<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111. |
atya2001 | Adatlap | 291275 | 2007. február 13. 10:24 | ![]() | |
krisz01 | Adatlap | 291274 | 2007. február 13. 09:04 | ![]() | |
Sajnos nem ismerek senkit, de az index fórumon írtam az albás topicba, talán tud valaki segíteni majd. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291273 | 2007. február 13. 08:13 | ![]() | |
...sőt, még ha ügyes vagy, akár "dobozos" fotó oldalú buszmakettet is tudsz belőlük készíteni.:-)) | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291272 | 2007. február 13. 08:11 | ![]() | |
www.alfabus.hu/busz_tipusok.htm Krisz01, érdekes, a cég honlapján találsz adatokat, fotókkal, de sajna náluk sincs jellegrajz. Viszont vannak 90 fokos szögből készült fotók. Erről viszont lehet jellegrajzot készíteni. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291271 | 2007. február 13. 08:03 | ![]() | |
Üdv, Krisz, ááá most már leesett! Csak én Volvo Regio-nak ismerem. Ezt írtam egyszer, hogy egyszerű formája van... nos jellegrajzom, nemtom van-e, de megnézem. Szerintem inkább nincs. Egyébként javaslom, nézz ki az ottani Volán műhelybe. Én is az ittenitől szereztem vagy 30 oldal fénymásolatot. Persze a vezetőtől kell először telefonon engedélyt kérni, stb. már ha nincs ismerősöd ott. | |||||
krisz01 | Adatlap | 291270 | 2007. február 12. 21:10 | ![]() | |
www.freeweb.hu/busztipus/alfa/alfa.htm És a legalsó lenne az, amit kinéztem, mert erre is ilyenek járnak már 5db. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291269 | 2007. február 12. 20:39 | ![]() | |
Juhéj!!! a 3333. én leszek. Viszont lehet műveltségem hiánya, de milyen jármű az az Alfa Regio? | |||||
krisz01 | Adatlap | 291268 | 2007. február 12. 19:17 | ![]() | |
Elhatároztam, hogy kéne terveznem egy Alfa Regiot 1:25-ben. Képeket találtam, csak jellegrajzot nem találok sehol. Tudnátok segíteni? Köszönöm! | |||||
Stefan | Adatlap | 291267 | 2007. február 12. 16:03 | ![]() | |
istf.fw.hu Oldal a legutolsó infó szerint 14.-éig nem elérhető. Először azt hittem valami más gond van, de aztán láttam az email-t a freeweb.hu-tól, hogy felújítják a szervereket, ezért egy ideig jónáhány .fw.hu oldal nem lesz található/elérhető (ftp-ről sem) egy darabig. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291265 | 2007. február 12. 14:36 | ![]() | |
jaja, ezek tipikus dobozok. Amúgy szisztematikusan keresgélek időnként. Pl. beírom: Modellbogen, vagy Bastelbogen, Kartonmodell, stb. így jönnek elő. Mégis azért teszem közzé őket, mert van köztük régebbi, ill. lehet, hogy kezdő is nézegeti fórumunkat, csak nem szól hozzá. | |||||
Lacc | Adatlap | 291264 | 2007. február 12. 13:45 | ![]() | |
Hát igen, ez ilyen általános iskolai technika órára való bemelegítésnek:D:D | |||||
Szaka | Adatlap | 291263 | 2007. február 12. 13:16 | ![]() | |
Látom DjBogyi azért van humorérzéked:))) Hol találsz te ilyen papírdobozokat állandóan?:))) | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291262 | 2007. február 12. 11:38 | ![]() | |
www.pro-buergerbus-nrw.de/bastelbogen2.gif na itt van még egy Sprinter | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291261 | 2007. február 12. 11:33 | ![]() | |
DjBogyi | Adatlap | 291260 | 2007. február 12. 11:32 | ![]() | |
Stefan | Adatlap | 291259 | 2007. február 12. 11:30 | ![]() | |
A P-70 Zwickau-t láttam egy régebbi Maly Modelarz-os makettek között | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291258 | 2007. február 12. 11:30 | ![]() | |
www.firefighter.at/fire/material/downloads/Bastelbogen%20Kommandofahrzeug.JPG A bécsi tűzoltóság egy régi papírmakettje | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291257 | 2007. február 12. 11:26 | ![]() | |
www.heinrichschuetz.com/heinrich-schuetz-haus/museum/bastelbogen.php ...akinek van türelme, leszedheti a betűket és lesz egy szép háza:-))) | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291256 | 2007. február 12. 10:51 | ![]() | |
users.telenet.be/trabant.willem/bastelbogen.htm ...mit találtam, na ezeket kellene valahogyan megszerezni! | |||||
atya2001 | Adatlap | 291255 | 2007. február 12. 07:53 | ![]() | |
Hali Bogyi Haladsz azért látványosan a makettel ;) Ha megfogadod tanácsom ne építs mellete másik makettet! Én csináltam egyszer ilyet, nagyon nehéz visszarázódni az abbahagyott makettbe. Mivel minden makettnek más-más az alkatrészbontása. Nehéz követni az alkatrészeket. Örülök, hogy áttértél a Palmara, nem fogsz benne csalódni. De szerintem érdemes higítani. Kicsit lassabban köt, és gazdaságosabb is úgy. Illetve nem olyan sűrű, szebben lehet kenni. És ha egy zárható lapos befőttes üvegbe higítod, egy gramm sem fog kárba veszni. De ha neked jó így, akkor nem szóltam, nekem nem lenne "budym" azt a nehéz flakont emelgetni;) csaio Atya | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291254 | 2007. február 11. 21:16 | ![]() | |
Nos nem tűntem el, csupán macerás részhez érkeztem a Jelcz-el. Nevezetesen, ahogy Ádám is jósolta: a hátsó felfüggesztéshez. Közben én is beszereztem egy Palma Fa ragasztót, próbákat is tettem. Nagyon jó tényleg ez a ragacs. Csak pár előnyt említek a szag mellett a jó öreg Technokolommal szemben: Jól terül, nem húz szálat, gyorsan szárad, szilárdabb lesz, lehet normál filccel utánszínezni, stb. 1 apró hátránya a kiszerelése. Bár van csőre és pici lyukat ütve nagyon pontosan tudok pöttyinteni, épp elég izomerő kell a megtartásához és várni kell, míg magától odafolyik a lyukhoz a ragasztó. Javasoltátok, kiöntve üdítős kupakba jól kezelhető, de én nem szeretném így pazarolni az anyagot. Végül is jó izmos csuklója lesz az embernek tőle. A hátsó felfügesztés fejlődéséről teszek fel pár képet. Kicsit csálé még de ez azért van mert trükközni kell a ragasztási helyek sorrendjével. Még nincs készen. Komolyan már azon gondolkodtam, pihenésképp összeragasztom a két ZUK-ot:-))) vagy a platót kezdem el, mert haladni szeretnék csak ez most nem olyan látványos. | |||||
lucky | Adatlap | 291253 | 2007. február 10. 18:26 | ![]() | |
Szaka! THX! | |||||
Szaka | Adatlap | 291252 | 2007. február 10. 11:20 | ![]() | |
Szia Lucky! A tüske vége félgömb formájú, így nyomja ki a szegecsfej formát( egyébként a legegyszerűbb megoldás a fúró befogó részét formára köszörülni, csak ilyen kicsi átmérőnél már vastagabb a fúró szára mint a dolgozó része ezért kellett gombostűt használnom), a tárcsa két oldalán lévő furatok egyforma nagyságúak, és egy dolog nagyon fontos, hogy a tárcsák belső oldalán ne legyen furatél letörés. Szaka | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291251 | 2007. február 9. 22:45 | ![]() | |
| |||||
lucky | Adatlap | 291250 | 2007. február 9. 20:19 | ![]() | |
Szaka! Ügyes masina. Gondolom a szerkezet az alábbi módon müxi: 1 a lemez bemegy a két tárcsa közé. 2 a tüske( az a kiálló kis vmi a két csavar között) kinyomja a szegecset. Kérdés: A tüske vége milyen? ( domború, egyenes) A képen nem látható oldalon a furatok átmérője megegyezik a jelenleg látható oldalon lévőkkel? | |||||
Szaka | Adatlap | 291249 | 2007. február 9. 17:38 | ![]() | |
Szaka | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291248 | 2007. február 9. 17:03 | ![]() | |
Szia Szaka, Légyszi oszd meg velünk majd e kis készülék elkészítését is. Köszi szépen. | |||||
Szaka | Adatlap | 291247 | 2007. február 9. 11:02 | ![]() | |
Szia Atya! Én is ugyanilyen módszerrel készítem a csavarfejeket, azzal a különbséggel hogy AutoCad-ben szerkesztem ki őket. A szegecsfej készítésre viszont hévízen láttam egy nagyon jó kis megoldást. Egy végtelenül egyszerű kis szegecsfej gyártó készülékről van szó ami nyomdai offset lemezekből (0.1 mm vastag alumínium) nyomja ki a megfelelő méretű szegecsfejet. Pont tegnap próbáltam ki a kis készülékemet, és nagyon elégedett vagyok az eredménnyel 0.6 mm átmérőjű tökéletes szegecsformákat csináltam szinte semmi idő alatt. Ha hazaérek teszek fel képeket is róla. Szaka | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291246 | 2007. február 9. 09:21 | ![]() | |
Szia Atya! Nagyon feldobja tényleg a makettet ez a sok csavar. Elvileg szegecsfelyek a JELCZ-en is vannak, de nálam marad rajzolva. Épp elég volt ezeket a teleszkóp végeket (tabletták) összeraknom. Haladtam én is, már a "sodrófákat" hajtogattam meg. Ezek végeire jönnek rá majd a "tabletták". 2 nagyobb + 4 kicsi + 1 sodrófa = teleszkóp. Na már most ebből kell 6 db összesen. Lesz még egy kardántengely, ami a két tengelyt köti össze. ...képek később. | |||||
atya2001 | Adatlap | 291245 | 2007. február 8. 22:28 | ![]() | |
Kicsit haladtam a makettel. A gyári kit nem tartalmazza a csavar és szegecs-fejeket, viszont szerettem volna elkészíteni. A csavarokról részletesen írok lentebb, a kerek alakú szegecs-fejek injekcióstű "lyukasztóval" készültek. Mint a képeken is látszik, egy ilyen "mütyür" kb 1mm-es, igazán jó elfoglaltság. Csavarfej készítése: (a csavarok eredetileg a Renova-Kraz makettből scanneltem majd ráragasztottam egy dipa vastagságú lapra) 1. Az első vágást mindig a párhuzamos vonalakkal érdemes kezdeni, ezzel plusz vágásokat lehet megspórolni 2. Egy kiválasztott írányban minden csavarfejet levágok 3. Kis rombuszokat kaptunk, melyeknek a kisebb szöget bezáró részét kell levágni olyan méretben, hogy arányos legyen a csavar feje 4. Azért, hogy ne pattogjanak öszze-vissza a kis anyák, érdemes egy csipesz helyével lenyomni 5. Mint a képen látszik, nem mindegyik sikerül, szép 6 szög alakúra, azok mehetnek a selejtbe, érdemes elszöszölni vele, mert igazán feldobja a makettet. Ha elkészültek a csavarok, lehet őket felragasztani. Még felkerült a makettre pár apróbb alkatrész. Különösebb gond nélkül. Folytatás következik! csaio Atya | |||||
Adam | Adatlap | 291244 | 2007. február 8. 10:34 | ![]() | |
Sziasztok! Én ecsettel viszem fel a ragasztót. Nagyon precízen lehet dolgozni vele, nem leszel fülig ragasztós. Csak oda teszel, ahova akarsz. És bármilyen pici felületet pontosan tudsz ragasztózni, ha elég vékony ecsetet használsz. Nem tudom mit szerettek a technokolon... Én hülyét kapnék tőle, de mindenki másképp csinálja. A technokolnak egyetlen előnye lehet csak... Hogy nagyon jókedvű leszel tőle a ragasztás végére ;) Üdvözletem: Ádám | |||||
Zizi | Adatlap | 291243 | 2007. február 7. 10:02 | ![]() | |
atya2001 és DjBogyi! Köszönöm a válaszokat! | |||||
Macal | Adatlap | 291242 | 2007. február 7. 08:42 | ![]() | |
Mijeza sok tabletta? Csak nem...??? :D:D:D:D | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291241 | 2007. február 6. 22:33 | ![]() | |
| |||||
atya2001 | Adatlap | 291240 | 2007. február 6. 17:33 | ![]() | |
Hali Na akkor sorjában: Bgabor: Én egy kis mőanyag háromszög alakú szerszámmal viszem fel a Palma ragasztót. A pillanatragasztót pedig vagy egy darab papírcsikkal, vagy fogpiszkálóval. De lehet ecsettel is felvinni a felületre, én azért nem szeretem, mert macerás mindig kimosogálni, ha meg nem mosod ki beleköt. Zizi: Igen lehet kicsinyíteni, kérdés csak az, hogy az alkatrészek nem lesznek e túlságosan kicsik ahhoz, hogy meglehessen makettezni. Gondolok itt arra, hogy egy 33-as makett sokkal részletesebb, mint egy 72-es és lehet annyira kicsi lenne az alkatrész, hogy már kézzel nehéz megmunkálni, de legfeljebb lemarad róla. Tehát elkészíthető. :D csaio Atya | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291239 | 2007. február 6. 17:32 | ![]() | |
Üdv Zizi! Mindenképp csak ismerni kell pár műszaki adatot, illetve gépre kell vinni a makettet. | |||||
Zizi | Adatlap | 291238 | 2007. február 6. 15:24 | ![]() | |
Sziasztok! Szerintetek egy eredetileg 1/48 vagy 1/33 arányú modell elkészíthető arányosan kicsinyítve 1/72-ben? Köszi! | |||||
bgabor80 | Adatlap | 291237 | 2007. február 6. 14:05 | ![]() | |
Ragasztóról jut eszembe: ti hogy kenitek be a felületet? Én jobb híján a szovjet módszert tudom csak alkalmazni: bekenem, ahogy tudom, majd összeillesztés után még a talpam is ragasztós lesz :). A csavarokat pedig úgy ragasztottam fel, meg a nagyon apró alkatrészeket, hogy egy kis csavarhúzóra tettem ragasztót, és azzal kentem meg a felületet. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291236 | 2007. február 6. 13:18 | ![]() | |
Csavaros észjárás:-) Ha szükséges valakinek, hazaérek és a gépemen ott figyel a KRAZ pdf-ben, abból kimásolhatom a csavarokat én is. | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291235 | 2007. február 6. 13:14 | ![]() | |
Ragasztóra rátérve, sulifixem van nekem is de én nálam az elmegy kategória. Lehet maradi vagyok, de a jó öreg technokolom az a kedvenc. Függő lettem biztos:-))) | |||||
atya2001 | Adatlap | 291234 | 2007. február 6. 13:10 | ![]() | |
Kisebb változás ált be: Ugyanis a t-34-hez összesen 20 db csavar fejet mellékeltek, ezért elgondolkodtam egy kicsit mit is lehetne ezzel a helyzettel kezdeni. És az jutott eszembe, hogy a krazhoz mellékeltek a legtöbb csavarfejet, így elővettem a makettet, de mivel azt nem akartam felhasználni, így scanneltem a csavarfejeket. Megpróbáltam a legjobb minőségben, de az 1mm-s kicsit igy is pixeles lett. De végülis kinyomtattam, és elfogadható a minősége. Már felragsztottam egy dipára, és az első próbálkozás már meg is volt. Iszonyat macerás meló, de a látványért szenvedni kell. :D Mellékelem a csavarfejeket, hátha valaki kedvet kap hozzá. :D csaio Atya | |||||
bgabor80 | Adatlap | 291233 | 2007. február 6. 11:56 | ![]() | |
Én a rendkívül idióta nevű Sulifixet használom. Az nem tartalmaz mérgező anyagot. A legkárosabb benne a 30% etanol, ami viszont sima alkohol, és nem veszélyes, csak ha egy litert megiszol belőle. :)). Ez a ragasztó is megkeményíti a papírt, és a száradási ideje is pont megfelelő. Meg vagyok vele elégedve. HENKEL-minőség :))) | |||||
atya2001 | Adatlap | 291232 | 2007. február 6. 11:15 | ![]() | |
Na azt meg elfelejtettem, hogy én is elkészítem a csavarfejeket. Bár a Star-hoz nem mellékelnek, de a Jt-34 megmaradt lapjain vannak pont megfelelő méretű csavarok, így nekem is 6 lapfejü lesz. És szíkével vágom őket, nem lyukasztóval. Jó móka lesz. :D csaio Atya | |||||
atya2001 | Adatlap | 291231 | 2007. február 6. 11:11 | ![]() | |
Hali A Star alváza mondhatni "beton merev" lett. Ugy néz ki az alváz, hogy 2 db U profil, és az U profil szárát merevíteni kellet 1,0 mm-es kartonnal, ez gyárilag volt elő írva. Az alkatrészeket így is gyárották le, hogy ezt az 1 mm-t belekalkulálták. Valamint a keresztmerevítők, szintén 1 mm-s karton vastagítást kaptak, szintén előírás volt. Így öszzeragasztva télleg azt lehet mondani, hogy nagyon masszív lett már most az alváz, hogy csak 2 merevítő van benne. és még jön bele 2 vagy 3 merevítés pontosan nem tudom. A végeredmény szerintem nagyon masszív lesz. Bár ennek a hossza csak 25 cm körül van. Ja és még egy dolog jutott eszembe amit már régebben is szerettem volna írni: Mégpedig, a Palma ragasztóval összeragasztott alkatrészek száradás után sokkal keményebbek, erősebbek lesznek, mint a Technokollal, vagy bármilyen más ragasztóval ragasztott. Ezt annak tudom be, hogy a papír magába szívja a Palmát, és ezáltal nem csak, hogy a több réteg papír miatt lesz az alkatrész merevebb, hanem úgymond átalakul a papír szerkezete. Ergo a sokszor előírt vastagítással merevebb alkatrészt kapunk. Vagy nem kell annyi régetet összeragasztani, és mégis erős alkatrészt kapunk. Na hírtelen ennyi jutott eszembe! Bgabor, lehet, hogy már volt szó arról, de most nem ugrik be, te milyen ragasztót használsz? Ha nem a Palmat használod tudom ajánlani, télleg nagyon jó szer. Meszze felülmúl minden más ragasztót. A makett a kép alapján télleg jól néz ki, várom a folytatást. csaio Atya | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291230 | 2007. február 6. 10:56 | ![]() | |
Szia Gábor, én a JELCZ-ről nyilatkozom: annak 2 rétegű karton a hossz és kereszttartó anyaga. Kemény lett. Ragasztásnál kell figyelni, hogy egyenesre legyen összenyomva a két réteg. Nem szabad túl megélezni sem, lehet azért nyeklik picit. De majd a kereszttartók megszüntetik ezt. Ugyanezért vannak igaziból is ezek a létravázba építve. Lacc, még nem vettem, csak leszedtem Emule-ról Zetkákat. Azokban van pl, hasonló mint a mi SZILIN-k, azt át lehetne dolgozni pl. | |||||
bgabor80 | Adatlap | 291229 | 2007. február 6. 10:41 | ![]() | |
Én a csavarokat manikűrolló, és laborcsipesz segítségével vágtam ki. Nem egy népünnepély, de szerintem megéri a fáradozást, mert jól néz ki a makettre ragasztva. Eddig azért nem alkalmaztam élfestést, mert majd az egész alvázat fogom lefesteni. Most azon parázom, hogy az összeragastás után nyekleni-nyaklani fog az alváz, de ne legyen igazam. Hiába van három rétegből a hossztartó, egy több, mint 30 centi hosszú elemnél nem ártott volna több réteg, vagy egy vastagabb kartonból lévő merevítés. A STAR alváza mennyire lett merev a ragasztás után? | |||||
Adam | Adatlap | 291228 | 2007. február 6. 08:08 | ![]() | |
Hali! Szépen alakulnak a dolgok Mindenkinél. Atya a képes beszámoló frenetikus! Ezek után én már nem is merek majd felrakni képeket... Bogyi az aktuális alkatrészekhez csak kitartást tudok kívánni, nomeg persze rengeteg türelmet. A hátsó felfüggesztés legkeményebb részével állsz szemben -legalábbis sztem. Gabor: A KRAZ tényleg szebb, mint aminek beharangoztad. Ha az élfestést is alkalmaznád, akkor szerintem még Te is meglepődnél, hogy mennyire más lesz tőle. Szerintem a csavarokat meg igenis tessék kivágni és felragasztani, mert a maximalizmus viszi előre a makettezőket. Meghát ugye minél többet vágsz, annál pontosabban és jobban fogsz, úgyhogy ez még gyakorlásnak sem rossz. Nem tudom, hogy milyen felszerelésed van, de én mindenképpen megpróbálnám a véső alakú szike-fejjel. Szerintem azzal nem lehet annyira borzasztó... Nos üdvözlet, további jó építést Mindenkinek: Á | |||||
Lacc | Adatlap | 291227 | 2007. február 5. 18:44 | ![]() | |
Egy jó kép sokat számít, az tuti! Nem kimondottan csak a NOHAB-ra gondoltam, ez úgy általánosságban is értendő:) Ha kitartóbb és bátrabb lennék, megpróbálnék szívesen valami mozdonyt, hamár nem tudok senkit rábeszélni, hogy csináljon egyet saját erőből:D:D Amúgy jól emlékszem, hogy te vettél már papír mozdony(oka)t? | |||||
DjBogyi | Adatlap | 291226 | 2007. február 5. 18:30 | ![]() | |
Szia Gábor! Azért szerintem egyáltalán nem lesz ez a Kraz rossz, sőt sokkal jobb, mint ahogy beharangoztad. A csavarokat én be nem vállalnám. Nem lehet órásnál vagy műszerészboltban ilyen pici csavar? Modellvasutakon is alkalmaznak ilyen piciket. Lacc, nézd meg a Nohabot, készítője sem tudott félgömbívet csinálni fémlemezből, inkább kifaragta. Amúgy a train-sim modellek azon alapulnak, hogy jó fotókat tesznek az oldalaikra, így csak avatott szemek veszik észre a butítást. | |||||
Lacc | Adatlap | 291225 | 2007. február 5. 17:58 | ![]() | |
Azt még elmoncom, hogy egy állomási pad előállításáig azért sikerült eljutnom:D |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111. |
Kicsit építettem a Star-t
0,5 1,0 2,0 mm-es korongok és 1 mm-es csavarfejek kerültek fel, és néhány kisebb-nagyobb alkatrész.
csaio
Atya