<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121. |
Satyak | Adatlap | 295260 | 2008. január 26. 18:52 | ![]() | |
HAvernak van egy ujjabb fajta (NSR 250) igaz 1:1 méretarányban.NA az mi munkát igényel.:D:D De megy mint az állat Előzmény: (295258) gyurmakoma 2008. január 26. 17:34 | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 295259 | 2008. január 26. 17:55 | ![]() | |
gyurmakoma | Adatlap | 295258 | 2008. január 26. 17:34 | ![]() | |
emeri,köszi,de maradok a tamiyánál inkább azt hiszem. ma megjött az egyik hondám.dobozbontást csináltam róla az adatlapomra. elég régi darab,munkás készletnek néz ki. | |||||
hellodebil | Adatlap | 295257 | 2008. január 26. 15:16 | ![]() | |
Sziasztok! Sv 650 kész makettet keresnék! Létezik ilyen? Láttam sokfelé, sokféle motort, amik divatosak ,de Suzuki Sv 650-et még sehol. HELP ME!!! | |||||
Emeri | Adatlap | 295256 | 2008. január 23. 17:51 | ![]() | |
Szia Gyurmakoma! Saját tapasztalatom nincsen róla, de a revell honlapján találhatsz összeszerelési útmutatót. Itt klikkelj a kis villáskulcs ikonra. PDF formátumban vannak feltöltve. www.revell.de/de/produkte/modellbau/modellbau/motorrader/index.html Üdv. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 295255 | 2008. január 22. 20:03 | ![]() | |
revell choppert épitett már valaki? érdemes foglakozni velük? milyen a bontásuk?? | |||||
Gabi | Adatlap | 295254 | 2008. január 20. 09:38 | ![]() | |
Szia Kossuth! Boldog szülinapot így utólag is. Bruggeben majd iszunk az egészségedre valami belga kocsmában, már úgyis átszámoltad a megtakarítást.:DD Gabi | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 295252 | 2008. január 18. 19:38 | ![]() | |
már lassan minden tele van. két mocinak nemrég csináltam egyet.de ennek külön kell. | |||||
G-funk | Adatlap | 295251 | 2008. január 18. 19:33 | ![]() | |
ha van egy jó vitrin akkor nem feltétlenül kell ilyen | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 295250 | 2008. január 18. 19:25 | ![]() | |
jaja gondolom. nem lenne probléma ha ugy épitenék mint te,mert akkor megérné.. igy még annyira nem. bár most kicsit leseggeltem,a fabulis oldalán ez a pramac 15 rongy. ugy látom,itthon határ a csillagoos ég.. röhej | |||||
G-funk | Adatlap | 295249 | 2008. január 18. 19:20 | ![]() | |
hát megszámítva olyan 4000 pénz körül van viszont nagyon patent | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 295248 | 2008. január 18. 19:15 | ![]() | |
áá ez még megszámitva is drága. akkor plexiből csinálok neki. lehet smucig vagyok,de olyan 1500ft többet nem igazán szánnék rá.. | |||||
G-funk | Adatlap | 295247 | 2008. január 18. 19:13 | ![]() | |
hát 1800 yen. De Laci biztos megszámítja neked olcsón :D | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 295246 | 2008. január 18. 19:08 | ![]() | |
de az gondolom majdnem annyi mint maga a motor ugye? | |||||
rob1 | Adatlap | 295245 | 2008. január 18. 19:07 | ![]() | |
Gyurma! Nagyon jó! A Repsol Honda '98 nálam is épitésre vár!! Robi | |||||
G-funk | Adatlap | 295244 | 2008. január 18. 19:06 | ![]() | |
Van Tamiya doboz, direkt motorhoz. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 295243 | 2008. január 18. 19:05 | ![]() | |
kösz. annyira nekem sem.inkább gyakorlóak,kezdőnek szántam,de a ducatinak nekiálttam előtte mert jobban vonzott... egy hülye kérdés: lehet valahol kapni mocikhoz tároló dobozt?? | |||||
G-funk | Adatlap | 295242 | 2008. január 18. 19:01 | ![]() | |
Jó lett, gratual. Az új szerzemények közül, a Repsol Honda szép darab. A másik nekem nem jön be. De nem vagyunk egyformák :) Csak így tovább | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 295241 | 2008. január 18. 17:55 | ![]() | |
köszönöm. az üzletet+ a segitséget. Az épités gyornak tünik,de ez alatta kb két hét alatt gyakorlatilag napi 7-8 órában épitettem. a matricája tökéletes volt,a cartográf kitett magá,csak még gyakorolnom kell az ives felületeken. | |||||
bebá | Adatlap | 295240 | 2008. január 18. 17:50 | ![]() | |
Mindent összevetve /gyorsaság,türelmetlenség,építési problémák/ egy jó kis Ducati állt össze a kezed alatt.Grat! A tervek szépek főleg Doohan bajnok Hondája.Nem tudtam megállni,hogy ne néz- zem meg közelebbről az enyémet.A karbonozás annó nem ért el még hozzám.Sőt ma különbül megépíthető. Kívánom,hogy majd egy szebb darabbal bővűljön a mkp.állományod! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 295239 | 2008. január 18. 17:28 | ![]() | |
Raybrig_89 | Adatlap | 295238 | 2008. január 18. 17:20 | ![]() | |
Szép lett,gratula! | |||||
Sly160 | Adatlap | 295237 | 2008. január 18. 16:20 | ![]() | |
Szép, és teccetős. Talán csak egy észrevétel: Az első féktárcsát tartó csavarfejeket valami fém színre kéne festened. Sokat dobna rajta! És hogy teccik a mociépítés? | |||||
trombi0001 | Adatlap | 295236 | 2008. január 18. 14:22 | ![]() | |
Grat, nekem tetszik! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 295235 | 2008. január 18. 14:17 | ![]() | |
KossuthLajos | Adatlap | 295231 | 2008. január 18. 12:14 | ![]() | |
Mpower! G-funk! Természetes nem egyedül ment neki a dolog, egy kis segítség azért kellett. Mondtam neki, hogy milyen gyönyörű ez a gép, és mit lehet hozzá kapni. Kérdezte, hogy meg van-e ez nekem. Mondtam, hogy még nincs, de majd megveszem. És akkor megkérdezte, hogy jó e az nekem, ha megveszi nekem ajándékba. Persze hogy jó. Akkor rendeljem meg, mert Ő nincs ebben benne nagyon. De úgy gondolom nem ez a lényeg, hanem a szándék és a maximális elfogadás és tolerancia a hobbim/hobbink irányába úgy, hogy még áldoz is rá, tehát nem csak elfogadás szintjén megy a dolog. Ez a nem mindegy. Mpower! Kívánom neked, hogy találj ilyen feleséget. Addíg, míg lehet kapni "első fém villaszettet". | |||||
G-funk | Adatlap | 295228 | 2008. január 18. 10:15 | ![]() | |
Hi, Nem kenyerem a kötekedés de :) Az hogy ha egy valódi autón 5 mm rések vannak az a maketten 0,2mm ami a nem észrevehető, tehát tökéletesnek mondható. 1. A szénszálas alkatrészek gyantával vannak átitatva, majd a szélük le van vágva, tehát nem sorjásodnak, főleg nem a külvilággal érintkező részük 2. nem teljesen kézi munkával készülnek és főleg nem 1 számjegyű mennyiségben. 3. nem csak a lakkozástól sima a felülete. A matt nem lakkozott felület is sime igaz ott látni az anyag mintázatát de ez csak századmiliméteres szintülönbség. na de tegyük fel hogy sorjásodik. legyen 1-5 mm sorja ami 0,04-0,2 mm 1/24-ben na ennyi sorja lehet a maketten :) | |||||
trombi0001 | Adatlap | 295227 | 2008. január 18. 08:30 | ![]() | |
Francba, a két nagyobbik kép nem ment át. És igen, egy valódi versenyautó sosem néz ki olyan tökéletesen, mint egy makett. Hólyagosak a matricák, sorjásak a műanyag alkatrészek, retkes az öv, rések vannak az illesztéseknél. Me'hogy az maga az élet, a makett meg, bármennyire szeretjük, egy idealizált imitáció (asszem, ezt szépen mondtam). | |||||
trombi0001 | Adatlap | 295226 | 2008. január 18. 08:26 | ![]() | |
Hűha, most látom csak, hogy jól megkaptam az okosságot ex catedra. Természetesen eszemben sincs vitatkozni (hogy is merném! hogy is merném!), csak tisztelettel utalok az alábbiakra: 1. azért sorjás, mert a szélén a vágásnál a rostok hajlamosak kirojtosodni, 2. azért nem illeszkedik pontosan, mert kézi munkával, egyszámjegyű darabszámban készül és így óhatatlanul vannak milliméteres eltérések (NEM, én sem arra gondoltam, hogy a Mercedes CLK-GT Zetor traktorokat megszégyenítően húzza maga után a kilógó kasztnielemeket), 3. azért foltos/matt, mert a nyers karbon egy szövet, amelyen alapvetően az anyag szerkezete látszik és nem a festés. Amiről Te írsz, hogy tükörsima, az a mai versenyautókon (meg leginkább az utcai nídforszpídes Focusok hátsó szárnyán) attól van, hogy lelakkozzák, ugyanis a karbon érzékeny a napsugárzásra és töredezni, porladni kezd tőle, a lakk meg ettől megvédi. Így elsőre az alábbi képeket tudom felhozni mentségemre + ajánlom figyelmedbe Rainer W. Schlegelmilch "Fascination Formula-1" című művét, bár lehet, hogy abban rosszak a fényképek. Meg esetleg megnézni élőben egy versenyautót. Üdv: Trombitás Gábor | |||||
Matton | Adatlap | 295225 | 2008. január 17. 16:19 | ![]() | |
De illesztési problémát nem láttam rajtuk. Ha csak az nem az ,hogy pl 1987-es lotuson egymásra szegeccsel vannak rögzítve a karbonlapok | |||||
kbx | Adatlap | 295224 | 2008. január 17. 16:18 | ![]() | |
Ott nincs is értelme! | |||||
G-funk | Adatlap | 295223 | 2008. január 17. 16:16 | ![]() | |
ezt nem is vontam kétségbe. | |||||
Matton | Adatlap | 295222 | 2008. január 17. 16:06 | ![]() | |
Ez érdekes dolog. Én régebben alaposan körbrjártam a témát (igaz csak F1 vonalon) és az eredmény a következő lett: A versenyautó kulső elemein valóban tükörsina a karbon olyannyira, hogy egy légy is seggreesik rajta. Így jóval kisebb a légellenálás. Belül ahol nem látszik viszont matt és durva felületű. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 295221 | 2008. január 17. 14:45 | ![]() | |
Nálam ez nem gond, akkor már ezt sem kaptam volna. | |||||
kbx | Adatlap | 295220 | 2008. január 17. 14:43 | ![]() | |
Osztom! Már láttam pát versenyautót élőben, és a felületük mint a tükör! | |||||
G-funk | Adatlap | 295219 | 2008. január 17. 13:54 | ![]() | |
csak nehogy úgy járj mint én hogy anno 6 éve kaptam egy Focus WRC-t de mivel azóta sem készült el, így azóta nem kapok makettet :) | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 295218 | 2008. január 17. 12:47 | ![]() | |
G-funk | Adatlap | 295217 | 2008. január 17. 10:18 | ![]() | |
Hát nemfeltétlenül. Mitől lenne sorjás és mi az hogy nem illeszkedik pontosan. Szerinted egy többszázmilliós járgányon nem illeszkednek az alkatrészek. csak mert pl MotoGP motor összes kaszni eleme karbon csakúgy mint az F-1 autóké. szerinted az légellenállás szempontjából nem lenne gond :) Szóval maradjuk annyiban hogy passzolnak az alkatrészek és a külső felülete majdnem tükörsima. Nagyon közelről látszanak a szálminták, de felülete majdnem teljesen sima. Az hogy a szálak milyen irányban futnak az más kérdés. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 295216 | 2008. január 17. 08:15 | ![]() | |
:) köszi. bezzeg ha kopottra,szakadtra akatam volna,akkot tökéletes lenne :) bevallom eddig a valósgban egy helyen láttam mégcak karbont. egy chrysler boxában volt diszként alkalmazva ... | |||||
trombi0001 | Adatlap | 295215 | 2008. január 17. 07:50 | ![]() | |
Ha beleszólhatok, a karbon alkatrészek csak a maketteken tökéletes felületűek, a valóságban nem. Ha megnézel élőben egy versenyautót, -motort, a karbon mindig foltos, sorjás, nem illeszkedik pontosan. Konkrétan a MotoGP gépek hátsó sárvédőjén, amik ugye gömbölyűek, még az is látszik, hogy a nyers szénszál szövetnek, amiből sütötték az alkatrészt, milyen volt a "szabásmintája". Vagy vegyük a raliautók belsejét: ugyanez. Úgyhogy szerintem a Te Ducatidnak a hátsó sárvédője ippeg el vagyon találva. | |||||
bebá | Adatlap | 295214 | 2008. január 16. 19:46 | ![]() | |
Csak a nyomaték miatt ajánlottam a Kawát.Nagyon jó a Ducati és a folyamatosságra akartalak bíztatni.Persze a Hondával is lehet na- gyot alkotni. A csúsztatás oké. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 295213 | 2008. január 16. 19:32 | ![]() | |
bár egy képet küldhetne róla :DD | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 295212 | 2008. január 16. 19:31 | ![]() | |
bebá! Háát azt most passzolnám,mert jön két hondám nemsokára.. Köszönöm a segitséget magának is. Amiről beszéltünk skypon,azt kicsit csúsztatjuk. Elősször jön még Brúnó,és utánna hivnánk magát./Hogy kellően fel tudjunk készülni még / | |||||
bebá | Adatlap | 295211 | 2008. január 16. 19:27 | ![]() | |
Nos gyurma hol itt a probléma ? Van egy Kawám is eladó! | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 295210 | 2008. január 16. 19:17 | ![]() | |
Lacc | Adatlap | 295209 | 2008. január 16. 18:58 | ![]() | |
Upsz, rossz topicban voltam:P | |||||
Lacc | Adatlap | 295208 | 2008. január 16. 18:57 | ![]() | |
Püsi, találtam egy érdekes autót, ami szerintem tetszeni fog neked: www.hi-res.net/blog/images/427888.jpg | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 295207 | 2008. január 16. 18:50 | ![]() | |
kösz mindnekinek. tényleg a legynagyobb sikert a kilóméteróra adta :) azért még van hátra pár dolog,remélem nem itt csúszok meg vele.. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 295206 | 2008. január 16. 18:48 | ![]() | |
Matton | Adatlap | 295205 | 2008. január 16. 18:37 | ![]() | |
Látod! Egyáltalán nem ördögi feladat. Nagyon örülök a sikerednek!!! És annak is ,hogy részese lehetek. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121. |