<<< Vissza | Tovább >>> |
Horvath_Balazs | Adatlap | 293752 | 2007. október 28. 06:56 | ||
WadEmber | Adatlap | 293751 | 2007. október 1. 04:55 | ||
Sziasztok vitorlások.Autofényezö vagyok. Ha valakinek gondjai lennének a vitorlások fényezésével akkor az forduljon hozzám bátran.Nemszámit mijen mekkora. 06202157580 | |||||
Stefan | Adatlap | 293750 | 2007. szeptember 24. 09:49 | ||
Én ezt a nagyvasast ismertem: www.youtube.com/watch | |||||
Mekett | Adatlap | 293749 | 2007. szeptember 23. 16:17 | ||
Ez de nagyon nem gyenge! Azt hittem, ilyen csak az ostoba filmekben van :) www.youtube.com/watch | |||||
Fodi | Adatlap | 293748 | 2007. szeptember 14. 20:16 | ||
harold | Adatlap | 293747 | 2007. augusztus 31. 20:38 | ||
Ego | Adatlap | 293746 | 2007. augusztus 18. 20:49 | ||
Tiszteletem szaktársak ! Lehet,hogy nem jó helyen kopogtatok de hátha ... Keresek fotókat a HA-5198 L13 "Blanik" vitorlázógépről. Tudomásom szerint a debreceni rep. klub gépe. Segítségeteket előre is köszönöm !!! | |||||
Fodi | Adatlap | 293745 | 2007. augusztus 5. 10:20 | ||
www.modelimex.com/inshop/scripts/detail.asp Áááá%! Áááá! ÁÁÁ! LF-109, 48, full gyanta, magyar festéssel! És majdnem tízezer forint... | |||||
Fodi | Adatlap | 293743 | 2007. július 11. 07:18 | ||
Höhö, ez egy kicsit drága mulatság lesz. :) 5000 körül van darabja. Ha nem akarsz rendelni külföldről, akkor a mosonmagyaróvári versenyen szokott lenni pár kereskedő, akiknél van Ardpol. De ha nem akarsz jövő év áprilisáig várni akkor irány a net és sajnos meg kell rendelni őket. Egyébként gyönyörűek, nekem Std Jantar és Grunau Baby van de a többi is nagggyon szép. | |||||
Ego | Adatlap | 293742 | 2007. július 10. 20:20 | ||
Sziasztok! Keresném megvételre az alábbi maketteket : Ardpol, 1:48: Jantar, Jantar Std, Mucha, Bocian, Foka 4 . Keresek fotókat a következő témában : AN2 vontat L13 Blanikot Minden segítséget előre is köszönök !!! | |||||
Fodi | Adatlap | 293741 | 2007. június 2. 03:57 | ||
www.cmkkits.com/en/aircraft/gal-49-hamilcar/ Hmm, szép - és baromi drága. | |||||
Robidoki | Adatlap | 293739 | 2007. március 5. 17:10 | ||
Láttam az ALFÖLD-ben!De nézd meg a MALOM-ban is!!! | |||||
Fodi | Adatlap | 293738 | 2007. március 5. 16:03 | ||
www.hyperscale.com/features/ls8dw_1.htm Össze kellene már rakni a sajátomat is... :) | |||||
HA-1252 | Adatlap | 293737 | 2007. február 14. 20:39 | ||
Jahh makettboltnan:))) Kméten annyira nincs ilyen... Köszi. | |||||
Fodi | Adatlap | 293736 | 2007. február 7. 19:38 | ||
HA-1252 | Adatlap | 293735 | 2007. február 7. 19:36 | ||
Nem tudja valaki, hogy hol tudnám beszerezni a revelll ls8at? | |||||
Keri | Adatlap | 293734 | 2007. január 27. 13:23 | ||
Fodi,Tibcsi! Köszönöm az infót,akkor rátenyerelek!:-) Keri | |||||
Fodi | Adatlap | 293733 | 2007. január 27. 10:03 | ||
Hali Keri mester! Nyugodtan vedd meg, gyönyörű gép! Én háromezer-valamennyiért vettem, négyezernél drágábban még nem láttam. Bár lehet, hogy idén emelkedtek az árak. Itt az útmutató: www.revell.de/manual/04224.PDF Fodi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 293732 | 2007. január 27. 09:07 | ||
Érdemes, nagyon szép makett! :) | |||||
Keri | Adatlap | 293731 | 2007. január 27. 08:25 | ||
Fodi! Tegnap láttam egy bevásárlóközpontban Revell AKS-21(asszem)-es vitorlázórepülőt.Azt kérdezném,érdemes-e megvenni és ha igen,mennyiért kb?Esetleg tudnál ajánlani valamilyen szép makettet elsó vitorlázónak? Keri | |||||
Fodi | Adatlap | 293730 | 2007. január 26. 17:53 | ||
Na igen, nem tudom miért jobb műszakilag egy 1960-as évekből származó hosszú múltú, agyonnyúzott Cessna, mint egy 1990-es megkímélt "nagy IS", vagy 1980-as alig használt Wilga... | |||||
szenko | Adatlap | 293728 | 2007. január 26. 17:04 | ||
gondolom akkor a régi unios országok is egyből zúzdába küldik az összes náluk repülő, an-2-t, wilgakat, zlineket, balnikokat, piratokat, fokákat, jantarokat, stb... bízom benne hogy ez a cikk csak egy hülyeség, vagy velünk mindent meg lehet csinálni? | |||||
Kalóz | Adatlap | 293727 | 2007. január 26. 16:43 | ||
Na haragudj Mekett, nem rád értem, de ez egy baromság. Az Eu időnként hajlamos elharapodzni, ha a saját üzleti érdekeiről van szó. A magyar előírások általában megfelelnek a legkomolyabbaknak is. Példa a saját területemről: A hajók építését szabályzó Belvízi Hajók Müszaki Felügyeleti Előírásai nemzetközilehg egyeztetett kritériumokat tartalmaznak, megfelelnek minden ország előírásainak. A Gyakorlatban majdnem laikusként is lehet(ett) használni, persze szakembernek még nagyobb segítség. Hogy miért a múltidő? Az Eu nagy dicsőségére 2003-ban bevezették az uniós előírások magyar fordítását, ami alapján egyszerűen nem lehet dolgozni, semmilyen használható útmutatást nem tartalmaz, ráadásul nincs összhangban a korábbi előírásokkal, magyarul nem kompatibilis. Valami hasonló lehet a légügyi előírásokkal is, azt azért ne feltételezzük, hogy a szovjetek, csehek, lengyelek nem értettek a repülőgépekhez, ráadásul veszélyeztették saját biztonságukat, nem szólva a nagymennyiségű exportált gépről. Dehát nálunk minden sz@r, ami keleti és minden csodálatos, ami a Lajtán túlról jön. prdig koránt sincs így, csak ezt manapság nem szokták bevallani. Kalóz | |||||
Fodi | Adatlap | 293726 | 2007. január 26. 16:01 | ||
Ez gáz. Ha igaz, akkor mindenkinek a %+!=(%/"%''!!! Éjjjen az unijó. | |||||
Mekett | Adatlap | 293725 | 2007. január 26. 09:36 | ||
Százhúsz repülőt vonhatnak ki a forgalomból Magyarországon Az európai légügyi hatóság szerint nem biztonságosak a szocialista országokban gyártott gépek. index.hu/x | |||||
Fodi | Adatlap | 293724 | 2007. január 18. 18:21 | ||
www.modellversium.de/kit/artikel.php Újra Ls-8 | |||||
komppeter | Adatlap | 293723 | 2006. december 31. 16:15 | ||
Én is nagyon várom!!! Kiváncsi vagyok hozzánk mikor fog eljutni... Valahol olvaststam hogy a két ünnep között tervezik piacra dobni,mondjuk a lenti példány is csak egy demo példány. Én örülök ha márciusra sikerül szerezni. Na BUÉK mindenkinek!!! | |||||
Fodi | Adatlap | 293722 | 2006. december 28. 15:26 | ||
kits.kitreview.com/revell04253reviewbg_1.htm Már alig várom - újabb össueépítetlen makett a szekrényben, de ezt nem lehet kihagyni! :) Revell 1:32 Ls-8 | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 293720 | 2006. november 7. 21:27 | ||
Ezek őrültek, akik nagyon tudnak vezetni, és élvezik... | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 293719 | 2006. november 7. 20:55 | ||
Boccs, hogy ide rakom be de ezek vagy nem tudnak vezetni vagy őrültek. http://www.youtube.com/watch?v=knNXaDZHuH0&mode=related&search= | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 293718 | 2006. november 7. 20:36 | ||
No comment... www.youtube.com/watch | |||||
HungryCoyote | Adatlap | 293717 | 2006. október 28. 14:38 | ||
I/1 volt. I/2-nél nem lepődtem volna meg. | |||||
komppeter | Adatlap | 293716 | 2006. október 28. 09:38 | ||
Én elvittem tesómékat annak idelyén de nem emlékszem hogy akkor milyen vizsgám volt... Szerintem "szakszó" mindenképpen kell... | |||||
Geronimo | Adatlap | 293715 | 2006. október 27. 22:31 | ||
milyen engedély vagy vizsga kell ahoz hogy valaki utast vihessen? | |||||
komppeter | Adatlap | 293714 | 2006. október 27. 19:57 | ||
Farkaskoma! Félre ne értsd ,nem akartam lebecsülni ezt a módját a repülésnek-jelenleg nekem is erre lenne csupán lehetőségem már ami az időt illeti-család ill.feleség mellett az szinte lehetelen hogy a hétvégéket teljes egészében a starton töltsd... Amikor én reültem időm volt mint a tenger pénzem viszont annál kevesebb ezért sokszor kényszerültem átadni annak a gépet aki "fizetett" ezért az tudott érvényesülni akinek pénze volt ,nem az akibe mondjuk némi tálentum szorult. Ezért is hagytam abba egyetemista éveim közben-és valszeg csak akkor kezdem újra ha saját gépem lesz. Addig is találtam magamnak valami hasonló élményt nyújtó hobbit :ez pedig a motorozás Üdv | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 293713 | 2006. október 27. 19:36 | ||
I/2... az I/1 a szokató repülés... | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 293712 | 2006. október 27. 19:34 | ||
Én is a repülőtéren lógnék inkább, mint dolgoznék sokszor napi 16 órát, de sajnos nem tehetem meg. Így pluszba nem nagyon tudok kijárni, repülni is sajnos egyre ritkábban az idő szűke miatt ( és a hétvégéimet az asszaony is rendszeresen megpróbálja megszervezni) így én valami hasonlót csinálok, mint ott az "üzleti kategória". Kifizettem év elején inkább a munkát, így könnyebben jön össze a pénz a klubnak az évkezdésre (biztosítás, lüfi, stb...). Ha viszont kimegyek repülni akkor reggel sorakozóra kint vagyok, csak este, bepakolás, ápolás után jövök el. SZerintem ez így korrekt. Ha nem tudok reggel kimenni, akkor inkább nem is megyek ki, annak ellenére hogy start limit van. Ha növedék nincs kint reggel akkor 1 start lehet aznap. Ha kimenti magát, akkor 3, ha szólt előre hogy később, vagy csak délutánra jön akkor nincs szivatás, akkor "amennyi jut" főszabály lép életbe. | |||||
HungryCoyote | Adatlap | 293711 | 2006. október 27. 14:03 | ||
Életem első repülése is olyan volt, hogy leoldás után az oktató annyit mondott csak, hogy az első fordulót már te csinálod. Mellékesen jegyzem meg és lehet hogy nagyon furcsán fog hangzani, de az I/1 volt. Mikor én voltam kezdő, azon röhögtem, hogy olcsóbb volt (mindennel együtt), mint ha autójogsit akartam volna csinálni. Most sem sokkal több mint kocsira, de (mint Farkaskoma is említette) sokkal nagyobb élmény mint bármi más. Nálunk is ki lehet váltani a társadalmi munkát, vagy van egy üzleti kategória, mikor hősünk gondol egyet és kimegy a reptérre, repül amennyit akar aztán hazamegy. Igaz, így az eredeti tarifák többszörösébe kerül. | |||||
komppeter | Adatlap | 293710 | 2006. október 27. 10:53 | ||
Én csak a repülésre értettem -de ha ezeket is hozzászámolod(közmunkamegváltási??? én mindig kint lógtam reptéren nem fizettem ilyet soha)akkor se több 150-nél az tuti-bár én vagy öt éve befejeztem a repülést de beszélgettem pár növendékkel és tőlük tudom,meg a tarifák fent vannak a klubb honlapján. Egyébként Miskolc mindig is olcsóbb volt,mondjuk voltak olcsóbbak is (pl.Szoboszló). Ez a munkamegváltósdi érdekes-bár ha jól tudom már miskolcon is van ilyen de szerintem a repülés nem csak arról szól hogy 11-kor kimegyek a reptérre ,beülök a gépbe , meghúzatom magam ,amikor kedven tartja leszállok,és hazamegyek-bár volt (gondolom van is )rá példa. | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 293709 | 2006. október 27. 10:33 | ||
a klubb takságit, az oktatást, a repülést, az orvosit, a közmunkamegváltást, az MRSZ tagdíjat, mindent beleszámolva? | |||||
komppeter | Adatlap | 293708 | 2006. október 27. 10:21 | ||
Szerintem Miskolcon kijösz annyiból mint egy autó jogsi ára(mármint a "B" vizsgáig)kb 100 rugó környékén ... Annak idején nekem is ebbe a nagyságrendbe került és ez maradt is ahogy hallom. Üdv | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 293707 | 2006. október 27. 09:08 | ||
:))) Igen... :))) Tudod, azt szokták mondani, hogy ha nem csinálsz semmit, a vitorla akkor is repülni akar, (majdnem teljesen igaz) a "pilóta csak "elrontja" a gépet. Nem vezetni kell a gépet, hanem megkérni, hogy csinálja azt, amit te akarsz. a "C" vizsga pedig arról szól, hogy "győzött a termik". Fent nyugottan oda lehet adni a botot az utsanak, jobban fél annál hogy bármi után kapkodjon... :)) ha meg nagyon "el akarja rontani a gépet" akkor meg belerugsz a pedálba, és menten elenged mindent, és megszeppene ül a helyén...:)) Lóvé nem olyan vészes... kb 220-240 E Huf-ból tokkal vonóval el lehet jutni "B" vizsgái egybevetve más hobbik költségével nem olyan vészes, tekintve hogy nem muszáj egybe kifizetni. A máik, hogy amit ezért a pénzért kapsz, azt szerintem semmivel nem lehet egybevetni. És ha azt veszed hogy kb duplája egy szimla jogosítványnak... | |||||
Bendeguz | Adatlap | 293706 | 2006. október 27. 06:47 | ||
Oks, csak azért kérdeztem, mert habár én nem vitorlázok, volt szerencsém egykétszer szárnyrakapni, és eléggé ismerős volt a helyzet. csak nálam úgy történt, hogy először voltam vitorlázóban, emberünk vezetett amíg leodottunk, majd mondta, hogy innentől enyém a gép, én meg mondtam, hogy ááá, neeem, az kizát, mire ő megfogta fülcimpáimat(ezzel jelezvén, hogy más választásom nincs) én meg riadtan kaptam a botkormány után. Nem sokat repültem vitorlázóval, de mindegyik felszálás örök élményként vésődött be, és ha volna idő, meg anyagi keretem rá(no meg ha volna a közelben reptér) akkor repülünék is, addig meg marad a sóvárgás | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 293705 | 2006. október 27. 00:02 | ||
Azt nem szeretném meg mondani, legyen elég annyi hogy töbszörös gyámántkoszorús, töbszörös válogatott, volt versenyző, egy igazi "Öreg" aki légyfingon is elegerészik napnyugtáig. | |||||
Figaro | Adatlap | 293704 | 2006. október 26. 19:57 | ||
Farkaskoma! Valóban a jelvény kellene, főleg a "B" vizsga jelvénye. Nekem is volt olyan "félig robot" oktatóm, aki itt-ott picit belenyúlt a kormányokba. Így az elején nekem is volt néhány elcseszett iskolaköröm. Később, más okatatóval is repültünk, így nem volt olyan nagy gond az ellenörző repülésen. A jelvény készítő öregurat hogy tudom esetleg elérni, ha nem sikerül más úton beszerezni? Figaro | |||||
Bendeguz | Adatlap | 293703 | 2006. október 26. 16:43 | ||
Farkaskom, szabad megkérdeznem, hogy ki volt névszerint a "na gyerünk, mennyünk" oktató? | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 293702 | 2006. október 26. 15:52 | ||
"...mindegyik máshogyan csináltatta az iskolakört," ez tényleg nem verseny, és ténylegesen a biztonság, a biztos gép kezelés a lényeg. de idézett mondatodban benne van a lányeg. Ne az oktató csinálja az iskolakört. A Növemdék csinálja. Az Oktató ne legyen "írígy". Én az első 15 felszállásomat egy olyan oktatóval repültem, aki állandóan kalamolt a kormányokkal, és sokszor nem tudtad eldönteni, hogy most kormány, vagy oktató erő miatt nem fordul rendesen a gép. Aztán úgy alakult hogy másik oktatóhoz kerültem, aki meg úgy kezdte hogy előredőlt az ülésben, a vállamra tette a kezét, és mondta: Na! Gyerünk! Nagyon rosz iskolakör volt. Felszállásnál lógtam, imbolyogtam, fordulóban csúsztam, a 3.-at hamar fordultam, aztán nagyon mentem lefelé, aztán meg hosszan lebegtettem, és magasan ejtettem át (persze szóbeli utasítás végig meg volt). De rájöttem, hogy az előzó felszálláésok alatt semmit nem tanultam, a gép tulajdonképpen "robottal" ment. Innen viszont minden megváltozott... elkezdtem érezni a gépet. És nem zavart össze, ha más utasítást kaptam más oktatótol, tudtam, hogy kell korrigálnom. Mert úgy megtanulni repülni, hogy ne hibázz, nem lehet. azt kell megtenulnod, hogy magadtól észrevedd a hibáidat, és ne az oktatónak kelljen figyelmeztetnie rá, ne adj' isten kijavítani. "B" előtti ellenőrzőn azt mondta az oktató: ha bele kell nyúlnom, akkor vége. szólni nem fogok. Bele kellett, mert szét idegeltem magam. Lent a földön aztán csak annyi vol: sorold a hibáidat! elmondtam. _jó, akkor old is meg őket. Kiírtak még 3 gyakorlóra, másnap meg lett a "B" vizsga. | |||||
HungryCoyote | Adatlap | 293701 | 2006. október 26. 15:23 | ||
Sziasztok! A "D" 5 óra, 50 km táv és 1000m magasságból áll. Ezeket persze nem egyszerre kell teljesíteni. Nekem megvan a teljes jelvény sorozat. A 6 db (A, B, C, D, E, F) jelvény két éve kb 10000 Ft-ba került - ha nem többe! Szóval nem olcsó, de ha szeretnél akkor nincs más választásod, mert valóban egy ember foglalkozik ezek készítésével az országban. Farkaskoma! Sztem nem igaz h az oktatót minősíti, ha vki 114 felszállás után repülhet egyedül. Ugyanis nem az a lényeg (legalábbis nálunk, Győrben), hogy a növendék minél előbb megszerezze a "B" vizsgát, hanem hogy biztonságosan repüljön. Nekem egyébként legalább 7 oktató mondta a frankót és mindegyik máshogyan csináltatta az iskolakört, de meglett és ez a lényeg, nem az hogy mikor. | |||||
Fodi | Adatlap | 293700 | 2006. október 26. 15:21 | ||
Van háromórás feladat is, de "D"-hez öt óra kell. | |||||
sys | Adatlap | 293699 | 2006. október 26. 14:46 | ||
Sziasztok! Régen volt. A 'D' nem 3 óra? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
DFS Kranich
DFS Olympia Meise
Göppingen Gö-I Wolf
Göppingen Gö-III Minimoa
Göppingen GÖ-IV
Rhönadler RA-35
Egy bizonyos Czech Master Resin nevű cég termékei, és gyönyörűek!