/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
G-funk 322534 2007. augusztus 29. 09:41
Válasz erre
tabubol van mabrlboro sor a régi mclarenekre. Szerintem gyorsan rendeld meg
Zag 322533 2007. augusztus 29. 09:41
Válasz erre
Nagyon szép darab, el kell ismernem.
Stefan 322532 2007. augusztus 29. 09:14
Válasz erre
Nem csodálom. A másik dolog amit nem értek, hogy miért nem örülnek ezek az idióták, hogy ennyivel több helyen reklámozzák a terméküket. Gyakorlatilag nem kérünk pénzt azért, hogy felrakjuk a maketteinkre nem? De ha ez így működik, akkor ezentúl a dohánygyárak ingyen kellene, hogy rendelkezésünkre bocsájtsák a dohányreklámot tartalmazó maketteket, hiszen reklámozzuk és ők a szponzor. Egyébként meg rohadjon meg az összes jogi csűrő-csavaró.
trombi0001 322531 2007. augusztus 29. 07:56
Válasz erre
Na, elöntötte az agyamat a sz@r, szóval javítás: vajon hány százaléka stb.
trombi0001 322530 2007. augusztus 29. 07:54
Válasz erre
Ja, közben én is találtam róla infót. Komolyan mondom, nem hiszem el. Védjegy jogosulatlan használata miatt szórakoznak, hát kíváncsi lennék rá, milyen kár érte őket azzal, hogy az idén mondjuk tízezren vettünk egy-egy Marlboro matricát és, elképesztő jogsértést elkövetve, felragasztottuk a kis műanyag izéinkre, amiket aztán otthon nézegetünk a vitrinben. Mekkora összegű licencdíjtól esett el ezzel ez a szimpatikus cég? Ez az ő összbevételénekhány vajon százaléka lehet? Mennyi lehet ehhez képest az az öszeg, amit a dohány mint nyersanyag beszerzéséből megspórol (gyerekmunka, stb.)? Ha megengedtek egy kis jogászkodást: asszem, ez éppen az a tipikusan amerikai jellegű visszaélés a szellemi jogokkal (szerzői, meg egyéb), ami széles körben elterjedt, csakis a jogok tulajdonosainak érdekét veszi figyelembe, és aminek a mai világban nem lenne helye és meg kellene változtatni, főleg a gyakorlatát. Merthogy tökéletesen eltávolodott attól az eredeti céltól, amire létrehozták. Szerintem akár egy próbapert is megérne, ha mondjuk a S27 vagy a TABU, vagy valamelyik cég felvállalná ezt...
Bocs, kicsit felhúztam magam, éppen most akartam elkezdeni egy Senna-McLaren sort...
G-funk 322529 2007. augusztus 29. 07:40
Válasz erre
hiroboy írta hogy kapott egy mail a philip morisstól. És valószínűleg mások is
trombi0001 322528 2007. augusztus 29. 07:33
Válasz erre
Bakker! Honnan származik az infó? Kerestem rá guglin, de nem találtam.
Ezek szerint eddig a kapható 32000 féle Marlboro matricát mind külön engedéllyel gyártotta az a 32000 cég?
gyurma 322527 2007. augusztus 29. 06:40
Válasz erre
bb
grat a gyűjteményhez!
de asszem kötelező lenne jobb fotókat is késziteni róluk,hogy jobban élvezhessük a látványt.
Raybrig_89 322524 2007. augusztus 28. 22:07
Válasz erre
Zag,gyere sírjunk,mert ez annyira szép

www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php
Raybrig_89 322523 2007. augusztus 28. 22:07
Válasz erre
pff..ez ciki.. Köszi,hogy szóltál!

( amúgy rcm sztem bármikor tud csinálni,ha annyira szükséges:))) )
Sibito 322522 2007. augusztus 28. 22:03
Válasz erre
Helló!
Nem látom a BUGGYt! Megvan még?
Én voltam aki annak idején "kiszúrta" a szekrény tetején :D
G-funk 322521 2007. augusztus 28. 22:02
Válasz erre
Csak egy gyors hír, a Marlboro betiltja az összes matricáját. Hamarosan eltűnnek a boltokról. Akinek kell az hamar rendeljen.
Raybrig_89 322520 2007. augusztus 28. 21:56
Válasz erre
Mpower 322519 2007. augusztus 28. 21:34
Válasz erre
Üdv, és így utólag is gratulálnék a gyűjteményhez. Amolyan körbeképek kellenének, főleg a felni mérete érdekelne arányaiban a kasztnihoz, meg az összhatás, hogy milyen.
Köszönöm.
Bendeguz 322518 2007. augusztus 28. 21:23
Válasz erre
Elvetemültsééég? azmegminek? elég ha az ember egy-két nap nem szedi be azt a savanyú cukorkát, amit a Lipóton írtak fel neki és már jön is az ihlet meg az alkotói szenvedély:P

ps.: jövő hétre kivettem szabit és nekiállok ezerrel az Mz projektnek, mert berény óta lópkuki időm nem volt rá, meg aztán faternak sikerült tökéletesíteni a homokoló kamrát, úgyhogy lehet lekapni a sallangot ezerrel és állhatok neki fújni, remélhetőleg már köv szerdán
szucs.laszlo 322517 2007. augusztus 28. 21:12
Válasz erre
Szia Balázs !

Jó hallani felőled ?

Tegnap írtam neked Mailt !

Szép estét !!!
Kumancs 322516 2007. augusztus 28. 21:08
Válasz erre
Üdv gyönyörüek. én azt szeretném tudni hol laksz hogymegszabadithassalak a készleteidtől.
Na jó csak vicc de tényleg szépek.
bb... 322515 2007. augusztus 28. 21:03
Válasz erre
135_3561
135_3561

Szia Mpower!

Az én vitrinemről raktál be egy régebbi képet, ez most így néz ki (most este csak ilyen képet sikerült készítenem):

Mit szeretnél tudni az 512-ről és a 355-ről?

Üdv: bb
gyurma 322514 2007. augusztus 28. 20:47
Válasz erre
köszi,de igy akkor már tárgytalan :)
szucs.laszlo 322513 2007. augusztus 28. 20:42
Válasz erre
gyurma 322512 2007. augusztus 28. 20:41
Válasz erre
elfelejtettem mondani:
mától elsejéig az europark előtt luxusautó kiállitás van
kint van egy lambo,egy bentley meg porsche
Raybrig_89 322510 2007. augusztus 28. 16:20
Válasz erre
www.1999.co.jp/dbimages/user/hobby/itbig/10052614n.jpg

itt pl van vmi nagy fekete matrica vagy nemtommi... talán karbon..

az pl az én enzomhoz nem volt
Elektrolakatos 322509 2007. augusztus 28. 16:16
Válasz erre
Sajna nem...bár ennek az elejében van némi munkám már...az igazság az,hogy ehhez komoly szerszámozottság szükséges.

és nem kis adag elvetemültség!!!
Stefan 322508 2007. augusztus 28. 16:14
Válasz erre
Értem én... :DDD
Amúgy marha jól néz ki, te ilyeneket bütykölsz?
Stefan 322507 2007. augusztus 28. 16:12
Válasz erre
Na jó, de nem is az elvvel van a gond :)))
Elektrolakatos 322506 2007. augusztus 28. 16:12
Válasz erre
TATRA600
TATRA600

Stefan!

Igen ül...a gumibakokon.

Mpower!

Ez még 4 hengeres boxer mint a Käfer csak kicsit más tokozásban.
gyurma 322505 2007. augusztus 28. 16:08
Válasz erre
kössz,bár ez alapján nem igazán tudom kiszűrni a külömbséget :(
G-funk 322504 2007. augusztus 28. 16:07
Válasz erre
Igen, a második dobozán kisebb az Enzo kép :)
Sibito 322503 2007. augusztus 28. 16:07
Válasz erre
Sibito 322502 2007. augusztus 28. 16:03
Válasz erre
Mpower 322501 2007. augusztus 28. 16:02
Válasz erre
A corvetteknél is laprugót alkalmaznak még ma is, csak éppen nem rugóacélból készül, hanem valami üveg vagy szénszálas müanyagból, és keresztben van elhelyezve.
gyurma 322500 2007. augusztus 28. 15:59
Válasz erre
azt vágom hogy uj a csomija,de a bélés lenne a kérdés
PüsiLaci 322499 2007. augusztus 28. 15:52
Válasz erre
Szerintem a külömbség az, hogy a második az a újrakiadott dobozgrafika.
Stefan 322498 2007. augusztus 28. 15:42
Válasz erre
Egyszer olvastam a 91-es Mustangról egy autós újságban, valami olyasmit írt, hogy a hagyományos laprugós, merev tengelyes a felépítmény még mindíg, mint a régin, de aki Mustangot vesz az úgy is azért veszi, mert be akarja törni a lovat :))) Lehet, hogy itt is valami zabolázási feeling akart lenni :DDD
Mpower 322497 2007. augusztus 28. 15:38
Válasz erre
Köszi! Most elgondolkoztam mennyire jöttek át a rezgések a kasztnira... Vagy már ezt is léghűtéses V8-assal szerelték?
Stefan 322496 2007. augusztus 28. 14:58
Válasz erre
Na, de csak ül valamin, az a lényeg... biztos hülyén fogalmaztam, de érted mire gondolok?
Elektrolakatos 322495 2007. augusztus 28. 14:53
Válasz erre
Nem szükséges...pl. nálam a Ritmo váltó/motor egység 3 db gumibakon ül.
Stefan 322494 2007. augusztus 28. 14:33
Válasz erre
Akkor lehet, hogy azzal keverem, de az önhordó kasztninak is azért vannak futómű részei, amiken fekszenek ezek a nagyobb, nehezebb elemek (motor, váltó). Úgy értem, hogy kizártnak tartom, hogy CSAK a tűzfal tartsa a váltót, tuti kell lennie alatta valami bölcsőnek szerintem.
Elektrolakatos 322493 2007. augusztus 28. 14:21
Válasz erre
viszont amit te említessz az igaz a P 944 turbóra aminél is a motoron van a kuplung és hátul a váltó/difi,a kettő közt meg egy teleszkópos kardán!
Elektrolakatos 322492 2007. augusztus 28. 14:19
Válasz erre
Stefan!

Ez az amcsikkal ellentétben nem létra alvázas,hanem már önhordó.

A 158-ason kétoldalt láthatod a váltó gumibakjait.
Stefan 322491 2007. augusztus 28. 14:10
Válasz erre
De ez szerintem nem annyira szokatlan dolog, mert elég sok orrmotor-hátsókerék hajtású autónál (főleg amcsiknál még szinte mai napig látni), hogy a váltó az utastérben volt és a kardánban folytatódott.
Gyakorlatilag az alvázra volt inkább rögzítve, nem a tűzfal tartja és a tartóbakok is azon vannak, a tűzfal (úgy látom ennél is) csak a motor és a váltó között van.
Elektrolakatos 322490 2007. augusztus 28. 13:54
Válasz erre
Mpower!

Lényegében igen,a tűzfal is terherviselő szerepet vállal.

A 171-esen az első rugóköteg felfogatási pontjait láthatod.
gyurma 322486 2007. augusztus 28. 13:26
Válasz erre
10035105s
10035105s
10052614s
10052614s

skacok.
valaki tudja hogy a kettő között mi a külömbség??
gyurma 322485 2007. augusztus 28. 13:00
Válasz erre
Mpower 322484 2007. augusztus 28. 10:42
Válasz erre
Villanyolakatos! Akkor ez, mondhatni egy korabeli Porsche limuzin? Marha futurisztikus.
Segíts értelmezni amit nézek: A kuplung harang (és gondolom ezzel együtt a váltó is) a tüzfalra van csavarozva? És a 171-es végű képen az micsoda?
Köszönöm!
Mpower 322483 2007. augusztus 28. 10:31
Válasz erre
Hasonlóm nekem is van. Nekem ez kellene. Szép Hamann felni.
szucs.laszlo 322480 2007. augusztus 28. 08:55
Válasz erre
fuj19239_TRD%20Sports%2017in
fuj19239_TRD%20Sports%2017in
FUJIMI-19276 - NISMO LM GT4 18inch The Wheel_2500
FUJIMI-19276 - NISMO LM GT4 18inch The Wheel_2500

Amit tegnap felraktam NISMO felnit az hasonló meg ez is csak csavarok nélkül.
trombi0001 322479 2007. augusztus 28. 07:46
Válasz erre
A '70-es években 3-4 csapat is kísérletezett hatkerekes gépekkel. Egyrészt valóban a hatásos fékezés miatt, másrészt a kicsi első kerekek (ilyen hóeke spoiler mögé bújtatva) csökkentették a légellenállást és elvileg gyorsabb lehetett a gép. A gyakorlatban se nem lett jobb, se nem lett rosszabb a hagyományos vasaknál, mert az előnyöket a bonyolult futómű és a plusz súly lenullázta. Versenyen csak a Tyrrell indult vele, nyertek is pár versenyt, de két szezon után ők is abbahagyták és '78-ban már négykerekessel mentek. Tesztelt még ilyet a Williams is, a Ferrarinak pedig volt egy olyan protója, aminek hátul volt 2X2 kereke, de annak én sem tudom az okát. Ma meg már asszem elő is írja a szabály, hogy egy autónak 4 kereke kell hogy legyen.
Mpower 322478 2007. augusztus 27. 23:26
Válasz erre
maranello4
maranello4
maranello14
maranello14
maranello21
maranello21

Kérdés mindenkinek! Ezt a felnit ki gyártja? és vajh be lehet szerezni?
Kösz!
G-funk 322477 2007. augusztus 27. 22:52
Válasz erre
Helló
Nem lehetne ezt a sárga dolgot kihagyni a ferrari versenyből?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.