<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121. |
Zsolti1537 | Adatlap | 298139 | 2010. február 18. 13:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor semmi probléma. Küldj egy emailt a címeddel. S elküldöm amik nekem vannak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kovács_bt | Adatlap | 298138 | 2010. február 18. 13:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298137 | 2010. február 18. 13:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az már tényleg semmi. A következő festéshez meg sok sikert. Biztosan szép lesz egyben. Esetleg a matricázás nem sikerülne, nekem megvan az összes verzióhoz. Persze miért ne sikerülne. Ügyes vagy a képek alapján. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kovács_bt | Adatlap | 298136 | 2010. február 18. 13:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Húúú hát szinte semmi csak a tankon rossz lett a festés így most lefolyótisztítóért vagy fékolajért rohangálok :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298135 | 2010. február 18. 13:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Franko megoldás. Egyszerü, de nagyszerü. Sokat dob rajta. Mennyi van még vissza az építésből. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kovács_bt | Adatlap | 298134 | 2010. február 18. 13:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nevetni fogsz :) egyszerűen ezüst lakkfilccel befestettem a kiálló műanyagot és a szikével kicsit belevágtam :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298133 | 2010. február 18. 13:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem tetszik. Jól néz ki. A rendszámra magad csináltad a csavarfejeket? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kovács_bt | Adatlap | 298132 | 2010. február 18. 13:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 298131 | 2010. február 18. 09:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, nekem van pont ilyenem,de meg van kezdve az ív.egy 1/24-es Nissan 350Z tetőnyi hiányzik belőle.Viszont nekem nem kell,így eladhatom neked. Studio27 a gyártója egyébként és jól lehet vele dolgozni. Írj ide és tisztázzuk a részleteket! peter.stankovics@gmail.com üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298130 | 2010. február 18. 09:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Kovács_bt 1/12es méretü motorhoz kellene a matrica. A matrica mekkora méretarányu, na azt én sem tudom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kovács_bt | Adatlap | 298129 | 2010. február 17. 21:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha segítenél a többieknek pl milyen méretarányhoz kell akkor lehet hogy írnának is :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298128 | 2010. február 17. 17:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kovács_bt | Adatlap | 298127 | 2010. február 15. 19:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
egy kép a blokkról :) majd ha találok vmit küldök images.google.hu/imgres | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szp | Adatlap | 298126 | 2010. február 15. 17:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298125 | 2010. február 13. 18:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok 2004es Yamaha grand prix maketthez fel lehet használni a KA B típusu 1/24es karbon matricáját? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298124 | 2010. február 10. 18:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én olyanról álmodni sem merek. Persze nem is vagyok olyan szakértő, hogy használhatnám őket. Úgyhogy ráfeküdhetnének iagzán a frissítésre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 298123 | 2010. február 10. 18:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen. Hozzá se nyúltak, csak új matricát csináltattak hozzá :( De sajnos még a 800cm3-s MotoGP gépek is hiányoznak. Transkitekkel nekem eléggé csillagászatiak az árak :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298122 | 2010. február 10. 18:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Pedig de jó volna. Akárhogy is, de azért a két újra kiadott Yamaha meg az egy Hondát kevésnek érzem. utcai motorokba is belekezdhetnének. Az újévezred típusaiból választva. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 298121 | 2010. február 10. 16:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aprilia Superbike makett ugye nincs? www.motorinfo.hu/sporthirek/superbike/2010/02/10/aprilia_nemzeti_trikolorban/ Pedig igény az lenne rá :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 298120 | 2010. február 10. 16:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! Nem, egyszerűen ment, van alatta 1 pötty matricafeszítő, ezért a felrakása csak annyi volt, hogy odaraktam, egy kicsit rányomtam, a többit elintézte a feszítő. Én inkább a kipufogóval kínlódtam, ugyanis lemarattam a krómozást róla, mert a két fél illesztése miatt amúgyis tré lett volna, de utána nem sikerült rendesen lefestenem. Kellene venni Bare Metal Foilból a fényesebbet, és azt rárakni. De a legjobb az lenne, ha tudnék faragni valami rendes karbon utánzatú dobot ehelyett a két hatalmas kályhacső helyett :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298119 | 2010. február 10. 10:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Vlevi nagyon szép lett a tied. A kis csavar utánzatok felrakásakor nem szentségeltél? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 298118 | 2010. február 9. 17:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép lett, látom neked is a kék tetszett meg. Én is azt csináltam, csak én ZZR-1400 néven :) A felnit én próbáltam a Tamiya előrírása szerint valami bronzszerű színre csinálni, nekem így sikerült. Van amelyik képen egész sötét, van ahol pedig nagyjából olyan, mint Zsoltinál is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298117 | 2010. február 9. 10:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Köszi Sztanyi. Elöször én is a kéken gondolkdotam, de sajnos elfogyott. Így ezután ez a szín jutott eszembe. Kicsit másabb legalább mint a többi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 298116 | 2010. február 9. 09:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, a Kawa is szép,de nekem az arany színű felnik nem tetszenek.Szerintem feketén vagy kéken jobb lett volna. üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 298115 | 2010. február 9. 09:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298114 | 2010. február 9. 09:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298113 | 2010. február 5. 18:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Emeri ez minden részletében nagyon szép. Kipufogó, féktárcsák , lehetne sorolni. Nagyon profi vagy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emeri | Adatlap | 298112 | 2010. február 5. 17:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298111 | 2010. február 3. 11:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok G-funk neked is köszönöm a segítő tanácsokat. A következőnél már én is úgy járok el. Sajnos most sokat elcincáltam feleslegben, ráadásul nem is sikerült. Úgyhogy a Ti módszeretek csak gazdaságosabb lehet. No meg eredményesebb. Probálkozom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 298110 | 2010. február 3. 09:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hello domborúnál nehéz maszkolóval sablont csinálni. én úgy szoktam hogy egy nagyjából hasonló formát kivágok és aztán azt finomítom. Elkerülhetetlen hogy kárba vesszen egy kis matrica | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298109 | 2010. február 2. 18:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Köszönöm a segítségeteket. Valahogy úgy probáltam mint a linkben. A sárvédőre maszkolót rásímogattam, majd igyekeztem körbevágni. De nem sikerült. Amig sík az alkatrész felülete az nem jelent gondot, de ha már domború. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 298108 | 2010. február 2. 18:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti! Teljesen félre értettem a sablont,bocs.Nyilván vlevi hsz.-re gondoltál. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 298107 | 2010. február 2. 16:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karbonozáshoz hogy próbáltad a sablont? Talán tudok tippet adni : www.briansmodelcars.com/tutorials/tutorial/29 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 298106 | 2010. február 2. 10:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti! Jól értem,Te sablonozással akarsz karbon matricát helyettesíteni? Felejtsd el! Matricát javaslok beszerezni. A Ducati jónak tűnik de sajnos a képek eléggé gyengén sikerültek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298105 | 2010. február 2. 06:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298104 | 2010. január 27. 18:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen. Ez most elég jól sikerült. Sajnos legtöbbször én vagyok az akadályozo tényező az építésnél. Nem igazán jó a kézügyeségem, előfordulnak hibák. Úgyhogy ezzel a motorral elégedett vagyok. Sárga színü Dunlp feliratja a gumiabroncsra nincs valakinek feleslegben? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 298103 | 2010. január 27. 15:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hello, A tiéd is jó lett. szép lett a fényezése máramennyire innen látszik :) nem olyan nagy dolog, csak kicsit oda kell figyelni, én mindig úgy építek hogy ha egy az adott alkatrészre koncetrálok, és ha azon nincs hiba akkor nagy valószínűséggel a sok jó alkatrészt összeszerelve sem lesz hiba | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298102 | 2010. január 27. 15:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Sztanyi köszi szépen, örülök annak hogy tetszik. G-funk nagyon szép lesz a Yamaha.Én már annak örülnék , ha ilyen franko demo motort tudnék építeni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 298101 | 2010. január 26. 22:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi, beszéltünk ma Gergővel erről a projectről és hát több sebből vérzik a dolog!:) 1.nem tudom hol vásárolta össze 400euroért a cuccokat,de én ennél többet összeszedtem az enyémhez 50e ft-ból... 2.ez a catalán moci nem ment esőben,mert azon az egy futamon nem volt eső amelyiken Rossi ezzel a focimezes festéssel ment 3.nem michelin,hanem bridgestone gumi volt ezen a yamahán,azt meg nem vehetett... 4.nem jó karbon matricát használt 5.a kipufogó pedig a legnagyobb talány Amúgy biztosan jó lesz,drukkolok neki,mert már tudom,hogy mit épít!Viszont arra roppant kiváncsi leszek,hogy milyen kékkel festi le a kasztnielemeket! üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 298100 | 2010. január 26. 22:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tényleg tuti a gumi és az első fék! Mellékelj mellé vmi szorólapot is,hogy tudják hol lehet ilyet beszerezni!:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 298099 | 2010. január 26. 22:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó lett,tetszik ez a fekete-kék kombináció! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 298098 | 2010. január 26. 13:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mivel Gabiék voltak olyan rendesek és felajánlották hogy elvisznek pár makettemet Jabbekébe így gondoltam gyorsan összedobom a már kb 2 éve elkezdett 2004-es Yamahámat. Semmi extra , a lényeg hogy esőgumi és a fém elsőfék lesz rajta. Amolyan demo vagy promo makett, nem titkolt reklám hátsó szándékkal :) Jelenleg így, áll. remélem 1-2 nap és elkészül | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298097 | 2010. január 26. 11:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 298096 | 2010. január 25. 22:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nem semmi építésbe kezdett a srác, azt írja kb 400 euroba van neki a Rossi gép. www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php Ja és a Gergő féle esőgumi lesz rajta. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 298095 | 2010. január 21. 18:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Meta ez aztán igazán szép lett. Dávid és Goliát jól mutatnak. A Guzzi se kutya. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 298094 | 2010. január 21. 14:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello szép lett a makett, bár nekem alapvetően nem tetszik ez a motor. Hol lehet ilyen búrát készíttetni. Köszi, G | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kovácsbt | Adatlap | 298093 | 2010. január 21. 14:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
örömmel vesszük :) De Van cikk írás rész ami meg is jelenik a főoldalon :) csak egy gyors regisztráció kell hozzá :)) Mellesleg szép lett!grat | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Meta | Adatlap | 298092 | 2010. január 21. 13:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Első munkám, amit felteszek, és kedvet kaptam egy kis cikk írásához. Remélem, örömmel veszítek. Tamiya 1:6 HONDA CB750 Racing Type A 2. világháború után a Honda jó hírnevet szerzett az elért versenyeredményeiért, és egyre népszerűbbé vált az Egyesült Államokban is. Bár kicsi és közepes motorkerékpárokat gyártott a teljesítmény egyenlő és bizonyos esetekben meghaladják a nagyobb motorral felszerelt motorkerékpárokat gyártókat, mint például a Triumph, B.S.A., Norton, B.M.W., Harley-Davidson. Hogy versenyképes legyen ezen a piacon, 1965-ben megjelentette a soros kéthengeres CB450-et. A Honda palettájáról azonban hiányzott egy nagy motor, így presztízs okokból 1969-ben kiadta az első nagymotort, a soros négyhengeres CB750-et. Teljesítmény 67 LE 8000-es fordulaton, több mint 200 km/ó sebességet ért el. A Honda CB750 megnyerte a Daytona 200 mérföldes versenyt 1970 március 15-én. A CB750 jó úttartású és jó manőverezhető nagyon erős motor volt, kiváló rugó rendszerrel. Magas fokú megbízhatósága és az első tárcsafékkel szimbólummá vált. Összehasonlításként 1966-ban az öthengeres 125cc-is RC149-es teljesítménye 34 LE 20500-as fordulaton és több mint 210 km/ó sebességre képes. A CB750 Racing Type teljesen különbözött a verseny motoroktól, mint az RC149. Ez egy utcai gép volt kisebb változtatásokkal, a motorba könnyebb titán szelepek és könnyebb, kiegyensúlyozott hajtókar került. Verseny karburátorokat, alumínium felni gyűrűt és előre dupla tárcsaféket kapott a motor. A változtatások hatására a CB Racing Type 160 kg lett az eredeti 202 kg-ról. Teljesítménye 95 LE 9500-as fordulaton, és több mint 240 km/órás végsebességgel. Szeretem a Tamiya nagyvasait, de ez a kit több szempontból is csalódás volt. Messze nem hozta az általam megszokott Tamiya minőséget, bár tudom régi kiadás. A doboz mérete önmagában már impozáns, és a végeredmény is egy szép nagy makett lett. Az 1:12-es Moto Guzzi-t mellérakva érzékelhető a méretkülönbség. A váz öntőformájának két fele kicsit el volt csúszva, így nem csak ovális volt a keresztmetszete, hanem meg is volt törve. Kevés csiszolással korigálni lehetett, és csőformát adni a váznak. A motor számomra meglepő és szokatlan bontást kapott, ami a kisebbik baj, de összerakás után nagy hézagok maradtak. így megint jöhetett a tömítés és csiszolás. Több keret is hasonló bevonatott kapott, mint amit a krómozott alkatrészeknél használnak. Ilyen Az alumínium és a narancs alkatrészek is. Gondolom, hogy festés nélkül is össze lehessen rakni a készletet, de ha valaki szép illesztést akar, akkor sokat kell csiszolni, ami elrondítja ezt a bevonatot. Én ennek a megoldásnak nem sok értelmét láttam, szerencsére a Tamiya leszokott róla, más készletében nem találkoztam ezzel a megoldással. Két festés, a Daytona és a Japán verzió között lehet választani. Ezt a makett építése előtt el kell dönteni, mert a Daytona verzió érdekessége, hogy a váltó és a hátsó fék pedálja meg van cserélve. A festés nem volt bonyolult, alapszíneket használt, viszont a tank és a légterelő borításra csak annyi volt írva, hogy metál narancs, semmi színkód. A Japán verzió francia kékje sem jobb. A neten fekete-fehér képeket találtam, ezért maradt, hogy a keret színét alapul véve kevertem ki a festéket. A matrica volt az utolsó kihívás. Újabb talány, hogy az orron lévő számnál a Japán 1-es fehér alapját megcsinálták, a Daytona 2-esnél csak a számot adták, a fehér alap nem volt. Biztos nem fért el a matrica lapon. Tehát maradt a maszkolás és fehér festés. Utólag ez bizonyult a jobb megoldásnak, mert az oldalán lévő nagy lepedő nagyon vékony volt, többször beszakadt és nem fedett rendesen. Több réteg lakk sem segített. Nem lett annyira szép, mint a fényképeken látszik. Szebb lett volna, ha ezeket is festem, késő bánat. Nem akartam senki kedvét elvenni, aki szereti a nagy méretarányt, és anyagilag is megengedheti a Tamiya valamelyik nagyvas készletét, annak nyugodt szívvel ajánlom. Összességében jó a készlet, jól építhető, és a hibák is könnyen javíthatók. Köszönet Gabesznek, tudom nehezen vált meg a készlettől. A talapzat és a plexi bura Kovács Ferenc munkáját dicséri. És köszönet a barátnőmnek, aki besegített az építésbe. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tuning | Adatlap | 298091 | 2010. január 20. 20:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
végig néztem a költség vetésem és elnézést hogy ha fennt tartotalak de sajnos nem alkalmas most =( köszönöm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tuning | Adatlap | 298090 | 2010. január 19. 20:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
engem érdekel a yamahád :) hétvégén adok választ addig megtartanád ? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121. |