<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Bebá | Adatlap | 341431 | 2009. december 18. 20:47 | ||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 341430 | 2009. december 18. 20:32 | ||||||||||||
jól van na..:D majd a másikon olyan lesz.:) Amúgy a küszöb matricája sem rá való(ha már elemzünk)mert az Ádi elpocsékolta:P a sajátjára.. Te eladtad már a dobban lévő gt2-d? | |||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 341429 | 2009. december 18. 20:28 | ||||||||||||
A doboz grafika? | |||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 341428 | 2009. december 18. 20:20 | ||||||||||||
:D igen-igen..lehetne.:) elfelejtettem lefesteni.:)De a forma..ehh.de semmi képet nem találtam róla.:( De a rácsokat lehagytad a motortérnél,és elől..;) :D | |||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 341427 | 2009. december 18. 20:08 | ||||||||||||
Azt hittem,hogy a "csomag tartó" gyors zárait is elemzed,.-) | |||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 341426 | 2009. december 18. 19:34 | ||||||||||||
Szépre sikeredett,de a szn fura nekem is.A felnik jók alatta! | |||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 341425 | 2009. december 18. 19:32 | ||||||||||||
Köszönöm mindenkinek!Bebá azért az a háló elég perverz..:D én nem mertem nekiállni.Na majd a másodiknál,ami a kockás dekoros.Azt szebbre akarom kívül belül.:P Faterati :2K-s standox a lakk. | |||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 341424 | 2009. december 18. 19:29 | ||||||||||||
Szerintem szép lett! Már én is belekezdtem az enyémbe! Én le fogom ültetni egy kicsit,mert a Tieden is látszik,hogy a 20"-os kerekek sem töltik ki rendesen a kerékíveket,ha nem változik a felfüggesztés.Viszont én az erre szánt Tamiya SLR fékeket,lehet nem is fogom rátenni.A sajátja sem tragikus... A színe:szerintem nem rossz,de ezt a színt inkább egy BMW-n,vagy amcsiautón tudnám elképzelni! Egyébként Gratulálok! és figyelni fogok az építésnél,ha majd oda jutok! Én a Fujimitől vagy esetleg a Tamiyától(adná az isten)most már inkább a 458 Itáliát várnám!De azt nagyon! | |||||||||||||||
PüsiLaci | Adatlap | 341423 | 2009. december 18. 18:36 | ||||||||||||
Azért szép lett ez! Nekem inkább a szin ami nem jön be. | |||||||||||||||
janositamas | Adatlap | 341422 | 2009. december 18. 18:34 | ||||||||||||
Sziasztok, elkészült végre a California. Sajnos a végső összeillesztésnél nem volt minden hibátlan, a beltér nem teljesen passzol a kasztnihoz, és a motorháztető szorul felnyitáskor, és nem is csukódik le teljesen. A felni a 20"-as BBS Fujimi felni, a fékeket fotomaratott tárcsákkal dobtam fel, a beltérbe övek, szőnyegek kerültek, és a feliratokat fém matricákkal helyettesítettem. A zárt tetőssel megvárom a Fujimit :-) | |||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 341421 | 2009. december 18. 18:10 | ||||||||||||
Azért szerintem jól tartja magát:) Talán egy új réteg lakk meg polír kéne neki,és megint régi fényében tündökölne | |||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 341420 | 2009. december 18. 16:54 | ||||||||||||
Mit mondjak, ez remek, fényképezés ide vagy oda! Gratulálok! Laci: nem látom az ecset csíkokat,Te viccelsz. Miután három a magyar igazság előkaptam alig tíz éves Porsche-t -látszik is rajta-. Hátha jön egy negyedik is! | |||||||||||||||
faterati | Adatlap | 341419 | 2009. december 18. 12:54 | ||||||||||||
Miféle hiba? Nagyon szép munka, drakulálok! Na itt kezdődik az, amikor már nem kell azon agyalni, hogyan portalanítsd, mert olyan tükör, hogy a porszem is lecsusszan róla! Egyébként milyen lakkot használsz? | |||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 341418 | 2009. december 18. 12:30 | ||||||||||||
Köszönöm!:) | |||||||||||||||
janositamas | Adatlap | 341417 | 2009. december 18. 08:31 | ||||||||||||
Nagyon szép lett, jó a fényezés és a beltér is nagyon tiszta munkának tűnik! | |||||||||||||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 341416 | 2009. december 18. 07:37 | ||||||||||||
Gratulálok, nagyon szép, nagyságrendekkel szebb mint az enyém, bár én ezt még ecsettel festettem. | |||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 341415 | 2009. december 18. 01:02 | ||||||||||||
köszi talán még egy félkész befejezése belefér nálam is,majd utána teszek mindről képet.;) | |||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 341414 | 2009. december 18. 00:54 | ||||||||||||
Nem rossz ez,sőt...! Egész jó lesz a 2009-es évadod!Majd tegyél már fel egy portfóliót...! Én tavaly is és idén is külön mappába gyűjtöttem az elkészült makettekről egy-egy képet.Majd felrakom én is,de még egy hiányzik a sorból,amit be szeretnék fejezni még az idén! | |||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 341413 | 2009. december 18. 00:43 | ||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 341412 | 2009. december 18. 00:15 | ||||||||||||
Sziasztok! Ez a pár ELADÓ dolog maradt! -AMT 1962-es Ford Thunderbolt (bontott) ára:4000ft -AOS 19"-os Enkei felni gumikkal (doboz nélkül) ára:1500ft -HobbyDesign 1/25 Corvette C6&Z06 maratás (vadi új) ára:2000ft HA valakit érdekel mailen jelentkezzen! peter.stankovics@gmail.com | |||||||||||||||
Mexx | Adatlap | 341411 | 2009. december 17. 17:00 | ||||||||||||
Látom nem csak nekem van rá szükségem :) | |||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 341410 | 2009. december 17. 16:42 | ||||||||||||
Kinyomtattam :) | |||||||||||||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 341409 | 2009. december 17. 14:09 | ||||||||||||
Igyekszem minden nap felrakni az aznapi megjelenéseket a "Makettújdonságok" Topicba. | |||||||||||||||
PüsiLaci | Adatlap | 341408 | 2009. december 17. 12:46 | ||||||||||||
Hali, Hát ma megint bejártam az OBIt, de nem találtam. Sőt most az eladót is megkérdeztem, nem is hallott ilyenről. Úgylátszik a kanizsai és a kecskeméti OBI nem egyforma. | |||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 341407 | 2009. december 17. 10:44 | ||||||||||||
Mexx | Adatlap | 341405 | 2009. december 17. 00:23 | ||||||||||||
már csak polír paszta kell hétvégén kipróbálom aztán beszámolok... | |||||||||||||||
Mexx | Adatlap | 341404 | 2009. december 17. 00:12 | ||||||||||||
Találtam megoldást! :D Polírozás, fényesítés 1Környezetünkben számos dolog műanyagból készült, ezek a használatuk közben kopnak, karcolódnak, elveszítik a fényüket. Bizonyos tárgyainkon ez nem okoz problémát, másokon viszont egy idő múlva kimondottan zavaró, sőt a használhatóságukat is kérdésessé teszi. Ezt teljesen nem lehet kivédeni, viszont a használhatóságukat meghosszabbíthatjuk egy alapos és körültekintő polírozással. A módszer alapjában véve univerzális, ám tárgyanként változó trükköket kell alkalmaznunk a karcos, elmattult felületek felújításakor. E célra különféle polírozó anyagok, finom flanel, vagy pamut darabok, máskor meg filc- és juhbőr korongok használata szükséges. Első teendőnk mindig egy 3alapos nedves tisztítás legyen. Tárgyaink, eszközeink felületén ugyanis előbb-utóbb zsíros foltok, esetleg összefüggő felületek alakulnak ki, amelybe fokozatosan beágyazódva porszemek tapadnak. Ez, no meg az esetleges erélyes, de nem körültekintő tisztítás során keletkező finom felületi karcok sokasága okozza a fényes felületek elmattulását. Az ilyen felületek felújítását ezért mindig egy alapos de kíméletes tisztítás előzze meg. Előbb mindig enyhe szerekkel, pl. mosogatószeres, denaturált szeszbe mártott pamut anyaggal, vagy speciálisan e célra készült tisztítószerrel próbáljuk meg a szennyréteget fellazítani, tisztára törölni. Ha kétségeink vannak a szert illetően, akkor egy belső, nem látható helyen próbáljuk ki, hogy az alapanyagra nem ártalmas-e az alkalmazott szer. A felsoroltak egyike sem veszélyes, még a sérülékeny polisztirol tárgyak felületét sem 4bántják, az idült koszréteget azonban egész jól fellazítják. A szilikonos bevonatokat eltávolító szerek is hasonlóan jól használhatók műanyag lemosóként. A tisztításkor azonban ügyeljünk arra, hogy túl erős dörzsöléssel ne okozzunk újabb felületi sérüléseket, kopásokat. Az e célra használt textília finom lágy anyag legyen, és soha ne nyomjuk túl erősen a tisztítandó felületre. A nehezen hozzáférhető helyeken használjunk fültisztító pálcikát (1), erősebb szőrzetű ecsetet, vagy benedvesített fogvájót, vékony fenyőlécet. A megtisztított műanyagfelületeket ezt követően vizsgáljuk meg, mert nem mindegy, hogy milyen felületi sérüléseket kell eltüntetnünk róla. A nagyon mély, körömmel érezhető karcokkal (2) ugyanis nehezen fogunk boldogulni, mert a mélységükkel azonos anyagmennyiséget kellene a felületről egyenletesen lekoptatnunk, amire nem sok esélyünk van, legalábbis a szokásos polírozó anyagokat használva nem. A kisebb karcokkal azonban elbánhatunk, különösen, ha túlontúl sok van a felületen, és szemmel alig láthatók. Ezt különféle koptatóhatású polírozó pasztákkal vagy folyadékokkal érhetjük el. Például a napszemüveg karcos külső oldalát, vagy bukósisakok "üvegét" finom pamut labdával és felület felújító polírozóval újra szinte karcmentessé változtathatjuk (3). E művelethez nagy felületek esetén 5használhatunk teljesen leszabályozott fordulatú mikrogép tokmányába fogott kis filckorongot. Az 50 mm-nél nagyobb átmérőjű korongok erre nem megfelelőek, mert túl nagy lesz a kerületi sebességük, ami károsíthatja a fényesítendő felületet. A polírozás során az adott felületről mindenkor igen vékony réteget munkálunk le. Ez különösen a vékony felületi festékbevonatoknál okozhat problémát. A hordozható rádiók műanyag burkolatát, sőt átlátszó skálavédő, vagy kazettaajtaját is könnyűszerrel újszerűvé varázsolhatjuk a tisztítását követő átpolírozásával (4). A finoman strukturált felületű tárgyaknál azonban a karcmentesítésre nincs módunk, csak a felületi tisztítást követő csekély fényesítést érhetünk el, mégpedig mikroszálas törlőkendőt használva, amelynek szálai a kisebb mélyedésekbe is behatolnak, átsimítva e részeket is. E mellett azzal is számoljunk, hogy a polírozás fárasztó, sok esetben nagyon időigényes munka. Különösen a nagyon tagolt és 6mély karcos felületek felújításánál kétséges az eredmény. Ilyen esetekben a szokásos polírozószerek nem is segítenek, speciális anyagokhoz kell folyamodnunk. Az általánosan használható polírozószereket általában az autóápolási-, pontosabban a karoszszéria-fényezésekhez használatos fényezőszerek közül választhatjuk ki. A különféle állapotú karosszériákhoz ugyanis különféle fokozatú, azaz hatékonyságú polírozó anyagok valók. Ezek többnyire oldószeres készítmények, és általában több fokozatban használva eredményesek. Ez azt jelenti, hogy a nagyobb koptató szemcséket tartalmazó szer után még egy finomabb felületet adó polírozó szert kell használnunk a teljesen sima felület elérése érdekében. A használati utasításaik alapján könnyű megállapítani, hogy e szerek finom vagy durvább karcok kipolírozására valók. Ilyenek pl. a Turtle Vax karosszéria regeneráló-, polírozó-, vagy a Wynn's, Motip, Almoral, Rex, Simonitz ápoló, felújító készítmények stb. A csak fényesítő szerek pl. a viaszok, egyéb otthoni felületfelújításra kevésbé alkalmasak, mert kicsi a 7koptatóhatásuk. A hatékonyabb fényezőszerek azonban a saját tárgyaink felület-felújításához is jól használhatók, ám ezeket finom fényesítőkkel is át kell polírozni. Több esetben még arra is szükség lehet, hogy a mély karcos felületetet előbb finom, P 2000 vizes polírpapírral alaposan lemunkáljuk. A papírt jól áztassuk be, majd előbb hosszában, később pedig erre keresztirányban mozgatott políranyaggal munkáljuk le a sűrűn karcos felületet (5). A lemattított felületet további polírozással kell fényessé tenni. E célra különféle finomságú polírpasztákat és csiszolólapra feszített finom filcet (6) használjunk. A koptatási irányok most is egymásra merőlegesek legyenek. A körkörös mozgást fényező polírozás közben célszerű elkerülni, mert ezzel körkörös finom karcok kerülnek a felületre. A fényesítéskor is lágy mozdulatokkal dolgozzunk, mert így egyenletesebb lesz a fényezőpárna koptató hatása. Az eltömődött filcet azonnal cseréljük ki, mert az összetömörödve csomósodott políranyagba tapadt anyagszemcsék újabb mély karcokat okozhatnak. 8Aki gyorsan akar jó eredményt elérni, az válasszon speciális políranyagokat. Mi a Farécla políranyagai közül a vizes alapú karceltávolító pasztát próbáltuk ki. Ez alacsonyfordulatú polírozógéppel (7) és kézzel egyaránt kiválóan használható, és nedves pamut labdával csiszolva a szemmel látható, de körömmel nem érzékelhető finom karcokat igen rövid idő alatt eltüntette. Utána a szer maradékát tökéletesen eltávolítható mikroszálas törlőkendővel áttörölt felület tükörfényes lett (8). Az ilyen nagy hatékonyságú, ún. egyfokozatú speciális fényesítő anyagok azonban csak fényezési szaküzletekben szerezhetők be, és az áruk is elég magas. Az is igaz, hogy gyors eredményt hoznak, amit másként csak több fokozatban, több különféle szemcsefinomságú anyagot használva érhetnénk csak el. | |||||||||||||||
Mexx | Adatlap | 341403 | 2009. december 16. 23:48 | ||||||||||||
avval a kérdéssel fordulok hozzátok hogy van egy felcsiszolt szélvédőm ragasztó elfolyás miatt és felpolíroznám,itt jön a gond mert még ilyet nem csináltam viszont elrontani sem szeretném,ígyhát a segítségeteket kérném.mit és hogyan csináljak.a csiszolásról annyit h. p1000-es csiszolóval mentem rá majd ugyanígy vizessel. Előre is köszi. | |||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 341401 | 2009. december 16. 22:53 | ||||||||||||
Szerintem nincsen ezzel semmi gond,nagyon pofás kis autó! Talán,ha valami környezetkímélő megoldással lenne felvértezve,akkor egy marha jó reklám lenne a nagy autóvállalat(ok) részéről,hogy igenis foglalkoznak a környezettel,nem csak benga benzinzabáló autókat gyártanak! | |||||||||||||||
jabel | Adatlap | 341398 | 2009. december 16. 22:21 | ||||||||||||
Asszem az volt, hogy Lamborghini odament Ferrarihoz, hogy nem rossz a gép, de ha itt-meg ott lehetne egy kicsit változtatni rajta... Enzo meg elküldte, egy traktorgyáros mit szól bele. Hát ez lett belőle... :D | |||||||||||||||
TempraSW | Adatlap | 341397 | 2009. december 16. 22:15 | ||||||||||||
A Lamborghini előbb gyártott traktort, mint sportautót. Ferrucio Lamborghini (mint jól menő gazdag üzletember) szeretett volna egy Ferrari-t vásárolni, de nem kapott az igényeinek megfelelőt. Ekkor döntött úgy tud ő jobb sportkocsit csinálni, mint a Ferrari. Ezóta tart a Lamborghini - Ferrari versengés (egy időben még a versenypályán is). | |||||||||||||||
jabel | Adatlap | 341396 | 2009. december 16. 22:06 | ||||||||||||
A lambo traktor azért kicsit más tészta. de a cayenne... | |||||||||||||||
Charger | Adatlap | 341395 | 2009. december 16. 21:58 | ||||||||||||
Ez olyan mint a lamborghini traktor,vagy a Porsche Cayenne,jó-jó...de minek!:) | |||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 341394 | 2009. december 16. 21:55 | ||||||||||||
Persze attól függ, mert egy maratás, vagy matrica levélként is eljön, lehet, hogy máshol sem sok a pk. | |||||||||||||||
jabel | Adatlap | 341393 | 2009. december 16. 21:47 | ||||||||||||
porsche terepjáró--ok "zöld" ferrari--ok automataváltós dízeles sportkocsik--na jó de ez: totalcar.hu/magazin/hirek/2009/12/16/elkeszult_az_aston_martin_torpeauto/ MIÉRT? | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 341392 | 2009. december 16. 20:32 | ||||||||||||
GT-40 Forever! No mercy! | |||||||||||||||
PüsiLaci | Adatlap | 341391 | 2009. december 16. 20:26 | ||||||||||||
Nemjó, mert nincs köztük Toyota meg Lexus! | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 341390 | 2009. december 16. 20:19 | ||||||||||||
PüsiLaci | Adatlap | 341389 | 2009. december 16. 20:12 | ||||||||||||
Igen, tudom azokat akkor ott kell megvenni, nem vitás. | |||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 341388 | 2009. december 16. 17:05 | ||||||||||||
A luckynál viszont azt jó tudni, hogy sok dolgot (főleg maratások, matricák) postaköltség nélkül küldenek : "Don't forget our FREE WORLDWIDE AIRMAIL SHIPPING for the following brands: Aber, Aries, Armorscale Afterburner Decals, Bison Decals, Black Box, Black Dog, Bravo *6, Echelon Fine Details, Flyhawk Model , F-4Dable Decals, Griffon Model, Hauler, HobbyDecal, HobbyFan, Isradecal, Jasmine Model, K59, RB Models, Legend Production, LionMarc, Lion Roar, MAW Decals, MiniArm, Model Factory Hiro, Scalemotorsport, Steel Beach, Veteran Model, Voyager Model, VF Decals,The Small Shop and Wolfpack Design." | |||||||||||||||
f2d | Adatlap | 341387 | 2009. december 16. 15:39 | ||||||||||||
Bocsi, de körbe kellett vágnom, hogy egységesek legyenek a képek. A 2010-est mostmár Te csinálod.:-))) Nem tudom fel tünt-e, de a hét autóból három McRae-s (középső sor). | |||||||||||||||
PüsiLaci | Adatlap | 341386 | 2009. december 16. 13:56 | ||||||||||||
Serintem agyon jó ez az oldal és olcsóbb mint a HLJ. | |||||||||||||||
Mexx | Adatlap | 341385 | 2009. december 16. 13:40 | ||||||||||||
Érdekes,mellesleg találtam ott z28-as camaro-t is,elég nagy ritkaságnak számít,jah ha valaki tudna nekem ajánlani régebbi típusú nascar versenyautót annak nagyon örülnék. Köszi | |||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 341384 | 2009. december 16. 12:50 | ||||||||||||
Na!Zsíros! (a levett vízjelért még egy erős fekete pont!) | |||||||||||||||
PüsiLaci | Adatlap | 341383 | 2009. december 16. 10:26 | ||||||||||||
Sziasztok, Aki még nem vette meg a Lancer Evolution X-et, de szeretné, az várjon egy picit, mert az Aoshima kiadja saját gyári fotómaratással és metal stickers-el. www.hwjapan.com/sh/ABK148825.aspx | |||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 341382 | 2009. december 16. 09:18 | ||||||||||||
Köszönöm szívességed vlevi de ne fáradj.Elbírom képzelni a kínlódást vele. Maradok a megszokott technikámnál. | |||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 341381 | 2009. december 15. 22:26 | ||||||||||||
Hát nembiztos. Valahol félúton van az alufólia és a fotómaratás merevsége között. Ha írsz egy postai címet, tudok neked küldeni belőle. vlevi70@gmail.com | |||||||||||||||
PüsiLaci | Adatlap | 341380 | 2009. december 15. 19:40 | ||||||||||||
Srácok, Ma kikevertettem a 28W Radiant Black festéket, ami az úl Mazda 6-os szine. Valami nagyon jó. | |||||||||||||||
janositamas | Adatlap | 341379 | 2009. december 15. 18:48 | ||||||||||||
Igen, köszi a választ, a válasz helyes :-) | |||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 341378 | 2009. december 15. 18:01 | ||||||||||||
Ez a fém öv anyag vissza fordítva másodszor is befűzhető? Még nem volt a kezemben. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sajnos nincs már meg,annyira nem kellett senkinek, hogy elcseréltem egy Heller Peugeot 205 EVO 2-re.Szívesen adtam volna olyan kezekbe mint a Tiéd.