/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
streetracing 302512 2006. június 13. 22:59
Válasz erre
köszi, de nem kell donor mert van itthon minden :)
flamerPUG 302511 2006. június 13. 22:57
Válasz erre
nagyon rendes vagy :)
csinálok egy kisérletet hogy öszejön-e esetleg, de aszem nem sok rá az esély mert már probáltam hasnolnot sajnos nem sikeresen :(
vagy elszinezödött a plekszi a láng felett, vagy nem olvadt meg aniyra hogy felvegye a formát.
rcm 302510 2006. június 13. 22:55
Válasz erre
Ha vissza olvasol írtam olcsó donor autórol.Abból simán mindent át tudsz építeni.
rcm 302509 2006. június 13. 22:54
Válasz erre
Igen.Itt egyszer beállítod a gépet és csinálsz 200 db egyforma szélvédőt,gázlángnál ez kivitelezhetetlen.Akivel erről beszéltem azok azt mondták 5-ből 2 jó.
Fóliát tekercsben veszem 0,03mm és 45 kg/tekercs.Ha kell belőle megbeszéljük.
flamerPUG 302508 2006. június 13. 22:48
Válasz erre
ez a vákumszivásos modszer ugye ha jol tudom
streetracing 302507 2006. június 13. 22:48
Válasz erre
az nem baj :) ugyis mennek bele a kagyloülések,fotomaratott övek, ki lesz "belezve" és hasonlok
flamerPUG 302506 2006. június 13. 22:47
Válasz erre
igen igen én is olvastam, és vennék is ha megtudnám hogyan lehet ezt megoldogatni :D
Rcm segits meg minket, szegény árva embereket :( :))
rcm 302505 2006. június 13. 22:47
Válasz erre
Szia FlammerPUG!
Elöször is géppel.Beteszed a fóliát,azt a gép felmelegíti és a vákum rászívja a tálcára ami benne van.Hűtés és lehet kivenni.De szerintem Te nem erre a verzióra vagy kiváncsi.
MrChef 302504 2006. június 13. 22:45
Válasz erre
na annak a módszerét én is szeretném tudni!:-)
(a tegnap beszerzett átlátszó műanyag lapom állítólag tökéletes ehhez)
flamerPUG 302503 2006. június 13. 22:39
Válasz erre
sziasztok!
Rcm tudnál akkor nekem segiteni a szélvédöhuzásban? monydjál már lécci egy két szakmai fogást azzal kapcsoaltban hogy ezt hogy szooktad csinálni, mert elsö,hátsó szélvédöt is kell huznom, mindegyik csunya :((
rcm 302502 2006. június 13. 22:37
Válasz erre
A versenyautóik nagyon szépek, belüről bár elég egységes ez a része is(egyszerűen lusták a Hasegawánál).Viszont ők voltak az elsők akik szép nagy fotómaratást adtak a modellhez,befűzhető biztonsági őveket és gumi sárfogó gumikat.
Namost mivel a Tied utcai, így ezek nem lesznek benne.:-(
streetracing 302501 2006. június 13. 22:32
Válasz erre
ugy egyedi hogy egyik haveromnak van egy ilyenje 4x4 4kerék kormányzás és belezugtam az autoba. amint megvan a jogsi (most) ugy néz ki hogy nekem is ilyenem lesz, csak én kicsit hozzá fogok piszkálni (turbo), és driftes "filing" dekorja lesz, és ezt szeretném megcsinálni makakettbe.
rcm 302500 2006. június 13. 22:24
Válasz erre
Valami egyedi ötlet?Mert Hachback szerintem nem volt versenyautóban.
streetracing 302499 2006. június 13. 22:19
Válasz erre
és az milyen? mármint hogy van kidolgozva? amugy ebböl is versenyauto lesz :D és majd ha megjön akkor te nagyon fontos ember leszel nekem, mert át akarom alakitani hachback-re és ahoz huzni kell uj hátso ablakokat, és majd erre szeretnélek megkérni :) persze nem ingyen :)
rcm 302498 2006. június 13. 22:16
Válasz erre
Erre sajnos nem tudok Neked mit mondani mert én eddig csak versenyautót raktam össze tőlük.
streetracing 302497 2006. június 13. 22:13
Válasz erre
akkor örülök :D a belseje milyen szinten van kidolgozva?
rcm 302496 2006. június 13. 21:42
Válasz erre
Szép darab.Nekem egy problémám van a Hasegawákkal mégpedíg az,hogy gyönyörű részletes kasztnik de mivel ugyan arra a csoport alvázra készülnek így méret pontatlanok.Viszont Lancia Deltát más nem gyárt. Neked szerencséd van a Mitsubishik közül ez volt az első így ez elég pontos.
streetracing 302495 2006. június 13. 21:33
Válasz erre
galant01.jpeg méret: 72.2 KB
galant02.jpeg méret: 78.8 KB
aha. csak azért mert japánbol most fog jönnio elviekbe egy ilyen:
Finu 302494 2006. június 13. 21:25
Válasz erre
Szia Brúnó!

Köszi a tippet, meg fogom próbálni! Az eredményt meg közkincsé fogom tenni :)! Szépen haladsz Te is! Meg tetszenek a kiegészítők is... :)
Megkaptam a levelet is és csak annyit tok mondani: le a kalappal!
rcm 302493 2006. június 13. 21:17
Válasz erre
Szia streetracing!
A Hasegawa alváz általában elég egyszerű:motor csak alulról,első-hátsó difi,kardántengely és egy kipufogó.
streetracing 302492 2006. június 13. 21:08
Válasz erre
hali, az alváza milyen vrészletes?
Zoli 302491 2006. június 13. 20:40
Válasz erre
Szia Brúnó!
Még én se tudom, hogyan és miből fogom megoldani a Chevelle alját, de még egyelőre nem téma, ráérek rajta gondolkodni.
A vízcső nem rossz, gondolom inkább a fűtéshez fog kelleni. Ezekből a felnikből nem sokat látok, konkrétan melyik típusra kell?
Valami gégecsőhőz hasonló cuccról nem tudsz? Pl az Olds-ba kéne a W30-as témakör csövei helyett, mert azoknak az alsó fele üreges.
z
Brúnó 302490 2006. június 13. 19:37
Válasz erre
IMG_1364.jpg méret: 101.3 KB
IMG_1365.jpg méret: 97.3 KB
IMG_1366.jpg méret: 89.3 KB
IMG_1368.jpg méret: 119.1 KB
IMG_1369.jpg méret: 154.9 KB
Sziasztok!
Ma jött néhány kiegészítő apróság. A hűtőhöz vízcső, ami nagyon puha anyag, könnyen kezelhető lesz. 1 méter hosszú és 2mm a külső átmérője. Az biztos, hogy ez jobb lesz mint a Tamiya motorokból való merev műanyag cső. Jött még ajtókilincs, csörlő az első lökhárítóra, a Camaro-hoz COPO felnik, és csavarok műanyagból.
Brúnó
Brúnó 302489 2006. június 13. 19:29
Válasz erre
Szia!
Igen igen sajna tényleg teljesen igénytelen az egész alváz:( Én már nem variálok vele marad ilyen.
Brúnó
NGPETI 302488 2006. június 13. 15:22
Válasz erre
evoIV.jpg méret: 27.5 KB
Sziasztok!

ELADÓ!
1:24-es Hasegawa MITSUBISHI LANCER EVO IV (utcai) 6000.-

Érdeklődni lehet:
Barna Róbert
06 30/492-4809
Zoli 302487 2006. június 13. 00:19
Válasz erre
rbh01.jpg méret: 78.4 KB
rbh02.jpg méret: 66.3 KB
rbh03.jpg méret: 59.9 KB
servo07.jpg méret: 54.8 KB
servo08.jpg méret: 59.5 KB
steeringcolumn01_281003.jpg méret: 65.8 KB
caddy.bmp méret: 216.8 KB
Na ennyivel nem úszod meg! Amúgy milyen a makett, érdemes rá költeni, vagy inkább felejtsem el?
Én is elraktam magam, jó éjt Neked is és a többieknek is!
z
Zoli 302486 2006. június 13. 00:15
Válasz erre
engbay4_041003.jpg méret: 104.5 KB
finmay01.jpg méret: 86.6 KB
finmay02.jpg méret: 96.9 KB
finmay03.jpg méret: 107 KB
finmay04.jpg méret: 105.5 KB
finmay05.jpg méret: 89.6 KB
finmay06.jpg méret: 102.6 KB
finmay07.jpg méret: 97.6 KB
fueltank280604_04.jpg méret: 140.5 KB
pedalbox03_281003.jpg méret: 66 KB
pedalbox04_281003.jpg méret: 61.3 KB
Na még egy pár kép.
z
flamerPUG 302485 2006. június 13. 00:14
Válasz erre
köszi a képeket, nagyon durván néz ki!!

3990 volt, és nekem tényleg csak a hátuilja miatt kellet. Azért meg megéte, és igy is át lesz még alakitva rendesen :) Az elejéhez is van máér tervem, nem marad parlagon :)

NAh megyek én is!
Jo éjt!
Zoli 302484 2006. június 13. 00:11
Válasz erre
abspump01_271003.jpg méret: 45.1 KB
aprdash01.jpg méret: 104.3 KB
aprdash02.jpg méret: 93.5 KB
aprdash03.jpg méret: 92.4 KB
aprdash04.jpg méret: 79 KB
aprdash05.jpg méret: 60.7 KB
aprdash09.jpg méret: 75.7 KB
chassis2.jpg méret: 101.9 KB
chassis9JPG.jpg méret: 107.2 KB
dash2_021003.jpg méret: 71.5 KB
dash4_031003.jpg méret: 92.7 KB
dash13_031003.jpg méret: 68.8 KB
dash_300903.jpg méret: 86.1 KB
Hogy tehetted? Ilyenem még nincs is! "Jutalmul" kapsz pár képet.
z
flamerPUG 302483 2006. június 13. 00:03
Válasz erre
www.hobbyandtoycentral.com/photos/38163.jpg
ugyan igy néz ki, csak más volt a foboza
Zoli 302482 2006. június 12. 23:59
Válasz erre
Igen, erre még emlékszem. Megnéztem tegnap a verdát, és lehet, hogy én is inkább valahogy megszabadulok a kipufogótól, bár első ötletem az Edsel aljának a lenyúlása volt, azzal talán könnyebb lenne, meg a futóművei is szebbek stb.
z
flamerPUG 302481 2006. június 12. 23:55
Válasz erre
keresek rola képet hátha találok rola neten :)
nagyon jo alap volt hozzá, és kellet egy fenék rész a pick uphoz :)
flamerPUG 302480 2006. június 12. 23:53
Válasz erre
100_2511.JPG méret: 73.5 KB
100_2506.JPG méret: 104.1 KB
én pl a fairlane aljárol lemartam a kipuffokat, és ujak mennek alá, meg a belsöbe is inkább martam a gyári pedálokat és egy 350 Z pedáljai mentek be :)
Zoli 302479 2006. június 12. 23:53
Válasz erre
Zoli 302478 2006. június 12. 23:51
Válasz erre
Melyik "ami verdát" merted szétvágni? Légy átkozott!
z
Zoli 302476 2006. június 12. 23:50
Válasz erre
Brúnó, asszem félreérthetően fogalmaztam, a padlólemez/alváz együttesre gondoltam. Mert elég béna a ráöntött első "futómű" és kardántengely, meg a hátsó dobokat is meg kéne valahogy csinálni, de a hátsó híd se túl szép... Szóval majd egy másik kitből elkobozom az egész alját. Az utastér aljával nincs gond, nem kell arra tenni semmit, persze pedálokat nem árt.
z
flamerPUG 302477 2006. június 12. 23:50
Válasz erre
sok sikert a holnapi vizsgádhoz!

jaja nagyon durván néz ki, mert tök más a kettönek az alja pl :)
de legalább van egy amihez akármikor oda tudok nyulni :) ugyse holnap lesz kész :)
kbx 302475 2006. június 12. 23:48
Válasz erre
Akkor lesz mivel elfoglani magad:)

Na én léptem aludni, holnap vizsgázom!!

Üdv!
flamerPUG 302474 2006. június 12. 23:46
Válasz erre
van egy két nagyon jo képem caddyröl csak az a bajom vele hogy elég kicsik :(
de azért köszi :)
flamerPUG 302473 2006. június 12. 23:46
Válasz erre
nah jo akor már mondom:
hlj-röl jön egy golf kettes meg egy golf hármas, a hármasbol megy áta kettesbe a motor a futomü,müszerfal, és vult auto lesz a kettesböl.
Itthon meg megmaradna akkor ez a Revell golf amit mondtátok hogy nem valami jo, ugyhogy vettem mellé egy ami verdát, semmi nem érdekelt, csak az hogy nagyábol hasonlitson a pick-up része a caddyra, már szét van vágva mindkettö, és öszeillesztés folyamata megy most :)
Zoli 302472 2006. június 12. 23:44
Válasz erre
Szia Flamer!
Egyelőre még európai autóval nem foglalkozok, így nem is keresgéltem a témában. El Camino-ról nem lenne jó?
z
flamerPUG 302471 2006. június 12. 23:43
Válasz erre
kbx 302470 2006. június 12. 23:43
Válasz erre
Köszi!
Akkor már tudjuk mi lesz a Golfból:PP
flamerPUG 302469 2006. június 12. 23:39
Válasz erre
kbx nagyon brutál lett a bmw szine, leesett az állam is :) gratika!

Brúno nagyon druva az a flocktechnik belsötér!!! Milyen vékonyra lehet ezt megoldani szerintetek?

Finu nayon szép az átalakitási projekted! A követkeö nekem is az lesz, de erröl nem mondok többet, csak anyit hogy egy golfot alakitok át gyökeresen, és ez már versenyre készül :)

Rcm rolad már nem is mondom hogy király vagy :)

Zoli lennének valami jo képeid VW Caddyröl?
flamerPUG 302468 2006. június 12. 23:33
Válasz erre
sziasztok srácok!
eléggé elmaradtam mostanában sajnos :(
gratulálok mindnekinek, szépen haladtok!!! :)

Megfujtam mindkét fordot, hát lehetne monyuk szebb, de aszem elég jo mindekttö, majd csinálok rola képet is :)

Egy kérdés a végére: hogyan tudnék uj ablakokat csinálni? Mert ezek már elkezdett makettek voltak és a hozzá nem értö kezek között az öszes ablak csunya lett, megmarta öket a ragaszto behelyezésnél :( Namost ezt nem én csináltam, mert igy vettem öket, de valahogy ki akarom javitani, szerintem legjobb lenne ujakat fabrikálni, mert már közel 2 napja csak csiszolgatom, és nem jönnek ki a marások belöle :(((
Mondtok egy jo ötletet hogyan tudnám ezt megoldani? Elöre is köszike :)
kbx 302467 2006. június 12. 23:30
Válasz erre
De jó ötlet, erre nem is gondoltam!! Mivel fúrtd ki??
kbx 302466 2006. június 12. 23:29
Válasz erre
Kicsit sietek mindig, aztán ált. mellényomok néhány betüt:DD De azért lehet érteni mire gondolok nagyjából :DD
Brúnó 302465 2006. június 12. 23:26
Válasz erre
Nem is tudom mivel lehetne helyettesíteni, vagy mivel lehetne mégjobban feldobni. Még teszek bele pedálokat, de sajna akkor is elég kopasz marad:(((
Brúnó 302464 2006. június 12. 23:17
Válasz erre
Majdnem eltaláltad a maratást:) Valami régi maratás keretéből van, amin bejelőltem a négy lyuk helyét, és kifúrtam.
Zoli 302463 2006. június 12. 23:14
Válasz erre
Ja a lényeget el is felejtettem. Nagyon szépen haladsz, az utastér tetszik nekem is a legjobban, bár az is igaz, hogy az aljából tényleg nem nagyon lehet többet kihozni. Én majd megpróbálom helyettesíteni valami mással, hátha...
z
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.