/ Fórumok /

RotorCraft

Helikopterek minden területről. Mert ilyen topic még nem volt, viszont forgószárny-kedvelők vagyunk néhányan :-)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.
Zoli 353402 2006. május 20. 19:31
Válasz erre
calca.jpg méret: 52.6 KB
Szia Kalóz!
A kit nekem is megvan, de még nem néztem meg alaposabban. Viszont van hozzá egy Aztec matricám, az alapján talán valamit tudok segíteni. Bár amerikai jelzéseket nem tartalmaz a készlet, de gondolom a lapátok színe egyforma volt. Szóval a rajz szerint minden gépnél feketék a főrotor és fehérek a farokrotor lapátjai. A főrotor lapátok vége sárga vagy piros (mexikóinál piros-fehér-zöld csíkos némelyiknél), kb 5mm szélesen, de ferdén van festve, a vékonyabb széle kb 4,5mm széles. Felülről nézve a jobb oldali lapát alsó szélén keskenyebb ez a sáv, illetve az alsó él vége kb 12,5mm hosszan és 0,5mm szélesen krémszínű. A mellékelt matricán láthatod ezeket a jelzéseket a lap felső részén a Remove Before Flight zászlók fölött. A lapátok tőrésze természetesen fémszínű (gunmetal-nak tűnik). A fehér farokrotor lapátok vége piros-fehér-piros csíkozású, de az egyik kolumbiai gépen fekete-fehér-fekete. A fehér csíkok minimálisan szélesebbek 1mm-nél, míg a színesek kb ugyanennyivel keskenyebbek. Remélem, elég érthető volt...
z
Archy 353401 2006. május 20. 19:18
Válasz erre
Kalóz!
Szerintem fesd nagyon sötét szürkére. Ne feketére, mert az illúzióromboló (szerintem). Jobb ötletem nincs.
Áron
Kalóz 353400 2006. május 20. 14:23
Válasz erre
Lehet, hogy naív kérdés: milyen színűek az Italeri dobozában található OH-6A Cayuse rotorlapátjai? Az összeállítási útmutatóban u.i. nem jelzik, a doboz hátoldalán lévő festési útmutatón meg olive drab az egész (rotoraggyal együtt), ami kicsit nemvalószerűnek tűnik. Az ö.á. útmutató és a doboz hátlapján lévő képek között elég sok az eltérés, de ez az Italeritől nem meglepő.
A neten sem találtam képet, ami ezt a részt tartalmazta volna.
Bombraider 353399 2006. május 17. 15:04
Válasz erre
Sziasztok!
Pár walkaround:
smg.photobucket.com/albums/v11/ziggyfoos%40hotmail.com/

üdv:bomb
Elektrolakatos 353398 2006. május 16. 14:50
Válasz erre
Hát igen...néhány év eltelt a forgatás óta !
Solo 353397 2006. május 16. 14:37
Válasz erre
Solo 353396 2006. május 3. 12:54
Válasz erre
Archy 353395 2006. május 2. 12:51
Válasz erre
Hogy ezek még nem estek szét...?! :-D
www.airliners.net/open.file/1038839/L/
Áron
Hooligan 353394 2006. április 7. 12:58
Válasz erre
53_ext_Humvee4.jpg méret: 209.9 KB
AngelCammo.jpg méret: 54.4 KB
ch53_1.jpg méret: 39 KB
www.jetwalls.com/html/showall.html
Jó kis hátterek vannak itt!
Bombraider 353393 2006. április 7. 12:06
Válasz erre
Sziasztok!
Jáááj,azthiszem ilyet is kell venni...:)
www.cybermodeler.com/hobby/kits/it/kit_it_1065.shtml

üdv:bomb
Hooligan 353392 2006. március 20. 16:19
Válasz erre
Szerintem ez már elmebeteg dolog! Jó hogy a Stalion egy bazimagy dög, de 72-ben ilyeneket építeni... Mondjuk az tény, hogy meghozza az ember kedvét a dologhoz!
Lehet veszek én is egyet!
Archy 353391 2006. március 20. 15:31
Válasz erre
Kíváncsi vagyok ennek a Stalionnnak a végére, mert a belét nagyon összerakta a fickó.
Áron
Bombraider 353390 2006. március 20. 15:24
Válasz erre
Kalóz 353389 2006. március 13. 15:52
Válasz erre
UH1B01M.jpg méret: 149.9 KB
OH58B03M2.jpg méret: 132.5 KB
Pogo02M2.jpg méret: 199.5 KB
Na, akkor még kettő. A harmadig félig OFF.
Bombraider 353388 2006. március 13. 15:48
Válasz erre
Szia!
Miért simán jó!
Azt amúgy én is néztem,hogy az első plexi halálosan van megoldva:D

üdv:bomb
Kalóz 353387 2006. március 13. 15:40
Válasz erre
Minyo002.jpg méret: 88.6 KB
Minyo003.jpg méret: 184.9 KB
Na, akkor - ennyit sikerült kihoznom belőle. Ma már biztosan jobb lenne.
Kalóz 353386 2006. március 13. 12:22
Válasz erre
Bomb!
Nem rossz! Sztem elég jó alap, ha van hozzá doksid.
Bombraider 353385 2006. március 13. 12:15
Válasz erre
Szia!
Hm,hát az nemrossz:) Gondolkozom azon az elvetemült ötleten,hogy kicsit kibontom a gépet,és egy full belsőteres magyar madarat csinálok belőle:)

üdv:bomb
Kalóz 353384 2006. március 13. 12:09
Válasz erre
Bomb!
A hetvenes évek második felében vettem, csak arra nem emlékszem, hogy már itthon, vagy még odakint. Rém egyszerű makett (bár az akkori szovjetekhez képest részletes), biztos alap a feljavításhoz. Én akkor még ezzel nem foglalkoztam, egy egyszerű Aeroflotos gép lett a maradék matricák felhasználásával.
Skyline_SG 353383 2006. március 12. 22:22
Válasz erre
Egy javaslat! Ha tehetitek,akkor ne vegyétek meg az Italeri új 1/48-as Seahawk makettjét! Borzalmas! Tele van illesztési problémákkal,inkább görcsöléssé megy át az építés!Próba illesztéskor nem tudtam összeilleszteni a géptestet a belsejétől,ugyanis a gép alján 1-2mm-es rés volt a gép feléig! Katasztrófa az egész,hiába 1/48-as méretarány,és az alig 4000Ft-os ár! Ezt nagyon elszúrták az Italeriék!

Üdv,
Elektrolakatos 353382 2006. március 12. 21:47
Válasz erre
Némááá...ilyenek voltak nekem is a '70-es években+TU-k+MIG-ek !:):):):)
Bombraider 353381 2006. március 12. 21:23
Válasz erre
Szia!
Groupbuild?;) Tényleg amúgy kb mikor a kit?

üdv:bomb
Kalóz 353380 2006. március 12. 21:08
Válasz erre
Bomb!
Elkéstél, nekem már több mint 30 éve megvan :)
Bombraider 353379 2006. március 12. 20:12
Válasz erre
0 016.jpg méret: 205.6 KB
0 017.jpg méret: 181 KB
0 018.jpg méret: 249.9 KB
0 019.jpg méret: 164.9 KB
0 020.jpg méret: 192.7 KB
...és a vége.
Bombraider 353378 2006. március 12. 20:11
Válasz erre
0 011.jpg méret: 243.2 KB
0 012.jpg méret: 167.5 KB
0 013.jpg méret: 227.5 KB
0 014.jpg méret: 267.6 KB
0 015.jpg méret: 211.9 KB
...harmadik rész...
Bombraider 353377 2006. március 12. 20:08
Válasz erre
0 006.jpg méret: 242.6 KB
0 007.jpg méret: 228.9 KB
0 008.jpg méret: 240 KB
0 009.jpg méret: 121.1 KB
0 010.jpg méret: 219.7 KB
...második rész...
Bombraider 353376 2006. március 12. 20:06
Válasz erre
0 001.jpg méret: 180.3 KB
0 002.jpg méret: 220.1 KB
0 003.jpg méret: 164.4 KB
0 004.jpg méret: 194.1 KB
0 005.jpg méret: 274.8 KB
Sziasztok!
Sikerült beszereznem valami ősrégi Minyó 1/48 makettet:)
Itt van pár kép róla...

üdv:bomb
Archy 353375 2006. március 8. 15:39
Válasz erre
MrChef!
Nem. Ők az AH-1S-t használják, illetve azt fejlesztették tovább (nagyon). Külsőre a legnagyobb eltérés az S és a W között, hogy az S-nek egy hajtóműve van, és szögletes a kabintető. meg persze még van egy sor különbség, de ezek a legnagyobbak. A továbbfejlesztés meg aztán már teljesen más gépet varázsolt a jó öreg cobrából.

Solo!
Hát, egy próbát még talán megér. Legfeljebb szolnokra nem viszem. Majd meglátom.
Áron
MrChef 353374 2006. március 7. 20:56
Válasz erre
Üdv!

1:35-ös AH-1W Super Cobra a HobbyEasy-n 2890 Ft, Academy. Ez nem rossz vétel...:-)
Ezt a típust használja az Izraeli Légierő is?
Solo 353373 2006. március 7. 15:24
Válasz erre
Szerintem a festes hozta elo a hibat. En is igy jartam a multkor. Gondoltam most mar szep egyenletes a felulet, lefestettem es latam vala, hogy megsem. :)
Kar , hogy nem probalod meg javitani, innen nezve meg javithatonak tunik. :)

Udv.
Archy 353372 2006. március 7. 12:57
Válasz erre
Solo!
Az beömlő első része, vagyis az a nagy dudor teljesen saját, egy műanyag váz, és a maradék kitöltve neoflexel. Nos szarakodtam vele egy darabig, de így sem lett tökéletes. Pedig ferrobondal is tömítettem, de ennyit sikerült. Mivel az egész 17mm magas, ezért úgy gondoltam nem lesz feltűnő, de hát a kamera mindent lát :-) Szóval marad így, és valóban ez az egyik legnagyobb defektje a makettnek, de őszintén szólva már se időm, se kedvem nincs azt javítgatni. Majd legközelebb.

Hooligan!
A kabin hátsó része gyakorlatilag teljesen szkreccsbíld. Az falak gyáriak, illetve a középső elválasztó nem. A többi műanyaglap, rézdrót, és neoflex. Az első részben a lábak helyét, a pedálokat, a hevedereket és a gázkart (ez kicsit nagy lett) csináltam meg. Meg a két ülés között egy "postaládát", és pár kábelt. Ezeken kívül csak a fegyverfelfüggesztők bábelezése ami utólag felkerült már, ez a fotókon még nincs rajta.

Bomb!
Ez se nem normális :-)
Áron
RaPe 353371 2006. március 6. 16:16
Válasz erre
Nah akkor már megkapta az első rétegeket :)
ARC fórumán is fent van, ott már láttam, be is raktam a kedvencek közé.
Hooligan 353370 2006. március 6. 15:07
Válasz erre
Hát ja! Ekkorában dolgozni... Állat!

Archy!

Nagyon szép! Fülkében mit változtattál?
Bombraider 353369 2006. március 6. 14:03
Válasz erre
Sziasztok!
Azt hiszem ezt muszály megnéznetek:
www.network54.com/Forum/47751/message/1141636943/Fujimi-Italeri+MH-53J+1-72...

üdv:bomb
Batya 353368 2006. március 6. 12:54
Válasz erre
Szia Archy !

Gratula! Nekem tetszik.

Üdv
Batya
Solo 353367 2006. március 6. 12:48
Válasz erre
Hello!

A belso nagyon popec. :) Foleg 72-ben.

A hajtomu elulso burkolatan kicsit fura a felulet. Gondolom meg nem vegleges.

Csak igy tovabb.
Archy 353366 2006. március 6. 11:33
Válasz erre
DSCF0099.jpg méret: 249.5 KB
DSCF0102.jpg méret: 257.6 KB
IMG_1791.jpg méret: 252.5 KB
IMG_1792.jpg méret: 260.7 KB
IMGP5732.jpg méret: 260.8 KB
IMGP5734.jpg méret: 276.3 KB
Nos készülget a Kiowám. Itt van pár kép róla. Italeri 1/72. A belső tér saját feljavítású. Várom az észrevételeket.
Áron
Archy 353365 2005. november 7. 15:20
Válasz erre
Valaki múltkor a chaten MH-6-ost akart építeni. Neki ez a cikk tecceni fog
:-)
http://www.aircraftresourcecenter.com/Gal5/4101-4200/gal4124_Mh-6_Pabis/gal4124.htm
Áron
Archy 353364 2005. október 31. 21:50
Válasz erre
203602542gZGePZ_fs.jpg méret: 123.6 KB
ez is
Archy 353363 2005. október 31. 21:45
Válasz erre
1266Iraqharryman_103.jpg méret: 109.6 KB
Diotéma:
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.