/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
Püsi 307035 2006. november 1. 16:34
Válasz erre
Tényleg nagyon szép!!! Ha jól látom a motorteret karbon matricával vontad be. Gyárilag van hozzá vagy saját ötlet?
Talán egyszer az enyém is elkészül!

Laci
gyurmakoma 307034 2006. november 1. 16:23
Válasz erre
lacc!
erre is törekszem,nem birom a szokványos dolgokat.
rá kerül a széles gumi a viper felnivel,meg két régi kagylóülés is.+ a kabriótető
Lacc 307033 2006. november 1. 16:20
Válasz erre
Érdekes színösszeállítás. Kíváncsi vagyok mi fog a végén kisülni belőle! Eléggé extravagáns:)
Lacc 307032 2006. november 1. 16:19
Válasz erre
Ez kész! Erre már nem is tudok mit mondani! Egyszerűen fantasztikus! Nem tartom valószínűnek, hogy valaha is eljutok erre a szintre.
Gero, neked mi volt az első maketted? Az is ilyen profi volt már?:)
gyurmakoma 307031 2006. november 1. 15:38
Válasz erre
friss 018.jpg méret: 70.2 KB
friss 019.jpg méret: 73.7 KB
gyönyörű a lambo
én most itt tartok a bömbivel
MrChef 307030 2006. november 1. 15:03
Válasz erre
Óóóó, máj gád! Te ezt a profizmus felső szintjén alkottad meg, gratula!
(most aztán spanolhatom magam a készülő FIAT 500-asommal!:-)
Geronimo 307029 2006. november 1. 14:10
Válasz erre
Püsi 307028 2006. november 1. 12:21
Válasz erre
Küldtem egy mailt a karbon matrica miatt.
Laci
Kumancs 307026 2006. november 1. 11:04
Válasz erre
Hát vannak elmebetegek!!!

www.cardomain.com/event/2006/10/31/SEM
Kumancs 307025 2006. november 1. 10:57
Válasz erre
Üdv mindenkinek.

Hát megint itt a November így megint SEMA-SHOW. Érdemes megnézni. Kumancs

www.cardomain.com/event/2006/10/31/SEM
gyurmakoma 307024 2006. október 31. 21:13
Válasz erre
ez jó megoldás,én a keretek fóliáját szoktam felragasztani rá.
ha kész vagy,arról is dobj majd képet
Raybrig_89 307023 2006. október 31. 18:18
Válasz erre
ABCD0019.JPG méret: 44.9 KB
Itt a kép:

Ahol lehetett fóliát tettem a kasztnira,mert baromira féltem a fényezést
Raybrig_89 307022 2006. október 31. 18:17
Válasz erre
gyurmakoma 307021 2006. október 31. 17:53
Válasz erre
friss 014.jpg méret: 64.1 KB
én a mocitetőt maszkoltam tegnap
gyurmakoma 307019 2006. október 31. 17:50
Válasz erre
csinálj képet a maszkolásról is hogy milyen lett a maszk
Raybrig_89 307018 2006. október 31. 17:43
Válasz erre
Sziasztok!

Fél 2 óta maszkolom az nsx ablakkeretét,most lettem kész,mindjárt megyek fújni.. utálok maszkolni://
Geronimo 307017 2006. október 31. 14:01
Válasz erre
Roliairsuni 307016 2006. október 31. 13:40
Válasz erre
de lehet ám, csússz fel msn re :d
Lacc 307015 2006. október 31. 13:38
Válasz erre
"Üveg" felületet lehet valahogy polírozni, ha karcos?

Lacc
Roliairsuni 307014 2006. október 31. 12:18
Válasz erre
a név kötelez, volt már úgy, és no prombel, a tamiya az tamiya
Zag 307013 2006. október 31. 12:16
Válasz erre
Hali!

És a Tamiya szalagot rajta lehet hagyni a maketten 1-2 órára, tuti nem hagy semmilyen nyomot? Vagy jobb minél előbb leszedni?

Köszi

Zag
Roliairsuni 307012 2006. október 31. 12:09
Válasz erre
Roliairsuni 307011 2006. október 31. 12:09
Válasz erre
én most a honda alvázát maszkolóval eszáváltam egybe, volt már máskor is, 5 percre volt úgy, és no problem, de most összeraktam tejjesen vele, és 2 napig rajta vaol a maszkoló...hát igen, ott maradt a ragacs rendesen, a festetlen kasztnin és az alvázon is. most szedtem le, mégpedig; folyékony szappan és régi elhasznált megpuhult sötéű fogkefe, ez naggyából felpuhította a ragacsot, és aztán körömmel letuszkoltam. de ez egy matt feka nem láccó, és egy festetlen részen volt, szal itmég lehet fogkefézni, de a lakozottan már nem :S
hát ezzel nem sokat segítettem, de elmondtam :D
sok sikert
Geronimo 307010 2006. október 31. 11:35
Válasz erre
nem szabad olyat használni ami után ragacs marad. Használj Tamiyát vagy valami kimondottan erre a célra valót
LuckyT. 307009 2006. október 31. 09:54
Válasz erre
Már csak egy apró kérdés amivel én mindig szenvedek! Ti a maszkoló (Tesa) után maradó ragacsot mivel szoktátok eltávolítani ,mert a múltkor majdnem agyvérzést kaptam mert az istennek sem akart lejönni sima mosogatóval, bármi egyéb meg bántja a lakkot?!
Üdv!
Stefan 307008 2006. október 31. 09:42
Válasz erre
Fúú, de sok minden történt itt tegnap óta... :)
Mindenkinek gratula sok szép autóhoz!!! Gyönyörűek lesznek.
Remélem én is meg tudom majd közelíteni ezt a szintet...
Lacc 307007 2006. október 31. 09:15
Válasz erre
Na, akkor már csak olyan valaki kell, aki megválaszolja a sok kérdésünket:D
Roliairsuni 307006 2006. október 31. 09:05
Válasz erre
énis sorbaállok a flazással meg az ültetéssel, meg a belső tér átalakításával
Raybrig_89 307005 2006. október 30. 21:32
Válasz erre
gyurmakoma 307004 2006. október 30. 21:28
Válasz erre
dehogy vagy egyedül..
én tutira itt ügetek melletted ezer gonddal..
Raybrig_89 307003 2006. október 30. 21:27
Válasz erre
Én sem tamiya-t használok:) Schuller:P régebben maszkoltam vele és ecsettel festettem ugye,de nem volt valami szép a szélénél (például anno a 325-ös bmw abakkeretét így csináltam) és meg voltam győződve,hogy rossz a papír.. még mindig azt a papírt használom,mostmár pisztollyal fújtam mellette,és olyan egyenes,mint a vonalzó:) Örültem mikor láttam,hogy a papír jó,így már bátran fogom vele az nsx ablakkeretét maszkolni!
Lacc 307002 2006. október 30. 21:26
Válasz erre
Látva így a témát, megnyugodtam, hogy nem vagyok itt egyedül a mindenféle bajaimmal és kérdéseimmel:)
gyurmakoma 307001 2006. október 30. 21:22
Válasz erre
köszi,de nem viszonzásért segitek..
a ragszgatással kapcsolatban: nem maszkolót használok,mert a tamyia szalag eléggé drága.
sima festő szalag tesa névvel vagy krepp szalag.
barkács vagy festékboltban kapható.
méretek szerint a 2 centistől a majd 5 centi szélesig.árban kb 500 ft körüli és sok van rajta,sokáig elég.ha lakkozva van a felületed akkor kicsi az esély rá hogy felszedi.de előtte célszerű az asztalon megragsztani elősször.
Raybrig_89 307000 2006. október 30. 21:12
Válasz erre
Okés,lehet így fogom csinálni,thx:)
Roliairsuni 306999 2006. október 30. 21:09
Válasz erre
énis így csinálom

ray, sztem nem kell összeregastgatni az aegész kasznit hogy hátha valahol véletlünl felkapja, hanem csak ott ahol maszkolni kell, a többire meg én 5ft os irattartó átlátszó, vizelepregető nem átázós izét használok, ő talán iratgyűjtő, de mind csak ne engedje át a festéket, és akkor elég csak 1-2 heylen fixálni ragasztóval azaz maszkolóval
Raybrig_89 306998 2006. október 30. 21:05
Válasz erre
Okés,szólj ha kell valami,és igyekszem viszonozni a segítséget:)
gyurmakoma 306997 2006. október 30. 21:04
Válasz erre
jajaja.az elv az mindig ugyan az.nekem ennyi van csak róla.
ha találsz mást,akkor nyugodtan átküldheted.
köszi
Raybrig_89 306996 2006. október 30. 21:03
Válasz erre
Köszi szépen ez is jó:) annyi a különbség,hogy ecsettel csinálja
Raybrig_89 306995 2006. október 30. 21:02
Válasz erre
civictape1.JPG méret: 37.8 KB
civictape2.JPG méret: 234.1 KB
civictape3.JPG méret: 173.2 KB
civictape4.JPG méret: 195.8 KB
civictape5.JPG méret: 226 KB
civictape6.JPG méret: 50.8 KB
Nah itt van a keretes dolog:)
gyurmakoma 306994 2006. október 30. 21:00
Válasz erre
176318Readyforpainting.jpg méret: 40.9 KB
227571Cutting.jpg méret: 35.2 KB
309572Peelingtapeoff.jpg méret: 38.5 KB
317129Painted.jpg méret: 53.7 KB
361611Paintedinside.jpg méret: 48.1 KB
392566Toothpickseems.jpg méret: 40.3 KB
itt egy másik is segitségnek
Raybrig_89 306993 2006. október 30. 20:57
Válasz erre
Okés,mindjárt megcsinálom:)

A BMC-t ismerem,nagyjából minden tutorialját megnéztem már:)))
gyurmakoma 306992 2006. október 30. 20:55
Válasz erre
ray!
ha van időd,akkor konvertád át kissebre a képeket és tedd fel ide őket.
szerintem más is hasznát veszi.
én még nem csináltam igy,sőőt,talán ha 2-3 autónál jutottam el addig hogy keretezek,nem túl sok sikerrel.
én is leragasztom a kész festést és visszavágom szikével,utánna ecsetelem.
fújni még nem mertem,arra a szintre még el kell jutnom.
és gondolom ezt nem ismered: www.briansmodelcars.com/
egy oldal,ahol nagyon sok trükk és technika fent van a tutorialsban.
Geronimo 306991 2006. október 30. 20:34
Válasz erre
Köszi a építő jellegű hozzászólást! Most már minden tiszta.

Szerintem itt senki nem fikázta a másik munkáját (még ha lenne is rá ok) Csak azt tettük szóvá hogy nem a legszerencsésebb dolog minden versenyre ugyanazt a makettet vinni.
Szerintem itt bárkit meg lehet kérdezni arról hogy hogy állok a dolgokhoz és hogy eddig még mindenkinek segítettem és válaszoltam a kérdésére azért hogy szebbet jobbat alkosson. De ettől függetlenül meglehet a saját véleményem. És néha ezt le is írom. Ha tetszik, ha nem. Szerintem engem aránylag ismernek az autós makettezők (ezt nem nagyképűségből mondom) de még senkinek a munkáját nem fikáztam, pedig láttam egy-két olyan művet aminél még a legelső makettem amit 15 évesen csináltam szebb volt. Mindenkinek próbáltam elmondani hogy mitől lehet szebb, jobb. És ez nem pénz kérdés, csupán akarás és elszántság.
Zoli 306987 2006. október 30. 20:23
Válasz erre
Most makettezünk vagy makettezünk? Ha látnád, én mit műveltem egy gyönyörű AMT kittel...
z
Roliairsuni 306986 2006. október 30. 20:20
Válasz erre
Zoli 306985 2006. október 30. 20:18
Válasz erre
Ha a kerékre még rá lehet engedni a kasznit, akkor előre! Nem muszáj teljesen átalakítani a futóművet stb, meg rugózni se fog gondolom. Úgy 3-4mm-vel kisebb magasság ideálisabb lenne, meg sokkal jobban is mutatna úgy a makett.
z
Raybrig_89 306984 2006. október 30. 20:15
Válasz erre
Nah köszi amit küldtél,szupi:)

Szépen becsomagolta:D Ráragasztja a maszkolót és körbevágja.. erről hallottam már:) kérdés,hogy bántja-e a festést! én még mindig amellett tartok ki,hogy mondjuk felrakom úgy ahogy a képen van és aztán vízzel leszedem! akkor tuti nem esik baja,mert egyszerűen leázik!

Vélemény?
Roliairsuni 306983 2006. október 30. 20:13
Válasz erre
igen, magasan van, de félek az ültetéstől nagyon, csak nagyok a felnik, ettől került ilyen magasra, de félek az ültetéstől
Raybrig_89 306982 2006. október 30. 20:12
Válasz erre
Miggyuri 306981 2006. október 30. 20:06
Válasz erre
Fikázóknak!
Életemben nem raktam még össze puhatestű makettet. Viszont vezetek mát pár éve egy klubot. Ennek két olyan alapszabálya van, amit a 12-15 éves gyerkek értenek.
1. Tökéletes makett nincs!
2. Ne nézd le senki munkáját!
A gyerekek értik.
Itt?
Nyitni kellene egy új topicot, "Önjelölt guruk és sértett királyok" címmel. El kéne gondolkodni és mélyen szégyenkezni.
Eddig ez a stílus a Makettinfón nem volt divat. Nem volna jó, ha elterjedne. Esetleg egy másik fórumot kellene boldogítanotok. Ahol a saját eredmény helyett inkább más munkájának a lenullázásával lehet tekintélyt szerezni. Itt nem fog menni!
Miggyuri
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.