/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
Mpower 310689 2006. december 30. 15:52
Válasz erre
Úgy egyébként igaziban melyikőtöknek volt már szerencséje(?) 350z-hez
Gondolok itt arra hogy vitték vele, esetleg vezette?
mert nagyon divatban van meglátásom szerint
initialD 310688 2006. december 30. 15:51
Válasz erre
ha rb26dett motorrol van szo akkor azt fel birod használni utcai verziokhoz is, de hogy az uj skyline pályaautokba milyen motor van azt nem tudom
Raybrig_89 310687 2006. december 30. 15:33
Válasz erre
DSC01321.JPG méret: 115.4 KB
DSC01322.JPG méret: 124.1 KB
Képet elfelejtettem:DD
Raybrig_89 310686 2006. december 30. 15:31
Válasz erre
Nah meg is csináltam az egyik üveget:D Nem volt nehéz,az üveg levágása pofon egyszerű volt:)

Csak nemtudom hogy fogom összerakni.. mert úgy akartam festeni,hogy az ajtókárpit be van ragasztva az ajtóba,és egyben az egészet... de akkor az üvegnek is bent kéne lennie!
Ragasszam most azt is be és festésnél maszkoljam ki? vagy mi legyen?
KossuthLajos 310685 2006. december 30. 15:27
Válasz erre
Nem akarok elkeseríteni senkit, de csak akkor akarok másolni, ha esetlegesen fel tudom használni a motort későbbi verziós verseny Nissanokhoz, esetlegesen utcaihoz. Szóval kbx ezt a motort mihez lehetne használni ebben a formában?
Kumancs 310684 2006. december 30. 15:15
Válasz erre
Na azé! Csak gondoltam felkészitelek.
Raybrig_89 310683 2006. december 30. 15:12
Válasz erre
Zag 310682 2006. december 30. 15:09
Válasz erre
kbx 310681 2006. december 30. 15:06
Válasz erre
én Tamiyát használok de szerintem tök mindegy, egyformák!!
Nekem a pamut rongy vált be erre a célra!
Zag 310680 2006. december 30. 15:04
Válasz erre
Ja igen, még annyit, hogy Mr. Hobby fine SF compound polírpasztát használtam, vattadarabokkal vittem fel a kasznira.
kbx 310679 2006. december 30. 15:02
Válasz erre
Kumancs 310678 2006. december 30. 15:02
Válasz erre
Raybrig_89 310677 2006. december 30. 15:01
Válasz erre
Körbetekerem az egész autót maszkolószalaggal és csókolom:DDD
Zag 310676 2006. december 30. 15:00
Válasz erre
Valószínű, hogy én bénáztam. :) Alapoztam, kétszer fújtam, aztán kétszer fújtam lakkot, majd polírpaszta, és szerintem valahogy nem csillog úgy, mint a lakk után. No mindegy, hallgatok rád, és lekezelem vizes polírpapírral, majd rádobok még egy vékony réteg lakkot, aztán legfeljebb utána nem kenem át polírpasztával. :) Milyen vízpapírt használjak, 2000-est, 2500-ast?

Köszi

Zag
Kumancs 310675 2006. december 30. 14:55
Válasz erre
Remélem mert a végén bezárodteljesen.

KossuthLajos
Ha tényleg megtörténik a klonozásmibe fájna hogy én is hozzájusak egyhez?
kbx 310674 2006. december 30. 14:54
Válasz erre
Wax csak védelmet ad, attól nem lesz fényesebb, legalább is a makettező cuccok közül(Tamiya)!
Viszont a polírpaszta hogy fakíthat azt nem értem, valamit rosszúl csináltál!
Raybrig_89 310673 2006. december 30. 14:54
Válasz erre
Tényleg ezt jó,hogy eszembejuttattad:D Nem lesz leányálom,de talán sikerül nem elszúrnom:P
kbx 310672 2006. december 30. 14:53
Válasz erre
Mindenféleképpen megéri leöntetni!!
Ha ezt tervezed akkor én is beszálnék az öntésbe ha ez lehetséges, mert tervezek még R33-at motorral, meg talán még 1 R34-est is...
Roliairsuni 310671 2006. december 30. 14:51
Válasz erre
nemrossz mi? a gyárit mellé, az öntöttet meg bele ;)
Mpower 310670 2006. december 30. 14:49
Válasz erre
KossuthLajos 310669 2006. december 30. 14:48
Válasz erre
Csak azért, mert arra gondoltam, hogy leöntetem a Gr.A. motorját, és beletenni esetleg valamelyik későbbibe is. Ha kell egy kis átalakítással.
Zag 310668 2006. december 30. 14:46
Válasz erre
Én eddig csak lakkozás után polírpasztával végigmentem rajta, de valahogy mintha kifakult volna. Én bénáztam? Esetleg wax?
kbx 310667 2006. december 30. 14:42
Válasz erre
Azt nem tudom a verseny verzióban milyen motor van, de az utcai R32-esben u.a. van mint az R33-asban és R34-esben!
kbx 310666 2006. december 30. 14:41
Válasz erre
A titka a lakkozás utáni csiszolás vizes polírpapírral, aztán megint lakk, és polírpaszta!!
KossuthLajos 310665 2006. december 30. 14:39
Válasz erre
A Gr.A.-ban lévő motor mennyire egyezik meg a későbbiekben lévőkkel?
Zag 310664 2006. december 30. 14:37
Válasz erre
Már feltettem itt hasonló kérdést, de még nem kaptam rá választ, úgyhogy most feltenném ismét, rövidebben: mi a titka a szépen csillogó karosszériának, ki hogyan és mivel kezeli le a kasznit, hogy minél szebben csillogjon?

Köszi

Zag
KossuthLajos 310663 2006. december 30. 14:35
Válasz erre
kbx 310662 2006. december 30. 14:34
Válasz erre
Nincs mit!
Az újat úgy értettem, hogy jó pár évesek...
Igen, r32-esben valszeg van motor, mert az utcaiban van, és annak átlátszó a mociteteje!
Elég jó vétel, nekem speciel nem tetszik, de a motor kellett belőle az R34-esbe, de ha már megvan akkor csinálok belőle majd valamit!
Kumancs 310661 2006. december 30. 14:33
Válasz erre
Raybrig_89

Vissza térve a multkori kedvvesztésedre amikor a festés kiboritott. Mi lessz ha majd az ablakot kell kivágni a nyitott ajtó matt? Az se lesz semmi.
Most gondolkodtam hogycsak lejebb huzom az enyémen és akkorjutott ez eszembe.
Mpower 310660 2006. december 30. 14:31
Válasz erre
KossuthLajos 310659 2006. december 30. 14:30
Válasz erre
kbx!
Bíztam benne, hogy valami ilyenről lehet szó. De akkor ezek a színek sem olyan vadiújak, ha a 2003-as is így van megadva. Viszont a Gr.A. tényleg egy 16 éves makett. Viszont motor is van benne, és átlátszó plexi a motorháztető e miatt. És postával együtt 3.100 HUF, aus Lucky művek. Ez a nem mindegy. A doboza majdnem fele akkora mint az Impul Z, de tökéletesen elfér benne. Papírt lehetne spórolnia a Tamiyának. Köszi kbx.
kbx 310658 2006. december 30. 14:25
Válasz erre
A 2003-as Calsonic Skyline GTR-nek is a TS-44-et adja meg, szerintem akkor még nem volt ez a szín!
Én úgy tudom, hogy ezek a Brilliant blue, brilliant orange, pearl színek újak!!
Kumancs 310657 2006. december 30. 14:25
Válasz erre
Nem a világ pénze 1200-1400 ft szokott lenni és 6 palck van benne. Én csak ezért veszem.
Kumancs 310656 2006. december 30. 14:23
Válasz erre
Én csak ezt használom 6 éve és megvagyok elégedve vele.
Roliairsuni 310655 2006. december 30. 14:23
Válasz erre
kbx 310654 2006. december 30. 14:22
Válasz erre
Ezt már én is kipróbáltam, szerintem jó!!
KossuthLajos 310653 2006. december 30. 14:21
Válasz erre
Helo!
Egy kérdés. A Tamiya 24280 kat. számú Calsonic Impul Z makettjének a kasztni színt TS-44 Brilliant Blue-ban adja meg. A Tamiya 24102 számú Calsonic Skyline GT-R Gr.A. makettjének a kasztni színt viszont X-4, X-14 1:2 arányú keverékeként adja meg. Akkor most mi van? Akkor még nem volt TS festék (ez egy 1990-es gyártású makett), vagy nem teljesen ugyanaz? Elvileg ugyanaz a szín kellene, hogy legyen. A képeket csak ismertetőnek tettem fel. Senkit ne zavarjon meg, hogy a Gr.A. sötétebb. Az a kép miatt van.
Kumancs 310652 2006. december 30. 14:20
Válasz erre
Végy egy Italeri 41-es(1:35) szerszámszettet, Abból a gázpalackokat. És a tetejétöl 25mm re vágd le. Az alját be kell foltoznivagy lappal vagy gittel, Szbadon választhatsz. Majd a Humbrol 14-es festék és kész. A cimke saját nyomtatás.
Roliairsuni 310651 2006. december 30. 14:15
Válasz erre
Kumancs 310650 2006. december 30. 14:12
Válasz erre
Köszi.
Sztanyi 310648 2006. december 30. 14:09
Válasz erre
kbx 310647 2006. december 30. 14:07
Válasz erre
Persze, maszkolni mindenféleképpen kell, de azért nagy segítség az utastérben, hogy szét van szerbe a műszerfal!!
Kumancs 310646 2006. december 30. 14:07
Válasz erre
DSCN8590.JPG méret: 60.5 KB
Nem gázde tényleg látszik miböl van.
Az enyémek ilyenek:
Sztanyi 310645 2006. december 30. 14:05
Válasz erre
nekem úgy tűnt,hogy abból van és valamiből csináltál rá pántokat.
Ha így van,akkor szerintem jó ötlet és majdnem úgy néz ki,mint a Mr.Model öntött fém verziója,ami nekem van a Kék Nismomban.
Fújd le vmi krómmal a pántokat meg vmilyen színnel és kész is...,ja keress rá egy matricát.
initialD 310644 2006. december 30. 14:00
Válasz erre
hali!

gero:
BOV: lefujoszelep: gázelvételnél amikor zár a pillangoszelep ,a turbo ugye tölt tovább -> namost ez nem éppen jo dolog a turbolapátok és a pillangoszelep szempontjábol ezért ekkor kinyit a BOV és elengedi a levegöt a pillangoszelep elöl.

WG: az egy megkerülöszelep, pl be van állitva a turbonyomás 1.0bar-ra, nyomod a gázt, tölt a turbo, eléri az 1.0bar-t nyit a szelep és a kipufogogázok egy része egy másik csövön áramlik tovább ezzel megtartva a beállitott nyomást
Mpower 310643 2006. december 30. 13:59
Válasz erre
gyurmakoma 310642 2006. december 30. 13:55
Válasz erre
Sztanyi 310641 2006. december 30. 13:54
Válasz erre
Szia,
ezek a palackok egy vadászrepülő bombáiból vannak?
Sztanyi 310640 2006. december 30. 13:53
Válasz erre
Oké,de akkor is maszkolni kell:)nem fogod megúszni:)
Én először matt fehérre alapoztam,aztán fújtam meg a piros részeket.Ha megszáradt,akkor jön a fekete fújás...

Mpower,jó néz ki sárgában a GT3-as.TS-sel vagy pisztollyal fújtad?
gyurmakoma 310639 2006. december 30. 12:43
Válasz erre
NOS 003.jpg méret: 23 KB
próbáltam nitro palackot csinálni,nagyon gáz lett?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.