<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111. |
Ádám | Adatlap | 290956 | 2006. december 12. 11:14 | ![]() | |
| |||||
Stefan | Adatlap | 290954 | 2006. december 12. 11:12 | ![]() | |
:D Érdekel a dolog, legalább a saját számíze szerint szkennelném a parlamentet is. | |||||
Stefan | Adatlap | 290953 | 2006. december 12. 11:11 | ![]() | |
Amit még majd szeretnék nagyon beszerezni, az a -szintén magyar kiadású PO-2 -es papír makett (HA-PAO), ha ez is meglenne, akkor megnyugodna a lelkem ;) :DDD Egyébként (valószínűleg nem véletlenül) mindíg nagyobbak a makettek, mint A4, valószínű pont a másolásvédelem egyik módja. Én úgy szoktam szkennelni, hogy több darabból: egyik fele, másik fele és, ha van valami nagyobb darab, akkor azt külön még pluszba hozzászkennelem (így három szkennelés egy oldal), csak mindíg figyelni kell, hogy minden darab megvan e teljes méretben. Az 1986-os Forma-1 -es BMW alapja pl. mondjuk nem fért bele és ezt sajnos több darabból kellett. Szoktam látni letöltött maketteknél, hogy vonalzóval együtt szkennelik, így tuti ki tudod nyomtatni a valós méretben. | |||||
Ádám | Adatlap | 290952 | 2006. december 12. 11:10 | ![]() | |
Hali! Az Operaházat szívesen látnám :D Cserébe fel tudok ajánlani egy Parlamentet... DjBogyi: nekem egyáltalán nics scannerem, de a cégnél van ;) A3-as is... Üdv: Ádám | |||||
DjBogyi | Adatlap | 290951 | 2006. december 12. 10:51 | ![]() | |
Stefan, Na akkor összerakhatunk lassan RETRO magyar makettoldalt. Emlékszem még parasztházam is volt, ugyanígy általánosban. A matektanártól lehetett mindent venni. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 290950 | 2006. december 12. 10:50 | ![]() | |
Üdv Ádám, Ha ez ugyanattól a vállalattól való Parlament, mint az én repcsim volt, akkor már nagyon várom. Nekem volt még kakasom is ettől a kiadó vállalattól. Namost scannelés: Csak nincs A3-as scannered? Vagy valahogy másképp oldod meg? | |||||
DjBogyi | Adatlap | 290949 | 2006. december 12. 10:42 | ![]() | |
Üdv Tarnozy! Próbáld meg az emule-n leszedni. Szerintem ott megvan. Nekem új Modelik szerzeményem egy STAR kosaraskocsi, igaz szerintem kimaradt belőle pár oldal. Jelcz-et csak azért se bírtam ki nem fejleszteni. Befejeztem a 3-ast és két fél 4-es valamint a 6-os is készen van félig. (ezek ugye a kereszttartók) Képek később... | |||||
Stefan | Adatlap | 290948 | 2006. december 12. 10:31 | ![]() | |
Az jó, remélem valami jó minőségben szkennelsz. Nekem meg úgy néz ki, hogy az Operaház lesz meg ugyanígy. | |||||
Ádám | Adatlap | 290947 | 2006. december 12. 10:23 | ![]() | |
Értem én, hogy nem scannelt. Illetve inkább sejtettem. Tanulság => mindig mindent scannelni kell ;) Egyébként nagy újságom van a lelkes papírmakettezőknek. Sikerült szereznem egy Parlament-makettet. Eredeti, hibátlan, hiánytalan. Hamarosan scannelem a dolgot. Sajnos léptéket nem írtak rá. Előzetes mérésekkel és számítgatásokkal meghatározva durván 1:380 a méretarány. Eredeti méretben összerakva talpazattal együtt kb 75,5 cm a hossza. Sajna az alap papírméret nagyobb mint A4, de azthiszem, hogy én A4re nyomtatom, ergó valamivel kisebb lesz a dolog. Hamarosan szerintem neki is állok, ezzel bemelegítek a Jelcz-folytatásra, ha minden jól megy... Üdvözlet: Ádám | |||||
Stefan | Adatlap | 290946 | 2006. december 12. 09:57 | ![]() | |
Tarnoczy, Nekem csak ISU-152 van a Modelik-től. Le tudod szedni darabonként a képtáramról (kep.tar.hu/istf/50406093). Ádám, a csodaszép munkáid után nem csodálom, hogy maximalista vagy, és igazad is van, különösen, hogy papírmakettnél megoldható az, hogy egy darabot újrapótoljunk nyomtatással, viszont, ha jól emlékszem Romsita egy gyárit rak össze, amit a Stefánián vett -feltételezem nem szkennelt magának biztonsági másolatot, úgyhogy most úgy kell megoldania, ahogy lehet. | |||||
romsitsa | Adatlap | 290945 | 2006. december 12. 09:52 | ![]() | |
Hali Valamennyit javult a helyzet, a többit egy réteg tömítőpaszta megoldja (remélem). Az újra nyomtatás nem megoldható, mert szét kéne hozzá trancsírozni a fél kasztnit. Azt sejtettem, hogy valamit rosszul ragasztottam, csak az a bosszantó, hogy egy korábban összerakott (sztirolból, házilag) 251-es is ugyanott horpadt, csak nem befelé, hanem kifelé... ad | |||||
Ádám | Adatlap | 290944 | 2006. december 12. 09:41 | ![]() | |
Hali! A horpadás egyértelműen a hibás összerakás jele sajna... Az a megoldás amit írtok működhet éppen. Ha már erőszakolni kell. De én ilyenkor inkább kinyomtatnám újra és megpróbálnám frankón összerakni... Bocsi, de cseppet maximalista vagyok... Egyébként jó lenne képet látni a sérült részről, mert most azt sem tudjuk, h mekkora a baj. Vagy tévedek? Üdv: Á | |||||
tarnoczy | Adatlap | 290943 | 2006. december 12. 08:00 | ![]() | |
Sziasztok! MÉgmindíg nem sikerűlt beszereznem a Modelik Isu-152,122 kiadványát. Ha valaki tud nekem ebben segíteni írjon egy E-mailt | |||||
DjBogyi | Adatlap | 290942 | 2006. december 11. 16:06 | ![]() | |
Szerintem is ez a megoldás az ideális. Bár csak most van leheletnyi időm fórumozni, én is kapásból ezt az aláragasztásos módszert javasoltam volna. | |||||
Stefan | Adatlap | 290940 | 2006. december 11. 15:11 | ![]() | |
Úgy látom ez pont egy illesztéses hely, úgyhogy tök jól meg lehet csinálni, hogy a két rész összeilleszkedését egy karton csíkkal csinálod (majdnem úgy, mint a piros csík). A karton csíkra feküdne fel a két rész, ami megfelelő közelségben el is takarja a mögötte lévő kartoncsíkot. | |||||
romsitsa | Adatlap | 290939 | 2006. december 11. 15:07 | ![]() | |
Szóval ez az a kép, a csatolás valahogy nem működött az előbb. | |||||
romsitsa | Adatlap | 290938 | 2006. december 11. 15:06 | ![]() | |
Szóval az a probléma, hogy a pirossal jelzett résznél keresztirányban horpadt a lemez. (a makett nem az enyém, csak azonos típus ugyanatól a gyártótól.) http://img.villagephotos.com/p/2005-6/1037004/greif109.jpg Üdv ad | |||||
Stefan | Adatlap | 290937 | 2006. december 11. 14:57 | ![]() | |
Nem biztos, hogy pontosan értem a problémát, de szerintem semmiképp ne a belevágós megoldást válaszd, ha van más mód is. A 2. megoldás tűnik jónak -vagyis a nem látható oldal felől kimerevíted pl. kartonnal. | |||||
romsitsa | Adatlap | 290936 | 2006. december 11. 14:50 | ![]() | |
Sziasztok! A Stefiánián beszereztem egy GPM (vagy GMP) sdkfz 250-est. Kicsit tartottam tőle, mivel ez az első papír makettem, de szinte magától áll össze, kb. fél nap alatt elkészült a teljes test. (az összeállítási rajz mondjuk elég kínai számomra) Viszont azt hiszem sikerült valamit elszabnom, vagy elragasztanom. A motorháztetőn van egy enyhe törés a szellőzőnyílások előtt. Itt keresztirányban behorpadt a lemez, gondolom a ferde oldalfalak összenyomják. Nem tudom mit lehetne vele kezdeni, eddig két megoldás jutott eszembe: 1. a hajtás mentén kettévágom a lemezt, így remélem mindkettő a helyére ugrik és tömítem a rést. 2. A motortér felől alátámasztom vastagabb sztirollal, vagy kartonnal. Üdv ad | |||||
DjBogyi | Adatlap | 290935 | 2006. december 11. 13:11 | ![]() | |
Üdv Stefan! Bár számomra minden projekt komoly, viszont ami igaz, az igaz, egyszerűen félreraktam az AVIA-t mivel a kihívások és a részletessége miatt már nem tudtam tovább megállni, hogy én is el ne kezdjem a Jelcz-et. Ami rendkívüli minőségű makett. Kényelmessé teszik az ember számára a makettezést azzal, hogy nagyon részletes az összeépítési magyarázat és minden alkatrész (eddig) passzentos. | |||||
Stefan | Adatlap | 290934 | 2006. december 11. 11:13 | ![]() | |
Bogyi, Örömmel látom, hogy te is belekezdtél egy komolyabb projektbe. Kitartást kívánok hozzá! | |||||
Ádám | Adatlap | 290933 | 2006. december 11. 09:28 | ![]() | |
Hali! Jól látod, hogy rég nem közöltem semmit a Jelczről, de ez nem irigységből fakad. Egészen egyszerűen nincs mit közölnöm, mert nem nyúltam hozzá azóta, mióta az utolsó képeket közöltem. Én sajnálom a legjobban a dolgot, de nagyon nem volt időm rá (egyetem végi hajrázás, diplomaírás, záróvizsgázás, esküvő, nászút, nyelviskola). Nem tudom, hogy ez hogy fog változni az elkövetkező időben. Remélem, hogy hozzájutok a dologhoz. Amint lesz haladás, közlöm a képeket :) Jó munkát mindenkinek: Ádám | |||||
DjBogyi | Adatlap | 290932 | 2006. december 10. 22:45 | ![]() | |
Na és még lefekvés elött! (mert jön a munkanap könyörtelen,) Körbenéztem a fórumunkat, és 2 mappát nyitottam.: EMG Jelcze, Ádám Jelcze néven. Minden esetre érdekes, mindenkinek nagyon tetszik ez a gép, ráadásul már 3-an építjük. Én speckó szeretném olyanra csinálni, hogy majd versenyre is benevezhessem, ha készen lesz egyszer. :-) Ádám viszont már rég közölt valami fejlődést róla. Na üdv. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 290931 | 2006. december 10. 16:21 | ![]() | |
Ma a 2-es ill. félig a 3-as kereszttartók készültek el. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 290930 | 2006. december 10. 08:24 | ![]() | |
Helló Emg! Nyugi, csak 7végén fogom a Jelcz-et bűvölni mert szigorúan nappali fényben szeretném építeni. Namost eleve mikor megyek sötét van és mikor jövök már sötét van. Van egy jó halogén lámpám, de akkor se az igazi. Amúgy kösz a tippet. Sőt láttam, volt aki a 2-eset se rakta be elsőnek. 4-esek, 5-ös azok nagy felületükkel rögzítenek. Üdv. | |||||
EmG | Adatlap | 290929 | 2006. december 9. 22:49 | ![]() | |
Hali DjBogyi! Lassú voltam bocs,de egy jótanács: a 3-ast ragaszd utoljára mert az messze van a többitől és így jól lehet "csalni" vele a végén ha nem tökéletes a párhuzam! Egyébként jól belehúztál hamar be fogsz érni ráadásul a héten hozzá sem tudtam nyúlni.Jók a képek csak így tovább! Üdv:G | |||||
DjBogyi | Adatlap | 290928 | 2006. december 9. 21:48 | ![]() | |
Na már meg is van az a 3-as csak jobban meg kellett vizsgálni a tartót. Alulról van. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 290927 | 2006. december 9. 20:33 | ![]() | |
Üdv EMG! A 3-as kereszttartót hová tetted be? Csak mert nem találok helyet neki kijelölve? | |||||
DjBogyi | Adatlap | 290926 | 2006. december 9. 18:29 | ![]() | |
| |||||
Szaka | Adatlap | 290925 | 2006. december 9. 16:12 | ![]() | |
Sima bőrlyukasztóval. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 290924 | 2006. december 8. 21:56 | ![]() | |
Üdv mindenkinek, Bár nem szokásom, ezúttal szívesen kivételt teszek. Hétközben a fáradtabb napjaimon ABC makettet, míg hétvégén jó fényben elkezdem a JELCZ-et építeni. Az emule-n lassan kimerítem a lehetőségeket is. KB 32 ABC makettem van és a ZETKA vonatok többsége is. Ez utóbbiak alapján szeretnék majd magyar mozdonyokat építeni. Szóval építés minden fokon. De leginkább a JELCZ-re összpontosítok majd. Kis lyukakat (kör) mivel lehet szépen kilyukasztani? Tollbetéttel? | |||||
lucky | Adatlap | 290922 | 2006. december 8. 18:12 | ![]() | |
Ja és a dipa az tökéletes | |||||
lucky | Adatlap | 290921 | 2006. december 8. 18:12 | ![]() | |
Akkor ez olyan 0,6 mm tájékán van. A kép meg jó lett, tökéletesen látszik amunek látszódnia kell.:) | |||||
sib | Adatlap | 290920 | 2006. december 8. 17:39 | ![]() | |
ja és a cső külsö laptávolsága 1 mm, tehát a csavar annál kisebb lesz. rakok 1 képet róla. sajnos a gépem csak ennyit tud, de azt látni hogy rendesen megdomborította az anyagot, gondolom azért mert a cső nincs kiélezve és elég tompán vág. | |||||
lucky | Adatlap | 290919 | 2006. december 8. 16:42 | ![]() | |
sib! Köszi az ötletet. Mit nevezel te vastagabb papírnak? | |||||
sib | Adatlap | 290918 | 2006. december 8. 15:19 | ![]() | |
sziasztok! én nem papirozok de figyelmetekbe ajánlanám a stabilo 0.4es tűfilcét. a hegy befogása ugyanis 1mm-es hatszögletüre formált fémcsövel van megoldva. ki kell huzni a hegyet és kész a hatszögletü lyukasztó. a fémhüvelyt szintén ki lehet huzni. azonban vannak aggályaim: - nem mindegyik stabilo tűfilc hatszögű, találtam olyat ami homoru oldalu inkább csillag alaku. (torx-szerü) lehet hogy már nem is gyártanak hatszögűt...? - nem egy erös anyag, én csak néhány kisérletet tettem vele, de nem vagyok benne biztos hogy kibír pl 1794 lyukasztást, tehát fogyóeszköz - elég macerás kibányászni belöle a "csavarfejeket" - vastagabb papirokkal nehezebben bánik el, nem lesz elég korrekt a vágás én csak kiváncsiságbol probáltam vele néhány lyukasztást, olyan pici lett a csavar hogy szinte alig látszott hogy hatszögü. ha nem is konkrétan ez a fajta filc a jo megoldás de talán ebben az irányban lehetne keresgélni. üdv mindenkinek | |||||
Stefan | Adatlap | 290913 | 2006. december 7. 16:13 | ![]() | |
Egyébként, ha már ilyen picike (1mm átmérőről beszélünk), akkor lehet, hogy nem is látszana, hogy a hatszögletű csavar gömbölyű. A nagyobb méretet meg ki lehet vágni hagyományos eszközökkel is (olló, snitzer). Persze babramunka, de ilyen ez a popszakma :) | |||||
lucky | Adatlap | 290912 | 2006. december 7. 15:50 | ![]() | |
Eddig a legkissebb cső amit láttam 2mm-es volt 0,5 mm-es fallal, a következő méret 4mm szintén 0,5 mm fallal.Azt hiszem a tollbetét (már ha sikerül fémből valót találni) 3mm-es. Egyébként én még nem láttam hatszögletű csövet. Rudat már igen. Lehet h működik (még nem próbáltam) a hatszögesítésre: Egy imbuszkulcsot ( v bitet) kéne a csőbe beleverni. Miután a kulcs kijön a csőből a cső hatszögletűvé válik. Feltéve ha nem szakad szét és kijön az imbuszkulcs. Ez az AutoCad-os módszer se rossz,és ez műxi Corell-lel is. Esetleg fotomaratott lapon lévő klf méretű hatszögbe belenyomni a megolvadt öntökeretet majd levágni. | |||||
Lacc | Adatlap | 290910 | 2006. december 7. 14:08 | ![]() | |
Ez az AutoCAD módszer jól hangzik. Nem biztos, hogy bármilyen más módszerrel egyszerűbb megoldani. A megfelelő előkészítés a lényeg, ahogy te is írtad. | |||||
Szaka | Adatlap | 290909 | 2006. december 7. 13:55 | ![]() | |
Na akkor ilyen gépet sem veszek mostanában:) Amúgy a csavarfejekre visszatérve, hallottam én is pár megoldást. Az egyik, hogy lehet kapni megfelelő méretű hatszög keresztmetszetű "szálat", és ebből kell darabolni. A másik, amit már én is kipróbáltam hogy öntőkeretet reszel az ember hatszög keresztmetszetűre, majd láng felett méretre húzza (marha macerás). És végül amit én szoktam csinálni, autocadban kiszerkesztek 1 csavarfejet sokszotosítom egysorban őket, kinyomtatom, kartonra ragasztom, kivágom ollóval a csíkot, majd szikével darabolom a csavarfejeket. Macerásnak tűnik, de a megfelelő előkészítéssel két szikevágás után kész van egy csavarfej. Szaka | |||||
Akos | Adatlap | 290908 | 2006. december 7. 13:45 | ![]() | |
Dolgoztam ilyen lézeres vágógéppel. 40 millió volt a gép ára három éve. Mintadarabokat csináltunk a nagysorozatú gyártás előtt. Egyébként nagyon lassú, egy lánctalp biztosan van fél óra. Egyébként szép a lánctalp nagyon:) | |||||
atya2001 | Adatlap | 290907 | 2006. december 7. 13:44 | ![]() | |
Hali Lucky Igen valóban nagyon jó kis oldal, csak a rendelés kicsit bajos, mert mindent lefordítottok 3 nyelvre is, csak a rendelés menete van egyedül lengyelül. Én igy nem merek rendelni tőlük, rábízom azokra akik jobban értenek ezekhez a dolgokhoz. :-) A csavarfejek: egyszer egy fórumon láttam, hogyan lehet ilyen csavarfejeket készíteni, és mivel tudom, rólad, hogy kisebb ezermester féle vagy :D, ezért leírom, amire emlékszem. Tehát veszel egy 6 szögletű csövet/nagyon nehéz zerezni, a megfelelő méretben/, Tehát ezt a csövet kiélezed, a papír lapot ezzel a lyukasztóval kilyukasztod, ahányszor csak kell, utánna csak a cső belselyéből kikell tolni a csavarfejeket és már kész is. Én eddig azért nem csináltam ilyet, mert nem találtam, seholsem a megfelelő méretű csövet, de ha esetleg valaki tud szerezni, hát hajrá, még egy dolog amit saját kezüleg is meglehet csinálni, és még fel is dobja a makettet. Ha valaki tud szerezni, 1,0 1,5 2,0 2,5 3,0 mm ármérőjü csövet azt kérem nekem is szóljon. Lehetőleg valami erősebb fém anyagból. csaio atya | |||||
lucky | Adatlap | 290906 | 2006. december 7. 13:32 | ![]() | |
Atya! Jó ez az oldal.Pont most gondolkodom, h kéne vmi spéci szerszám a csavarok kivágásához.A BR-52-n van belőle pár darab,+ szegecs is. | |||||
atya2001 | Adatlap | 290905 | 2006. december 7. 07:14 | ![]() | |
Hali EmG A papirmakett.hu-n keresztül rendeltem Balázs segítségével. A krazhoz ha jól tudom, hiány van a gumi-mintázatra, már kérdeztem én is, mert nekem is kellene. A tatra képek majd ünnepek alatt, mert jövőhéten szakdoga leadásom van és nagyon kevés időm van. csaio atya | |||||
EmG | Adatlap | 290904 | 2006. december 6. 22:54 | ![]() | |
Hali! Atya! Te rendelted meg,vagy valakin keresztül jött a cucc? Csak azért kérdem,mert nekem meg egy Renova-Krazt hozott a mikulás és látom náluk van hozzá gumi-mintázat 10juró körül. Egyébbként Tátra képeket mikor láthatok?? Üdv.G. | |||||
Szaka | Adatlap | 290903 | 2006. december 6. 15:46 | ![]() | |
Jó borsos ára van azért. Tud valaki valami konkrétat erről a lézeres technológiáról? Van benne fantázia. De a mostani nagy álmom a 3D nyomtató, csak hát megfizethetetlen. Szaka | |||||
atya2001 | Adatlap | 290902 | 2006. december 6. 13:39 | ![]() | |
Hali Az ára 4490 Ft. A gyufa szemléltetés, nagyon védem a cuccot. :) És igen árulnak a papírmakettekhez is feljavítokat, a legelterjettebb ezek a lézerrel vágott kiegészítők, melyekből létezik nagyon sok maketthez lánctalpszett, valamint a futó és meghajtó kerekekhez is léteznek ilyen lézeres dolgok, ehez a tipushoz pont nem gyártanak még. De vannak csavarfejektől kezdve nagyon-nagyon sok fajta kiegészítő. Csak ugy mint amit én is vettem azok az alkatrészek melyeket elméletileg merevítik a makettet. Azok az alkatrészek melyeket vastagítani kell. Vonatokhoz gyártanak kerekeket, melyeket színtén lézerrel vágnak. Repülökhöz vannak fa kerekek, amik nekem annyira nem tetszenek, de van aki esküszik rá. Szintén repülökhöz gyártanak huzott tetőket átlátszo müanyagból. Valamint hajokhoz is vannak fotomaratott alkatrészek talán ezek vannak a legnagyobb számban. Ezekkel a kiegészítőkkel, nyugodt szívvel állíthatom, hogy bármelyik müanyag társát lelehet körözni, és szebb makett építhető velük. Itt a gyártó: www.drafmodel.pl/ csaio atya | |||||
DjBogyi | Adatlap | 290901 | 2006. december 6. 12:55 | ![]() | |
Atya! Na ilyesmi lánctapszettre vevő lennék, pl. egy munkagép építése esetén. Tök jó! ...vagy ahogyan szakkifejezéssel mondják : Sirály! | |||||
Stefan | Adatlap | 290900 | 2006. december 6. 12:29 | ![]() | |
Ez nagyon korrekt kis szett, csak a gyufát tartsd távolabb a papírtól :) Lassan már ott tartunk, hogy a papírmakettekhez is adnak külön feljavító szetteket? | |||||
Szaka | Adatlap | 290899 | 2006. december 6. 12:18 | ![]() | |
Szia Atya! Mennyiért vesztegetnek egy ilyen lánctalp szettet? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111. |