/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
Raybrig_89 326075 2007. december 4. 21:07
Válasz erre
Valahol volt róla a neten egy valag kép de nem találom az istennek sem:SSS
Mpower 326074 2007. december 4. 20:53
Válasz erre
Nem izgul kicsi fehér ember:) Ez a nagy vesés ('93-95) E-34-es M5-ös motorja, ami az M635CSI (alias M1) tovább fejlesztett mocija (s38b38-3.6L,340LE alapból). Tehát a 6-os motorját fogom klónoztatni, majd némi átalakítás: szelepfedél(ami a legmacerásabb lesz) stb.

Nem tudnál erről a darabról képeket küldeni emilemre? Az összeset ami van, köszi!
Raybrig_89 326073 2007. december 4. 20:46
Válasz erre
Hmm mintha csak magamat hallanám:) NEkem poszteren van kint ez az autó a gépem felett:P

Ebben E36 motor van? mert ha jól látom nem gyári.. honnan szerzel ilyet?:D
Mpower 326072 2007. december 4. 20:34
Válasz erre
www.youtube.com/watch
Hasonlót szeretnék belőle. ugyértem szín, felni, motor(!)
Raybrig_89 326071 2007. december 4. 20:29
Válasz erre
háát.. végülis annyira nem sok,ebay-en is kb ennyiért vannak (pk-val).. szerintem ha az ember komolyan belevág és mindent tökéletesre próbál csinálni jól meg lehet ezt csinálni! Egyébként amiket leírtam azt igen.. szóval látom,hogy a képek alatt van,utólag láttam csak :D
Mpower 326070 2007. december 4. 20:27
Válasz erre
Amiket leírtál mindet írtam a képek alá, vagy azokra válaszoltál(?) ezt most nem tudom.
Itt árulta egy földim, mint kiderült az emilezés folyamán, ezért még postaktsgt sem kellett fizetni, így 6000 vót. Sok érte? Egyáltalán beszerezhető?
Raybrig_89 326069 2007. december 4. 20:22
Válasz erre
Igen,az oszlopot nagyon elcseszték... meg szerintem maga a tető is túlságosan lapos,ha érted mire gondolok.. rövidek az oszlopok! meg a hátsó csomagtartó sem egészen olyan mint az igaziban.. de baromisok melóval talán ki lehet belőle valami igazán szépet hozni,szerintem megéri.. jobb mint amilyennek eddig láttam! Hol szerezted és mi pénzedbe került ha szabad kérdeznem?
Mpower 326068 2007. december 4. 20:18
Válasz erre
Az első lökösnek nemsok köze van a valósághoz
Az első lökösnek nemsok köze van a valósághoz
Ezt hasonlítsd össze a C oszlopnál a valódival...
Ezt hasonlítsd össze a C oszlopnál a valódival...
A mindenkocsi alá beillő alvázzal(?), stb, stb,
A mindenkocsi alá beillő alvázzal(?), stb, stb,
Jobb oldali lámpán eltalálták a lyukat:-)
Jobb oldali lámpán eltalálták a lyukat:-)
Amit felhasználok belőle
Amit felhasználok belőle
A tető 2.25mm-el(!) alacsonyabb mint kellene.
A tető 2.25mm-el(!) alacsonyabb mint kellene.
öö
öö

Végül is van majdnem 2nm polisztirolom...
Kb 1,5-2 év, mert a tetőt szabni fogom, csak az én tempóm = állapotos csiga.
Raybrig_89 326067 2007. december 4. 20:03
Válasz erre
Mpower 326066 2007. december 4. 19:38
Válasz erre
Ja! Le!
Mindjárt fotózok Ray, készíts zsebkendőt, sííralmas.
Raybrig_89 326065 2007. december 4. 17:58
Válasz erre
Raybrig_89 326064 2007. december 4. 17:58
Válasz erre
Ez már nwm bmw.. vagyis letagadjuk:)
PüsiLaci 326063 2007. december 4. 17:55
Válasz erre
Raybrig_89 326062 2007. december 4. 17:55
Válasz erre
borzalmas,kéz és lábtörés jár érte annak aki ezt művelte vele:P
gyurmakoma 326061 2007. december 4. 17:48
Válasz erre
bmw
bmw

ez milyen?
Raybrig_89 326060 2007. december 4. 17:04
Válasz erre
Ilyen lakkot is használtam már,nem volt vele hasonló problémám..

de valahogy furi,hogy 2 hetet vártál és még nyomot hagyott... én is kb ennyit vártam ferrarival maszkolás előtt,és nem volt semmi gubanc
Zag 326059 2007. december 4. 17:02
Válasz erre
Nem, ez egy másik Gunze lakk.

Én ezt használom: www.missionmodels.com/product.php

De szerintem itt nem a lakkal van a probléma, lehet, hogy én nem vártam vele eleget.
Raybrig_89 326058 2007. december 4. 15:58
Válasz erre
Ez érdekes.. ugyanezt a lakkot használom és nem volt még ilyen problémám

www.tar.hu/szucslaszlo67/Tippek/Gunze%20Sangyo/gnzb-514_Mr.%20Super%20Clear%20Flat_2500.gif

ilyen a doboza?
Raybrig_89 326057 2007. december 4. 15:57
Válasz erre
Szia Bebá!

Nagyon szép munka,a továbbiakban is kérünk a fejleményekről képet! Csak így tovább!

Mellesleg én jelenleg a kistesóján dolgozom, 03-as 206 WRC:)
vadgergo 326056 2007. december 4. 15:15
Válasz erre
PüsiLaci 326055 2007. december 4. 15:04
Válasz erre
Hali Bercibá,
Ismét egy töled megszokott (elvárt) profi munka.
Örömmel nézegetem, és gyönyörködöm a fotókba.

Laci
Zag 326054 2007. december 4. 15:03
Válasz erre
Mármint az, hogy veled is így van, azt jelenti, hogy neked is vannak maszkolási problémáid? :)
vadgergo 326053 2007. december 4. 14:56
Válasz erre
és én is Gunze lakkot és tamiya maszkolót használok... :-(
vadgergo 326052 2007. december 4. 14:53
Válasz erre
Zag 326051 2007. december 4. 14:34
Válasz erre
Szép munka, de ezt már szinte felesleges is mondani. :)

Ray-nek biztos fel fog csillanni a szeme, ha jól emlékszem, ő szerzett be mostanság egy rallye Peugeot-t.
bebá 326050 2007. december 4. 13:38
Válasz erre
janika 001
janika 001
janika 002
janika 002
janika 003
janika 003
janika 004
janika 004
janika 005
janika 005
janika 009
janika 009
janika 006
janika 006
janika 008
janika 008
janika 007
janika 007

Helló fiúk!

A nagy csöndben azért én is teszek-veszek,hogy megszülessen valami
újdonság még akkor is ha az 2006-os.
Jelenleg magyar kedvencen ifj.Tóth János /Janika/ Peugeot-jával bí-
belődöm.
Feltettem pár képet /lehet,hogy nem itt kellet volna/ az építés fá-
zisáról.Még további részletek hiányoznak amik lassan felkerülnek és
akkor már ennyi sem látszik, nem beszélve arról amikor már összevan
csavarozva az alsó és felső rész.

Bercibá
bebá 326049 2007. december 4. 13:11
Válasz erre
Helló Gábor!

Tiszta vízet öntöttünk a pohárba,minden világos!Úgyhogy nagyon köszönöm
elismerő soraidat.Bízom benne,hogy előbb-utóbb -pl.M.óváron- személyesen
is megismerkedhetünk!

Üdv.
Bercibá
sz.b.makett@chello.hu
trombi0001 326048 2007. december 4. 12:31
Válasz erre
Igen, Bebá, rád gondoltam, azt hittem, Te konspirálsz itten. A témaválasztás is (ennek a makettnek akárki nem merne nekiállni), meg a stílus is erre engedett - mint kiderült, tévesen - következtetni. Az elismerés persze, hogy Neked szól, hiszen le is írtam, hogy a ProModelltől kezdve az itteni írásokig kedvelem a munkáidat. Azt meg eddig is tudtam, hogy Bebá is Szőke Bertalan, csak azt hittem, álruhába bújtál. A "gyerek" az nálam ilyen állandó kifejezés, a magam korabeliekre is ezt használom, pedig, hajaj... Ezt az egészet pedig már nem a fórumon akartam megírni, mert eléggé off, csak nem tudtam a mailcímedet.
Üdv:
Trombitás Gábor
Gabesz 326047 2007. december 4. 12:11
Válasz erre
Hello!

Alakul, akkor jöhetnem a drótok :)) az a kevés ami kell...
Üdv.
Gabesz
PüsiLaci 326046 2007. december 4. 11:38
Válasz erre
DSCF2482
DSCF2482

Köszi!
Hát a motor így áll.
Zag 326045 2007. december 4. 11:37
Válasz erre
A vicces az, hogy a Koenig 500SL előbb lesz kész, mint a jóval előbb elkezdett 600SEL AMG. Szerintem a hétvégére elkészülök vele, tegnap visszacsiszoltam a lakkozott fényezést, majd felpolíroztam, elég tűrhető lett. (Szerencsére maszkolnom nem kellett :) ) Még a belső térrel lesz egy kis munka, nem sok, mert sajnos elég igénytelen.
bebá 326044 2007. december 4. 11:01
Válasz erre
Nem tudtam meg semmit.Pedig érdekelne,hogy elismerő soraidat
nekem kell-e megköszönni.Amennyiben a "gyerek" zavar felejsd
el!Már nem is tudom hol olvastam.
Zag 326043 2007. december 4. 10:56
Válasz erre
Igen, Mr. Hobby, csak az a neve, hogy Mr. Top Coat Gloss spray.
Raybrig_89 326042 2007. december 4. 10:24
Válasz erre
mármint a lakk az mr hobby? vagy így van a neve,hogy mr top coat?
Zag 326041 2007. december 4. 10:19
Válasz erre
Zero alapozó, Tamiya X-1 (fényes fekete), Mr. Top Coat Gloss (akril lakk).
Raybrig_89 326040 2007. december 4. 10:13
Válasz erre
uhh.. részvétem,nagyon kár:((

nemtudom,én csak arra tudok gondolni,hogy hiába volt 2hetes a fényezés,nem volt elég kemény.. én a ferrarin maszkoltam kb ugyanennyi idős festést,és nem lett semmi ragya.. milyen festéket használsz?
Raybrig_89 326039 2007. december 4. 10:10
Válasz erre
hééékááás.. és dobozbontás?? megfosztasz ettől a látványtól?:) Egyébként én is akartam venni csak a kasztnit jópár helyen elnagyolták,nagy meló lenne valóban szépre építeni...
trombi0001 326038 2007. december 4. 09:44
Válasz erre
Én nem tudom, nekem még nem volt ilyen problémám a Tamiya szalaggal. Tökéletesen fexik fel és könnyen lejön.
trombi0001 326037 2007. december 4. 09:38
Válasz erre
Zag 326036 2007. december 4. 09:36
Válasz erre
Visszatérve a tegnapi problémámra: mivel célszerű maszkolni, hogy minimalizálja az ember a visszamaradó ragacsot?
bebá 326035 2007. december 4. 08:59
Válasz erre
Helló trombi0001!

Érdeklődéssel figyeltem hogyan alakul a bb... nick nevű
kolléga "megfejtése".Ésszerűnek tűnt minden hozzászólás
addig míg nevemet nem olvastam hozzászólásodban.Nem tud-
tam eldönteni,hogy most bb...vagy bebá iránt érdeklődsz.
Most,hogy lesre futottál jár a szabadrúgás.
Szőke Bertalan itt van fórumon és bebá név alatt "parti-
zánkodik.Így talán hellyére tudod tenni a dolgokat.

Üdv.
Bercibá
G-funk 326034 2007. december 4. 07:59
Válasz erre
mikor láthatjuk a ferrari verseny munkáit?
trombi0001 326033 2007. december 4. 07:42
Válasz erre
Aki nekiáll a Fujimi 126 C2 építésének, ne a leírás szerint állítsa össze a koporsót, mert illesztési csík marad az oldalán. Előbb rag, csisz, fest, aztán bele a futóművet meg a műszerfalat. Tapasztalatból mondom! :-(
trombi0001 326032 2007. december 4. 07:39
Válasz erre
BB!

Bocsi, én tévedtem. Mint már írtam, nem volt semmi bajom senkivel, csak azt hittem, hogy konspiráció forog fenn, mondom jól leleplezem. Hát, lesre futottam.

A képeid meg abszolúte jók, minden elismerésem, hogy belevágsz egy ilyen Berlinetta Boxer teljes átalakításába. Remélem, teszel fel képeket az építésről is. Én Szűcs kolléga hozzászólására reagáltam (amikor lefikázta a martinis Porschét) azzal, hogy én nem vettem észre rajta akkora hibákat, ami azt a teljes kétségbeesést indokolta volna.

Na, kb. ennyi!
gyurmakoma 326031 2007. december 4. 05:56
Válasz erre
zag!
nekem is volt ilyen,de ha átlakkoztam a felületet,eltünk a ragacs nyoma.
próbáld majd ki,nincs vesztenivalód vele..
Zag 326030 2007. december 4. 01:15
Válasz erre
Picit morcos vagyok. Megint sikerült a finisben elcsesznem egy ígéretesnek tűnő, bár eddig is igen macerás makettet. Igen, azt. A 600SEL AMG-t. Hogy hogyan? Pontosan úgy, ahogy már nem egy makettemet rontottam el, szintén a finisben. Azzal a mocsok maszkolószalaggal. Én nem tudom, mi a baj ezekkel, de nekem mindegyik olyan ronda nyomot hagy a fényezésben, amit nem tudok lecsiszolni, polírozni, ott maradnak a gusztustalan ragyák. Illetve le tudom csiszolni: ha visszaszedem alapozóig a rétegeket. Én vagyok ilyen tehetségtelen, vagy másnak is van gondja a maszkolószalagokkal? Ez ráadásul nem is Tamiya szalag volt, mert azzal is ugyanilyen problémám volt, hanem sima, festékboltban kapható Tesa szalag, amit egy jó két hete fújt, mostanra tökéletesen megszáradt akril lakkra tettem rá, úgy, hogy előtte asztal aljára felragasztgattam a szalagokat, hogy kevesebb kraft legyen bennük, és mégis megint megtörtént a baj. Miután egy óráig próbáltam helyrehozni, sikertelenül, ezért most kapott egy kis fékfolyadék fürdőt, aztán csapó kettes, kérjük a kettes számú kaszkadőrt, és kezdem elölről. Csak azt nem tudom, amikor megint odáig jutok vele, hogy na akkor most kéne maszkolni, akkor mi a túrót ragasszak rá?
Mpower 326029 2007. december 3. 23:08
Válasz erre
Köszi Ray, továbbra is fogadom a bmw makettek képeit. Ma sikerült megszereznem a 14. bmw-met(e30 M3) 1/24-ben, de hogy mikor lesz belőle valami...
Gabesz 326028 2007. december 3. 22:34
Válasz erre
Szia Laci!

Bocsi, de ma nem néztem eddig be ide...
A vezeték 0,48mm MSM Creation a fekete és a piros is. A gázkar rész 0,4mm a visszhúzó rugó 0,3mm-ből készült.
Ha bármilyen kérdésed van írj ide vagy most már akár mailre is...
Üdv. :))
Gabesz
Raybrig_89 326027 2007. december 3. 21:46
Válasz erre
bebá 326026 2007. december 3. 21:33
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.