyomtató nem tudja 2X vagy többször teljesen ugyanúgy kikeverni a színeket. | |||||
flamman | Adatlap | 289414 | 2006. február 14. 15:35 | ![]() | |
JPG-t még nem nyomtattam, de majd szeretnék, és szerintem felírom a beállításokat... Ugyanis most hogy így említed, nekem is egy újranyomtatott alkatrész sötétebb színű lett az előzőné, holott ugyanolyan beállításban nyomtam, "normál"-ban, a kontrasztot és egyebet pedig nem állítottam át. (ráadásul pdf-ből.) Máskülönben IrfanWiev-t fogok használni jpg-hez | |||||
Lacc | Adatlap | 289413 | 2006. február 14. 15:29 | ![]() | |
Ti a JPG-ket milyen programból nyomtatjátok? Nekem olyan gondom van(igaz, ez még csak PDF-nél jelentkezett, Adode Readerből nyomtatva), hogy ha kinyomtatok újra egy alkatrészt, nem teljesen ugyanolyan színű lesz, mint amit először nyomtattam:( És most, hogy csinálom a McLarent, megint észrevettem, hogy a második oldalon ugyanaz a szín, mint az elsőn nem teljesen egyforma árnyalatú, csöppet eltérő. Ez 2 külön PDF fájl, amiket még valamikor régebben egymás után nyomtattam ki. Lehet a nyomtatómmal van a baj?:S | |||||
szenko | Adatlap | 289412 | 2006. február 14. 13:46 | ![]() | |
nekem sikerült szerezni egy nagyon jó (pelikán) vízfesték készletet, a legjobb, hogy van benne ezüst szín is. fémalkatrészek festéséhez nagyon jó. | |||||
tray | Adatlap | 289411 | 2006. február 14. 13:36 | ![]() | |
Persze hogy lehet. Csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a lakk és a festék nem szeretik egymást, de azt próbafestéssel lehet tesztelni. | |||||
Stefan | Adatlap | 289410 | 2006. február 14. 13:02 | ![]() | |
Csak úgy eszembe jutott, nem tudom, hogy ledobja-e vagy felpattógzik utána? Lehet, hogy a festékes fórumosokat kéne meginterjúvolni :-) | |||||
Adam | Adatlap | 289409 | 2006. február 14. 13:00 | ![]() | |
Jó kérdés. Én még nem lakkoztam sosem. Mert mi gáz lehet? | |||||
Stefan | Adatlap | 289408 | 2006. február 14. 12:57 | ![]() | |
Vízfestékes felületet lehet lakkozni később? | |||||
Adam | Adatlap | 289407 | 2006. február 14. 12:48 | ![]() | |
Ahyogy mondod. Arra viszont nagyon. De most már azt is vízfestékkel nyomom. 12 színű a király ;) | |||||
flamman | Adatlap | 289406 | 2006. február 14. 12:47 | ![]() | |
Adam | Adatlap | 289405 | 2006. február 14. 12:42 | ![]() | |
Élfestés nálam vízfesték. Próbáltam a filcet, de nem lehet színt keverni. Mák kell hozzá. | |||||
Lacc | Adatlap | 289404 | 2006. február 14. 12:40 | ![]() | |
Élfestéshez én hol ezt, hol azt használom: vagy vízfesték(esetleg makettfesték) vagy filctoll. Nekem eddig bevált mindkettő. | |||||
flamman | Adatlap | 289403 | 2006. február 14. 12:06 | ![]() | |
Ja és még valami: azt a lyukat nem vágtam ki, ami a gép hasán van, ahonnan kijön a kerék. Így úgy néz ki, mintha ez az ajtó be volna csukva, repülés közben esetleg. De én parkolóállásba akarom tenni, kerekekkel stb. | |||||
flamman | Adatlap | 289402 | 2006. február 14. 12:04 | ![]() | |
Időközben nem voltam itt, de látom, már megvolt a tájékoztatás a méretekről. Én is azt szeretem, amikor szögletes alkatrészeket vagdosok, esetleg még hajtogatni is alig kell, csak egymáshoz ragasztani, ezért elmélkedtem, hogy legközelebb valami szögletes "dolgot" kéne gyártanom, mondjuk egy Dragon Wagont vagy hasonlót. Ott többnyire kivágni, karcolni, hajtani kell, bár a 18 kerékkel volna annyi kínlódás, mint egy külön makettel... Azt viszont olyan szinten szeretném megcsinálni, hogy élfestést is alkalmazzak már. Ti (aki használ) hogyan festetek éleket? Festék kikeverve azonos színre, filctoll, ceruza? | |||||
Lacc | Adatlap | 289401 | 2006. február 14. 11:23 | ![]() | |
Kösz a bíztatást! Igyekszem... | |||||
Adam | Adatlap | 289400 | 2006. február 14. 11:21 | ![]() | |
Thx a méreteket... 1ébként a vastagítás miatt ne add fel... Én a Jelcznél örülök, ha olyat találok, amit "csak" ki kell vágni. Az átlag az 1*... Kitartás! Szabi alatt meg vastagíts ;) Nem hiszem, hogy lehet ennél jobb program... | |||||
Lacc | Adatlap | 289399 | 2006. február 14. 11:18 | ![]() | |
Ezt én is meg tudom mondani: 59cm*40cm*18cm | |||||
Lacc | Adatlap | 289398 | 2006. február 14. 11:17 | ![]() | |
Na, a vastagítást én is utálom! Ezért is hagytam félbe a BF-109-emet:P Ráuntam már, hogy 1 héten keresztül mást nem csináltam, csak vastagítottam... | |||||
Adam | Adatlap | 289397 | 2006. február 14. 11:11 | ![]() | |
Hát van amiben egyetértünk... A ragasztás pikk-pakk sztem is. Viszont az egyes elemek vastagítása, meg pontos vágása és alakra hozása nagyon sokáig tart. Ez a leginkább pepecs a dologban. Viszont ugyanakkor meg ez a legszebb része a dolognak, ezért szeretjük ugye az egészet, mert ez az, amit a műanyagos kollegák nemnagyon tapasztalhatnak meg... 2D-ből 3D ez a valami. Flamman: Azt elárulnád még, hogy mennyi cm lesz a hossza és a szárnyfesztávja, ha egyben lesz? Ádám | |||||
Lacc | Adatlap | 289396 | 2006. február 14. 10:58 | ![]() | |
Hi! Részemről azért vagyok kicsit csöndesebb, mint általában, mert a héten szabin vagyok, így nem ülök egész nap a gép előtt, mint munkaidőben, így reagálni sem reagálok mindenre. Jövő héten már újra szuperkatív leszek:D flamman, az F-15 tényleg szépen alakul, de én nem vettem észre hol nem vágtad ki a keréknyílást... Arra gondolsz, ami utána a futómű ajtaja lesz,(ami kinyílik) vagy az a nagy, fehér terület? A hajligatással én is egyetértek, maga a ragasztás nem tart sokáig, inkább az, amíg az alkatrészeket ragasztható állapotba hozod. Én meg még úgy is vagyok vele, hogy inkább előtte 20szor összepróbálok mindent és csak aztán ragasztok. | |||||
flamman | Adatlap | 289395 | 2006. február 14. 10:51 | ![]() | |
Köszönöm a dicséreteket! Először is ez a [GPM-169] F-15 Strike Eagle, 1:33-as kiadvány. Hosszan válogattam a modern vadászgépek között, mire erre esett a választásom. Igyexem minél pontosabban megcsinálni, ha rontok, ott nyomtatok újat (ez a saját nyomtatás pozitívuma...:-) ) Az éjszakázásról: én mindig ilyenkor, meg később fexem le, igaz, néha túl sokat pókerezem is on-line, máskor meg makettezek stb. Sajna reggel meg meló... warbirds: először hajlítgatom a dolgokat, s ez a rontott alkatrész külön azért zavaró, mert S-kanyar volt benne, hosszan kínlódtam, mire így meghajtogattam..., utána ragasztom a kartonra. Néha a hajlítgatás tovább tart, mint a ragasztás. | |||||
warbirds | Adatlap | 289394 | 2006. február 14. 10:17 | ![]() | |
Én olvasgatok azért...:) Tegnap volt egy csöpp időm, összedobtam a Szu-27-es hajtőmű-vázát. De tovább most nem nagyon jutok idő híján...:( Flamman, nagyon tetszik a munkád! Ezeket a hajlatokat csak úgy éred el, hogy a fakartonra ragasztod a papírt vagy előtte kicsit még meg is dolgozod? Üdv! warbirds | |||||
Adam | Adatlap | 289393 | 2006. február 14. 10:08 | ![]() | |
Üdvözlet Uraim! Látom tényleg leállt a pörgés... Elkezdődött az iskola, vagy mi történt? Esetleg zokon vette mindenki, hogy azt mondtuk 1páran, hogy sok a hozzászólás? Ha így van akkor sorry, nem akartam részemről senkinek a kedvét elvenni a fórumozástól. Flamman: nagyon szépen dolgozol, tetszik a cucc. Biztosan volt már szó róla, de hadd kérdezzem meg újból, hogy milyen cég által gyártott és milyen léptékű dolog is ez? Meg engedd meg, hogy megdícsérjelek a hozzászólás idejével kapcsolatban is. Úgy látszik Te is megszállott lettél... Javaslom nézd meg a 262-es hozzászólásomban a csendelet című képet! Ismerem az érzést ;) Ádám | |||||
lucky | Adatlap | 289392 | 2006. február 14. 08:26 | ![]() | |
Most látom,hogy a BR52 már elfogyott. | |||||
lucky | Adatlap | 289391 | 2006. február 14. 08:24 | ![]() | |
Uraim! Köszönöm a biztatást!Egyelőre gyűjtöm a bátorságot,meg mivel mással vagyok elfoglalva később fog megépülni.Addig is el van a polcon. A rendelés innen történt mivel ide sikerült beregelni.Pedig a GPM-nél olcsóbb lett volna... www.e-papermodels.com/index.php Bismarck 19,92 EUR BR 52 23,9 EUR Posta 10 EUR Virtuális Mastercarddal fizetve.(Stefan, ennyi pénzért lehet szerencsém,nem?:) A csomag mikrohullám lemezből készült tokban érkezett.(ez az anyag hasonló ahhoz mint amibe a tv-t hűtőt stb-t csomagolják csak vékonyabb.)Postás legyen a talpán aki ezt a csomagot összehajtja!Kb 2cm vastag volt, és úgy 10 nap alatt ért ide. Egyébként szerencsés helyzetben vagyok ezzel a gőzőssel mert az egyik MÁV-os példány itt van a lakóhelyemen,igaz lerabolva.Már régebben körbe fotóztam, ez fennt van a képtáramban.Hiába no,rá vagyok gyógyulva a tipusra:D | |||||
army | Adatlap | 289390 | 2006. február 14. 07:30 | ![]() | |
Üdvözletem!! Hozzászolva a rendeléshez,igaz az eredeti az joval jobb,mint a ujranyomtatott. Esetleg tud valaki pontossbb felvilágositást adni,hogy hogyan kell rendelni. Mert nem mindegy hpgy a postaköltség és egyéb járulékok több lessz mint a rendelt anyag. Elöre is köszi a választ. | |||||
flamman | Adatlap | 289389 | 2006. február 14. 01:03 | ![]() | |
2238 és 2244 képek: tessék-lássék egymásra pakolt, egymáshoz illesztett (még nem összeragasztott) részek. Gondolom felismeritek, ez a vége a hajtóművel...:-)) | |||||
flamman | Adatlap | 289388 | 2006. február 14. 01:00 | ![]() | |
Mindegy, teszek fel 1-2 friss képet. Magyarázat: 2232, 2233, 2234, 2243, 2244 képek a rossz, elrontott, keréknyílás nélküli alkatrész képei. Látszik, hogyan merevítettem ki távtartókkal a függőleges fakarton-merevítőket. Ha minden kötél szakad, s nem lesz jó (márpedig valószínű, tehát biztos, hogy evvel kezdem) lecibálom a kék borítást a váztól, mert az még tökéletsen használható. | |||||
Stefan | Adatlap | 289387 | 2006. február 13. 16:43 | ![]() | |
Nem a legjobb minőségű fajta, de azért érdekes darab: 2big.hu/module/2BIG/action/Download/hash/4cf019b35c443dd20b523037b701b850 | |||||
Stefan | Adatlap | 289386 | 2006. február 13. 16:35 | ![]() | |
így is, mire ez meg a Bismarck kész lesz... De inkább ne legyen elkapkodva. :-) | |||||
Stefan | Adatlap | 289385 | 2006. február 13. 16:34 | ![]() | |
Én is gondoltam rá, hogy ilyet írok, hogy valami hasonló képeket várunk, de nem akartam, hogy szegénynek ekkora felelősség legyen a vállán :-) ;-) | |||||
Adam | Adatlap | 289384 | 2006. február 13. 16:27 | ![]() | |
Azt hiszem, valami hasonlót láttam én is. Várjuk az ilyen jellegű képeket az építésről ;) | |||||
Stefan | Adatlap | 289383 | 2006. február 13. 15:27 | ![]() | |
Lucky! Ezt lehet, hogy érdemes megnézned, ha valahol elakadsz, vagy ha csak kedvet szeretnél a maketthez :-) paperwings.50megs.com/br52/br52.htm | |||||
Adam | Adatlap | 289382 | 2006. február 13. 13:09 | ![]() | |
Hali! Egyszer régen láttam valahol erről a mozdonyról építési leírást... Hát tényleg nem egyszerű, amire vállalkoztál... Csak kitartást tudok kívánni mindkettőhöz! Engem is érdekelnek az általános kérdések a rendelésről... Ádám | |||||
flamman | Adatlap | 289381 | 2006. február 13. 13:01 | ![]() | |
Wow. Most már nekem sem ártana rendelni valamit, ne maradjak ki a sorból...:-) | |||||
Lacc | Adatlap | 289380 | 2006. február 13. 12:55 | ![]() | |
Nem rossz-nem rossz! Honnan rendelted, mennyi volt és hogyan kellett fizetni? Asszem ezek az általnos kérdések:D Amúgy remélem tudod mire válallkoztál, mert mindkét makett eléggé "időigényes", hogy úgy mondjam;) | |||||
Stefan | Adatlap | 289379 | 2006. február 13. 12:33 | ![]() | |
Te aztán tényleg "Lucky" vagy :-) | |||||
lucky | Adatlap | 289378 | 2006. február 13. 12:27 | ![]() | |
| |||||
Adam | Adatlap | 289377 | 2006. február 13. 12:17 | ![]() | |
Hali! Az Orlik-nál is az 1, 2 ill. 3*-os jelölés megy, meg van + is. *=0,5mm ***=1,5mm +=0,25mm. Egyébként ha jól konstruált vázról beszélünk, akkor nem is biztos, hogy kell a vastagítás, mert elég merev lesz anélkül is. Persze a makett méretétől is függ. Meg aztán azt is hozzá kell tegyem, hogy ha nem kell vastagítani valamit, akkor kevésbé hajlamos a vetemedésre, deformációra. Nem tom, hogy ki hogy va vele, de én útálom a vastagítást. Rengeteg macera van vele. Egyébként nem tudjátok, hogy hol van művészellátó Budapesten? Valami olyan, ami korrekt ár, nagy választék, hosszú nyitvatartás... Kisigényű vagyok ;) Üdv: Ádám |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111. |