<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121. |
KossuthLajos | Adatlap | 296668 | 2009. március 3. 23:56 | ![]() | |
Akkor jó. Mi a véleményed a karbonozásról? Nem a hiányosságára gondoltam, hanem annak a fényében, amit Adamstar71 írt a 2774 hozzá szólásban? Előzmény: (296667) Bebá 2009. március 3. 23:28 | |||||
Bebá | Adatlap | 296667 | 2009. március 3. 23:28 | ![]() | |
Attila! Én már akkor tudtam mi lesz odaírva,amikor Te még fogalmaztad.A blokk viszont szép. Szívesen Bercibáá | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 296666 | 2009. március 3. 22:20 | ![]() | |
Szervusz Bebá! Kéretik megnézni a 2773 számú hozzá szólást. Köszönöm. Kossuth Lajos | |||||
Bebá | Adatlap | 296665 | 2009. március 3. 22:03 | ![]() | |
Nincs mit Attila! | |||||
Luki66 | Adatlap | 296664 | 2009. március 3. 22:01 | ![]() | |
Kedves Bercibá! Előre is köszönöm. Lukácsi Attila | |||||
Bebá | Adatlap | 296663 | 2009. március 3. 21:59 | ![]() | |
Helló Luki66! Korábban a Modell és Maketben,miután megszünt az újság most a Pro Modell-ben autó és motor témában.De szolgálhatok segítséggel fejből is. Üdv. Bercibá | |||||
trek84 | Adatlap | 296662 | 2009. március 3. 21:57 | ![]() | |
Sztanyi | Adatlap | 296661 | 2009. március 3. 21:47 | ![]() | |
Figyu,holnap megnézem,hogy milyen választék van és megbeszéljük! | |||||
trek84 | Adatlap | 296660 | 2009. március 3. 21:20 | ![]() | |
Szia Mind egy csak 1/12-es gumi legyen jó a verseny és a ásik is mit kérsz értük? Ati | |||||
Luki66 | Adatlap | 296659 | 2009. március 3. 20:23 | ![]() | |
Kedves BeBá! Érdeklődni szeretnék, hogy hol találhatóak meg az Ön által írt publikációk. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Luki 66 | |||||
Sztanyi | Adatlap | 296658 | 2009. március 3. 19:53 | ![]() | |
Sztanyi | Adatlap | 296657 | 2009. március 3. 19:50 | ![]() | |
Sziasztok! Eladó mocik! -Yamaha M1 2005(bontatlan) 7000ft -Revell Gambler chopper (bontott,de hiánytalan) 3000ft érd.:peter.stankovics@gmail.com üdv | |||||
Sztanyi | Adatlap | 296656 | 2009. március 3. 19:48 | ![]() | |
Szia, ebben tudok neked segíteni! verseny gumi kellene jobban?vmi régit tudok adni! üdv | |||||
Adamstar71 | Adatlap | 296655 | 2009. március 3. 19:43 | ![]() | |
Köszi szépen, de most egyelőre tárgytalan az alkatrész keresés. | |||||
trek84 | Adatlap | 296654 | 2009. március 3. 18:35 | ![]() | |
Helló! Keresek 1/12-es gumit Yamaha yzr 500 '01-es mocira Vagy bármilyen 1/12-es motorgumi jó Akinek van kérem írjon. ati86@freemail.hu | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 296653 | 2009. március 3. 15:56 | ![]() | |
Van Yamaha R1 kettő db első féktárcsa, Suzuki Katana komplett kipufogó leömlükkel, lábtartók illetve első hátsó féktárcsa, tanksapka, csepp alakú tank és első chopperes sárvédő, most elutazom a hétvégéig de irj ide vagy az emailomra hogy érdekelnek e. | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 296652 | 2009. március 3. 15:37 | ![]() | |
Sziasztok Adamstar múltkor írtad hogy elfogadsz akármilyen 1/12es méretü motor alkatrász, nekem van jó pár ha még szükséged van rá összeszedem őket. | |||||
Adamstar71 | Adatlap | 296651 | 2009. március 3. 13:45 | ![]() | |
Szép motor, de az az igazság, h utcai motorokon nagyon tirkán van carbon, azt inkább csak a sportmotorokon, de azon kívülis inkább csak versenymotorokon használnak. Az utcai motoroknál maradnak általában a hagyományos sima fekete színnél :P:D attól függetlenül amúgy szép lett. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 296650 | 2009. március 3. 13:34 | ![]() | |
Sziasztok mocisok! Mivel a citrommal egy kicsit besokaltam, így folytatni kezdtem az Aoshima Kawasaki Zephyr készletét. Kérek véleményeket. A bal oldali deknik lévő karbon matrica folytonossági hiány tudott dolog, az majd még javítva lesz. Ezúton értesíteném a citromosokat, hogy azzal nem készülök el Móvárra. Minden további értesítés helyett. | |||||
Botond | Adatlap | 296649 | 2009. március 2. 11:37 | ![]() | |
Hát igen az idő nem állandó s relatív, minek is napszakokhoz kötni, köszönöm a tippeket tőletek. | |||||
G-funk | Adatlap | 296648 | 2009. március 2. 11:29 | ![]() | |
jól látom hogy reggel p:48-kor szép jó estét kívánsz? :) amúgy bebánál a pont a kéket kupakost a matrinya alá a zöldet meg felé szokás. A kéknek elvileg van valamennyi ragasztó tartalma attól fehér. Ezért sem érdemes felé kenni. A zöld viszont sokkal jobban lágyít. A kettő együtt a tuti :) Ja, és én nem ecsettel szoktam simogatni hanem vizes ujjal. | |||||
Bebá | Adatlap | 296647 | 2009. március 2. 11:08 | ![]() | |
Oké! Sok sikert! | |||||
Botond | Adatlap | 296646 | 2009. március 2. 10:35 | ![]() | |
Hogyne, hlás is vagyok, igyekszem a leírak szerint eljárni. | |||||
Bebá | Adatlap | 296645 | 2009. március 2. 10:23 | ![]() | |
Adtam választ a kérdésedre! | |||||
Botond | Adatlap | 296644 | 2009. március 2. 10:14 | ![]() | |
Köszönöm, akkor lapozok. | |||||
Bebá | Adatlap | 296643 | 2009. március 2. 10:08 | ![]() | |
Helló Botond! Ezt a kérdést korábban sokan feltették, választ is kaptak rá itt is és az autós topikban is.Néhány lapot vissza kéne forgatni. Az állandóan használók a kék alá,zöld fölé-re esküsznek.Én csak a zöldet haszálom ha szükséges. Nem bonyolult esetekben a víz is elegendő, de sok múlik az ecsetes simogató technikádtól. | |||||
Botond | Adatlap | 296642 | 2009. március 2. 09:48 | ![]() | |
Sziasztok s szép jó estét Letudnátok e írni a matrica lágyító ill. feszítő szerek használatát s hogy alkalmazandók sík illetve homorú vagy domború felületen. Gunze mark setter és softersem van. Motorok idomjaira szeretnék majd ragasztani, bocs hogy itt zavarok, de máshol nem tudtak választ adni. Mr mark setter kék kupakos feszírőm van. | |||||
Bebá | Adatlap | 296641 | 2009. február 28. 19:29 | ![]() | |
Schumi7vb | Adatlap | 296640 | 2009. február 28. 18:27 | ![]() | |
Köszi,elmennék megnézni de sajna nem érek rá,de ez a képanyag is tökéletesen megfelel,majd ha lesz még kérdésem majd úgy is szólók. Ts-49-el,amit írnak azzal fújtad? | |||||
Bebá | Adatlap | 296639 | 2009. február 28. 17:44 | ![]() | |
Schumi7vb | Adatlap | 296638 | 2009. február 28. 17:07 | ![]() | |
Bebá! A nem látható alkatrészek közül mit karbonoztál még be? | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 296637 | 2009. február 26. 16:11 | ![]() | |
erre én azt mondom,valaki esküszik az SMS-re,mások utálják... | |||||
G-funk | Adatlap | 296636 | 2009. február 26. 13:24 | ![]() | |
azért azt nem mondanám hogy az kell rá. Bebá is a S27-et használta ami azért jóval jobb mint a SMS | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 296635 | 2009. február 26. 13:17 | ![]() | |
ok,köszi,azért is jó,hogy ez a 1420-as matrica kell rá,mert a Lotus 99t-re is pont ez való,igy nem marad felesleg. | |||||
Bebá | Adatlap | 296634 | 2009. február 26. 12:44 | ![]() | |
Pontosan!Az enyém ilyen erős nagyításban. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 296633 | 2009. február 26. 11:49 | ![]() | |
Bebá | Adatlap | 296632 | 2009. február 26. 11:37 | ![]() | |
Ha nem tévedek ez egy ferdén sraffos fogazott matrica /nem tudom be azonosítani/ mert nekem nincs.Ez a légszűrő házra jó de miután a motor összeállt ez nem látszik.Amit a 2753 hsz.-ban leírtam helyettesíthető szerintem a Scale Motorsport 1/20-as 1420-al.Van ilyenem. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 296631 | 2009. február 26. 09:10 | ![]() | |
ha 1/20-as SMS 1020-as matricát rakok rá az jó lesz? | |||||
Bebá | Adatlap | 296630 | 2009. február 25. 21:38 | ![]() | |
A Ducatimra Studió27-FP0002 Carbon Decal A (S)jelű matrica került.Más a mintázata is. Pro Modell 2007/1 | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 296629 | 2009. február 25. 21:11 | ![]() | |
A Ducatira 1/12-est raktál? | |||||
Bebá | Adatlap | 296628 | 2009. február 25. 20:45 | ![]() | |
Megegyeztünk! | |||||
G-funk | Adatlap | 296627 | 2009. február 25. 19:57 | ![]() | |
mármint az eredetin kevesebb de csak minimálisan :) viszont az 1/12 az sokkal kevesebb mint az eredeti | |||||
G-funk | Adatlap | 296626 | 2009. február 25. 19:55 | ![]() | |
ja de nem annyival mint a tiéd :P | |||||
Bebá | Adatlap | 296625 | 2009. február 25. 19:41 | ![]() | |
Most néztem és számoltam a csíkokat a Moto GP Racers Archíve 2005-ben és az kevesebb mint a motorodon van.:) Laci:Csak a méretarányról volt szó. 1/12,1/20 vagy 1/24. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 296624 | 2009. február 25. 19:25 | ![]() | |
Bercibá, Mi ebben az elrettentő? Aki nem tud ilyet, ne áljon neki? | |||||
G-funk | Adatlap | 296623 | 2009. február 25. 19:10 | ![]() | |
Bebá | Adatlap | 296622 | 2009. február 25. 18:59 | ![]() | |
Igen, a Scale Motorsport /1012/ produktuma. A képen nem egy a távolság a gép és alkatrész között így csalóka. | |||||
sziklakks | Adatlap | 296621 | 2009. február 25. 17:24 | ![]() | |
:D akkor is tartom magam a kommenthez..;) ugyanaz a matrica mindkét elemen? | |||||
Bebá | Adatlap | 296620 | 2009. február 25. 17:14 | ![]() | |
Nem úgy gondoltam.Ez 1/12-es karbon matrica. | |||||
Bandi65 | Adatlap | 296619 | 2009. február 25. 17:12 | ![]() | |
Sajnos egyebként sokkal drágább! 180-220 dollárig láttam boltokban a neten! Írtam a címedre! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121. |