/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
rcm 302462 2006. június 12. 23:09
Válasz erre
Nekem a műgyanta miatt nagyon sok "balesetem" volt.Eddig mindig sikerült vissza csiszolással és egy vékony szin fújással megoldani.
kbx 302461 2006. június 12. 23:08
Válasz erre
Hú, ez szép!! A gyújtás kebelek jók lettek azzal a maratott tatóval(vagy mi az)! :DD
kbx 302460 2006. június 12. 23:06
Válasz erre
A light gun metalnál nekem is foltos lett egyszer, de a többit sikerült megúsznom!!
Brúnó 302459 2006. június 12. 22:59
Válasz erre
Nekem a sima eddig jó volt, a metállal viszont buktam már. A Tamiya TS-54-est és a TS-30-ast sikerült foltosítanom.
Brúnó 302458 2006. június 12. 22:52
Válasz erre
A Velencei versenyre már szeretném vinni. Munka van még vele rengeteg mielőtt összerakom az utasteret az alvázzal, de azért nem akarom az utolsó pillanatokra hagyni.
Zoli 302457 2006. június 12. 22:46
Válasz erre
Nálam a sima lett foltos, még a többi réteg alatt is látszottak a foltok. Metált még nem próbáltam, de mintha Te említetted volna egyszer, hogy azt lehet nyugodtan csiszolni.
z
rcm 302456 2006. június 12. 22:32
Válasz erre
Mennyire sürgős az ablaktekerő?
Brúnó 302455 2006. június 12. 22:29
Válasz erre
Szia rcm!
A kalaptartót és alját bársonypúdereztem, a többit pedig matt barna festékkel fújtam. Viszont erőt veszek magamon és megcsinálom az ablakletekerőket, ajtónyitókat (Finu licensz alapján), és a könyöklőket.
Brúnó 302454 2006. június 12. 22:23
Válasz erre
Azt tapasztalatból tudom, hogy metált nem szabad visszacsiszolni mert foltos lesz. Én a simákat visszacsiszolom és csak utána lakkozom, eddig még nem volt semmi gond szerencsére. Nálam ez a módszer vált be.
Elektrolakatos 302453 2006. június 12. 22:23
Válasz erre
Csinálni???, Ezek a képek olyanok mint amikopr valami autót nagyon szétszedek éppen ! :P:P:P
rcm 302452 2006. június 12. 22:22
Válasz erre
Szia Brúnó!
A legjobban a belseje tetszik,az ülésen alakítottál vagy csak fújtad?
Brúnó 302451 2006. június 12. 22:19
Válasz erre
IMG_1359.jpg méret: 207.2 KB
IMG_1357.jpg méret: 145.7 KB
IMG_1363.jpg méret: 218.8 KB
Sziasztok!
Sajna a hétvégén nem, de ma tudtam csinálni a Chevelle-t. Pár kép a haladásról.
Brúnó
kbx 302450 2006. június 12. 22:12
Válasz erre
Ja, és szépen alakul!!! Kíváncsi leszek a végére!!
kbx 302449 2006. június 12. 22:11
Válasz erre
Szerintem a narancsságot lakkozás után könnyebb eltüntetni(inkább biztonságosabb)
kbx 302448 2006. június 12. 22:09
Válasz erre
Simát nyugodtan lehet csiszolni, csak utána lakkozni kell, mert a hajszálkarcok meglátszanak, nekem még nem sikerült eltüntetem őket, bár nincsenek ilyen 12000-es polírpapírjaim!!
A metál már neccesebb, azt óvatosan kell, nehogy nagyon kicsiszold a metál pigmenteket!
A BMW-t úgy csináltam, hogy küldtem rá 2 v. 3 réteg tamiya sprayt, kicsit narancsos lett a felület. Aztán óvatosan kicsiszoltam belőle azt a pár porszemet, élekre vigyázva, nehogy lecsiszoljam a festéket, mert ott nagyon vékony és megjelenjen a kaszni színe. Aztán egy réteg lakk, majd felcsiszoltam hogy szép sima legyen, helyenként a színig visszacsiszoltam, polír, aztán 1 nap pihenés után jött a végső lakk, ami gyönyörűen síma lett és szerencsére porszem sem volt benne, majd polírozás és a végeredményt láttátok, szinte tökéletes felület!!
Persze minden réteg lakk és festék között mosószeres fürdetés...
Brúnó 302447 2006. június 12. 22:08
Válasz erre
Szia Finu!
Nyugodtan visszacsiszolhatod a festéket, nem lesz foltos. A narancsos felület lakkozás után is narancsos marad. Csiszolásnál használj bőven vízet, de az éleknél csak óvatosan.
Brúnó
Finu 302446 2006. június 12. 21:21
Válasz erre
Akkor jól elmélkedtem. Marad az óvatos felcsiszolás, majd lakkozás. Kíváncsi leszek mennyire lett vastag a két réteg festék. Az alapszínnél, néhol sikerült lemennem az alapozóig, de azt befedte teljesen az első bódészín. A hét végefelé fogok hozzányúlni legközelebb, most sablont kell gyártanom, meg a belteret kéne összedobni. Újra akarom gyártani a bukókeretet... :)
Zoli 302445 2006. június 12. 21:21
Válasz erre
Állítólag metál festéket tényleg lehet csiszolni, de simát nem. Szóval az egész felület foltos lett a csiszolástól, nem hiszem, hogy mindenhol zsíros lett volna. A festék tényleg tapadt, de ugyanúgy látszott alatta a folt. Szerintem a lakkot jobb csiszolni, mert hiába látszik alatta a ragya (mivel átlátszó a lakk), csiszolás után ugyanúgy simának kell lennie, mintha festéket csiszolnál, csak így nem lesz rajta folt. Bár még nem próbáltam, de elméletben nekem jobb módszernek tűnik.
z
rcm 302444 2006. június 12. 21:14
Válasz erre
Akkor ott zsíros volt a makett mert ha vissza csiszolsz akkor elvileg egy sima felületet kapsz amiba 5X úgy tapad a festék mint a normál bódéra.Nálam ez már nagyon sokszor működött,ha a lakkot csiszolod attól a ragya alatta még ott marad.
Zoli 302443 2006. június 12. 21:10
Válasz erre
RCM, én megpróbáltam, de nem jött össze. Az újabb réteg is ugyanolyan foltos lett, mint az alatta levő csiszolt.
z
rcm 302442 2006. június 12. 21:04
Válasz erre
rcm 302441 2006. június 12. 21:03
Válasz erre
Szerintem csiszold át finoman a fényezést aztán fújj rá egy vékony réteg szint és utánna lakkoz.
Zoli 302440 2006. június 12. 20:59
Válasz erre
De, elvileg látszani fog, azért kell majd csiszolni. Még én se próbáltam lakkozás után, viszont ha a festéket csiszolod, tényleg foltos lesz, aztán utána lehet újra fújni. Szóval azért van a lakk, hogy ne a festéket csiszold, és aztán majd lehet polírozni compound-dal meg vax-szal. Egyébként még én se próbáltam, de egy profi mondta, hogy így kell.
z
Finu 302439 2006. június 12. 20:50
Válasz erre
Szia Zoli!

Nem fog a lakkozás alatt megmaradni a narancsos látszata? Félek tőle, hogy átüt rajta. Bár ilyet még nem csináltam, szal tapasztalat one... Az egész autó kísérleti jelleggel készül :)
Finu 302438 2006. június 12. 20:44
Válasz erre
moss le felirat 1.bmp méret: 270.2 KB
Ha nekem valaki így firkálná össze, hááát, asszem sürgősen mennék a fényezőbe sok-sok réteg vastag lakkért... :)
Zoli 302437 2006. június 12. 20:38
Válasz erre
Szasz Finu király!
Kicsit tényleg látszik, hogy narancsos lett, de nem vészes innen, egyébként egyre állatabb! Szerintem először lakkozd és csak után ess neki papírral, mert foltos lesz a felület, ha a festéket csiszolod.
z
Finu 302436 2006. június 12. 20:36
Válasz erre
Hello!

A képeken nem jön át annyira, de lesz vele még melóm rendesen! Az ablak sablonját is megcsinálom, remélem már holnap és akkor csörgetlek!
Zoli 302435 2006. június 12. 20:35
Válasz erre
Hát érdekes az a kék, az biztos. Mintha lead sled-et akartak volna belőle faragni, vagy nem is tudom mit. Szerintem nagyon nem illik ez a stílus hozzá.
z
rcm 302434 2006. június 12. 20:26
Válasz erre
Szia Finu!
Fotón keresztül annyira azért nem gáz.
Finu 302433 2006. június 12. 20:17
Válasz erre
00000076.JPG méret: 216.9 KB
00000078.JPG méret: 208.9 KB
00000079.JPG méret: 216.4 KB
Dodge news!

Ma megkapta a szinét a kicsike. Két réteget fújtam rá a másodiknál tele lett apró porszemcsékkel, meg itt-ott benarancsosodott... Teljes száradás után jöhet a 2000-es, meg a mikronos papír. Meg remélem javít még rajta a lakkozás is, matricázás után.
gyurmakoma 302432 2006. június 12. 20:07
Válasz erre
A zöld z28-as nekem már megvan. :)
Lassan hozzácsapom a baldwin motion változatot :)
A kék az állatul néz ki nagyon
Zoli 302431 2006. június 12. 19:29
Válasz erre
Igazán nincs mit, tudod, hogy engem is érdekel a téma. Nekem is az utolsó képen lévő tetszik leginkább, de nem a színe, hanem a kivitel miatt. Én is ilyenre fogom építeni (szóval dobozból), csak sárga alapra mennek majd a fekete csíkok.
z
Pirate 302430 2006. június 12. 19:17
Válasz erre
Aki ezek után nem kap kedvet hozzá az ássa el magát:-)))
Az utolsó Zöld nagyon baba!!!
Köszi
Pirate!
MrChef 302429 2006. június 12. 19:10
Válasz erre
Üdv!

A DupliColor spray festéket mivel lehet higítani?
Zoli 302428 2006. június 12. 15:53
Válasz erre
70camaro1.jpg méret: 58.3 KB
70camaro2.jpg méret: 50.8 KB
70camaro37.jpg méret: 36.6 KB
70camaro38.jpg méret: 25.5 KB
70camaro46.jpg méret: 84.3 KB
70camaro52.jpg méret: 53.7 KB
70camaro55.jpg méret: 53.9 KB
Még egy kis háttéranyag Pirate-nek. Remélem, Ti is kedvet kaptok ehhez a típushoz, nekem az egyik kedvencem.
z
kbx 302427 2006. június 12. 14:15
Válasz erre
Nincs mit.
Annyira nem vagyok megelégedve vele, alá kellett alapozni ezüstel, mert fekete műanyagból fröcsöntötték és az éleknél még látszik az ezüst, még egy réteget kap majd..
A Fujimi kittjét mindenféleképpen ajánlom, mert nagyon részletes és szép darab!!
Zoli 302426 2006. június 12. 13:23
Válasz erre
Köszi az infot! Amúgy szép az alja is, mármint a festés... Tényleg inkább majd a Fujimi makettjét fogom megvenni, ha rászánom magam, mert van néhány nem amerikai típus is, ami tetszik, de túlzottan nem akarok abba a témakörbe is belefolyni, az amerikaiakat se győzőm.
z
kbx 302425 2006. június 12. 12:42
Válasz erre
HPIM1401_resize.JPG méret: 128.5 KB
Nem rossz kit, bár már beszerezni nem hiszem hogy lehet, anno a Fabulisnál vettem akciósan 2500-ért... Ahogy írtam, szerintem Tamiya volt előző életében! Annyi gond vele, hogy az alváz nem túl részletes, hátsó futómű nincs csak egy fém tengely, mert elméletileg egy elektromotor hajtja a hátsó kerekeket... A motorja szép részletes!! De mindezek ellenére én inkább a Fujimit ajánlanám neked, mert az tényleg atombrutálszép kit!!!
rcm 302423 2006. június 12. 09:32
Válasz erre
Zoli 302422 2006. június 12. 09:30
Válasz erre
Szia RCM!
Nem tudom, hol járt eddig az agyam, úgy látszik, kicsit megnőtt a reakcióidőm...
Én is félretettem magamnak 1-2 éve egy darabot, de még nem jutott eszembe használni...
z
rcm 302421 2006. június 12. 09:13
Válasz erre
Szia Zoli!
Teljesen jó ötlet,mindjárt intéztem is néhányat.:-))
Zoli 302420 2006. június 12. 09:06
Válasz erre
Pirate-nek, illetve a többieknek is ötlet kipufogó végre: valahol olvastam, hogy a régi rádiók, magnók teleszkópos antennája teljesen jó erre a célra. (Ha már írta valaki, akkor bocs, nem láttam, csak most jutott eszembe.)
z
Zoli 302419 2006. június 12. 09:02
Válasz erre
Nagyon szép, gratulálok hozzá! A szín is tetszik, de ezt már írtam asszem. Nekem a Calibra hasonló gyári színe az egyik kedvencem, talán majd rendelek is belőle egy adagot, mert tuti, hogy azzal is lefújok valamit, ha mást nem, a bojlert vagy a kutya ólját...
Egyébként mennyire használható ez a kit? Érdemes lenne megvenni, vagy inkább a Fujimi makettjét keressem?
z
kbx 302418 2006. június 11. 21:57
Válasz erre
1: nem, narancs lesz, csak próbaillesztés!
2: egyik sem, Acadeny! De szerintem Tamiya átvétel, nagyon hasonlít a Parts-os verzióra, a kaszni ugyan az, meg egy csomó alkatrész, csak ebben volt egy kis elektromotor!
rcm 302417 2006. június 11. 21:14
Válasz erre
1.kérdés:az index marad fehér vagy ez csak próba illesztés?
2.kérdés:Fujimi vagy Tamiya?
kbx 302416 2006. június 11. 21:08
Válasz erre
HPIM1393_resize.JPG méret: 121.6 KB
HPIM1395_resize.JPG méret: 129.2 KB
HPIM1396_resize.JPG méret: 106.3 KB
HPIM1398_resize.JPG méret: 128 KB
HPIM1400_resize.JPG méret: 117.9 KB
Addig is egy kis ízelítő...
kbx 302415 2006. június 11. 20:59
Válasz erre
Nekem most a kedvencem a Racing blue, a Bömbi színe!!!
kbx 302414 2006. június 11. 20:58
Válasz erre
Hamarosan folyt. köv., ha meglesz a pisztolyom!
kbx 302413 2006. június 11. 20:57
Válasz erre
kbx 302412 2006. június 11. 20:56
Válasz erre
Szépek!! Tényleg sötétnek tűnik, de ez talán még jobban is áll nek:)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.