/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
kbx 301530 2006. május 14. 18:26
Válasz erre
Helló, az a Dodge Daytona Charger szerintem... bip-bip :))
rcm 301529 2006. május 14. 18:07
Válasz erre
Szia!Hát ezt most így nem vágom!?
flamerPUG 301528 2006. május 14. 18:01
Válasz erre
én gyalogkakukkot akarok valamikor :D
rcm 301527 2006. május 14. 16:09
Válasz erre
Pont tegnap volt a Discovery-n egy műsor erről én is csak innen tudom.Azóta gondolkodom (meg a Ti lelkesedésetek miatt) hogy néhány autót össze kellene rakni.A tegnapi adásban nagyon ütös kis gépek voltak.Megvívott benne pl a Unique Performance és a Year One Mustangja is.
Zoli 301526 2006. május 14. 16:03
Válasz erre
Én úgy tudom, hogy a motorok miatt hívják MOPAR-nak a Chrysler divízió típusait.
z
Zoli 301525 2006. május 14. 16:01
Válasz erre
Az átépített autó blokkja sárga, de a szériáé nem. Egyébként a csavarokat tényleg egyszerűbb sárgán hagyni, úgyse nagyon látszana, pláne ha bekábelezed.
z
rcm 301524 2006. május 14. 15:49
Válasz erre
MOPAR-nak nem csak a tuning céget hívják hanem a Dodge,Chrysler és Plymouth '60-'70 es felújított és átépített muscle car modelljeit is.Ezért írtam hogyha sárgára festi a motort akkor akkor ahogy Te is írtad nehéz a csavaroknak jó szint találni.Szerintem a csavarokat hagyni kellene sárgára különben nagyon "játékautós" lesz.
Bukebe 301523 2006. május 14. 15:06
Válasz erre
Helló!
Az összeállítási útmutató szerint sárga a motor és képeken is néztem szóval akkor lehet hagyom sárgára!Nem tudommég.MAjd lesz valami!
Üdv:Buke
Zoli 301522 2006. május 14. 14:01
Válasz erre
Részeként annyit biztosan, összesen kb 276-ot, ha jól emlékszem... Ezekből alig maradt ép, szóval inkább 99%-os az arány.
z
streetracing 301521 2006. május 14. 13:50
Válasz erre
hi, én general lee-t egy AMT chrysler 300c böl csinálok :)
flamerPUG 301520 2006. május 14. 13:47
Válasz erre
nem tom hol olvasam, de valami olyanmi volt hogy rengeteget leamorizáltak a sok ugratás és lökdösödés után részenként 6-8 autot tettek tönkre.
Enyi maradt meg nekem a cikkböl :)
Zoli 301519 2006. május 14. 13:27
Válasz erre
Mivel a MOPAR természetes színe nem sárga, ezért ha Bukebe ilyenre akarja festeni, akkor a csavarokat is festheti másra pl. króm vagy arany (ha már customize-olunk), bár ezek a színek a sárgához annyira nem passzolnak.
z
Zoli 301518 2006. május 14. 13:23
Válasz erre
Flamer, a '67-es Gittix még nem a gyalogkakukk, azt csak a következő évtől kínálták az új kasznival együtt, ez a Belvedere/Fury sportosabb kivitele, de nagyrészt egyezik a Dodge Coronet-vel (és 1. Charger-rel).

A filmhez használt Charger-ekből alig maradt 1-2 ép, de ha az összes legyártott autóra gondolsz, akkor kissé magas a 70%-os arány.
z
rcm 301517 2006. május 14. 13:15
Válasz erre
Üdv,szerintem ha sárgára festenek egy ilyen MOPAR motort akkor ott a csavarok is sárgák.
flamerPUG 301516 2006. május 14. 12:59
Válasz erre
a dodge "csárdzsereknek" a legtöbb darabja a fiom forgatása alatt tettek tönkre :(
Ha jol tudom az elkészült autok több mint 70 %-át nyirták ki a sorozat miatt!
flamerPUG 301515 2006. május 14. 12:58
Válasz erre
ez a plymouth roadrunner nem? nagyon kafa kis gép, lehet én is öszeraom valamikor :)
én azut ajánlom neked, hogy fujd le azzal a szinnel, amit szeretnél, majd ha nagyon ki akarsz emelni valami csavart, akor egy fogpiszkálonak a végét belenyomod a festékbe, lehuzod a szélén a felesleget, és már tudsz is nagyon aprokat 'festeni'.
Én igy csinálom.
Bukebe 301514 2006. május 14. 12:33
Válasz erre
K?p 132.jpg méret: 146.2 KB
K?p 139.jpg méret: 96.6 KB
Sziasztok!
Legújabb szerzeményem egy Plymouth GTX 69'!
Elis kezdtem nagyon szép makett mindenkinek ajánlani tudom!eddig így állok vele a kerekeken matrica van és a levegő szűrőn is a motor sárga lesz!nem tudom a motoron levő csavarokat valahogy meglehet csinálni?vagy érdemes őket kiemelni?
További szép napot!
Üdv:Buke
rcm 301513 2006. május 14. 12:04
Válasz erre
Az E-bay-en az eladó határozza meg a posta költséget meg az hogy Te milyen lehetőséget választasz.Ki lehet fogni csak praktikus egy eladótól egyszerre több mindent venni.
DaimondDogg 301512 2006. május 14. 11:54
Válasz erre
E-bay-el az a baj hogy magas a pk! a hlj.com-on van 1-2 amcsi makett autó, majd megpróbálkozok velük...
Az Arii, a Doyusha márka mond valakinek valamit?
rcm 301511 2006. május 14. 11:41
Válasz erre
DaimondDogg 301510 2006. május 14. 11:39
Válasz erre
Van olyan netes oldal ahol AMT-k vannak olcsón?
Olyan kéne amit már vki kipróbált, és lehessen Paypal-al fizetni...
rcm 301509 2006. május 14. 11:34
Válasz erre
Az eddigi tapasztalataim alapján teljesen mindegy mi van a dobozra írva ha korekt méretarányt akarsz akkor mérned kell.Nagyon sok cég ráírja a méretarányt de a modell méretét nem ez határozza meg sajnos hanem az hogy beleférjen a dobozba!
Szeintem egy 1/25 vagy 1/24 méretkülönbség nem vehető észre ha egymás mellett vannak amodellek lévén ez kb 0,valahány milliméter.
Zolinak abban teljesen igaza van hogy nagyon sokszor semmi köze a modellnek az eredeti filmben szereplő autóhoz.Álltalában tényleg egy már futó tipusukra huzzák fel a filmautót.Ha szerencséd van raknak bele valami spec öntőkeretet kiegészítésül.
A vissza a jövőbe DeLoreant a jogok miatt sosem adták ki DeLoreanként csak Úgy mint "Back To The Future Car" és meglehet belőle építeni az utcai autót.A MadMax Ford Falcont pedíg csak "The Road Warrior"ként árulták szintén jogdíjak miatt.
Zoli 301508 2006. május 14. 11:09
Válasz erre
Apus, moviecar-oknál fontos, hogy a külsővel ellentétben a belső terek változóak voltak, attól függően, épp milyen autót találtak. Főleg a motorok másodlagosak, általában azt nem is nagyon mutogatták. És gyakran emiatt, illetve a más kivitel miatt az emblémák is hiányoztak. Még a színek se lényegesek, a Tábornokot sokszor a felvétel indítása előtt fújták át, ezért elég sok árnyalatban létezett (kb 300db-ot törtek össze a sorozat alatt).
z
Zoli 301507 2006. május 14. 11:03
Válasz erre
Én pedig a 25-ösöket veszem, ugyanezen okból és néha nagyon bosszant, ha látok egy jó 24-es makettet, ami nincs 25-ben. Egyébként nem lehet nagy a különbség, mérd le a makettet és számold át a másik méretbe!
z
DaimondDogg 301506 2006. május 14. 10:46
Válasz erre
Hy! Köszi, nézem is... De ha összevetünk 1/24es és 1/25ös makettet annyira nincs nagy különbség ugye? Mert van 1-2 király 1/25ös gép, de én az 1/24eseket gyűjtöm, hogy ugyanakkora legyen mind1ik makettem :)
Apus 301505 2006. május 14. 10:44
Válasz erre
Zoli, rcm köszi a segítséget és a mailt!
rcm 301504 2006. május 14. 07:38
Válasz erre
Szia,átküldtem a képeket.Miért gyártott a MATHCHBOX 1/76 modelleket 1/72 helyett?Valószinüleg az inch átváltás miatt mert mindkettő amerika cég.Az autók 1/24 a modellek 1/72-esek csak amikor átváltják az europai forgalmazás miatt akkor ennyit elcsuszik.Szerintem.
DaimondDogg 301503 2006. május 14. 00:29
Válasz erre
És arra van valami normális válasz hogy az AMT miért nem 1/24-ben gyárt az 1/25 helyett?
DaimondDogg 301502 2006. május 14. 00:24
Válasz erre
Hi!

Nagyon örülnék neki ha elküldenéd... THX
Zoli 301501 2006. május 13. 18:40
Válasz erre
Azt előbb elfelejtettem, hogy az AMT gyakran teljesen más autókat ad ki, mint amik a filmekben szerepelnek, ezért nem árt tájékozódni vásárlás előtt. Általában csak a típusokon belül vannak eltérések, de előfordult már, hogy teljesen más típusból csináltak moviecar-t!
z
rcm 301500 2006. május 13. 18:13
Válasz erre
Ide nem férnek fel a képek.Küldjem át e-mailen?Persze sokkal több moviecart lehet építeni de ezeket az AMT-Ertl eleve annak adta ki.
Zoli 301499 2006. május 13. 18:09
Válasz erre
Nézd meg a www.modelroundup.com-on, de sok más oldalon is lehet velük találkozni pl www.greatmodels.com, de ha beírod egy keresőbe, tuti találsz pár helyet.
z
DaimondDogg 301498 2006. május 13. 15:33
Válasz erre
Hi!

Hol lehetne megnézni az AMT összes movie autóját? Van olyan netes bolt ahonnan jó árban meg lehetne rendelni?
MrChef 301497 2006. május 13. 15:28
Válasz erre
Üdv!

A "Mi készül éppen?" topikba tettem fel képeket a készülő Chevy-mről, akit érdekel!
Zoli 301496 2006. május 13. 12:31
Válasz erre
Apus, küldtem mail-t a Challenger-ről!
z
rcm 301495 2006. május 13. 11:51
Válasz erre
49_1_b.jpg méret: 25.3 KB
GRANDE_IMAGE_vanishing.jpg méret: 41.3 KB
Vanishing point-1.jpg méret: 22.3 KB
vanishing_01.jpg méret: 42.8 KB
Szia,arra figyelj hogy két film volt.Egy régi "Petroccelli" föszereplésével és egy most a Vigo Morthensennel.Nézz utánna mert lehet hogy részleteiben különbözik a két autó.Az első "tolvajtempóban pl egy MACH1 Mustang volt a főszereplő az újban meg egy SuperSnake!
flamerPUG 301494 2006. május 13. 11:33
Válasz erre
Én már szinte az öszes emlitett tipust épitettem Tamiya, Italeri, Revell, AMT, Fujimi, {Aoshimát még nem, de közeljövöben remélem már megjön a csomagom:)}
Nekem eddig az etalon a Tamiya, semmi belepiszkálással full dobozbol egy gyönyörü teljesen egész makettet lehet öszerakni. Semi bajom vele, max az hogy egy szebb tamiya árábol 2 AMT jön ki :)
Revellek nagyon változoak, van amikor szépeket csinálnak, és van amikor mérethibás nagyon csunya, öszecsapott müanyagkupacnak tünik :S
Az AMT meg nekem bejön. Nem tudom miért, mert eddgi AMT-k nekem is mind olyanok voltak hogy szivtam a fogam rendesen, mert nem voltak 'öszeillöek' a dolgok, pl a mostai Fordomban a levegöszürö dobozának a tényleges helyére be sem fért :) Találtam neki egy másik helyet, de oda is csak 0,5-1 centi kivágásával fért csak be :) Ugyhogy nem a legjobbak, nekem is ez a tapasztalatom... De ... Az AMT hordozza leginkább magában azt, hogy alakitsuk át a gépet. Itt lehet ám rendesen alkotni. Uj futomüvet alá egy másik készletböl, kivágni az ajtokat meg mottetot-csomitetöt hogy nyiljon, stb stb, adja magát az átalakitásokra. Végiggondolva nem tudom mikor álnék neki egy 7000 Ft-s Tamiya szétvágásának, az AMT ezt 3-4000 kinálja :D Ugyhogy akármenyi szenvedés is van benne, én nekem bejövös az AMT.
Apus 301493 2006. május 13. 11:09
Válasz erre
Mostanság az AMT '70 Challenger RT/10 -ével szemezek, ez is ilyen filmautó, a Vanishing Point című remekműben szerepelt. Van valakinek tapasztalata a készlettel kapcsolatban?
Zoli 301492 2006. május 12. 23:37
Válasz erre
Kösz az infot, akkor én is begyűjtök majd egyet belőle.
z
rcm 301491 2006. május 12. 21:16
Válasz erre
rcm 301490 2006. május 12. 20:44
Válasz erre
Üdv,azt tényleg elfelejtettem leirni hogy a dobozban benne van a Trans-Am Formula eleje, motorház teteje,kereke és dekorja is.
Öregszem.
korzaar 301489 2006. május 12. 20:17
Válasz erre
A KITT elég jo , külön van a kipuf meg a futomüvek is több alkatrészböl vannak, nem snaptite kategoria, kétféle motor , kétfajta motorháztetö, meg 2 féle orr rész van hozzá, kétfajta kerék. Mongyuk van egy két tüskenyom , de nem vészes
Zoli 301488 2006. május 12. 19:02
Válasz erre
Okéoké, elhiszem. De másolni néha egyszerűbb, mert nehéz képeket találni az autók aljáról pl, és a méreteket is egyszerűbb levenni a makettek alkatrészeiről (csak gondolom, szóval okoskodok...).
z
rcm 301487 2006. május 12. 18:16
Válasz erre
Hidd el több tonna képem van mindegyikről.Nem másolom öket csak ötleteket ad hogy mit hogyan lenne célszerübb.
Zoli 301486 2006. május 12. 18:13
Válasz erre
Jó az elgondolás, de azért célszerű utánajárni az autóknak, mert némelyik 25-ös kit elég gyenge alap (pl a Tábornok).
z
rcm 301485 2006. május 12. 17:58
Válasz erre
Én 1/43 autókat gyártok.Tervezek egy movie sorozatot (mert én is szeretem ezt a témát) és úgy gondoltam elöbb megépítem 1/24-ben a kapható modelleket így valamelyest megismerem ezeket az autókat és ötleteket ad.
Zoli 301484 2006. május 12. 17:31
Válasz erre
Nekem nagyon tetszenek, bár a Charger kitet ismerve nem lehetett egyszerű...
Viszont a tető miatt nem jó a Tábornok megépítéséhez, a 43-ason látszik is a helyes változat.
A KITT is jól néz ki, remélem a makett is használható.
z
Zoli 301483 2006. május 12. 17:28
Válasz erre
Ok, várom a képeket!

A Tábornok makettje teljesen béna, én csak a kerekeket, a dögtolót, meg esetleg a bukócsöveket fogom felhasználni belőle, még a kaszni is rossz...
A KITT kit is gyenge állítólag, ezért érdeklődök. Pl az alja egybeöntött vagy külön van a kipufogó és futómű, meg úgy egyáltalán, az nem snap kategória?
A Dart-hoz sok sikert, én biztos nem alakítanám át IQ-ból...
z
rcm 301482 2006. május 12. 17:23
Válasz erre
P5120001.JPG méret: 57 KB
P5120002.JPG méret: 55.4 KB
P5120005.JPG méret: 55.1 KB
P5120007.JPG méret: 57.2 KB
Néhány gyors fotó.
A kisebb Charger az alapja az 1/43 Lee-nek.
rcm 301481 2006. május 12. 17:09
Válasz erre
Két féle '71 Dustert gyárt az AMT.A sárga hasonlít a régi piros viszont jó.Most egy '75 Dartból elkezdek egyet aztán meglátjuk.A kaszni ugyanaz csak az első maszk és a hátfal nem stimmel azon alakítanom kell.Ha találok közben egy Dustert akkor neki állok megint.
A Lee és a KITT teljesen doboz,mindkettöből kisporoltam a motort.Mindkettöből lehetne sokkal szebbet de idő hiányában most csak így sikerült.
Le fotózom öket és rakom fel a képeket.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.