/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
MrChef 301580 2006. május 15. 13:34
Válasz erre
Na, srácok, engem is érdekelnének ezek a cuccok:

- szóval akkor írásvetítő fólia ablak helyett (néhol)
- melyik a Tamiya lakk?? csak mert én még életemben nem találkoztam vele. Spray?
- wax-nak jó az autóswax is, nem? Nekem Turtle Wax van. A kocsim legalábbis szép fényes lett tőle:-)
Zoli 301579 2006. május 15. 13:26
Válasz erre
Nekem nem. Egyébként a kétféle árnyalat miatt lett 4 autó zöld, mert kb 2-re elég egy dezodor, és akkor már olyan autóknak álltam neki, amit hasonló színre akartam fújni. Bár a sima világos zöldből vagy 4db kellett 2 autóhoz...
z
rcm 301578 2006. május 15. 13:11
Válasz erre
Jól néznek ki, csak kicsit sok a zöld nem?:-))
Zoli 301577 2006. május 15. 13:10
Válasz erre
Kösz az infót!
A Dupli-Color lakkra gondolsz? Az olyan festékkel fújt makettekre fújtam, de nekem nem tűnik úgy, hogy simább lenne, mint a festék alatta. A Tamiya festékre meg nem mertem ráfújni, hátha nincsenek jóban. Viszont állítólag a Tamiya lakkot tényleg lehet csiszolni (finoman), hogy egyenletes legyen a felület, utána meg a wax-tól nagyon szép fényes lesz és még a por se marad meg rajta.
z
Zoli 301576 2006. május 15. 13:03
Válasz erre
Asszem a Tamiya-nak van valami Compound nevű cucca, azzal kéne, utána meg Wax-szal.
z
rcm 301575 2006. május 15. 13:01
Válasz erre
ZOLI:írásvetítőfoliát bármelyik iroda vagy írószer boltban kapsz.Ragasztót pedig Panton vagy más dekorációs boltban.2500-3000 Ft de még az unokád is fog ragasztani vele annyit adnak.Vizzel lehetés kell is higítani.
Próbáld ki ezt a lakkot amit ajánlottam, gyönyörűen kijavítja a kis festék egyenletlenségeket.Viszont mint írtam puha lakk nehogy csiszold!!!
VASS17:én még nem políroztam modellt de úgy tudom van speciálissan modell polír,az autóé nem biztos hogy jó lesz!
Zoli 301574 2006. május 15. 12:57
Válasz erre
71Charger07.jpg méret: 179.7 KB
71Charger08.jpg méret: 179.8 KB
71Charger09.jpg méret: 178.7 KB
71Charger10.jpg méret: 182 KB
71Charger11.jpg méret: 182.8 KB
71Charger12.jpg méret: 177 KB
71Charger13.jpg méret: 172.2 KB
71Charger14.jpg méret: 169.9 KB
Ez volt az utolsó zöld. A Chrysler '70-ben vezette be egyéb lélegzetelállító színei mellett a sublime nevűt is, az a kedvencem. Ennél közelebbit nem találtam a Tamiya választékában, szóval csak nagyjából jó hozzá (zöld azt kész).
z
vass17 301573 2006. május 15. 12:45
Válasz erre
hi
Tudnátok segíteni?
A kérdésem h mivel lehet polírozni a festést: van az autópolírozó, az megfelel?
Vagy valami más kell?
előre is kösz a segítséget!
Bundesign 301572 2006. május 15. 12:45
Válasz erre
Zoli 301571 2006. május 15. 12:35
Válasz erre
Ilyen fóliát és ragasztót hol találok? Én is használtam már Dupli Color-t, de nekem annyira nem tetszik a sima festék felülete, bár a metál nagyon szép, csak az meg alá alapozni kell. A Tamiya spray-vel egyébként általában nincs gond, bár a sima színek szinte mindig kicsit narancsosak, hiába várok a száradással, de a selyem és metál nagyon szép. Nemrég hallottam, hogy állítólag nem kell semmit csinálni a felülettel, ha kicsit göröngyös stb, csak lakkozni és utána csiszolni, aztán megint mehet rá a lakk.
Kösz a tippet a ragasztóhoz, már régóta probléma volt ez!
z
Zoli 301570 2006. május 15. 12:18
Válasz erre
70Monte06.jpg méret: 177.3 KB
70Monte07.jpg méret: 179.4 KB
70Monte08.jpg méret: 161.3 KB
70Monte09.jpg méret: 176.6 KB
70Monte10.jpg méret: 157.6 KB
70Monte11.jpg méret: 173.7 KB
Na akkor egy lowrider is. Sajnos gyárilag nincs eléggé leültetve a Monte Carlo, ezért lehet, hogy majd átalakítom.
z
rcm 301569 2006. május 15. 12:15
Válasz erre
A hátsó abkakot cseréld ki írásvetítő fóliára!Ablak ragasztáshoz meg van egy nagyon jó ragasztó PLASTDUR PK-3 Ultra én ezt használom ablak és fotómaratás ragasztásáshoz.Amikor megszárad teljesen nyom nélkül "üvegtisztára" eltünik még az ablakról és a fényezésről is.Lakkozáshoz pedíg Dupli-color
Colorspray-t használok.Nagyon puha és 48 óra a teljes száradási ideje de nagyon fényes szép felületet ad.
Zoli 301568 2006. május 15. 11:53
Válasz erre
Közelről azért nem túl szépek. A 442 festése kicsit narancsos, meg amúgy is elég öreg makett. Egyébként Woody Harrelson szokott gurulni hasonló Olds-okon filmjeiben,
onnan a minta. Egy bokszolós filmben volt mellékszereplő egy kb ilyen zöld Olds, bár az mintha '70-es lett volna, már nem emlékszem.
A Shelby-nek meg bepöttyöztem kicsit a szélvédőjét, mert utána kellett fújni, és már kész volt. Hiába takartam ki, valahogy ment rá pár pötty. A hátsó szélvédő berepedt, ezért sztirollal kicseréltem, de az meg nem olyan szép. Oldalt a kis ablakokat meg a pillanatragacs ködölte be. A festék nagyon szép, de inkább selyem, kellett volna még rá lakk...
z
rcm 301567 2006. május 15. 10:35
Válasz erre
Igen erre gondoltam.Mi autósok veszélyeztetett faj lettünk és lassan kihalunk.A repülösök és a csörömpösöknél rengeteg ember írogat ,fotóz és pörög a dolog.
A '69 Oldsmobil és Shelby nagyon jól néz ki!
(A '69 Olds is volt már filmben,valami Scorpion volt a címe és egy MadMax klón volt anno.)
Zoli 301566 2006. május 15. 09:45
Válasz erre
69Torino01.jpg méret: 177.4 KB
69Torino02.jpg méret: 172.3 KB
69Torino03.jpg méret: 178.5 KB
69Torino04.jpg méret: 178.4 KB
69Torino05.jpg méret: 164.5 KB
69Torino06.jpg méret: 165.9 KB
69Torino07.jpg méret: 161.2 KB
A hűtőrácsból megpróbáltam kivágni a lámpákat, de közben az azok melletti keret darabokra tört, ezért nincs eleje...
z
Zoli 301565 2006. május 15. 09:35
Válasz erre
69Shelby06.jpg méret: 169.7 KB
69Shelby07.jpg méret: 165.6 KB
69Shelby08.jpg méret: 175.6 KB
69Shelby09.jpg méret: 176 KB
69Shelby10.jpg méret: 172.9 KB
69Shelby11.jpg méret: 161.4 KB
Ezt a formát is imádom.
z
Zoli 301564 2006. május 15. 09:29
Válasz erre
69Olds442-04.jpg méret: 183.3 KB
69Olds442-05.jpg méret: 172.6 KB
69Olds442-06.jpg méret: 175.9 KB
69Olds442-07.jpg méret: 169.6 KB
69Olds442-08.jpg méret: 166.1 KB
69Olds442-09.jpg méret: 162.8 KB
69Olds442-10.jpg méret: 184.9 KB
69Olds442-11.jpg méret: 182.6 KB
Az egyik kedvencem.
z
Zoli 301563 2006. május 15. 09:20
Válasz erre
64Dodge01.jpg méret: 180.7 KB
64Dodge02.jpg méret: 173.1 KB
64Dodge03.jpg méret: 172.6 KB
64Dodge04.jpg méret: 164.2 KB
64Dodge05.jpg méret: 166.5 KB
64Dodge06.jpg méret: 160.9 KB
64Dodge07.jpg méret: 173.3 KB
Ha ragaszkodsz hozzá. Kb 10 autót építettem eddig, szóval még elég kezdő vagyok benne, akárcsak a fotózásban... És általában az autók nincsenek teljesen befejezve.
z
rcm 301562 2006. május 15. 09:07
Válasz erre
Üdv!
Zoli,Flammer,Daimond,Bukebe,streetracing és többiek,ha már ilyen klasszul feléledt a topik rakjatok már fel a modelljeitekről fotókat.Legyen mit vesézgetni!:-))
Zoli 301561 2006. május 15. 08:39
Válasz erre
Lúza 4eva! Na komolyan, tudom, hogy sokkal ésszerűbb az air-ride, főleg "olcsósága" miatt, de egy vérbeli lowrider-hez kevés. Egy amcsi böszömmobil súlya kissé nagyobb,
plusz még a csomó behegesztett vasdarab is növeli a tömeget, szóval lehet, hogy egy európai autónak elég gyors az air-ride, de egy amerikainak nem hiszem. És eléggé korlátozott mutatványokra képes csak.
z
flamerPUG 301560 2006. május 14. 22:51
Válasz erre
DaimondDogg 301559 2006. május 14. 22:50
Válasz erre
Hi!

Erről pont most van írva az ehavi T&S-ben...
Mármint az airride rendszerről. Magyarországon /meg Európában is/ nagyon nehezen lehet hozzá jutni, kevés a hozzáértő ember aki normálisan be tudja szerelni a lowrider-rendszert. Meg nem mind1ik autónak áll jól. A régi amcsi vasakhoz persze hogy jó ez a lowrider dolog, de pl. 1 Golf-on már nem annyira...
flamerPUG 301558 2006. május 14. 22:40
Válasz erre
de egy low szett minimum 800 ezer egy ride rendszer meg kijön 4-500 bol, ez sem mindegy :)
és ma már vannak nagyon gyors airok, ez sokmindentöl függ, kompresszopr csövek stb, de vannak gyorsak :)
Zoli 301557 2006. május 14. 22:36
Válasz erre
Az air-ride kispálya, lúzereknek való!

Teli felnit moon disc néven is emlegetik, illetve már amelyiket.
z
Zoli 301556 2006. május 14. 22:31
Válasz erre
Az ugráltatás szerintem laza, de csak ha nem viszik túlzásba, egyébként én se ragaszkodok hozzá.
A képek jók, viszont én meg a nagy hátsó kerekektől vagyok rosszul. Azt mondjuk még elfogadom, hogy versenyre muszáj, de közútra?! Meg azt is utálom, hogy ilyen szép klasszikus autókat építenek át, főleg amiből alig van pár jó állapotú példány.
z
rcm 301555 2006. május 14. 22:00
Válasz erre
PlymouthDuster.jpg méret: 24.7 KB
Ezt keresem ha valaki tud eladót.
rcm 301554 2006. május 14. 21:59
Válasz erre
Esztergáltatni kell legalább egy darabot és utánna lehet önteni gyantából.
flamerPUG 301553 2006. május 14. 21:58
Válasz erre
COVERsm.jpeg méret: 64 KB
ilyen felnikre gondoltam
rcm 301552 2006. május 14. 21:45
Válasz erre
Bundy.bmp méret: 289.1 KB
Keresek valakit akinek megmaradt valami hasonló egy 1 in 3 makettből és megalkuszo.Ha ilyen nincs akkor én veszek egy 1 in 3 makettet.
Valami ilyesmit keresek mint a fotón.
flamerPUG 301551 2006. május 14. 21:39
Válasz erre
Bundy Dodge-re nagyon kiváncsi leszek :))
azokat a felnike hogyan csinlod meg rá? ha jol tudom azok "telifelnik" nem jut eszembe pontosan mi a neve :S nem MOON felni, mert az a figura, bár lehet :)

De monyuk pl olyat hogyan csinálnátok? Ezek a teli felnik érdekelnek mostanában :)
flamerPUG 301550 2006. május 14. 21:36
Válasz erre
a super hemis képeid sirba visznek :D gyönyörüek!

ha nem teccik a lowrider, de mégis jo ha a földet surolja, ott az air-ride :) Audiba majd azt akarok :)
rcm 301549 2006. május 14. 21:25
Válasz erre
68FlyingDutchman.jpg méret: 26.2 KB
68FlyingDutchmanpic2.jpg méret: 29.4 KB
Rod Shop Charger.jpg méret: 29.6 KB
Rod Shop Charger_2.jpg méret: 30 KB
Super Hemi.jpg méret: 28.1 KB
Super Hemi_3.jpg méret: 32.2 KB
SRT0hemi.jpg méret: 26.3 KB
hemi-cutaway.jpg méret: 26.9 KB
Engem az autó ugráltatás ami a sírba visz.
Néhány fotó megint.
Zoli 301548 2006. május 14. 21:21
Válasz erre
Nekem a lowrider-ek a kedvenceim közé tartoznak. Persze nem mindegy, mi az alap, meg a gigagiccses kellékeket is tudnám hanyagolni, elég ha súrolja az aszfaltot.
z
Zoli 301547 2006. május 14. 21:17
Válasz erre
Flamer, a Daytona a Charger, a Roadrunner-ből a Superbird készült.

Én úgy emlékeztem, hogy a TT szárnya fix, de akkor tévedtem, bár állítani úgy se lehetett szerintem, vagy kint, vagy bent.
z
rcm 301546 2006. május 14. 21:15
Válasz erre
Szerintem a Pace Car sorozat nem lehet csúnya együtt évjárat szerint.Nekem a Lowriderek nem jönnek be.
Zoli 301545 2006. május 14. 21:09
Válasz erre
Én is a hagyományos Charger, Roadrunner mellett voksolok, viszont ezek a szárnyas fenevadak ma már állítólag jóval többet érnek.
Az Indy Pace Car széria szintén nem tartozik a kedvenceim közé. Egyrészt tetejük sincs, ha jól tudom, meg az idétlen festésük is röhejes.
z
rcm 301544 2006. május 14. 21:08
Válasz erre
Most egy kicsit belelkesültem.Veszek egy Nash Bridges Cuda Convertible-t meg neki állok a Bundy Dodge-nak.
flamerPUG 301543 2006. május 14. 21:05
Válasz erre
rcm a Roadrunnerre gondoltam ,de nem erre a csunya déjtonyásra hanem a normális eredeti gyárira.Nekem az teccik nagyon. Rallyera lehetne a dakar porschet is, az se egy mindennapi egyed, vagy a dakar kacsát :D

Zoli a TT hátsoszárnya ha jol tudom olyan mint a régi corradoké, és a kasznibol emelkedik ki egy megadott sebesség után.
rcm 301542 2006. május 14. 20:38
Válasz erre
stingray -02.jpg méret: 162.2 KB
stingray -01.jpg méret: 42.7 KB
Vagy egy rallye Corvette.
rcm 301541 2006. május 14. 20:36
Válasz erre
challenger-1.bmp méret: 226.1 KB
challenger-3.bmp méret: 256.5 KB
Ötlet egy érdekes maketthez:Indy felvezető Challenger.
Skyline_SG 301540 2006. május 14. 20:30
Válasz erre
Charger szebb,de nem tudok megbarátkozni az elejével,jobban megszoktam a régit! :)
rcm 301539 2006. május 14. 20:24
Válasz erre
Ez a madár nekem nem annyira jön be.Egy Cuda,Challenger,sima Charger sokkal jobban tetszik .
Zoli 301538 2006. május 14. 20:17
Válasz erre
Valamit csak számított, a TT-re utólag tett spoiler se volt állítható, ha jól tudom.
De legalább a függőleges elemek hasznára lehettek az egyenesfutásnak... Az eleje elég béna szerintem, csak a kocka orr elé tettek egy éket, viszont így legalább 30cm-rel hosszabb lett. Egyébként a túlparton nem volt divat ez az áramvonalasítás, a következő generációs Charger/Super Bee stb is full kocka volt.
z
rcm 301537 2006. május 14. 20:07
Válasz erre
Hát ez a nagy sem látszik állíthatónak.Szerinted ez segített bármit is?Az elejét még megértem abban az időben mindent így áramvonalasítottak.
Zoli 301536 2006. május 14. 20:04
Válasz erre
Én csak azt nem értem, hogy az alapváltozatokat hogyan lehetett úton tartani anélkül. Ezeknek az autóknak egyenesfutásuk 0 + hátsó kerekesek + alapból 390 vagy 425 LE = ... Ezek után nem is csodálkozom, hogy annyi Charger-t zúztak össze a forgatás során.
z
rcm 301535 2006. május 14. 19:36
Válasz erre
Az a szeletelő hátul nagyon komoly.
Zoli 301534 2006. május 14. 19:24
Válasz erre
superbird-Left-Rear.jpg méret: 136.3 KB
superbird-Left-Side.jpg méret: 197 KB
13roadrunner.jpg méret: 32.1 KB
30_1roadrunner.jpg méret: 21.6 KB
TMP00001daytona.gif méret: 95.5 KB
rvl8528241daytona.jpg méret: 48.6 KB
rvl8528242daytona.jpg méret: 42.6 KB
Egyelőre ennyit találtam, az AMT '72-es Roadrunner-ről nincs semmi, lehet, hogy a '74-es GTX-szel kevertem.
z
rcm 301533 2006. május 14. 18:38
Válasz erre
Zoli 301532 2006. május 14. 18:34
Válasz erre
Szerintem azt a Plymouth Superbird-del kevered, nagyjából egyformák, de az alap kaszni más. Gyalogkakukkból a '68-asat és '72-eset(?) gyártja az AMT. Előbbi nagyon szép darab, utóbbi nem hiszem, azt még nem láttam belülről.
z
rcm 301531 2006. május 14. 18:33
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.