<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121. |
Zsolti1537 | Adatlap | 299270 | 2012. június 19. 07:07 | ![]() | |
bercsi | Adatlap | 299269 | 2012. június 17. 16:26 | ![]() | |
bercsi | Adatlap | 299268 | 2012. június 15. 22:09 | ![]() | |
bercsi | Adatlap | 299267 | 2012. június 15. 19:27 | ![]() | |
Ha imitálva vannak rajta a furatok, akkor szerintem érdemes. | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 299266 | 2012. június 15. 18:36 | ![]() | |
Sziasztok! Az 1999es 500 köbcentis Yamaha hátsó féktárcsáját ki kell fúrni? | |||||
bercsi | Adatlap | 299265 | 2012. június 13. 20:06 | ![]() | |
Egy kis érdekesség: www.1999.co.jp/eng/10182897 | |||||
bercsi | Adatlap | 299264 | 2012. június 11. 19:10 | ![]() | |
Levi jól mondja. Egyébként nekem is azt mondták hogy ne hígítsam, de anélkül szinte lehetetlen fújni. Megpróbálom még hígítóval, ha úgy sem jó akkor veszek másikat. Bár ma jutott eszembe, mi van akkor ha döglődik a lakk és az edző is? | |||||
pulcsi | Adatlap | 299263 | 2012. június 11. 19:09 | ![]() | |
A bekevert lakkhoz azért kell a higitó,hogy egyrészt könnyebben terüljön másrészt a higító miatt nem tud időre elindulni a lakkban a kötés-lassabban köt meg emiatt tud kisimulni.Mi általunk használt pisztolyok minden képpen igényelnek higitót de ez mindenki saját szája ize szerint használja. Pulcsi | |||||
vlevi | Adatlap | 299262 | 2012. június 11. 17:51 | ![]() | |
A Zero festékeit tényleg nem kell hígítani, de a kétkomponensű lakkjukat azt igen. Már úgy árulják, csomagban. Lakk+edző+hígító. Ettől függetlenül van olyan lakkjuk is, amit nem kell hígítani, de az nem a kétkomponensű lakk. Egyébként semmi különös varázslat nincs a Zero lakkban, az is ugyanaz az autóipari lakk, amit autófesték boltban megvehetsz, töredék áron. Honnan tudom? Hát onnan, hogy az edző, a hígító cserélhető a Zero lakkjával. | |||||
Bandi65 | Adatlap | 299261 | 2012. június 10. 23:18 | ![]() | |
Szia! Szerintem a Zero cuccokat nem kell higítani, mert azok már úgy vannak keverve, hogy csak fújni kelljen őket! Lehet, hogy a lakknál tévedek! Én fényező havertol szoktam beszerezni a 2K-s lakkot, amit szintén 2:1 arányban kell keverni! A haverom mondta hogy ne higítsam mert változhat a lakk felülete! Szép egyenletes felületet lehet vele fújni és nagyon kemény lesz kb 2nap után. | |||||
bercsi | Adatlap | 299260 | 2012. június 10. 17:36 | ![]() | |
Igazad van Levi, kicsit elkapkodtam ezt a kijelentést. Valóban nagyon narancsos lesz a felület, erre még matricázni sem érdemes. | |||||
vlevi | Adatlap | 299259 | 2012. június 10. 17:23 | ![]() | |
Dehogynem kell. Akkor nem volt jó a hígító. A kétkomponensű lakk lényege, hogy a lakk az edző hozzáadásával keményedik ki. Ha nem adsz hozzá hígítót, akkor nem tudod rendesen, sima felületűre fújni, nagyon narancsos lesz. Én pl. 2:1 lakk+edzőhöz 3-4 hígítót adok. | |||||
bercsi | Adatlap | 299258 | 2012. június 10. 14:02 | ![]() | |
Közben rájöttem a megoldásra! Nem kell a lakkhoz hígítót adni! Épp most néztem meg a tegnapi keverést és beleszáradt az üvegbe. Tehát működik a dolog megnyugodhatok! | |||||
bercsi | Adatlap | 299257 | 2012. június 10. 10:26 | ![]() | |
Ma reggel megnéztem, tökéletesen megszáradt a lakk. Bár ha ilyen megbízhatatlan, akkor sajnos be kell szereznem másikat, nem akarok sokat kockáztatni vele... | |||||
academy3 | Adatlap | 299256 | 2012. június 10. 07:59 | ![]() | |
Hali! Valamikor régen én is sok mocit építettem, volna egy kérdésem kis csavarokat keresek amiket a Tamiya mocikhoz adnak és akinek van felesleg belőle megvenném köszi előre is ajánlatokat ide kérném academy3@indamail.hu | |||||
vlevi | Adatlap | 299255 | 2012. június 9. 18:38 | ![]() | |
Szerintem azzal az edzővel, amit a lakkhoz használtál (ha jól emlékszem, 2k lakkot írtál valahova), szóval az edzővel nincs minden rendben. A Zero írása szerint a Zero 2K lakk 12 óra után polírozható, 24 óra múlva olyan kemény, hogy a polírpaszta sem tud kárt tenni benne. | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 299254 | 2012. június 9. 10:47 | ![]() | |
1 hét pedig bőven elég kell, hogy legyen a teljes kikeményedéséhez. Vagy én tudom rosszul? | |||||
bercsi | Adatlap | 299253 | 2012. június 9. 10:28 | ![]() | |
Igen repsol lesz. Ezt a színt a zeronál turqoise blue-nak hívják. Napsütésben mégszebben előjön a színe, szépen csillognak a kis csillámok benne. Remélem a lakk is megszilárdul, amit 1 hete fújtam azon még most is meglátszik, ha hozzáérek. :( | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 299252 | 2012. június 9. 10:18 | ![]() | |
Sziasztok! Szervusz Bercsi! Valóban nagyon szép lett! Ez most a Repsol verzió lesz? | |||||
bercsi | Adatlap | 299251 | 2012. június 9. 10:13 | ![]() | |
Tegnap megkapta a színt a farokidom. 2 réteg lakkot ma fújtam fel, csodáltaos színe van. Közben szenvedtem kicsit(?) a sablonokkal is, majd mikor kész voltam az összessel akkor kipróbálva a gyári matricákat rájöttem, hogy azok is tökéletesen működnek. Mindez hajnal fél 1-kor derült ki, képzelhetitek milyen boldog voltam :D | |||||
bercsi | Adatlap | 299250 | 2012. június 7. 19:01 | ![]() | |
A tűs dolgot én is ismerem, másképp nem is nagyon tudom használni a pillanatragacsot... | |||||
HUJBI | Adatlap | 299249 | 2012. június 6. 20:08 | ![]() | |
frankó lesz, a tűt én is javaslom, az apróságokhoz én inkább a gélt használom, az nem folyik összevissza. | |||||
HUJBI | Adatlap | 299248 | 2012. június 6. 20:07 | ![]() | |
nem sado-mazo? :))) | |||||
bercsi | Adatlap | 299247 | 2012. június 6. 19:30 | ![]() | |
bercsi | Adatlap | 299246 | 2012. június 6. 19:00 | ![]() | |
Ez most valahogy nem jött át... Valahol valamit rosszul írtam? :D | |||||
kbx | Adatlap | 299245 | 2012. június 6. 17:16 | ![]() | |
Bandi65 | Adatlap | 299244 | 2012. június 5. 23:42 | ![]() | |
Szia! A tárcsákat igen, mert karbon tárcsák vannak a Yamahán, ami az antracit szürkéhez hasonlít! A láncnál nem tudom, hogy a szemek, milyen színüek eredetileg. Lehet, hogy csak koszolnod kellene! Ha apró részeket szeretnél pillanatragasztóval rögzíteni, akkor használj valami hegyeset pl. gombostű, amit a ragasztós tubushoz tudsz mártani és utána tudod a tűvel adagolni a mennyiséget! | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 299243 | 2012. június 5. 11:21 | ![]() | |
Sziasztok! Osztom én is Bandi véleményét. Igazán szépen haladsz az építéssel | |||||
bercsi | Adatlap | 299242 | 2012. június 4. 18:40 | ![]() | |
Szia András! Köszönöm a bíztató szavakat! Mindenféleképp befejezem a yamaha előtt. Azt még csak távolról figyelgetem, pár dolog még nem tiszta pl. a maratásnál. Sajnos elég nagylányos az összeállítási útmutató. Ha már témánál vagyunk! Ti festenétek mondjuk a maratott tárcsafékeket? Vagy a láncot? | |||||
Bandi65 | Adatlap | 299241 | 2012. június 3. 21:52 | ![]() | |
Szia bercsi! Ügyes vagy, szépen haladsz az NSR-el! Jó lett nagyon a blokk! Remélem a Spider előtt elkészíted! | |||||
bercsi | Adatlap | 299240 | 2012. június 3. 17:51 | ![]() | |
bercsi | Adatlap | 299239 | 2012. június 2. 20:33 | ![]() | |
Jó estét! Köszi Zsolti, próbálom a legjobb tudásom szerint megcsinálni a dolgokat. Többet nem szeretnék akkorát bakizni mint anno a kawasaki esetében. Meghát ezt a gépet és a következőket szeretném majd kiállításokra is elvinni, és ez lebeg a szemem előtt! Ma este még nyomom a \"melót\", terveim szerint összeáll a hátsótraktus és a blokk bekerül a vázba. Holnap friss képek! | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 299238 | 2012. június 2. 18:07 | ![]() | |
Sziasztok! Bercsi, te aztán komolyan felkészültél. Minden adott most már a tuti építésekhez. Sok sikert. Jól néz ki a Honda blokkja, fejidomja. Nagyon ugrottál minőségben a VFR Honda óta. | |||||
bercsi | Adatlap | 299237 | 2012. június 2. 12:45 | ![]() | |
Illene pár képet is feltöltenem :-) Az NSR fejidomába kifúrtam a csavarok helyét, ezek 0.7-es topstudio csavarok. Az alsó idomba mezei gombostű kerül 1.40-es méretben. Ide még készítek majd cigispapírból hővédő lemezt amit berakok majd a farokidomba is. A festés is alakul, le kell gyártanom a repsolos nagy matricákat, ezeket fújni fogom. Utolsóként fog elkészülni az elsővilla és kipufogók. Ezeket esztergálni szeretném... Yamaha téren is van haladás. megjött a festék és a scale motorsport maratás. Rendeltem még hozzá 1/20-as karbont és váltórudazatot. Még hiányzik a készletböl a fortuna logó és a kipufogóvég. | |||||
bercsi | Adatlap | 299236 | 2012. június 1. 16:27 | ![]() | |
Juhhúúú! Megjöttek a cuccok a motorokhoz! Kezdődhet az érdemi munka :-) | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 299235 | 2012. május 31. 10:49 | ![]() | |
Köszönöm szépen! Bercsi. Bár ezeket a márkákat én nem ismerem, de sajnos drágábbak a Tamiyánál | |||||
bercsi | Adatlap | 299234 | 2012. május 27. 19:46 | ![]() | |
Átérzem a dolgot, nekem is nehéz a választás. Bár van egy olyan sejtésem, hogyha megépítem az nsr-t és a yamahát akkor autózom egy kicsit. Van pár készlet ami tettszik, és néha kell egy kis változatosság. Én a helyedben kipróbálnék egy aoshima vagy fujimi kittet. Ahogy néztem azok is részletesek és változatos gépeket adtak ki. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 299233 | 2012. május 27. 19:10 | ![]() | |
Vóóvvv, ez igen, szuper gyűjtemény. | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 299232 | 2012. május 27. 18:51 | ![]() | |
Valóban. Most nekem is. Szokás szerint én ügyetlenkedtem. Ez kb 3 év alatt jött össze. Most, jelenleg nem építek semmit. Azon gondolkodok mit szerezzek be. | |||||
bercsi | Adatlap | 299231 | 2012. május 27. 18:15 | ![]() | |
Nekem működtek a linkelt képek is. Impozáns a gyűjteményed! Mennyi idő alatt csináltad meg őket? Mostanában építesz valamit? | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 299230 | 2012. május 27. 18:11 | ![]() | |
Én meg képet próbálnék meg feltölteni, de nem sikerül | |||||
bercsi | Adatlap | 299229 | 2012. május 27. 17:10 | ![]() | |
Köszi, igyekszem. Mostanában nincs sok kedvem meg időm makettezni, szinte csodálkozom magamon hogy rászántam azt a pár órát :D ! De legalább ez is le van tudva :-) | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 299228 | 2012. május 27. 13:25 | ![]() | |
Zsolti1537 | Adatlap | 299227 | 2012. május 27. 13:22 | ![]() | |
Sziasztok! Jó lett a lengőkar Bercsi. Látom lassú, de biztos léptekkel haladsz. Én meg teszek fel képet a "garázsomról". kepfeltoltes.hu/120527/SAM_0224_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/Uhttp://kepfeltoltes.hu/120527/SAM_0223_www.kepfeltoltes.hu_.jpgRL] http://kepfeltoltes.hu/120527/SAM_0222_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/120527/SAM_0221_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/120527/SAM_0220_www.kepfeltoltes.hu_.jpg | |||||
bercsi | Adatlap | 299226 | 2012. május 25. 18:21 | ![]() | |
bercsi | Adatlap | 299225 | 2012. május 23. 18:46 | ![]() | |
2 hete tervezem, hogy végre befejezem a hondát. Jelenleg a hátsó lengőkarral szenvedek, talán most elkészül... A yamahához tegnap megrendeltem a maratást, festéket, carbont. Kb. 4 hét múlva rendelem hozzá a tabu design fortuna matricaszettet, és megkapja még a kipufogó csővéget ami studio27 gyártmány lesz. A BMW szépen csücsül még mindig a dobozában, ennek fogok majd neki legutoljára... | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 299224 | 2012. május 23. 11:25 | ![]() | |
Sziasztok! Bercsi. Máskor nekem sem szokott problémám lenni ezzel a folyamattal. Egyszerűen most én voltam a szokottnál ügyetlenebb. De azért köszi szépen a tippet. Te hogy állsz jelenleg a készletekkel? | |||||
bercsi | Adatlap | 299223 | 2012. május 22. 18:59 | ![]() | |
Én a vázat úgy szoktam ragasztani, hogy a villanyaknál összeillesztem, majd rögzítem ragasztószalaggal. Belülről szoktam csak megpöttyinteni, majd ha megkötött a ragasztó akkor kívülről óvatosan befolyatom. Nekem így jó szokott lenni. Az is segíthet ha nem pillanatragasztót használsz, hanem mondjuk tamiya extra thin cementet. Ez nem köt azonnal, lehet még pozícionálni az alkatrészt. A festésről meg csak annyit, hogy lehet érdemes lenne beruháznod egy airbrush cuccba. Tudom nem olcsó dolog, én is sokat gyűjtögettem rá de hidd el nekem sokkal szebben lehet vele dolgozni, mint spray-el. Nekem a spray egyáltalán nem jött be, egyszerűen nem esik kezemre. A festék is olcsóbb, és nagyon sokáig elég 10 ml. Bár ez csak az én véleményem... | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 299222 | 2012. május 22. 12:02 | ![]() | |
Zsolti1537 | Adatlap | 299221 | 2012. május 22. 09:14 | ![]() | |
Sziasztok! Sajnos nem a kamera csal. Tényleg ferde lett. Sajnos a vázat pontatlanul ragasztottam össze. És így a belekerülő sárvédő is csálé lett. Azt gondoltam, hogy a kipufogó visszahúzza a csavarozásnál ,de mint látszik nem így lett. A sárvédő festését meg egyszerűen elkapkodtam. Pedig erre a makettre(is) úgy felkészültem. De talán lesz még lehetőségem. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121. |
Szervusz Bercsi! Nagyon szépen haladsz a Hondával!