<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
NGPETI | Adatlap | 339550 | 2009. augusztus 8. 18:03 | ||||||||||||||||||||
emlékeim szerint a Fujimi EVO-ban mindkét műszerfal benne van! Előzmény: (339546) vlevi 2009. augusztus 8. 16:20 | |||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339549 | 2009. augusztus 8. 17:41 | ||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 339548 | 2009. augusztus 8. 16:43 | ||||||||||||||||||||
Bebá hirdetett egy donornak való Heller Micut a Rally autók topic-ban. Makettben az N-es sokkal közelebb áll a WRC-hez mint az utcaihoz. Kell bele sport ülés, övezés, bukókeret, taposólemezek, poroltó, stb. Tulajdonképpen az egész belsejét cserélheted. Alá pedig rally futómű és felni gumival. A kasznira pedig dekor és egyéb átalakítások pl: antennák, tükrök, légbeömlők, stb. Egy szóval nem sok értelme lenne az átalakításnak, főleg úgy, hogy nincs hozzá transkit. Szerintem sikeres a makett és ezt a magas labdát valamelyik gyártó lefogja csapni, csak nem biztos, hogy rally változatot hoznak ki. | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 339547 | 2009. augusztus 8. 16:29 | ||||||||||||||||||||
Én műanyagra gondoltam. | |||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 339546 | 2009. augusztus 8. 16:20 | ||||||||||||||||||||
Ja, és persze bal oldalra a kormány. Az Aoshima jobbkormányost csinál? Mert sajnos a Fujimi igen, ezért fogok káromkodni magamban, amíg ASI EVO IX-esében átrakom jó helyre a kormányt :D :D :D :D | |||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 339545 | 2009. augusztus 8. 16:12 | ||||||||||||||||||||
De egy N csoportos rallyautóhoz elég egy matrica és a felni. Merthát ugyebár egy N-es autónak szériaközeli állapotban kell lennie. Ahogy azt a fehér Monte Carlos képet nézem, a visszapillantó más, valamint a tetőn a szellőző. De nincs szélesítve, sem pedig agyonspilerezve, a hátsó szárny is széria. | |||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 339544 | 2009. augusztus 8. 16:08 | ||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 339543 | 2009. augusztus 8. 14:58 | ||||||||||||||||||||
Majdcsak kiadja valaki valamelyik versenyváltozatot. Szerintem nem is kell erre túl sokat várni. | |||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 339542 | 2009. augusztus 8. 14:35 | ||||||||||||||||||||
"valami" 24 órás rajtszám van rajta,tehát pályaverseny | |||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339541 | 2009. augusztus 8. 13:01 | ||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 339540 | 2009. augusztus 8. 12:03 | ||||||||||||||||||||
Ennek az autónak is jól áll a rallyart-os dekor. Ez valami zárt pályás versenygép? | |||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 339539 | 2009. augusztus 8. 11:53 | ||||||||||||||||||||
de már versenyeznek vele... :o) | |||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339538 | 2009. augusztus 8. 11:01 | ||||||||||||||||||||
Ezt már én is nézegettem. | |||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 339537 | 2009. augusztus 7. 20:33 | ||||||||||||||||||||
www.aoshima-bk.co.jp/kokuchi/GTlancer/index.htm Itt van még soksok kép meg mindenféle az Evo X-ről | |||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339536 | 2009. augusztus 7. 19:58 | ||||||||||||||||||||
Biztos nemsokára valaki kiad hozzá valamilyen fotómarit. | |||||||||||||||||||||||
janositamas | Adatlap | 339535 | 2009. augusztus 7. 19:50 | ||||||||||||||||||||
Ezt Laci emblémáira értettem, nem Tibcsi hozzászólására írtam :-) | |||||||||||||||||||||||
janositamas | Adatlap | 339534 | 2009. augusztus 7. 19:40 | ||||||||||||||||||||
Á, így már értem, köszi! Én nem ilyenre gondoltam, hanem készletre az EVO X-hez: féktárcsák, emblémák, kiegészítők, ablaktörlők, szokásos, szóval azt megvárom, míg valaki kiadja. Idénre terveztem autót cserélni és Lancert akartam venni, persze csak mezeit, nem Evot, már a próbakör is megvolt, de sajnos ez elmarad... Viszont mégegy dologra jöttem rá, miután figyelmesebben is végiglapoztam az összeszerelésit: kétféle hasmagassággal lehet összerakni az Evot, normál és ültetett, szóval Aoshimáék gyárilag nagyon okosan gondolkodtam! Egyre jobban tetszik, meg vannak dícsérve! | |||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 339533 | 2009. augusztus 7. 19:07 | ||||||||||||||||||||
Pedig nagyon dögös járgány. De ha nem, hát nem. Megmarad nekem. :)) | |||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 339532 | 2009. augusztus 7. 19:05 | ||||||||||||||||||||
ez nem szabvány szerintem.legalábbis elég fura...O.o | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 339531 | 2009. augusztus 7. 18:56 | ||||||||||||||||||||
Áá olyan nagyban nem is kellene, sehogy sem férne be a vitrinbe.:-) | |||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339530 | 2009. augusztus 7. 18:40 | ||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339529 | 2009. augusztus 7. 18:34 | ||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 339528 | 2009. augusztus 7. 18:23 | ||||||||||||||||||||
Én is egyből beleszerelmesedtem, amikor ott állt velem szemben a Mitsubishi szalonban. :)) | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 339527 | 2009. augusztus 7. 18:17 | ||||||||||||||||||||
Kár, hogy már nincs a WRC-ben, pedig szívesen megépíteném. Tetszik nagyon. | |||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339526 | 2009. augusztus 7. 18:03 | ||||||||||||||||||||
Embléma az tuti hogy van, én már találkoztam vele. | |||||||||||||||||||||||
janositamas | Adatlap | 339525 | 2009. augusztus 7. 17:56 | ||||||||||||||||||||
Néhány "értékelhetőbb" kép a gyárilag készített gépről! Fotomaratást egyelőre nem találtam hozzá a neten sajnos... | |||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 339524 | 2009. augusztus 7. 14:56 | ||||||||||||||||||||
Általában én is a kapkodásból követem el a hibák 90%-át,egyszerűen nem tudok ellene tenni:) | |||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339523 | 2009. augusztus 7. 14:36 | ||||||||||||||||||||
Igen ezek mind így igazak. Sajna sokat küzködtem a lökhárítók felragasztásával. Valahogy nem igazán akartak illeszkedni. Hát ezt tudtam kihozni belőle. Talán majd a következő jobb lesz. Sok hibát a türelmetlenségnek tudok be. Minnél hamarabb próbáltam elkészülni vele. Jólenne ha valaki kiadna hozzá egy öntapadós fém matricát, az nagyon feldobná. | |||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 339522 | 2009. augusztus 7. 14:28 | ||||||||||||||||||||
Szia! Pofás lesz a kis gépezet,csak pár dolog ami nekem szemet szúrt: -Én a hátsó kipuff dobot mindenképp lefesteném valami sötétebb színnel,mert így csillogós krómban elég furán néz ki - Az első lökhárító illesztése nem igazán sikerült szépre,mondjuk ez velem is sokszor megesik:( De egyébként az összkép tényleg korrekt,jó lesz ez! | |||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339521 | 2009. augusztus 7. 14:07 | ||||||||||||||||||||
Tomi, Én már méretpontossan, a szabványos méretek a neten megtalálhatóak, Corel-al megrajzoltam és a betük is megvannak. Márcsak szineslézernyomtató és fólia hiányzik. Amúgy köszi az ötletet. | |||||||||||||||||||||||
janositamas | Adatlap | 339520 | 2009. augusztus 7. 13:24 | ||||||||||||||||||||
Itt tudsz csinálni magadnak is, ha ilyesmire gondolsz: www.licenseplates.tv/prod/hungary_euro_eec_lic_5053.html www.licenseplates.tv/prod/hungary_euro_license_2023.html Beírod a betűket és számokat, lemented képként, beilleszted egy Wordbe, átméretezed az eredeti 1/24-ére és már mehet is a nyomtatóra, én mindig így csinálom! | |||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339519 | 2009. augusztus 7. 11:39 | ||||||||||||||||||||
Képet róla! Nekem meg van szerkesztve, és megvannak az eredeti rendszám betük is. Csak léserhez kellene papír (fólia)il. szines lézer. | |||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 339518 | 2009. augusztus 7. 10:38 | ||||||||||||||||||||
nekem van ilyenem,csak skl betűkkel..:D a számok pedig külön átlátszón.bibí...:P | |||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339517 | 2009. augusztus 7. 10:26 | ||||||||||||||||||||
Köszönöm, tőled főként jólesnek az elismerő szavak. Igen, megpróbálom a hibákat javítani. Ill az elmaradt dolgokat feltenni. Közben a HLJ-én keresztül rendeltem egy új matricát. Ha az megjön újra festem a műszerfalat és a Fiat embléma is felkerül a kocsi elejére, valamint javítom a kormányon a fordítva feltett emblémát. Arra gondoltam jólenne egy "biankó" magyar rendszámokat nyomtatni egy lapra, üres rendszám, uniós és a régi, valamint külön betük és számok. Ebből bárki csinálhatna kedvére olyat amilyent akar. | |||||||||||||||||||||||
Zsolti1537 | Adatlap | 339516 | 2009. augusztus 7. 10:09 | ||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 339515 | 2009. augusztus 7. 09:58 | ||||||||||||||||||||
Szia, Nekem abszolút nem jön be ez az autó,de mint makett jól megcsináltad.Ha jól látom már csak pár dolog hiányzik róla? Panelezés,rendszám,tükrök... -az üveg belső fekete festése talán még korrigálható. | |||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339514 | 2009. augusztus 7. 09:32 | ||||||||||||||||||||
Ja, 1:32-be találtam pl Toyota Dyna kisteherautót. | |||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339513 | 2009. augusztus 7. 08:33 | ||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339512 | 2009. augusztus 7. 08:25 | ||||||||||||||||||||
Köszi, de a targihoz is adtak kettő ugyanilyent, söt papírból lehet dobozokat összehajtogatni is. A lényeg hogy EU raklap legyen és eredeti fából. Az anyagokat már beszereztem, "márcsak meg kell csinálni"! | |||||||||||||||||||||||
janositamas | Adatlap | 339511 | 2009. augusztus 7. 08:05 | ||||||||||||||||||||
janositamas | Adatlap | 339510 | 2009. augusztus 7. 08:04 | ||||||||||||||||||||
Köszi, utcai lesz mindkettő, az biztos, de azon is gondolkodom, hogy lehetne "megszelidíteni" kicsit az egyiket, tehát visszafelé tuningolni egyszerűbb, még utcaibb változatra (lökhárítók, légbeömlők átalakítása, kisebb spoiler, ilyesmi)! A fotomaratást mindenképp beszerzem hozzá! Közben készülgetnek a Ferrarik is... | |||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 339509 | 2009. augusztus 7. 01:11 | ||||||||||||||||||||
Ezek tényleg komolyak,bár az első kettő az VT:) A sárgának a lámpáját nagyon elszúrta aki csinálta.. A fehér szép,de a felni az már necces,olyan DUB style már a mérete miatt:) A nismo no comment,úgy szép ahogy van A convertible verziót láttátok már? Lehet kiadni ehhez is méregdrágán a transkitet majd:)) www.rpmgo.com/cars/v/2010_nissan_370z_roadster/ | |||||||||||||||||||||||
Aces | Adatlap | 339508 | 2009. augusztus 7. 00:29 | ||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 339507 | 2009. augusztus 7. 00:14 | ||||||||||||||||||||
JA az is jó,sőt ahhoz lehet kapni 20"-os Aoshima felnit is.A kasztnin meg minimális a differencia.Szóval ha vki nagyon akarja,megoldható... Sőt szerintem a 2.képen a citromsárga talán a legkomolyabb,csak a mocitetőn a fekete betét nem jön be,viszont a felnik ultrák! | |||||||||||||||||||||||
Aces | Adatlap | 339506 | 2009. augusztus 7. 00:07 | ||||||||||||||||||||
A zele gt nagyon brutális:) | |||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 339505 | 2009. augusztus 6. 23:34 | ||||||||||||||||||||
Ray, én ilyesmi 370Z-re gondolok.én valami hasonló tuning verziót szeretnék építeni,majd belőle,de a gyári Nismo verzió is tökéletes lenne... A képek lévők közül nekem legjobban a fehér jön be,de a mint írtam,a gyári Nismo verzió is tökéletes lenne,erre van is esély... Szerintem a Tamiya pár hónap múlva kiadja,majd a Nismo verziót is!Az öntőkereteken látszik,hogy könnyen modosítható,amin a kasztni elemek vannak és a felnis öntőkeret is egyszerűen cserélhető.Nem véletlenül...legalábbis remélem:) | |||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 339504 | 2009. augusztus 6. 21:33 | ||||||||||||||||||||
utcai lesz vagy valami más? :o) | |||||||||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 339503 | 2009. augusztus 6. 20:41 | ||||||||||||||||||||
Hát Tomi, te nem kispályázól az biztos. Én még simogatom az új FIAT 500-ast. Ja, a Hobby Designe kiadott hozzá egy fotomarit. | |||||||||||||||||||||||
janositamas | Adatlap | 339502 | 2009. augusztus 6. 20:31 | ||||||||||||||||||||
Még pontosan nem tudom, kettőt építek egyszerre (ezért is a 2 felni), egy biztos: nem piros! | |||||||||||||||||||||||
wedge | Adatlap | 339501 | 2009. augusztus 6. 20:28 | ||||||||||||||||||||
Igen, jó kis szín... Én króm sárga (Tamiya)fényezést terveztem a sajátomnak. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |