<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Gabi | Adatlap | 303571 | 2006. július 21. 13:17 | ||
| |||||
Gabi | Adatlap | 303570 | 2006. július 21. 13:15 | ||
Nyaralásunk során ellátogattunk az ausztriai Gmünd városkába, ahol Ferdinand Porsche tevékenykedett 1944-1950 között. Innen kerültek ki az első Porsche néven futó autók, és itt született meg a legendás 356-os modell is. Érdekes volt látni a fakarosszériákat (mesterdarabokat makettets nyelven) amelyek az alapot adták. Néhány kép az ott kiállított autókról. Gabi | |||||
Zoli | Adatlap | 303569 | 2006. július 21. 13:05 | ||
Szia Gabi! Én is kösz az info-t, nagyjából eddig is értettem a lényegét, csak képek alapján nem tudtam eldönteni, hogy hogyan csatlakozik a rugó. Na mindegy, majd megnézem a nagy Samara kódexben, sok különbség nem lehet... z | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 303568 | 2006. július 21. 12:46 | ||
Gabibááácsi! Szebben én sem mondhattam volna el ! :):) Elektro | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 303567 | 2006. július 21. 12:45 | ||
Természetes, hogy kettő hisz alapból itt éppen nem a rudazatot hanem a pillangótengelyt húzza viszza és mivel ikerkarbis a motor ezért kell kettő! Üdv: Elektro | |||||
kbx | Adatlap | 303566 | 2006. július 21. 12:39 | ||
Köszi az infót, azt tudtam hogy mire szolgál, csak abban nem voltam biztos hogy gázrúdnak hívják. | |||||
kbx | Adatlap | 303565 | 2006. július 21. 12:37 | ||
Igyekszik az ember:)) Tegnapelőtt kaptan a Zolitól néhányképet, és kicsit elborult az agyam, és nekiestem a motornak:)) ez lett belőle... | |||||
Gabi | Adatlap | 303564 | 2006. július 21. 12:22 | ||
Sziasztok! Az a bizonyos rugó, a gázrudazat visszahúzó rugó. A régebbi, karburátoros autóknál ez természetes, mert magától nem áll vissza alaphelyzetbe a rudazat, ha felengedik a gázpedált. Az egyik része a motorhoz (vagy vázhoz típustól függően) volt akasztva, a másik meg magára a rudazatra, vagy bowdenvégre. A mai nem elektromos gázpedállal szerelt autóknál is van ilyen, csak ott a gázpedál a levegőbeáramlást vezérli, a befecskendezést elektronika vezényli, de rugó kell, mert a bowden magától nem tér vissza alaphelyzetbe. Gabi | |||||
kbx | Adatlap | 303563 | 2006. július 21. 12:11 | ||
Azért az látszik ,hogy a rugó egyik fele a motorhoz csatlkozik, a másik felem meg a krburátor "gázrúdjához" (ha valaki tudja hogyhívják az jelezze:D), több nem is kell... | |||||
rcm | Adatlap | 303562 | 2006. július 21. 09:36 | ||
Eltökélt szándék hogy lealázol mindenkit a versenyen?:-))) Az autó maga nem fogott meg, de a motorja besz@rás!!! | |||||
Zoli | Adatlap | 303561 | 2006. július 21. 09:11 | ||
Hát nem sok minden látszik a képeken, csak hogy ott van, hogy pontosan hova és hogyan csatlakozik, azt nem vettem ki belőle. z | |||||
DaimondDogg | Adatlap | 303560 | 2006. július 21. 01:47 | ||
Hi! Innen szokott valaki járni Szolnokra, a kiállításra? | |||||
kbx | Adatlap | 303559 | 2006. július 21. 00:21 | ||
ezeken a képeken jól látszik, bár a második képen 2 rugó van, de az enyémen 1 lesz! | |||||
Zoli | Adatlap | 303558 | 2006. július 20. 23:29 | ||
Nagyon jók ezek a vezetékek, bár a rugónál nem teljesen világos, hogy a két vége mihez van rögzítve. z | |||||
kbx | Adatlap | 303557 | 2006. július 20. 22:38 | ||
Lassan befejezem a motort, a kábelezés még mindig hátra van! A szelepfedélről helyenként lekopott a festék, pedig már volt javítva, nem baj, majd kijavítom... Tanulság, nem szabad krómozásra festeni!! | |||||
Brúnó | Adatlap | 303556 | 2006. július 20. 21:40 | ||
Ákos köszi ez nagyon király oldal!!! Már találtam ezekről képeket. www.showrods.com/gallery_pages/smoothster1.html www.showrods.com/gallery_pages/coupster1.html Brúnó | |||||
streetracing | Adatlap | 303555 | 2006. július 20. 20:59 | ||
OFF: brunó, ment egy mail!! a Smoothster nagyon megfogott. ha sikerül megszerezni akkor biztos átalakitom "nem levehetö" tetössé. valami bézs bör belsö és grafitszürke szin...hmm... | |||||
csatai | Adatlap | 303554 | 2006. július 20. 20:51 | ||
Szasztok Srácok! Én most raktam össze bolti gyufából egy Honda S2000-est. 1 év mnukám volt, és egész tűrhető lett. A gyufáknak a fejét lávagtam, és melegen hajlítottam őket ey sablonra, így lettek az ívek...Egyébként kabrio lett, a belsőtérhez is igyekeztem gyufát használni, az ülések váza lett ebből, persze benotam az álalam fellehető legvékonyabb műbőrrel:) A műszerfal at festettem,a kormány meg makettgyurmából lett kisütve. Ha érdekel az autó, akkor írjatok e-mailt, küldk képeket. 24Cm hosszú lett... Van egyébként egy A/4-es méretű berendezett házam is, levehető tetőtérrel, erkélyel, ez majdnem 5 évnyi munkámba tellet, hoszabb megszakításokkal...Ha érdekel, ezekről is küldök képeket, ha kell... Üdv : Csati (csatai@citromail.hu) | |||||
roliairsuni | Adatlap | 303553 | 2006. július 20. 20:36 | ||
én benne vagyok? van egy 67 mustang fastback, egy 96 os impla, és egy bömbi 635csi mind készül, de még soká lész kész azaz a bömbi lesz legkésőbb, előbb még megcsinálok 5 másik autót, éscsak aztán jön a fujimi m635csi-je, a 3 csíkos kiba*** részletes sorozat darabja, a legenda | |||||
roliairsuni | Adatlap | 303552 | 2006. július 20. 20:34 | ||
én benne vagyok? van egy 67 mustang fastback, egy 96 os impla, és egy bömbi 635csi mind készül, de még soká lész kész azaz a bömbi lesz legkésőbb, előbb még megcsinálok 5 másik autót, éscsak aztán jön a fujimi m635csi-je, a 3 csíkos kiba*** részletes sorozat darabja, a legenda | |||||
streetracing | Adatlap | 303551 | 2006. július 20. 20:25 | ||
ilyeneket hol lehet szerezni? nem akarsz valamelyiktöl megválni?? megvenném az egyiket. ha érdekel akkor irj emailt légyszi | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 303550 | 2006. július 20. 20:24 | ||
AdEe | Adatlap | 303549 | 2006. július 20. 20:18 | ||
Az elsőn a Ford Focusom van .. amit csak úgy időeltöltésként csináltam..bár egyesek szerint jó lett én nem tudom :) aztán a másik kettő meg a félkész dodge..a motorja egy időben..és a focusszal együtt a jelenlegi állapotába meg az alváza..hátsó kerekek nélkül..holnap valószínű elmegyek és veszek egy két dolgot és utána le tudom festeni és befejezni.. | |||||
Akos | Adatlap | 303548 | 2006. július 20. 20:13 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 303547 | 2006. július 20. 20:10 | ||
Brúnó! Dobozbontásos fotókat dobsz róla fel? Vagy privibe? Gyönyörűek | |||||
Brúnó | Adatlap | 303546 | 2006. július 20. 19:35 | ||
Ma ezeket cseréltem haverommal. Igazából én nem gyűjtőm az ilyen stílusú gépeket, de ez a Bolyai féle különkategória lázba hozott. Meglepően részletesek, bár a gumik mintája nem tetszik, viszont adnak hozzá krómfóliát. Brúnó | |||||
Geronimo | Adatlap | 303545 | 2006. július 20. 18:42 | ||
Az nem érdekel. Úgysem látszik. Egyébként meg nem zrikállak :) | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 303544 | 2006. július 20. 16:06 | ||
hát el kell hogy keseritselek!fotósoppolni feleannyira sem tudok mint makettezni :( egyébként meg ha látnád az alvázon alulról a sok hibát,nem zrikálnál :) | |||||
Geronimo | Adatlap | 303543 | 2006. július 20. 15:36 | ||
képen jól néz ki. De lehet hogy minden post előtt órákat töltesz el photoshoppal hogy jól nézzen ki :)) ki tudja! :)) | |||||
streetracing | Adatlap | 303542 | 2006. július 20. 15:35 | ||
rcm | Adatlap | 303541 | 2006. július 20. 15:26 | ||
streetracing | Adatlap | 303540 | 2006. július 20. 15:16 | ||
hali mindenki rcm: voltam balatonon és elakartunk menni megnézni a lipták - ajtay emlékmüvet de nem találtuk :( ugy kell odamenni hogy lejösz az M7röl és balra mész az (talán) E70esen és a szántopuszta táblánál be kell fordulni balra? | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 303539 | 2006. július 20. 14:12 | ||
geronimo! Kezdem azt hinni hogy ki lett pécézve a chevym. Röhögni akartok mi? :) | |||||
Geronimo | Adatlap | 303538 | 2006. július 20. 14:09 | ||
mindenképp hozd el a bólyaira! | |||||
kbx | Adatlap | 303537 | 2006. július 20. 13:15 | ||
Ja, valószínű! | |||||
kbx | Adatlap | 303536 | 2006. július 20. 13:09 | ||
Az a carbonos Test Car?? Az nagyon ütős!! | |||||
rcm | Adatlap | 303535 | 2006. július 20. 09:43 | ||
Mivel szerintem nem fiatal,valószinűleg van egy vállalkozása ami már nélküle is megy és Ő már csak ezzel foglalkozik.Másképpen ez nem nagyon megy.Évente egy-egy ilyen makettel előállni. | |||||
Geronimo | Adatlap | 303534 | 2006. július 20. 09:13 | ||
Nagyon kemény az fickó. Láttam én is pár makettjét. Mondjuk nem kevés pénzt öl bele. Pl a 200dolláros Ferrari 575 GT. | |||||
Brúnó | Adatlap | 303533 | 2006. július 19. 19:10 | ||
Ezeket látva már egyáltalán nem bánom, hogy eladtam és cseréltem az összes versenyautómat. Elképesztő munkák,félelmetesek!!! Brúnó | |||||
kbx | Adatlap | 303532 | 2006. július 19. 19:07 | ||
De ismerem, ez is fenn van az Automotive-on... Nagyon szép! | |||||
rcm | Adatlap | 303531 | 2006. július 19. 19:01 | ||
Tessék. | |||||
kbx | Adatlap | 303530 | 2006. július 19. 18:54 | ||
Most szerencsére javuló tendenciát mutat az a Velencei verseny!! | |||||
kbx | Adatlap | 303529 | 2006. július 19. 18:52 | ||
Azt nem ismerem szerintem... | |||||
rcm | Adatlap | 303528 | 2006. július 19. 18:52 | ||
Reméljük egyre többen leszünk!!! | |||||
kbx | Adatlap | 303527 | 2006. július 19. 18:51 | ||
Ezért jó ha külön van az utcai és verseny autó kategória. Csak ez itthon ritka, szerintem csak Móváron szokták szétszedni, de meg is értem, mert nincs annyi induló..:(( | |||||
rcm | Adatlap | 303526 | 2006. július 19. 18:51 | ||
Na akkor van még egy.:-)Az egy Dakaros Pajero. | |||||
kbx | Adatlap | 303525 | 2006. július 19. 18:50 | ||
Igen, én mondtam hogy a hátsó és nem az első :D | |||||
rcm | Adatlap | 303524 | 2006. július 19. 18:48 | ||
Erre gondoltál? | |||||
rcm | Adatlap | 303523 | 2006. július 19. 18:43 | ||
Én az újságból ismerem,nem semmi a csávó.Ilyenkor látszik az ,hogy a versenyautókat sokkal látványosabbá lehet tenni. | |||||
kbx | Adatlap | 303522 | 2006. július 19. 18:39 | ||
Na így márismerős, láttam a munkáit! Automotivra fel szokta rakni! Ami nagyon tetszik az a felemás Focus!! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |