/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
PüsiLaci 337223 2009. március 27. 21:02
Válasz erre
Igen a fehér mostanában sok autónak jól áll.
Ha megfigyeltétek az idei Genfi kiállítást, sok kállító fehérbe állította ki a verdáját.
Memo Laci 337222 2009. március 27. 20:52
Válasz erre
Egy kis védelem! :-D

Ez a bolgár nem új autókat vitt. Volt néhány minimálkategóriás peugeot, és egy-két törött autó. Én az ilyen autókat (felsőkategoria bmw, audi merci), zsír állapotban szállítani még csak teljes beburkolásban láttam (ponyva-nejlon szerű anyag).
Kumancs 337221 2009. március 27. 20:51
Válasz erre
20080927096
20080927096

A fehér tényleg szép.
Raybrig_89 337220 2009. március 27. 20:45
Válasz erre
Hümm..ez érdekes! Eszembe sem jutott volna! Köszi a felvilágosítást:)
(egyébként az nem jobb megoldás erre,hogy befóliáznak néhány elemet az autón? Ahogy a háttérben a suzukin is pl.)
Memo Laci 337219 2009. március 27. 20:45
Válasz erre
A kocsi németben lett fényképezve és bolgár autó szállította. Az igaz hogy nagyon piszkos volt, de ez volt a legjobb autó a traileren. Mellesleg ezen a színen kivül én fehérben láttam párat az autópályán, menet közben. Tudott menni...
Kumancs 337218 2009. március 27. 20:43
Válasz erre
És mindezt Győrben gyártják. Jártam agyárban ésélőbenláttam mindketőt.
WadEmber 337217 2009. március 27. 20:43
Válasz erre
Üdv mindenkinek.

Raybrig_89 !
Megkell védenem ezt a gyönyörü paripát.
Nem piszkos a verda.
Az igényesebb autógyártók (szálitók) lefujják az egész verdát szálitás elött egy ugynevezett konzeváló anyaggal.
Ez agy vastag trutyi viasz szerü dolog ami megvédi az autót egy csomo apró sérüléstöl.Pl: szokták az autókat vasuti utvonalon szálitani a vezeték és a mozbony áranfelvevö akármije szikrázni szokott ez beleég egy csomó autónak a fényezésében és apro fekete pötyöket okoz.Ez a trutyi megvéi az ijenektöl.
Amikor a verda elér a végálomába akkor a trutyit csak egy speckó szerrel lehet eltávolitani és akkor jón elő a brutál fényezés lakkozás.
Nem oktatni akartam bocs hogy belemagyaráztam ennyire a dolgokba.De nemakartam hogy csalodjatok az 5 karikásba :-)))
Bárcsak minden autót igy szálitanának.
Kellemes makettezést mindenkinek.
Hali
zomborka 337216 2009. március 27. 20:38
Válasz erre
Végülis igen, mert ugye a Lamborghini az Audi tulajdonában áll... Én ezt úgy olvastam, hogy az Audi a Gallardonak kifejlesztette az LP540-es blokkot, amit aztán némileg "butítva" (a Lambo 540 lóerős, az R8 pedig 528) beraktak az Audiba is.
Kumancs 337215 2009. március 27. 20:31
Válasz erre
Üdv.
Nem az Audinak van Lnbo motorja hanem a Galardonak Audis blokja.
Nemér ez a kocsi anyit mint amibe kerül.
Maxell 337214 2009. március 27. 20:30
Válasz erre
Üdv.

Mr. Super Clear spray-s lakkot hogyan kell használni ?

Simán ráfújom a fényezésre...vagy előtte kis csiszolás ?

thx
zomborka 337213 2009. március 27. 20:28
Válasz erre
Tényleg nagyon szép... Sport Auto újságban nagyon sok cikk van róla, most megjelent Lambo Gallardo motorral, állítólag gyilkos :) höhö, majd ha holnap nyerek az 5-ösön...
Raybrig_89 337212 2009. március 27. 20:17
Válasz erre
Gyönyörű ez az autó,jó lenne már egyet testközelben látni:(
Az viszont felháborító,hogy ilyen piszkos
Raybrig_89 337211 2009. március 27. 20:16
Válasz erre
Raybrig_89 337210 2009. március 27. 20:16
Válasz erre
Úgy tűnik nem fért már bele az a kevés bukó a gondolom borsos árba:))
Salieri 337209 2009. március 27. 19:41
Válasz erre
Mpower 337208 2009. március 27. 19:24
Válasz erre
Azért mellette a mutyuki splash nem sokkal szebb(?) :))
Memo Laci 337207 2009. március 27. 19:11
Válasz erre
P1010198
P1010198
P1010199
P1010199
P1010200
P1010200
P1010201
P1010201
P1010202
P1010202
P1010203
P1010203
P1010204
P1010204
P1010206
P1010206

Sziasztok!

Bár én nem vagyok autós, de nektek próbáltam fényképezni.
vlevi 337206 2009. március 27. 19:08
Válasz erre
Köszi, tényleg tökéletesen lenyalta a krómréteget. A felni nagyrészéről 1-2 perc alatt lejött az egész, egyedül a felni közepével erőlködött kicsit tovább. Gondolom, ott jobban összefolyt. De most van 4 hófehér felnim, jöhet rá a matt alu.
kbx 337205 2009. március 27. 19:01
Válasz erre
Nem nagyon, hátulról a B oszlopig volt, a többit kispórolták!
a Tamiya GT2-es Porsche bukójából, néhány "gyári" műgyantából, maradékból próbálom összehozni. Szerencsére a Gt2-es jó alap, elég jól passzol bele!
Raybrig_89 337204 2009. március 27. 18:45
Válasz erre
jó lesz! Miből csináltad? (nem adtak hozzá gyárilag?:O)
Raybrig_89 337203 2009. március 27. 18:44
Válasz erre
Sztanyi

Köszi az észrevételekt:) Lehet el fogom vinni,majd még meglátom.. Egyébként úgy volt,hogy a murvás 206-os kerül rá,eszem ágában nem volt a pirosat rátenni:) Azt csak a képek kedvéért tettem rá.. Nevezni sem akarom a pirosat,csak elviszem és kiteszem,hogy még több peugeot legyen.
Azzal amit írtatok a dio-ról,nagyjából csak egyetérteni tudok,úgyhogy marad tiszta az autó,és majd lesz egy kis talapzat,arra rakom rá.
kbx 337202 2009. március 27. 18:38
Válasz erre
HPIM0425
HPIM0425
HPIM0426
HPIM0426

Haladtam kicsit a Porschéval, alakul a bukókerete...
NGPETI 337201 2009. március 27. 13:23
Válasz erre
image001
image001

Időszámítás... :o)
Sztanyi 337200 2009. március 27. 00:18
Válasz erre
Ray nekem tetszik a dio,pont elég ami rajta van,de tényleg annyi mindenre da kell figyelni(ahogy írták),hogy én tuti nem vágnék bele,mert biztosan nem sikerülni,olyanra,mint amilyet szerettem volna...,bár én már nem fogok rally autókkal foglalkozni.

Az autód már más tészta.Ez a piros jónak tűnik a képeken,de a beködösödött első lámpa versenyen nem szerencsés.Sok vesz el a jó részletekből.Mindenképpen murvás autót tegyél rá,ne ezt a pirosat!Ha úgy tervezed,hogy több autót is viszel majd Mosonra,akkor szerintem nyugodtan hozd el ezt a diot is,legalább megmutathatod,hogy ilyet is tudsz...
Bebá 337199 2009. március 26. 23:21
Válasz erre
Igazad van Laci!
Szerencsére -jelen esetben sajnos- határainkon túl is olvassák a Makettinfót.Ma már kellett magyarázkodnom.Nem tettek jót a hozzászólások ebben a hangnemben.Köztudott, hogy a miskolci rendezvény szlovák-magyar szervezésben bonyolódik.Nekem ciki.
Raybrig_89 337198 2009. március 26. 21:52
Válasz erre
Okés..majd még átgondolom.Ahogy magamat ismerem,ha összeáll az autó úgysem lesz szívem koszolni:) Ráadásul ha nem koszolok,akkor több időm marad a hátralévő feladatokra,és nem kell annyira kapkodnom
G-funk 337197 2009. március 26. 21:48
Válasz erre
hát nem dönthetek helyetted. De én nem vállalnám be diót, hacsak nem konzultálsz vak kérsz segítséget valaki harcjárművestől a koszolás miatt. Persze én is szeretnék majd, de én inkább valami garázst.
Aces 337196 2009. március 26. 21:38
Válasz erre
Raybrig_89 337195 2009. március 26. 21:32
Válasz erre
Szia!

Tudom,régóta tervezem már,hogy kipróbáljam a koszolást,bár eddig totál elleneztem:) Sosem volt szívem megtenni az autóimmal.. többekközt azért,amit te is leírtál,féltem,hogy elszúrom vele,aztán nézhetek.. Még vacilálok a dolgon,ha úgy érzem több eséllyel indulhat móváron "pusztán" magában az autó,koszolás nélkül,akkor valószínűleg úgy fog.
Gabi 337194 2009. március 26. 21:28
Válasz erre
Szia!
A koszolás nagyon nem egyszerű dolog, én javasolnám, hogy teszteld a dolgot valami régi, kevésbé sikerült járgányon, amit már nem sajnálsz. Láttam már nem egy-két amúgy szépen sikerült munkát egy élettelen koszolással elbaltázni. A koszolás-koptatás nagyon nehéz műfaj, nagyon érezni kell az arányokat, és hogy hol szabad, mennyire, milyen mértékben, szóval könnyű vele elrontani egy amúgy nívós munkát. Nem lebeszélni akarlak róla, mert ha jól sikerül, csak dob a végeredményen, de javaslom, hogy előtte gyakorold máson a technikát, arányokat.
Gabi
Raybrig_89 337193 2009. március 26. 21:10
Válasz erre
Nekem nem volt matricám a figurákhoz (pontosabban az itiner füzet matrica nekem nincs meg),így teljesen mindegy:)
Aces 337192 2009. március 26. 21:05
Válasz erre
Mivel a figurák az enyémbe is vannak szólok (lehet észrevetted) hogy az itiner a starthoz van megírva! A koszolásnál vedd figyelembe!
Raybrig_89 337191 2009. március 26. 20:34
Válasz erre
149282_56285_DSCF7358
149282_56285_DSCF7358

Köszi!

Akkor azt mondod megéri dioval együtt benevezni az autót? Mert nem szívesen buknék a "dio miatt" egy esetleges helyezést.. A dio még életem elsője,így aláírom,hogy nem egy űberprofi munka,biztosan szakavatott szem sok hibát talál rajta.. Viszont a peugeotba mindent beleadtam,eléggé letörne,ha a dio elvinne mindent:) Mert dio nélkül pl. csinálhatnék neki egy olyan talapzatot mint ami itt a képen van,és akkor a koszolás is kimarad.

A hibákra: Az öv azért "laza" még,mert nincsenek még bent a bukócsövek,így nincsen hátrakötve,ezért nem feszes. A bukókat lelakkozom,az jogos.A pilótának meg ilyen bénán jött ki a keze,azzal még lehet kezdenem kell majd valamit...
A koszolás amúgy már eléggé át van gondolva fejben,az előttem is tiszta,hogy poros pálya,így csak egy kis porosság kell,és nem túl magasra..annyira nem is szeretném összekoszolni. Kicsit megködölném a kerekek körül,meg amennyi úgy elfér,plusz persze az alvázat,és a gumikat,felniket is megfelelően koszolnám.
Richiem 337190 2009. március 26. 20:27
Válasz erre
Sziasztok,

Továbbra is keresek ALPINA matricát, ha van vkinek elfekvőben, kérem szójon ,

Köszi

Richi
Richiem 337189 2009. március 26. 20:25
Válasz erre
Szia,

Engem érdekelne a carbon. Tudnál róla képet küldeni ?

Köszi

Richi
G-funk 337188 2009. március 26. 20:24
Válasz erre
Látom már hogy nem ez az autó lesz rajta, így hibák megsemmisültek :) (aszfalt gumi és társai)
Amúgy jól néz ki. A koszolásnál vigyázz hogy valósághű legyen. Pl. ez poros pályának látszik tehát ne legyen saras. Ne legyen a teteje is koszos meg olyan helyen ahová csak akkor jut por ha megforgatjuk benne az autót. Kavicsfelverődés pl okozhat karcolást, főleg a felnin amit odavernek gyakran egy-egy kőnek. Szóval szerintem nagyon nehéz tényleg élethű versenyjárt autót csinálni.
Aztán - a sisak általában fényes, az öv nem ló hanem feszül a versenyzőre. Ha jól nézem a pilóta éppen kanyarodik erre figyelj a kormány és a kerék állásánál.

Amúgy innen képről nézve a piros pözsó is szép. Hozz minél több autót abból baj nem lehet :)
Raybrig_89 337187 2009. március 26. 20:18
Válasz erre
Nah,az előbb még más volt a kommented:D vagy megint félreolvastam..
Raybrig_89 337186 2009. március 26. 20:17
Válasz erre
Más versenyre nem nagyon szándékozom menni,örülök,ha ez összejön
PüsiLaci 337185 2009. március 26. 20:16
Válasz erre
Raybrig_89 337184 2009. március 26. 20:13
Válasz erre
Köszi:)

Remélhetőleg nem csak a 206-ost viszem ki,hanem pár régebbi munkámat is..csak azok majd nem indulnak
Talán a Crown,a 205-ös,és a másik 206-os lesz még velem..ha egyáltalán megyek
PüsiLaci 337183 2009. március 26. 20:11
Válasz erre
Én már fenem a vadi új fényképezőmet, hogy nagyon sok képet készitsek!
Sok csodaszép makettről.
A tiedéről is RAY!
Raybrig_89 337182 2009. március 26. 20:06
Válasz erre
Gabi 337181 2009. március 26. 20:04
Válasz erre
Sziasztok!
Az idei Móvári versenyen nem 1-2-3 helyezés lesz, hanem arany-ezüst-bronz minősítés, sőt nálunk Jászberényben is ez lesz majd. Ennek a lényege, hogy lehet akár két arany, két ezüst stb érem is kiosztva, nem a szigorúan vett 1-2-3. helyezés.
Gabi
Raybrig_89 337180 2009. március 26. 19:13
Válasz erre
Köszi!
A keréknyom elvileg megvan,de sajnos nem igazán látszódik...
trek84 337179 2009. március 26. 18:44
Válasz erre
Volna Eladó karbon matricám makettek alá .
Ha valakit érdekel szóljon.
10cm x 20cm 400Ft van egy pár darab.

Ati
Mpower 337178 2009. március 26. 18:28
Válasz erre
Ray! Az én képességeimet ez messze felülmúlja. Nekem nagyon tetszik, bár nem vagyok dioráma építős, és az apró részletek elkerülik a figyelmemet. Egyedül csak a keréknyom hiányzik számomra.
Várom G véleményét, remélem nem magánban suttogja el neked.
PüsiLaci 337177 2009. március 26. 17:45
Válasz erre
Zsolt,
Csak az irigység beszélt belőlem.
Ezuton is szeretnék nyilvánosan bocsánatot kérni minden becsületes Ferrari tulajdonostól!
Palesz 337176 2009. március 26. 17:42
Válasz erre
Jah, akkor befogtam! :D Ott még valóban kék/fehér volt...
Raybrig_89 337175 2009. március 26. 17:42
Válasz erre
PüsiLaci 337174 2009. március 26. 17:40
Válasz erre
Nekem tetszik, ha ez számít valamit.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.