/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
kbx 342121 2010. január 18. 14:01
Válasz erre
Én, az R35 szériás gumikat próbáltam rá, egy hajszálala kisebb az átmérője a "gyári" gumival. de így még jobban is néz ki a kerékjárati ívben! Én maradok annál:)
Mivel akarod festeni, szerintem a gyári "króm" szép rajta, én nem valószínű, hogy fogom bántani!
Sztanyi 342120 2010. január 17. 22:11
Válasz erre
AMG SL 63 felnik
AMG SL 63 felnik

Ádi,

a Z-tune gumi szinte tökéletes rá!szerintem én ezt választom,bár holnap még rápróbálok egy AOS-mát,amit a R35 GT-R felni sorozatban adtak.Ott a hátsó szélesebb az elsőnél!JA és én már tuti,hogy a gyári felniket rakom majd a mercire,már le is marattam róla a krómot.
bogarbalu67 342119 2010. január 17. 21:58
Válasz erre
Szia!
Nagyon szép lett a Chevy, gratula hozzá :)
ÜdVW!
Balu
sziklakks 342118 2010. január 17. 15:03
Válasz erre
Szép!Nem is baj,hogy nem tükörfényes,így olyan mint egy öreg gép!
spike428 342117 2010. január 17. 14:56
Válasz erre
P1170963
P1170963
P1170965
P1170965
P1170979
P1170979
P1170985
P1170985
P1170995
P1170995
P1171001
P1171001

Üdv mindenkinek!

Végre elkészültem az 1970 Chevy Chevelle "Baldwin Motion"-al. A cikket is frissítem hozzá hamarosan.
Várom a véleményeket.

Üdv.: Robi
generalmotors 342116 2010. január 17. 14:47
Válasz erre
Sziasztok!

Keresek bármilyen (kész vagy makett,ill. mértékkel sérült is)Ford Crown Victoria-t,Chevrolet Caprice,Cadillac Seville-t,bármilyen Buick-ot(méretarány mindegy).

mail to:police917@freemail.hu

Üdv:GM
zuito 342115 2010. január 17. 14:43
Válasz erre
sziklakks 342114 2010. január 17. 14:17
Válasz erre
Nissan_R390_GT1_1997-14
Nissan_R390_GT1_1997-14

Szerintem a drót vastag,nem a menet sok.(a képek alapján)
generalmotors 342113 2010. január 17. 12:37
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek megvételre bármilyen méretarányú Ford Crown Victoria-t,Chevrolet Caprice-t,Buick-kat.

mail to:police917@freemail.hu

Üdv:GM
Gabi 342112 2010. január 17. 12:30
Válasz erre
Szia Laci!
Ilyen esetekben legközelebb használd légyszíves az Off gombot.
Köszönöm!
Gabi
jabel 342111 2010. január 17. 12:24
Válasz erre
DSCF4532
DSCF4532

Bercibá!
Megpróbálom, kérdés mi lesz belőle. A rugóból most hogy nézem kb fél menetet tényleg ki kéne venni, de a képek alapján a tamiya többet tévedett. :-)

Zuito!
itt egy kér darabokban
PüsiLaci 342110 2010. január 16. 22:08
Válasz erre
Sztanyi 342109 2010. január 16. 21:56
Válasz erre
PüsiLaci 342108 2010. január 16. 21:46
Válasz erre
Tudja valaki Sztanyi mail címét?
PüsiLaci 342107 2010. január 16. 21:00
Válasz erre
Sztanyi 342106 2010. január 16. 20:54
Válasz erre
Szia,

nekem van GT-R gumim!Írj privátba megbeszélhetjük!1000ft az ára.
Nekem is hozzott ilyen mercit Laci csatlakoznék Ádihoz a véleményemmel!De ár/érték arányban tökéletes.A gumit cserélni kell,a felnie tényleg nagyon szép,és kell hozzá a maratás.Ennyi elsőre,majd építés közben meglátjuk mit dob még ki a gép!:)
Viszont minden adott egy dögös autó építésére!

üdv
PüsiLaci 342105 2010. január 16. 20:18
Válasz erre
Nincs véletlenül Tamiya GT-R35-ös felesleges gumid, vagy valami ami ezzel megegyező méretü?
kbx 342104 2010. január 16. 20:17
Válasz erre
Más bibi egyenlőre nincs vele, a lökhárítók kicsit elálltak oldalt, de egy kis hajlítgatással máris jó lett! Szerintem éri az árát, kicsit melósabb, mint pl egy Tamiya 370Z de ez a szép a makettezésben:)
kbx 342103 2010. január 16. 20:15
Válasz erre
Oké, majd kivesézem!
Csak a gumit cseréltem le, nem tetszett igazán, meg lötyögött rajta egy picit a felni nagyon szép! Nekem is van otthon pár felni készletem, és néhányat alá is próbáltam, az Aoshima 20 colos felnijei jók alá, főleg az új szériások!
zuito 342102 2010. január 16. 19:59
Válasz erre
Igy a képek alapján nekem nagyon tetszik az AMG !Én is szemezek vele már egy ideje.
Kérdezném,mivel hogy neked már kézben van és írtad,miben mutatkoznak meg még a minőségi problémák az ülés pozíció és a kerék dőlésén kívül ?Esetleg illesztések?
PüsiLaci 342101 2010. január 16. 19:40
Válasz erre
Na majd szép sorba mindent írjál le, így nekem majd könnyebb lesz.
A gumikat, vagy az egész felnit. Az enyémbe a Brabus felni van. Én nem tartom olyan rossznak. Bár mostanában elég sok felnit vettem a Dodge Charger alá, így felgyült egy kis készletem. Most épp a legutoljára vásárolt Fabulous Genesis-hez keresek gumit, amit részben meg is találtam, hiszen a Tamiya GT-R35-öshöz adott gumik pont jólennének.
kbx 342100 2010. január 16. 19:26
Válasz erre
Nekem is remélem hamarosan meglesz, kell is hozzá, főleg a metal transferek!
Az első kerekek elég bénán állnak, nagyon benn vannak, meg kifelé is dőlnek, ezzel majd kell valamit kezdeni, meg az ülés támlákat kell "hátrébb dönteni" mert azok is elég rossz pozícióban vannak! Sőt, én már a gumikat is lecseréltem:)
PüsiLaci 342099 2010. január 16. 19:08
Válasz erre
Hali,
Nekem is megvan, de nem ez, hanem a másik. Remélem nem sokára megérkezik a fotómaratás is.
Nem olyan rossz, nekem szimpatikusabb mint a Revell.
Temeg amúgy is gyönyörü maketet készítesz belőle.
kbx 342098 2010. január 16. 19:02
Válasz erre
SL63AMG_1
SL63AMG_1
SL63AMG_2
SL63AMG_2
SL63AMG_3
SL63AMG_3
SL63AMG_5
SL63AMG_5
SL63AMG_6
SL63AMG_6

Csináltam egy gyors szárazpróbát az új Aoshima SL63 AMG-vel.
Hát, nem egy Tamiya, de még az új Fujimik szintjét sem üti meg, de azért nem rossz!
PüsiLaci 342097 2010. január 16. 18:36
Válasz erre
Hali Srácok,

Ismét elővenném, azt a gumis kérdést. Volna e valakinek a Tamiya Nissan GT-R35-höz eredetileg adott gumi. Ez jólenne arra a felnire ami a Dodge Charger alá szeretnék tenni. Ha volna valakinek és szívessen megválna tőle, jellezzen nekem.
Köszi.
Bebá 342096 2010. január 16. 17:59
Válasz erre
Nagyon hálás darab ez a Nissan.A motort azért nem úgy képzelik de abból kell ki-
hozni.A rugóból én vagy két menetet vissza vennék.Csak ügyesen!
zuito 342095 2010. január 16. 16:55
Válasz erre
Nagyon jó a rugó !Hogy csináltad ? Szétvágtad,vagy már láttam olyat is aki "ráfonta"?
TempraSW 342094 2010. január 16. 15:28
Válasz erre
DobloMalibu
DobloMalibu
DucatoPanorama
DucatoPanorama
Ducato
Ducato

Szia Betyár!
Nekem ezek vannak a gyűjteményemben, igaz, hogy fémből van és készen vettem.
TempraSW
jabel 342093 2010. január 16. 14:08
Válasz erre
igy képzelik el a motort
igy képzelik el a motort
telo
telo

Sziasztok!
Amíg kinyomtat(tat)om a matricákat az Alfához nekikezdtem az R390nek. Végülis illene elkészülni vele berényig.
Betyár 342092 2010. január 16. 09:15
Válasz erre
Üdv Mindenknek!
Az lenne a kérdésem hogy 1/24 ben tudtok valami olasz mikróbuszt vagy zárt kis tehert?
taylor 342091 2010. január 16. 07:36
Válasz erre
Sziasztok

1:24-es autóhoz keresek villogókat!

Köszi
szt112@gmail.com
Sztanyi 342090 2010. január 15. 19:22
Válasz erre
Szia Berci és Gabi,

Rendben van,majd a múzeumban beszélünk róla.

üdv
Gabi 342089 2010. január 15. 19:13
Válasz erre
Szia Peti!
Köszi az ötleteket, javaslatokat, természetesen az ilyen és hasonló konstruktív véleményekből, ötletekből lehet továbblépni. Igaza van Berci Bácsinak, vannak dolgok melyeket csak személyesen lehet átbeszélni, a fórum könnyen alkalmat ad az egymás mellett való elbeszélésre, meg nem értésre. Valamilyen fokon biztosan eltérünk az eddigiektől, hogy ez pontosan milyen formában fog megtörténni azt a jövő hétvégén pontosítjuk. Szervezői, zsűri oldalról nézve vannak dolgok melyek könnyen megvalósíthatóak, de van ami viszont már komoly nehézséget okozhat.
Gabi
vlevi 342084 2010. január 15. 18:18
Válasz erre
Bebá 342081 2010. január 15. 18:03
Válasz erre
Péter!

Mint címzett válaszolok de igen röviden hiszen korábban írtam semmi vitába nem megyek bele.Hozzászólásoddal részben egyetértek részben nem. És amivel nem, azt itt most nem tudod meg. Viszont javaslom, hogy mielőbb mondjuk Szolnokon,vagy még korábban a Makett kupa berendezésekor találjunk rá módot, hogy szóban több érdekelt jelenlétében beszéljünk a "reformról".

Berci
Charger 342080 2010. január 15. 17:59
Válasz erre
Na ez igen!
Ez előtt még én is fejet hajtok!:)
sziklakks 342078 2010. január 15. 17:34
Válasz erre
vagy rá kell dumálni valami kis magyar manufaktúrát a transkit megcsinálására,és kunyiznánk 1-1 tesztdarabot.;)
jabel 342077 2010. január 15. 17:28
Válasz erre
vlevi 342076 2010. január 15. 17:24
Válasz erre
A legnagyobb kár ebben az autóban, hogy a végleges FIA GT versenynaptárból kikerült a 2010-es Hungaroringi futam :(
Így itthon nem láthatjuk :(
vlevi 342075 2010. január 15. 17:22
Válasz erre
Csatlakozom!
Makettet belőle!
Bár, ahogy a Saleen S7 makett felhozatalt elnézem (0 db :( ), sok jóra nem számítok. Igaz, ellentétben a Saleennel, a Nissanból már tucatnyi változat van a piacon, csak meg kéne faragnia valakinek (Aoshima, Fujimi, Tamiya)
G-funk 342074 2010. január 15. 16:54
Válasz erre
tudod, elől megy a cápa, utána a bálna a és a remény hal meg utoljára :D
Sztanyi 342073 2010. január 15. 16:02
Válasz erre
Sziasztok!

Elsősorban Bercinek és Gabinak(mert ők alap pillérei a magyar polgári jármű makettezésnek) címezném a reformokról szóló elképzeléseimet,persze bárki aki érintett és rendszeresen jár versenyezni várom a véleményét!Hangsúlyozom,hogy ez az én meglátásom és senkit nem szeretnék megbántani a véleménnyemmel!

Számomra egyértelmű,hogy változtatni kell a POLGÁRI JÁRMŰVEK szakágban.A jelenlegi rendszer lehet,hogy más ágakban működik,de a polgári járműveknél nem!Viszont ezt nem,vagy nem akarják észrevenni!Amióta ezt a Hobby/Mester verziót bevezették,rendre problémák és gondok merülnek fel,versenyről-versenyre és nem hiszem el,hogy nem lehetne ésszerűen változtatni!

Leírnám pontokba szedve az elképzeléseimet és rövid magyarázatot is adnék mellé!

1.Mester kategória megszűntetése.
Azokon a versenyeken,ahol van ilyen kategória,ott ugye meg van szabva,hogy bizonyos személyeknek ott kell nevezniük és kész,viszont egyben nyitott is a kategória!De miért is?Ki szabja meg és mi alapon?Persze ezek szabályzatban vannak rögzítve,csak a szabályzat sok dolgot figyelmen kívül hagy!Csak egy-két példát írnék!
-a versenyzéshez szükséges motiváció elvesztése.
-aki indul benne szinte minden esetben kap valamilyen elismerést
-versenytől függően ugyan,de alig vannak benne nevezők és akik vannak,azok sem képviselnek teljesen azonos szinvonalat,pláne nem tartósan.
-1-1 kimagaslóan jól sikerült alkotás még nem jogosíthatná fel a makettezőt arra,hogy MESTER cím birtokosa lehessen,azt ki kellene érdemelni!
-az induló versenyzők nem egymás ellen versenyeznek,hanem a szigorú pontozó lap ellen.
-nincs értéke a helyezésnek,úgy,hogy 4arany,3ezüst és 3bronz érmet osztanak.és még költséges is!

2.Díjazás.
Vissza kellene állítani az 1-3.-ig és 1-6.-ig rendszert az egyes kategóriákba nevezők számától függően.Az,hogy mi a megnevezése (arany,ezüst,stb vagy 1.2.3.) az másodlagos szerintem.
Így korlátozottak a kiadható nyeremények,díjak amik költségcsökkenéshez is vezethetnek.Azt se mondja senki,hogy nem lehet egy adott mezőnyben megítélni,hogy melyik az első,a második és így tovább alkotás.Ne az legyen egy versenyen a szempont,hogy az emberek csalódottan mennek haza,ha esetleg nem nyernek semmit.Valószínűleg azért lenne így,mert az adott emberke munkája nem érte el azt a minőséget,vagy egyszerűen volt a nála jobb,aki ezt nem ismeri be magával szemben az már más kérdés!

3.Hobby kategória szétválasztása és összevonása.Azt meg ne felejtsük el,hogy ez az egész egy HOBBY és mindenki hobby szinten csinálja,csak vki ügyesebb.
Én úgy módosítanám a két tábort a aversenyeken szerzett tapasztalataim alapján,hogy:

Hobby kategória:aki kezdő,vagy még nem olyan ügyes építő,vagy nincsen anyagi forrása a makettezésre,csak dobozból épít,nincs is igénye a feljavításokra,egyszerűen szereti ezt a hobbyt és meg akarja tudni,hogy kollégaival szemben,hol tart a képzettsége,stb.Ez lehetne akár egy előszábája a versenyzőknek,ahol megtapasztalhatnák a dolgokat,rutint szereznek,felmérik a képességeiket másokkal szemben,stb.
Bontást illetően:motor,autó,kamion

? kategória:a "mester" megnevezést mindenképpen el kellene felejteni és egy találobb kifejezéssel helyettesíteni!Ki tudja megmondani és mi alapján,hogy MO-on hány olyan makettező van,aki egyáltalán megérdemelne ilyen megnevezést!
Hogy kik tartoznának ebbe a kategóriába!
Teljesen nyitott kategória,bárki benevezhetne,aki maketteket épít,bármilyen szinvonalon,bármilyen anyagi forrással(hiszen Berci is írta,hogy a zsűri nem az alapján pontoz,hogy az adott munka összesen mennyi pénzbe van,hanem,hogy hogyan van megépítve),erre hivatkozni sem szabadna senkinek,hiszen a tény,aki versenyeken jár,vagy a forumon a készített munkákat nézegeti,egyértelműen láthatja,hogy szinte mindenki feljavít,átalakít,maratásokat vesz,karbonoz,transkitet vesz...stb!Egy versenyt úgy lehet megnyerni ha mindenkinél jobbat készítesz és olyan nincs,hogy ugyan abban a kategóriában 4-5 aranyérmet lehessen kiosztani!Akár 50db makett között is meg lehet állapítani,hogy mi a sorrend és kész!
Bontást illetően nem térnék el a Hobbytól:motor,autó(esetleg versenyautó),kamion

4.Külön díj!
minden versenyen vannak különdíjak,amiket ezért-azért adnak a felajánlók!Viszont tavaly volt Szolnokon egy makettezők díja,amit egyébként Matton nyert meg!
NA ez az amit rendszeresíteni kellene ebben az összevont kategóriába,de lehetne a Hobby kategóriában is!
Telejesen egyértelmű szabályozással:
-Aki benevez az adott versenyen bármelyik kategóriába a járművek között,az jogosult szavazni!
-Egy db makettre nevezhet,ami nem a sajátja.
-Amelyik munka a legtöbb szavazatot kapja,annak a készítője kapja a díjat!
-Nevezési díj is lehetne és ebből lehetne fedezni az oklevél és egy kis kupa árát is!

üdv,Sztanyi
Sztanyi 342072 2010. január 15. 15:52
Válasz erre
Nagyon durva!Remélem a makettgyártók is kiadják majd!
szucslaszlo67 342071 2010. január 15. 14:41
Válasz erre
1281029_3ba6b29855924c84966a1d811d66ecc1_ml
1281029_3ba6b29855924c84966a1d811d66ecc1_ml
1281031_217dfc83c70a6a94912fa30164d065d3_ml
1281031_217dfc83c70a6a94912fa30164d065d3_ml
1281033_40bb1d21f79f1270ac363adb089fc50e_ml
1281033_40bb1d21f79f1270ac363adb089fc50e_ml
1281035_768c7d0102fe07a0048e778894e4dc33_ml
1281035_768c7d0102fe07a0048e778894e4dc33_ml
1281037_d89e5ec9b39e6a0d18943850ba0db46a_ml
1281037_d89e5ec9b39e6a0d18943850ba0db46a_ml

Elkészültek a GT-R GT1 jelzésű versenyautóval, amellyel a hosszú távú sportkocsiversenyeken állnak rajthoz a 2010-es szezontól kezdve. A vadonatúj gép ugyan az utcai modellre épül, de teljesen új hajtásláncot kapott. Az orrába az utcai kivitel 3,8 literes turbós V6-osa helyére a VK56DE jelzésű, 5,6 literes V8-as kerül, bő 600 lóerővel és 650 Nm körüli maximális nyomatékkal. A motorhoz hatsebességes, szekvenciális Ricardo versenyváltó csatlakozik, három 5,5 hüvelykes karbon kuplungtárcsán keresztül. A versenygép természetesen jóval könnyebb is, mint utcai testvére: 370 kilogrammot faragtak a tömegéből, így összesen 1350 kilogrammot nyom. A versenyzéshez szükséges megbízható lassítóképességet karbon-kerámia féktárcsák és hatdugattyús féknyergek biztosítják.
A japán csúcstechnika elvileg bárki számára elérhető, bár a félmillió eurós vételár miatt csak a leggazdagabb privát csapatok engedhetik meg maguknak, hogy a GT-R GT1-essel próbáljanak szerencsét.
Kumancs 342070 2010. január 15. 12:34
Válasz erre
Az én ötletem? A mester kategoriához nem tudok nyilatkozni mivel nem kelett ott indulnom soha. De az alap ötlet tetszet hogy feljavitott és dobozos! Abban igazad van ne legyen 10 érem. De a hobbi bontás jó. (nekem, különben sose nyertem volna semmit) Az igazán jó az lenne ha anyian lennénk, hogy még több kategória legyen és tele!
G-funk 342069 2010. január 15. 10:14
Válasz erre
szerintem nem, csak szenvedés lenne, meg egy csomó használhatatlan alkatrész
tomassonic 342068 2010. január 15. 09:26
Válasz erre
Akkor nem érdemes megvennem a Revell kithez a Tamiya maratást?
G-funk 342067 2010. január 15. 08:54
Válasz erre
Hello!
a szabályokat hogy ki hol indul nem én találom ki. De nagyjából úgy van hogy mindenki indulhat mesterben aki úgy gondolja. viszont vannak akiknek a korábbi eredmények miatt ott kell hogy induljon.
Amúgy mi a te ötleted?
Üdv,
G
Kumancs 342066 2010. január 14. 22:37
Válasz erre
Tudom, hogy megbánom de azért kérdezek.
Árulj el valamit:
Mi alapján dől el, hogy ki hol indul, miként kerül át valaki?
Vagy a mostani állapot fixálódik, és így jártunk?
Mert ha 1-3 ig helyezés a hobbi összevontban is , (Autó, Verseny autó, Kamion, Motor mert ugye itt alig lézeng pár ember.) mert ott nem számit, hogy egy kopra illeszkedő Tamyia DTM merga Küzd egy 50cm-es kamionnal egy AMT vacak. Mert a mester ellen az az érv hogy nem lehet összemérni az ott induló járgányokat. Hobbiban igen?
Bebá 342065 2010. január 14. 18:23
Válasz erre
Eltérések meg így is-úgy is lehetnek!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.