<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Raybrig_89 | Adatlap | 321960 | 2007. augusztus 19. 00:42 | ||
Semmi kül,László is szabin van,mindenki titokban építget,kb ennyi:) Előzmény: (321959) jabel 2007. augusztus 19. 00:41 | |||||
jabel | Adatlap | 321959 | 2007. augusztus 19. 00:41 | ||
Hello! Három hétig nem voltam gépközezelben, és nem nagyon lesz időm visszaolvasni az össes hsz-t. Ha van vmi új info Szűcs Láészló versenyéről megosztanátok velem? köszi Ábel | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 321958 | 2007. augusztus 19. 00:11 | ||
www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php ÁÁ MEGHALOK KELL EGY ILYEN!!! Nem tudjátok hol lehet ilyet kapni? ez fujimi,és már a ráncfelvarrott verzió,a szebbik:)) | |||||
Zag | Adatlap | 321957 | 2007. augusztus 18. 23:01 | ||
Gyönyörű darab, de az a patkó az elején nagyon csípi a szemem, bár abszolút tükrözi a kor trendjét. :) | |||||
Mekett | Adatlap | 321956 | 2007. augusztus 18. 22:09 | ||
Finu | Adatlap | 321955 | 2007. augusztus 18. 22:01 | ||
Raybrig_89 | Adatlap | 321954 | 2007. augusztus 18. 21:49 | ||
Ez nagyon szép:O Szép kis képözönt indítottam el:DDD | |||||
Mekett | Adatlap | 321953 | 2007. augusztus 18. 21:48 | ||
Még egy csoda a német autóipartól, bár ezen már van egy kis olasz beütés is. Amíg meg nem mutatták, magam sem hittem, hogy ebben is bogár-szív dobog :) Tavasszal Móvárról hazaérkezve ez a látvány fogadott Budán. | |||||
Mekett | Adatlap | 321952 | 2007. augusztus 18. 21:44 | ||
Gabi | Adatlap | 321951 | 2007. augusztus 18. 21:40 | ||
Mekett | Adatlap | 321950 | 2007. augusztus 18. 21:39 | ||
Mekett | Adatlap | 321949 | 2007. augusztus 18. 21:31 | ||
Itt van néhány a hó- és mocsárjáró orosz szörnyek közül. Sajnos a rozsda eszi őket, sírnom kell ha rájuk nézek. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 321948 | 2007. augusztus 18. 21:21 | ||
Mpower | Adatlap | 321947 | 2007. augusztus 18. 21:17 | ||
Na minnyá' más:) Akkor holnap elviszel egy körre. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 321946 | 2007. augusztus 18. 21:04 | ||
Mpower | Adatlap | 321945 | 2007. augusztus 18. 20:59 | ||
Valld be Ray, hogy a tied a Ferrari! | |||||
G-funk | Adatlap | 321944 | 2007. augusztus 18. 20:54 | ||
Én is dolgozom több titkos projekten :) | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 321943 | 2007. augusztus 18. 20:50 | ||
Fiat 500 ala Jugoszlávia | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 321942 | 2007. augusztus 18. 20:43 | ||
Bombraider | Adatlap | 321941 | 2007. augusztus 18. 20:37 | ||
Könyvekben is csak a képeket nézegeti,miből gondoltad,hogy már megtanult olvasni?:D | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 321940 | 2007. augusztus 18. 20:34 | ||
na jah,még le is kapta közelről:DDD | |||||
Fodi | Adatlap | 321939 | 2007. augusztus 18. 20:33 | ||
A Zastava felirat nem volt gyanús? :) | |||||
Mekett | Adatlap | 321938 | 2007. augusztus 18. 20:30 | ||
Raybrig_89 | Adatlap | 321937 | 2007. augusztus 18. 20:08 | ||
szép autó,kár,hogy nyomott az eleje:( meg a bal hátsó kerékjáratnál is szép rohadás van,ráférne egy karosszériázás:) | |||||
Mekett | Adatlap | 321936 | 2007. augusztus 18. 20:06 | ||
Raybrig_89 | Adatlap | 321935 | 2007. augusztus 18. 19:34 | ||
Finu | Adatlap | 321934 | 2007. augusztus 18. 17:24 | ||
Hmm én is titokban építek, mégis betettem ide amit csinálok, igaz nem a versenygépet :D | |||||
Sly160 | Adatlap | 321933 | 2007. augusztus 18. 17:05 | ||
Szerintem ki lehet, mert a düzni menete és külső átmérője ugyanakkora! | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 321932 | 2007. augusztus 18. 15:29 | ||
Srácok. Egy amatőrnek tűnő kérdés. Ha van nekem egy 0.3-as pistolyom, annak a düzniét ki lehet 0.5-ösre cserélni? | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 321931 | 2007. augusztus 18. 15:08 | ||
Mindenki titokban épít,nem szabad betenni amit éppen csinálsz,ez a hatása:) | |||||
gyurma | Adatlap | 321930 | 2007. augusztus 18. 13:43 | ||
gabi! ez jó,az alap megvan hozzá 1:1 ben. egyébként fater egész télen ezen győzködött,hogy csináljunk rá tolólapot. pont elférne az udvarban :)) | |||||
Finu | Adatlap | 321929 | 2007. augusztus 18. 13:12 | ||
Gabi | Adatlap | 321928 | 2007. augusztus 18. 12:24 | ||
gyurma | Adatlap | 321927 | 2007. augusztus 18. 12:07 | ||
én épitek,igaz nascart,de csinálom+kluboztam délelőtt | |||||
Finu | Adatlap | 321926 | 2007. augusztus 18. 11:56 | ||
Gyerekek! Tényleg legyen mááár valami! Ennyire sosem volt punnyadás... | |||||
Atesz76 | Adatlap | 321925 | 2007. augusztus 18. 11:09 | ||
Nagyon nagy a punnyadás:) | |||||
Latin | Adatlap | 321924 | 2007. augusztus 18. 10:20 | ||
Fúúú egyedül én maradtam itthon:)...vagy mindenki ragaszt..fest..matricázik...akko megyek én is... | |||||
Amatõr | Adatlap | 321923 | 2007. augusztus 17. 14:58 | ||
Igyekszik az ember, találtam itt is sok okosságot, csak legyen időm építeni :)) | |||||
Mpower | Adatlap | 321922 | 2007. augusztus 17. 14:51 | ||
Na, ilyen az, ha valaki jártas az interneten:) | |||||
Amatõr | Adatlap | 321921 | 2007. augusztus 17. 14:19 | ||
Hello! 1978 BMW 635 CSi Bodywork Type: 2+2 FHC Number of doors: 2 Wheelbase: 2625 mm Track front: 1430 mm Track rear: 1464 mm Length: 4755 mm Width: 1753 mm Ground clearance: 140 mm Kerb weight: 1501 kg Fuel capacity: 70 l www.globalcar.com/datasheet/BMW/1978_BMW_635_CSi.htm | |||||
gyurma | Adatlap | 321920 | 2007. augusztus 17. 14:13 | ||
gyakorlatilag semmi plusszom nincs porschékhoz. már sokan kérdeztek ilyen okból. sajna ezek nem azok a kitek,amihez sok plusszt adnak. | |||||
Mpower | Adatlap | 321919 | 2007. augusztus 17. 14:09 | ||
Uhh! Papuskám! Azanemsemmimelósmakett. Na ehez kívánok neked sok türelmet, idegrendszert. Kérdésem hozzád: Nincs véletlen kimaradva két első lámpatök? A 993-ashoz kellene. A jófajta italeriből kihagyták, ugyan minekaz. | |||||
Mpower | Adatlap | 321918 | 2007. augusztus 17. 14:02 | ||
Tisztelt Vicky! Ha valaki addig nem, én majd este, otthon megnézem. | |||||
gyurma | Adatlap | 321917 | 2007. augusztus 17. 14:01 | ||
Vicky | Adatlap | 321916 | 2007. augusztus 17. 13:23 | ||
Tisztelt Urak! Tudna-e valaki segíteni, hogy milyen hosszú pontosan a valódi BMW 635cs (tehát NEM a model!)? Előre is köszönet a segítségért! | |||||
Mpower | Adatlap | 321915 | 2007. augusztus 17. 11:45 | ||
Pont azon részletek miatt tetszik az 512 és nem a régi rossa amiket felsoroltál. De a mégújabb, amelyiknek hátul már 4 kerek lámpája van, és elől nem bukólámpás még annyira sem tetszik. Pont az, úgy ahogy van, amit Ray fotózott. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 321914 | 2007. augusztus 17. 11:38 | ||
Nem csodálom,egyszerűen misztikus ereje van annak az atuónak:)) | |||||
Sly160 | Adatlap | 321913 | 2007. augusztus 17. 11:10 | ||
Testarossát csinált. Nem sokban különbözik, más a felni, az első légbeömlő, a mocitető. De a forma ugyanaz! | |||||
Mpower | Adatlap | 321912 | 2007. augusztus 17. 09:30 | ||
Kérdés mindenkihez: Ferrari 512 TR-t csinált a Tamiya, vagy csak a nagyon csodálatos fujimi? És a fujimiben van-e motor? Egyébként is régóta tervezem hogy beszerzek egy ilyen lovat, de Ray tegnapi képei betettek nekem. Ez lenne az első, és nagggyon sokáig az egyetlen ferrarim. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 321911 | 2007. augusztus 16. 21:41 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |