<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121. |
Luki66 | Adatlap | 297169 | 2009. május 22. 19:25 | ![]() | |
Zsolti1537 | Adatlap | 297168 | 2009. május 22. 14:47 | ![]() | |
Na, elveszett és megkerült. Egyből az ágy alatt kellett volna keresnem, persze, hogy oda alá gurult be. | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 297167 | 2009. május 22. 12:22 | ![]() | |
Sziasztok ! Pechem van, beütött a krach szokász szerint. ZZR 1.4es makettem készülte közben a hátsó felfüggesztés rugója sikeresen eltünt, sehol nincs, nem látom és nem is találom. Milyen hasonló rugóval tudnám pótolni? Tollbetété kicsi. Valami nagyobb átmérőjü kellene. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 297166 | 2009. május 21. 23:50 | ![]() | |
Szia, azt vedd meg,amelyiket akarod,ne az enyémből induljál ki,hanem a képekből,amiket találsz róla! Már nem emlékszem,hogy milyen kép alapán tettem a kék csöveket,de szinte biztos,hogy nem véletlenül...,ez az egyik kedvenc mocim,tuti,hogy utána néztem,de a simát több,mint 2 éve a Batmanest meg másfél éve építettem! szerintem teljesen mindegy,hogy megyik használod! | |||||
sziklakks | Adatlap | 297165 | 2009. május 21. 20:55 | ![]() | |
Én is száraz ecsetelni szoktam ilyen esetben,de nem úgy ahogy leírták,szóval nem lapon "koptatom,hanem bemártom higítatlan festékbe,lehúzom az oldalát,és várok vele egy kicsit,kb 1 percet,hogy száradjon,majd óvatosan az ecsetet(3-4 es lapos) teljesen ráfektetve áthúzom. | |||||
Luki66 | Adatlap | 297164 | 2009. május 21. 20:44 | ![]() | |
Luki66 | Adatlap | 297163 | 2009. május 21. 20:37 | ![]() | |
Kedves Sztanyi! A Konica Hondán a dobozon olyam, mintha az első fékektől felmenő cső színtelen lenne, de a Te maketteden kékesnek látom. Melyiket vegyem meg és használjam. Köszi: Luki | |||||
Russell | Adatlap | 297162 | 2009. május 21. 14:44 | ![]() | |
Hajrá Főnők! Kérjük az elkészült kerékpárról majd a képeket! Russell | |||||
Brúnó | Adatlap | 297161 | 2009. május 20. 21:57 | ![]() | |
Sziasztok! Köszönöm:) Triumphot ha jól emlékszem mintha az Italeri csinált volna, valami 2. vh-ás katonai bringát. Nekem is ezek a léghűtéses jószágok tetszenek, de az sem baj, ha kisebb idom is van rajta. Szerintem holnap már be is fejezem teljesen. Brúnó | |||||
vlevi | Adatlap | 297160 | 2009. május 20. 18:34 | ![]() | |
Valami hasonló formájú, de léghűtéses gépet, mondjuk egy Triumphot (ha van) én is szívesen megcsinálnék. A hengerek bordázata nagyon szokott nekem tecceni. | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 297159 | 2009. május 20. 16:39 | ![]() | |
Csatlakoznék az előttem szólohoz, nagyon szép kétkerekü. | |||||
vlevi | Adatlap | 297158 | 2009. május 20. 15:23 | ![]() | |
Szép, klasszikus formájú darab. | |||||
Brúnó | Adatlap | 297157 | 2009. május 20. 12:23 | ![]() | |
Zsolti1537 | Adatlap | 297156 | 2009. május 20. 12:08 | ![]() | |
Sziasztok ! Igen Gabesz, a ZZR 1.4es van folyamatban. | |||||
WadEmber | Adatlap | 297155 | 2009. május 20. 09:44 | ![]() | |
Brúnó ! Kösz az érdeklödést. Most egy kicsit pihenöbe vagyok föleg moci profilba. A hayabusa rontásom kicsit elvette a kedvemet és mivel a fényezést rontottam el elég egésznap a melóba csiszolgatni javitgatni igy othon full elmegy a kedmev a csiszolástol :-( De hála rolye-nak a matricakészlat is megvan ugyhogy ujra tudom kezdeni. Dioramma területén probálkoztam kisebb nagyobb sikerrel. Most van pár elkezdet autóm azokat szeretném befejezni. De a hayabusám se utólsó. Kellemes makettezés kivánok mindenkinek. Jah és valaki mozduljon má rá a vitrinemre :))) | |||||
vlevi | Adatlap | 297154 | 2009. május 19. 23:35 | ![]() | |
Tényleg, egyébként milyen motor? Mert sokat segítene a talány megoldásában, hogy ki kell-e festeni, vagy sem. | |||||
Gabesz | Adatlap | 297153 | 2009. május 19. 22:03 | ![]() | |
Szia Zsolti! Bár nem túl jók a felrakott képeid minősége, de ha jól látom egy ZX-RR 1400-ról van szó. Ha esetleg tévedtem a típust illetően, akkor vedd tárgytalannak a hsz.-t! Kipróbálhatod a tudásod nyugodtan. Ezen a motoron már én is túl vagyok és itt egy kép az általam gyűjtöttek közül... Én is a "szárazecsetes" technikát használom ilyen esetekben. üdv. Gabesz | |||||
Brúnó | Adatlap | 297152 | 2009. május 19. 20:37 | ![]() | |
Szia Zsolti! Tényleg rég volt. Nálam a fő irány az amcsi autók/kamionok, motorokat akkor csinálok, ha "belefásultam" azokba. Szóval biztosan nem fogok hengerelni vele, mert csak sima dobozból épített lesz, semmi feljavítás, lesz amilyen lesz. Brúnó | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 297151 | 2009. május 19. 19:50 | ![]() | |
Sziasztok ! Brúnó, több féle verziót néztem, naked bikeot és félidomosakat is a hobbyeasyn, aztán mégis Tamiya lett belőle. Ahogy figyeltem a topikot Te is régen jelentkeztél, de majd most a Kawasakival hengerelsz gondolom. | |||||
Brúnó | Adatlap | 297150 | 2009. május 19. 19:12 | ![]() | |
Sziasztok! Nagyon régen nem jártam már erre, és csak ámulok azon, hogy micsoda gépek készültek mostanában. Zsolti1537, melyik Aoshima motort nézted ki? Nekem is van pár darabom (bár a legjobbat, a Zephyrt Kossuth kisirta tőlem). Amit eddig tapasztaltam velük, az elég vegyes. Van pl. egy Honda ami nagyon megszivatott. Amit most csinálok Kawa, az viszont nagyon patent eddig. Hahó WadEmber! Mi újság van veled? Brúnó | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 297149 | 2009. május 19. 16:38 | ![]() | |
Emeri, vlevi köszönöm a válaszaitokat. Megeshet akkor, hogy nem kap külön színt, de furdal a kiváncsiság az írányban , hogy megtudnám e csinálni. | |||||
Emeri | Adatlap | 297148 | 2009. május 19. 16:18 | ![]() | |
Szia Zsolti! Domború felíratott szárazecseteléssel lehet megjeleníteni. Bemártod az ecsetet a festékbe és utána egy lapon addig ecsetelsz amig szinte száraz nem lesz az ecset, és szinte alíg fog már a lapon. Utána ezzel a "száraz ecsettel" kezded el a domború felületet "festeni" addig kell csinálni, míg szépen a felírat a kívánt színű nem lesz. Egyébként vlevinek igaza van mert nem minden esetben más színű a felirat mint a féknyereg. Üdv. Emeri | |||||
vlevi | Adatlap | 297147 | 2009. május 19. 14:48 | ![]() | |
Szerintem nem kell. Az én motoromon (1:1-es méretarány :) ), sincs kiemelve, ugyanolyan fekete, mint a féknyereg többi része. De ha nagyon akarod, próbáld meg úgy, hogy hígított maszkolófolyadékkal befolyatod a féknyereg mélyebb részeit, aztán ráfújsz a kiálló Nissin feliratra. | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 297146 | 2009. május 19. 13:48 | ![]() | |
Adamstar71 | Adatlap | 297145 | 2009. május 14. 20:53 | ![]() | |
Na mivel sok rajongó van itt is, és aki nem tudná annak sajnos itt 1 rossz hír: Talma felbontotta a szerződését az ASPAR csapattal és Le Mans-ban a hétvégén nem is áll rajthoz! Több infót megtaláltok a motogphirek.hu oldalon vagy a Motogp.com hivatalos oldalon is! :( | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 297144 | 2009. május 10. 18:56 | ![]() | |
Sziasztok ! Egy elég érdekes vétel a modellbolton. Alacsony áron, "nagy" motorwww.modellbolt.hu/index.php, hátha valamelyikötöknek megtetszik. Protar, 1/9es. | |||||
WadEmber | Adatlap | 297143 | 2009. május 9. 21:15 | ![]() | |
Sztanyi | Adatlap | 297142 | 2009. május 9. 13:03 | ![]() | |
Szerintem egy 2004-es vagy 2005-ös Yamahát vegyél,talán azt a legjobb építeni.Aztán jöhet a Kawa vagy egy Honda és végül a Ducati...! :) | |||||
Aces | Adatlap | 297141 | 2009. május 9. 12:51 | ![]() | |
Kösz! Igen tervezek a motogp-s gépet:) Csak azt nem tudom hogy milyet:S | |||||
G-funk | Adatlap | 297140 | 2009. május 9. 10:18 | ![]() | |
szép lett, mi lesz a következő? Talán egy motogp motor? :) | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 297139 | 2009. május 9. 07:41 | ![]() | |
Aces, így az igazi, szép. | |||||
G-funk | Adatlap | 297138 | 2009. május 8. 22:45 | ![]() | |
nincsmit, sok sikert | |||||
Luki66 | Adatlap | 297137 | 2009. május 8. 21:52 | ![]() | |
G-funk | Adatlap | 297136 | 2009. május 8. 21:45 | ![]() | |
Hello! hát csak mértékkel szabad lágyítózni. de azért sok kell ahoz hogy sérülékeny legyen. Előbb elkezd majd nyúlni és eldeformáldnak a minták. Ami nem lefeltélenül baj mert igaziból is a komlpex formákkon gyűröttek a szálak. Hiszen a karbon egy fonott anyag amit formára keményítenek gyantával átitatva. Végső esetben meg újrakezded az egészet. Arra figyelj ha olyan alkatrészt karbonozol ami töb oladlú és nem egyben rakod fel akkor hagyd jól megszáradni az egyes darabokat mert az átfedésnél feljöhet amikor a következő darabot rakod. Én ált. 1 napot szoktam ilyen esetben hagyni száradni. Üdv, G | |||||
Aces | Adatlap | 297135 | 2009. május 8. 20:31 | ![]() | |
Kösz! Majd legközelebb jobb színt választok:) Zsolti1537: Igen feltettem a tükröket csak korábbi képeket tettem fel:S | |||||
Luki66 | Adatlap | 297134 | 2009. május 8. 18:22 | ![]() | |
Sztanyi | Adatlap | 297133 | 2009. május 8. 15:47 | ![]() | |
Szia, ezt elég hamar megcsináltad:) jó lett,bár a fekete színt én sem választottam volna,mert a légbeömlők,a váz,a blokk is fekete.Tényleg jobban kijöttek volna az egyes alkatrészek.Viszont a hátsó lámpákat sikerült betenned!Emlékszel Mosonon,amit együtt néztünk az egyiknek nem voltak jók...! | |||||
Sztanyi | Adatlap | 297132 | 2009. május 8. 15:44 | ![]() | |
De ez benne van.ovatosan csináld,ha meg megsérül,akkor korrigálod egy kisebb darabbal és egybedolgozod,aztán meg lelakkozod és eltünik a korrekció.Én így szoktam csinálni... | |||||
Luki66 | Adatlap | 297131 | 2009. május 8. 11:54 | ![]() | |
Kedves G-funk! Köszi a tanácsokat. Már csak egy kérdésem maradt. Ha lágyítózás után elkezdem simogatni, nem fog a felpuhult martica megsérülni? Köszi: Luki | |||||
G-funk | Adatlap | 297130 | 2009. május 8. 09:24 | ![]() | |
Hello! Már bocsi hogy eme megszólításnak elegettéve írok :) A matricát addig kell simogatni a felületen a lágyítaval majd később már csak vízzel amíg teljesen rásimul. Én csak az elején szoktam lapos ecsettel simogatni, utána már az ujjammal. Így szerintem jobban el lehet simítani a gyűrődéseket mint ecsettel. Ez egyszerűbb feleületeken hosszabb-rövidebb idő után ez elérhető. bonyolult formáknál ahol esetleg vágni kell felrakás után ott egy picit várni kell amig kezd megszáradni mert úgy könyebb vágni mint lágyan. de túl sokat sem szabad várni mert akkor meg már feszül és lehet hogy nem lesz pontos a vágás. Ja és a lényeg ha sablont csinálsz. Minding legalább 2-3 milivel nagyobb formát vágj ki a matricából mert a felrakás során könnyebb dolgod lesz és az elem szélére/élére is jut majd minta. Üdv, G | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 297129 | 2009. május 8. 08:50 | ![]() | |
Sziasztok ! Aces szép lett a motorkerékpárod nagyon. Ugye a tükröket felraktad? Hol fogod tartani, miben? Elég kényes lehet ez a fekete a porra. | |||||
Aces | Adatlap | 297128 | 2009. május 7. 20:05 | ![]() | |
Luki66 | Adatlap | 297127 | 2009. május 7. 18:48 | ![]() | |
Sziasztok! Karbonozásban jártas mesterek segítségét kérném. Megjött a köckás karbon matrica. Nagy lendülettel kezdtem hozzá a Konica Honda hátsó sárvédőjének karbonozásához. Fekete alap, fényes lakk rajta. Maszkoló szalagból elkészítettem a formát, majd azt a matricára ragasztva kivágtam kis ráhagyással. A sárvédőt megkentem kék kupakos Gunzéval, feltettem a matricát, majd zöld kupakos Gunzéval ecseteltem, rásimítottam a sárvédőre amennyire lehetett. Sajnos elég nagy "hurkák" maradtak az íveken, ammit száradás után szikével megvágtam, és újabb lágyítás után ecsettel lesimogattam. Most már "alig" látszanak a gyűrődések. Mit kellene másként csinálnom, hogy a karbon matrica az ilyen íves felületeken is szép sima legyen? Előre is köszönöm a segítséget. Üdv: Lukácsi Attila | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 297126 | 2009. május 6. 16:08 | ![]() | |
Azok még nyilván sokat dobnak rajta. | |||||
Aces | Adatlap | 297125 | 2009. május 6. 14:00 | ![]() | |
vlevi | Adatlap | 297124 | 2009. május 6. 13:51 | ![]() | |
A feketével egyetértek. Én, ha ezt megépítem (szemezek vele:) ), akkor épp emiatt sötétkékre fogom festeni, úgy megmarad a sötét színe, de lesz valami kontraszt. Esetleg a grafit metál is szóba jöhet, mint szín. | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 297123 | 2009. május 6. 11:49 | ![]() | |
Sziasztok ! Aces szép a motorod nagyon, ám mintha a sok feketében elvesznének a részletek. Elég testes 1/12es lehet. Mi az ami még hiányzik? | |||||
Aces | Adatlap | 297122 | 2009. május 5. 20:47 | ![]() | |
trek84 | Adatlap | 297121 | 2009. május 5. 18:54 | ![]() | |
Zsolti1537 | Adatlap | 297120 | 2009. május 5. 18:52 | ![]() | |
Megfelelő? Mert amiket linkeket adott a KossuthLajos azokon is van sok verzió. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121. |
Luki