/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
Apa 334645 2008. október 23. 13:02
Válasz erre
Ezzel a Porsche-vel én annak idején sokat kínlódtam, az alvázat/padlólemezt nehezen tudtam összeilleszteni a karosszériával, mert el volt tekeredve, mint egy híd és csavarodás is volt benne, pedig Fujimi kit volt.Hiába egyengettem, még most is 3 lábon áll.Amúgy pedig nagyon fiinom darab.
jabel 334644 2008. október 23. 12:51
Válasz erre
2
2
3
3
4
4
6
6
8
8
9
9

No jelentem élek! ezek készülnek most nálam. Sajnos a 07es focussal megszívatam, felkapta a hígító az akril festéket is, de amikor pótolni akartam ecsettel, h majd összepolírozom belekeveredett egy kis fekete(mért is ne!) Szal jah...
a Porschét még nem rontottam el.
Petya 334643 2008. október 22. 20:41
Válasz erre
trek84 334641 2008. október 22. 16:49
Válasz erre
Nem tud valaki egy repsol honda 03-as kiadást 1:12-es méretarányban?
mszl 334639 2008. október 21. 19:10
Válasz erre
Igen Bebá ez egy eredeti gyorszár, és ehhez hasonlót, ilyet keresek maratásból
Ahol találtam, minden helyen kifogyott, régóta kifogyott...
Vagy ha valaki ismeri az eredeti méreteit akkor az is nagy segítség lenne.
Remélem az utolsó próbálkozásom sikerrel jár majd Model Car Garage-éknál
Raybrig_89 334633 2008. október 21. 17:05
Válasz erre
Bebá 334632 2008. október 21. 16:47
Válasz erre
Nagyszerű! Ez nekem is megvan de én nem szándékozom megépíteni!Van viszont egy Cartoon
Network amit szeretnék megépíteni ill. egy Mc.Donald's Thunderbild amibe az unokám kez-
det bele de az az érzésem befejezni már nem fogja.

Bercibá
Petya 334631 2008. október 21. 14:27
Válasz erre
Adsz egy címet? Küldök képeket és árat!
Ati 334630 2008. október 21. 12:24
Válasz erre
3e5_2_big
3e5_2_big

Helló Bebá!

Igen! Ezen belül is Nascar!
És ő lesz az első áldozat!

Ati
Bebá 334629 2008. október 21. 11:39
Válasz erre
Ati!
Remélhetjük,hogy ebben a műfajban fogsz alkotni?
Bebá 334628 2008. október 21. 11:35
Válasz erre
Jó néhány gyorszár tipust ismerek maratásból de sajnos ez a tipus számomra ismeretlen.
Tévednék,hogy ez egy eredeti 1:1-es gyorszár?
mszl 334626 2008. október 20. 22:05
Válasz erre
20HomeDepotShowCar007-vi
20HomeDepotShowCar007-vi

Tudja valaki hogy ki készít ilyen gyorszárakat maratásból?
Vagy esetleg valakinek van fölösben?
Raybrig_89 334625 2008. október 20. 21:29
Válasz erre
Szia!

A 205-ösnek mi az ára?esetleg képed van róla?köszi:)
Petya 334622 2008. október 20. 20:51
Válasz erre
ELADÓ
Bburago 1/18 Lamborghini Countach
Bburago 1/24 Peugeot 205 Rally
Majorette 1/18 Citroen ZX RAlly
Érdeklődni itt a fórumon.
PüsiLaci 334621 2008. október 20. 20:06
Válasz erre
Szerintem érdemes!
Pont most leveleztem az olasz sráccal aki készítette.
Nála ill késöbb majd a MediaMix-en lehet majd venni 18 dolcsi/db.
Szerintem annyit megér!
Kumancs 334620 2008. október 20. 19:43
Válasz erre
Ha nagyon nem megy még van gyantafékekből.
IMI 334619 2008. október 20. 19:42
Válasz erre
Köszi,Kumacs! Sokat segítettél,THX
jabel 334618 2008. október 20. 19:38
Válasz erre
gondolatolvasó vagy, ember!
:D
Pont ma kezdtem el. de leht hogy várok még gy kicsit.
PüsiLaci 334615 2008. október 20. 19:28
Válasz erre
365 Porsce építöknek ajánlom!
www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php
Kumancs 334610 2008. október 20. 17:54
Válasz erre
DSCN9991
DSCN9991
DSCN9994
DSCN9994
DSCN9997
DSCN9997

Minimális károkozással sehogy.
De farigcsálással 2 modszer is van: Az egyik, hogy akerék gyürüjét lereszeled és egy tengelyt ragasztasz bele.
A másik hogy a féktárcsát alakitod át. kifurod a közepét hogy belecsusszon a kerék közepe.
Én a másodikat részesitettem elönybe. Csináltam kettöt utána gyantából másoltatam töbet belöle.
De ha más tud jobat majd szól.
Zag 334607 2008. október 19. 22:48
Válasz erre
Eredeti koncepció, meg kell hagyni.
IMI 334606 2008. október 19. 21:45
Válasz erre
Sziasztok,

ugy látom annyi szakember van itt,valaki elárulhatná,hogyan kell,Aoshima felnit (régi felfüggesztésű) Tamiya autóra feltenni.minimális károkozással.
IMI 334605 2008. október 19. 21:44
Válasz erre
Sziasztok,

ugy látom annyi szakember van itt,valaki elárulhatná,hogyan kell,Aoshima felnit (régi felfüggesztésű) Tamiya autóra feltenni.minimális károkozással.
vadgergo 334604 2008. október 19. 21:21
Válasz erre
Aces 334603 2008. október 19. 20:12
Válasz erre
kbx 334601 2008. október 19. 19:23
Válasz erre
Köszi!
Jó lesz az 1/1-es géped, biztos brutálul meg!

Aztán ha van időd, fejezd be az a padlizsánlila Bömöst is, az komoly lesz nagyon!
PüsiLaci 334600 2008. október 19. 18:28
Válasz erre
matton 334599 2008. október 19. 15:41
Válasz erre
Én személy szerint fültisztítót használok erre a célra. A fine-al 4-5 ször átkenem a fényesítendő felületet amíg nem kapok megfelelő fényes felületet. majd egy pici finishert viszek fel rá és puha (nem bolyhozó) ronggyal lazán felfényesítem.
Egy átkenés alatt azt értem amíg a paszta a dörzsöléstől el nem tűnik a felületről.
Javaslom először egy darab használaton kívüli alkatrészen próbáld ki hogyan is kell használni.
mszl 334598 2008. október 19. 15:08
Válasz erre
Nagy átépítés nincs mert szabályszerű előre meghatározott az alkatrészek és technikák 90%-a. Az alváz és a kasztni is majdhogynem "sorzat gyártású" is lehetne.
Kötelező reklámok is vannak kötelező elhelyezési helyeken.
Kis lehetőségük van a csapatoknak az "egyediségre".
A motorokat is eléggé szemügyre veszi a nascar bizottsága. Főleg a Toyoták járták meg ezt az utat ebben az évben.
Ezért is tuti a Nascar. Itt nem sértődnek meg és büntetnek egy kis csihi-puhi után.
Csak sajnálatos módon a Tamiya nem állt rá erre a sorozatra vagy nem kapott lehetőséget.
Így elég nehéz ügye van aki szépet és részleteset akar készíteni, és kis hazánkban nagyon korlátozott a dokumentáció beszerezhetősége is. A kiegészítők is eléggé borsosan szerezhetők be.
Raybrig_89 334597 2008. október 19. 15:02
Válasz erre
Nagyon komoly a vasad,durva lesz ha egyszer összeáll:)
Mpower 334596 2008. október 19. 15:00
Válasz erre
Ray! ...és akit talán még érdekel.
Toltam fel az adatlapomra egy kis 1/1 540iA update-t. Van még mit csinálni rajta, hiányzik néhány apróság, de sikerült marhára megültetni:)
Nagyon várom már, hogy újra legyen egy kis időm makettezni, gratula mindenkinek a sok építményhez, szemmel tartalak benneteket rendszeresen, csak írni vok lusta kitsit. Sajnálattal látom, hogy Bimmer nem nagyon épül kicsiben, majd én próbálok ellensúlyozni:)

Sly!
A 425-ös BMW nekem is új volt, még sehol nem láttam, de nem rossz egyébként. Azokból a modellekből rakták össze amik a kedvenceim. Egy kis e30, e32, e38.

Kbx! A 126-os coupe istenkirály! Ehez nincs mit hozzáfűzni.
NGPETI 334595 2008. október 19. 14:51
Válasz erre
hazai autósportból is tudnék erre nem kevés példát mondani...
mszl 334594 2008. október 19. 14:48
Válasz erre
Ja Good Year Eagle gumival és marha nagy hátsó Pirelli reklámmal!
NGPETI 334593 2008. október 19. 14:35
Válasz erre
azért kicsit dolgozott is vele (első lámpa,hűtőmaszk,de vicces az ötlet) :o)
Zag 334592 2008. október 19. 13:56
Válasz erre
Két napos fényezésre én semmiképpen nem tennék semmilyen maszkolószalagot, nekem is voltak hasonló rossz tapasztalataim. Minimum egy hetet szoktam várni, mielőtt egy fényezést maszkolok. Én általában TS-sel fújok, majd akril lakk, megvárom, míg megszárad, utána olaj feketével megfestem/lefújom a kereteket, és ha mellémegy, akkor sebbenzinnel finoman vissza lehet szedni anélkül, hogy bántaná az akril lakkot.
Raybrig_89 334591 2008. október 19. 13:50
Válasz erre
:DD

Egyébként tényleg viccnek is rossz..
(szerintem egyébként ez valami játékból való,gondolom valaki rászerkesztette a rendes nascar autókra a textúrát)
sziklakks 334590 2008. október 19. 13:49
Válasz erre
A nascar átépítés lényege,hogy minden egyedi,esetenként szép vonalvezetésű autóból csináljanak egy egységes gusztustalan szappantartót?
frankó.:|
NGPETI 334589 2008. október 19. 13:46
Válasz erre
subaru
subaru
toyota
toyota

NASCAR fantáziálás...
jabel 334588 2008. október 19. 11:54
Válasz erre
képek nemsokára
jabel 334587 2008. október 19. 11:53
Válasz erre
no gyerekek megvan az új kompresszor, pisztoly. jó.
lefújtam pénteken a focusokat egy utolsó fehérrel, majd ma maszkoltam, és festettem az ablakkereteket stb. ezután egy kicsi mellément, és mivel a fehér gunze akril, a fekete meg revell olajos, gondoltam egy kis sima hígító leszedi a fehéret, erre FELSZEDTE AZ AKRILT IS! am meg a tesla és a tamiya maszkoló is nyomot hagyott a két napos fényezésen...
Betyár 334586 2008. október 19. 10:00
Válasz erre
r4tl 2
r4tl 2

Szia
Nem a R4CV -re gondoltam hanem
Mortimer 334585 2008. október 19. 09:51
Válasz erre
Sziasztok!

Eredeti fotókat vagy leírást keresnék a "Lancia Delta HF Integrale 16V"-ról!
Főleg a belső rész kialakításáról! A neten nem találtam semmi olyasmit aminek a hasznát is venném.
Meg érdekelne hogy egy ilyen makettet mivel érdemes egy kicsit feljavítani, ami látványossá tenné!
Még nem építettem makettet ebben a műfajban...és elfogadnék tanácsokat tőletek!
Vagy esetleg valami makettes segédanyagot a rally autók terén!

Köszi!

Mortimer
vadgergo 334584 2008. október 19. 08:48
Válasz erre
Betyár 334583 2008. október 18. 21:04
Válasz erre
Üdv
Nem tudja vletlenül valaki 1/24-ben létezik renault 4-es?
Betyár 334582 2008. október 18. 19:10
Válasz erre
Biztos berendelt egy kissebb mennyiséget és rászáradt.
És elmondhatja hogy egyszerre töb autóval közlekedik :-)
Raybrig_89 334581 2008. október 18. 13:23
Válasz erre
Kumancs 334580 2008. október 18. 10:12
Válasz erre
Ez márténybeg nagyon pihentagyrautal.
NGPETI 334579 2008. október 18. 10:10
Válasz erre
copy_2_car_big
copy_2_car_big

"kisautók"...
trombi0001 334578 2008. október 18. 10:07
Válasz erre
Ez q jó, egy nagy középsőujj-mutatás a Citroennek! :-)
NGPETI 334577 2008. október 18. 09:58
Válasz erre
1938-Citroen-2CV6-Picasso-Citroen-by-Andy-Saunders-Side-Angle-1280x960
1938-Citroen-2CV6-Picasso-Citroen-by-Andy-Saunders-Side-Angle-1280x960

a hülyeség tényleg határtalan,főleg,ha még kreativitással,türelemmel is párosul... :o)
www.seriouswheels.com/cars/1930-1939/top-1938-Citroen-2CV6-Picasso-Citroen-by-Andy-Saunders.htm
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.