<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
gyurmakoma | Adatlap | 304968 | 2006. augusztus 26. 10:09 | ||
| |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 304967 | 2006. augusztus 25. 23:29 | ||
flamerPUG | Adatlap | 304966 | 2006. augusztus 25. 23:06 | ||
el lehet akár még azt is :D monyuk 1 liter higitohoz 1 eci festék az arány 1:1 :DD | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 304965 | 2006. augusztus 25. 23:02 | ||
1:1 higítási arányt csak nem rontom el:P | |||||
flamerPUG | Adatlap | 304964 | 2006. augusztus 25. 22:17 | ||
megfelelöen kell higitani ,és semmi gond nem lesz vele :) | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 304963 | 2006. augusztus 25. 19:43 | ||
Sziasztok! Voltunk ma a pneumatika üzletben vettünk 3m csövet,csatlakozót és mindez 1300 ft volt:)) tökéletesen működik a stuki,bár még csak vízzel csináltam egy próbát,de szerintem a festék sem fog gondot jelenteni:P | |||||
Zoli | Adatlap | 304962 | 2006. augusztus 25. 17:35 | ||
rcm | Adatlap | 304961 | 2006. augusztus 25. 17:12 | ||
A '71 Duster amiből a Bundy Dodge-ot építettem az egy fullos nagyon szép makett,ez kicsit gyengébb. | |||||
rcm | Adatlap | 304960 | 2006. augusztus 25. 17:11 | ||
Sima régi trükk:a felni be lett festve fekete temperával és amikor megszáradt vissza kell mosni.Elöl kevésbé mert az elsőkeréknél több fékpor van. A gumi le lett csiszolva és a redők ugyancsak temperával csak nagyon híggal van befolyatva. | |||||
Zoli | Adatlap | 304959 | 2006. augusztus 25. 17:11 | ||
Mármint a '71-esre és a '75-ösre gondolsz? Az előbbi asszem egy szép, viszonylag újabb makett, míg az utóbbi talán egy régi MPC átcsomagolás és elég gyenge. Szóval ha jól sejtem, ugyanaz a helyzet, mint a '71-es Charger és Roadrunner között. z | |||||
Roliairsuni | Adatlap | 304958 | 2006. augusztus 25. 17:07 | ||
a felni tényleg fullos | |||||
Zoli | Adatlap | 304957 | 2006. augusztus 25. 17:07 | ||
Azt tudom, hogy a kettő nagyjából ugyanaz, csak azon lepődtem meg, hogy Plymouth néven árulják, és Dodge felirat virít az orrán. z | |||||
rcm | Adatlap | 304956 | 2006. augusztus 25. 17:06 | ||
Ez a Bundy Duster Dodge változata.Az eleje és hátulja más de a bódé szinte ugyanaz. Viszont makettben teljesen más a kettő!!Nem átcsomagolás hanem két teljesen más makett.Majd csinálok a két autóról közös fotót. | |||||
ChevyG | Adatlap | 304955 | 2006. augusztus 25. 17:06 | ||
igenigen a második moci már vizes! ezt nem irtam le | |||||
rcm | Adatlap | 304954 | 2006. augusztus 25. 16:59 | ||
Plymouth Duster/Dodge Dart ugyanaz az autó csak két év után a Plymouth lepasszolta mindig a Dodge-nak a kasznit.171-es Duster az '74-es Dart,minimális maszkolással. | |||||
Zoli | Adatlap | 304953 | 2006. augusztus 25. 16:47 | ||
Erre gondoltam, csak ezt Plymouth-nak árulják, Brúnó mutatta régebben, hogy az orrán meg Dodge felirat van... z | |||||
Zoli | Adatlap | 304952 | 2006. augusztus 25. 16:46 | ||
A belseje tényleg jónak tűnik, de akkor is nagyon ronda... z | |||||
rcm | Adatlap | 304951 | 2006. augusztus 25. 16:42 | ||
Ez az AMT kit.A kerék és a motor már nincs nálam mert odaadtam valakinek.A hátsó kerék egy fém tengelyel van összekötve.Az enyémre Challenger szerű felnit raktam,az első ülést kicseréltem, mert egy rendőrautóban nincs kagyló ülés.Ugyanez történt a kormánnyal is. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 304950 | 2006. augusztus 25. 16:41 | ||
rcm! jó lesz,bár én utálom a rendőrautókat. kártyaügyben ráérsz egy percre? valakinek nincs 62 -es thunderbird motorjáról kép? olyan kéne,amin a hosszúkás légszűrő van felül | |||||
rcm | Adatlap | 304949 | 2006. augusztus 25. 16:33 | ||
Csúnya nem csúnya, nem keveset dolgoztak vele és az ötlet elég érdekes.A hátsó rész ahol a motort kialakították az kifejezetten jó. | |||||
Zoli | Adatlap | 304948 | 2006. augusztus 25. 16:30 | ||
Nagyon szép eddig, bár az első lámpáját én kicseréltem volna. Amúgy melyik kit ez és milyen a minősége? z | |||||
ChevyG | Adatlap | 304947 | 2006. augusztus 25. 16:30 | ||
a felnik nagyon élethűek! (nem mintha más nem lenne az) | |||||
Zoli | Adatlap | 304946 | 2006. augusztus 25. 16:28 | ||
Igazatok van, nekem se tetszik, meg általában ami nem amerikai, csak érdekességnek tettem fel. z | |||||
rcm | Adatlap | 304945 | 2006. augusztus 25. 16:26 | ||
Ez egy Dodge Dart "elfogó" rendőrautó.Az ötletet az adta hogy az AMT kiadott egy ilyen alapokra épült konvoj kisérőt.Nagyon megtetszett és kicsit másképp megpróbálom megépíteni egy "Highway Patrol Interceptor"-nak a '70 évekből,amiben már van néhány mérföld. | |||||
Roliairsuni | Adatlap | 304944 | 2006. augusztus 25. 16:14 | ||
egyetértek raybriggel nagyon ronda | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 304943 | 2006. augusztus 25. 16:09 | ||
fú de bűnronda torzszülemény szegény :DD | |||||
Zoli | Adatlap | 304942 | 2006. augusztus 25. 15:01 | ||
z | |||||
Zoli | Adatlap | 304941 | 2006. augusztus 25. 14:33 | ||
Meg marha nagy hangja is volt annak a helikoptermotornak, traktorba talán jó lett volna... z | |||||
Zoli | Adatlap | 304940 | 2006. augusztus 25. 14:31 | ||
Na valami ilyesmire gondoltam, csak már régen láttam ilyeneket, nem emlékeztem a pontos formára. Az első változata, a ChevyG által említett helikoptermotoros tényleg léghűtéses volt, de aztán a kisebb motort már vízhűtéssel látták el. z | |||||
ChevyG | Adatlap | 304939 | 2006. augusztus 25. 14:26 | ||
megnéztem a képeket a Kenseth féle dobozbontásról, és arra lennék kiváncsi, hogy az a két csavar hová kell, ill. mire jó? | |||||
ChevyG | Adatlap | 304938 | 2006. augusztus 25. 14:20 | ||
az első tucker-motor egy 9700cm3is 6hengeres, boxer volt (aluminium). -nem vált be, mert nehéz volt elindítani és baromira melegedet. késöbb 1 6ALV tipusu, 6hengeres, (szintén boxer) 5500cm3is motor váltotta fel az elődjét | |||||
Roliairsuni | Adatlap | 304937 | 2006. augusztus 25. 14:14 | ||
jujj, ezek gyönyörűek | |||||
rcm | Adatlap | 304936 | 2006. augusztus 25. 14:10 | ||
Igen Tatra.A lényeg ugyan az:V8 motor hátul,léghűtés. | |||||
Zoli | Adatlap | 304935 | 2006. augusztus 25. 13:54 | ||
Hát igen, csak sajnos családi autónak készült, ezért kétüléses nem lett belőle, pedig úgy sokkal szebb lenne szerintem. Azt nem tudom, hogy a bregyók ennek hatására építették a 603-ast, de nem csodálkoznék. Az amúgy egy Tátra, ugye? z | |||||
rcm | Adatlap | 304934 | 2006. augusztus 25. 13:50 | ||
Gyönyörű autó.Gondolom a cseh kollegák ennek mintájára "fejlesztették" a 603-as szériát. | |||||
Zoli | Adatlap | 304933 | 2006. augusztus 25. 13:43 | ||
A kanyarlámpát már szinte minden autóba beszerelik, általában külön extraként, szóval nemcsak a Merci, hanem a többiek is kínálják már pár éve. Az újdonságot csak az elektronika jelenti, ha jól tudom, a Citroené mechanikus volt. A kátyúkat a hagyományos futóművű autók se érzik meg, csak jól kell választani, pl ülj be egy Impala-ba vagy Crown Victoria-ba, ugyanúgy semmit nem fogsz érezni... z | |||||
Zoli | Adatlap | 304932 | 2006. augusztus 25. 13:39 | ||
Ez a Panhard az egyik kedvencem, bár mondjuk civil típusokat nem is nagyon láttam eddig. Remélem, előbb-utóbb valamelyik cég ezt is kiadja, mármint csörömpnek. z | |||||
Zoli | Adatlap | 304931 | 2006. augusztus 25. 13:36 | ||
A típusról annyit érdemes tudni, hogy egy kb 5.5-ös repülőgép boxermotor volt a farában, 166LE-s volt és 10mp alatt ért 100-ra, és a fogyasztás is 10l körül volt, tömege kb 2t, hossza kb 5,5m. Tele volt mindenféle újítással pl küklopsz szem (kanyarlámpa), baleset esetén egészben kipattanó szélvédő, 50-50%-os súlyelosztás stb. Makettről sajnos nem tudok, de találtam a neten 43-as és 18-as modelleket, meg egy 24-est is, limitált 2500db-os széria és 155$... z | |||||
flamerPUG | Adatlap | 304930 | 2006. augusztus 25. 13:28 | ||
ebben egyertétek, uttörök voltak!! Ami nekem nagyon tetszett és nagyon nagyon nagyot nevettem rajta. Mercedes nem is olan rég aszem 2 éve bejelentette hogy az UJ aszem S osztályban bevezették a kanyarodásnál elfordulo lámpákat, és igy bevilágit a kanyarba... Akkro azt mondták hogy mekkora nagy szabadalom, hihetetlen nagy ujdonság :) Amikor a Citroen már sorozatban gyárottao elöttük kábé 20 évvel már az ilyen lámpákat :) A futomüröl nem is beszélve. Nem tudom hogy innen ki szerelt BX furomüt. Én már tul vagyok rajta. Annál nagyobb szívás nem nagyon van. A BX gömbös olajos futomüje valami rettenet ha megbolondul. Viszont ha tökéletes, akkor olyan minöségi vezethetöséget biztosit amivel más auto nem ér fel. Kátyukat komolyan nem lehet megérezni, mert átsiklik felette. És ez sem egy mai darab auto... És már ha jol tudom az elödei is használták az olajos futomüt, igy indult el az egész. Utána tértek át a levegös modszerre. ha jol tudom. ma meg már egy auto ami 3 millio felet kaphato, nem auto a levegös futomü nélkül :) | |||||
rcm | Adatlap | 304929 | 2006. augusztus 25. 13:04 | ||
| |||||
rcm | Adatlap | 304928 | 2006. augusztus 25. 13:00 | ||
Nem mondom hogy ezek a világ legszebb autó de akkor franciaországban és itt európában úttörők voltak.Az amerikai autók ebben az időben valóban sokkal szebbek voltak. A Tucker dolgot nem tudom,itt európában ők alaklmazták először. Az a tojás alakú 48-as Dynavia ha jól tudom sorozatban nem készült. Szerintem baromi szép maketteket lehetne ezekből csinálni. Ma a Panhard cég(már amit a BSA meghagyott belőle)katonai vonalon mozog van nekik egy Hummer szerű nem egyszerű terepjárójuk is. | |||||
flamerPUG | Adatlap | 304927 | 2006. augusztus 25. 12:27 | ||
de ez az én véleményem volt www.bubaklubrijeka.hr/slike/rometsch_1.jpg még egy szépség, ami szerintem sokkal szebb mint ez a teknö :) | |||||
flamerPUG | Adatlap | 304926 | 2006. augusztus 25. 12:26 | ||
"csokito" ronda és különleges :D nekem sem nyerte el a tetszésemet ez a szerkezet. ha már 48 akkor már lehetne valami szebb formája is :) Akkor megengedett volt használni akármit :) a másik meg hogy elég komolyan hathatott az utakon amikor megjelent egy ilyen "ürauto" ezért ezek a különlegességeket nem gyártották nagy szériában. Nem sokan engedhették meg maguknak hogy ilyet vegyenek.www.seriouswheels.com/pics-1940-1949/1948-VW-Hebmuller-Cabriolet.jpg viszont ha már 48 akkor a Bogi kabrionál a Hebmüllernél nem nagyon van szebb, max amerikai földön :D | |||||
Zoli | Adatlap | 304925 | 2006. augusztus 25. 11:56 | ||
Nem kötözködésképpen, de nem Tucker találta ki a kanyarba világító fényszórót? z | |||||
Geronimo | Adatlap | 304924 | 2006. augusztus 25. 11:51 | ||
Ezekszerint technikailag tényleg jók voltak, de aki a karosszérit tervezte az ott helyben ki kellett volna végezni | |||||
Geronimo | Adatlap | 304923 | 2006. augusztus 25. 11:49 | ||
Kinek a pap kinek a papné :) Azért 48ban voltak ezeknél jóval szebb autók Pl: www.rodfathers.com/LarryThorntons48Chevy.jpg | |||||
Zoli | Adatlap | 304922 | 2006. augusztus 25. 11:45 | ||
Szia RCM! Teljesen egyetértek Veled, bár én jobban díjazom az amerikai járgányokat, mint pl a Tucker vagy a Studebaker. És ezek azért talán szebbek is voltak, mint a Panhard. De inkább 25161246stb Panhard, mint egy japán... z | |||||
rcm | Adatlap | 304921 | 2006. augusztus 25. 11:44 | ||
Még valami:a Citroennek azóta van hidropneumatikus rugózása és kanyarba forduló fényszórója amióta megvásárolta a Panhard céget.Ezeket mind a Panhard találta ki. Tudom hogy a formájuk ettől még nem fog Neked tetszeni csak mint érdekességet írtam le. | |||||
rcm | Adatlap | 304920 | 2006. augusztus 25. 11:39 | ||
Szerintem meg különlegesek,eltérnek a megszokottól.Lenyűgöző hogy volt aki 1948-ban ilyen merész karosszériát mert rajzolni és gyártani.Nekem ezért tetszenek nagyon. Ezerszer inkább raknék össze egy ilyet makettben magamnak mint bármelyik japán sportkocsit. | |||||
Geronimo | Adatlap | 304919 | 2006. augusztus 25. 11:22 | ||
Nem akarok megbátani senkit, de szerintem ezek szörnyű rondák |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |