<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
G-funk | Adatlap | 322534 | 2007. augusztus 29. 09:41 | ||
tabubol van mabrlboro sor a régi mclarenekre. Szerintem gyorsan rendeld meg Előzmény: (322530) trombi0001 2007. augusztus 29. 07:54 | |||||
Zag | Adatlap | 322533 | 2007. augusztus 29. 09:41 | ||
Nagyon szép darab, el kell ismernem. | |||||
Stefan | Adatlap | 322532 | 2007. augusztus 29. 09:14 | ||
Nem csodálom. A másik dolog amit nem értek, hogy miért nem örülnek ezek az idióták, hogy ennyivel több helyen reklámozzák a terméküket. Gyakorlatilag nem kérünk pénzt azért, hogy felrakjuk a maketteinkre nem? De ha ez így működik, akkor ezentúl a dohánygyárak ingyen kellene, hogy rendelkezésünkre bocsájtsák a dohányreklámot tartalmazó maketteket, hiszen reklámozzuk és ők a szponzor. Egyébként meg rohadjon meg az összes jogi csűrő-csavaró. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 322531 | 2007. augusztus 29. 07:56 | ||
Na, elöntötte az agyamat a sz@r, szóval javítás: vajon hány százaléka stb. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 322530 | 2007. augusztus 29. 07:54 | ||
Ja, közben én is találtam róla infót. Komolyan mondom, nem hiszem el. Védjegy jogosulatlan használata miatt szórakoznak, hát kíváncsi lennék rá, milyen kár érte őket azzal, hogy az idén mondjuk tízezren vettünk egy-egy Marlboro matricát és, elképesztő jogsértést elkövetve, felragasztottuk a kis műanyag izéinkre, amiket aztán otthon nézegetünk a vitrinben. Mekkora összegű licencdíjtól esett el ezzel ez a szimpatikus cég? Ez az ő összbevételénekhány vajon százaléka lehet? Mennyi lehet ehhez képest az az öszeg, amit a dohány mint nyersanyag beszerzéséből megspórol (gyerekmunka, stb.)? Ha megengedtek egy kis jogászkodást: asszem, ez éppen az a tipikusan amerikai jellegű visszaélés a szellemi jogokkal (szerzői, meg egyéb), ami széles körben elterjedt, csakis a jogok tulajdonosainak érdekét veszi figyelembe, és aminek a mai világban nem lenne helye és meg kellene változtatni, főleg a gyakorlatát. Merthogy tökéletesen eltávolodott attól az eredeti céltól, amire létrehozták. Szerintem akár egy próbapert is megérne, ha mondjuk a S27 vagy a TABU, vagy valamelyik cég felvállalná ezt... Bocs, kicsit felhúztam magam, éppen most akartam elkezdeni egy Senna-McLaren sort... | |||||
G-funk | Adatlap | 322529 | 2007. augusztus 29. 07:40 | ||
hiroboy írta hogy kapott egy mail a philip morisstól. És valószínűleg mások is | |||||
trombi0001 | Adatlap | 322528 | 2007. augusztus 29. 07:33 | ||
Bakker! Honnan származik az infó? Kerestem rá guglin, de nem találtam. Ezek szerint eddig a kapható 32000 féle Marlboro matricát mind külön engedéllyel gyártotta az a 32000 cég? | |||||
gyurma | Adatlap | 322527 | 2007. augusztus 29. 06:40 | ||
bb grat a gyűjteményhez! de asszem kötelező lenne jobb fotókat is késziteni róluk,hogy jobban élvezhessük a látványt. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 322524 | 2007. augusztus 28. 22:07 | ||
Raybrig_89 | Adatlap | 322523 | 2007. augusztus 28. 22:07 | ||
pff..ez ciki.. Köszi,hogy szóltál! ( amúgy rcm sztem bármikor tud csinálni,ha annyira szükséges:))) ) | |||||
Sibito | Adatlap | 322522 | 2007. augusztus 28. 22:03 | ||
Helló! Nem látom a BUGGYt! Megvan még? Én voltam aki annak idején "kiszúrta" a szekrény tetején :D | |||||
G-funk | Adatlap | 322521 | 2007. augusztus 28. 22:02 | ||
Csak egy gyors hír, a Marlboro betiltja az összes matricáját. Hamarosan eltűnnek a boltokról. Akinek kell az hamar rendeljen. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 322520 | 2007. augusztus 28. 21:56 | ||
Látom rühelled a ferrarit:P | |||||
Mpower | Adatlap | 322519 | 2007. augusztus 28. 21:34 | ||
Üdv, és így utólag is gratulálnék a gyűjteményhez. Amolyan körbeképek kellenének, főleg a felni mérete érdekelne arányaiban a kasztnihoz, meg az összhatás, hogy milyen. Köszönöm. | |||||
Bendeguz | Adatlap | 322518 | 2007. augusztus 28. 21:23 | ||
Elvetemültsééég? azmegminek? elég ha az ember egy-két nap nem szedi be azt a savanyú cukorkát, amit a Lipóton írtak fel neki és már jön is az ihlet meg az alkotói szenvedély:P ps.: jövő hétre kivettem szabit és nekiállok ezerrel az Mz projektnek, mert berény óta lópkuki időm nem volt rá, meg aztán faternak sikerült tökéletesíteni a homokoló kamrát, úgyhogy lehet lekapni a sallangot ezerrel és állhatok neki fújni, remélhetőleg már köv szerdán | |||||
szucs.laszlo | Adatlap | 322517 | 2007. augusztus 28. 21:12 | ||
Szia Balázs ! Jó hallani felőled ? Tegnap írtam neked Mailt ! Szép estét !!! | |||||
Kumancs | Adatlap | 322516 | 2007. augusztus 28. 21:08 | ||
Üdv gyönyörüek. én azt szeretném tudni hol laksz hogymegszabadithassalak a készleteidtől. Na jó csak vicc de tényleg szépek. | |||||
bb... | Adatlap | 322515 | 2007. augusztus 28. 21:03 | ||
gyurma | Adatlap | 322514 | 2007. augusztus 28. 20:47 | ||
köszi,de igy akkor már tárgytalan :) | |||||
szucs.laszlo | Adatlap | 322513 | 2007. augusztus 28. 20:42 | ||
gyurma | Adatlap | 322512 | 2007. augusztus 28. 20:41 | ||
elfelejtettem mondani: mától elsejéig az europark előtt luxusautó kiállitás van kint van egy lambo,egy bentley meg porsche | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 322510 | 2007. augusztus 28. 16:20 | ||
www.1999.co.jp/dbimages/user/hobby/itbig/10052614n.jpg itt pl van vmi nagy fekete matrica vagy nemtommi... talán karbon.. az pl az én enzomhoz nem volt | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 322509 | 2007. augusztus 28. 16:16 | ||
Sajna nem...bár ennek az elejében van némi munkám már...az igazság az,hogy ehhez komoly szerszámozottság szükséges. és nem kis adag elvetemültség!!! | |||||
Stefan | Adatlap | 322508 | 2007. augusztus 28. 16:14 | ||
Értem én... :DDD Amúgy marha jól néz ki, te ilyeneket bütykölsz? | |||||
Stefan | Adatlap | 322507 | 2007. augusztus 28. 16:12 | ||
Na jó, de nem is az elvvel van a gond :))) | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 322506 | 2007. augusztus 28. 16:12 | ||
gyurma | Adatlap | 322505 | 2007. augusztus 28. 16:08 | ||
kössz,bár ez alapján nem igazán tudom kiszűrni a külömbséget :( | |||||
G-funk | Adatlap | 322504 | 2007. augusztus 28. 16:07 | ||
Igen, a második dobozán kisebb az Enzo kép :) | |||||
Sibito | Adatlap | 322503 | 2007. augusztus 28. 16:07 | ||
Sibito | Adatlap | 322502 | 2007. augusztus 28. 16:03 | ||
az újabb drágább egy kicsivel... régebbi: www.1999.co.jp/eng/image/10036723n/40/1 újabb: www.1999.co.jp/eng/image/10052614n/40/1 | |||||
Mpower | Adatlap | 322501 | 2007. augusztus 28. 16:02 | ||
A corvetteknél is laprugót alkalmaznak még ma is, csak éppen nem rugóacélból készül, hanem valami üveg vagy szénszálas müanyagból, és keresztben van elhelyezve. | |||||
gyurma | Adatlap | 322500 | 2007. augusztus 28. 15:59 | ||
azt vágom hogy uj a csomija,de a bélés lenne a kérdés | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 322499 | 2007. augusztus 28. 15:52 | ||
Szerintem a külömbség az, hogy a második az a újrakiadott dobozgrafika. | |||||
Stefan | Adatlap | 322498 | 2007. augusztus 28. 15:42 | ||
Egyszer olvastam a 91-es Mustangról egy autós újságban, valami olyasmit írt, hogy a hagyományos laprugós, merev tengelyes a felépítmény még mindíg, mint a régin, de aki Mustangot vesz az úgy is azért veszi, mert be akarja törni a lovat :))) Lehet, hogy itt is valami zabolázási feeling akart lenni :DDD | |||||
Mpower | Adatlap | 322497 | 2007. augusztus 28. 15:38 | ||
Köszi! Most elgondolkoztam mennyire jöttek át a rezgések a kasztnira... Vagy már ezt is léghűtéses V8-assal szerelték? | |||||
Stefan | Adatlap | 322496 | 2007. augusztus 28. 14:58 | ||
Na, de csak ül valamin, az a lényeg... biztos hülyén fogalmaztam, de érted mire gondolok? | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 322495 | 2007. augusztus 28. 14:53 | ||
Nem szükséges...pl. nálam a Ritmo váltó/motor egység 3 db gumibakon ül. | |||||
Stefan | Adatlap | 322494 | 2007. augusztus 28. 14:33 | ||
Akkor lehet, hogy azzal keverem, de az önhordó kasztninak is azért vannak futómű részei, amiken fekszenek ezek a nagyobb, nehezebb elemek (motor, váltó). Úgy értem, hogy kizártnak tartom, hogy CSAK a tűzfal tartsa a váltót, tuti kell lennie alatta valami bölcsőnek szerintem. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 322493 | 2007. augusztus 28. 14:21 | ||
viszont amit te említessz az igaz a P 944 turbóra aminél is a motoron van a kuplung és hátul a váltó/difi,a kettő közt meg egy teleszkópos kardán! | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 322492 | 2007. augusztus 28. 14:19 | ||
Stefan! Ez az amcsikkal ellentétben nem létra alvázas,hanem már önhordó. A 158-ason kétoldalt láthatod a váltó gumibakjait. | |||||
Stefan | Adatlap | 322491 | 2007. augusztus 28. 14:10 | ||
De ez szerintem nem annyira szokatlan dolog, mert elég sok orrmotor-hátsókerék hajtású autónál (főleg amcsiknál még szinte mai napig látni), hogy a váltó az utastérben volt és a kardánban folytatódott. Gyakorlatilag az alvázra volt inkább rögzítve, nem a tűzfal tartja és a tartóbakok is azon vannak, a tűzfal (úgy látom ennél is) csak a motor és a váltó között van. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 322490 | 2007. augusztus 28. 13:54 | ||
Mpower! Lényegében igen,a tűzfal is terherviselő szerepet vállal. A 171-esen az első rugóköteg felfogatási pontjait láthatod. | |||||
gyurma | Adatlap | 322486 | 2007. augusztus 28. 13:26 | ||
gyurma | Adatlap | 322485 | 2007. augusztus 28. 13:00 | ||
Mpower | Adatlap | 322484 | 2007. augusztus 28. 10:42 | ||
Villanyolakatos! Akkor ez, mondhatni egy korabeli Porsche limuzin? Marha futurisztikus. Segíts értelmezni amit nézek: A kuplung harang (és gondolom ezzel együtt a váltó is) a tüzfalra van csavarozva? És a 171-es végű képen az micsoda? Köszönöm! | |||||
Mpower | Adatlap | 322483 | 2007. augusztus 28. 10:31 | ||
Hasonlóm nekem is van. Nekem ez kellene. Szép Hamann felni. | |||||
szucs.laszlo | Adatlap | 322480 | 2007. augusztus 28. 08:55 | ||
Amit tegnap felraktam NISMO felnit az hasonló meg ez is csak csavarok nélkül. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 322479 | 2007. augusztus 28. 07:46 | ||
A '70-es években 3-4 csapat is kísérletezett hatkerekes gépekkel. Egyrészt valóban a hatásos fékezés miatt, másrészt a kicsi első kerekek (ilyen hóeke spoiler mögé bújtatva) csökkentették a légellenállást és elvileg gyorsabb lehetett a gép. A gyakorlatban se nem lett jobb, se nem lett rosszabb a hagyományos vasaknál, mert az előnyöket a bonyolult futómű és a plusz súly lenullázta. Versenyen csak a Tyrrell indult vele, nyertek is pár versenyt, de két szezon után ők is abbahagyták és '78-ban már négykerekessel mentek. Tesztelt még ilyet a Williams is, a Ferrarinak pedig volt egy olyan protója, aminek hátul volt 2X2 kereke, de annak én sem tudom az okát. Ma meg már asszem elő is írja a szabály, hogy egy autónak 4 kereke kell hogy legyen. | |||||
Mpower | Adatlap | 322478 | 2007. augusztus 27. 23:26 | ||
G-funk | Adatlap | 322477 | 2007. augusztus 27. 22:52 | ||
Helló Nem lehetne ezt a sárga dolgot kihagyni a ferrari versenyből? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |