/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
G-funk 337022 2009. március 20. 19:46
Válasz erre
hát mondjuk úgy hogy van 1-2 garnitúra. de nem lesz az állandó kínálatban
Kumancs 337021 2009. március 20. 17:30
Válasz erre
A kinálatodba került fel mint termék vagy van egy garnitura amit eladsz?
Wakama 337020 2009. március 20. 11:08
Válasz erre
P1030773
P1030773
P1030775
P1030775
P1030779
P1030779
P1030781
P1030781
P1030782
P1030782
P1030785
P1030785
P1030786
P1030786
P1030787
P1030787

Sziasztok!

Ha már BMW-k...
Este gyorsan lefényképeztem őket, majd egyszer természetes fénynél megismétlem, mert így nem lettek az igaziak a képek.
A fekete E21-es két év után az első makettem, és az első autó. Szívtam vele, mint a torkos borz. Egyrészt a saját hülyeségeim miatt, másrészt a Fujimi kit jóvoltából. Az biztos, hogy először és utoljára festettem ecsettel az ablakkereteket. A fényképezés másra is jó volt: elöl a rendszámon kívül a fémmatrica embléma is cserélve lesz.
Az E36-os a Dragon "felhasználóbarát" (sok minden előre festve) makettje, remélhetőleg jobban sikerül. Majd készen is megmutatom.
Üdv
Wakama
Sztanyi 337019 2009. március 20. 00:03
Válasz erre
ELADÓ BMW 320i Gr5
ELADÓ BMW 320i Gr5
ELADÓ Chopper
ELADÓ Chopper
ELADÓ Corvette 1982
ELADÓ Corvette 1982
ELADÓ Corvette Z06
ELADÓ Corvette Z06

Sziasztok!

Eladóak ezek a makettek és maradt még pár más cucc is!

-Revell Gamblet Chopper 1/12 (bontatlan) 2500ft
-Revell Corvette Z06 (bontatlan) 5000ft
-Revell BMW 320i Gr5 (2 bd különböző matricával) (bontatlan) 4500ft
-ARII Corvette 1982 1/24 (bontatlan,csak a kasztni van elkezdve) 5000ft
-Finisher Mica Red 20ml festék 1000ft
-Tamiya TS58 Pearl Light Blue 1000ft
-Tamyia X22 Clear Akril 23ml 700ft
-Tamyia XF63 German Grey Akril 23ml 700ft
-Chromax BD-128 0,3mm-s szorópisztoly 7500ft

érd:peter.stankovics@gmail.com

Átvehető:Pesten,vagy Posta,vagy a hétvégén a szolnoki makettversenyen!

üdv
Sztanyi 337018 2009. március 19. 23:45
Válasz erre
ZERO NISMO GT-R 005
ZERO NISMO GT-R 005
ZERO NISMO GT-R 006
ZERO NISMO GT-R 006

H!

pl ilyen jól mutatnak...,ajánlom mindenkinek!
G-funk 337017 2009. március 19. 23:03
Válasz erre
rrobbie 337016 2009. március 19. 22:51
Válasz erre
Ferrari jelet LECSISZOLNI? Az szentségtörés! Sőt, betegség! :)
G-funk 337015 2009. március 19. 22:39
Válasz erre
bocsi az elérhetőség lemaradt:
geronimoworks@gmail.com
G-funk 337014 2009. március 19. 22:17
Válasz erre
ules elado
ules elado

Hello
Eladó Scuderia típusú ülés (más autóban is jól mutat a ferrari jel lecsiszolása után :) ) 1000 Ft
MICHELIN 337013 2009. március 19. 18:59
Válasz erre
porsche
porsche

:)
MICHELIN 337012 2009. március 19. 18:58
Válasz erre
Sziasztok ha lenne valakinek egy ilyen porsche matricája,kérem írjon.
Meidl 337011 2009. március 19. 14:20
Válasz erre
Köszi!

Itt azt hiszem elnézegetek egy ideig.

Attila
Gabesz 337010 2009. március 19. 14:05
Válasz erre
Meidl 337009 2009. március 19. 13:39
Válasz erre
Hello

Szűcs Lászlót hogy lehet elérni?

ÉS most is vannak neki?

Attila
vlevi 337008 2009. március 19. 09:52
Válasz erre
"Én a teraszon lakkoztam, kinnt kb 10 fok volt, "
Azt nemszabaaad!
Már maga a lakk sem úgy viselkedik, mint normális hőmérsékleten.
Richiem 337007 2009. március 19. 09:02
Válasz erre
Szia Raybrig69,

Nekem akkor történt ilyen, amikor a lakkozás közben hirtelen változott a hömérséklet és kicsapódott a pára a lakk alatt...Én a teraszon lakkoztam, kinnt kb 10 fok volt, ahogy végeztem bementem vele a 24 fokos szobába és ugyan ilyen tejopálos lett a lakk alatt. Én visszaszedtem az egészet fékfolyadékkal..

Üdv ..

R.
kryss 337006 2009. március 19. 08:52
Válasz erre
A szigetelő szalag ráadásul még ragadós nyomot is hagy(hat) leszedés után. Ezért nem ajánlott. Viszont a festékboltban kapható festőszalag már jobb választás. Persze nyilván a makettezéshez kifejlesztett maszkolószalag a legjobb. Ebben erősítsetek meg, vagy cáfoljatok; én még nem próbáltam.
kryss 337005 2009. március 19. 08:46
Válasz erre
Mpower 337004 2009. március 18. 22:40
Válasz erre
A 36-osokat anno ('97-8) még lehetett boltban venni. Azóta nem láttam boltban ilyeneket. Múltkor Szűcs Lászlónál volt 36 coupe, egyébként a 850i (mert gyárilag nem CSI, csak az lesz) is tőle van. 36 coupe-t szeretnék még egyet de a (1/1)bimmer projectbe megy még mindig a fizum jó része, ezért a makettezés kicsit háttérbe szorult. Most is van egy első lökös, meg a vese-rácsok a szobámban - száradnak. Lassan már látom a fényt az alagút végén:)
Meidl 337003 2009. március 18. 22:00
Válasz erre
Az E36-os BMW-ket hol vetted?
És 850CSi-t?
Vennék én is.

Amúgy nagyon jól néznek ki a Bimmerek.
Meg a kék Porsche is.

Attila
Raybrig_89 337002 2009. március 18. 21:42
Válasz erre
Raybrig_89 337001 2009. március 18. 21:23
Válasz erre
Srácok,a luckymodel leállt az Aoshima termékek forgalmazásával? Ha rákeresek az aoshima kategóriára,semmit nem hoz ki..
Mpower 337000 2009. március 18. 21:14
Válasz erre
Az adatlapomon esetleg találhatsz inspiráló képet.
Az e36-coupén még kézzel erősködtem, (nagyon régi építés) hát olyan is.
A lila e34-en ki lett maszkolva - egyenes szakaszok szalaggal(3M), az íves részeknél meg a maszkoló trutyival nyálaztam be, és fújtam mindent ami fekete,(bár a képen nem látszik igazán, de az szép lett).
Ha esetleg külön van a vese a kasztnitól, és króm vesét akarsz, fújd le ezüstre, avagy krómra, majd híg matt feketével több ízben "fürdesd" meg. Ez is bevált már Z3-asnál,(erről nincs kép).
Meidl 336999 2009. március 18. 20:55
Válasz erre
Szerintem nagyon szép a kép alapján, örülnék ha ilyet tudnék festeni.
Meidl 336998 2009. március 18. 20:54
Válasz erre
E24
E24
E24 interior
E24 interior
Orr
Orr

Az E24 elég csúnya lett és ecsettel lett festve.
Ez az első újrakezdési makettépítésem.
amúgy te hogy szoktad megoldani a BMW vesék festését?
Van vmi jó trükköd?
Most készül egy E30-es BMW is.
Még egy E36-ost is akarok csinálni.
Tudsz néhány inspiráló BMW-s képet felrakni?

Attila
Meidl 336997 2009. március 18. 20:48
Válasz erre
Igen, arra gondoltam, kipróbálom a "vékony réteges" megoldást.
Amúgy a maszkolószalag az jó, először szigetelőszalaggal próbálkoztam, hát az semmire nem való.
Raybrig_89 336996 2009. március 18. 20:34
Válasz erre
Ja,hát igen..revellt nekem is megmart nemrég a gunze:) Szerencse,hogy már kb teljesen kiürültem revellből,amint kipróbáltam a tamiya akrilját,rögtön elkezdtem átállni arra:)
Aces 336995 2009. március 18. 20:32
Válasz erre
Raybrig_89 336994 2009. március 18. 20:31
Válasz erre
Na,ez durva..olyan mintha festékleszedővel kented volna be:S
Milyen festék volt a fekete?
Aces 336993 2009. március 18. 20:27
Válasz erre
DSC00969
DSC00969
DSC00970
DSC00970

Ez a baleset velem is megtörtént sajnos:(
Bocs a képminőségért telefonos:S
Raybrig_89 336992 2009. március 18. 20:22
Válasz erre
Hát de azért az akkor sem normális,hogy a TS festéket meg a matricát megmarja..nem?
G-funk 336991 2009. március 18. 20:21
Válasz erre
a superclear azért mar :)
a sima kékflakonos ami nem mar
G-funk 336990 2009. március 18. 20:20
Válasz erre
szerintem nem arra gondolt hogy felszedi az alap festékréteget, hanem hogy a "második" réteg ami miatt maszkolt az lesz cikcakkos a szalag felszedése után.
Ezt elkerülendő vékonyan kell fújni a másik réteget. vastag rétegnél nemnagyon kerülhető el. Ami még esetle segíthet, és én ezt szoktam alkalmazni hogy a maszkolószalag szélét levágom szikével vagy ollólval. Így sokkal simább lesz mint egyszerűen letekerve. Persze a vékony réteg így is szükséges
Mpower 336989 2009. március 18. 20:04
Válasz erre
Tényleg nem látszik. Jó lesz pedig ez a szín neki.
Raybrig_89 336988 2009. március 18. 19:53
Válasz erre
DSCF4576
DSCF4576
DSCF4575
DSCF4575

Sziasztok!

Egyik barátom ma lakkozta Enzo FXX makettjének az orridomát,és a képen látható katasztrófa történt.. Ez így önmagában nem is lenne talán annyira érdekes,de mivel a piros festék Tamiya TS festék,a lakk pedig Gunze Super clear,így azért szerintem eléggé "csodálatra méltó"!
Én teljesen értetlenül álltam a dolog előtt,mivel a Gunze nagyjából semmit nem mar meg,itt pedig keményen adott a pirosnak is,és a matricának is..
Várom a tippeket!
kryss 336987 2009. március 18. 19:46
Válasz erre
makettinfo-alpina1
makettinfo-alpina1

Hi!

Készül ám még másnál is BMW.
Éppen ennél merült fel a "gyöngyházfehétrepedési" probléma, bár a képen nem nagyon látszik.
Mpower 336986 2009. március 18. 19:27
Válasz erre
Végre BMW-t is látni itt:) Jó a színválasztás, az eddig látott E34 full dobozból épített makettek között, nálam jó helyezést értél el. Kicsit selyemfényű a kasztni, lakkozva, van?
Hány éves vagy? Ja és látom van E24-ed, arról is kérek képet.
kryss 336985 2009. március 18. 19:25
Válasz erre
A HO-KI Modell-be (Erzsébet körút, a Király utcánál) nemrég érkezett Tamiya szállítmány, és amúgy is szokott lenni náluk elég sok szín, és spray-k is. Sajnos nem a legolcsóbb bolt, és nemrég árat is emeltek.
De hát festék nélkül mit érek én?
Ja nem: "Zene nélkül..." :-)
kryss 336984 2009. március 18. 19:20
Válasz erre
"A maszkolás rendben van, de néha a mszkolószalag leszedéskor felkapja a festéket is, azért nem lesz jó."

A műanyagot megcsiszolni (mondjuk 1000-es papírral), hogy a felületre jobban tapadjon a festék (meg hát ugye, hogy eltábolítsuk az öntési hibákat). Ezután alapozót ráfújni (ha már autófestéknél tartunk, akkor ahoz való alapozót). Erre fújni az autófestéket vagy Tamiya TS-t. Ha így csinálod, akkor a maszkolószalag elméletileg nem szedheti fel.

Ja, és az autófestékeknél nekem se nagyon kellett "dobozolnom" fújás után, mert valóban 1-2 perc alatt száraz a felület.
Viszont most használtam először egy gyöngyház fehéret, és mikor 24 óra száradás után ráfújtam a lakkot, olyan lett a gyöngyház, mintha repesztőlakkal kezeltem volna. Egy minadarabon, amit 2 nappal korábban fújtam a gyöngyházzal ugyanez nem történt meg, úgyhogy ezek szerint van, aminek hosszabb száradás kell. Vagy több réteg? Mert a mintadarabon 3 réteg gyöngyház volt, az "igazin" mag csak egy. Mit gondoltok?
Meidl 336983 2009. március 18. 19:10
Válasz erre
BP-n

A modell&hobby-ba lehet Modell Mastert.
Tamiya sparyt is láttam már, de festéket még nem.

Attila
G-funk 336982 2009. március 18. 18:53
Válasz erre
Hát szerintem nem jó a revell. A humbrol egy fokkal jobb, sokan szeretik, de lassan szárad, viszont utána már fix.
Hát hogy hol lehet venni - hol laksz?
Meidl 336981 2009. március 18. 18:50
Válasz erre
A Minit zöldmetál Humrol festékkel fújtam le, fele-fele festék-olajfesték higitóval.
A festéket mondjuk 150 ft-ért vettem, lehet, hogy azért ilyen gagyi?:)
Van pl. Revell ezüstszínű festék, egészen fura állaga van, száradás után olyan mint vmi fólia, egybe le lehet húzni.

Attila
PüsiLaci 336980 2009. március 18. 18:40
Válasz erre
Meidl 336979 2009. március 18. 18:39
Válasz erre
Köszi a tanácsokat.

Fújás után a fiókba szoktam rakniszáradni a dolgokat, dehát ott is porosodik, úgy látszik jobban záró helyre kell tennem...
A maszkolás rendben van, de néha a mszkolószalag leszedéskor felkapja a festéket is, azért nem lesz jó.

A BMW-t autófestékkel fújtam, tényleg gyorsan száradt.
A Revell, Humbrol festékek nem jók?
És az Modell Master?
Akkor melyik jó és hol lehet venni?
G-funk 336978 2009. március 18. 18:19
Válasz erre
A revell festék ugy szar ahogy van, semmire nem ajánlom. Ha már ecsetelni kell akkor tamiya olaj vagy modell master,

Az autófesték még a TS-nél is gyorsabb :) mire körbe érsz a kasznin a honnan indultál már száraz is . Por legyen a talpán ami abba beleragad :)
vlevi 336977 2009. március 18. 17:55
Válasz erre
"A jobb festékek olyan gyorsan száradnak hogy nincs is ideje a pornak beleszállni. "
Múltkor írtam tamiya sprayről. TS-42 light gunmetalt fújtam. Kifújtam tégelybe egy keveset, és azzal festettem le pár apróbb részletet. Bejöttem leveleket olvasgatni, egy óra múlva kimentem megnézni, mennyire ragad. Természetesen nem látható helyen "tapicskoltam". Nem maradt ott a nyoma. Erősebben próbáltam, akkor sem. Aztán végül rájöttem, hogy ez már csontszáraz, mert körömmel sem nagyon bírom lekaparni. Le a kalappal előtte, egy ennyibe kerülő festéknek ilyennek kell lennie.
A másik véglet a Revell festék a saját "Color mix" hígítójával hígítva. Napokig, több mint egy hétig szárad. Ez a hígító emiatt igazából csak ecsetelésre ajánlott.

"Kíváncsiskodni tilos, amíg meg nem szárad!"
Erről hallottam egy sztorit, nem tudom igaz-e. A mester a műhelyben újrafényezte az autót, nagyon jó lett, örült neki. Aztán amikor másnap ránézett az autóra, egy hatalmas kanszúnyog volt beleragadva a festékbe :)
G-funk 336976 2009. március 18. 16:53
Válasz erre
helló
Milyen festéket használtál. Fontos hogy jó minőségű, kimondottan makett vagy autófestéket használj. A jobb festékek olyan gyorsan száradnak hogy nincs is ideje a pornak beleszállni. A dobozolás általában lassabban száradó festék vagy lakk esetén hasznos. Ha raksz rá egy ablakot akkor még nézegetni is tudod, ha lámpát is raksz bele akkor jobban látod :) és gyorsabban szárad a melegben.
Ha bárhol egyenes vonalat akarsz húzni akkor maszkolószalaggal tudod megoldani. Vagy a perem mellé helyezed a csíkot, vagy ráragasztod úgy hogy fedje a festendő felületet is és a kívánt határvonal mentén szikével alakítod kis a végleges maszkolóformát. Ha ecsettel festesz akkor próbálj meg minél kevesebb mozdulattal végezni egy alkatrésszel.
Üdv,
G
kryss 336975 2009. március 18. 16:23
Válasz erre
Szia!
Nekem sajnos nincs kompim és pisztolyom, így az erre vonatkozó ismereteim csak elméletiek, De én úgy gondolom, hogy azért lett csomós a festék, mert nem volt eléggé felhigítva. A porosodást úgy lehet meggátolni, ha eleve mindent pormentes helyen csinálsz, a fújás után pedig azonnal valami dobozba teszed a makettet száradni (pl. egy papír cipősdobozba, vagy műanyag kenyértartót is szoktak egyesek erre használni). A lényeg, hogy zárt dobozban száradjon a festék, ahol nem tud rászállni a por. Kíváncsiskodni tilos, amíg meg nem szárad!
Ha a BMW hűtőrácsa nem külön elem volt (mert gondolom, ha külön elem lett volna, akkor nem a kasznihoz ragasztás után festetted volna), akkor én megpróbáltam volna maszkolni a széleknél. Ha az nem válna be, akkor maradna a nagyon óvatosan festés.
Én erre az alkatrészra a Tamiya akril FX-1 (flat black) festéket használtam volna, ami száradás után a fényezésről (ahol esetleg olyan helyre is ment, ahová nem kellett volna) egy fogpiszkálóval óvatosan eltávolítható, úgy, hogy az alatta lévő festés nem sérül meg.
Meidl 336974 2009. március 18. 13:17
Válasz erre
Hello

A Mini festésével megszenvedtem, pisztollyal fújtam, sajnos mindenféle por és egyéb dolgok kerültek a festéskbe száradáskor, pedig próbáltom olyan helyre rakni ahol nincs por.
Ezt hogy lehet megoldani, hogy ne legyen ilyen?
Maga a festék is csomósodott nagyon, mi lehet vele a gond?
A BMW hűtőrácsát ki kellett volna maszkolni, vagy hogy lehet megoldani?

Köszi a válaszokat előre is.

Attila
kryss 336973 2009. március 18. 12:38
Válasz erre
Én az alapozót is autófényezőset használok; pl. AkzoNobel Dina töltőalapozó. Kisebb felületi egyenetlenségek eltüntetésére is jó.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.