/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
mszl 336717 2009. február 27. 19:13
Válasz erre
És a lefolyótisztító pedig sz**ik rá, semmit nem csinál vele.
Régen régen pedig ebben a galaxisban nem egy távoliban én kis botor módon megpróbáltam a kromofágot, hát lekapta rögtön a festéket, de amikor elkezdtem törölgetni mindjárt hanyatt estem mert a műanyag is megolvadt és elnyúlt! Ebből lett egy csomó Tamiya tigris alkatrészem, mert persze a teknőn próbáltam ki.
mszl 336716 2009. február 27. 19:09
Válasz erre
Szia!

Ha autó lakkal festetted akkor nem a fékolaj a hibás, hanem az autó lakk, nekem egyszer egy Nascar alváz ázott 2 hétig és utána is kapargatni kellett a festéket!
A lényeg hogy próbálj sérülést készíteni a festésen hogy az olaj máshonnan is tudjon támadni, és több helyen bekarcolgattam a festést, ez némileg javított a helyzeten.
Ha a lakkot még aznap beáztatod akkor "szépen"(1-2 nap)lekapja, de ha késel vele akkor már nem igazán tudok biztatót mondani.
Én mindig leszűröm és elrakom egy nagy üvegbe az enyém van egy éves is a sima makett festéket azt secc perc lekapja, (a krómra jobb a lefolyótisztító) de az autó festékkel bajba van ha megszáradt.
DE csak gondolj bele: egy szervíznél óhatatlanul is kerülhet olaj a fényezésre és nem biztos hogy akkor örülnél neki hogy "de jó könnyen oldja a festéket".
A mi esetünkben viszont jó lenne. Végül ezért is hagytam fel én az autólakkal, pedig jó lett volna mert én fújtam ALCLADra és nem bántotta.
JA és a radiátoros szárításról pedig annyit hogy mindenki a saját kárán tanul ÉN IS TÖBBEK KÖZÖTT.
Az autólakk gyorsan szárad, de haggy neki 3-4 napot a teljes száradásig, mert egy erősebb szorításnál azért még az ujjlenyomatod benne marad.
15-20 perc és tapintható, de megéri várni és ezt is saját hülyeségén tudja meg az ember. De ha jó lett, akkor ezt a fényezést a fene sem bántja majd.
Richiem 336715 2009. február 27. 14:12
Válasz erre
Akkor a pára lehet a bűnös, a fékolaj kb 3 hónapos és már ázott benne 1-2 makett. De most meg sem mozdítja :(

Az autólakkot akkor mivel tudnám leszedni? ( mert 2-3 vékony réteg lakkot kapott a a végén a makett, csak a radiátoron való száradás felpúposította a fényezést )
Kumancs 336714 2009. február 27. 12:44
Válasz erre
A pára nem tesz jót neki. Tuti veszit a hatásából. Már énis tapasztaltam.
KossuthLajos 336713 2009. február 27. 12:30
Válasz erre
Raybrig_89 336712 2009. február 27. 12:08
Válasz erre
Azt nem hinném,hogy 3 nap alatt veszített volna az erejéből a fékolaj.. Lehet egyszerűen csak nem oldja a lakkot,általában a lakkozással minden festékleszedő nehezebben küzd meg,főleg ha sok rétegben lett felvíve.
Richiem 336711 2009. február 27. 11:48
Válasz erre
Sziaszok,

Létezik, hogy a fékolaj, amit festék maratáshot használok "veszít az erejéből". 3 napja ázik benne egy már lakkozott kocsi és meg sem mozdul.

Van ötletetek?

Köszi

R.
ChevyG 336710 2009. február 26. 21:36
Válasz erre
Szia!

Nagyon szépek lettek, grat!

Pár 5let amik hasznosak lehetnek a következő autóknál:
Gyakran lehet kiállításokon is látni olyan autókat amiknek nem "lyukas" a kipufogója.
Ez ellen én két módszert ismerek:
1.az eredeti kipufogó végét levágod és réz (vagy sztirol) csőből pótolod (pl tollbetét!) mielött beleváx, nézd hol tudod leg egyszerübben toldani. (pl utolsó bilincs)
2. megfúrod a végét, úgy, hogy ki is tágítod tölcséresre. (erre is kiválló eszköz Z63-féle Sauber)
Pár észrevétel A Pacerhez:
-az autó eredetije 3 színnel nem készült, csak 1 ill. két tónussal (two-tone). A tetőnek is fehérnek kellett volna lennie (vagy a hátsó résznek feketének) Gondolom az AMT "bérmakettezőjének" a munkáját vetted alapul, ami a doboz oldalán található. (a doboztetőn egy full gyári van -fehér tetővel)
-A króm rácsokat folyasd be híg matt feketével. Ez majd szépen imitálja azokat.
Ha nyitottra csinálod a motort, ügyelj, hogy az autónak előre fele bukott a motorházteteje!
Remélem segítettem.
üdv!
jabel 336709 2009. február 26. 21:02
Válasz erre
szia!
nem lettek rosszak. és tudom, ez a mániám, de gy pötty fekete festéket sztem tegyék a kipufba.
Ilyennincsen 336708 2009. február 26. 20:59
Válasz erre
P2260802_k
P2260802_k
P2260805_k
P2260805_k
P2260810_k
P2260810_k
P2260814_k
P2260814_k

Halihóóó!

Csináltam pár képet a most elkészült vagyis felújított, átépített Toyota Supram-ról. AMT gyártmány. Eredetileg ez a Halálosabb Iramban-ból az Arany színű lenne. Szerintem mindenki tudja melyik az. :)
A mellette lévő piros az egy régebben elkészült amerikai verda név szerint '58 Edsel Pacer, mely szintén AMT gyártmány. Szerintem az is felismerhető. :)

Üdv: Ilyennincsen
NGPETI 336707 2009. február 26. 19:24
Válasz erre
hasznos lehet!

autók rajzai
carblueprints.narod.ru/
Raybrig_89 336706 2009. február 25. 17:25
Válasz erre
Megkérdem miért tiltottak ki:) Lehet valami baki,tudod,mostanában frissítgetik az oldalt,ki tudja..
Ilyennincsen 336705 2009. február 25. 15:19
Válasz erre
Raybrig_89!

Itt válaszolok a másik oldalra feltett kérdésedre!
Azért nem ott kérdeztrem meg, mert felfüggesztettek határozatlan időre valamiért amit szerintem nem követem el! Na mindegy. Ha ismételten tudok oda is írni majd ott is megteszem. Régebben megvolt az MSN címed, de mostanában vagy nemvagy fenn vagy másikat csináltál :) (Esetleg ha v.mit tudsz akkor alkothatnál az érdekemben)

Wedge!

Sajnos mikor olyan alacsony volt a jen, én valahol a holdban jártam, így lemaradtam róla. Külföldről még soha nem rendeltem így azt sem tudom, hogy hogyan kell :)
Ami külföldőrl jött makettem azt más rendelte meg nekem én csak az árát küldtem el neki ponstán. Egyszer régen volt itt egy 350Z építő verseny akkor valaki innen rendelte meg nekem :)csak már elfelejtettem, hogy ki. :)
Wedge 336704 2009. február 25. 00:11
Válasz erre
Hali.
Ár/teljesítmény arányban talán az Aoshima a jó választás, de minden attól függ, milyen kocsit keresel. Pl én kerestem S14 Silviát, de csak Fujimi-ben van most a piacon. Hát nem 1 nagy szám, lásd vlevi véleményét is alább a gyártóról.

Japánból venni... igen, 1,5 ös jen mellet betankoltam... :)))
vlevi 336703 2009. február 24. 22:32
Válasz erre
Nagyjából igen. Fujimi is szóba jöhet még, igaz, ezek egyszerűbb kivitelezésűek. Sokszor a motor egyáltalán nincs meg, maximum jelzésértékkel az alvázra rányomva. Ez nem is baj, ha nem akarod kinyitni a motorháztetőt, de pl. gáz egy Ferrari Enzo-nál, aminek a motorja a hátsó ablak alatt van.
Az már más kérdés, hogy mennyivel olcsóbb egy Fujimi autó a Tamiyánál, mire hozzánk elér.
Nyáron, amikor 1.5 alatt volt a jen, akkor igencsak meggondolandó volt japánból rendelni, és egyáltalán nem mindegy, hogy 2500jenért veszel Fujimit, vagy 4500jenért Tamiyát. Mostani árfolyamon viszont nembiztos, hogy megéri japánból rendelni.
Ilyennincsen 336702 2009. február 24. 21:28
Válasz erre
OH!
Ennnyi választ ennyi idő alatt nem is reméltem.
Nagyon szépen köszönöm mindnekinek a válaszát.
A kommentekből levonva jobbnaklátom maradni a Tamiya-nál, kivátel ha v.mi olyat szeretnék építeni amivel megkell küzdenem vagy más gyártótól nem lehet beszerezni.
Javítsatok ki ha rosszul értelmeztem volna valamit. :)

Köszönettel: Ilyennincsen
vlevi 336700 2009. február 24. 20:50
Válasz erre
Igazatok van, bár én autóban eddig kevésbé voltam benne. A repülőik, harcjárműveik viszont rémületesek. Amolyan baltával faragott. De még mindíg jobb, mint némelyik orosz/szovjet makett, amik egy része viszont olyan, mint amit egy részeg medve faragott baltával :)
vlevi 336699 2009. február 24. 20:48
Válasz erre
Meg az, hogy már nincs, mert megszűnt. Már régen is közös volt a termékpalettájuk az Airfixel.
HUJBI 336698 2009. február 24. 18:57
Válasz erre
ez az egyetlen érv, ami mellettük szól. :)
trek84 336697 2009. február 24. 18:49
Válasz erre
Mpower 336696 2009. február 24. 18:48
Válasz erre
Egyébként, milyen ország gyártmánya eredetileg a Heller?
Peti78 336695 2009. február 24. 18:40
Válasz erre
Szerintem nem kell annyira tartani a Heller-től. Általában annyi pénzt megérnek, amennyibe kerülnek. Ez autómaketteknél általában 4000Ft körül van.És van néhány olyan makett is, amit csak a Heller adott ki.
Kumancs 336694 2009. február 24. 18:36
Válasz erre
egyetlen érv meletük, hogy olyanokat gyártanak amit más nem.
vlevi 336693 2009. február 24. 18:26
Válasz erre
Nagyáltalánosságban a Heller makettek igencsak gyérek. Persze van kivétel is, de az ritkább, mint a fehér holló :)
kryss 336692 2009. február 24. 17:59
Válasz erre
Hát igen. Múltkor az egyik nagyáruházban belekukkantottam néhány Heller készlet dobozába, és azonnal megfogadtam, hogy kerülöm a márkát, ha csak lehet.
Kumancs 336691 2009. február 24. 17:54
Válasz erre
Heller? a kettö között valahol. Bár az AMT-hez közelebb áll.
Ilyennincsen 336690 2009. február 24. 17:50
Válasz erre
Halihó!

Pár éve már makettezek, itt is jelen vagyok jóideje. Egy olyan kérdésem lenne, hogy a Heller autók milyenek. Tehát hogy érdemes e velük foglalkozni vagy felejtősek. Eddig csak Tamiya és AMT maketteket raktam össze így akár tudok is mihez viszonyítani.

Válaszotokat előre is Köszönöm.

Üdvözlettel: Ilyennincsen
Mpower 336689 2009. február 24. 15:56
Válasz erre
Ezt úgy mindenkinek: Nem degradáltam le a munkáját egyébként, mert írtam is hogy az egész nagyon tetszene, csak nekem nagyon bántja a szemem az, hogy ott nem arányos, ennyi erővel végül is egy malmon kannát is ragaszthatott volna oda.
Az angol nem tudásom nem teszi lehetővé hogy írjak neki.

U.i.: nem baj legalább növeltük egy kicsit a hsz-ek számát.
Russell 336688 2009. február 24. 15:02
Válasz erre
Biztos igazad van abban, amit írsz, de az övé, ő fogja nézegetni.
Ahogy te is írtad...
janositamas 336687 2009. február 24. 14:16
Válasz erre
Lehet, hogy nem ártott volna elolvasni? Olvasd el, regisztrálj a fórumon és írd meg neki a véleményed, ha ennyire kikívánkozik belőled. És akkor esetleg az építő is reagál rá. Én azt gondolom, az kicsit kulturáltabb lett volna, mint így...
Nem mintha lenne közöm hozzá, csak bántotta a szemem! Nem a mondanivalóval van a baj, hanem a stílussal...
Egyébként azt gondolom, mindenki úgy építi meg az autóját, ahogy szeretné / tervezi / tudja.
Raybrig_89 336686 2009. február 24. 14:01
Válasz erre
A munka amit elvégzett az viszont profi és nagyon szép,azért ennyiben maradhatunk:) Az,hogy nem nyújtotta meg az ajtót valóban fura,de ennél nem sokkal több..én annyira nem tudok kiakadni rajta. Majd ha egy M3-massal csinálnak hasonlót:P De azzal szerencsére nem lehet/fognak
Mpower 336685 2009. február 24. 13:51
Válasz erre
Lehet leírta, de nekem akkor is ronda mint a bűn, és aránytalan, még akkor is ha igaziból is csináltak ilyen posmányságot. Ez van, de hát az övé, ő fogja nézegetni:)
Egyébként nem olvastam bele mit írt.
Russell 336684 2009. február 24. 12:19
Válasz erre
Szerintem meg teljesen egyértelműen leírta, mit csinált.

Nem 3 ajtósra készítette, hanem csak lecsupaszította a hátsó ajtókat és a kilincseket.
(Láttam már 4 ajtós Subaru Imprezát hasonló kizárólag optikai módszerekkel kétajtóssá varázsolva, igaz ott megmaradtak a hátsó ajtók funkcionálisan is.)
Értem, hogy azzal, hogy "behegesztette" a hátsó ajtókat nem ezt az irányt követte, de én akkor sem degradálnám le a munkáját.
Írja is, hogy sok eredeti autót nézett meg, és volt, aki így simán behegesztette a hátsó ajtókat a valódi autóján.
A lényeg, hogy nem a 3 ajtósat akarta elkészíteni, csak egy 3 ajtóssá butított 5 ajtósat. Így kicsit másabb...Lehet, hogy nem szokványos, de nem is csúnya. (ez az egyik ottani hozzászóló véleménye)

Üdv:
Russell
Mpower 336683 2009. február 24. 10:53
Válasz erre
Na jó, egy pancser megfelel?
Egyszerűen nem értettem, hogy lehet ezt nem figyelembe venni, mikor egyébként elég alapos munkát végzett a golfin, a Porsche felnivel meg igencsak nagyot dobott rajta, de az egészet keresztül húzza egy ilyen amatőr hiányossággal, ami igencsak szembetűnő.
Gyakorlatilag a majdnem 5-ös munkáját, egy csúnya nem megfelelt-el(1) díjaznám.
janositamas 336682 2009. február 24. 09:02
Válasz erre
Azért a gyökér kicsit erős volt, nem?
Raybrig_89 336681 2009. február 23. 22:47
Válasz erre
Én is rühellem,de valahogy ez most jó,és kész:)
A felni biztos valami méregdrága gyanta cucc (renaissance,studio27,vagy kitudja)
Bebá 336680 2009. február 23. 22:43
Válasz erre
Trek84!
Benéznél a Klubok,szakkörök...Miskolci makettezők...topikba?
Mpower 336679 2009. február 23. 22:30
Válasz erre
Aha, nem tudom hol találta azt a felnit. A króm sárvédőív nekem nagyon az ellenségem egyébként, de pont ettől van meg az a különös érzés.
Raybrig_89 336678 2009. február 23. 22:05
Válasz erre
Tényleg ott van,durvák ezek a felnik,meg a króm szegély így együtt
Mpower 336676 2009. február 23. 21:54
Válasz erre
www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php
Hm. Ennek a mergának megvan a feelingje: Olyan, német filmben szereplő ukrán verőlegényes a gép:) Tetszik.
trek84 336675 2009. február 23. 20:46
Válasz erre
yankee 336674 2009. február 23. 20:44
Válasz erre
Uh akkor ez tárgytalan leesssz:S kcisit kiesik miskolc postázni meg nemnaon akarok. Szal köszönöm.
trek84 336673 2009. február 23. 20:42
Válasz erre
Megvannak még.
Tesómnál vannak debrecenben , Haverjának vitte nem kellett neki. Úgyhogy elvileg megvannak.Szombaton megyek értük. Én miskolcon lakok.
Csak a doboz bontott, belekukkantottam.

Ára: 4500+posta

Üdv.
Ati
yankee 336672 2009. február 23. 20:41
Válasz erre
Ok kössz me én 2percenként frissitem a freemailt de semmi nemjön:D
trek84 336671 2009. február 23. 20:39
Válasz erre
freemailra küldtem
Csak nekem egy picit lassú ma
de bemásolom neked ide
yankee 336670 2009. február 23. 20:36
Válasz erre
Az jó de nekem nemjött el:S A freemailra irtál? mert a másik az msn:S
De a freemailre semmi nemjött. Szal akkor ha megkérhetlek és van msn-ed akkor ha felveszel vagy itt leirod akkor nekem azis jó köszi!
trek84 336669 2009. február 23. 20:33
Válasz erre
yankee 336668 2009. február 23. 20:30
Válasz erre
trek84 érdekelne a Ford escort. Ha megvan még!
trek84 336667 2009. február 23. 20:19
Válasz erre
Szia!
Nincsen Subarum.Én is azt keresek ill. arra cserélnék.

Ati
jabel 336666 2009. február 23. 20:18
Válasz erre
(hali, szerintem subaruja nincs, arra cserélne)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.