<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
janositamas | Adatlap | 335841 | 2009. január 4. 08:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 335840 | 2009. január 4. 00:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Janositamás! Légyszi add meg a mailcímed vagy a telcsiszámod. A segítségedre lenne szükségem! üdv,Sztanyi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 335839 | 2009. január 4. 00:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, Ray,jó lett a rugó és talán látszani is fog a kész autónál,mivel nem lesz annyira leültetve. :) Zag,eredményes volt a téli szünet!Szépen haladsz vele,nagyon mutatós autó lesz. Én meg a Gembella GT-met festegettem ma. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 335838 | 2009. január 3. 23:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aces | Adatlap | 335837 | 2009. január 3. 23:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól néz ki! Ez a végleges magassága? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aces | Adatlap | 335836 | 2009. január 3. 23:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon komolyan néz ütős gép lesz:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zag | Adatlap | 335835 | 2009. január 3. 22:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bitang jól néz ki. Nem szeretem az SLK-t, de amit itt kihoztak belőle, az nagyon nem egyszerű. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 335834 | 2009. január 3. 21:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép munka, csak így tovább! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 335833 | 2009. január 3. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 335832 | 2009. január 3. 20:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Durva lesz,szép lett a karbonozás! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzucsLaszlo67 | Adatlap | 335831 | 2009. január 3. 18:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyönyörű ás tökéletes munka! Gratulálok és nagyon örülök, hogy ici.pici közöm van hozzá, hogy csinálhatod. Csak így tovább ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 335830 | 2009. január 3. 17:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 335829 | 2009. január 3. 17:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali Kolléga, Nagyon jól haladsz, szép lett a karbonozás! Így tovább! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zag | Adatlap | 335828 | 2009. január 3. 17:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Haladtam a CLK-GTR-rel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 335827 | 2009. január 3. 12:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tervezel venni hozzá fotómaratott felnit? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pipi | Adatlap | 335826 | 2009. január 3. 11:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudtok Ranchero kitről? pipi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 335825 | 2009. január 3. 10:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ferrari California szétbontva és némi alváz-helyreállítás után. Sajnos LEKVÁRBÓL, különösen, ha már belekentük a palacsintába, nem lehet várat építeni, ezt be kell látnom. Azért igyekszem szépen megépíteni. A bontáskor vettem észre, hogy az egyik Borrani-csavar elveszetta 12 év alatt, a kilincseket meg fel sem tettem rá, mert törötten voltak a dobozban. Ezeket majd pótolom vhogyan. ű A fekete-bézs kombináció is ütős, csak nekem alapból nem tetszenek a fekete autók, ezért valami élénkebbet akartam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzucsLaszlo67 | Adatlap | 335824 | 2009. január 2. 17:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! A fekete Martini Porsche már régóta vadászlistás nálam. Püsilaci! www.montana-cans.com Zag! Ami képet találtam az LC2-ről azon nem találtam sehol karbon alkatrészeket. Az ülés is inkább fekete üvegszálas műanyag. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 335823 | 2009. január 2. 16:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Techonokol ? ! :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mszl | Adatlap | 335822 | 2009. január 2. 16:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy kis bolhapiac után ezzel a 2 könyvel tértem vissza Az első végég tekinti a forma1, rally, rallycross, indyanapolis, forma3000... pályákat, versenyzők kiképzése témákat szép képanyaggal. Igaz elég régi kiadás Főleg a F1 versenyekkel, versenyzőkkel, de megemlíti Ferjánczékat is. A második pedig a modellezést-makettezést mutatja be honnan merre fejlődött, ki mit gyártott A 2-3. képet ajánlom Szűcs Lacinak a gyűjteményébe. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 335821 | 2009. január 2. 14:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gugee! A Podjeda (győzelem..) nem volt egészen koppintás! Legalábbis nem annyira szembetűnő, mint pl a Csajka! Az viszont tény, hogy az első motor egy 6 hengeres Chrysler volt, amivel szerelték. Persze át kellett kicsit alakítani, hogy a jóféle 56os szovjet benzint bírja a moci (akkoriban vezetgették be a 70es benzint). Érdekesség, hogy az összes, addig gyártott darabot visszahívták 1948-ban (! ! !). NÉmi futómű módosításra egyébként. Durva, hogy már akkoriban is volt ilyesmi:)) A világon először ennél az autónál alkalmazták azt, hogy a sárvédők nem különállóak voltak! A kasztnit Benjamin Szamojov tervezte, de azért érezhető rajta valóban az amcsi-style! Veterán-szoci kérdést nyomhatsz az F1be is:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
janositamas | Adatlap | 335820 | 2009. január 2. 09:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 335819 | 2009. január 1. 21:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
jól alakul. szép a karbon munka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 335818 | 2009. január 1. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eddig jó,pláne a beltér! Valamennyi kábelt tegyél a belsejébe is,nem kell sok,de a látvány miatt jó lenne... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 335817 | 2009. január 1. 20:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
egy festék és lakk temető... :) inkább építenék 3-at 1/24-ben,helyett:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zag | Adatlap | 335816 | 2009. január 1. 20:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
novakgabor | Adatlap | 335815 | 2009. január 1. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 335814 | 2009. január 1. 19:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen, valszeg az ára is! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 335813 | 2009. január 1. 19:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nissan fanoknak: www.hlj.com/hlj_gallery2/v/ajmhs08/aut/DSCN4979.JPG.html Ez kb a "brutális" kategóriába fog tartozni. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 335812 | 2009. január 1. 19:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alakúl! De áruld el légyszives, mivel fújtad ezt a jó kis alut. (tudom, hogy írtad, hogy valamilyen akril, de engem "név szerint" érdekelne). Köszi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zag | Adatlap | 335811 | 2009. január 1. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szépen alakul. Karbon alkatrészek lesznek benne? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzucsLaszlo67 | Adatlap | 335810 | 2009. január 1. 18:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aces | Adatlap | 335809 | 2009. január 1. 15:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Latin | Adatlap | 335808 | 2009. január 1. 15:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
halos | Adatlap | 335807 | 2009. január 1. 13:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Boldog Uj Évet mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 335806 | 2009. január 1. 12:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez is egy szép kollekció! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 335805 | 2009. január 1. 12:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, Az enyém még dobozban nyugszik. Pont nemrégen írt a német úriember akitől vettem, hogy mi is van vele. Én feketére szeretném majd festeni, valami bézs belsővel. Kiváncsian várom, hogy a tied hogyan alakúl. Az említett lefolyótisztítót meg én is ki fogom próbálni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Atesz1976 | Adatlap | 335804 | 2009. január 1. 12:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 335803 | 2009. január 1. 12:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
B.Ú.É.K így 2009-be. Igen, a "működő" ajtós szetre gondoltam és szemezgetek vele. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Latin | Adatlap | 335802 | 2009. január 1. 12:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 335801 | 2009. január 1. 10:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
BÚÉK mindenkinek! PüsiLaci, bocs, 23-a óta nem voltam itt a fórumon. Szóval a 34705-ön az valóban egy fehér California. 12 éve építettem egy hétvége alatt, fehér Humbrollal ecsettel kenve, el lehet képzelni, milyen volt. Nagyrészt a Te itteni dobozbontásod miatt döntöttem úgy, hogy szétszedem és újra megépítem, kár lenne így hagyni, annál szebb gép. Most már festék nélkül, szétszedve áll, tisztítgatom az alkatrészeket. Sárga lesz, bordós-barnás bőr belsővel. Majd teszek fel képeket. Ismeritek egyébként a Rossmann-ban kapható 239 forintos piros-kék lef.tisztítót? Az utolsó morzsáig leszedi a festéket meg az amber kezéről a bőrt, de a műanyagot nem bántja. Nagyon király cucc! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rico | Adatlap | 335800 | 2009. január 1. 09:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
! buék ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 335799 | 2009. január 1. 03:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na BUÉK mindnekinek! Mindenki húzzon bele idén a makettezésbe :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 335798 | 2009. január 1. 02:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hajrá. Neked is BUÉK! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zag | Adatlap | 335797 | 2009. január 1. 02:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
:D Ha még nem mondtam volna: B.U.É.K.! Holnap, illetve ma teszek fel új képeket a készülő CLK-GTR-ről, hogy gyorsan megszerezzem a "2009-es év első WIP hozzászólása" címet. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 335796 | 2009. január 1. 02:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
VÁRJ MÁR! Keresem a gyógyszeremet. A francba, elgurult. A cicológusomat te fizeted. Kell egy pár kezelés mire ezt a hírt feldolgozom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zag | Adatlap | 335795 | 2009. január 1. 01:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sokkoló hatást akartam elérni, de azért nem ennyire... :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 335794 | 2009. január 1. 01:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ennyire. Most olyan távlatok nyíltak előttem, hogy mindjárt keresek egy jóvágású konnektort és belevizelek. Olyan sötétnek látom a jövőmet mint egy vak az alagútban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zag | Adatlap | 335793 | 2009. január 1. 01:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ennyire drámaira sikerült a jövő évi előrejelzésem? :DDD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 335792 | 2009. január 1. 01:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A francba Zag! Akkor én nem is indulok! D:: |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Itt elérsz: janositamas@yahoo.com